Może trzeba zmienić bieg na wyższy?:) A tak na poważnie to o co ci chodzi?
Wiem, czytałem, odpowiadałem raczej Koledze, który wydaje się, że ma dużo racji. jest za wysoka i ustal dlaczego . Dodano po 6 Moim zdaniem, silnik ma kłopoty z "oddychaniem". Więc albo wydech, albo dolot. Nie sądzę byś przeoczył zapchany filtr powietrza lub jakąś szmatę w dolocie. Wracamy zatem do rozrządu, ustawienie, stan wałka. Chodzi o moment i...
Nie przepustnicva to to w niebieskim kółku pozdro i daj znać oc i jak. ----------------------------------------... no więc ja to już dzisiaj poczyściłem i dalej nic...jak gasł tak gaśnie... Sprawdziłem że jak mi gaśnie to czujnik temperatury pokazuje ok 3kohm czyli jakieś 20 oC może za wcześnie pokazuje ze sie ciepło robi?
Nie chodzi mi o obroty tempomatu, to kazdy wie ze mozna zmienic. Po odpaleniu auta na biegu jalowym ma 500 obr/min a powinien miec 600. Po kazdym odpaleniu silnika podnosil bys sobie tempomatem? ciekawe jak szybko by ci sie znudzilo. Po prostu nie czytasz ze zrozumieniem, za pomocą tempomatu da się zmienić na 600 obr i zapisać, ale szukaj dalej w parametrach...
Podnieś obroty na gazie.
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
(at)mecenas71 Witam, już wiesz, co jest przyczyną tych wibracji w tym zakresie obrotów?
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Czego nie ma jak nie odpala? Iskry, paliwa, sterownik widzi obroty silnika?
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
Czy ten samochód ma jakieś odcięcie paliwa powyżej niebezpiecznych obrotów ? Dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam . Tak Nie ma sensu kręcić do takich obrotów
Regulator kanału obejściowego przepustnicy może być.
Jak już miałeś podpiętego kompa to było trzeba odczytać parametry temperatury silnika i parametry sondy
Pisząc o sprawdzeniu luzów wiedziałem dokładnie o co chodzi.Kiedyś dwa dni walczyłem z takim samochodem i w tym wypadku czułem że własnie tu leży problem.Laguna pomimo ośmiu zaworów niezbyt toleruje gaz a jeszcze jak ktoś chce żeby tego gazu palił mało to już wiadomo co będzie dalej.Jak znam życie to nie znajdziesz cieńszych płytek więc pozostaje zebrać...
Z tego co widziałem w podobnym ciągniku obroty miał ustawione na 680.
Sprawdź kompresję i zawory.
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
Czy w tym czasie pali się pomarańczowa kontrola od silnika? Jeżeli problem występuje na PB proponuję skasować wszystkie błędy w ECU PB przełączyć na zasilanie benzynowe i zrobić z 500km w celu zaobserwowania czy problem jest po stronie auta czy instalacji gazowej
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
witam sprawdź jeszcze i popraw po gazowniku przewody przy wtryskiwaczach benzyny. najczęstsza przyczyna i najczęstsze błędy to właśnie wypadanie zapłonów i nierówna praca silnika
Silnik krokowy do czyszczenia (a zapewne już do wymiany). Ładowanie też wypada sprawdzić miernikiem. Winno zawierać się w przedziale 14-14,4V mierzone pod obciążeniem czyli na włączonych światłach a wartości winny być w miarę stabilne. Jeżeli będą skokowe (np. 14,1-14,4-14,0-14,3 itp) regulator altek do speca bo albo regulator zdechł albo diody prostownicze....
Trochę bym się tu kłócil bo można by było zobaczyć wtyczkę i zrobic staranne mycie przepustnicy przed wymiana przepustnicy. Adaptacji jako takiej nie ma. Można wskazywać adaptacje wszystkie z ecu i wtedy sam sobie zrobi adaptacje.
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
I cała racja, jak pisze milejow. Czujnik obrotów silnika do wymiany, dostaje rozwarcia.
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Witam. Potrzebuje pomocy. Jak można zwiększyć obroty silnika w Renault Kangoo 1.9D 2001r, gdyż na wolnych obrotach silnik szarpie ("rzuca"). Pompa wtryskowa sterowana jest elektrycznie.
