Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
jaki can komputer mówi że zawór to wymień zawór a nie szukaj w kablach a jeśli sobie nie radzisz zadzwoń 698626345 przyjadę i zrobię
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Szyniu, coś słaba ta wiedza Twoja i tych Twich fachowców. Jakbyś zaczął sam samodzielnie działać zgodnie z radami jakie Ci koledzy na forum podawają to byś już auto uruchomił. Oczywiście dołączam schemat ECU sterownika silnika, ale co to da, przecież diagnostyka by wykazała błędy w podłączeniu. Nie pali: pompa zamontowana prawidłowo - sygnały z czujnika...
Witam, potrzebuję pomocy, bo już nie daję rady. Mam problem z Renault Premium 410 DXi 2008. Brak komunikacji ze sterownikami podczas diagnozy. Delphi łączy się tylko przez EOBD ze sterownikami silnika i AdBlue. Na desce świeci "zjazd do warsztatu" oraz niski poziom płynu chłodzącego. Kod błędu, jaki wyświetla się na desce po wejściu w menu diagnozy:...
A nie lepiej zacząć od podłączenia pod komputer i sprawdzić, które sterowniki są martwe?
Witam. W premium 440 dxi mam problem z wskaznikiem cisnienia oleju.Pokazywal zawsze 4,9 bara na zgaszonym silniku rowniez.W servisie po podlaczeniu pod komputer stwierdzili ze to czujnik.Wymienilem czujnik i teraz pokazuje 4,2 bara rowniez gdy silnik nie chodzi.Co moze byc tego powodem?
Witam. Mam Renault Premium 420 DCI z 2004r E3. Mam nowy problem. Wypisał mi komputer pokładowy "awaria cruiser control". Pomóżcie co robić lub gdzie szukać?
Nie przeprowadzono żadnych testów wtrysków , pompy , wyważenia cylindrów jak samochód był podpięty pod komputer serwisowy ? Ten kto podpinał nie określił przyczyny niskiego ciśnienia ? Ile km ma przejechane i jaki rocznik , co było robione ? Tak to nawet z fusów nie ma jak wróżyć
to rozumiem, jest wszystko podłączone (emulator), bezpieczniki wyjęte ale niestety dalej jest komunikat o ograniczonej mocy i powód tego komputer w samochodzie pokazuje MID 128 psid 42 fmi 14 Przerwane dawkowanie- nieznany symbol usterki i o to jest cały ten temat, nie powinno tego być a dalej wyskakuje
Zasadniczo podłącz komputer i sprawdź zużycie sprzęgła bo jego wartości mogą być nie właściwe.
Witam Kolego. Pisałem w piątek w sobotę RENIA wjechała ponownie na warsztat została zdjęta miska mechanik coś grzebnął przy tym zaworze wymienili olej, filtry ponownie,założyli barometr do kabiny. wróciłem wczoraj, cały tydzień OK, nic się nie zapala żaden komunikat, siła jest. Ciśnienie na zegarze ok 5bar na wysokich obrotach,różni się od tego co pokazuje...
pozostaje jechać na komputer i ustalić zdiagnozować błąd .... obstawiam ze może być jeszcze gdzieś przerwane na kostce łącze zaśniedziałe od soli i błota nie ma pełnego przejścia sygnału
Jeszcze jedno pytanko czyli komputer da się skalibrować żeby pokazywało wagę osi na komputerze?I jeszcze jedno pytanko orientujecie się ile taka premiumka. Powinna spalać 2013 r eev 460 automat na dzień dzisiejszy nieprzeladowana masa całkowita 40 ton 35 litrów jest do wymiany czujnik turbo czy ma jakiś wpływ na spalanie? Dodano po 55 Mowa też o wersji...
Kolego podepnij komputer i sprawdz kody błedów i parametry bo przyczyn może być wiele
Kolego RENO-MAX dziękuje za zainteresowanie. ściągnąłem pokrywę z góry i faktycznie mam uszkodzony czujnik obrotów. Patrze na wiązki i ze zmartwieniem stwierdzam że nie ma możliwości wymiany samego czujnika ponieważ on jest z całą instalacją. Czy czeka mnie wymiana całej wiązki czy jest opcja wymiany samego czujnika? Z opisu usterki wnioskuje że na...
Podpiąć po komputer i spr. Parametry elektrozaworów powinny być w granicach 28%-32% .
