test dozowania zrobiłeś
ale co z tym teraz zrobić ? auto w trasie.... W trasie za dużo nie zrobisz, należy sprawdzić instalację sensora Nox, ewentualnie go wymienić.
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Zmieniłem ten czujnik założyłem nowy oryginalny i po odpaleniu nic się nie zmieniło nadal wyświetla się ten sam komunikat i zostało już tylko 3 godziny do ograniczenia. Czy ten błąd trzeba jakoś kasować? Czy skasować powinien się sam po naprawieniu usterki? Po zgaszeniu samochodu słychać jak pompka od adblue działa, słychać też jak do zbiornika przelewem...
Wtryskami się nie przejmuj. Pompki w eev są mizernej jakości. Jeśli równo pracuje na wolnych obrotach to wszystko ok. Obsady wymiana tylko w sytuacji gdy przepuszczają. Jeśli dobrze odpala po nocy to wszystko ok. Jeśli chodzi o Ad-blue. To wygląda mi to na zanik ciśnienia . W pierwszej kolejności 2 filtry do wymiany
Witam mam taki problem w premium 450 dxi, w serwisie przekonują mnie że mam zapchany katalizator z powodu nie pobierania adblu, natomiast elektryk ktory zakładał obejście tego układu twierdzi że adblu ma się nijak do zapchania katalizatora ,może ktoś z was podpowie jak jest na prawdę, z góry dzięki
znacie może jakieś emulatory AdBlue które kasują błędy z całego samochodu po wciśnięciu pedału gazu czu hamulca?? Są emulatory AdBlue, kasowniki kodów usterek oraz emulatory AdBlue z opcją kasowania kodów usterek
Witam. Sprawdź obwód elektrozaworu sterującego podgrzewaniem zbiornika AdBlue. To co piszesz to raczej nie jest żadna grzałka. AdBlue jest podgrzewany płynem chłodzącym silnika. MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód.
Kolego elektryk502 po pierwsze sterowniki w premiumce są z volvo, sprawdziłem to na premium 2007 rok dxi. Powiedz co za bzdury piszesz że turbosprężarka nie ma łopatek a co ma wiaderka?Pewnie chodzi ci o zmienną geometrię i nie o łopatki tylko kierownicę.Niestety ta którą diagnozowałem posiada i co więcej ci napisze że przypuszczam skoro sterownik jest...
Kolego ten elektrozawor dozowania z podstawa mozna zdemontowac i probowac go wymyc ekstrakcyjna. Moze jakies syfy podeszly pod iglice. W razie czego sam zawor idzie dobrac boscha i kosztuje okolo 500 zl . Ale czy na pewno to bo te silniki maja dziwny uklad paliwowy . Jezeli przechodzi w tryb awaryjny zwiazany z ukladem paliwowym to prawie zawsze wskazuje...
Instalacja sprawdzona od skrzynki w kabinie aż do pompy adblue
Kiedyś przywracałem adblue w 3 dxi euro 4 koszt ok 4000złoty zacznij od pompy adblue potem przewody, wtrysk ,czujnik nox i kat koszt nawet 10000
http://diagnostic55.com/adblue.php Dodano po 1 To rozwiąże problem czujnika poziomu i podawania adblue
Przy akumulatorze.
Witam, prosze o kontakt z EmuDPF w sprawie usterki adblue w Magnum Euro 5 Pozdrawiam
witam: Panowie mam problem z adblue w premium dxi 450, po odczytaniu błędów diagnoskopem texy mamy błąd PPID 273 MID 0 ( opis Ciśnienie AdBlue w obróbce dodatkowej) natomiast błąd jaki odczytujemy z komputera w premium jest taki MID 128 PPID 273 FMI 7 i co ciekawe te błędy nie pokrywają się wzajemnie tzn pierwszy jest w texie a nie ma go w samochodzie...
