A co z podświetleniem bagażnika ?
Zapinasz amperomierz do klem, zamykasz auto pilotem i czekasz przynajmniej 20minut(mniej/więcej po takim czasie UCBIC wygasi lampkę podsufitki na otwartych drzwiach i pójdzie w kimę). 120mA to o dużo za dużo na radio, co to za sprzęt?
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
Nie dogadamy się . Ja o wozie , ty o kozie . Wszystkie samochody się psują . Jednych producentów mniej , innych bardziej . Jedne modele mniej , inne bardziej . Wszystko zależy na jakim etapie jest producent. Jeśli wypuścił na rynek kilka modeli które były bezawaryjne , to za przeproszeniem G... zarobił , bo producenci zarabiają na sprzedaży części zamiennych...
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
jaki pobór prądu w mA?
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
To w alternatorze nie ma więcej rzeczy ,sprawdź jeszcze jaki pobór prądu ma wirnik.P
Po wyjęciu bezpiecznika prąd spada do ok. 50 mA i po zamknięciu auta zostaje tak przez pół godziny, nic nie przyrasta, po tym jak bezpiecznik wróci na swoje miejsce prąd wzrasta do mniej więcej 150 mA i zostaje tak po zamknięciu. Najdłużej co czekałem to ok. 20 min po zamknięciu, więc obstawiam, że później już nic nie spadnie. Szukam schematu, żeby...
Często pył miedziano-grafitowy ze startych szczotek zakleja szczeliny komutatora w silniczku i stąd znacznie większy pobór prądu
Według mnie typowe piloty do alarmu nie posiadają stanu czuwania. Nie naciskamy przycisku pilota to nie pobiera on prądu. 2,4 mA to dużo, sprawdziłbym czy w pilocie (IR) nie ma kondensatora podłączonego równolegle do baterii - potrafią czasami robić takie numery szczególnie jak pilot jest stary lub złapie wilgoć. Łukasz.
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Zmierzyłem pobór prądu na postój wszystko w aucie wyłączone drzwi zamknięte na centralny zamek. Miernik wpięty na klenie (-) pobór początkowo 0.27 potem spada do 0.10 ale pod spodem na mierniku wyświeta się 20 czy to jakiś mnożnik? Na kolejnych miernikach wyniki były 0.08 i 0.01 wszystkie na pozycji 20m. Akumulator wymieniony na nowy bo poprzedni był...
Sprawdź też alternator,bo uszkodzony też pobiera prąd.
witam dziś mierzyłem pobór prądu i wyszło 0.15
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Nie jest czasami tak że jakiś alarm czy coś odcina wtryski i to właśnie on jest odpowiedzialny za pobór ?
Bezpieczniki sprawdzone...
witam.otrzymałem licznik ze scenica 2002 r . zadnych oznak zycia. wymieniłem rezystor 300ohm,irf-a kondensatory.rezystory i nic. martwy. pobór prądu 60ma w co celowac??
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
Jaki powinien być maksymalny prąd dmuchawy w Reanulcie Safranie?
Nie miałem takiego przypadku ale wszystko jest możliwe, trzeba zmierzyć pobór prądu.
Wartość akceptowana zgodnie z normą to prąd poniżej 0,03A.
Standardowy jakiś altek 110 A przy zasilaniu jakiegoś potwora radia , skrzyni basowej itd nie ma szans do tego jakaś klima czy coś Aku zdechnie . Jeszcze pobór prądu przy odpalaniu auta , nawet przy silniku benzynowym nie ma szans 110.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
N początek wepnij miernik i sprawdź jaki jest pobór prądu .
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Moim zdaniem szukasz w prawidłowy sposób - znalazłeś gałąź instalacji odpowiedzialną za duży pobór prądu i szukasz dalej "po nitce do kłębka".
wlasnie nie wiem od czego on jest jak go wyciagne to nie swieci kontrolka od swiec zarowych i auto nie odpala Prawdopodobnie chodzi po prostu o obwód podgrzewania świec żarowych. To nie jest bezpiecznik z 60-70A? Możliwe, że jedna robi zwarcie i pobiera prąd. Ew. zwiera się przekaźnik. Chyba, że jeszcze stacyjka. Nie patrzyłeś jaki pobiera prąd przy...
