Układ chłodzenia do sprawdzenia czujniki temperatury, wentylator wszystkie biegi i tyle .
za malo opisales usterke, podaj tez kod silnika. Jak masz miernik to sprawdz czujnik temp. wody najpierw na zimnym, pozniej gdy wystapi uterka. Warto sprawdzic jak auto zaczyna pracowac w fazie nagrzewania na wolnych obr.
Jest to kontrolka przegrzania katalizatora.
Renault często mają problemy z przegrzaną i nie kontaktującą samą wtyczką pompy. Jak masz starą pompę pod ręką to się jej przyjrzyj.
megan 2 sterowanie ma hydraylicze często padaja tam dociski sprzegła niz tarcze przez przegrzanie do spr po demontarzu skrzyni biegów
Sprawdz probowka czy dochodzi napiecie do kostki zasilania zapalniczki. Moze sie zdarzyc ze masz nasilanie na kostce a gniazdo zapalniczki upalone / przegrzane.
Witam. Zobacz, czy nie ma zimnych lutów lub przegrzanych ścieżek prowadzących zasilanie w radiu oraz konkakt z panelem.
Ciśnienie jest ok mówią że to przez przegrzanie
Dzieki, po wyjeciu kostki z opornikami dmuchawy, styki były przegrzane.
posprawdzałem dzisiaj masy popatrzyłem w czujnik oleju ,jest jeszcze jakiś czujnik 1 pinowy blisko chłodnicy oleju odłączyłem go ale efekt żaden,Ładowanie raczej w porządku po odpaleniu clip pokazuje z 12v ponad 14v czyli dobrze.Może faktycznie licznik .Co tam się psuje lutowania czy coś innego ? Z tego co się doczytałem czujnik 1 pinowy jest od ciśnienia...
wentylator chłodnicy jest sprawny płyn też jest gdy odkręciłem korek od płynu chłodzącego to zasysał powietrze wętylator w środku samochodu dmucha zimnym powietrzem chociaż silnik jest przegrzany.
które łożysko masz na myśli?
Idzie, i dlatego masz cały czas zimny silnik, Gdyby nie szedł to silnik by się szybko przegrzał.
(at)Józef18 jasnowidz czy jak?? Nie wiemy nawet co to za silnik, a były takie gdzie opuszczały się tuleje cylindra i pękały bloki, głowica to małe zmartwienie jak silnik był wielokrotnie przegrzany.
Problem rozwiązany. Winowajcą okazała się pompa wody, nie było obiegu.
Powinno być słychać klik jak włączysz szybę,przekaźnik jest nad nogami kierowcy ale pewnie pin we wtyczce sie przegrzał/wypalił.
Nie bardzo chce mi się wierzyć, że ten pomiar ciśnienia sprężania był wykonany prawidłowo. Spróbuj to zrobić jeszcze raz, innym urządzeniem, bo żeby uzyskać tak kiepski wynik na wszystkich cylindrach, to silnik musiałby mieć z 600 tys. przebiegu lub być dobrze przegrzany.
Masz na sto procent uszkodzoną pompę paliwa i prawdopodobnie zapchany filtr od gazu, możliwe, że cewka WN jest przegrzana. Pozdrawiam.
Lukasz wiem do czego zmierzasz ale weź pod uwagę , że usterki wymiennika to margines a po drugie dymienie w takim przypadku występuje proporcjonalnie do ciśnienia w układzie chłodzenia a spaliny śmierdzą przegrzanym glikolem.
poczytaj tu może wnioski się nasuną http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub tu http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... i tu http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Możliwe że silnik był przegrzany i spowodowało to degradację uszczelek .
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
To masz zaśniedziałe/ przegrzane styki na tym przewodzie.
Sprawdź czy nie masz przegrzanej, stopionej lub zwęglonej wtyczki pompy paliwa.
Uszczelka albo głowica pęknięta, chociaż uszczelnień na tulejach wykluczyć też nie można mimo, że robione, bo to taka ich bolączka trochę. Chcąc sprawdzić mało inwazyjnie spuść olej, miska w dół, karton i obserwuj. Jeśli idzie tulejami będzie dobrze widać. A w zbiorniczku jak? Może przegrzali ją...
