Możesz założyć dowolny trójnik.
Nie, czujnik podciśnienia!
Nieszczelność na wężyku podciśnienia
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Witam. Należy sprawdzić czy w wężku jest podciśnienie. Z tego co mi się wydaje to klapka ta służy do gaszenia auta, więc nie powinno być tam podciśnienia. Pozdrawiam
Na zdjęciu widzę ze jest przewód czarny z niebieska kropką. A w klapie gaszacej masz brak przewodu. Jest pusta dziura. Dodano po 7 Nie bardzo rozumiem to ze silnik pracuje głośno a jak zamkniesz to jest ciszej, ale jak co zamkniesz?
Sprawdz jeszcze przewody podciśnienia i recyrkulacji...
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze odp :D Dodano po 37 podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze Dodano po 22 wychodząc od vakupompy idziemy po wężyku i dochodzimy do trójnika, z czego jeden króciec kieruje nas do elektrozaworu turbiny złącze oznaczone VACU, a z elektrozaworu wyjście oznaczonym OUT idziemy do turbiny wróciwszy...
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Ja odpowietrzałem dwa razy: raz za pomocą słoiczka, wężyka i "pompowania" sprzęgłem. Drugi raz podłączyłem pompkę podciśnienia.
Ja na Twoim miejscu posprawdzał bym wszystkie przewody podciśnienia ;)
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Podciśnienia sterowania turbo po remoncie wszystkie sprawdzone?
Jak kolektor gorący to albo masz rozrząd przewalony albo EGR nie szczelny, innej opcji nie ma, jak nie kopci to znaczy że nie ma paliwa, bo nie mierzy powietrza. Po zdjęciu podciśnienia z turbo spaliny mają łatwiej bo VNT otwarte.
W obudowie z tyłu głowicy pod pompą podciśnienia.
Mam ten sam silnik. Zaślep dopływ spalin do egr-a, nie odłączaj zaworu, wywala błąd. Nie słuchaj opinii, że to skraca żywotność silnika. Zrobiłem tak już 130tys i nic. Przerwanie, to zapowietrzona rampa common rail. Sprawdzić błędy, skasować, jeździć do wystąpienia usterki i ponownie je sprawdzić. Niestety ten silnik tak ma, że jeżeli raz na pare dni...
Cześc Wojtek ma racje a co z innymi czujnikami ????.Jeżeli komputer stwierdzi że informacje od czujnika podcisnienia są błedne to przejdzie w tryb awaryjny i nici z twojego planu (po to własnie jest autodiagnostyka systemu) .Masz jeszcze problem z czujnikiem położenia przepustnicy bo na 100% tam taki jest (ewe przeplywonierz powietrza o ile jest a...
Króciec przy kostce jest wolny, to jest odpowietrzenie powinien być na nim filterek. Dwa pozostałe to vac i podłączasz go do akumulatora podciśnienia ( czarna puszka na fotce) a drugi do siłownika. Żeby klapa działała akumulator podciśnienia musi być sprawny.
Witam. Co na to podłączenie do kompa? Sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia i dolotu do silnika.
Czy ktoś może mi,powiedzieć gdzie znajduje się czujnik podciśnienia .czy to znajuje się przy pompie paliwowej.a jeśli jest zepsuty czy pasuje od poloneza.
jeszcze Magneti-Mareli a skoro zdemontował z niego wężyk do pomiaru podciśnienia...............
sprawdż szczelność połączenia kolektora z czujnikiem podciśnienia
Trzeba by przełożyć cewkę z modółem zapłonowym. Są dość awaryjne. To samo dotyczy czujnika podciśnienia.
Tak właśnie gdzie znajduje się czujnik podciśnienia który leczy zużycie???
Super, dzięki. Jutro będę działać.
Witam, po czyszczeniu zaworów podciśnienia problem falowania znikł
One mają 750 obrotów na jałowym, jak masz jakiekolwiek problemy z pracą silnika to sprawdź luz zaworowy, ten silnik ma regulowalny, i jest cholernie czuły na anomalie w jego obrębie. Czujnik podciśnienia jest taki sam jak w oplu, i nie uszkadza się .
Kontrola prawidłowego podłączenia przewodów podciśnieniowych i rzeczywistego podciśnienia w układzie
Dziwne może serwo padło albo przewód podciśnienia i podciśnienia niema?