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID26 Prędkość pracy wentylatora chłodzenia silnika FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID230 Czujnik nr 1 położenia spoczynkowego pedału gazu FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Dodano po 2 kontrolka wtrysku wyskoczył od uszkodzonej...
Co myślisz o tym zawórze w pompie wysokiego ciśnienia? Gdzieś się dowiedziałem że jak się zatnie to pompa nie poda paliwa na wtryski? Dodano po 1 Co myślisz o tym zawórze w pompie wysokiego ciśnienia? Gdzieś się dowiedziałem że jak się zatnie to pompa nie poda paliwa na wtryski? Komputer nie pokazuje zadnych błędów. ..
Wyjęliśmy intercooler i zrobiliśmy test szczelności (pozytywnie) brak oleju w IC . Jedyne co zrobiliśmy to umyliśmy IC z zewnątrz i od razu chłodnice też. Brak efektów poprawy (auto jak sie grzało tak się grzeje pod górkę i mocy jak nie było tak nie ma) Komputer wciąż wskazuję niskie ciśnienie doładowania. Jakieś sugestie?
Sprawdziłem miernikiem wszystkie piny i niby wszystko jest ok, wiązkę rozebrałem też jeszcze kawałek dalej i przewody wyglądają bardzo ładnie. Chwilowo nie mam możliwości podjechania gdzieś na komputer ale chyba nie będzie wyjścia. Potocznie dużo osób mówi że jak ta kontrolka się zapala to że "dpf się wypala" i wtedy nie można wyłączać silnika. Zastanawia...
Jeśli zatkało katalisator. Wszystko opiera się na diagnosytyce komputerem serwisowym. Należy wydać równowartość 10 litrowego kanistra AdBlue na diagnostykę w serwisie ;p ewentualnie u kogoś kto takowy komputer posiada.
Jutro podepniemy do auta komputer i spróbujemy go zdiagnozować.
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
W sobotę będę miał komputer i wtedy powiem wszystko co wykaże. Z tych objawów dodam że wymieniłem czujnik temperatury powietrza dolotowego ten w kolektorze. Przez 3 dni auto szło jak dzikie spalanie z 35 przy różnych obciążeniach zeszło do 33 przy ciągłym 24t. I nagle wróciło do swojej dawnej słabej formy. Czy ten zawór i ta grzałka moglyby tak z dnia...
mam to samo ,na zimno jedzie z 15km po powtórnym uruchomieniu, potem awarie co 2km . przekopany cały układ . kasa na 2 krotne regeneracje itp. komputer " za wysokie ciśnienie " a wyszło że coś się przytyka między smokiem zbiornika a pompką paliwa (jak ma awarię " wciąga " tłoczek ręcznej pompki ). Zwykłe przedmuchanie nie pomogło, trzeba patroszyć po...
Kolega mi podpowiedział że jest oczko w skrzyni po prawej stronie z 5-10 cm od dołu skrzyni. Mówił coś o kalibracji skrzyni, że pod komputer trzeba podłączyć. Czy ktoś coś takiego robił? https://obrazki.elektroda.pl/5438010800_...
Przy okazji przy tych objawach komputer wyświetla błąd EECU 0 00818 00
Może mi coś doradzicie. mam problem z tą renówką 450 DXI ciągłe błędy jak powyzej.W serwisie tylko podłączają coś wymieniają w układze adblu, a to czujnik nox a to filtry ,i dalej sypie błędy. Wiem że auto było po kolizji może tu jest przyczyna , jakieś zwarcie w instalacji a może to sam komputer jest wadliwy. Możecie mi coś doradzić lub polecić jakiegoś...
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
Dziękuje za odpowiedz. Z tachem to juz wiedziałem ze jest coś nie tak bo są założone opony 80 jedzie dużo szybciej w sensie na zegarze pokazuje 93 i komputer oszukuje w spalaniu. Dziekuje jeszcze raz może ktoś jeszcze rozkoduje mi reszete błedów.
Tylko że podłączenie niczego nie wniesie, bo VECU go nie zobaczy. Czyli muszę podpiąć moje auto pod komputer diagnostyczny i włączyć tę funkcję :?:
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
Witam. Dwa problemy dotyczące marki renault. Pierwsze pytanie dotyczy spalania w Premium 270 DCI 2005r. Na samochodzie załolżona zabudowa typu bramowiec wcześniej auto jeździło pod śmieciarką. Auto jeździ większość czasu bez obciążenia a spalanie wychodzi 47 l\100 Co może być przyczyną ? Żadnych błędów związanych z silnikiem (jedynie ABS i klocki się...