Podajesz książkowy pobór prądu kolego, który jest prawidłowy albo gubisz zero w odczycie prądu, innego wyjścia nie widzę
Tak dość dokładnie. 4Volty.... Bez komentarza. Nie zastanowiły cię pobory prądu?
Stacyjka jest ok, kostka od stacyjki jest pod zegarami,sa to cztery grube przewody ,dlaczylem je, wiec nie ma zaplonu i rozrusznika i dalej tak samo kierunki i el.szyby dzialaja
może czasami robić ten zapach alternator jak jest duży pobór prądu
Radio jest orginał? Może jakiś cross jest . Zobacz w paramertrach i w kostce czy prąd po kluczyku sie wyłącza.
Witam.Mój problem do rozwiązania dotyczy właśnie poboru prądu o wartości 0,17A który rozładowuje akumulator.To co ustaliłem ,to to ,że powodem jest wszystko co jest zasilane z bezpiecznika "memo inject" o wartości 5A.Jeśli go wyciągnę to jest 0 jeśli włożę od razu skacze na 1A i opada po chwili na 0,17A.Dowiedziałem się,że sprawa dotyczy "uśpienia sytemu"...
Odgrzeję kotleta, czy uporałeś się z tematem co pobiera prąd na otwartym aucie ? Mam identyczne objawy.
Jak wszystko gaśnie to akumulator padł innej opcji chyba nie ma , wymień go . Przy zapaleniu jest duży pobór prądu .
rorekpb co do odpalania to sprawdził bym pompke paliwa u mnie jest ona założona pod spodem samochodu koło progu papsarzera pod taką osłoną plastikową .ja przynajmniej mam tak ze nie odpale na paliwie bo ona jest właśnie zepsuta i kostuje nie mało bo 200 zł :/ renault w sumie żabojady.
Prosiliśmy byś nie odłączał bezpieczników. Zmierzył pobór prądu w stanie uśpienia czyli zamykasz pojazd jest tylko przednia klapa otwarta i wciśnięty czujnik zamknięcia klapy. podaj wtedy pomiar poboru prądu
Odepnij wiązkę od Brake Ecu, zresetuj system i Sprawdź zasilanie i mase modulatora na pinach wyjścia z Ecu najlepiej żarówką nie za dużej mocy :D lub testerem przez ok 2 min, jak ok sprawdź ponownie wiązkę do modulatora czy nie ma zwarcia pomiędzy kablami, Brake Ecu wyłącza zasilanie jak wykryje za duży pobór prądu (zwarcie). Ewentualnie masz zwarcie...
Czy uszkodzenie tego licznika może powodować nadmierny pobór prądu na postoju ok 1,8 A ? Po odłaczeniu 20A bezpiecznika konsoli centralnej licznik gaśnie i pobór prądu spada do przyzwoitych 0,4 A. Miał ktos może taki przypadek. Pozdr.
podobno przewód wysokiego napięcia był przylutowany w okolicach akumulatora zamiast wymieniony i powodował zwarcie przy którym ucierpiało również radio i padł akumulator. Dobre to, muszę zapamiętać. Bo i Klient wtedy nie zapyskuje i koledzy z branży się pośmieją. Moja śmiała teza, odpalali z szafy, akumulator słabo podłączony, może i napięcie wyższe...
Miezylem bez zamykania drzwi z pilota. Poczekałem kilka minut i spadło do 0.16. Na pewno ciągnie prąd bo siadal mi akumulator na postoju, kupiłem nowy i po półtora tygodnia bez odpalania akumulator siadł całkiem. Nawet kontrolki zapłonu nie zaswiecily. I co mam z tym czujnikiem zrobić żeby znikł pobór prądu?
zmierz pobór prądu na postoju
mogły się spalić bez wydzielania dużej ilości ciepła wystarczy za duży pobór prądu pozdrawiam
Wymienione czujnik wału i wałka rozrządu. ps. jaki powinien być ten pobór prądu rozrusznika?
