test dozowania zrobiłeś
Przy akumulatorze.
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Poszukaj są reklamowane.
Można , bez problemu. Vin nie jest weryfikowany w pompie
mid128 ppid278 - poziom mocznika w systemie SCR . Sprawdź czy jest poziom w zbiorniku AdBlue.
Instalacja sprawdzona od skrzynki w kabinie aż do pompy adblue
CZUJNIK SENSOR ADBLUE NOX
ale co z tym teraz zrobić ? auto w trasie.... W trasie za dużo nie zrobisz, należy sprawdzić instalację sensora Nox, ewentualnie go wymienić.
Kolego wymień czujnik temperatury w lusterku a błąd od adblue zginie
widzi poziom adblue
To prawdopodobnie masz do wymiany czujnik poziomu cieczy . Serwis zmienia je na takie wbudowane w smok .
Zmieniłem ten czujnik założyłem nowy oryginalny i po odpaleniu nic się nie zmieniło nadal wyświetla się ten sam komunikat i zostało już tylko 3 godziny do ograniczenia. Czy ten błąd trzeba jakoś kasować? Czy skasować powinien się sam po naprawieniu usterki? Po zgaszeniu samochodu słychać jak pompka od adblue działa, słychać też jak do zbiornika przelewem...
http://diagnostic55.com/adblue.php Dodano po 1 To rozwiąże problem czujnika poziomu i podawania adblue
Witam mam taki problem w premium 450 dxi, w serwisie przekonują mnie że mam zapchany katalizator z powodu nie pobierania adblu, natomiast elektryk ktory zakładał obejście tego układu twierdzi że adblu ma się nijak do zapchania katalizatora ,może ktoś z was podpowie jak jest na prawdę, z góry dzięki
Nie łączy sie kolego bo jest emulator . Sprawdź bezpiecznik 59 w kabinie on zasila czujnik NOX 10a i bezpiecznik w skrzynce akumulatorów ta jest 25a on jest od zasilania pompy ad blue .
EMS occurrence 145 EMS - jednostka sterowania silnikiem .... występowanie błędu 145 razy, w/w błąd dotyczy awarii układu AdBlue, należy go zdiagnozować.
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Renualt premium 460 2010rok problem z adblue swieci sie kontrolka na desce
Kolego elektryk502 po pierwsze sterowniki w premiumce są z volvo, sprawdziłem to na premium 2007 rok dxi. Powiedz co za bzdury piszesz że turbosprężarka nie ma łopatek a co ma wiaderka?Pewnie chodzi ci o zmienną geometrię i nie o łopatki tylko kierownicę.Niestety ta którą diagnozowałem posiada i co więcej ci napisze że przypuszczam skoro sterownik jest...
Wtryskami się nie przejmuj. Pompki w eev są mizernej jakości. Jeśli równo pracuje na wolnych obrotach to wszystko ok. Obsady wymiana tylko w sytuacji gdy przepuszczają. Jeśli dobrze odpala po nocy to wszystko ok. Jeśli chodzi o Ad-blue. To wygląda mi to na zanik ciśnienia . W pierwszej kolejności 2 filtry do wymiany
300 to jest dobra wartość ale dla magnum dxi 13 a nie premium dxi 11. Sprawdzali czy wejście do kata nie jest zapchane Adblue .
sprawdz wtryskiwacz AdBlue
MID:128 PPID: 278 FMI: 5 -czujnik poziomu adblue MID:128 SID: 22 FMI 2 -czujnik koła zamachowego
Prosiłbym o rozszyfrowanie błędów EMS w Renault Premium 450DXI MID 128 PSID 98 FMI1 OCCURRENCE :3 . Dodatkowo świeci się kontrolka złej pracy ,modułu adblue .Może ktoś podpowie jak taką usterkę usunąć.
Czyli błąd jest pochodzenia adblue??!!