Wystarczy podłączyć komputer i zdiagnozować, usterka może wystąpić nawet podczas wyrzucenia skrzyni na luz podczas jazdy.
Witam. Przy naprawie ABS nie odpięli jakiejś kostki? Wygląda, że komputer nie może dostosować dawki paliwa do obrotów, temperatury i powietrza. Dlatego falowanie.
Witam Kolego usterka 103 alternatora to brak wzbudzenia alternatora (wzbudza się na wysokich obrotach). Na alternatorze jest z tyłu przykręcany pojedyńczy kabelek. On a ma przerwę. Co do nierównej pracy silnika to proponuję wizytę u pompiarza z wyjęciem wszystkich wtrysków i sprawdzeniem .Jestem świeżo po takim przeglądzie a objawy miałem podobne .Auto...
Witam Mam już drugi tydzień problem z autem, może ktoś pomoże: 1-tydzień Zaświecił się kierowcy błąd MID:128 SID:1 FMI:10 nic się z autem nie działo, normalnie jechał, pełna moc, jedynie jak się zatrzymywał na światłach czy gdzieś w korku to auto wchodziło w tryb awaryjny, ale zjechał na parking odczekał 10-15 min i błąd gasł. Tak miał przez pierwszy...
APM do regeneracji , uszkodzony reduktor ciśnienia w APMie. Na czerwonym ciśnienie nie może przekraczać 8,5 BAR. Dodano po 4 Najprościej podłącz komputer , zobacz wartość ciśnienia układu ręcznego lub manometr pod czerwoną słuchawkę i masz czarno na białym czy wina jest po stronie zaworu czy elektroniki APM.
Zawór wymieniony na nowy czy używany ? Jeśli nowy to do sprawdzenia wiązka od zaworu do sterownika EBS. Jeśli używka to niekoniecznie musi być sprawna. Nowy oryginał kupiony w servisie,będę jeszcze drążył temat,nie było elektryka z komputerem,jak sądzisz czy może byc uszkodzony sterownik ?,a moze komputer pamieta bład i nie mozna go skasowac z pamieci...
Temat rozwiązany- zawieszał się 5-ty wtryskiwacz, komputer nie wykrywał błędu. Po wymianie wtrysku na inny auto śmiga jak nowe. Dla ciekawostki żabojady liczą nr cylindrów od tyłu, tj. od koła pasowego- 6,5,4,3,2,1. Oczywiście nie wiedząc o tym pierwotnie wymieniłem 2-gi zamiast 5-tki ;). Temat do zamknięcia.
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Witam Mam problem z Premiumką a konkretniej z AdBlue, kupiłem niedawno ten pojazd i się okazało że jest zamontowany emulator AdBlue, teraz chciałbym to wszystko wywalić i uruchomić AdBlue tak jak być powinno. Czy ma ktoś może jakieś schematy elektryczne i od czego zacząć taką akcje naprawczą dodam że komputer diagnostyczny nie łączy się w ogóle z AdBlue....
Jak młotkuje to musi być usterka , podłącz pod komputer , i niech ktoś poogląda parametry. Taka prośba to musi być osoba, dla której nie jest priorytetem samo połączenie ze sterownikiem
Witam. Mam takie pytanie odnośnie zielonego pola na obrotomierzu w Premiumce DXI 460 a mianowicie po włączeniu kluczyka świecą wszystkie pola normalnie cały zielony zakres a po zapaleniu zostaje tylko jedna kreseczka w zakresie miedzy 11 a 12 tys obrotów i w czasie jazdy tak samo czasem druga mrugnie na chwile czasem tylko ta jedna pomruguje o czym...
Dziękuję wszystkim za każdą podpowiedź i zainteresowanie tematem. Opiszę co się dowiedziałem może kiedyś komuś się przyda ! Auto trafiło do ASO bo tylko tam fachowo się tego podjęli - po szeregu niezliczonych testów łącznie z wymianami szyn can wykluczono błąd w samochodzie - winny okazał się komputer sterujący - według fachowców zanika w nim szyna...
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Kolega ma rację z tymi kablami, najczęściej pod nogami zmiennika jest problem. Przechodzą tam tak trochę dziwnie zamocowane że lubią tam się przecierać. Chociaż ja kiedyś też się namęczyłem i dopiero po rozcięciu wiązki kasety silnika za rozrusznikiem okazało się że komuś się wcześniej tam spaliła pewnie przez rozrusznik i niezbyt się przyłożył do jej...
