Witam Mam problem z renault premium dxi adblue. Mianowicie, gdy nie ma błędu, adblue chodzi, robi ciśnienie 5barów, czyli w normie, dozuje itd... Gdy pochodzi auto minutę i zgaszę silnik, to opróżni układ i jest ok. jak chodzi dłużej, np. 10min i zgaszę go, to nie opróżnia układu adblue, zostaje w układzie ciśnienie i przy ponownym...
Witam poajawiły sie oto takie błędy. Filtry wymienione łącznie z adblue. Autko póki zimne jedzie potem jak się rozgrzeje już turbawa jakby nie ciągła. Adblue pobiera bardzo dużo. Element grzejny to ten który jest na filtrze ?
Poszukuję lokalizacji bezpiecznika f109 odpowiadającego za system adblue. Czy ktoś może mi pomoc ?
Witam, potrzebuję info na temat kodów błędów do premiumki 410dxi(dxi11, euro5 z adblue). Mid 128, ppid 273, fmi 7. Dziękuję i pozdrawiam. Odpowiedź znalazłem na forum: Dodano po 3 Dodam jeszcze że błąd był spowodowany uszkodzonym przewodem powrotnym z wtrysku adblue do pompy(uszkodzona grzałka na przewodzie generowała błąd mid 128, psid 103, fmi 5),...
Renault Premium 2011r E5. MID 128 FMI 3 PPID 270, PSID 46 FMI 14. O co tu chodzi ? Kto mi pomoże ? Wiem już tyle że coś z AdBlue. Kiedyś już tak było to pomogło rozcięcie izolacji i wysuszenie przewodów (dziwne ale były mokre). Teraz znowu historia się powtarza...pomocy.
Od jakiegoś czasu w Renault Premium 450DXi Euro 4 wywala mi błąd MID 128 PSID 75 (AdBlue- zawór- układ podgrzewania zbiornika). Samochód kupiony w Holandii w lipcu zeszłego roku, oczywiście błąd uaktywnił się dopiero przy spadku temperatur w okresie zimowym. Z tego co zauważyłem w smoku zbiornika adblue są dodatkowe kanaliki na płyn który podgrzewa...
Sam błąd oznacza przerwę w dozowaniu AdBlue. U Ciebie pojawia się tylko ten błąd, czy jakieś inne? Jakaś diagnostyka była robiona? Bezpieczniki sprawdzałeś? Te za akumulatorami również?
Premiumka pod pełnym ładunkiem pali 41l na 100km. Turbin bije poprawnie. Może ma ktoś jakieś propozycje? Jak katalizator? Adblue sprawne? Kiedy zawory były regulowane? Jakieś testy były przeprowadzane na pompowtrysku? Jak spaliny? Ostatnio miałem dwa przypadki - jeden katalizator zawalony skrystalizowanym adblue - po wyczyszczeniu kata w zasadzie odzyskaniu...
Witam serdecznie mam następujący problem z DXI 450 euro 4 z systemem adblue a dokładnie podczas startowania silnika wyświetla się błąd odnoszący się do sterownika silnika EMS mid 128 sid 1 fmi3 z godnie z opisem Pompowtrysk cylindra nr 1 - napięcie powyżej normalnego lub zwarcie. Błąd daje się wykasować na włączonym zapłonie i w momencie startu się...
witam mam problem z premiumka 460dxi 2010r załącza sie sama klapa górskiego na postoju silnik w pelni rozgrzany w serwisie dezaktywowali dogrzewanie silnika ale ono i tak powinno działać tylko do 70 st i nadal bez zmian wyglada to tak rozgrzane auto zgasze i odpale przegazuje pare razy aby wisko sie rozłączyło i wtegy na biegu jałowym jest spalanie...
Witam. Mam problem z AdBlue w Renault Premium 460 DXI 2010 rok. Kody błędów które mi wyświetla to: MID128-PPID270 FMI 2 MID128-PSID45 FMI 14 MID 128-PSID46 FMI 2 MID128-PSID115 FMI 1 Ciśnienie AdBlue pokazywane przez Autocom w zakresie 496-504 kPa, Poziom w zbiorniku AdBlue 400.00 mm Temperatura po stronie wlotowej katalizatora 119.24 C. Samochód wrócił...
Witam. Problem polega na tym, że na desce rozdzielczej stan poziomu płynu Adblue pokazuje, że jest go pełno, a faktycznie nie ma nawet połowy zbiornika. I zauważyłem, że kiedyś tak jakby szybciej tego płynu ubywało. Z czym ten problem jest związany? Za wszelkie wskazówki byłbym wdzięczny. Jest to mój pierwszy problem na tym forum, a więc proszę o wyrozumiałość...