Więc wiele może być przyczyn mniej lub bardziej wpływających na spalanie. Padnięty termostat znacząco podnosi spalanie, kable i świece też mają duży wpływ. Może jakiś wężyk podciśnienia jest pęknięty np. od map sensora.
Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na odpalonym na LPG czy po zdjęciu przewodu podciśnienia z reduktora nie ucieka gaz. Opiankuj króciec. Genus od BRC bardzo często cieknie bo pęka membrana.
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
Witam ale obrotomierz nigdy nie pokaże w lagunie 20 tyś.obrotów !!! ten błąd co odczytałeś dotyczy turbiny ,sprawdź przewody sterowania podciśnienia...
Turbina po regeneracji za 1000 zł. Wczoraj czyściłem EGR cały w oleju tak jak i węże. Chciałem dmuchnąć w węża od odmy ale powietrze wróciło z mnóstwem sadzy. Dolot i wydech z turbiny sprawdzę najszybciej jak się da. A z czym wiąże się błąd podciśnienia w turbinie???
Czujnik nowy, nic nie pomogło silnik gaśnie nadal. Co może być powodem takiego gaśnięcia przy tym błędzie DF045 który wskazuje czujnik podciśnienia ????
Sprawdziłeś zawór sterujący? Podciśnienie powinno być poniżej 300 mbar. Co z czujnikiem ciśnienia doładowania?
Mam wrażenie, że możesz posiadać problem podciśnienia. Źle podłączone podciśnienia do mapsensora mogą wyrzucać przeróżne błędy sugerujące niepoprawną pracę przepustnicy, wtrysków, przelewania silnika (zbyt bogate odczyty lambda). Zaczął bym od sprawdzenia działania tego czujnika i jego szczelności podciśnienia.
Zajmij się podciśnieniem i szczelnością dolotu, ale mniemam iż po prostu czujnik podciśnienia padł.
Kolego a przyciąga Ci sztangę od turbo jak nie widzisz to przy odpalonym zdejmij wężyk od turbo i sztanga opada jak podpinasz to idzie w górę a jak nie idzie to połącz razem przewody podciśnienia i obserwuj .
Uszkodzony korek?
To auto nie ma webasto. Zaworki podciśnienia? Jak to sprawdzić?
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/o... proszę
a czy w czasie jazdy po wyżuceniu na luz samochód gaśnie.czy chodzi ci tylko o to że cały czas na biegu jałowym trzyma 700 obr\min.bo jeżeli nie gaśnie to nie jest tak żle.chyba ze różnie trzyma te obroty to wtedy trzeba coś dalej szukać .to jest chyba wtrysk jednopunktowy.więc spróbuj jeszcze pokręcić deikatnie potencjometrem przepustnicy.
niech gościu od kts-a zrobi adaptacje,ktoś mył przepustnice... podciśnienia szczelne?
pewno chodzi o przewód podciśnienia wspomagania hamulca
jeżeli z czujnikiem podciśnienia zaczął sam silnik łapać wysokie obroty, to prawdopodobnie możesz mieć coś z pompą paliwową... jeżeli nić się nie dzieje, możesz trochę pojeździć, ale radziłbym pojechać do serwisu...
Diagnostykę na wysokim poziomie można również wykonać Ng10. A puki co sprawdź sobie podciśnienia do turbiny.
Czy jest możliwe iż pomimo równej kompresji na każdym z cylindrów zawor był nieszczelny? Wymieniłem rurę idącą od turbiny do obudowy filtra powietrza ale i tak dudnienie nie ustapilo. A tak myślę czy mogą to być przewody od podciśnienia?
No uporałem się z tym problemem okazało się że w króćcu od sterowania turbiną przy pompie podciśnieniowej zatkał się ten maluteńki otworek. I przez to brak podciśnienia sterującego wastegate-em w turbo. Banał a krwi napsuł. Dzięki za pomoc..... Dzięki jutro podejmę próbę czyszczenia podciśnienia. Rezultaty opiszę po robocie. :D
EVAP jest podłączony do podciśnienia w kolektorze ssącym i ze zbiornikiem paliwa.
Może wystarczy ustawić luzy zaworowe? czas wtrysku za długi z powodu zbyt małego podciśnienia w kol.ssącym.
