Od razu zaznaczam, że to co napiszę jest tematem pobocznym, ale dla kogoś kto chciałby samemu zestawiać takie baterie superkondensatorów niezbędne w świetle tego co już napisano wcześniej. cytaty : 1. Zbychul napisał: a czy tych kondensatorów nie należy rozpatrywać jako źródła energii ??? ( czyli tak jakbyśmy łączyli ogniwa baterii, aku itp ) ... 2....
Co jakiś czas kopci Niech pochodzi z godzinę.
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Albo masz nawiewy ustawione na "twarz" i wszystkie kratki pozamykane, ewentualnie kompletnie zapchany filtr, albo silnik ma opory na łożyskach pobiera zbyt duży prąd.
Rozumiem że na bezpiecznikach koło akumulatora już nie ma prądu?
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Zwykły potencjometr nie wytrzyma spali się Jedynie opornice szukać one są na większe prądy
jaki pobór prądu w mA?
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Jażeli sporadycznie działa to mogą być styki nadpalone pod sterownikiem świec żarowych (duże prądy)
A co z podświetleniem bagażnika ?
A jakiego prądu się spodziewałeś?
I nie używaj prostownika tylko inny akumulator.
Miernik do reki i zacznij od sprawdzenia prądu ładowania
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
Ja miałem do czynienia z układem PWM na 10A. KTO DA WIĘCEJ ? Ja dam, regulatory nawiewu w Renault, silnik prądu stałego z magnesami, prąd w obwodzie silnika ponad 30A. Elektrowentylator chłodnicy w mercedesach, wentylator o regulowanej wydajności, prąd nie wiem jaki, bezpiecznik 80A Tak samo BMW, bezpiecznik 110A
Jeśli ma ADR to wyłącz i włącz główny wyłącznik prądu powinno pomóc
Spawdź czy cewka spręzarki klimatyzacji nie jest załączona.
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
Odłącz na jakiś czas sprzęt- wtedy potwierdzisz lub wykluczysz. Poza tym można zmierzyć prąd ładowania.
Zapinasz amperomierz do klem, zamykasz auto pilotem i czekasz przynajmniej 20minut(mniej/więcej po takim czasie UCBIC wygasi lampkę podsufitki na otwartych drzwiach i pójdzie w kimę). 120mA to o dużo za dużo na radio, co to za sprzęt?
Witam Sprawdz instalacje, potem sygały na zaworach, napiecie i prąd. Schemat poniżej
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
No to Twoje możliwości już się chyba wykończyły. Zrób diagnostykę z podglądem parametrów.
To w alternatorze nie ma więcej rzeczy ,sprawdź jeszcze jaki pobór prądu ma wirnik.P
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Nad nogami kierowcy jest moduł od centralnego zamka, odłącz i zmierz prąd
DC to prąd stały.
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
To teraz sprawdź czy masz na nim prąd.
1. Sprawdź dokładnie przewody. 2. Nie sprawdzaj voltomierzem cyfrowym tylko kontrolką (żaróweczką) a odrazu zauważysz różnicę. (rzadki prąd) jest napięcie a prądu niema.:D
Światła bez kluczka, pozycyjne działają?
Moim zdaniem szukasz w prawidłowy sposób - znalazłeś gałąź instalacji odpowiedzialną za duży pobór prądu i szukasz dalej "po nitce do kłębka".
Może problem jest z akumulatorem. Może dzieje się to samo co w nissanach qashqai, że po 1-2 latach akumulator przez źle zaprogramowane ładowanie poprostu się zasiarcza i w ogóle się nie ładuje. Może 15,2V jest skutkiem tego, że sterownik chce ładować maksymalnym prądem, ale akumulator już nie jest w stanie tego prądu przyjąć.
78db78: daj spokój :) jak akumulator ma 10.7V a po podłączeniu klemy zero to jest to złom i tyle, jwjcik44: pożycz sobie od kogoś na chwilę akumulator i podłącz i zobacz czy odpali, będziesz miał pewność że trzeba kupić inny aku (nie musi być nowy, w zimie dobry akumulator można też kupić na złomie na wagę, tylko trzeba mieć opornicę do pomierzenia...