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Pierwszy wchodzący do UPC ( ten przykręcony) to główny plus z akumulatora . Ten następny grubością na wsuwkę to też plus . A że iskrzyło przy ruszaniu, bo był duży pobór prądu.
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Posprawdzać masy i plusy koło akumulatora.Sprawdzić sam akumulator jak i pobór prądy i ładowanie.
Odczyt z czujników: Temperatura cieczy, obciążenie silnika, prędkość pojazdu, napięcie ładowania (pobór prądu), ciśnienie cr .....
Gdy alternator "nie ładuje", włącz wszystkie światła, nawiew z klimą na full i zobacz, czy wtedy się nie wzbudzi. Może po prostu ma inteligentne ładowanie i jak wykryje pobór prądu, to wtedy ładuje mocniej?
podstawowa sprawa to sprawdzenie miernikiem pobór prądy przy wyłączonej stacyjce
A czy w nich występowały podgrzewacze filtra paliwa? Zauważyłem że w okolicach filtra paliwa coś cycka i w tym momencie pobór prądu spada praktycznie do zera.
Zostaw bezpieczniki a zajmij się alternatorem. Sprawdzę. A skąd taki pobór prądu na zgaszonym samochodzie?
(at)ElektrodaBot jaki powinien być pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym samochodzie Renault Scenic 2.0 16V z założoną instalacją LPG STAG Qbox?
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Koło pasowe na wale jest dwumasowe i było ok.przy wynianie, koło pasowe alternatora jest zwykłe, a napinacz robi w czasie pracy silnika gwałtowne ruchy góra-dół gdy układ dostanie nagłe obciazenie np: skręt kół, włączenie klimy, wzrost poboru prądu.
ale wydaje mi sie że zjada aku.Moze jakieś podpowiedzi Miernik i zmierzyć pobór prądu na postoju.
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
przy próbie wyjazdu z parkingu zapala się kontrolka akumulatora z komunikatem o błędzie ładowania. Komunikat pojawia się przy manewrowaniu kierownicą i wspomaganie przestaje działać. Wspomaganie elektryczne pobiera wtedy dużo prądu, po ruszeniu samochodu, w czasie jazdy, prąd pobierany przez wspomaganie zdecydowanie maleje. Na początku zauważyłem że...
Sprawdź ponownie pobór prądu przy czuwaniu i akumulator profesjonalnie.
Sprawdz ładowanie i pobór prądu na postoju i przy wszystkich wyłączonych odbiornikach.
Jeżeli nawet będziesz wymieniał ten system gniazda to podczas montażu nowego musisz zwrócić uwagę że w pojeździe musi być zamontowany wtyk a na przewodzie gniazdo nigdy odwrotnie, tak jak to ma miejsce w klasycznym przedłużaczu. Pytanie zasadnicze jaki przewidujesz pobór prądu w tym pojeździe?
Zatarta oś przekładni lub osie ramion (najlepiej wyczyścić oba elementy) Duży pobór prądu i sterownik wyłącza napęd
Regulator firmy Valeo czy inna firma ? Jaki jest pobór prądu przez silnik włożony w nagrzewnicy ?
Prawie już wiesz ....ja bym poszedł z tym radiem do jakiegoś mechesa co się tym zajmuje i on by to sprawdził. Potwierdzam ze ten pobór prądu jest sporo za duży .
Przedewszystkim sprawdz same swiece potem szukaj dalej, bateri w zegarku nie ma resetowanie może być spowodowane dużym poborem prądu przy odpalaniu. Pozdrawiam
taki prąd nie rozładuje ci akumulatora przynajmniej nie przez 12 godzin, to jest Normany obór prądu Nie pisz bzdur. 0,2A to nie jest normalny pobór prądu i trzeba go zniwelować. Przez 12h z akumulator ubędzie 2,5Ah to nie jest normalne. Do tego dochodzi normalne samorozładowywanie akumulatora. Napisz jakie masz napięcie ładowania w samochodzie. Być...
Mierzyłem ten pobór prądu to było pierwsze co zrobiłem jak coś nie działało. Po włączeniu radia pobór jest ok. 0.04V
Jeżeli nie znasz się na elektryce , tym samym na elektronice , daj te kartę najbliższemu w okolicy elektronikowi / nawet do warsztatu RTV/ , zmierzy pobór prądu i na pewno znajdzie usterkę.
