MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Jak skasować błędy z okienka diagnostyki bez komputera.
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
PSID:204 FMI:8. jak znależć konkretniejszy kod?Ja nie pracuje na serwisowym komputerze
Możesz w danej chwili przeprowadzić reset z pokładu bez komputera.
jaki can komputer mówi że zawór to wymień zawór a nie szukaj w kablach a jeśli sobie nie radzisz zadzwoń 698626345 przyjadę i zrobię
Jasne . to chodzi o 2 stary, dzwig, ostrówek, 3 żuki, renault premium, lublin.
ASO serwis to robią za 500 zł.... Ale my też jesteśmy w stanie to zrobić.
Okey czyli na komputerze pokładowym w Renault powinienem mieć wage na oś napędową tak?tzn chodzi mi czy muszę dokupić manometr na oś żebym znał przeladunek czy z tego czujnika mogę jakoś odczytać na komputerze
Tak wynika z opisu błędu na komputerze.
Komputerem diagnostycznym
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
Należało by podłączyć komputer, następnie zweryfikować usterkę czujnika prędkości, co ma wpływ na ograniczenie momentu przez ASR. Następnie zdiagnozować główny zawór hamulcowy.
Może być uszkodzony siłownik skrzyni lub elektrozawór, należy wykonać diagnostykę skrzyni komputerem.
A nie lepiej zacząć od podłączenia pod komputer i sprawdzić, które sterowniki są martwe?
Witam. Mam Renault Premium 420 DCI z 2004r E3. Mam nowy problem. Wypisał mi komputer pokładowy "awaria cruiser control". Pomóżcie co robić lub gdzie szukać?
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Bez podłączenia komputera się nie obędzie
Od razu odcina ale nie trzeba komputera by usunąć problem.
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
Niestety nowa wiązka lub z demontażu, komputer nie będzie potrzebny
pytanie wobec tego: VCADS/ serwis, czy da się to zrobić prostymi komputerami typu Autocom/Delphi Trucks?
Jutro podepniemy do auta komputer i spróbujemy go zdiagnozować.
Wiadomo, że nie da się tego dokładnie zmierzyć. Ja tankuję kocioł pod korek robię kilometry i sprawdzam przebieg do następnego tankowania pod korek i wtedy wiem ile litrów spalił podczas przejechanych kilometrów. To jest sprawdzona metoda która stosuję i niestety pokrywa się z tym co pokazuje komputer.
Jeśli zatkało katalisator. Wszystko opiera się na diagnosytyce komputerem serwisowym. Należy wydać równowartość 10 litrowego kanistra AdBlue na diagnostykę w serwisie ;p ewentualnie u kogoś kto takowy komputer posiada.
To syczą i chałasują zapewne przymknięte spaliny przez wysterowanie hamulca silnikowego- możliwa przetarta wiązka i zasilanie z sąsiedniej żyły pod napięciem. ECU electric control unit -komputer silnika.
Podłączenie komputera powinno wykazać niezgodność numerów fabrycznych.
Na komputerze pokazuje mi ładowanie w granicach 26-27 Volt
Dzięki kolego jutro sprawdzę :) Dodano po 5 Dodam jescze że po podłączeniu komputera nie wykrywał żadnych bledów?
Najprawdopodobniej pojawia się problem któregoś z wtryskiwaczy, komputerem serwisowym jest możliwość sprawdzenia charakterystyki wtrysku co obrazuje w jakim stanie jest sam wtryskiwacz. Pojawia się pewno przydymianie, spalanie wzrosło,auto jest słabe i tarakocze. Jedną rzeczą co też jest bardzo ważna jest separator jeżeli jest szklany to problemu nie...
Po podłączeniu komputera wyskoczyło, że czujnik ciśnienia paliwa padł lub wiązka.
Przy okazji przy tych objawach komputer wyświetla błąd EECU 0 00818 00
To że po odłączeniu sterowania zaczyna bić to wskazuje na uszkodzenie cewki w APM. Można to naprawić. O ile to nie przypadek że akurat wtedy przestaje bić powietrze, bo często zawiesza się zaworek w głowicy sprężarki, Spróbuj uderzyć czymś w głowice jak ci przestanie pompować. Ale najlepszym sposobem diagnostyki będzie podpięcie komputera. Chętnie pomogę...