Witam, prosze o kontakt z EmuDPF w sprawie usterki adblue w Magnum Euro 5 Pozdrawiam
Witam mam podobny problem reno 450 dxi zmieniłem filtry paliwa separator i zacza wiele więcej palic zmieniłem zaworek i to samo tylko tyle ze czasami gasnie . proszę o pomoc:cry:
Problem rozwiązany jednak przyczyna była w przewodzie CAN H szyny silnika,problem tkwił w tym że dopiero po zrobieniu nowej szyny (na pająka na zewnątrz) wszystko ruszyło,więc obciążyłem jakieś 250W oryginalne przewody i wyszło że przewód jest uszkodzony wewnątrz izolacji wcześniejsze pomiary na 150W przechodził poprawnie i to mnie trochę zgubiło.
Witam. Sprawdź obwód elektrozaworu sterującego podgrzewaniem zbiornika AdBlue. To co piszesz to raczej nie jest żadna grzałka. AdBlue jest podgrzewany płynem chłodzącym silnika. MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód.
czy zapchany filtr AdBlue może spowodować wyświetlanie kodów błędów napisanych powyzej?
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
AdBlue działa? Czy "dymek/chmurka" na wyświetlaczu ?
Psid 45 wstrzymanie dozowania błędy sprawdź komputerem. Jeśli olej w katalizatorze to do wymiany kat. Dodano po 11 fmi 0 wygenerowano jedne lub więcej kodów usterek obróbki układu adblue
Witam. MID 128 PSID 46 Awaria monitorowania NOx. FMI 14 Wygenerowano jeden lub więcej kodów usterek obróbki wtórnej spalin. Proponuję zrobić diagnostykę układu SCR (AdBlue).
Adblue ma odpowietrzenie- udrożnij go.
zakłócenie can ciężki temat do wytłumaczenia odpinaj jednostki i sprawdzaj ustanie błędów zacznij od pompy adblue częsty przypadek emulatory też zakłócają
Temperatura filtra mocznika SCR - AdBlue . Nieregularne, niestabilne lub nieprawidłowe dane.
Wymienilem zawór hamulca górskiego - blad engine breake inoperative zniknol i grzalke filtra adblue , niestety blad engine speed limited po 1 dniu znów się pokazal + dymek adblue i znowu trzeba umowic się do serwisu .
Witam! Jak w temacie. Na zegarach wyświetla ten komunikat i auto nie kreci rozrusznikiem. wróciłem w piątek rano z trasy, wszystko było w porządku. Czasami wyświetlało "workshop stop" z trójkątem żółtym i chmurkę od adblue ale bez żółtego trójkąta. Gdzie szukać problemu?
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
dziękuje za informację, czyli może byc przewód walnięty, jeśli chodzi o samą pompe Adblue to słychać po wyłączeniu stacyjki jak działa czyli wydmuchuje płyn z układu do zbiornika
Tylko ten jeden błąd pokazuje i wskaźnik poziomu adblue w zbiorniku swiruje pokazuje ruznie aż pełny zbiornik raz pół raz pusty. Jak zgaszę auto to słychać pompę jak pracuje i wypycha pyn do zbiornika
Problem polega w złym składzie spalin,więc jeżeli czujnik po podpięciu do innego auta pokazuje normalnie zostaje wykluczony ,tym samym trzeba patrzeć i sprawdzać dalej.Taka procedura to diagnoza, a należy sprawdzić katalizator ,jakość Adblue,instalację elektryczną w obwodzie czujnika,poprawność ciśnienia doładowania itp.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
Sam błąd oznacza przerwę w dozowaniu AdBlue. U Ciebie pojawia się tylko ten błąd, czy jakieś inne? Jakaś diagnostyka była robiona? Bezpieczniki sprawdzałeś? Te za akumulatorami również?
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
witam, w dniu dzisiejszym zapaliły sie kontrolki: MID 144, PSID 205, FMI 9 MID 130, PSID 200, FMI 9 MID 140, PSID 205, FMI 9 MID 123, PSID 205, FMI 9 MID 128, PSID 102, FMI 5 MID 136, PSID 205, FMI 9 szukałem, ale jakoś niewiele informacji na temat tych bledów, zmian w funkjonowaniu silnika lub skrzyni nie stwierdziłem, adblue pobiera normalnie. Proszę...