Witam. Do sprawdzenia układ na obecność wycieków, w tym modelu zdarzało się też, że przeciekało łożysko na pompie wody lub nawet potrafiło urwać wirnik na pompie. Odpowietrz dokładnie układ chłodzenia i jeśli się nic nie poprawi to do wymiany uszczelka pod głowicą lecz przed wymianą sprawdź kompresję aby wiedzieć czy opłaca ci się to robić gdyż silnik...
Problem powróci szybciej niż myślisz, przegrzany raz styk nie jest już sprężysty
Mam wielki problem jechalem samochodem i weszal mi wskazówk za nejwyzszy stopień okazało sie że nei ma płynu w chłodnicy i pompa wodna jest uszkodzona zaraz zgasilem samochod lecz po jakiś 5 minutach dolałem płynu chłodniczego dość mocni zawrzało czy mogłem uszkodzic silnik bnardziej niz przegrzanie??? Porsze o odpowiedz:cry:
Witam u mnie okazało się że w kompresorze jest układ ze szczotkami który blokuje uruchomienie kompresora tzw układ zabezpieczający przed przegrzaniem.
problem rozwiązany kabel od plusa przegrzany wymiana na nowy pomogła
Witam Ogrzewanie znajduje się po prawej części kabiny po łóżkiem odkręcasz osłone webasta dwie nakrętki m6 po łóżkiem i dwie śrubki M6 za fotelem pasażera ogólnie za fotelem pasażera jest wlot powietrza do ogrzewania nie może nic w tym miejscu znajdować jak zdemotujesz osłone ogrzewania to będziesz widział ogrzewanie przy ogrzewaniu jest sitko od zasysanego...
ale tutaj niskie jest ok wiec zawór prawidłowo reguluje przegrzanie czynnika - problem jest z wysokim
Masz przegrzany bezpiecznik. Raz łączy raz nie. Daj zdjęcia tej kostki, może numer pinu z niej.
Ok dzięki sugestie, ale w samych drzwiach chciałbym zwrotnice umiejscowić, bo tak już kable pociągnąłem. Mogę samą zwrotnice uszczelnić jakoś? bez ryzyka przegrzania?
Pewnie uszkodzony przekaźnik zasilający silnik na płycie, sprawdź czy na obudowie przekaźnika nie ma śladów przegrzania.
konwertery zużywają się po około przejechaniu 180 tys km choć dochodzi do tego częściej np w wyniku przegrzania. Jak rozpoznać ? przenoszone drgania na samochód. Również ze skrzyni wydobywa się metaliczny odgłos.
W moim przypadku pomogło. W serwisie klientowi wciskali kit, że to na skutek przegrzania od słońca( licznik jest pod czarną deską na wprost szyby).
Witam. Mam taki problem, otóż po awarii i wymianie pompy wody samochód trzyma wysoką temperaturę, czy pusty, czy załadowany. Odpowietrzony układ chłodzenia. Z nawiewów dmucha ciepłym powietrzem mimo iż włączona jest klimatyzacja i ustawione na chłodzenie. Awaria i wyciek płynu zauważone gdzieś po przejechaniu ok. 100 km. Proszę wszystkich o jakiekolwiek...
Co mają niesprawne wtryskiwacze do zapieczonych pierścieni ???.Tyle co piernik do wiatraka. Przegrzany silnik był i tyle. Zamykam temat.
Żarówki padają przez kiepska jakość lub za niskie napiecie(brak regeneracji halogenu) http://www.swiatlo.tak.pl/1/index.php/ha... ew. za wysokie napięcie skokowe spowodowane uszkodzeniem regulatora napięcia. (widać stopione końcówki słupków w żarówce.) W autach częstą przyczyną są fatalne wtyczki H7 (ja stosuje takie...