Witam mam takowy problem w Premium DXI Euro 5 2008r jest uszkodzony czujnik poziomu Adblue jego cena jest zaporowa więc powstał pomysł stworzenia czegoś co by symulowało jakąś wartość która była by wyższa niż wartość minimalna np 0,5 zbiornika dodam że zbiornik jest plastikowy i oryginalny czujnik to element piezorezystancyjny. Może ktoś coś takiego...
Witam potrzebowałbym rozwiązania kodu usterki EMS MID 128 PSID 46 FMI 14
Witam auto z 11r nie działa adblue a dokladniej brak komunikacji (diagnozowane TEXA)wszystko dochodzi do modułu zasilania + na kablu 3,4,24 masa 14,15 can 5-6 i 20-31 Pytanie miał ktos taki przypadek, jest to do naprawy? Zamierzam wyłączyć adble z systemu co o tym sądzicie?
Witam! 3 dni temu kupiłem renówkę sprowadzoną z francji. premium 320dxi rok 2006.11 euro 4 z adblue. świeciły się jakieś błędy więc pojechałem a serwis. co się okazało. Uszkodzony podgrzewacz filtra adblue. uszkodzona pompa adblue(nie działała ale mechanik coś podłubał i zaczęła chodzić ale znów jakiś zawór przy niej nadal jest uszkodzony) i co najgorsze...
Witam Panowie mam problem z następującymi błędami... Mid 128 ppid8 fmi 2- ciśnienie oleju chłodzącego tłok błąd pojawia się nieregularnie, testy ciśnienia zrobione, i wszystko ok. natomiast auto jak ruszy w trasę to od czasu do czasu zapala się ten błąd. Czasami jedzie 3 dni i nic nie wyświetla się, a niekiedy w 1 dzień jak auto ruszy wymieniłem czujniki...
Witam mam takie pytanie czy znacie może jakieś emulatory AdBlue które kasują błędy z całego samochodu po wciśnięciu pedału gazu czu hamulca?? Chodzi mi głównie o Renault Premium dxi.
Witam Mam problem z Premiumką a konkretniej z AdBlue, kupiłem niedawno ten pojazd i się okazało że jest zamontowany emulator AdBlue, teraz chciałbym to wszystko wywalić i uruchomić AdBlue tak jak być powinno. Czy ma ktoś może jakieś schematy elektryczne i od czego zacząć taką akcje naprawczą dodam że komputer diagnostyczny nie łączy się w ogóle z AdBlue....
Witam Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże: 1-tydzień Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale zjechał na parking odczekał 10-15 min i błąd gasł. Tak miał przez pierwszy...
Witam, kupiłem samochód renault premium 6x4 430dxi 2010r i już przy pierwszej trasie wyskoczył mi komunikat ograniczenia mocy czas do ograniczenia 36h po czym się kasował co chwilę i zaczynał od nowa, kontrolka żółta od dpf czasami miga a czasami świeci na stałe, kody błędu jakie wyświetla po wejściu w EMC : MID: 128IL.: 6 PPID: 270FMI: 2 Ktoś pomoże...
Witam Ktoś podpowie Premium DIXI 460 46FMI2 jak przypuszczam czujnik nox do wymiany 171FMI2 i FMI9 - czy to może byc czujnik cisnienia i temp powietra doładowania 232FMI4 to może być ten sam czujnik?
Renualt premium 460 2010rok problem z adblue swieci sie kontrolka na desce
Witam, wyskoczyły kody MID128, PSID46, FMI2 z żółtym dymkiem z wykrzyknikiem i odliczanie 50h. do redukcji mocy, wcześniej miałem wymienianą grzałkę AdBlue ale to było jakieś dwa miesiące temu i było ok.nic sie nie działo,dodam ze owe kody wyskoczyły akurat w okresie dużych opadów,może gdzieś podeszła wilgoć bo komunikat raz się pojawiał i znikał aż...
Czyli on się myli tak ? Tak też myślałem co ma wspólnego temperatura z adblue. a ten błąd to od adblue czy wtrysk ?
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
Prąd na przewodach 2328,2329 oraz masa jest. W innym aucie renault Premium 450dxi podłączyłem emulator i jest bez problemu a jeździmy na daleka Rosję wiec adblue nie jest nam potrzebne. Wracając do fl. Jedyny problem jest z komunikacją a nie mam juz pomysłów co dalej działać. gdzie moge szukać problemu.
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
EMS occurrence 145 EMS - jednostka sterowania silnikiem .... występowanie błędu 145 razy, w/w błąd dotyczy awarii układu AdBlue, należy go zdiagnozować.
