Z tego co widziałem to w jednym jest taka ala kulka to jest ten zaworek a w drugim baku brak tylko ta siateczka filterek.
Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle .
Witam forumowiczów. Posiadam Renault Premium 300 z 2001r. z tylną osią wleczoną, skrętna. Problem polega na tym że ta oś przestała poprawnie działać, byłem na serwisie w styczniu, układ został odpowietrzony jednak po pół roku jest to samo, prawdopodobnie jest niewielki wyciek przy "szybkozłączach" czy też gniazdach do odpowietrzenia. Mój problem polega...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Trzeba zrobić kalibracje diagnostyką
MID 128 SID 32 FMI 7 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego - układ mechaniczny nie reguluje prawidłowo.
Mianowicie zawierzenie zrobiło się strasznie twarde, nie pompuje go do góry ale w zasadzie nie pracują poduszki, mimo że poziomowanie działa to auto utrzymuje wysokość czy nie? Skoro twierdzisz ze poduchy stwardnialy to auto powinno się podnieść. 12 bar to dużo. Sprawdź zawór w osuszaczu
Witam panowie, mam taki problem a mianowicie Renault Premium DXI brak ogrzewania, cały czas leci tylko zimne powietrze. Układ chłodniczy wyczyszczony, nagrzewnica wyczyszczona, termostat wymieniony, zaworek działa bez problemu, mimo tego cały czas zimne powietrze. Może ktoś coś pomoże?
Musisz nabić powietrza w układ i powinno puścić.
Układ paliwowy do dokładnego sprawdzenia i podjęcia konkretnej decyzji na naprawę danej usterki ,jeżeli jest taki problem i nikt nie może powiedzieć dokładnie to mogę to zdiagnozować ,ale telepatycznie się nie da ,do tego objawu przyczyn jest kilka.
MID 128, SID 32,- Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Możliwa awaria elektryczna zaworu od hamulca górskiego),
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Witajcie, problem z wycieraczkami w Renault Premium DIX 2007, mianowicie po włączeniu w pozycję czasową słychać pykanie przekaźnika a wycieraczki nie chodzą, był wymieniony silnik na Valeo, przekaźnik podmieniony, dalej to samo. na jednym przewodzie przy silniczku mam cały czas zasilanie ... Czy ma ktoś schemat z numerami przewodów? W przekaźniku na...
Witam. EBS 0 01058 07 002 Usterka pneumatyczna modułu sterowania naczepy. -Sprawdzić ciśnienie zasilania w powietrze ,czujnik minimalnego ciśnienia jak również układ pneumatyczny modułu naczepy. -Skasować usterki ,jeżeli usterka nie ustępuje wymienić moduł sterowania naczepy. VECU 0 00608 09 00 Usterka przerwy w instrument cluster na J1587> -Brak komunikacji...
Pid 102 - błąd ciśnienia doładowania Sid 32 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Sterowanie hamulcem górskim tak pokrótce)
Sterownik ma tak skonfigurowaną pracę, że po prawidłowym podłączeniu wtyczki wymusza właściwy kierunek wirowania. To dość oczywiste. Sam skorzystałem z takiego sterownika i silnik BLDC w maszynę kręci się aż milo. Ciekawe co "kręci" ten silnik? Na pewno nie sprężarkę tłokową, bo to bardzo trudne warunki rozruchu. Invertery BLDC do silników sprężarek...
Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?
Witam jeśli wtryski są pewne to sprawdź ciśnienie wstępne paliwa najprawdopodobniej pompka wstępnego ciśnienia padła , chyba że się gdzieś układ zapowietrza ..... pozdro.
W KAŻDYM premium dxi jest układ sterowania ogonem mimo braku sprzęgu
Witam przepraszam za zwłokę ale problem z k. zamiast osi sterowanej elektronicznie został zastosowany układ osi sterowany hydraulucznie koszt przeróbki wyniósł około 12.000zł , ale auto jedzi do tej pory bez problemów. to mniej kosztuje niż jego przestój i naprawa w serwisie. Przerobiliśmy jeszcze parr innych modeli i jeżdżą bez problemu tj. renault...
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
U ciebie jest jeszcze jeden temat mianowicie ten błąd mid128 sid 32 fmi 7 dotyczy on zaworu sterowania hamulcem górskim.sprawdź jego przewody, czy nie ma ubytku powietrza ,pod kierownica masz przełącznik który go uruchamia.FMI 7 mówi o tym, że układ mechaniczny nie reaguje prawiłowo może jest coś na hamulcu za turbiną.