Na postoju przepływomierz pokazuje 10,2 g/s już drugi podmieniłem i brak jakiej kolwiek reakcji , jedynie co mi pokazuje błąd od wentylatora dtc9570 może to być zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika w renault ? , jedynie teraz co zauważyłem po nocnym postoju na zimnym to wolno wkreca się na obroty przerywa
Upalone/przegrzane złącze na sterowniku dmuchawy, dostęp prze.........ny. Szukaj złącza z 4ema grubymi kablami i jednym cienkim
Sprawdź naładowanie akumulatora oraz jego przyłącza, w szczególności przewód masowy czy nie jest uszkodzony/przegrzany przy klemie jak i przy podłączeniu do masy samochodu..
Być może masz przegrzaną wtyczke w wentylatorze i nie kontaltuje po ogrzaniu sie.
Zastanawia mnie czy aby na pewno jest sprawny sam czujnik cisnienia rampy jeśli masz na podmianę taki pod ręką to spróbuj bo to że pokazuje odczyt to wiadomo będzie pokazywał ale że się przycina tego juz komputer nie musi pokazać. Kolejna sprawa to przewody idące do regulatora cisnienia mogą być przegrzane juz nie wspominając że kostka może nie łączyć.
Witaj, w instalację zasilania i sterowania nawiewem było wpięta jakaś dodatkowa instalacja od dogrzewacza lub od jakiegoś Webasto firmy Eberspacher, usunąłem to, poprawiłem wszystkie połączenia bo we francuzach to wszystkie kable i połączenia to żółto-brazowe i przegrzane, ale nadal nie chciał pracować. Dopięto po kilku uruchomieniach zapłonu moduł...
Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jeśli któryś wtryskiwacz będzie pracował z wyłączoną pompą to jego żywot się szybko zakończy. Niby czemu ? Przegrzeje się ? Nowy to już nie będzie .
Witam Napisz co było przyczyną. Miałem podobnie, przyczyną było przegrzanie wtyczki przy rezystorze, po włączeniu na 8 gdy chciałem przewietrzyć nawiew padł..
Dzięki to może być to bo faktycznie sprawdzam teraz i płyn chłodniczy jest delikatnie poniżej minimum. Zobaczę czy pomoże :) A mogą być ewentualnie inne przyczyny?? Silnik był rozgrzany, ale nie przegrzany na pewno, tak 3,4 skali około.
Sprawdziłem. Po przestawieniu klimy na auto i zjechaniu na temp min : wentylator chłodnicy chodzi. Wg mnie nie powinno mieć to żadnego znaczenia ale dodam również , że : na panelu klimy od dłuższego czasu nie mam trybu auto tylko tryb ręczny i nie włączam klimy. Ale przecie tryb ręczny czy automatyczny na panelu klimy nie powinien mieć związku z włączeniem...
Pompa zaczyna się kończyć
Przyczyn szarpania przy zmianie biegów morze być wiele .Olej ,filtr,akumulator ,ciśnienia,regulacja lok up,przegrzanie uszczelek tłoków .Napisz na których biegach ci szarpie
tak rozrusznik był przyczyną ale ze sreberkiem nie testowałem. Kręcił w miarę dobrze, przyczyną był przegrzany wirnik były na nim ślady przegrzania Bąble z lakieru na uzwojeniu wymieniłem wirnik na inny i nowe tulejki jest ok. Wydaje mi się ze przyczyną też może być przewód główny + idący przy samym czujniku pod obciążeniem przegrzanego rozrusznika,...
Witam odebrałem Mastera zakodawali jednego wymienili ale to tylko trochę poprawiło opornosc sam zmierzyłem na zimnym około 200 ale jak się rozgrzał to pokazywał około 70 później rosło nie wiem czy ciepły może mieć dużo mniejsze czy po przegrzaniu mogą być uszkodzone dawki podobno nie najgorsze no i jestem znowu z zagadka
Silnik nie był przegrzany? Sprawdz czy wali powietrzem do zbiorniczka może głowica źle złożona?
wszystko tam jest,pod schowkiem w desce rozdzielczej ,przekaznik, i ta kostka ciężko ją wyciągnąć jedno ucho trzeba urwać lub coś, obrotami silnika steruje sterownik ac poprzez poprzez tranzystory czerwone przewody to +12v idą do przekaznika czarne masa jak te styki w kostce będą przegrzane to zapomnij że silnik ruszy
Czyli na szczęście odpadł problem wody w instalacji. Pozostaje sprawdzenie wtyczki lub wtyczek w module bezpieczników w komorze silnika - z racji wieku mogło się tam zacząć coś dziać niedobrego ( przegrzane styki ,korozja na stykach ). Przy odłączonym akumulatorze spryskać chemią do styków i podobnie sprawdzić stan styków w złączach modułu komfortu...