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Problem polega w złym składzie spalin,więc jeżeli czujnik po podpięciu do innego auta pokazuje normalnie zostaje wykluczony ,tym samym trzeba patrzeć i sprawdzać dalej.Taka procedura to diagnoza, a należy sprawdzić katalizator ,jakość Adblue,instalację elektryczną w obwodzie czujnika,poprawność ciśnienia doładowania itp.
Witam, za co odpowiada komunikat W renault premium dxi 410 2007 rok Pojawił się komunikat po niemiecku luft filter werkstat czyli filtr powietrza warsztat za co ten komunikat odpowiada, oprócz filtra powietrza bo zostały wymienione 2 tyg temu. Dziękuje dodam że mamy 2 takie i ta druga co pojawił się ten komunikat jest słabsza i mniej AdBlue wciąga....
Witam, wracam do tematu po dłuższym czasie. Udało mi się zmniejszyć spalanie przez ustawienie luzów zaworowych i wymianę zaworka ciśnienia paliwa. Wydaje się, że nie powinienem łączyć spalania z górskim. Czujnik zużycia klocków wymieniłem. Adblue miało spalone grzałki. Te problemy rozwiązane, błędy już się nie pokazują. Temat górskiego odpuściłem ponieważ...
Witam. Mam problem z dwiema swoimi Renówkami. Obie mają podobne przebiegi tj 477 000 i 447 000km. Problem polega na tym, że gdy są załadowane, po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów ma miejsce spadek mocy. Problem pojawił się w nich mniej więcej w tym samym czasie. W momencie, gdy wyskoczy komunikat z symbolem wtrysku, brakuje mocy, a wraz z nią...
Ten błąd, który podałeś dotyczy szyny can 1939-ENG, ni jak się to ma do EBS-u. Nie bardzo rozumiem opis "Błąd pojawił się jak pojawiła się komunikacja. Błąd nie występuje jak komunikacja występuje normalnie". Can ENG jest podłączony do kasety EMS, SCR (AdBlue), czujnik NOx, TECU - jeśli auto posiada automatyczną skrzynię i złącze diagnostyczne, a dokładniej...
Witam! Jak w temacie. Na zegarach wyświetla ten komunikat i auto nie kreci rozrusznikiem. wróciłem w piątek rano z trasy, wszystko było w porządku. Czasami wyświetlało "workshop stop" z trójkątem żółtym i chmurkę od adblue ale bez żółtego trójkąta. Gdzie szukać problemu?
sprawdz wtryskiwacz AdBlue
Wymienilem zawór hamulca górskiego - blad engine breake inoperative zniknol i grzalke filtra adblue , niestety blad engine speed limited po 1 dniu znów się pokazal + dymek adblue i znowu trzeba umowic się do serwisu .
dziękuje za informację, czyli może byc przewód walnięty, jeśli chodzi o samą pompe Adblue to słychać po wyłączeniu stacyjki jak działa czyli wydmuchuje płyn z układu do zbiornika
Tak kolego tulejki były wymieniane....A z tym adblue to się już poddaję bo naprawdę nie wiem co tutaj jeszcze można zrobić. Układ przepłukany ciepłą wodą , założone nowe filtry adblue i dalej to samo. Podczas jazdy wyrzuca komunikat ze ograniczy moc za 50h, a po przejechaniu kilku godzin 2-3 krotnym zgaszeniu auta komunikat gaśnie razem z kontrolką...
Witam, nie mogę nigdzie w poprzednich tematach znaleźć co może oznaczać ten kod błędu: mid 144 psid 20 fmi 2, 233 przypadki, aktywny, towarzyszy mu info na pulpicie "wylącz pom1" dodatkowo mam też inne aktywne usterki adblue i czujnika hamulców - może mają jakiś związek. mid 128 psid 84 fmi 5 mid 136 sid 9 fmi 14 mid 136 sid 10 fmi 14 Prosze o odpowiedź...
witam, w dniu dzisiejszym zapaliły sie kontrolki: MID 144, PSID 205, FMI 9 MID 130, PSID 200, FMI 9 MID 140, PSID 205, FMI 9 MID 123, PSID 205, FMI 9 MID 128, PSID 102, FMI 5 MID 136, PSID 205, FMI 9 szukałem, ale jakoś niewiele informacji na temat tych bledów, zmian w funkjonowaniu silnika lub skrzyni nie stwierdziłem, adblue pobiera normalnie. Proszę...
adblue nie ma wpływu na spalanie za to spalanie ma wpływ na pobieranie ad blue jeśli zwiększa się spalanie paliwa wzrasta zużycie adblue po to żeby oczyścić większa dawke paliwa
Witam, Panowie szukam pilnie pomocy a premium siadło adblue. Wszystko zaczęło się od tego , że pompa przestała zasysać płyn ze zbiornika wiec została wymieniona na inną z tym samym numerem (używka) Ciśnienie wróciło do normy błąd zgasł ale pojawił się błąd czujnika nox mid 128 ppid 270 fmi 3 o ile dobrze pamiętam zwarcie do plus i zbyt wysokie napięcie...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID101 Elektrozawór sterujący chłodzeniem wtryskiwacza roztworu AdBlue FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a tu ząk. Na desce bardzo wiele błędów, wtrysk,adblue,vecu,zawieszenie,air,klucz...
