wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
MID128 PSID89 FMI-10 oraz MID128 PSID42 FMI-14 Witam. MID 128 PSID 89 Zawór dozujący. FMI 10 Zawór dozujący zaciął się w jakimś położeniu MID 128 PSID 42 Przerwanie czynności dozowania. Rozebrać zawór dozujący sprawdzić na drożność + przewody mocznika do niego.
Sprawdź okablowanie wtrysku do pompy adblue. Zrób test dozowania . Błąd występuje wymień płytę sterującą w pompie adblue lub pompe.
Witam najczęstszym przypadkiem jest uszkodzenie visco wtedy następuje zwarcie i pali bezpiecznik prawdopodobnie z oznakowaniem świecy żarowej nie jestem pewny co do tego. Sprawdź czy nie jest zatarte visco i czy nie urwał się przewód
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID79 Elektrozawór zabezpieczenia linii zmiany biegów FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
EBS MID136 SID 11 FMI9 Modulator oś 3 , lewy. Nieznana usterka. EMS MID128 SID 18 FMI5 Zawór spustowy separatora paliwa. MID128SID33FMI3 Sterowanie wentylatorem ( wisko), nieprawidłowa kalibracja. VECU MID144PSID212 FMI14 Zakłócenia łącza danych SAE J 1939 ze sterownikiem tachografu. APM MID185PSID21 FMI0 Zbyt duża ilość wilgoci w układzie hamulcowym....
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Kod usterek: MID 128 - PSID45 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128G002 - Blok elektroniczny silnika PSID45Znaczne stężenie tlenków azotu – Przyczyna nieznana FMI-14Instrukcje specjalne
mid128 ppid278 - poziom mocznika w systemie SCR . Sprawdź czy jest poziom w zbiorniku AdBlue.
Zbyt niskie napięcie lub przerwa w obwodzie regulatora wastegate. Napięcie na pinie B 38 na EMS 2 odbiega od normalnej wartości. Albo wadliwy regulator przepustnicy (wastegate).
Ilu litrowy silnik?? Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID124 Regulator ciśnienia w układzie wydechowym FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą A mianowicie coś się dzieję z cewką sterującą hamulcem wydechowym.
Dzień dobry. Renault Premium 2006. podczas jazdy co jakiś czas spada moc silnika i pojawia się komunikat; ŚREDNIO 128 OCC. PPID 270 FM I. Zatrzymuję silnik, ponownie uruchamiam i przez chwilę działa dobrze. co to może być? z góry dziękuję. [/b]
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID20 Przystawka odbioru mocy nr 1 FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe G001 Blok elektroniczny pojazdu V010 Elektrozawór załączenia przystawki odbioru mocy nr 1 MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID84 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od modułu pompy do elektrozaworu dozującego) FMI-5 Prąd...
jesli chodzi o ten blad to problem tkwil w pompach 2 wysokiego cisnienia jedna z nich zaczela sie zacierac i dlatego wystepowal blad, ewentualnie czujnik
u mnie w premiumce błędy EMS MID128 PSID 102 FMI 5 oraz MID 223 PSID 9 FMI 12 prosił bym o pomoc. z góry dziękuję. :D
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Proszę o pomoc w diagnozie nw. błędu w renault 440 dxi 2006 rok MID128 PID171 FMI9 z góry bardzo dziękuje
Ma ktoś jakiś pomysł? Wyświetla błąd taki jak w temacie, ogranicza moc. Pompa pracuje. Po zdjęciu przewodu płyn dochodzi do wtryskiwacza ale wtryskiwacz nie dozuje już adblue. Wtryskiwacz nie jest przytkany. Już założyłem nowy i nadal adblue nie pobiera. Co to może być?
Mid128Psid201Fmi9 - przerwa w połączeniu szyny danych SAE J 1939 Jak dla mnie i znając życie, problem leży po stronie wiązki elektrycznej.