Czujnik oraz zawór spustowy wody znajduje się w denku separatora, może być uszkodzona wiązka lub skorodowane styki w złączu. separator jest nowy ,więc w grę wchodziła by wiązka,ale dlaczego wcześniej byl tylko komunikat odwodnij odstojnik,nie było nic o uszkodzeniu czujnika Czy układ posiada także zabezpieczenie bezpiecznikiem ?
1 To wiesz co. A moduł jest koło osuszacza. Tyle że z texą świata nie zwojujesz. Bo defekt pilota naczepy jest dość skomplikowany. Kwestia czy usterka typu elektrycznego czy pneumatycznego.
mam to samo ,na zimno jedzie z 15km po powtórnym uruchomieniu, potem awarie co 2km . przekopany cały układ . kasa na 2 krotne regeneracje itp. komputer " za wysokie ciśnienie " a wyszło że coś się przytyka między smokiem zbiornika a pompką paliwa (jak ma awarię " wciąga " tłoczek ręcznej pompki ). Zwykłe przedmuchanie nie pomogło, trzeba patroszyć po...
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Tak kolego tulejki były wymieniane....A z tym adblue to się już poddaję bo naprawdę nie wiem co tutaj jeszcze można zrobić. Układ przepłukany ciepłą wodą , założone nowe filtry adblue i dalej to samo. Podczas jazdy wyrzuca komunikat ze ograniczy moc za 50h, a po przejechaniu kilku godzin 2-3 krotnym zgaszeniu auta komunikat gaśnie razem z kontrolką...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam problem z licznikiem w Renault Premium 450 DXI. Licznik wogóle niereaguje, jest ciemny brak podświetlenia, nie pokazuje prędkości obrotów. Nic nie pokazuje. Wygląda mi to jakby padło coś od ukłądu zasilania. Niestety nie mogę znaleźć schemat do tego licznika. Wzrokowo zauważyłem 2 elementy spalone opisane symbolem...
nie wyświetla kodu błędu odnośnie skrzyni tylko czasami o redukcji do g/b odnośnie błędu ebs lub coś takiego ale jest jeszcze jedna sprawa kiedyś po wymianie impulsatora zaczęły sie problemy znacznie częściej wyrzucała bieg i wrzucała dodam ze był używany i wątpliwego pochodzenia wymieniłem ipulsator jeszcze raz problem ustał i zdarza się to bardzo...
Potrzebuje schemat podłączenia ogranicznika prędkości w premiumce. Wszystkie przewody przy kostce ogranicznika są urwane. Podaje numery: 511,512,513,514,515
Renualt Premium 450Dxi, Euro 4 Dzisiaj zapaliła sie kontrolka i bład actuate fuel bleed. Proszę o info co sprawdzić i czego moge sie się spodziewać. Dziękuje[/syntax]
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem, sprawdziłem miernikiem na przejście wiązkę od nox do pompy -wszystkie 4 kable mają przejście, napięcie na wtyczce od nox wynosi 24 v na niebieskich przewodach, brązowy i fioletowy to skrętka can, między brązowym a masą jest 2,6v a między fioletowym a masą jest 2.35 v pomiary wykonałem na odłączonej wtyczce....
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
Witam Mam problem z renault premium dxi adblue. Mianowicie, gdy nie ma błędu, adblue chodzi, robi ciśnienie 5barów, czyli w normie, dozuje itd... Gdy pochodzi auto minutę i zgaszę silnik, to opróżni układ i jest ok. jak chodzi dłużej, np. 10min i zgaszę go, to nie opróżnia układu adblue, zostaje w układzie ciśnienie i przy ponownym...
Układ sprzęgła FMI 0 Żółta lampka ostrzegawcza Spadek sprawności sprzęgła Długi czas trwania zmian biegów Zespół zaworów sprzęgła Zawór jest na prawej stronie skrzynii.
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Do tej pory montowaliśmy to do aut z przesuniętym wkładem wiec nie odpowiem na pytanie co do zapychania kata . Z emu układ widzi cały czas że ma poziom ADBLUE oraz że ma prawidłowe parametry pracy .
Nagrzewnica przepłukana pod ciśnieniem, termostat sprawdzony, układ jeszcze raz przepłukany. Ogrzewanie jest , ale na wyższych obrotach, na wolnych dmucha zimnym. Wystarczy zwiększyć obroty do 1000 i dmucha ciepłe. Co tym razem? Pompa wody? pozdrawiam.
Po tym co czytam wnioskuje że to DCI bo nie napisałeś żadnych konkretnych danych odnośnie auta które chcesz naprawić, i trzeba się domyślać. Aby dobrze sprawdzić układ trzeba konkretnej diagnostyki to ona będzie bardzo pomocna by uniknąć nadmiernych kosztów, na pewno od tego trzeba wyjść. A następnie ,czystość,szczelność,i ciśnienia układu.
