Sprawdź bezpieczniki . Kable bez izolacji zwarły do masy i pewnie wywaliło zasilanie.
Sprawdź kontrolka przewody przy stacyjce czy włącza zasilanie.
Nie będzie miał wyjścia... to właśnie jest zasilanie ECU ;)
Kontrolka od immo świeci po przekręceniu kluczyka. Masy posprawdzałem. Na którym pinie powinno być zasilanie?
Do sterowania tym wyświetlaczem interesuje cię tylko zasilanie i CAN
Człowieku daj to komuś bo nie ogarniesz ty masz fizycznie zajrzeć pod maskę wziąć mierniki posprawdzać napięcia zasilania.
B zasilanie A sygnał.
Wtyczka przy pompie: 5 CAN-B 12 +15 16 CAN-A 21, 22 masa 28 i 29 - mostek CAN 30 CAN-L 31 CAN-H 32, 33 zasilanie +30
1 problem Nic się nie stanie z radiem jak w głośnikach pomylisz + z - Tylko membrana w głośnikach nie będzie odpowiednio pracować przy basach zamiast być wypychana będzie wciągana. 2. Listwa podłączenia przednich i bocznych głośników. Najprawdopodobniej zmostkowane głośniki analogicznie podłączyć tak jak tylne głośniki. chyba że w radiu masz więcej...
Sprawdź bezpieczniki , zasilanie, masy.
sprawdz zasilanie na ster
Sprawdź zasilanie na UCH.
Schemat masz na priva. 247 to tablica . 645 to moduł kabiny UCH aczkolwiek mało potrzebny bo podaje tylko zasilanie dla czujnika .
Ewidentnie brak zasilania.
po podłączeniu kostki żółtej wyświetlacz powinien działać o pilocie się nie martw on jest podpięty do wyświetlacza a nie do radia, żółta kostka ona odpowiada za połączenie wyświetlacza i radia mam nadzieje ze dobrze ja wpiąłeś jeśli nie to raczej coś popsułeś . A radio się włącza, znaczy podświetla się sprawdź zasilanie
Panowie, czy może ktoś posiadać schemat elektryczny wtyczki ECU, aby można było sprawdzić zasilanie?
Sprawdź wiązkę z drzwi do słupka. Ewentualnie podłącz w drzwiach na krótko silnik do zasilania( zasilanie z drzwi ).
Wtyczka 1/ 12pin - Pin 10 Zasilanie Bezpiecznik F36 10A / Pin 11- Masa Wtyczka 3/ 15pin - Pin 1 Zasilanie Bezpiecznik F30 30A / Pin 2- Masa
Przekaźnik K26, ale nie byłoby jeszcze kilku innych rzeczy.
Nie jest do niczego. Powinno być puste miejsce, stąd też brak zasilania.
Trzeba sprawdzić bezpieczniki, czy do wentylatora dochodzi zasilanie.
A po odpięciu przepływomierza pojawia się zasilanie elektrozaworu?
Musisz szukać w skrzynce bezpiecznikowej wypala się styk , wyciągaj kostki po kolei aż znajdziesz. Dla ułatwienia wyciągaj te w których jest taki przewód jak zasilanie włącznika.P
Cześć wszystkim. Pacjent Renault Master 2.3 diesel 2012 rok. Jeśli chodzi o BCM w tym samochodzie, mam nadpalony układ VN 820 PT. Chciałbym dowiedzieć się, za co on odpowiada. To jest głównie tranzystor mocy MOSFET (sterowany z elektroniki cyfrowej) który włacza/wyłacza zasilanie.
Jak wyżej. Można to zrobić w prosty sposób bez prądu. Zdjąć obudowę silnika i ręcznie kręcić wirnikiem. Albo wyjąć moduł i podać zasilanie bezpośrednio na silnik.
Może być i zasilanie. Musisz pomiary zrobić.
Batt (akumulator) i Acc (stacyjka) nigdy nie zaszkodzą - mamy pewność, że radio na pewno dostaje właściwe zasilanie, natomiast sam Batt - zazwyczaj Blaupunkty dawały się włączyć na skończony okres czasu np. 1H, ale po co się zastanawiać, czy ten model na pewno tak ma. Na samym obwodzie Acc raczej żadne radio nie ruszy.