Nie wiem o jakich czujnikach mowa ale co w tedy wyświetla na komputerze pokładowym ,po pierwsze diagnostyka komputerowa
Witam, mam problem z Renault Premium 450 DXI. Auto z dnia na dzień przestało palić, w ogóle nie kręci po przekręceniu kluczyka. Dzień wcześniej wymieniałem cały APM, po wymianie wszystko było dobrze. Na desce rozdzielczej jest komunikat "Immobilizer Start Fault". Przeglądnąłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki pod miejscem pasażera i wszystko jest...
Witam. W premium 440 dxi mam problem z wskaznikiem cisnienia oleju.Pokazywal zawsze 4,9 bara na zgaszonym silniku rowniez.W servisie po podlaczeniu pod komputer stwierdzili ze to czujnik.Wymienilem czujnik i teraz pokazuje 4,2 bara rowniez gdy silnik nie chodzi.Co moze byc tego powodem?
Kolego podepnij komputer i sprawdz kody błedów i parametry bo przyczyn może być wiele
Zasadniczo podłącz komputer i sprawdź zużycie sprzęgła bo jego wartości mogą być nie właściwe.
Witam. Mój problem polega na braku mocy w renówce, falujących obrotach. Po podłączeniu komputera serwisowego wykazało zbyt małe ciśnienie wtrysku. Pomocy. Gdzie szukać przyczyny. Jakiś namiar na specjalistów.
Tylko że podłączenie niczego nie wniesie, bo VECU go nie zobaczy. Czyli muszę podpiąć moje auto pod komputer diagnostyczny i włączyć tę funkcję :?:
Z ktorymi komputerami mozesz sie polaczyc w tej chwili a ktore nie mozna?
Podpiąć po komputer i spr. Parametry elektrozaworów powinny być w granicach 28%-32% .
Ja pytanie kierowalem do mechaników a nie do akustyków.Ale dzieki za odpowiedz.Po podlaczeniu komputera wiem juz ze padły mi dwa wtryski.
Co myślisz o tym zawórze w pompie wysokiego ciśnienia? Gdzieś się dowiedziałem że jak się zatnie to pompa nie poda paliwa na wtryski? Dodano po 1 Co myślisz o tym zawórze w pompie wysokiego ciśnienia? Gdzieś się dowiedziałem że jak się zatnie to pompa nie poda paliwa na wtryski? Komputer nie pokazuje zadnych błędów. ..
To jest ten moment kiedy należy spisać z których sterowników nie da się zczytać błędów z wyświetlacza pokładowego. Jeżeli nie pali wówczas immobiliser nie ma połączenia i będzie brak komunikacji z modułami. Diagnoza przez OBD nie działa. Obcykany elektronik obejdzie się bez komputera. Obecnie pogoda jest deszczowa. Idealna żeby zadziałać.
Będę to sprawdzał jak to faktycznie jest czy ta funkcja to ustawienie komputerem czy może jakimś klawiszem napisze jak opanuje jak tylko auto do mnie trafi ponownie. Dziękuję za pomoc.
Kierowca dzisiaj zgłasza że w drodze powrotnej błąd AUTO REDUCTION G/B FUNCTION nie pojawił się, jutro podjadę na komputer, może to kwestia czujnika ABS. Druga sprawa, od jakiegoś czasu pojawia się również błąd: MID 128 PSID 75 FMI 5 Occurrence 255 (trochę dużo razy się pojawiło)
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Wyjęliśmy intercooler i zrobiliśmy test szczelności (pozytywnie) brak oleju w IC . Jedyne co zrobiliśmy to umyliśmy IC z zewnątrz i od razu chłodnice też. Brak efektów poprawy (auto jak sie grzało tak się grzeje pod górkę i mocy jak nie było tak nie ma) Komputer wciąż wskazuję niskie ciśnienie doładowania. Jakieś sugestie?
Wystarczy podłączyć komputer i zdiagnozować, usterka może wystąpić nawet podczas wyrzucenia skrzyni na luz podczas jazdy.