Układ pewnie wchodzi w tryb awaryjny, najczęściej jest to spowodowane usterką modulatora. Może jedź do kogoś kto zamiast zgadywać, podłączy chociaż kompa i odczyta błedy, wartości pomiarowe itp. Albo chociaż sprawdź z wyswietlacza błedy.
Jeśli nie skasujesz komputerem, to układ musi wykryć że nie ma już wycieków tym samym włączyć cykle regeneracji... aby to było poprawne musi auto być odpalone na postoju i ten cykł kiedy dane się zresetują trwa od kilku minut do nawet 2 godin
Witam ; mam taki problem mam 2 uszkodzone przerywacze kierunkowskazów do renault premium .W obydwu po sprawdzeniu okazało się że jest uszkodzony układ . Wszystko byłoby ok ale nigdzie nie mogę dostać tego układu. Jest to układ o symbolu HML 242 jeżeli ktoś wie gdzie mogę dostać taki układ lub zna jego zamiennik proszę o pomoc. Z góry dziękuję
cały wybierak mam załozony nowy jakieś 1,5 roku temu.Przy właczonym zapłonie i podpiętej tej wtyczce blokuje się dżwignia zmiany biegów,raz jest górna skrzynia innym razem dolna gdy odłaczona wtyczka Dodano po 2 stawiasz na przerwę w obwodzie elektrycznym ? Dodano po 22 dziękuję za pomoc. W tym samym aucie dxi 450 2007 rok mam też inny problem,który...
co masz na myśli pisząc diagnostyka odpowiednim sprzętem? chodzi Ci o kompa w ASO? Niekoniecznie, może być np. Texa, Jaltest lub inny z kumatym diagnostą który poprawnie stwierdzi usterkę. Ten błąd może powodować wiele usterek, dlatego potrzebna diagnoza i podgląd parametrów by jak najlepiej określić przyczynę. a przy okazji- czy to może mieć jakiś...
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
Błąd oznacza problem z wiązką do zaworu głównego lub z samym zaworem. Dobrze zacząłeś kombinować , może styki były przyczyną. Zawór zmnieniony na nowy,kod skasowany ale po jeździe próbnej i hamowaniu znowu pokazał się w systemie,( zawór miał zalany woda układ elektryczny ,woda dostała sie pod pokrywę plastykową )
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Wyzerowanie ilości powietrza obliczanej przez APM (reset) to się robi komputerem a jeżeli na drodzę był wyciek powietrza, naprawiono usterkę, wymieniono wkład filtra to należy uruchomić cykle regeneracji przez układ APM w celu skasowania aktywnych błędów oraz komunikatu na wyświetlaczu./ APM uruchomi automatycznie cykle regeneracji, aby ilość obliczanego...
Problem wygląda tak. Renault Premium 420 dci, wyświetla STOP i postój awaryjny, auto chodzi cały czas jakby na ssaniu, wydaje taki dźwięk jakby wisco cały czas chodziło. Moc ma, nie kopci nie przerywa. Układ paliwowy ok, filtry nowe. Czujnik temp. wody ok. Wtyki komputera sprawdzone. Brak mi już pomysłów, za jakiekolwiek podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
A co to ten mprop? Czyli zawór dozujący odpowiadajacy za niskie ciśnienia w pompie. Najczęściej walcowaty z gniazdem na wtyczkę z tyłu. Wyczyścić układ nigdy nie zaszkodzi ale dużo by pomogło zrobić odczyty parametrów.
Proponuje zajrzeć do zbiornika może potrzebne mu mycie, pompa przetłaczająca ssie paliwo tylko przez odstojnik wiec jeśli jest brud w zbiorniku, usterka niebawem powróci. Cały układ był czyszczony latem ub roku ale niestety za pozno. Auto chodzi, tak jak pisałem wczesniej naprawione wszystkie wtryski (przekroczony przelew, zużyty zawór,rozpylacz, nalot...
Układ SCR nie jest skomplikowany i trudny w naprawie, działa jeśli jest poprawnie naprawiony. Wszelkie wynalazki emulujące jego pracę to tylko dodatkowy kłopot.
układ renault premium renault premium układ paliwo układ hamulcowy renault premium
licznik przejechać kilometr otwieranie drzwiczek ekspres krups konserwacja
energy saver oszczędzanie energii energy saver oszczędzanie energii
Citroen błąd 133B – interpretacja kodu, silniki PureTech i HDi, diagnostyka Diagbox Błąd T420 w wózku Linde T20 AP - diagnostyka i rozwiązania