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
A gdzie jest? Ten przekaźnik
Zmierzyłem pobór prądu na postój wszystko w aucie wyłączone drzwi zamknięte na centralny zamek. Miernik wpięty na klenie (-) pobór początkowo 0.27 potem spada do 0.10 ale pod spodem na mierniku wyświeta się 20 czy to jakiś mnożnik? Na kolejnych miernikach wyniki były 0.08 i 0.01 wszystkie na pozycji 20m. Akumulator wymieniony na nowy bo poprzedni był...
Cewka na drugim tłoku nie daje prądu Renault Megane Grand Scenic 2 generacji. Gdzie jest tłok numer 2 w Renault Megane Grand Scenic 2?
Stachu jeśli wiesz to tam jest zintegrowana podstawa kilku bezpieczników. Przeróbka bardziej czasochłonna niż jazda na szrot i wyciągnięcie odpowiedniego przekaźnika. Podpowiem że pasuje od laguny 2. A jak nie znajdzie dalej to mu podeśle.
Bezpieczniki na klemie
Napięcie w kostce ktorą wpina się w cały ten mechanizm w aucie to 12,8v Zmierz to napięcie na podłaczonym silniczku. Podejrzewam, że będzie marnych parę woltów. Dodano po 1 Na silniczku!
Nie zapłaciłem rachunku za prąd, i odcięli również w samochodzie....
Pomocy. Renault Megane kombi 1.6 16v 2000r nie mogę odpalić. Sprawdziłem rozrząd - działa, wlewałem benzynę bezpośrednio - nie działa, odpiąłem cewkę, sprawdziłem iskrę - brak. To gdzie teraz szukać prądu.
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Bezpieczniki dobre ?
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
Sprawdź też alternator,bo uszkodzony też pobiera prąd.
wszystko rozumiem tylko w bezpieczniku f19 nie ma prądu.
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
No ale czytałem, że moduł komfortu może mieć wpływ na radio, więc bazuję na wskazówkach, które gdzieś z pewnego źródła wyczytałem. Już sam nie wiem, gdzie szukać. Radio grało i przestało, i na czerwonym kablu zginął prąd.
Najlepiej byloby miec schemat jak i z kad dochodzi zasilanie na te wentylatory i przez jaki przekaznik przeszukalem neta i nic nie znalazlem niestety na ten temat. Jeśli nie dochodzi plus po zapłonie i sprawdziłeś obydwa bezpieczniki to sprawdź przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską. Jeśli jest tam 9 gniazd na przekaźniki to powinien być to...
Jak sprawdzić mase ? Oprócz zapalniczki działa wszystko. Dodano po 1 Ale czy przy zwarciu nie pójdzie jeszcze coś innego ? (jakiś bezpiecznik, moduł, przekaźnik?)
Jeśli ci chodzi o koste to tak znajduje się ona w prawym boku za pasażerem tuż nad kołem aby się do niej dostać musisz siągnąć ten plastik z boku (wychodzi z niego pas i znajduje sie lampka) PZDRAWIAM
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Witam. Mam identyczny problem. Moja Renata to 2.0 16v Czy udało się koledze dojść do tego co kradnie prąd ?
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Po wyjęciu bezpiecznika prąd spada do ok. 50 mA i po zamknięciu auta zostaje tak przez pół godziny, nic nie przyrasta, po tym jak bezpiecznik wróci na swoje miejsce prąd wzrasta do mniej więcej 150 mA i zostaje tak po zamknięciu. Najdłużej co czekałem to ok. 20 min po zamknięciu, więc obstawiam, że później już nic nie spadnie. Szukam schematu, żeby...
Witam kolego jokerrr3 zmień tytuł zapytania ,, brak napięcia prądu ,,
Bezpieczniki sprawdzone...
Ten co zakładał uważa że renault podtrzymuje prąd i dlatego się tak dzieje. Ja ja w to niewierze
Witajcie, potrzebuję informacji jaki kabelek przekazuje prąd z kasety (sterownika) do pompy klimatyzacji, gdzie można go znaleźć ? Piny sprawdzone, wszystko ok. Przekaźniki też, a klima nie załącza się. Na krótko działa sprężarka.
Zobacz czy się załącza przekaźnik k09 i czy pojawia się prąd na bezpieczniku f13
Przejrzyj przewody w przelotkach
Sprawdź to.
Sprawdź czy masz zasilanie na tym czujniku... Niestety nie ma nic ma tych 2 kablach . O prądu
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID79 Elektrozawór zabezpieczenia linii zmiany biegów FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Komputer pokazał że do wymiany sterownik ale gdyby był sterownik to nie dochodziłby prąd
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
Chyba jednak bedzie jakiś kabel bo z tyłu w żarówkach nie dochodzi prąd
Proszę, rozpiska pinów sterownika.
