regulator napiecia jest na alternatorze od tylu
W załączniku dane. To, że wyczyściłeś silniczek biegu jałowego nie oznacza, że pracuje prawidłowo.
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
(at)mecenas71 Witam, już wiesz, co jest przyczyną tych wibracji w tym zakresie obrotów?
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Przecież masz dwa czujniki Podjedź do mnie
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
One mają bez obciążenia 620obr./min. Tak jak Yaris,Jazz itp.
Wygląda jakby ktoś wstawił skrzynie od silnika benzynowego .
Czujnik temperatury to nie termostat A ok. Już wiem gdzie to jest. To może być przyczyną niskich obrotów?
Moc silnika? Rodzaj osprzętu?
Przy takich obrotach alternator ma prawo niedomagać.
Do auta musiał wpaść oryginalny przepływomierz, w dodatku siedzi też czujnik ciśnienia doładowania, bo samochód ciężko się zbierał na niskich obrotach.
Witam mam podobny problem ,ale u mnie zapala się serwis i świece żarowe pomiędzy 2-3tyś obrotów resetuje kluczykiem i jade dalej ,ale usterka powraca .Potrafi na 1000 km pojawić się 100razy a później przez 3000tyś nic . Jak zapali serwis odrazu słabnie .Brak błędów na komputerze. Master 2.5dci 100ps 2007r 80tyś km przebiegu . Gdzie szukać takiej usterki...
Poczytaj na forum na temat silników krokowych które regulują kąt przepustnicy na niskich obrotach - na elektrodzie jest tego mnóstwo. pozdrawiam
Witam,proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny bardzo niskich obrotów biegu jałowego.Samochód to Midlum 180 dci z 2002r i obroty dochodzące tylko do 500 [trzęsie całym silnikiem],nie działa mi pokrętło do regulacji obrotów przy kierownicy-nie wiem dlaczego[kiedyś działało].Co może być przyczyną tego i jak to naprawić?Każdy pomysł dobry.
tylko czasami przy niskich obrotach ciśnienie oleju zmierz
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
Czas na rozrząd?
wyglada on na jakis czujnik spalin czy cos w tym stulu, nie wyglada zeby cos zasysał z duza moca.... (dodam iz ostatnio wymienilem wszystkie cefki ktore zazwyczaj są przyczyna gasniecia i niskich obrotów w tym modelu)
a oco w tym chodzi
Przedewszystkim jaki silnik? Model/Rok
Sprawdziłem alt. na stole, podczas zwiększaniu obrotów żarówka gaśnie, ale napięcie na aku nie wzrasta, wręcz przeciwnie jak by spadało, Napęd to wkrętarka 2000 obr. za niskie obroty ?
Jak podniesiesz obroty dmuchawy to sprężarka się wyłącza czy pracuje nadal ale temperatura parownika podnosi się?
ale gdzie go szukać przednie działają a tył nie. Pod autem, trzeba odkręcić cały agregat z grzejnikiem i dmuchawą przykręcony do podłogi. Pewnie przetarta wiązka na obudowie agregatu.
Komputer błędów nie wykrył , jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu kiedy nie zapala,czy widzi obroty wału to na pewno wykrył.
Witam. Mam problem z renault laguna. Problem jest taki że w moim renaulcie przy niskich obrotach silnika obroty wahają się od 100 do 500 obr/min, czasami też zawiesza się gaz(wtedy muszę zgasić silnik aby pracował "normalnie"). Od jakiegoś czasu zaczął strasznie wibrować silnik a co za tym idzie drążek skrzyni biegów a w czasie jazdy kierownica. Wymieniłem...
Wtryski do sprawdzenia.
Mechanik stwierdził, że to na 80% koło zmiennych faz rozrządu. Dlatego silnik na niskich obrotach klekocze a na wysokich jest OK. Szukam jeszcze w innych serwisach potwierdzenia, bo krzykneli mi za wymianę koła ponad 1000zł + dobrze by było cały rozrząd za 400zł;-(((
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Witam, czy tak samo zachowuje się podczas testu drogowego? jak tak to może być kilka powodów: 1 problem z elektroniką 2 problem z paliwem 3 problem z powietrzem 4 usterka mechaniczna Pozdrawiam.
Sprawdzę również czy silnik krokowy jest czysty Tak, to w pierwszej kolejności!
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
Nieszczelność w układzie dolotowym?
Nie bardzo. To pracuje płynnie odpowiednio się otwierając i zamykając w zależności od obrotów silnika. Możesz spróbować przemyć na ile się da w benz. ekstrakcyjnej - nie raz pomaga... ale nie raz i zazwyczaj nie na długo.
