Uszczelki często korodują na kanałach wodnych i stąd bierze się ciśnienie w układzie chłodzenia albo wycieki na zewnątrz silnika. Głowica do sprawdzenia, czy nie pękła.
Temat testów dla systemu DCI już był wielorazowy omawiany. Przeglądnij tematy podobne : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Gdybyś jeszcze miał jakieś konkretne pytania to chętnie odpowiem. Sprawdź czy w punkcie "B" Jest 3-6 bar ciśnienia wstępnego....
5301 - Ciśnienie wtrysku zbyt wysokie. Najprawdopodobniej zaworki sterujące w głowicy pompy, wyjęcie samych zaworków jest trudne, głowica aluminiowa, jeśli masz możliwość to podmień zaworki lub całą głowiczkę.
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Witam potrzebuję momenty i kolejność dokręcania głowicy w RENAULT Premium z 2000 roku, 300 KM, głowica dzielona (6 części) oraz luzy zaworowe. Śruby: -M20 -M14 silnik typ: MI DR062045041 Dzięki.
Jak w temacie. Wszystko zaczęło się od tego, iż w przerwie między Świętami a nowym rokiem postanowiliśmy naprawić usterkę Naszego auta. Mianowicie kiedyś stłukła się szyba czołowa i odłamki szkła dostały się pod przedni kokpit. Nie mogłem sterować nawiewem szyba/nogi/środek. Po demontażu deski roździelczej, odpięciu radia i paru wtyczek od sterowania...
Jak ściągniesz glowice, to dopiero wtedy nic nie będziesz wiedział. Wyjmij wtryski i oglądaj wszystko. pomagaj sobie ciśnieniem powietrza mniej niż 1 bar, wtedy zlokalizujesz o którą głowicę chodzi.
Witam. Potrzebuję momenty i kolejność dokręcenia głowicy w RENAULT Premium 400 1998 r 295 KW głowica dzielona -6 części- śruby M 20 i M 14 silnik typ MI DR062045041
Kolego, rozwiązałeś ten problem z obsadami? Udało się wymienić bez zdejmowania głowicy? To była przyczyna?
Witam. Renault premium 420 dci, dymi z odmy. Co wystarczy wymienić, pierścienie czy też tuleje czy też głowicę ? Chciałbym to zrobić jak najmniejszym kosztem. Pozdrawiam.
Jest też prosta metoda- zapalasz i dotykasz kolektorów wydechowych przy głowicach, temperatura zdradzi sprawcę.
Wizyty mechaników kończyły się diagnozą: wymiana smoków, podstawy filtra, zaworka zwrotnego na głowicy , pompy paliwa - tej napędzanej pompą wspomagania a skończywszy na pompowtryskach.
Zła uszczelka pod głowicę została założona,za cienka.
Czyżby tulejki osadcze wtryskiwaczy w głowicy? Nie widzę innej drogi.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Dzięki myślałem,że mogą być tam takie cuda :D z ustawieniem jak w renault premium dci .
Witam DIZZI. Mam jeszcze problem z tą samą renówką bo znika mi gdzieś płyn chłodzący. Czy możliwe jest że przez sprężarkę powietrza dostaje się on do silnika? Bo jest jakby za dużo oleju w silniku, ale nie jest on jak np. masło, czy spieniony, jest to zwykły czysty olej. Przewody są suche. A i to nie uszczelka pod głowicą.
Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu informacji na temat momentów dokręcania śrub głowicy oraz panewek w w/w ciągniku. Dziękuję za pomoc.
Witam, Potrzebuję momenty skrecania silnika(korbowody,wtryskiwacze,głowica,p... oraz Ustawienie rozrządu i regulacja zaworów. Silnik DXI 11 450KM Jest ktoś w stanie pomóc? Z góry dziękuje.
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
To że po odłączeniu sterowania zaczyna bić to wskazuje na uszkodzenie cewki w APM. Można to naprawić. O ile to nie przypadek że akurat wtedy przestaje bić powietrze, bo często zawiesza się zaworek w głowicy sprężarki, Spróbuj uderzyć czymś w głowice jak ci przestanie pompować. Ale najlepszym sposobem diagnostyki będzie podpięcie komputera. Chętnie pomogę...
Kolego oringi są na wtryskiwaczch wymień na oryginalne ale podkładki pod wtryski w tym wypadku też daj nowe i uważaj na siłę z jaką dokrecisz je po wymianie. Ale ja i tak stawiam na pompę paliwa. Dodano po 2 Musisz wyjąć wtryski z głowicy to proste zadanie w dci, ale łatwo zniszczyć głowicę przy montażu.
Zaślep powrót paliwa na głowicy i sprawdź czy się coś zmieni, jeżeli tak to zaworek do wymiany.
sprezarka jest woda chlodzona,dla pewnosci wymieniw jeszcze sprezarke na druga RENO-MAX,niestety do Cebie mam daleko ale jak nic nie wskuram to usmiechne sie do Ciebie napewno bo koncza mi sie pomysly i cierpliwosc. Biore pod uwage uszczelke pod glowica,tylko ze taka impreza kosztuje ok 5000pln.a jesli bedzie zdjeta glowica i sie okaze ze tam wszystko...
Witam. Potrzebuję informacji o dokręcania głowicy walka wtryskòw całej góry ipt. do Renault Premium 440dxi 2006r. Z góry dzięki.