Aleksander , nie dawało mi spokoju, ze nie możesz poradzić sobie z kierunkowskazami. Odpowiedz palnąłem z pamięci. Dzisiaj popatrzyłem do Worshopu i co... nie znalazłem drugiego bezpiecznika. Jest tylko nr.6 i przerywacz R 8. Pozostaje Ci sprawdzić jeszcze raz przejscie prądu przez przełącznik kierunkowskazów. Pozdrawiam.
Wartość akceptowana zgodnie z normą to prąd poniżej 0,03A.
Jaki megan? Kombi?
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Według mnie typowe piloty do alarmu nie posiadają stanu czuwania. Nie naciskamy przycisku pilota to nie pobiera on prądu. 2,4 mA to dużo, sprawdziłbym czy w pilocie (IR) nie ma kondensatora podłączonego równolegle do baterii - potrafią czasami robić takie numery szczególnie jak pilot jest stary lub złapie wilgoć. Łukasz.
przy pompie nie ma prądu. Jakiej pompie ?
To znaczy jeśli już stosować elektrolityczny to tylko pod warunkiem że jest BIPOLARNY, bo w obwodzie wzmacniacz - głośnik płynie prąd przemienny! Faktycznie zapomniałem tego dodać...
Kontrolka od świec żarowych zapala się i po chwili gaśnie... Wychodzi na to że do przekaźnika prąd dochodzi
Witam! Mam pytanko, czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej do ciągnika Renault 130.14? Pytam, ponieważ nie ma ładowania, sprawdzałem próbówką i nie ma prądu na wzbudzenie alternatora.
Pomierz miultimetrem i porównaj oporności cewek wtryskiwaczy?
Jak wyżej. Można to zrobić w prosty sposób bez prądu. Zdjąć obudowę silnika i ręcznie kręcić wirnikiem. Albo wyjąć moduł i podać zasilanie bezpośrednio na silnik.
Miałem podobny problem u siebie. Po pierwsze przeczysciłem bardzo dokładnie wszystkie styki do przekaźników jak i wymieniłem sam przekaźnik na wersje radzącą sobie z większym prądem. Po tym wszystkie światła gasły :)
A wyjmij żaróweczki i zobacz co się dzieje z prądem
Często gęsto widuje to w scenicu i Espace i powiem Ci ze to nie przeszkadza i na pewno nie ssie prądu. A jak tzw masa samego LCD poprawnie przylutowana?
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
witam.otrzymałem licznik ze scenica 2002 r . zadnych oznak zycia. wymieniłem rezystor 300ohm,irf-a kondensatory.rezystory i nic. martwy. pobór prądu 60ma w co celowac??
Diesel potrzebuje więcej prądu do rozruchu niż benzyna. Szukaj co pobiera prąd.
No i mam problem . Co to może być może ktoś się orientuje i podpowie . Przednia lampka ta nad szyba przednią działa natomiast lampki z tyłu nad drzwiami i w bagażniku niestety nie działają , nie ma prądu . Bezpiecznik ten na lampkę przednią jest ok . Czy dla tylnych jest ten sam bezpiecznik ? Proszę o podpowiedz . Będę wdzięczny . Dziękuję .
Odgrzeję kotleta, czy uporałeś się z tematem co pobiera prąd na otwartym aucie ? Mam identyczne objawy.
Witam. Dziękuję za podpowiedź. A mógłbyś podpowiedzieć gdzie szukać tego prądu ?
Oczywiście tej ukrytej
Nie miałem takiego przypadku ale wszystko jest możliwe, trzeba zmierzyć pobór prądu.
Tak dość dokładnie. 4Volty.... Bez komentarza. Nie zastanowiły cię pobory prądu?
a mierzyłem to miernikiem prądu.
N początek wepnij miernik i sprawdź jaki jest pobór prądu .
wszystkie światła są na kierunku brak prądu
renault pobór prądu zanik prądu renault pobór prądu renault
kondensatory sprzężenia zwrotnego laptop wyłączać chwila komuter samochód
mercedes start error wideodomofon brama
Ustawienie rozrządu i napinacza pompy VW LT 2.5 TDI Tryb serwisowy monitora Siemens - jak wejść?