Witam. Przy naprawie ABS nie odpięli jakiejś kostki? Wygląda, że komputer nie może dostosować dawki paliwa do obrotów, temperatury i powietrza. Dlatego falowanie.
mam to samo ,na zimno jedzie z 15km po powtórnym uruchomieniu, potem awarie co 2km . przekopany cały układ . kasa na 2 krotne regeneracje itp. komputer " za wysokie ciśnienie " a wyszło że coś się przytyka między smokiem zbiornika a pompką paliwa (jak ma awarię " wciąga " tłoczek ręcznej pompki ). Zwykłe przedmuchanie nie pomogło, trzeba patroszyć po...
pozostaje jechać na komputer i ustalić zdiagnozować błąd .... obstawiam ze może być jeszcze gdzieś przerwane na kostce łącze zaśniedziałe od soli i błota nie ma pełnego przejścia sygnału
Dziękuje za odpowiedz. Z tachem to juz wiedziałem ze jest coś nie tak bo są założone opony 80 jedzie dużo szybciej w sensie na zegarze pokazuje 93 i komputer oszukuje w spalaniu. Dziekuje jeszcze raz może ktoś jeszcze rozkoduje mi reszete błedów.
To normalne zjawisko że w odstojniku wydaje się ze jest powietrze , jakby było to od razu by zgasł. Kolego sprawdź ciśnienie paliwa kręcąc rozrusznikiem. Musi być min 3 bary. Podłącz dobry komputer. Zawołaj doświadczonego mechanika bo tak po omacku to szkoda kasy
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Renault Premium 450 DXI manualna z 2007 roku , wyświetla mi usterkę pedału gazu oraz zwalniacza. Renatka nie wchodzi powyżej 1200 obr/min. A oto błędy jakie odczytałem z komputera: VECU: MID 144 PID 91 FMI 14 Przypadek 38 APM AIR: MID 185 SID 229 FMI 2 Co jest nie tak ? Proszę o pomoc :)
Witam podepnę się pod temat potrzebuje rozszyfrować błąd o nazwie "sensor defect" z ikonką zegarów, w komputerze błąd znajduję w "IC" MID:140 PID:171 FMI:5 OCCURENCE:15. Ciężarówka to również renault premium dxi 380 2006r. Po wyświetleniu błędu nic nadzwyczajnego się nie dzieję normalnie odpala test zegarów jest pomyślny nie mam pojęcia co jest grane....
Musisz z webasta odczytać ile jest wolnych mignięć , szybkie to przerwa . Drugi problem to najprawdopodobniej usterka głównego zaworu hamulcowego, ale musisz sprawdzić to komputerem. Ewentualnie sprawdź czy jak wyświetla się ta usterka to czy wtedy działają światła stopu.
Jak młotkuje to musi być usterka , podłącz pod komputer , i niech ktoś poogląda parametry. Taka prośba to musi być osoba, dla której nie jest priorytetem samo połączenie ze sterownikiem
Mascott 2,8 to chyba silnik Iveca ?? podmień czujnik ciśnienia w listwie. Często pada. A jeżeli chodzi o Clipa to równie dobrze możecie go do premium podłączać, przecież też renówka :P tylko ng3 i nic innego nie połączysz.
Witam mój problem polega na braku wycieraczek na I biegu i przy użyciu spryskiwacza. Reszta działa bez zarzutu. Na komputerze wyświetla się błąd wycieraczek ale nie mogę sprawdzić kodu. Tak jak napisałem wyżej jest to Renault Premium 370 dci 2005r. Jedynie te udało mi się odczytać: VECU 00185804009 VECU 00009104127 EECU 00009804022 Bardzo dziękuje za...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID26 Prędkość pracy wentylatora chłodzenia silnika FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID230 Czujnik nr 1 położenia spoczynkowego pedału gazu FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Dodano po 2 kontrolka wtrysku wyskoczył od uszkodzonej...