Temat rozwiązany dla zainteresowanych uszkodzony był silnik wycieraczek, na kurtko pracował ale komputer odcinał zasilanie.
podstacyjnego? jesli chodzi o tzw. po stacyjce oznaczane w reno po zaplonie to poczestuj sie zalacznikiem!mam nadzieje,ze pomoglem.
Mała lektura http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... , Niestety drzwi prawych nie zamkniesz . pozostaje tylko naprawa. Przy sterowniku 3 przewody niebieskie to zasilanie . - , +, i ACC
Trzeba sprawdzić czy centralka podaje pełne napięcie na siłowniki (woltomierzem podczas otwierania). Jeżeli będzie za małe to trzeba odszukać centralkę i zobaczyć czy ona ma prawidłowe zasilanie podczas otwierania.
Nie ma zasilania na kostce lub uszkodzenie radia. Chociaż w to wątpię. Sprawdź zasilanie.
Kamera jak w renault. Czerwony zasilanie 6.5v , zółty video , 2 x czarny masa.
Pewny jestes ze jest pompa w baku? ja ze 2-3 miesiace temu zmienialem pompe w takiej lagunie i byla na podluznicy w komorze silnika strona od pasazera miedzy silnikiem a sciana grodziowa
W oryginale na przekaźnik pompy masa leci na stałe a plus podawany jest z kabla wzbudzenia do alternatora, dopiero po odpaleniu i rozpoczęciu ładowania pompa dostaje zasilanie.
EECU 0 00102 18 111 Czujnik ciśnienia doładowania: zbyt słabe zasilanie czujnika
Odłącz kostkę opornicy i sprawdź czy na 1ym biegu pojawia się na kostce zasilanie.
Wymień przekaźnik sterujący zasilaniem ECU .
A możesz podać kod błędu ? 1. Kupiłeś samochod z tą usterka czy było dobrze a wydarzyło się to wczoraj.? 2. Po skasowaniu błędów wraca możliwość zwolnienia recznego? Czy awaryjnie go zwalniacie? 3. Był wymieniany cały modul ręcznego z linkami? 4. Zaciski dzialaja prawidlowo nie wciąga mechanizm za mocno linki? Jeżeli bledy canu to albo oscyloskop ewe...
ten czujnik to jest dwu pinowy to raczej nic z tego zasilania.
A napięcie na akumulatorze? Jeżeli będzie zbyt niskie to będzie problem z odpaleniem. czy jest alarm? Może pilnować napięcia i przy zbyt niskim odcinać zasilanie.
Tak czytam i nie mogę zrozumieć bardzo dużo rzeczy z twojego opowiadania. Może dla ciebie to nieistotne szczegóły ale dla innych to podstawa zrozumienia i co ci chodzi. moduł ucp pod maską na jakiś inny z renault i to samo poma chodzi na plaku pali ale po zaprzestaniu podawania płakał gaśnie, błędy w kompie zasilanie kompa 8v oraz z brakiem zasilania...
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie.
Jak akumulator.sprawdz masę i zasilanie rozrusznika.
Witam mam problem z licznikiem od Renault Scenic - jest martwy. Napięcie na UC jest, ale po wylutowaniu tych 2 kondensatorów - licznik włącza się i działa. Zostały założone wszystkie nowe kondensatory tantalowe i elektrolityczne i dalej nic. Jak usunę te 2 kondensatory zaznaczone na zdjęciu - licznik działa. Podpowie może ktoś - co one zasilają?
A po co schemat?? Te 4 przewody w skrętce idą bezpośrednio do sterownika EBS który jest ,albo koło skrzynki bezpieczników, albo koło akumulatorów. dwa do +i- podany przez sterownik, pozostałe to szyna którą wraca informacja na temat np. napięcia zasilania.
Mam schemat instalacji tyle że niestety nie ma tam dokłądnie opisego złącza ECU, i nie mam jak sprawdzić czy podawane jest zasilanie.