Po pierwsze jak koledzy radzą sprawdź wszystkie połączenia.Napięcie 14,1 na wolnych obrotach jest jak najbardziej prawidłowe.Te 12,5 co podałeś po włączeniu świateł dmuchawy i ogrzewania tylnej szyby myślę że jest na wolnych obrotach.Jakie jest przy wyższych ok.2000?.Moim skromnym zdaniem diody są dobre gdyby któraś z nich była uszkodzona nie uzyskał...
Do sprawdzenia aku pod obciążeniem,prąd ładowania,pobór prądu,masy,rozrusznik.Ale na początek podmienił bym aku.
Świetny projekt, gratulacje za rozszyfrowanie magistrali CAN, bo faktycznie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tym. Jaki jest pobór prądu całości, w trybie uśpienia?
W zwarciu lub za dużym poborze prądu w obwodzie ochranianym przez przepalający sie bezpiecznik.
Alternator 120A na wolnych odda może 30A a może i nie. Nie chodzi tu o to jak długo i jak dużo. Chodzi o to że to nie dizel a benzyna czyli aku jest mniejszy. Zastanów się dlaczego w dizlach aku jest większy i wcale nie chodzi o pobór prądu przez rozrusznik.
Jaki masz pobór prądu, ściemniacz nie może pobierać prądu bo jest to element bierny- opornik szeregowy z oświetleniem.
Fajczyc sie może chociaz nie czuc tego nosem, bo ostatni pomiar prądu podczas rozruchu wynosił ok 240A, czyli rosnie, a pozatym poprzednie 200A to i tak za duzo jak na 1.4Kw rozrusznik (wg allegro). Sprawdze wszystko jeszcze raz, ale chyba wymienię rozrusznik. Myślałem że moze cos załącza obwód np. plus po stacyjce, albo walniety automat popuszcza prąd...
Podłącz dobry akumulator przez amperomierz i zmierz pobór prądu z wyjętym kluczykiem, tylko nie próbuj odpalać bo amperomierz odparuje:)
do czego jest on potrzebny? Do zamiany 24V na około 9V i wytworzenia prądu trójfazowego dla silnika sprężarki, kontroluje także prędkość obrotową silnika, jego pobór prądu oraz temperaturę (silnika). Czytaj ze zrozumieniem, kolega ArturAVS już ci to napisał.
Zwiększa pobór prądu. To ten kabel, na którym po zapłonie pojawia się 12V
Podjedz do serwisu z akumulatorami. Niech sprawdza ładowanie i stan akumulatora. Prad na pistoju/pobor oraz prad przy rozruchu. Slaby aku w renault lubi generowac dziwne bledy
Pobór mierzysz w amperach, i wpinasz w szereg.
Dla ułątwienia innym i edukacji kopiuję część odpowiedzi z cytowanego posta Na BSI masz opisane w którym położeniu ma być wsadzona zwora (client/parking), w pozycji parking nie działa pilot, centralzamek, podtrzymanie pamięci radio, zegar etc. 3,5A to duży pobór prądu, ponad 40W mocy, która gdzieś się zamienia na ciepło Poszukaj innych bezpieczników,...
Poprostu jak jest zimno to wszystkie smary, oleje gęstnieją i zakręcić takim silnikiem jest faktycznie ciężko. Sam akumulator też musi zostać pobudzony do życia. Ja ten sam problem mam z Renault 19 i akumulator tez mam nowy.
W chwili podłączania akumulatora pobór prądu zawsze jest duży. Jeśli masz sprawny hebel, to podłącz amperomierz pod zaciski hebla, po podłączeniu akumulatora i rozłączeniu hebla prąd popłynie przez amperomierz pokazując aktualny pobór prądu. Chcąc mieć dokładny pomiar musisz mieć mały zakres w amperomierzu, a udar prądu przy podłączaniu akumulatora...