Prąd na przewodach 2328,2329 oraz masa jest. W innym aucie renault Premium 450dxi podłączyłem emulator i jest bez problemu a jeździmy na daleka Rosję wiec adblue nie jest nam potrzebne. Wracając do fl. Jedyny problem jest z komunikacją a nie mam juz pomysłów co dalej działać. gdzie moge szukać problemu.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
Zdecydowanie dokładnie sprawdź can jak pisze kolega wyżej wskazuje że auto pracuje w trybie jedno przewodowym lub całkowicie traci komunikację na can pomarańczowo/zielonym może być również przywieranie któregoś z elementów składowych sieci czyli APM , Adblue i skrzynia biegów jeśli jest automatyczna, sprawdź masę między ramą a silnikiem po prawej stronie...
witam mam problem z premiumka 460dxi 2010r załącza sie sama klapa górskiego na postoju silnik w pelni rozgrzany w serwisie dezaktywowali dogrzewanie silnika ale ono i tak powinno działać tylko do 70 st i nadal bez zmian wyglada to tak rozgrzane auto zgasze i odpale przegazuje pare razy aby wisko sie rozłączyło i wtegy na biegu jałowym jest spalanie...
Ten błąd, który podałeś dotyczy szyny can 1939-ENG, ni jak się to ma do EBS-u. Nie bardzo rozumiem opis "Błąd pojawił się jak pojawiła się komunikacja. Błąd nie występuje jak komunikacja występuje normalnie". Can ENG jest podłączony do kasety EMS, SCR (AdBlue), czujnik NOx, TECU - jeśli auto posiada automatyczną skrzynię i złącze diagnostyczne, a dokładniej...
Witam ktoś pomoże z takimi kodami błędu do odszyfrowania? MID 128 PSID 46 FMI 2 MID 128 PSID 111 FMI 1 I miga dymem od adblue i że za 50 godzin odetnie moc silnika
Witam Panowie mam problem z następującymi błędami... Mid 128 ppid8 fmi 2- ciśnienie oleju chłodzącego tłok błąd pojawia się nieregularnie, testy ciśnienia zrobione, i wszystko ok. natomiast auto jak ruszy w trasę to od czasu do czasu zapala się ten błąd. Czasami jedzie 3 dni i nic nie wyświetla się, a niekiedy w 1 dzień jak auto ruszy wymieniłem czujniki...
Witam koledzy założyłem do Premium przystawkę odbioru mocy i teraz problem polega na tym że nie wiem który parametr włączyć żeby można było załączyć elektrozawór sterujący dysponuję PTT ktoś wie może który parametr i gdzie on się znajduje ??
Nie udało mi się sprawdzić tego czujnika okładzin na tym zjeździe. Autko pojechało w trasę. Kierowca informował, że w PL często włączało się odliczanie godzin związane z usterką adBlue - mróz po drodze około -10. Raz nawet włączyła się redukcja mocy. Zgasił auto, odpalił i ponownie odliczanie. Jak wjechał do Niemiec i temp wzrosła do 2 stopni świeciła...
WITAM.Mam w aucie Renault Premium dxi 450 e4 błedy mid:128 sid:39 fmi :7 i drugi mid 128 ppid 270 fmi 2 Czego one dotycza? myśle ze systemu adblue ale nie wiem dokładnie czego. oczywiscie pojawił sie napis ze za 50 h zostanie ograniczona moc auta i czas upływa lecz .Ostatnio zeszło do 43 godzin a nastepnie znowu od nowa 50h
Premiumka pod pełnym ładunkiem pali 41l na 100km. Turbin bije poprawnie. Może ma ktoś jakieś propozycje? Jak katalizator? Adblue sprawne? Kiedy zawory były regulowane? Jakieś testy były przeprowadzane na pompowtrysku? Jak spaliny? Ostatnio miałem dwa przypadki - jeden katalizator zawalony skrystalizowanym adblue - po wyczyszczeniu kata w zasadzie odzyskaniu...
Witam. Mam problem z AdBlue w Renault Premium 460 DXI 2010 rok. Kody błędów które mi wyświetla to: MID128-PPID270 FMI 2 MID128-PSID45 FMI 14 MID 128-PSID46 FMI 2 MID128-PSID115 FMI 1 Ciśnienie AdBlue pokazywane przez Autocom w zakresie 496-504 kPa, Poziom w zbiorniku AdBlue 400.00 mm Temperatura po stronie wlotowej katalizatora 119.24 C. Samochód wrócił...