Potrzebuję schemat podłaczenia sterownika silnika MID128 który szedł do Renault i Volvo. Dwie duże wtyczki oznaczone jako A i B. Problem jest taki że nie mam komunikacji z tym sterownikiem. podkładałem drugi i jest to samo. Brakuje mi chyba jakiegoś zasilania ale tego tez nie jestem pewien bo nie mam zadnego schematu. Stałe +12v mam na wtyczce B. Jak...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID46 Brak kontroli tlenków azotu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID42 Przerwanie dawkowania roztworu AdBlue MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID115 Zbiornik roztworu AdBlue pusty Ogólnie to proponuję się wybrać...
PSIE 45 czy PSID 45 ? Kod usterek: MID 128 - PSID45 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 - Blok elektroniczny silnika PSID45 Znaczne stężenie tlenków azotu – Przyczyna nieznana FMI-14 Instrukcje specjalne pomocne: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Witam ja ze swoja renia mam taki problem pojawia sie blad ukladu wtrysku pokazuje mi kod ems mid128 pid 171 fmi 9 oraz jakis blad ukladu powietrznego i taki kod apm(air)mid 185 psid 30 fmi 1 oraz mid 185 psid 22 fmi 0 moze mial ktos cos podobnego prosze o pomoc pozdrawiam
Proszę o rozszyfrowanie błędu mid128 psid101 fmi7
Podpinam sie pod temat. Tak jak kolega tomekcrf napisał wyżej. Wymieniłem zawór westgate i dalej czasami wywala bład Mid128 sid32 fmi5. Kable sprawdzone, piny też. Pomoże ktoś?
Witam. Sprawdź obwód elektrozaworu sterującego podgrzewaniem zbiornika AdBlue. To co piszesz to raczej nie jest żadna grzałka. AdBlue jest podgrzewany płynem chłodzącym silnika. MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID39 Przekaźnik rozruchu FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe
Kod usterek: MID 128 - PSID115 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID115 Zbiornik roztworu AdBlue pusty FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania . Trzeba koniecznie w parametrach koniecznie sprawdzić, czy ktoś nie przestawił korekty wskazań zużycia paliwa.
Sygnał poziom - jaka oporność powinna występować pusty/pełny, ktoś wie? Dodano po 5 Chyba problem jest głębszy ponieważ chciałem dokładnie zdiagnozować adblue i się nie udało. Błąd MID128 PSID 229 FMI 9 na desce. Czyli brak komunikacji. Czy ktoś posiada opis wtyczki z modułu gdzie są plusy, gdzie minusy, i gdzie CAN do ECU silnika? Z góry uprzejmie...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID26 Prędkość pracy wentylatora chłodzenia silnika FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID230 Czujnik nr 1 położenia spoczynkowego pedału gazu FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Dodano po 2 kontrolka wtrysku wyskoczył od uszkodzonej...
mid128 sid 33 fmi 5 brak zasilania lub spadek zasilania modulu sterujacego wentylatorem
Witam, pojawiają się 2 błędy: MID128 PSID46 FMI14 MID128 PPID270 FMI12 Wyświetla się komunikat o ograniczeniu mocy za kilka godzin. Ad Blue pobiera ze zbiornika, po wyłączeniu stacyjki słychać jak pompa pracuje. Proszę o podpowiedź co może być
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID103 Element grzejny układu AdBlue (w układzie: od zbiornika do modułu pompy) FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Na chłopski rozum grzałka ad-blue spalona.
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID205 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PSID200 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny silnika FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001...
MID128 PPID270 FMI14. Juz wiem ze to dotyczy czujnika NOx, ale kto mi napisze o co tu chodzi? Nie jest czujnik, wg mnie, uszkodzony, bo włozyłam go do innej renówki i było ok, a jak włozyłam z tej innej renówki do siebie to dalej wykazywało ten sam błąd... co mam z tym zrobic? Mimo wszystko wymienić czujnik?