Witam Mam problem ze Sceniciem - 96 - benzyna. Auto gdy tylko postoi dłużej niż 24h rozładowuje aku totalnie do zera. Podmieniłem wcześniej aku na inny ale bez zmian. Sprawdziłem teraz pobór prądu i przy odłączonych wszystkich odbiornikach bierze aż 205mA. Sprawdziłem odłączając poszczególne bezpieczniki który układ w aucie tyle bierze i praktycznie...
Dokładnie. Teraz szukaj zwarcia. Sprawdź pobór prądu przez elementy wykonawcze. I będziesz miał winnego. Już sam przez internet nikt tego za ciebie nie znajdzie.
Po podaniu zasilania w szarej kości licznik pobiera większy prąd przez sekundę a potem potem pobór prądu spada do zera,nie można pomierzyć napięć, ale w samochodzie działa bez problemu. Do uruchomienia na stole potrzebny emulator.
Ponieważ wątek dotyczył przelutowania eeproma to to się udało. Inne UCH chodzi ze starym eepromem. Ale Auto nadal szarpie prąd. Alternator po regeneracji i nowy aku daje tyle, że nie trzeba codziennie odłączać klemy. A pobór prądu po uśpieniu 0,04A. Nie wiem - wygląda jakby coś czuło potrzebę żeby co jakiś czas się obudzić.
Witam. Mascott 2 z 2001 roku rozładowuje akumulator. Pobór prądu w spoczynku po godzinie wciąż pokazuje 150 ma. Po wyjęciu bezpiecznika numer 7 z symbolem lampki wnętrza pobór spada do akceptowalnych 50 ma. Niestety bezpiecznik z tym symbolem w instrukcji odpowiada za wiele systemów takich jak syrena alarmu czy odbiornik centralnego zamka. Pytanie,...
Po pierwsze odłącz prostownik bo dlatego są zakłócenia elektroniki regulatora po drugie jeżeli regulator jest prądowy tzn puszcza od razu maksymalny prąd przy napięciu 14.6 V to albo akumulator jest złom albo wysoki pobór prądu.P
Witam Sprawdź jaki jest pobór prądu na tym obwodzie,może masz zbyt słaby bezpiecznik.Wybija na postoju, czy jak zadziała centralny ,to musisz rozpoznać.
Zapominasz o jednej istotnej rzeczy - czujniki z zestawów uniwersalnych są dostrajane do centralki. Poza tym czujniki fabryczne mają +, - i wyjście sygnału. Jeśli chodzi o uniwersalne to nigdy tego nie rozgryzałem, ale albo modulują sygnał na jednym z przewodów zasilających (i raczej tak jest) albo zmieniają pobór prądu w zależności od odległości. Generalnie...
Witam. Projektuje sterownik silnika DC do bramy przesuwnej z układem softstartu PWM. Właściwie to już go wykonałem i przetestowałem z użyciem małego zabawkowego silnika DC i wszystko działa jak należy. Po podłączeniu właściwego napędu (silnik DC od wspomagania elektrycznego Renault Clio II, pobór prądu w czasie pracy bez obciążenia: 3,2 A, w czasie...
Pamięć dobrze wlutowana { sprawdzałem kilka razy ] a jeśli chodzi o kable to radio chyba powinno się załączyć [ jakiś pobór prądu i reagowanie na guzik power, bo inne bez wyświetlacza tak właśnie się zachowują ] bez wyświetlacza
Na samym początku sprawdź masy przy akumulatorze i rozruszniku. Przyglądnął bym się też kostce w stacyjce ( a wcześnie przede wszystkim pomierzył pobór prądu przy próbie rozruchy czymś naprawdę solidnym), bo przecież przy zwarciu akumulator grzałby lepiej niż webasto :D
pobór prądu renault pobór prądu radia renault pobór prądu renault laguna
pompa wspomagać renault laguna przekaźnik zakłócenia instrukcje obsługi bosch pralki
pilarka stołowa pilarka stołowa silnik
Haier LE32B8000 USB Firmware (.bin) for Q40G240-672-2A / MSTV2408-ZC01-01 Mainboard, Panel Match Square Root of -1 in Electronics: Imaginary Unit j, Complex Numbers, AC Analysis, IEEE Standards