Witam, potrzebuję porady odnośnie premiumki w automacie 6, dmc 18t na pusto waży 10t. Macie doświadczenie z takim sprzętem? Ile to powinno palić? Komputer wskazuje mi 34/100 na pusto wskazówka od paliwa szybko spada ku rezerwie przy naprawdę spokojnej jezdzie i delikatnym operowaniem gazu. Silnik odpala na pół obrotu nie dymi ma moc więc nie wiem co...
Zawsze możesz nie pojechać . Musisz naprawić ABS skoro ma defekt. Musisz sprawdzić rezystancję czujników abs,kontrola czujników procentowego zużycia klocków /czujniki są indukcyjne/ i porównać z rzeczywistym sumarycznym zużyciem tarcz i klocków,kontrola zasilania modułu ebs,kontrola kompatybilności danych oprogramowania itd. LUB podłączyć pod komputer...
Nie zagłębie się od czego był ten rezystor ponieważ komputer wskazał uszkodzenie pompy i zaworu chłodzenia wymieniłem pompę i ten zawór w sumie cały ten zespół defekt pompy i tego zaworu uszkodził dwa tranzystory i ten rezystor . Sprawdzę te grzałki bo nie pomyślałem o tym.
Przecież Renault jest wyposażony fabrycznie w 2 przetwornice 12V. Jedna nad radiem w schowku nad głową, a druga z prawej pod łóżkiem. Orginalnie gniazdo 12V jest mniejsze niż od zapalniczki. Jeśli chcesz podłączyć komputer to sprawdz czy Twoja przetwornica na 240V może tolerować napięcia wejściowe od 12V do 36V. Takie są w sprzedaży, i wtedy możesz...
Witam. Mam problem z Renault 420 dCI z 2001. Podczas jazy włącza się tryb awaryjny. Zarówno przy wysokich jak i przy za niskich obrotach. Początkowo działo się to tylko przy załadowanym aucie, teraz również na pusto. Dziś miałem podłączony komputer i oto co wyświtlił: 5812 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe 5811 Sterownik usterka wewnętrzna nieciągłe...
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
A po to że ile można z tą samą usterką na serwis jeździć , nie wspomnę już o telefonach od kierowcy ze znowu nie może pod górę na Czechach wjechać i co ma robić. A ten spec żeby było ciekawiej to właśnie z autoryzowanego serwisu reno, nie powiem gdzie z wiadomych przyczyn. Dodano po 5 Dodam, że wszystkie serwisy w Polsce już objechałem z tą renówką...
ETS2 to dość dziwna gra, dziwnie napisana. Prawdopodobnie coś jest z nią nie halo. Czy sprawdzałeś na stronie producenta czy są jakieś patche? http://www.eurotrucksimulator2.com/updat... "What's new in this update 1.16.2 64-bit build New large truck dealer / showroom Truck fixes: shadows in Scania R, Scania Streamline, Volvo FH16 2012, Renault Magnum...
Może trochę więcej szczegółów bo teraz to takie wróżenie z fusów jest. Bez konkretnej diagnostyki komputerem i fizycznie samochodu to nie ma co wymyślać przyczyny tego spalania
Jak skasować błędy z okienka diagnostyki bez komputera.
Należało by podłączyć komputer, następnie zweryfikować usterkę czujnika prędkości, co ma wpływ na ograniczenie momentu przez ASR. Następnie zdiagnozować główny zawór hamulcowy.
Możesz w danej chwili przeprowadzić reset z pokładu bez komputera.
PSID:204 FMI:8. jak znależć konkretniejszy kod?Ja nie pracuje na serwisowym komputerze
ASO serwis to robią za 500 zł.... Ale my też jesteśmy w stanie to zrobić.
Jasne . to chodzi o 2 stary, dzwig, ostrówek, 3 żuki, renault premium, lublin.
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
Komputerem diagnostycznym
Tak wynika z opisu błędu na komputerze.
Bez podłączenia komputera się nie obędzie
Najprawdopodobniej pojawia się problem któregoś z wtryskiwaczy, komputerem serwisowym jest możliwość sprawdzenia charakterystyki wtrysku co obrazuje w jakim stanie jest sam wtryskiwacz. Pojawia się pewno przydymianie, spalanie wzrosło,auto jest słabe i tarakocze. Jedną rzeczą co też jest bardzo ważna jest separator jeżeli jest szklany to problemu nie...
Może być uszkodzony siłownik skrzyni lub elektrozawór, należy wykonać diagnostykę skrzyni komputerem.