Witam mam problem z moją Renault Espace 4 benzyna 2 0 turbo 2006 rok a więc do sedna problemem jest odpalenie auta strasznie długo kręci tak jak by się dławił , jak już odpali to na benzynie ma problem z jazdą ( kangury) a gdy przełączy na gaz to problem znika , cewki świece wymienione przewody podciśnienia są ok
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
j.w. + sprawdz (jeżeli strzelił) czy nie spadła zaślepka z wolnego króćca podciśnienia z tyłu kolektora.
Witajcie ponownie Posiada ktos moze schemat lub wyrazne zdjecie przewodow podcisnienia w lagunie 1.9 dci Albo moze ktorys z was bylby tak mily i wykonal taka fote Dzieki i pozdrawiam
Podciśnienia są dobrze popodpinane ?
Sprawdź przewód podciśnienia czy czasem gaz nie idzie w dolot.
czeka Cię odczytanie parametrów pracy, w ciemno nic nie "kombinuj".bez danych z komputera możesz sprawdzić szczelność połączeń dolotu,podciśnienia,filtr powietrza,paliwa.
Kolego, wszystko masz już napisane - sprawdź układ podciśnienia, może gdzieś masz pęknięty wężyk od podciśnienia lub siada pompa vacu.
Czujnik podciśnienia co pokazuje? Bez diagnostyki ani rusz.
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Witam ponownie po długim czasie okazało się że spadł jeden węzyk od podciśnienia wszystkim dziękuje za pomoc
z tego co widać masz źle wpięte podciśnienie, kruciec od podciśnienia jest koło śruby regulacji ciśnienia
Zaślep przewód do serwa hamulcowego i powtórz próbę. Mogę spróbować ale robiłem już test szczelności tego układu, podłączając wakuometr do rurki zasilającej Elektrozawór turbiny w podciśnienie, czyli rurki podłączonej bezpośrednio pod układ, w którym połączone są servo, vacu pompa, akumulator podciśnienia i podciśnienie zachowywało się stabilnie bez...
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Taki objaw miałem u siebie ( tylko bez kontrolek ) jak stanąłem na światłach silnik rozgrzany na gazie to potrafiły obroty spaść tak na oko do z 1000 do 500 i znów się podnieść. Wymieniłem filtr fazy lotnej i niby się poprawiło zaś w filtrze było coś jak olej ale o takim smrodzie że szok. Choć obecnie lekko problem powraca ale mi to tam już nie przeszkadza....
Poniewaz nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jaki tam jest oring , oraz nie mogłem go zdeinstalować od strony podwozia to użyłem silikony uszczelniając te grzalkę. Na dzis jest ok . Pierwotna przyczyna lewe powietrze , na grzałce podgrzewacza powietrza w kolektorze dolotowym. Temat zamkne za parę dni . Moze ktoś będzie miał ptyania . ----------------------------------------...
To jest pompa podciśnienia, pod nią od strony głowicy jest oring.
Sprawdź wężyki podciśnienia może któryś spadł albo jest przetarty
Rozwalony kolektor dolotowy. Nie znalazłeś dziury ;) Dodano po 46 Możliwe, że jeszcze czujnik podciśnienia odszedł w niebyt.
Klapki zawirowania powietrza w dolocie, poznasz po tym że ma gruszkę podciśnienia przy kolektorze dolotowym.
Sprawdz czy kolektor ssący jest dobrze dokręcony, u mnie było to samo. Dokręciłem , wymieniłem wężyki do podciśnienia i problemy się skończyły.
Witam.Mam lagunę I 94 rok 1.8 w gazie.Problem jest tego typu ze coś jest nie halo z 2 wężykami podciśnienia otóż:w układzie dolotowym powietrza między filtrem a silnikiem są dwa wyjścia na cienkie wężyki podciśnienia. Nie wiem czemu,tak jest ale na pewno powinno być inaczej a mianowicie te wyjścia połączone są ze sobą wężykiem a gdzieś zza silnika wychodzi...
Próbowałem już na wszystkie sposoby, nawet odpowietrzania za pomocą podciśnienia ...
No i zrobione, Wymienione Świece - i nic Przewody WN - i nic i co się okazuje, że spadł jakiś śmieszny wężyk podciśnienia. Temat uważam za zamkniety
W sklepach nie chcą zbytnio przyjmować zwrotów części elektrycznych. Zawsze możesz wziąć z demontażu, wiele samochodów(np opel, renault) ma identyczne.
Witam, Niesprawdzałem podciśnienia ciśnieniem bo niewiem zabardzo o co chodzi.