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID101 Elektrozawór sterujący chłodzeniem wtryskiwacza roztworu AdBlue FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Myślę że jeszcze można kilka razy się zapytać czy aby na pewno???Tracisz czas . No chyba że chcesz je podnosić na drodze 1000km od domu
Niekoniecznie. Jeśli temperatura spadnie poniżej -10 to silnik dalej pracuje a AdBlue nie. W autach niemieckich "M" brana jest też pod uwagę wilgotność powietrza i jeśli jest bardzo sucho to AdBlue tez zużywa więcej. W sterownikach MID128 często zmieniano software, np dla zwiększenia histerezy błędu czujnika NOx (tzw kampnia). Może czujnik już coś nieprawidłowo...
Witam wszystkich mam dość ciekawy problem w Premium 2012r 430 KM a mianowicie auto trafiło do mnie bo zesłabło i zaczęło wyświetlać błędy. Po diagnostyce okazuje się że są trzy aktywne błędy na szynie. MID128 PSID 229 FMI9 Łącze danych SAE j1939 Podsieć 1 MID 233 Nienormalna prędkość uaktualniania MID128 PSID232 FMI2 Łącze sterujące SAE J1939-1 odsieć...
Witam mam problem z nie działającym obrotomierzem. Do pewnego czasu na wolnych obrotach przerywał tzn. opadał na dół i znowu się podnosił. Teraz już w ogóle nie podnosi się. Ładowanie alternatora w normie (27,5 - 28.0 V) chociaż wyświetla się komunikat odnośnie alternatora. Test wskaźników deski rozdzielczej podnosi wskazówkę obrotomierza z min. do...
Witam, Może ktoś z Was miał podobny problem z układem adblue i wspomoże gdzie szukać rozwiązania problemu. Podczas diagnostyki komputerowej samochodu Renault Magnum z silnikiem DXI 13 500 (rocznik 2008) za pomocą interfejsu autocom wykazało następujące nieprawidłowości. Prąd poniżej normy (Manufacturer Assignable SPN) Ponadto są błędy które są zazwyczaj...
Przy odpalaniu zapaliły sie te błedy i nie jedzie. MID136 PSID227 FMI9 MID144 PSID227 FMI9 MID140 PSID 227 FMI 9 MID 128 PSID 231 FMI2 Nie mam jeszcze auta przy sobie Zegar od powietrza sie nie podnosi ale nabija normalnie
Mam to samo. Volvo fhD13a 2007 rok łapie błąd MID128 PSID FMI1 OBD tylko powyżej 10 - 14 stopni. Auto pali w normie, jest tylko troszkę ospałe. Mam drugie takie tylko z 2008 roku, tamto jest żywsze. Czujniki cisnienia na kolektorze wyczyszczone i podmienione - bez zmian. Odkrył ktoś co jest przyczyną?
Kod usterek: MID 128 - PSID75 - FMI5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika V055 Elektrozawór odprowadzenia układu chłodzenia w silniku Warunek(i) i...
Steruje przepływem oleju.
Reanault Premium 2012 460 DXI Witam mam dziwny przypadek z Renówką a mianowicie auto trafiła na różne drobne naprawy i czasem problem z odpalaniem. To czasem działo się zawsze po zgaszeniu pojazdu nigdy błędy się nie wyświetlały w czasie jazdy tylko gdy auto został zgaszone, kierowca do odpalania a tu ząk. Na desce bardzo wiele błędów, wtrysk,adblue,vecu,zawieszenie,air,klucz...
Kod usterek: MID 128 - PPID 270 - FMI2 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika C077 Czujnik stężenia tlenków azotu V056 Elektrozawór dozujący mocznik...
Najprawdopodobniej uszkodzony zawór sterowania hamulcem górskim lub jego instalacja elektryczna.Podaj jeszcze FMI do kodu błędu.Znajduje się on z od strony kierowcy na bloku silnika przed i poniżej sprężarki powietrza.
mid128 renault renault premium mid128 premium mid128
elementy instalacji ogrzewania gazowego polar zatrzymuje rejestrator podgląd
st1000lm014 firmware błędy pralki bosch
Nissan Primastar - Przyczyny Podwyższonych Obrotów Silnika Sprawdzenie legalności laptopa Dell Tag: 9M5BH74