Tyle co niemy z sędziowaniem, ale nie do końca, bo ciągła praca sprężarki w połączeniu z uszkodzoną uszczelką głowicy kompresora, mogła doprowadzać do wtłaczania powietrza do ukł. chłodzenia. Czyli temat wróci, lub nie..
Sprawdziłem na allegro taką głowicę. Wychodzi że, licząc od 1-go cylindra zawory ssące są pierwsze i mają długą krzywkę. Czyli odwrotnie jak dxi. Może ktoś to potwierdzić. Dzięki.
to jeśli już to uszkodzony musiał by być kabel od głowicy do złącza OBD ale inne auta łączy no chyba ze bmw korzysta z innych pinów. Dziś próbowałem się połączyć z renaultem kerex oraz premium i też brak komunikacji :/
Witam. problem jak w temacie. Wymieniłem kompresor ( nowa Wabco) bo już był wrak i skatowała mi APM-a, oraz wywalał płyn przez zbiorniczek. Po wymianie płynu nie wyrzuca , ale nie ma nadmuchu ciepła w kabinie. Wskaźnik temp wskazuje lekko nad połową. Raz na jakiś czas dmuchnie ciepłym, ale przez chwilę. Dzisiaj ciągałem trochę na max i temp na wskaźniku...
Taki komunikat wyświetla się tablicy auta, sprawdzałem czujnik na głowicy filtrów paliwa jest ok, filtr paliwa i separator założony nowy. W załączniku zdjęcie usterki z tablicy. 1120532 Czy układ posiada zabezpieczenie bezpiecznikiem? Wcześniej wyświetlał się komunikat włacz odwadnianie ale niestety układ nie wykonywał tej operacji, pojawiał się komunikat...
Silnik 450 KM, 11 litrowy. Gościu robił co pracuje w serwisie Volvo. Nie wiem jaka średnica trzpienia. Ale sprawę już rozwiązałem. Opiszę, bo może ktoś będzie miał taki przypadek. Otóż, ciśnienie w podstawie filtra na nowej pompie sięgało ponad 10 atmosfer( zegar był tylko do 10, ale wskazówka szła dalej, więc nie wiem ile było), na głowicy ciśnienie...
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Witam Auto jak w tytule. Wiązka od głowicy pływała w oleju do samego sterownika silnika. Występował błąd elektrozaworu hamulca silnikowego. Poruszając kablami tykał, domyślam się że była przerwa. Po rozebraniu instalacji silnik wyczyszczeniu wszystkiego. Auto posiada błędy wszystkich modułów z magistrali 1139 Brak komunikacji. Czasami odpala, ale po...
Witam mam problem z Renault Premium 385 z 98r a mianowicie ropa przedostaje sie do oleju silnikowego więc pierwsza myśl jaka przyszła do głowy w tym silniku to ze mogły wtryski puscic i leją ale zostały wyjęte sprawdzone o wtryski są ok! Druga myśl to była ze tuleje gdzie osadzone sa w głowicy są popekane i tamtędy przedostaje sie ropa do oleju więc...
Witam wszystkich! :wink: W ostatnim czasie w mojej Renault Premium 400 TD pojawił się problem z którym nie mogę sobie poradzić w żaden sposób. :/ Próbowałem szukać pomocy po forach, tematów z podobnymi problemami, ale koniec końców postanowiłem założyć swój temat i prosić was o porady co dalej z nią robić. :?: Wracając do tematu, problem się zaczął...
zrób test przelewowy wtryskiwaczy aby stwierdzić ich uszkodzenie. będę pisał krok po kroku . z tyłu silnika w głowicy jest przykręcony przewód metalowy to jest przelew wtryskiwaczy , odkręcasz go zaślepiasz (przewodzik metalowy) najlepiej palcami a w głowice wkładasz wężyk gumowy (kupiłem w mrówce są na metry) druga osoba odpala silnik (dobrze to zrobić...
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. Ja też nie rozumiem, ale nie drążę. Takie są po prostu fakty, które potwierdzi każdy kto na oleju 2T jeździł. Natomiast fakt, że ON jest obecnie pozbawiany do bólu siarki, która zwiększała jego właściwości smarujące, w imię oczywiście ekologii, raczej nie jest pomocny. ON premium...
Po zdemontowaniu głowic i tulei okazało się że tuleja drugiego cylindra jest pęknięta , po obwodzie na wysokości ok 4 cm nad dolnym uszczelnieniem.Gdy zdemontowałem pozostałe tuleje okazało się że wszystkie mają wżery na tej samej wysokości... Prawdopodobnie autko stało wiele miesięcy gdzieś pod płotem ze spuszczonym płynem, może wcześniej jeździło...
Na chwilę obecną po wymianie czujnika ciśnienia mocy przybyło, spalanie spadło i jeszcze kierowca wykazał się inicjatywą i przejechał codzienną trasę nieco wolniej niż zazwyczaj tj. nie przekraczał 80 km/h i to dało dalsze zmniejszenie zużycia paliwa. Co do wiązki głowicy to jest ona do wymiany i tu nie ma co się oszukiwać, ale nie wydaje mi się, aby...
głowica renault premium głowica premium głowica silnika renault premium
uszczelnienie kanału wentylacyjnego blokowa video pozystor sprawdzić
kontroler napięcia zmiennego marantz pm6010
Zmiana jasności wyświetlacza w Blaupunkt Tokio 110 System zużycia klocków w Iveco Eurocargo 2011