Witam, mam problem z Renault Premium 450 DXI. Auto z dnia na dzień przestało palić, w ogóle nie kręci po przekręceniu kluczyka. Dzień wcześniej wymieniałem cały APM, po wymianie wszystko było dobrze. Na desce rozdzielczej jest komunikat "Immobilizer Start Fault". Przeglądnąłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki pod miejscem pasażera i wszystko jest...
pytanie wobec tego: VCADS/ serwis, czy da się to zrobić prostymi komputerami typu Autocom/Delphi Trucks?
Podłączenie komputera powinno wykazać niezgodność numerów fabrycznych.
Na komputerze pokazuje mi ładowanie w granicach 26-27 Volt
Po podłączeniu komputera wyskoczyło, że czujnik ciśnienia paliwa padł lub wiązka.
To syczą i chałasują zapewne przymknięte spaliny przez wysterowanie hamulca silnikowego- możliwa przetarta wiązka i zasilanie z sąsiedniej żyły pod napięciem. ECU electric control unit -komputer silnika.
To że po odłączeniu sterowania zaczyna bić to wskazuje na uszkodzenie cewki w APM. Można to naprawić. O ile to nie przypadek że akurat wtedy przestaje bić powietrze, bo często zawiesza się zaworek w głowicy sprężarki, Spróbuj uderzyć czymś w głowice jak ci przestanie pompować. Ale najlepszym sposobem diagnostyki będzie podpięcie komputera. Chętnie pomogę...
Dzięki kolego jutro sprawdzę :) Dodano po 5 Dodam jescze że po podłączeniu komputera nie wykrywał żadnych bledów?
Kierowca dzisiaj zgłasza że w drodze powrotnej błąd AUTO REDUCTION G/B FUNCTION nie pojawił się, jutro podjadę na komputer, może to kwestia czujnika ABS. Druga sprawa, od jakiegoś czasu pojawia się również błąd: MID 128 PSID 75 FMI 5 Occurrence 255 (trochę dużo razy się pojawiło)
Nie wiem o jakich czujnikach mowa ale co w tedy wyświetla na komputerze pokładowym ,po pierwsze diagnostyka komputerowa
Z ktorymi komputerami mozesz sie polaczyc w tej chwili a ktore nie mozna?
Ja pytanie kierowalem do mechaników a nie do akustyków.Ale dzieki za odpowiedz.Po podlaczeniu komputera wiem juz ze padły mi dwa wtryski.
Będę to sprawdzał jak to faktycznie jest czy ta funkcja to ustawienie komputerem czy może jakimś klawiszem napisze jak opanuje jak tylko auto do mnie trafi ponownie. Dziękuję za pomoc.
Przy zapytaniu o znaczenie kodów usterek podać należy dodatkowo: - system jaki generuje błąd np.EMS, EBS, EDC itp. - numer błędu - FMI błędu (dla pojazdów MAN, VOLVO version 2, Renault DXI) - numer jednostki jeśli jest wyświetlany (dla pojazdów SCANIA serii R) - nr VIN będzie dodatkowym atutem dla dokładnego podania kodu usterki/schematu - dodatkowo...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Renault Premium 450 DXI manualna z 2007 roku , wyświetla mi usterkę pedału gazu oraz zwalniacza. Renatka nie wchodzi powyżej 1200 obr/min. A oto błędy jakie odczytałem z komputera: VECU: MID 144 PID 91 FMI 14 Przypadek 38 APM AIR: MID 185 SID 229 FMI 2 Co jest nie tak ? Proszę o pomoc :)
Witam podepnę się pod temat potrzebuje rozszyfrować błąd o nazwie "sensor defect" z ikonką zegarów, w komputerze błąd znajduję w "IC" MID:140 PID:171 FMI:5 OCCURENCE:15. Ciężarówka to również renault premium dxi 380 2006r. Po wyświetleniu błędu nic nadzwyczajnego się nie dzieję normalnie odpala test zegarów jest pomyślny nie mam pojęcia co jest grane....
Witam ostatnio w mojej renault wymieniłem bendix na rozruszniku i alternator bo były uszkodzone. I teraz jak odpalę auto to nie ładuje wyświetla na komputerze 24v i nie rośnie również jest błąd ALTERNATOR. Sprawdzałem akumulatory są ok napięcie na alternator też jest. Jest to renault które jeździło wcześniej pod adr. Moje pytanie brzmi co to może być?