Mogę doradzić bardzo prosty test. Weź czarny przewód rozruchowy. Jednego krokodylka zapnij do skrzyni biegów, a drugiego do minusowej klemy akumulatora. Następnie spróbuj zakręcić rozrusznikiem. Jeżeli zapali, to byłoby wskazywało na przewiany przewód masowy, który już został wcześniej wspomniany, lub jego zaśniedziały konektor. Jeżeli nie zapali,...
Załóż starą pompkę zasilającą.
Radio w jakikolwiek sposób reaguje na podłączenie ma zasilanie?
proszę sprawdź
Jakie masz błędy czy sprawdziłeś zasilanie przy zaworze Ecas
Jak odepniesz jeden żółty to nie będzie zasilania na zapalniczkę a jak drugi to na temp. i zegar.One są połączone razem albo przy wyjściu z bezpiecznika lub jest powrót z zegara do zapalniczki nie jestem tego pewny bo auta nie widzę ale na 99 procent to pierwsza opcja.
Miał. Zasilanie elektro zaworu może oznaczać że cała pompa uwalona. Teves 20. Zasilania: pin 25,9, masy: pin 8,24 ,po zapłonie pin 4, lampka pin 15,komunikacja 7,14.
system kompaktowy-wszystko w jednym miejscu, doprowadzone jest tylko zasilanie. Nic nie mogleś uszkodzić.
Sprawdź bezpiecznik przy klemie akumulatora, rozrusznik ma zasilanie poprzez ten bezpiecznik.
Sprawdzałem bezpieczniki zasilanie
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Antena może być dobra, tylko skorodowane zasilanie. Zobacz - czy masz napięcie na tym przewodzie zasilania.
Najpierw wepnij ecu i sprawdz ciaglosc od tranzystora do cewki oraz zasilanie cewki.
Czy z przełącznika wychodzi zasilanie? Często wypala się styk w skrzynce bezpiecznikowej i wtedy brak zasilania na dmuchawę.
Zasilanie tachografu.
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Tak, omijają fciom 2x Can masa zasilanie. Jak otworzysz peszla to coś znajdziesz na pewno ;)
Wycieraczkę włącza się opcjonalnie na stałe lub włącza się czasowo-impuls spryskiwacza, stąd dwa przewody zasilania silnika.
Najpierw poczytaj właściwą część: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Potem zauważ, że UpdateList jest inaczej łączony niż Becker. Pozornie też niby CAN ale inaczej zorganizowany jest wyświetlacz - cała jego "inteligencja" jest w radiu.
Zasilanie na cewkach masz?
MID 128 SID 18 FMI 5 zawór spustowy odwadniacza ... przerwa między elektrozaworem i jednostką sterującą silnika, przerwa w przewodzie zasilającym zawór spustu wody, przerwa w elektrozaworze, zasilanie.
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Ok czyli obojętnie jaki wzmacniacz byle miał zasilanie i wpiąć go w kabel antenowy? Tak od czego jest ten 4 kabel? Nie pamiętam dokładnie ale prawdopodobnie jeden był FM a drugi też dla częstotliwościowi FM do nawigacji do odbioru TCM . Przetnij jeden i drugi , dotknij palcem albo metalowym wkrętaki do rdzenia przewodu i sprawdź na którym pojawia się...
Klakson ma zasilanie stałe, zapalniczka po ACC, to samo radio.
Czyli coś jest przepalone albo zgniło. Diagnozę sam postawiłeś, ale sprawdź wszystkie bezpieczniki, bo może jeszcze jeden jest odpowiedzialny za to zasilanie.
Jeżeli za bezpiecznik jesteś pewny to sprawdż kostkę połączeniową tylnej wiązki z przednią koło lewego przedniego słupka-lubi śniedzieć-i czy tam masz zasilanie. Pozdr.
Patrzałeś czy wentylator jest sprawny, czy dochodzi do niego zasilanie?
To cwaniaki, może rano coś będę wiedział gdzie odpinają zasilanie.
Skoro rozrusznik kreci bez problemow to szukaj spadku napiecia do sterownika i "reszty swiata". Korozja / luzy polaczen zarowno na masie jak i na zasilaniu plusem .