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Witam serdecznie ma problem z Renault Trafic 2.0 dCi po rorgzaniu silnika i wkręceniu go na obroty 2500-3500 dochodzą z dołu silnia stuki Na jałowym jest ok nie słychać niczego niepokojącego dodam że silnik został wymieniony na nowy .Dodaje filmik dla lepszego rozeznania
Witam. Mam pytanie odnośnie renault midlium otóż gdy złapie temp. zwiększają się obroty silnika miał ktoś taki przypadek?
Dla wszystkich podanie masy na przewód 89 w aucie podnosi obroty do ok 1250
wyje nie zależnie od obrotów w Nie zmienia się zależnie od obrotów silnika?
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Może to być czujnik obrotów.
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Witam. Co na to podłączenie do kompa? Sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia i dolotu do silnika.
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Jak zapłon wypada na wolnych a na wysokich jest lepiej, i auto ma itd moc itd, to by świadczyło np o dziurze w dolocie. NIe napisałeś nic o kodach ani o tym czy wypada na konkretnym garze czy na wszystkich. Błąd jaki popełniłeś to nie zwrócenie uwagi na grzałki czy też poczekanie na rozgrzanie sondy. Może być też tak że tylna sonda została "wymazana"...
Problem rozwiązany.
Czujnik wału. Sprawdź czy widzi obroty na ciepłym gdy nie może odpalić.
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
Co do przepustnicy wszystko ok brak luzów czyściutka. Do objawów doszło gąśniecie. 1 obroty falują dalej miedzy 500-800 na wolnym. 2 dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło obroty całkiem spadają silnik gasnie
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Witam mam podobny problem u mnie autko zapala normalnie jak jest zimny około1500obr jak się rozgrzeje obroty wąchają się rożnie od 1500do2500 lub 2500do3500 nawet nieraz od500 do 3500 jest rożnie jak jadę na2500 wciskam sprzęgło najpierw wzrastają do 3500 dopiero maleją i różnie się zatrzymują autko jedzie jak by chciało a nie mogło spalanie wzrosło...
Powiedzmy na 10 uruchomien 3 że spadkiem obrotów, nie ma znaczenia zimny czy ciepły.
a jaki masz silnik?
wydech trzyma czyli trafiłem :)
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Wygląda jakby ktoś wstawił skrzynie od silnika benzynowego .
Nie jestem pewien ale chyba lucas.
A wiecie, gdzie mogę wysłać sterownik silnika do sprawdzenia, tak żeby nie znikł gdzieś po drodze?
Proponuje sprawdzić przepustnice czy niema nagaru może być przyczyną falowania obrotów silnika .
Witam Dzieki za wskazówki ,jezeli chodzi o czujnik ciśnienia paliwa to był podmieniany. Auto stoi teraz u elektromechanika ,czekam. Zobaczymy czy da rade? Pozdrawiam.
Owszem, kat nak najbardziej może za to odpowiadać. wybij środek i zostaw samą puchę.
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Jak chcesz mogę Ci podać spossób sprawdzenia czujników, urządzeń wykonawczych itp.
Jeżeli na wolnych obrotach przerywa to może to być silnik krokowy.
Proszę o informację czy usterkę usunięto . Mam podobny problem ale z zimnym silnikiem.
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
Na bezynie i na gazie jest dokladnie to samo. Obroty sa podwyzszone.
Sprawdź egr i przepustnice i zerknij na parametr powietrza zasysanego oraz otwarcie egr
Generalnie nie widać żeby światła pulsowały, przygasają tylko lekko przy spadku obrotów silnika.
90% usterek powodujących taki objaw w lagach to czujnik temp. silnika, zielony, 4-ro pinowy
Witam, uporałeś się z tym problemem? Mam taki sam problem w Mégane 3. Ilość obrotów silnika pokazuje zero.
Na mój nos to masz żle załorzony pasek rozrządu !!!!!
Ja używam ESD5550 jako regulator obrotów do silnika F8QT 1.9 z Renault. Daje radę, po ustawieniu kilku potencjometrów jest bardzo stabilny.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Czy jest jakiś zawór regulacji obrotów silnika? Nie
A czy przyczyną spadku obrotów (chwilowe przyduszenie silnika, zatrzęsienie nim, a nawet zgaśnięcie) przy skręcie kołami na postoju może być czujnik obrotów (tzw. motylek) - Laguna II 1,8 16V
Ja potrzebuję schemat podłączenia silnika dmuchawy oraz schemat przełącznika szybkości obrotów silnika dmuchawy.