Turbina albo sterowanie albo przewody do sterowania albo brak podciśnienia, ale to ostatnie działało by na słabe hamulce.
Jak tam :?: Temat rozwiązany :?: Nie jest to czasem zapchany wydech (kataliztor) :?: Niedrożny układ wydechowy = brak wymiany mieszanki= brak mocy= brak podciśnienia w układzie dolotowym=brak wspomagania hamulców :cry:
podobne objawy daje uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. aha jeśli byłby to czujnik podciśnienia to słyszałem że pasuje od astry i renault 19 tylko trzeba go wlutować wewnatrz kompa i niestety umieścić poza nim bo jest za duży
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Czujnik przepustnicy ,podciśnienia, lub temperatury płynu mogą wprowadzić takie czasy wtrysku.
Szukaj nieszczelności w kolektorze po podciśnieniu widać że jest dziura .
Czy może mieć znaczenie czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym ? Oczywiście że tak!
Halo jest tu kto?? Obciążenie silnika liczy temperature silnika, temperatura powietrza, temperature paliwa, ciśnienie doładowania i podciśnienia, w moim przypadku silnik nie ma orginalnie egr i przeplywki ma tylko czujnik map sensor ktory podaje ciśnienie doładowania i temperature powietrzna a podciśnienia pokazuje caly czas 998 mbar pytanie brzmi czy...
ale dla pewności sprawdzę też wtryski, bo komunikat był sprawdź wtrysk W tych Masterach komunikat na zegarach sprawdź wtrysk pojawia się praktycznie przy odłączeniu prawie każdego osprzętu. Wypnij kostkę z EGR, przepustnicy, zaworu podciśnienia turbo i sam się przekonasz. To jest trochę mylące.
Twardy hamulec to brak wspomagania układu. Zacznij od przepatrzenia wszystkich rurek od układu podciśnienia. Nieszczelności mogą się objawiać ciężkim paleniem.
Wykryta nieszczelność Dodano po 23 To zaczęło sie po demontażu i montażu tej przepustnicy. Tyle ze to bylo montowane na sylikon i pewnoe tam tkwi problem. Dzisiaj kupuje nowa z nową uszczelką Dodano po 9 Wymiana przepustnicy i zaciśniecie na nowo wezyków podciśnienia (wszystkich) rozwiązało problem.
[url=http://chomikuj.pl/jurgos21/RENAULT... książka z CHOMIKA
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd, pisałem z głowy, Clip ma racje... Ale co błąd mówi , przecież to zwykłą grucha. Błąd dotyczy obwodu sterowania "gruchą", a elektrozawór podciśnienia należy do obwodu.
Pompa na okrągłą wtyczkę to LUCAS. Podłączenia wtyczki muszą być , twarda praca silnika pewnie przestawiacz kąta wtrysku nie podłączony , podciśnienia też pewnie powinny być na ogranicznik dymienia , to Bosch . Może numer pompy i zdjęcie .
zawór który steruje turbiną sprawdzić Bym proponował to ta kostka do której idą podciśnienia gruszki nie ruszaj dobrze ci kolega michu radzi
zmień na taki sam i ustaw ciśnienie zgodne z roboczym.na próbę możesz ściągać wężyk od podciśnienia w czasie postoju i obserwować jak odpala.
Powodem takiego stanu może być zapchany wężyk podciśnienia, uszkodzony MAP. Podaj dane odczytu komputera na żywo.
Nie tam problem, najczęściej w obwodzie czujnika podciśnienia, albo spuchnięty węzyk albo sam czujnik, podchodzi z opla.
Tak bez zaglądania, nie widziałem takiego silnika, czujnik podciśnienia podmienić, przewody przedzwonić, przepływka jak jest to ta sama procedura.
Tego nie wiedziałem, choć z pamięci gdy miałem R19, moduł elektroniczny zasilał po prostu cewkę i było niedostępne, choć w mojej wersji był jeszcze pomiar podciśnienia w kolektorze. Człowiek uczy się całe życie.
podciśnienia renault czujniki podciśnienia renault zawór podciśnienia renault
sonda lambda schemat bosch sgv45 napełniony kartridż
rolety zewnętrzne yooda rolety zewnętrzne
CV9202H-A39 brak 12V na J14, brak BL_EN i PWM, jakie napięcie na pinach 33,34? Lewa rolka dociskowa zgina taśmę – przyczyny, naprawa, regulacja w magnetofonach