Lepiej wymiń tarcze bo za jakiś czas poleci ci docisk a to juz jest ładny wydatek.Ja mam takie objawy ale tylko pomiędzy 1-2 i staram sie delikatnie jeździć (byle do wiosny) tez wymienie tarcze albo wszystko.Masz po prostu spaloną tarcze(przegrzana)krzywa i musisz ją wymienic .
Dla programatora nie ma żadnej różnicy, bo tak samo odczytuje ten eeprom, ale jeśli nie jesteś za bardzo obyty z lutownicą, to powiem Tobie, że wersja SMD jest dużo mniejsza od normalnej i jest przyklejona do druku(jej wyprowadzenia "leżą" na ścieżkach i są tylko przylutowane do ścieżek z tej samej strony) natomiast normalna wersja ma przełożone nóżki...
Zabrudzona linka hamulca która stawia o wiele za duże opory dla mechanizmu zwalniającego. Nie tyle zabrudzona, co przegrzana, bo leci nad rurą wydechową. Wymiana linek to pikuś, cała robota to 45min. [youtube] https://youtu.be/n8WL6kpadQc[/youtube]
Proszę się nie fatygować . Ja podjadę . Rozumiem ,że kolektor chłodzony cieczą ? Chyba ,że uszczelka pod głowicą ? Dodam ,że to AW SU0 . Przegrzanie absolutnie niemożliwe. Auto jest członkiem rodziny a nie żelastwem.
Co tam można zmierzyć miernikiem , chyba zwarcie - przebicie EC(tak oznaczyli). Trzeba sprawdzić czy jest sterowanie tych tranzystorów , bo jeżeli nie ma , a peryferyjne czujniki ( wału i wałka) sprawne , to wymiana ich jest bezcelowa. Ja tam nie widzę żadnych przegrzań lub spalonych elementów.
Jest to Renault Megane 2 1.5 dci Disel , rozrusznik z tyłu. Mam trudne zadanie silnik się przegrzał, bierze olej. Muszę zmienić pierścienie tłokowe, uszczelkę pod głowicą, rozrząd. Jest trudny dostęp, ale myślę, że da się to jakoś zrobić nie wyjmując silnika. Będę wdzięczny za wszelkie porady. Z góry dziękuję.
Witam Oczyścić do "gołego"metalu przylutowac nowy przewód ,odciać ok 10 cm przegrzanego przewodu polutowac i po problemie Kostke mozesz znależć na szrocie Powodzenia
Nie opisałeś samochodu więc trochę trudno o wnioski. Ale weź pod uwagę, że uruchamianie lampki odbywa się przez sterownik silnika, który steruje innymi funkcjami regulacyjnymi. W tym przypadku najprawdopodobniej podłączając wskaźnik pod czujnik zafałszowałeś wsakazania temperatury i sterownik ustalił nowe warunki pracy silnika. W tym przypadku przyjął...
Aż poszedłem sprawdzić - faktycznie zaciśnięty jest 😄 Tym lepiej, nie będzie ryzyka, że go przegrzeję podczas lutowania. Dziś nie podjąłem żadnej próby reanimacji...ale cały weekend przede mną...
Silnik przezwajany czy wymieniony? Może magnesy przegrzane? Czy znana jest moc silnika? Podłączyć amperomierz (albo watomierz) i sprawdzić czy nie pracuje przeciążony.