Witam,proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny bardzo niskich obrotów biegu jałowego.Samochód to Midlum 180 dci z 2002r i obroty dochodzące tylko do 500 [trzęsie całym silnikiem],nie działa mi pokrętło do regulacji obrotów przy kierownicy-nie wiem dlaczego[kiedyś działało].Co może być przyczyną tego i jak to naprawić?Każdy pomysł dobry.
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Witam, mam taki sam problem, też wywala błąd D5 - brak sygnału obrotów silnika. Czy udało się rozwiązać problem? Jeśli tak, to prosiłbym o podanie przyczyny.
Podbijam, potrzebny schemat do dokładnie tego licznika, brak prędkości i obrotomierza (gdzieś przerwa w instalacji, przy szarpięciu silnikiem obroty się pojawiły)
Czy filtr oleju jest do tego silnika,radzę kupić w serwisie.
Jakie ciśnienie uzyskuje turbina. Czy sprawdzono szczelność chłodnicy powietrza?
W tym silniku zasilanie Sensor supply 3 najczęściej obejmuje: • Czujnik położenia wału korbowego (CKP) – główny podejrzany • Czujnik MAP • Czujnik temperatury powietrza Wysłałem link na schematy w PM. Elektronika silnika od strony 524. Uważaj, że z góry jest podpisane, do którego silnika pasuje schemat. Sprawdź napięcie najpierw na czujniku sensora...
Nawet niewiadomo jaki silnik-żenada.
Są jakieś błędy na komputerze? Trzeba sprawdzić w danych na komputerze ciśnienie paliwa i obroty silnika.
Procentowe obciążenie które widzisz zależy od rzeczywistego obciążenia skorelowanego z aktualną wydajnością alternatora. Czyli na wolnych obrotach 30A to może być 100%, ale jeśli obroty wzrosną to przy 30A pokaże np. 40%.
Mam problem z klimatyzacją w megane 2010 po włączeniu klimatyzacji wariują obroty a nawet po zejściu z obrotów silnik się wyłącza . Co może być przyczyną
Więc masz winowajcę szarpania silnikiem. Sprawna świeca ma Ci palce poparzyć jak dotkniesz :)
Witam Szukam kogoś w Gorzowie lub okolic, kto posiada Clipa do Renault Scenic 3. Mam Renault Scenic 3, 1.4 TCe, 2009 r. Potrzebowałbym podnieść nieco obroty jałowe silnika i zrobić ogólną diagnostykę.
Co zrobiles pewnie wymieniles uszczelki miedzy kolektorami lub pod kolektorem. W tych silmikach czesto padaja uszczelki i silnik ma przez to zbyt wysokie obroty. Pozdrawiam.
Czujnik wymieniony
Zaworek jest nowy, jak się ciągnie linkę gazu to to dopiero w połowie linki łapie obroty.
Podglądnij ciś. paliwa przy rozruchu oraz obroty silnika.
Problem rozwiązany. Uszkodzony był silniczek regulujący cięgłem gazu na pompie.
Poczytaj na forum na temat silników krokowych które regulują kąt przepustnicy na niskich obrotach - na elektrodzie jest tego mnóstwo. pozdrawiam
Czujnik.Regulator.:D
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
U mnie(sekwencja brc) gasł na wolnych obrotach na gazie. pomogło psiknięcie wd40. Zdjąć wężyk wlotu gazu z listwy wtryskowej, zapodać wd40(sporo, żeby sie wylało) założyć wężyk. Zapalić i ...... działa u mnie bez problemu od 1tyś. Pewnie za jakiś czas trzeba będzie to powtórzyć ale przynajmniej nie musiałem wymieniać wtrysków tak jak to mi gazownicy...
ale gdzie go szukać przednie działają a tył nie. Pod autem, trzeba odkręcić cały agregat z grzejnikiem i dmuchawą przykręcony do podłogi. Pewnie przetarta wiązka na obudowie agregatu.
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
obrót silnik renault obrót silnik renault scenic czujnik obrót silnik renault
speed renault obniżyć napiąć rezystor schemat zasilać pompa oleju
bestway podgrzewacz rower treningowy
Oleo Mac 937 - Silnik się nagrzewa i strzela w gaźnik Zamienniki układu FSFR1700XC: FSFR2100 i inne