Zawór wymieniony na nowy czy używany ? Jeśli nowy to do sprawdzenia wiązka od zaworu do sterownika EBS. Jeśli używka to niekoniecznie musi być sprawna. Nowy oryginał kupiony w servisie,będę jeszcze drążył temat,nie było elektryka z komputerem,jak sądzisz czy może byc uszkodzony sterownik ?,a moze komputer pamieta bład i nie mozna go skasowac z pamieci...
Witam. Dwa problemy dotyczące marki renault. Pierwsze pytanie dotyczy spalania w Premium 270 DCI 2005r. Na samochodzie załolżona zabudowa typu bramowiec wcześniej auto jeździło pod śmieciarką. Auto jeździ większość czasu bez obciążenia a spalanie wychodzi 47 l\100 Co może być przyczyną ? Żadnych błędów związanych z silnikiem (jedynie ABS i klocki się...
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Jak sie okazało błedow bylo wiecej ,na diagnostyce wyszło ze 1,2,i 3 wtrysk padniety .Trudno uwierzyc ze trzy padły od razu.Usterka była w przetartym przewodzie w wiazce z komputera silnika do wtryskiwaczy.Ten jeden przewod miał wplyw na prace trzech wtryskow do tego połowa pompy wysokiego cisnienia była bardzo goraca.Sprawa rozwiazana
Dzięki wielkie za informacje, które przekazałem dalej. Niestety muszę temat odpuścić na 2-3 tygodnie. Odezwę się na forum lub na priv jak tylko będę w stanie siedzieć przed komputerem, a póki co ewentualne spadki mocy i spalanie mają być monitorowane i zobaczymy co to da.
Witam ostatnio w mojej renault wymieniłem bendix na rozruszniku i alternator bo były uszkodzone. I teraz jak odpalę auto to nie ładuje wyświetla na komputerze 24v i nie rośnie również jest błąd ALTERNATOR. Sprawdzałem akumulatory są ok napięcie na alternator też jest. Jest to renault które jeździło wcześniej pod adr. Moje pytanie brzmi co to może być?
Witam mam pytanie odnośnie Renault premium 460dxi. Po przejechaniu krótkiego dystansu tj. 40km na pełno czyt. 40t. Z lewego bliźniaka wydobywa się dym tak jakby z piasty. Piasta jest gorąca. Wymieniłem już łożysko, zacisk hamulcowy, siłownik, klocki. Problem nadal jest. I jeszcze świeci błąd Abs po wskazaniu komputera był to czujnik właśnie w tym kole....
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
Kolega mi podpowiedział że jest oczko w skrzyni po prawej stronie z 5-10 cm od dołu skrzyni. Mówił coś o kalibracji skrzyni, że pod komputer trzeba podłączyć. Czy ktoś coś takiego robił? https://obrazki.elektroda.pl/5438010800_...
Kolega ma rację z tymi kablami, najczęściej pod nogami zmiennika jest problem. Przechodzą tam tak trochę dziwnie zamocowane że lubią tam się przecierać. Chociaż ja kiedyś też się namęczyłem i dopiero po rozcięciu wiązki kasety silnika za rozrusznikiem okazało się że komuś się wcześniej tam spaliła pewnie przez rozrusznik i niezbyt się przyłożył do jej...
Witam. Mam takie pytanie odnośnie zielonego pola na obrotomierzu w Premiumce DXI 460 a mianowicie po włączeniu kluczyka świecą wszystkie pola normalnie cały zielony zakres a po zapaleniu zostaje tylko jedna kreseczka w zakresie miedzy 11 a 12 tys obrotów i w czasie jazdy tak samo czasem druga mrugnie na chwile czasem tylko ta jedna pomruguje o czym...
to rozumiem, jest wszystko podłączone (emulator), bezpieczniki wyjęte ale niestety dalej jest komunikat o ograniczonej mocy i powód tego komputer w samochodzie pokazuje MID 128 psid 42 fmi 14 Przerwane dawkowanie- nieznany symbol usterki i o to jest cały ten temat, nie powinno tego być a dalej wyskakuje
Witam wszystkich. Muszę przyznać, że ten post piszę już chyba piąty raz. Staram się opisać jak najdokładniej objawy Renaty. Zacznę więc od początku występowania. Jakiś czas temu zauważyłem, że jeżeli auto ciągnie tony pod obciążeniem (wzniesienie), zaczyna się tak jakby głośne "ćwierkanie". Przypomina to jak w jakieś osobówce stary pasek od alternatora...