Jak przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki gasną tak jak powinny. Przekrecam dalej słysze że silnik kreci ale nie chce zaskoczyc tak jak by zapłon był odcięty. Czasami odpala bez problemu a czasami moge stac z 20 minut i przekręcac kluczyk żeby odpalił. I jak już odpali po wielu próbach zapala mi się kontrolka od płynu chłodniczego chociarz wcale nie...
Czemu ci odmą wydmuchuje, może odma zepsuta. Tam patrz. Przeciez nic nie robiłęś z głowicą żeby uszczelnić dół. Nowa głowica to koszt ok 15000zł i warto ją kupić jak stara pęknie bo kupno SPRAWNEGO słupka lub głowicy graniczy z cudem. Tak z cudem, wszystko albo po dzwonie albo z uszkodzonych silników przegrzane . Zdarzają się busy latające non stop...
A dlaczego ludzie wiecznie lutują te płytki przegrzane skoro można wyeliminować na zawsze problem braku tego napięcia. Bo pozostałe napięcia nie gubią się i można odciążyć przetwornice. Swoją drogą mogli by dać kawał aluminium na tranzystor i większe pola odprowadzające ciepło z oporników.
Sprawdź ładowanie czyli napięcie przy alternatorze powinno być 14-14,4V także pod obciążeniem czy występuje znaczny spadek. Może być zaśniedziała klema przegrzany przewód, słaby styk do masy albo luźny pasek. Dlatego sprawdź przy alternatorze i przy akumulatorze. Przewody jak sprawdzić jest filmik na YT. https://youtu.be/pZHEcUhCeE4
Witam, mam pytanie co do pompy zawieszenia Citroen C5 C7. U mnie przegrzany szczotkotrzymacz, szczotki podniesione, ale pompa pracowała do końca. Wirnik też przegrzany, dałem do przewinięcia. Ta kostka górna z jednym przewodem, jak się nią ruszy, to albo pompa chodzi, albo nie. Pytanie co do szczotkotrzymacza, czy podejdzie taki z al…gro. On jest do...
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Najprawdopodobniej silnik do wymiany ( przegrzał się bo mu było za ciężko ) skoro ręcznie się otwiera. Przesmaruj mechanizm ( ręcznie otwieraj do końca i po wyczyszczeniu daj trochę oleju maszynowego ).
jedyne co mi do głowy wpadło to sprawdz dokładnie zawieszenie wszystkie tuleje podnies koło i potargaj czy jakiegos wielkiego luzu niema mało prawdopodobne ale sciag pasek od pompy wspomagania i sie przejedz tylko niewiem jak tam jest dokładnie zebys nie przegrzał silnika jak woda jest na tym samym pasku
Sama ładowarka może spowodować przegrzanie i w końcu przepalenie bezpiecznika a w efekcie zanik prądu. Sprawdż przede wszystkim bezpiecznik od zapalniczki i najwyżej zapodaj o 5A większy. Natomiast drugą sprawą jest sama wtyczka, którą wkładałeś jak Ci prądy siadły. Chodzi o to ja kiedyś się z tym problemem szarpałem a okazało się że wtyczka miała w...
tylko silnik sie nie przegrzewa temperatura jest ale nie wystepuje przegrzanie tylko płyn znika przy jezdzie. Auto pracuje cicho, spokojnie, rowno praktycznie idealnie poza tym płynem
Trzeba 1. podłączyć tester lub 2. na piechotę, Do sprawdzenia: napięcie zasilania: czy jest?/ jakie? silnik/dmuchawa, pompka paliwa, czujnik płomienia, czujnik przegrzania, sterownik, okablowanie.
mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy Na zicher to masz problem z temperaturą, we współczesnym samochodzie w warunkach przegrzania (a nawet poniżej przegrzania) panuje nadciśnienie...
zalecana wymiana to co druga wymiana rozrzadu Mam osobówkę, Renault Megane. Tak samo zalecana wymiana co drugi rozrząd. Po pierwszej wymianie rozrządu (80 tysięcy km) nie wymieniłem pompy. Zrobiłem błąd, nie pomyślałem że uszczelniacz w pompie też się starzeje, a samochód miał wtedy 12 lat i nie wymieniany rozrząd, ani pompa. Zrobiłem jeszcze 40 tysięcy...
