Myślę że jeszcze można kilka razy się zapytać czy aby na pewno???Tracisz czas . No chyba że chcesz je podnosić na drodze 1000km od domu
Najprawdopodobniej uszkodzony zawór sterowania hamulcem górskim lub jego instalacja elektryczna.Podaj jeszcze FMI do kodu błędu.Znajduje się on z od strony kierowcy na bloku silnika przed i poniżej sprężarki powietrza.
Dzień dobry. Renault Premium 2006. podczas jazdy co jakiś czas spada moc silnika i pojawia się komunikat; ŚREDNIO 128 OCC. PPID 270 FM I. Zatrzymuję silnik, ponownie uruchamiam i przez chwilę działa dobrze. co to może być? z góry dziękuję. [/b]
Steruje przepływem oleju.
"Obwód czujnika ciśnienia zbiornika". Ile mocznika w zbiorniku? Filtry kiedy wymieniane? Problem jak piszesz, może leżeć gdzieś w wiązce. Czasem również wypięcie i wpięcie kostek od elektryki "czyni cuda" ;).
Witam, co to może być za błąd MID128-PID190?
Witam ponownie znów mam taki problem wyskoczył mi tak błąd MID128 SID 32 FMI5 Ktoś pomoże??
mid128 ppid278 - poziom mocznika w systemie SCR . Sprawdź czy jest poziom w zbiorniku AdBlue.
Proszę o pomoc w diagnozie nw. błędu w renault 440 dxi 2006 rok MID128 PID171 FMI9 z góry bardzo dziękuje
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID79 Elektrozawór zabezpieczenia linii zmiany biegów FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Proszę o rozszyfrowanie błędu mid128 psid101 fmi7
Kod usterek: MID 128 - PSID45 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128G002 - Blok elektroniczny silnika PSID45Znaczne stężenie tlenków azotu – Przyczyna nieznana FMI-14Instrukcje specjalne
Cześć. potrzebuję rozszyfrować takie kody EMS MID128,SID32,FMI7 APM MID185,PPID294,FMI8 Za pomoc dziękuję!
A czy ten sam czujnik podaje info do edc ? I potem na wyswietlacz w aucie drugiego nie ma który daje info do edc za pomocą tego jednego? Po wyłączeniu silnika zawsze ma byc po chwili 0 bar tak? Bo na jednym mam 5 a drugim 1 bar na wył
proszę o podpowiedź kody błędów w dxi 450 MID128 PSID 45 FMI 0 i jeszcze takie: MID128 PSID 90 FMI 14
Witam, auto czasami przerwie, czasami zgaśnie na postoju, a ostatnio wyskoczył błąd: mid128pid190fmi0 Co to może być?
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
Podpinam sie pod temat. Tak jak kolega tomekcrf napisał wyżej. Wymieniłem zawór westgate i dalej czasami wywala bład Mid128 sid32 fmi5. Kable sprawdzone, piny też. Pomoże ktoś?
Ilu litrowy silnik?? Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID124 Regulator ciśnienia w układzie wydechowym FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą A mianowicie coś się dzieję z cewką sterującą hamulcem wydechowym.
mid128 sid 33 fmi 5 brak zasilania lub spadek zasilania modulu sterujacego wentylatorem
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID39 Przekaźnik rozruchu FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe
Witam pomoże ktoś w rozszyfrowaniu tych błędów. Ciągnik siodłowy Renault Premium DXI11 Euro5 2008 rok. Szukałem na forum są podobne ale moich brak. Z góry dziękuje za pomoc. Lista błedów: EBS MID136 SID3 FMI10 EBS MID 136 SID 72FMI 1 EMS MID128 PPID270 FMI2 EMS MID128 PSID98 FMI1 EMS MID128 PSID386 FMI5 FCU MID216 PSID14 FMI5
Witam. Sprawdź obwód elektrozaworu sterującego podgrzewaniem zbiornika AdBlue. To co piszesz to raczej nie jest żadna grzałka. AdBlue jest podgrzewany płynem chłodzącym silnika. MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID101 Elektrozawór sterujący chłodzeniem wtryskiwacza roztworu AdBlue FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
Była robiona diagnostyka wcześniej w ASO, po wczorajszych testach wyskoczyły takie błędy: MID128-PPID275 MID128-PSID42 MID128-PSID46 MID128-PSID84 i coś o kończących się klockach, chociaż wcale się nie kończą. Proszę o rozszyfrowanie tych błędów. Czy mogą mieć wpływ na hamulec górski? Dodano po 2 Jeszcze jest taki: MID 136 SID 72 FMI 1
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID232 Pierwsze zasilanie (+5V) czujnika(ów) FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą W drugim błędzie musi być pomyłka bo nie mogę odczytać .