Panowie, proszę o pomoc. Mam problem z Renault Premium DXI 410. 2009rok, dwuosiowa solówka z pod będzie, poduszki przód-tył. Auto stało mi 2 tyg na placu i nagle wyskoczył błąd PEDAL TRAVEL INCREASED, błąd nie gaśnie, sprawdzałem wiązkę idącą z komputera do zaworu pedału hamulca, wszystko ok. Czy zawór podpięty czy odpiety nie da się skasować błędu...
nie ma masy która idzie do tej małej cewki A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? Żeby mógł odciąć zapłon? Bo coś mi się przypomina że np. jeśli auto na biegu itp. to właśnie odcina. I czy czasem w magnum też nie działa patent z Premium że 3x kluczyk na zapłon i za trzecim odpala?
APM do regeneracji , uszkodzony reduktor ciśnienia w APMie. Na czerwonym ciśnienie nie może przekraczać 8,5 BAR. Dodano po 4 Najprościej podłącz komputer , zobacz wartość ciśnienia układu ręcznego lub manometr pod czerwoną słuchawkę i masz czarno na białym czy wina jest po stronie zaworu czy elektroniki APM.
Zawsze możesz nie pojechać . Musisz naprawić ABS skoro ma defekt. Musisz sprawdzić rezystancję czujników abs,kontrola czujników procentowego zużycia klocków /czujniki są indukcyjne/ i porównać z rzeczywistym sumarycznym zużyciem tarcz i klocków,kontrola zasilania modułu ebs,kontrola kompatybilności danych oprogramowania itd. LUB podłączyć pod komputer...
Witam, mam pytanko czy samemu bez wizyty w serwisie i podłączania komputera można ustawić stałą wysokość poziomowania się na poduszkach ciągnika siodłowego jeżeli jest taka możliwość prosiłbym o podpowiedzi jak to zrobić . Mam dwie jedną 440 i 450 jedna muszę podnieść a drugą opuścić .
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Pojawił się problem z czujnikiem prędkości/impulsatorem na tacho i nie pokazuje prędkości prędkościomierz. Sprawdziłem przewody są w porzadku, nieprzerwane, nowy czujnik na skrzyni ale dalej nie działa. jedna rzecz jaka mnie zastanawia to 4 przewody która idą z kabiny a na kostce przed...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
witam. mam problem. moje premium euro3 zaczyna młotkowac. jak je zgasze i znow zapale to jakis czas jest ok i propblem wraca. nieraz jest dobrze kilka dni a nieraz dzieje sie to co 10 km. elektrowtryski w zima zakladane nowe BOSCH. nie pala zadnych bledow. pod komputerem wyszlo ze jest blad cisnienia ale nie pisalo czy za wysokie czy za niskie. pomiar...
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Witam. Potrzebuję skasować błąd który mi się wyświetla po włączeniu zapłonu. Nie jestem pewny czy to akurat o to chodzi ale mam nadzieje że tak. Zaraz po włączeniu wyświetla mi się serwis. W menu komputera wychodzi na to że własnie minął jakiś czas temu przebieg gdzie trzeba było zrobić przegląd osuszacza. W związku z tym że wymieniałem osuszacz i sprężarkę...
Witam Mam problem z Premiumką a konkretniej z AdBlue, kupiłem niedawno ten pojazd i się okazało że jest zamontowany emulator AdBlue, teraz chciałbym to wszystko wywalić i uruchomić AdBlue tak jak być powinno. Czy ma ktoś może jakieś schematy elektryczne i od czego zacząć taką akcje naprawczą dodam że komputer diagnostyczny nie łączy się w ogóle z AdBlue....
Witam Kolego. Pisałem w piątek w sobotę RENIA wjechała ponownie na warsztat została zdjęta miska mechanik coś grzebnął przy tym zaworze wymienili olej, filtry ponownie,założyli barometr do kabiny. wróciłem wczoraj, cały tydzień OK, nic się nie zapala żaden komunikat, siła jest. Ciśnienie na zegarze ok 5bar na wysokich obrotach,różni się od tego co pokazuje...