Znajdź kumatego mechanika z clipem.
nie rób tego czasem śrubą przy przepustnicy - dlaczego nie wiem ale nie wolno
mam taki problem ze autko jak jest zimne to po odpaleniu nie wchodzi na obroty, trzeba go długo grzac zeby pracował poprawnie, gdzie szukać usterki?
W clipie bądź w innym testerze jest prócz błędów jeszcze lista "stanów"i parametrów.Wiedział kolega? A do kogo to piszesz? może ktoś miał ten sam problem Na pewno nie jeden! Przyczyn może być kilka np. EGR.
Za niskie obroty biegu jałowego
W takim silniku reguluje się luzy zaworowe.
Czyli jeśli wymienię silnik krokowy lub sterownik ewentualnie obie części i obroty i ładowanie winno wrócić do normy ?
Żadne sprzęgło.Wyczyść przepustnicę od środka.
Jakie obroty widzi clip? Jeśli masz climatronik podbij obroty do 750.
Witam, Czy ta Midlumka ma taką przypadłość z tymi zaworkami w podtawie filtra oleju? Podobny problem niskiego ciśnienia. Na wolnych obrotach ok 1atm. Pozdrawiam
Miałem identyczne problemy w swojej megance. Wymiana świec, filtra powietrza, silniczka krokowego nic nie dała. Podłączenie pod komputer nie wykazało żadnych usterek. Dopiero po jakimś czasie, gdy auto potrafiło samo zgasnąć podczas schodzenia z obrotów postanowiłem wyczyścić przepustnice. Wymontowałem ją i okazało się, że była ona wewnątrz oblepiona...
Filtr paliwa wymieniony i obroty nie falują co prawdopodobnie wyklucza silniczek krokowy.
Ustaw na nowo zawory najlepiej w serwisie. Mogą się nie domykać co osłabi silnik i przy np. chodzącym wentylatorze obroty będą spadać.
A czy masz możliwość podłączenia auta pod komputer? Bo jak tak, to ja bym najpierw sprawdził, czy nie ma błędów w obliczaniu otwarcia przepustnicy. Miałem kiedyś problem z moim parnerm HDI 2.0 i było to użądzenie odpowiedzialne za obliczanie nacisku na pedał, tzn. jak linka naciągała kółko, to sygnał ektryczny otwierał przepustnice. Po prostu spadło...
Zrób wstępna diagnostykę a wtedy może coś pomożemy
Luzy zaworowe sprawdzone i są dobre.Jeśli chodzi o obroty biegu jałowego to po odpaleniu zimnego silnika są na poziomie 1100,po rozgrzaniu silnika schodzą do 500-600.Natomiast jeśli odpalam na ciepłym silniku to muszę lekko przytrzyać na pedale gazu żeby odpalił i obroty trzyma też 500-600.
jaki masz gaz sekwencja czy taki na "śrubke"?
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Renault laguna 1.8 8v instalacja zakładana fabrycznie 1995r. Auto na gazie kiedy jest zimny przerywa, strzela w kolektor dolotowy ale po paru minutach to ustępuje kiedy silnik jest już rozgrzany ,mimo wszystko nie ma mocy. Na benzynie auto jedzie normalnie.
Jak wspomniałem w temacie mam bardzo niskie obroty na lpg i gaśnie. Czy wiecie może jak uregulować te niskie obroty by były wyższe ? Czy reguluje sie je na parowniku ? Za odpowiedzi dziękuje. Pozdrawiam [/b]
Jak czasy wtrysku są wpożo to same wtryski lub pompa. Ile jeździsz na benzynie?
ale tylko na wolnych trzesie obrotami,czy pozniej tez ma inne objawy?na neutralu po przygazowaniu?
Problem leży gdzieś indziej.
Jeśli nie zostałeś oparzony gorącym płynem to nic się nie stało
CHECK zapala się podczas jazdy i maleje moc, na postoju gaśnie. Na niskich obrotach trzęsie gałką biegów. Renault Kangoo 2002
Od początku test szczelności i pomiar ciśnienia niskiej strony
Stawiam na przepustnicę.hamulec jest twardy?
Przyczyną były luzy na zaworach, koszt naprawy 70zł, jednak niskie obroty pozostał.y
Witam. Auto jak w temacie. Po odpaleniu ciepłego silnika przez kilkanaście sekund pracuje na niskich obrotach około 400obr/min a potem podniesie obroty do około 900obr/min.Po włączeniu jakigoś odbiornika np. wentylatora lub uruchomieniu wspomagania kierownicy obroty ponownie spadają. Proszę o podpowiedzi jak ten problem rozwiązać.