MID128 PPID270 FMI14. Juz wiem ze to dotyczy czujnika NOx, ale kto mi napisze o co tu chodzi? Nie jest czujnik, wg mnie, uszkodzony, bo włozyłam go do innej renówki i było ok, a jak włozyłam z tej innej renówki do siebie to dalej wykazywało ten sam błąd... co mam z tym zrobic? Mimo wszystko wymienić czujnik?
Mam to samo. Volvo fhD13a 2007 rok łapie błąd MID128 PSID FMI1 OBD tylko powyżej 10 - 14 stopni. Auto pali w normie, jest tylko troszkę ospałe. Mam drugie takie tylko z 2008 roku, tamto jest żywsze. Czujniki cisnienia na kolektorze wyczyszczone i podmienione - bez zmian. Odkrył ktoś co jest przyczyną?
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID205 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PSID200 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny silnika FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001...
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
Niekoniecznie. Jeśli temperatura spadnie poniżej -10 to silnik dalej pracuje a AdBlue nie. W autach niemieckich "M" brana jest też pod uwagę wilgotność powietrza i jeśli jest bardzo sucho to AdBlue tez zużywa więcej. W sterownikach MID128 często zmieniano software, np dla zwiększenia histerezy błędu czujnika NOx (tzw kampnia). Może czujnik już coś nieprawidłowo...
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
Witam mam problem z nie działającym obrotomierzem. Do pewnego czasu na wolnych obrotach przerywał tzn. opadał na dół i znowu się podnosił. Teraz już w ogóle nie podnosi się. Ładowanie alternatora w normie (27,5 - 28.0 V) chociaż wyświetla się komunikat odnośnie alternatora. Test wskaźników deski rozdzielczej podnosi wskazówkę obrotomierza z min. do...
Witam wszystkich mam dość ciekawy problem w Premium 2012r 430 KM a mianowicie auto trafiło do mnie bo zesłabło i zaczęło wyświetlać błędy. Po diagnostyce okazuje się że są trzy aktywne błędy na szynie. MID128 PSID 229 FMI9 Łącze danych SAE j1939 Podsieć 1 MID 233 Nienormalna prędkość uaktualniania MID128 PSID232 FMI2 Łącze sterujące SAE J1939-1 odsieć...
Kod usterek: MID 128 - PSID75 - FMI5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika V055 Elektrozawór odprowadzenia układu chłodzenia w silniku Warunek(i) i...
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a tu ząk. Na desce bardzo wiele błędów, wtrysk,adblue,vecu,zawieszenie,air,klucz...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam serdecznie. Poszukuję pomocy w sprawie błędów, jakie pojawiły się w samochodzie. Kupiłem tydzień temu a po trzech dniach postoju pojawiły się owe błędy: VECU MID144 PSID230 FMI4 i 5 MID144 PSID243 FMI5 EMS MID128 PID100 FMI1 MID128 PID94 FMI7 EBS MID126 SID72 FMI1 IC MID140 PSID34 FMI 0 MID140 PSID38 FMI 0 MID140 PPID20 FMI 0 BBM MID249 PSID230...
Witam. Mam problem z AdBlue w Renault Premium 460 DXI 2010 rok. Kody błędów które mi wyświetla to: MID128-PPID270 FMI 2 MID128-PSID45 FMI 14 MID 128-PSID46 FMI 2 MID128-PSID115 FMI 1 Ciśnienie AdBlue pokazywane przez Autocom w zakresie 496-504 kPa, Poziom w zbiorniku AdBlue 400.00 mm Temperatura po stronie wlotowej katalizatora 119.24 C. Samochód wrócił...
premium mid128 mid128 renault renault mid128
pw3015 unitra renault dialogys adblue podgrzewanie
hulajnoga elektryczna falownik zabezpieczenie róznicówka
Jak zdjąć obudowę wiertarki Compresor 18V? Jak zdjąć uchwyt wiertarski z Compresor 18V?