Sprawdź kabel łączący lusterko ze sterowaniem. Potem sprawdź czy dochodzi zasilanie.
Jeśli tylko tył to próbuj nawet na stole to zobaczysz czy działają żadne inne informacje nie są potrzebne jak tylko zasilanie
Moduł UCH z lewej strony kierownicy. On odpowiada za cały bałagan, który u ciebie wystąpił. Sprawdź na nim zasilanie.
Zatem należy sprawdzić potencjometr. I jego zasilanie.
Pod obciążeniem, czyli większy odbiornik prądu (żarówkę H4 na przykład) podpiąć w zasilanie...
Aż niemożliwe, ale dziękuję. Sprawdzę to, bo po co wtedy żarówki, jak nie ma zasilania.
Witam. Moj problem to błąd od wydechu i odliczanie 215km do STOP Wtyk z baku ma dwa Cany i zasilanie jeden CAN pracuje prawidłowo, natomiast kolejny nie na żadnego połączenia. Czy mógł bym prosić kogoś z was o wskazówki lub kawałek schematu, gdzie to dalej idzie? Elektryk powiedział ze na dwóch Canach powinno być zasilanie.
Jednak ECU padło. Nie pobiera nawet zasilania.
Ajak sie maja napięcia na wtyku? Jest masa? Jest zasilanie?
A sprawdziłeś żarówką zasilanie sterownika?
Podczas instalacji sondy, musi być ona podłączona do samochodu, by miała zasilanie.
Sprawdź napięcie ładowania i jakie dochodzi do immo. Możliwe że jakiś kabel nie łączy i immo pokazuje błąd zasilania. Dlatego po zwiększeniu obrotów napięcie ładowania rośnie i immo dostaje poprawne zasilanie - tzn powyżej minimalnego.
Bezpiecznik pod popielniczką sobie wymień
Wygląda na to, że + nie dociera do lewej strony i z lewej strony też idzie zasilanie na klapę, z tym że + na wskaźniki raczej nie bierze z tyłu to szukał bym przy bezpiecznikach i przekaźnikach czy jakiś przewód się nie odłączył lub przekaźnik nie działa. Poszukał bym przewodu, który idzie do lewej pozycji, gdzi on dostaje zasilanie.
Witam , co było przyczyną braku zasilania ?
A sprawdziłeś, co się dzieje z zasilaniem? Zmierzyłeś cokolwiek?
Znasz kod silnika bo ja mam zasilanie na innych pinach niż Ty. Już znalazłem na pinie 38 masz zasilanie?
niewiem jak jest renault ale w audi radio wyłącza się po około godzinie po wyłączeniu stacyjki , sprawdz zasilanie
Na bezpieczniku masz zasilanie - plus ?
problem jest łączony brakiem zasilania na bezpieczniku Zasilanie na bezpieczniku pojawia się dopiero po włączeniu tylnej wycieraczki a jej silnik włącza UCH, wycieraczki przód włącza moduł UPC obok akumulatora. Sprawa pierwsza-zdemontuj podszybie i sprawdź czy silnik przednich wycieraczek nie siedział czasem w akwarium. Dobrze by było zrobić też diagnostykę,...
Tak jest osobny . Od awaryjnych jest bezpośrednio z aku, a na kierunki po kluczyku. Sprawdz jeszcze wyłącznik awaryjnych on przełącza zasilanie.
Kolego, nurkujesz pod auto, cała skrzynka jest pod autem, bliżej prawego boku, pomiędzy wózkiem a bakiem. Odkręcasz stalową ramę obejmującą skrzynkę, potem samą skrzynkę (osłonę) i masz wszystko prawie jak na dłoni. Obok wiatraka masz przykręcone (każdy dwoma wkrętami) dwa moduły, do każdego przychodzą dwie wiązki (zasilanie i sterowanie).
renault premium zasilać zasilać stacyjka renault zasilać cewka renault
naprawa drukarki brother sterowanie dwoma obwodami bezpiecznik wycieraczka tylny
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Termostat grzałki w lodówkach Samsung No Frost - działanie i diagnostyka Alternatywy dla licznika DTSU666 w systemie SolaX