Piotr podał Ci opis błędu, zasilanie wentylatora z tego co pamiętam jest po bezpieczniku więc je sprawdź. Natomiast osobiście miałem kiedyś problem z szalejącym wentylatorem ( czujnikiem prędkości wentylatora) gdy wcześniej założono Ryżowy czujnik ciśnienia doładowania (mają wspólne +5V z kasety silnika). W momencie pojawienia się komunikatu wentylator...
Założyłeś nowy sil-krokowy a linkę gazu popuściłeś, pytam bo nieraz można zapomnieć. Załóż nowy, popuść linkę odepnij wcześniej + od akumulatora i po wymianie uruchom autko i niech chodzi aż się załączy wiatrak od przegrzania wyłącz i sprawdź, powinien sam się wyregulować.
Kto wymienia pompki paliwa ? Tylko ci którzy mają lpg. Jeszcze nigdy nie wymieniałem pompki paliwa gdy samochód był normalny. Ja też nigdy nie wymieniałem w 9 autach, a jeżdzę na tym paliwie prawie 30 lat. Benzyny ma być cały czas nie mniej jak 1/4 zbiornika , jak ktoś jeżdzi cały czas z rezerwą i dotankuje za 50 zł to tak jest. A wystrczy dotankowywać...
Biały może służyć do kontrolki stanu awaryjnego ( niebezpieczeństwo przegrzania silnika). Ja mało mam do czynienia z Renault, zawsze zwróciłem uwagę na ten jeden, bo sie psuł: http://obrazki.elektroda.net/96_12383554...
Witam wszystkich! Problemy z Renault Clio3 z 2011 roku. Temperatura silnika rośnie nagle do maksa, wentylator się nie odpala mimo przegrzania. Dół chlodnicy z prawej strony jest spocony, pojawia się drobny wyciek pod prawym nadkolem. Płynu chłodniczego po wylaczeniu silnika po przegrzaniu jest chwilowo więcej niż przed rozpoczęciem jazdy. Co mogło się...
Witam, Jak w temacie - coś padło :/. Czy jest szansa samemu to naprawić? Proszę o podpowiedź co i jak... Nie rozbierałem jeszcze ale prawdopodobnie to model Air Top 2000S... Objawy: Wcześniej kilka dni temu zgasiło się w nocy ale odpaliło i było ok. Niedawno nie dało się wyregulować temperatury grzało na max tylko. A teraz nie da się włączyć tzn. załączy...
Jak długie są i tylko krótkich nie ma to zwykle przełącznik, piszesz że masz nowy. Sprawdź kostki do przełącznika, ślady przegrzań. Wtyk w skrzynce bezpieczników. Dodano po 0 Jak długie są i tylko krótkich nie ma to zwykle przełącznik, piszesz że masz nowy. Sprawdź kostki do przełącznika, ślady przegrzań. Wtyk w skrzynce bezpieczników.
Zaznaczony przez Ciebie element wygląda jak kondensator (biała kosteczka z szarym kwadracikiem od strony tranzystora), choć z drugiej strony ze względu na oznaczenie z jednej strony może to być dioda(?), jednak kiedy próbowałem zmierzyć miernik pokazuje 0,001 ohma (być może na mojej płytce ten element jest uszkodzony), nie próbowałem go wylutowywać...
Teraz działa zawsze ale chłodzenie na poziomie 60%. Rozumiem że zmierzyłeś przegrzanie cieczy jak stwierdzasz że działa na 60% Jaka jest temperatura na wylocie z kratki i jakie są ciśnienia bo to podstawa.
Witam Mam taki sam problem jak kolega wyżej, auto renault magnum (2008r), webasto air top 2000s (24V 25W). Nie działa regulacja temperatury, grzeje na maxa. Potencjometr (od ustawienia temp) sprawny. Mierzyłem czujnik przegrzania - ale nie pokazywał żadnych wartości (nawet jak go podgrzewałem suszarką - sądziłem że spełnia działanie termistora). Pomoże...