30 złotych polskich
Witam wszystkich mam Renault Laguna I 2.2D i mam problem, mianowicie przy rozpędzaniu samochodu słychać uciążliwe pukanie od strony skrzyni odrazu dodam że odgłos wydobywa się gdy auto ma niskie obroty i wraz ze wzrostem ustaje nie wiem co to może być. Myślałem nad łożyskiem oporowym może jakieś łożysko w skrzyni a może jakaś poduszka silnika trudno...
Czujnik wszystko ok nawet jak wysterowujesz na kompie niską prędkość i wysoką wentylatora działa tak samo
Przewalony rozrząd.
Sprawdź wpierw węgielek w kopułce.
ale kiedy kopci? na niskich/wysokich obrotach? pod obciążeniem? ciepły zimny?
Wtryski były uszkodzone 3 padnięte a pozostałe 3 pół na pół ale dalej kopci przy niskich obrotach czy to mogą być niewyregulowane zawory
Sprawdź przepustnice. Tam jest chyba taki styk albo czujnik połozenia który informuje sterownik że jest zamknięta.
a poduszka pod skrzynia biegow?
Najpierw zdjagnozuj bo tak w ciemno to trudno.
Chlopy co wy krzanicie ten alternator nie ma żadnych diod wzbudzenia, ma szukać przerwy na kontrolce.
Ja tak miałem czasem w swojej R19 a winna była zardzewiała klema na akumulatorze, łatwo było to zdiagnozować bo się nagrzewała.
Problem rozwiązany!!! Dla wiadomości innych podaję, że zregenerowałem parownik od gazu (membrany i zaworki, nie były aż tak zużyte ale jednak), auto jak nowe a koszt 70zł za orginalne. Pozdrawiam
Witam. Renault Laguna, ruszam z jedynki, dwójka, średnie obroty i czuć jak coś przerywa, to samo na trójce. Dalej tego nie ma, jak gwałtowie przyspieszam też nie.
Sprawdź jakie jest ciśnienie zasilania paliwa, od niskich obrotów aż do wysokich
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
ciśnienie. Wypalony zawór.
Obroty podczas kręcenia jakie widzi?
Czujnika nigdzie nie widzę. W tym miejscu gdzie w innych jest ten czujnik jest luźna, nie używana 4-pinowa wtyczka. Nie jat tam nic mieszane bo właściciel ma to auto od nowości.
Witam. Miałem taki sam problem . Wymieniłem silnik krokowy i nie pomogło więc nastepna wyprawa na szrot po potencjometr i tym raze sie udało . Kręcenie tym ustrojstwem to perwersyjna przyjemność , troche za dużo w lewo i wolno spada z obrotów za dużo w prawo i za niskie wolne obroty :-) Pozdrawiam.
POmierz napięcie tylko na alternatorze na obrotach ok 2000obr/min . Jeśli nadal napięcie będzie niskie alternator do wymiany.
Raczej nie pompa a gaznik , spróbuj go dobrze przedmuchac pamiętajac o dyszy wolnych obrotów sprawdz tez czy elektrozawór i jego podłaczenie działaja prawidłowo . Jeżeli to nie pomoze będziesz go musiał rozebrac i wyczyścic i nie przesadzaj z tak wysokimi obrotami przy przegazówkach.Powodzenia
Może trzeba wysiąść i wsiąść . Żeby się zresetował.
Objawy jak dla niskiego ciśnienia paliwa. Jakie jest na listwie ?
tak, ale wszystko jest w porzadku
mam problem,renault kangoo 1.9DTI,jak się na grzeje to gaśnie i wariuje na niskich obrotach,jak ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o pomoc.
może jest uszkodzony czujnik temperatury??
Parownik wali zmarznietym gazem na maxa i "zalewa silnik". Membrana jest juz z "kartonu". Powód tego szarpania na niskich obrotach podczas jazdy ??
0,9 bar na wolnych obrotach po rozgrzaniu, takie jest minimalne ciśnienie oleju dla tego silnika, i od sprawdzenia tego zacznij.
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Jazda na niskich obrotach to brak turbo- lub częściowe jej działanie i ot takie spalanie.
Po zwiększeniu obrotów rośnie do ok 500 bar ale jak nie idzie dodac gazu to ciśnienie się utrzymuje przy 300 bar. Konsultowalem się z pompiarzem i mówi ze dawki tych Wtryskow na wolnych obrotach są zbyt niskie.
Tak właśnie to jest pompa lukasa i też tak myślę że to jest szajs.
niski obrót renault megane renault megane niski obrót toyota niski obrót
zerwana plomba sterowanie rolet zewnętrznych zalany xiaomi
Ploter Graphtec, Summa, Roland nie rejestruje znaczników ARMS/OPOS i nie tnie – przyczyny i diagnostyka Zamienniki tranzystora BD139 – BD237, BD441, MJE340, TIP31C, parametry, pin-out