Witam mój problem polega na braku wycieraczek na I biegu i przy użyciu spryskiwacza. Reszta działa bez zarzutu. Na komputerze wyświetla się błąd wycieraczek ale nie mogę sprawdzić kodu. Tak jak napisałem wyżej jest to Renault Premium 370 dci 2005r. Jedynie te udało mi się odczytać: VECU 00185804009 VECU 00009104127 EECU 00009804022 Bardzo dziękuje za...
To normalne zjawisko że w odstojniku wydaje się ze jest powietrze , jakby było to od razu by zgasł. Kolego sprawdź ciśnienie paliwa kręcąc rozrusznikiem. Musi być min 3 bary. Podłącz dobry komputer. Zawołaj doświadczonego mechanika bo tak po omacku to szkoda kasy
Witam mam pytanie odnośnie Renault premium 460dxi. Po przejechaniu krótkiego dystansu tj. 40km na pełno czyt. 40t. Z lewego bliźniaka wydobywa się dym tak jakby z piasty. Piasta jest gorąca. Wymieniłem już łożysko, zacisk hamulcowy, siłownik, klocki. Problem nadal jest. I jeszcze świeci błąd Abs po wskazaniu komputera był to czujnik właśnie w tym kole....
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Jak sie okazało błedow bylo wiecej ,na diagnostyce wyszło ze 1,2,i 3 wtrysk padniety .Trudno uwierzyc ze trzy padły od razu.Usterka była w przetartym przewodzie w wiazce z komputera silnika do wtryskiwaczy.Ten jeden przewod miał wplyw na prace trzech wtryskow do tego połowa pompy wysokiego cisnienia była bardzo goraca.Sprawa rozwiazana
Witam, mam pytanko czy samemu bez wizyty w serwisie i podłączania komputera można ustawić stałą wysokość poziomowania się na poduszkach ciągnika siodłowego jeżeli jest taka możliwość prosiłbym o podpowiedzi jak to zrobić . Mam dwie jedną 440 i 450 jedna muszę podnieść a drugą opuścić .
Musisz z webasta odczytać ile jest wolnych mignięć , szybkie to przerwa . Drugi problem to najprawdopodobniej usterka głównego zaworu hamulcowego, ale musisz sprawdzić to komputerem. Ewentualnie sprawdź czy jak wyświetla się ta usterka to czy wtedy działają światła stopu.
Mascott 2,8 to chyba silnik Iveca ?? podmień czujnik ciśnienia w listwie. Często pada. A jeżeli chodzi o Clipa to równie dobrze możecie go do premium podłączać, przecież też renówka :P tylko ng3 i nic innego nie połączysz.
Właśnie rozwiniecie błędów mam bo odczytałem z komputera tylko nie wiem w czym szukać przyczyny, ciężko mi uwierzyć ze od stania nagle padły dwa różne czujniki absu i jeszcze coś po Canie. Gdyby wymiana zaworu pod pedałem lub modulatora wiązałaby się z kosztem po 400 zł to bym się dużo nie zastanawiał, a tak pisze na forum bo może ktoś podpowie gdzie...
Witam, Mam problem z Reno premium 280 dxi silnik deutz 7e na CR. Łapie niskie ciśnienie paliwa na szynie CR głownie gdy jest ciepły. -usterka jest chwilowa, ale tryb awaryjny jest do ponownego odpalenia. -czekając na usterkę z podłączonym komputerem nie da się zauważyć spadku ciśnienia, nawet rysując wykres. Zarówno spadku ciśnienia na listwie, jak...
Dzięki wielkie za informacje, które przekazałem dalej. Niestety muszę temat odpuścić na 2-3 tygodnie. Odezwę się na forum lub na priv jak tylko będę w stanie siedzieć przed komputerem, a póki co ewentualne spadki mocy i spalanie mają być monitorowane i zobaczymy co to da.
nie ma masy która idzie do tej małej cewki A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? Żeby mógł odciąć zapłon? Bo coś mi się przypomina że np. jeśli auto na biegu itp. to właśnie odcina. I czy czasem w magnum też nie działa patent z Premium że 3x kluczyk na zapłon i za trzecim odpala?
premium komputer renault premium premium renault
ustawienia kątów anteny cyfrowy polsat dodanie filmu youtube centralny zamek sterowanie toyota yaris
Canon PIXMA – wymiana tuszów, instrukcja krok po kroku, modele PG-545, CL-546, MegaTank Toyota Auris 2012 – podłączenie taksometru, sygnał VSS, adapter CAN-BUS, legalizacja