Uszczelka to już cena zależny od jej producenta zakres jest duży dochodzi do tego planowanie głowicy jakieś 30 PLN + robocizna, a ta już zależny od twojego magika z którym będziesz się umawiał na naprawę i proponuje wymianę termostatu to koszt 30 PLN ale powinien chronić silnik przed przegrzaniem i uszkodzeniem nowej uszczelki :-)
Witam, kod błędu to F 10 Uszkodzony ogranicznik temperatury/przegrzania Co to oznacza? Czy mogę coś z tym zrobić samemu czy wizyta na serwisie? Renault premium 450 dxi 2007 rok.
Witam czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być przyczyną wydostawania się płynu chłodzącego... z odmy silnika lecą krople kiedy silnik się rozgrzeje,jest to renault magnum 2007 rok 460dxi 580000 km od czego rozpocząć poszukiwania przyczyny. W oleju mazi niema w deklu klawiatury też nic się nie dzieje ale płynu ubywa na 4 tyś. ok 5 litrów, przegrzany...
Ciężko coś przy tym porzeźbić. Kiedyś wymieniałem żarówki podświetlenia w liczniku w golfie III. Tam są identyczne. Plastik pękał przy wyciąganiu ich (pewnie przegrzany) więc może być ciężko z naprawą tej żarówki. Koszt w motoryzacyjnym to ok 2 PLN. Trzeba dobrze poszukać
Witam.Odpala chodzi minutę po czym gaśnie na dwóch cylindrach nie ma ciśnienia,kontrolka przegrzania silnika,mechanik obstawia rozrząd.........słyszysz sam siebie?To jest stek bzdur.Zmień mechanika.
Klin odrazu wymieniłem bo był urwany. To nic jeszcze raz przyszedł magik laptopem. Też pryskał tym cudem do układu odpalił. Nagle wszedł na takie obroty ,że olej gdzieś na odmie wywaliło i silnik stop. Terz ani w prawo ani w lewo korbowód stoi i ma mnie w d... . Ale o dziwo jest jeszcze trochę oleju na bagnecie , i nie wiem czy zatarł sie czy ,któryś...
Sugerując się opisem bezpieczników,za pracę wycieraczek odpowiedzialne oprócz typowego bezpiecznika wspólnego w Lagunie II dla przednich i tylnich są bezpiecznik od klimatyzacji i bezpiecznik oznaczony STOP. (wszystkie te bezpieczniki w kabinie przed kolanami kierowcy). Wycieraczki zaczęły zwalniać? Albo stopniowo zacierały się albo styk na którymś...
niepokoją są ścieżki od spodu, tak jak były po przegrzewane Istotnie, ścieżki są w złym stanie. Może nie tyle przegrzane co dość mocno zawilgocone - to tłumaczyłoby dlaczego właściciel grzał sterownik na grzejniku. Myślę że dobrym rozwiązaniem byłoby sprawdzenie ich ciągłości - albo chociaż tych najcieńszych które są najbardziej podatne na mikropęknięcia.
Jest brak płynu do spryskiwaczy a ta kontrolka dalej nie świeci. Bo nie masz czujnika w zbiorniku, zbiornik w prawym nadkolu. Normalka. check engine, lampka kontrolna układu wtrysku paliwa, lampka kontrolna przegrzania katalizatora Od silnika jest tylko jedna kontrolka. Reszta tylko w wersji v6.
Pewno uruchamiałeś wentylator wyjęty z kanału. Jeśli tak to przegrzałeś opory redukcujne do pierwszych 3 biegów. Bieg 4 je pomija. Wtedy nie będziesz miał pierwszych 3 zarówno w prawo jak i w lewo.
kontrolka przegrzać renault przegrzać bojler przegrzać wiertarka
schemat prasa hydrauliczna wyświetlanie obrazka excel auris komputer
samsung le40a536t1f daewoo telewizor głośność
Zapach plastiku w nawiewie na nogi pasażera – rezystor dmuchawy, PTC, diagnostyka HVAC Configure Tuya Button as Push Button Event Generator: Scene Mode, DP, Home Assistant, Zigbee