Idąc tropem turbiny. Załadowane auto górę czyje moim zdaniem zbyt mocno. Ale czy może być tak że przez turbinę pojawia się dymek adblue?. Zauważyłem też że błąd jaki mi wyświetla w ems dotyczy zaworu westgate. Prawdopodobnie wyświetla się kiedy pojawia się performance loss. Pytanie do doświadczonego zawodnika jest takie czy to możliwe co opisuje i czy...
Witam, wyskoczyły kody MID128, PSID46, FMI2 z żółtym dymkiem z wykrzyknikiem i odliczanie 50h. do redukcji mocy, wcześniej miałem wymienianą grzałkę AdBlue ale to było jakieś dwa miesiące temu i było ok.nic sie nie działo,dodam ze owe kody wyskoczyły akurat w okresie dużych opadów,może gdzieś podeszła wilgoć bo komunikat raz się pojawiał i znikał aż...
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
Witam. Mam problem z renault premium dxi z 2010r a mianowicie nie moge dojsc ladu z ukladem kierowniczym poniewaz na dziurach odczuwam stuki na kierownicy i czasem szarpniecia do tego czasem pojawia sie luz.To co juz zrobilem to gumy resorow,gumy stabilizatorow,drazek poprzeczny,amortyzatory,zwrotnice i na koncu zrobilem regeneracje przekladni kierowniczej...
Niczym ! Na potrzeby diagnostyki np. ciągników siodłowych używają nazwy PTT, na potrzeby diagnostyki sprzętu budowlanego używają nazwy Premium Tech Tool Construction Equipment (PTT CE) :) PTT w wersji 1.12 i VCADS 2.4X.XX robi całość volvo łącznie z budowlanką i autobusami. Autobusy chodzą po kablu z wtykiem OBD, reszta Volvo 8pin. Ewentualnie Renault...
Witam serdecznie mam następujący problem z DXI 450 euro 4 z systemem adblue a dokładnie podczas startowania silnika wyświetla się błąd odnoszący się do sterownika silnika EMS mid 128 sid 1 fmi3 z godnie z opisem Pompowtrysk cylindra nr 1 - napięcie powyżej normalnego lub zwarcie. Błąd daje się wykasować na włączonym zapłonie i w momencie startu się...
Witam. Mam problem z dwiema swoimi Renówkami. Obie mają podobne przebiegi tj 477 000 i 447 000km. Problem polega na tym, że gdy są załadowane, po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów ma miejsce spadek mocy. Problem pojawił się w nich mniej więcej w tym samym czasie. W momencie, gdy wyskoczy komunikat z symbolem wtrysku, brakuje mocy, a wraz z nią...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
Kod lakieru i poniżej niego nazwa po niemiecku i po angielsku: 01L STARSILBER III, MET2 STARSILVER III, MET2 01U FARBE, SONDERLACKIERUNG COLOR, SPECIAL ORDER 02L FIFTIESGRUEN FIFTIES GREEN 03L MAISGELB CORN YELLOW 04L BREEZBLAU, MET 2 BREEZE BLUE, MET 2 05L AZTEKENGOLD, MET 2 AZTEC GOLD, MET 2 06L SPACEGRUEN, MET 2 SPACE GREEN, MET 2 07L KARBONSCHWARZ...
https://obrazki.elektroda.pl/6063537400_... czaplaef(at)gmail.com , niezależny warsztat pojazdów ciężarowych. Fachowy serwis samochodów ciężarowych świadczący usługi w warsztacie na miejscu, oraz w razie potrzeby także mobilnie dojeżdżając do klienta. Obsługujemy wszystkie ciągniki siodłowe takie jak , oraz naczepy m.in itd., oraz...
adblue renault premium adblue premium premium adblue
zasilanie dwubiegunowe esp8266 flashowanie ustawienia czcionki
żelazko moulinex suszarka privileg
Błąd C7-1131 w drukarce HP - przyczyny i rozwiązania Łucznik 451 – krótki ścieg po wymianie krzywki, transporter haczy o płytkę ściegową