Witam od jakiegoś czasu znacznie podniosło się spalanie z 32l na 38l, jednocześnie zauważyłem prawie dwa razy większe zużycie adblue Może macie jakieś sugestie ,czy to problem z układem adblu że zaczoł tak chlać paliwo?dodam że na desce nie świeci się żaden błąd. Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi
CZUJNIK SENSOR ADBLUE NOX
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
dawaj na PW
Kolego wymień czujnik temperatury w lusterku a błąd od adblue zginie
MID:128 PPID: 278 FMI: 5 -czujnik poziomu adblue MID:128 SID: 22 FMI 2 -czujnik koła zamachowego
Renualt premium 460 2010rok problem z adblue swieci sie kontrolka na desce
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
Witam. Mam problem z AdBlue w Renault Premium 460 DXI 2010 rok. Kody błędów które mi wyświetla to: MID128-PPID270 FMI 2 MID128-PSID45 FMI 14 MID 128-PSID46 FMI 2 MID128-PSID115 FMI 1 Ciśnienie AdBlue pokazywane przez Autocom w zakresie 496-504 kPa, Poziom w zbiorniku AdBlue 400.00 mm Temperatura po stronie wlotowej katalizatora 119.24 C. Samochód wrócił...
Witam. Temat dość pilny. Auto w Hiszpanii, a święta za pasem. VIN VF624GPA000035371 Usterki: ad blu MID 128; SID 232; FMI 4 wentylator PID 23; FMI 3 Jest jeszcze usterka pedału gazu wyświetlona na desce rozdzielczej, ale nie ma kodów do tego.
Przymierzam się do zakupu 450 dxi z 2007. Problem jest w tym, że autko ma niesprawny układ adblue (nie będę mówił co mu dotychczasowy właściciel zamontował). Autko przejechało co najmniej 200 tkm w takiej konfiguracji. Domyślam się, że to wszystko nie jest w najlepszej kondycji. Na pewno niesprawna jest pompa. Tu nie będzie problemu z wymiana, ale pytanie...
Prosiłbym o rozszyfrowanie błędów EMS w Renault Premium 450DXI MID 128 PSID 98 FMI1 OCCURRENCE :3 . Dodatkowo świeci się kontrolka złej pracy ,modułu adblue .Może ktoś podpowie jak taką usterkę usunąć.
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
Adblue działa. Przy tym spadku mocy pokazuje ikona wtrysku. Załączyłem zdjęcie.
Wymienilem zawór hamulca górskiego - blad engine breake inoperative zniknol i grzalke filtra adblue , niestety blad engine speed limited po 1 dniu znów się pokazal + dymek adblue i znowu trzeba umowic się do serwisu .
300 to jest dobra wartość ale dla magnum dxi 13 a nie premium dxi 11. Sprawdzali czy wejście do kata nie jest zapchane Adblue .
sprawdz wtryskiwacz AdBlue
witam mam problem z premiumka 460dxi 2010r załącza sie sama klapa górskiego na postoju silnik w pelni rozgrzany w serwisie dezaktywowali dogrzewanie silnika ale ono i tak powinno działać tylko do 70 st i nadal bez zmian wyglada to tak rozgrzane auto zgasze i odpale przegazuje pare razy aby wisko sie rozłączyło i wtegy na biegu jałowym jest spalanie...
Tylko ten jeden błąd pokazuje i wskaźnik poziomu adblue w zbiorniku swiruje pokazuje ruznie aż pełny zbiornik raz pół raz pusty. Jak zgaszę auto to słychać pompę jak pracuje i wypycha pyn do zbiornika
Witam! Jak w temacie. Na zegarach wyświetla ten komunikat i auto nie kreci rozrusznikiem. wróciłem w piątek rano z trasy, wszystko było w porządku. Czasami wyświetlało "workshop stop" z trójkątem żółtym i chmurkę od adblue ale bez żółtego trójkąta. Gdzie szukać problemu?