Błędy które masz dotyczą emisji i zostają zapisane przez sterownik określony czas, nie da się ich wykasować. Natomiast biorąc pod uwagę że system silnika oraz sterowanie adblue podczas diagnostyki sgłąszają błędy w sposób duplikacyjny. Tzn w kasecie silnika są błędy silnika a także adblue i odwrotnie. Możliwa jest sytuacja że podczas podjazdu pod wzniesienie,...
PID 102 - Podgrzewacz przewód 3 , Nie mieszaj, podałeś objaśnienie dla MID 128 PSID 102 a nie PID. Tutaj pierwszy błąd jest wynikiem drugiego, a podając błąd od Adblue (autor zresztą pisał, że adblue ok) zbijesz go z tropu tylko ;).
Witam Posiadam Renault premium z 2008 roku EURO 4 I mam problem z adblue: 1. MID 128 psid 42 fmi 14 Przerwane dawkowanie- nieznany symbol usterki 2. MID 128 psid 46 fmi 2 Usterka NOX- błedne dane 3 MID 128 psid 115 fmi 1 Pusty zbiornik dodatku- sygnał z zbyt niski Z błędów można zrozumieć że dane podzespoły zostały uszkodzone. na tymczasową naprawę...
Psid 45 wstrzymanie dozowania błędy sprawdź komputerem. Jeśli olej w katalizatorze to do wymiany kat. Dodano po 11 fmi 0 wygenerowano jedne lub więcej kodów usterek obróbki układu adblue
MID:128 PPID: 278 FMI: 5 -czujnik poziomu adblue MID:128 SID: 22 FMI 2 -czujnik koła zamachowego
mid128 ppid278 - poziom mocznika w systemie SCR . Sprawdź czy jest poziom w zbiorniku AdBlue.
Temperatura filtra mocznika SCR - AdBlue . Nieregularne, niestabilne lub nieprawidłowe dane.
Idąc tropem turbiny. Załadowane auto górę czyje moim zdaniem zbyt mocno. Ale czy może być tak że przez turbinę pojawia się dymek adblue?. Zauważyłem też że błąd jaki mi wyświetla w ems dotyczy zaworu westgate. Prawdopodobnie wyświetla się kiedy pojawia się performance loss. Pytanie do doświadczonego zawodnika jest takie czy to możliwe co opisuje i czy...
zakłócenie can ciężki temat do wytłumaczenia odpinaj jednostki i sprawdzaj ustanie błędów zacznij od pompy adblue częsty przypadek emulatory też zakłócają
Zdecydowanie dokładnie sprawdź can jak pisze kolega wyżej wskazuje że auto pracuje w trybie jedno przewodowym lub całkowicie traci komunikację na can pomarańczowo/zielonym może być również przywieranie któregoś z elementów składowych sieci czyli APM , Adblue i skrzynia biegów jeśli jest automatyczna, sprawdź masę między ramą a silnikiem po prawej stronie...
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Tylko ten jeden błąd pokazuje i wskaźnik poziomu adblue w zbiorniku swiruje pokazuje ruznie aż pełny zbiornik raz pół raz pusty. Jak zgaszę auto to słychać pompę jak pracuje i wypycha pyn do zbiornika
Witam ktoś pomoże z takimi kodami błędu do odszyfrowania? MID 128 PSID 46 FMI 2 MID 128 PSID 111 FMI 1 I miga dymem od adblue i że za 50 godzin odetnie moc silnika
WITAM.Mam w aucie Renault Premium dxi 450 e4 błedy mid:128 sid:39 fmi :7 i drugi mid 128 ppid 270 fmi 2 Czego one dotycza? myśle ze systemu adblue ale nie wiem dokładnie czego. oczywiscie pojawił sie napis ze za 50 h zostanie ograniczona moc auta i czas upływa lecz .Ostatnio zeszło do 43 godzin a nastepnie znowu od nowa 50h
czaplaef(at)gmail.com , niezależny warsztat pojazdów ciężarowych. Fachowy serwis samochodów ciężarowych świadczący usługi w warsztacie na miejscu, oraz w razie potrzeby także mobilnie dojeżdżając do klienta. Obsługujemy wszystkie ciągniki siodłowe takie jak , oraz naczepy m.in itd., oraz wszystkie od 2000 r. świadcząc pełen zakres specjalistycznych...