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
ad blue zalany do pełna, jak kupowałem auto to było pół zbiornika. o takie błędy mi wyświetla na komputerze w samochodzie: MID: 128 OCC: 5 PSID: 96 FMI:1 MID: 128 OCC: 13 PSID: 101 FMI: 3 MID: 128 OCC: 9 PSID: 101 FMI: 7 <ID: 128 OCC: 15 PSID: 107 FMI: 5
Temat rozwiązany- zawieszał się 5-ty wtryskiwacz, komputer nie wykrywał błędu. Po wymianie wtrysku na inny auto śmiga jak nowe. Dla ciekawostki żabojady liczą nr cylindrów od tyłu, tj. od koła pasowego- 6,5,4,3,2,1. Oczywiście nie wiedząc o tym pierwotnie wymieniłem 2-gi zamiast 5-tki ;). Temat do zamknięcia.
Sprawdziłem miernikiem wszystkie piny i niby wszystko jest ok, wiązkę rozebrałem też jeszcze kawałek dalej i przewody wyglądają bardzo ładnie. Chwilowo nie mam możliwości podjechania gdzieś na komputer ale chyba nie będzie wyjścia. Potocznie dużo osób mówi że jak ta kontrolka się zapala to że "dpf się wypala" i wtedy nie można wyłączać silnika. Zastanawia...
Nie zagłębie się od czego był ten rezystor ponieważ komputer wskazał uszkodzenie pompy i zaworu chłodzenia wymieniłem pompę i ten zawór w sumie cały ten zespół defekt pompy i tego zaworu uszkodził dwa tranzystory i ten rezystor . Sprawdzę te grzałki bo nie pomyślałem o tym.
Witam. Mam taki problem: posiadam Premium 450 Dxi e4 rok 2007 i mam problem, bo strasznie dużo pali, 38 - 40 l przy 24 tonach w jedną stronę a z powrotem 12 ton, ile na komputerze pokazuje tyle pali. I też nie zależy to od kierowcy, bo czy Roman czy Tomek wychodzi podobnie. Proszę o pomoc, bo te auto mnie zje!!
witam: Panowie mam problem z adblue w premium dxi 450, po odczytaniu błędów diagnoskopem texy mamy błąd PPID 273 MID 0 ( opis Ciśnienie AdBlue w obróbce dodatkowej) natomiast błąd jaki odczytujemy z komputera w premium jest taki MID 128 PPID 273 FMI 7 i co ciekawe te błędy nie pokrywają się wzajemnie tzn pierwszy jest w texie a nie ma go w samochodzie...
Psid 45 wstrzymanie dozowania błędy sprawdź komputerem. Jeśli olej w katalizatorze to do wymiany kat. Dodano po 11 fmi 0 wygenerowano jedne lub więcej kodów usterek obróbki układu adblue
Mam Renie 460DXI 2009, jest z nią taki problem ze przy ruszaniu czasem nie reaguje na pedał gazu, miej więcej co drugie, trzecie ruszanie. Nie świecą się żadne błędy, na komputerze też nic nie znajdują. Był wymieniany pedał gazu ale nic to nie dało, myśleliśmy że to wina sprzęgła ale też nie. Teraz wymieniliśmy turbine i tlumik, no i dalej nic. Może...
tak był podpinany komputer. po błędzie mid 136 sid 68 fmi 7 wymieniłem zawór Europa. chwile był spokój i pojawił się zaraz ten drugi błąd Mid 140 pid 209 fmi2 i do tego wrócił ten pierwszy. podłącze diagnostykę jeszcze raz sprawdzę ciśnienie. nowej wiązki nie dostane mam z używki z 2013 r z renaty, ale myślę ze będzie taka sama
renault premium premium renault renault premium komunikat
schemat wycieraczki szyby tylnej odkurzacz samsung obroty oring tłoka
kuchenka indukcyjna lodówka bosch
Ustawienie pedału sprzęgła w Zetorze 5340 Jak rozkodować radio Yosan CB100 - modyfikacje i przepisy