witam, w dniu dzisiejszym zapaliły sie kontrolki: MID 144, PSID 205, FMI 9 MID 130, PSID 200, FMI 9 MID 140, PSID 205, FMI 9 MID 123, PSID 205, FMI 9 MID 128, PSID 102, FMI 5 MID 136, PSID 205, FMI 9 szukałem, ale jakoś niewiele informacji na temat tych bledów, zmian w funkjonowaniu silnika lub skrzyni nie stwierdziłem, adblue pobiera normalnie. Proszę...
zakłócenie can ciężki temat do wytłumaczenia odpinaj jednostki i sprawdzaj ustanie błędów zacznij od pompy adblue częsty przypadek emulatory też zakłócają
Premiumka pod pełnym ładunkiem pali 41l na 100km. Turbin bije poprawnie. Może ma ktoś jakieś propozycje? Jak katalizator? Adblue sprawne? Kiedy zawory były regulowane? Jakieś testy były przeprowadzane na pompowtrysku? Jak spaliny? Ostatnio miałem dwa przypadki - jeden katalizator zawalony skrystalizowanym adblue - po wyczyszczeniu kata w zasadzie odzyskaniu...
Temperatura filtra mocznika SCR - AdBlue . Nieregularne, niestabilne lub nieprawidłowe dane.
Kolego musisz sprawdzić jaki masz typ czujnika poziomu adblue . Czy znajduje się on w smoku czy znajduję się w dnie zbiornika płynu . Jak sprawdzisz to daj znać .
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
dziękuje za informację, czyli może byc przewód walnięty, jeśli chodzi o samą pompe Adblue to słychać po wyłączeniu stacyjki jak działa czyli wydmuchuje płyn z układu do zbiornika
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
Adblue ma odpowietrzenie- udrożnij go.
Witam ktoś pomoże z takimi kodami błędu do odszyfrowania? MID 128 PSID 46 FMI 2 MID 128 PSID 111 FMI 1 I miga dymem od adblue i że za 50 godzin odetnie moc silnika
MID 128 PSID 102: Podgrzewacz przewodu 3 adblue performance loss pewnie chodzi o sterowanie turbinom zawór około 1700zł
Zdecydowanie dokładnie sprawdź can jak pisze kolega wyżej wskazuje że auto pracuje w trybie jedno przewodowym lub całkowicie traci komunikację na can pomarańczowo/zielonym może być również przywieranie któregoś z elementów składowych sieci czyli APM , Adblue i skrzynia biegów jeśli jest automatyczna, sprawdź masę między ramą a silnikiem po prawej stronie...
Witam, wyskoczyły kody MID128, PSID46, FMI2 z żółtym dymkiem z wykrzyknikiem i odliczanie 50h. do redukcji mocy, wcześniej miałem wymienianą grzałkę AdBlue ale to było jakieś dwa miesiące temu i było ok.nic sie nie działo,dodam ze owe kody wyskoczyły akurat w okresie dużych opadów,może gdzieś podeszła wilgoć bo komunikat raz się pojawiał i znikał aż...
Nie udało mi się sprawdzić tego czujnika okładzin na tym zjeździe. Autko pojechało w trasę. Kierowca informował, że w PL często włączało się odliczanie godzin związane z usterką adBlue - mróz po drodze około -10. Raz nawet włączyła się redukcja mocy. Zgasił auto, odpalił i ponownie odliczanie. Jak wjechał do Niemiec i temp wzrosła do 2 stopni świeciła...
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID101 Elektrozawór sterujący chłodzeniem wtryskiwacza roztworu AdBlue FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
adblue renault premium adblue premium premium adblue
excel formularz wyboru 405nm laser migająca dioda deskjet papieru
interfejs diagbox bateria milwaukee
Mercedes A200 W177 – jak zwiększyć głośność kontrolki kierunkowskazów? Kodowanie IC, buzzer, MBUX Blaupunkt BA40F4132LEB – aktualizacja firmware, DVB-T2/HEVC, Android TV 9, Wi-Fi, HbbTV