błąd przekaźnika podgrzewaczy. Czemu nie piszesz czy odpowietrzony, jakie ciśnienie na magistrali podczas próby rozruchu? To nie forum dla jasnowidzów.
Moduł sterowania pracą silnika Przekaźnik rozruchu Przełącznik do skrzyni biegów mechanicznej(ych)
Nie będzie, wystarczyło zewrzeć na stałe przekaźnik od rozruchu.
Może być, że aku już za słaby. Jakie masz na nim napięcie podczas rozruchu?
Sprawdziłem ten przekaźnik brak napięcia na przekaźniku.
Proszę opisać problem. Czy brak komunikacji z silnikiem jest związany z brakiem możliwości odpalenia? Jesli tak to szukaj czy masz skrzynkę elektryczna nad oknem tylnej szyby. Jesli jest to masz tam przekaźniki i bezpieczniki od zasilania silnika jak i od rozruchu.
Może nie odpalić ze względu na zbyt rozładowany podstawowy akumulator. Przewody mogą nie "przekazać" dużej wartości prądu do rozruchu i auto nie odpali. Spróbować można.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
Zmierz napięcie, normalnie i podczas rozruchu, będzie wiadomo, a później diagnostyka.
Właśnie odpinałem czujnik temperatury i teoretycznie po tej czynności powinien się przekaźnik wzbudzić. Zero reakci
Cyt. z dokumentacji: "W wersji bez kluczy: Zrzucane na czas obciążenie + akumulator 1 (funkcja wyłączania zasilania podczas fazy rozruchu) Na pojeździe z wersją z kluczykiem: + zasilanie osprzętu"
Dzięki za odzew. Zrobienie innego sterowania świec żarowych to żaden problem, jestem automatykiem przemysłowym. Pytanie moje brzmiało: co steruje grzaniem świec po rozruchu w tym konkretnym przekaźniku w tym konkretnym aucie.
Nie kręci rozrusznik bo chowy naprawiacz. Żadne immo w tym padle nie odcina rozrusznika. Leci prosto ze stacyjki, a to co ci tyka na rozruchu to zapewne przekaźnik alarmu, rozcinający zapłon. No ale my się tu nie znamy.
Na elektromagnes rozrusznika napięcie nie przychodzi? Może sam elektromagnes padł. Patrz po kolei. Bezpieczniki to zbyt oczywiste; przekaźnik. Jeśli iść od początku to tak: stacyjka nowa, bezpieczniki nie poprzepalane, przekaźnik "pstryka" po przekręceniu kluczyka na pozycje rozruchu. Idąc dalej mamy te czujniki też sprawne.
Chodzi raczej o przekaźnik świec/moduł. Do grzałek powinny być zwykłe przekaźniki. Teraz w tych temp. to nie wiem czy on potrzebuje grzania świec do rozruchu. Trzeba by sprawdzić zasilanie modułu i jego sterowanie z ECM. Sprawdź lepiej jak szybko narasta ciśnienie na szynie podczas tego rannego rozruchu.
mam taki problem potrzebuje skoa bierze zasilanie i mase przekaznik blokady rozruchu renault clio 2 1,5 dci 2002 r
Stacyjkana 99 % dobra - próba rozruchu rozpina fabryczne radio i navi czyli zapina rozruch ... Najbardziej martwi mnie przekaźnik Parkingu skrzynki bo nie wiem gdzie jest :)
Chciałbym poprawić ogrzewanie, żeby po uruchomieniu zimnego silnika szybciej uzyskać ciepełko w środku. Auto stoi na dworze cały czas i przez noc całkowicie się wychładza. Nie wiem ile alternator ma amper, ale wyszedłem z założenia, że skoro grzeją się 4 świece żarowe do rozruchu to tym bardziej zagrzeje 2 lub 3 świece do ogrzewania. na razie działa...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID39 Przekaźnik rozruchu FMI-7 Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe
A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? +50 jest wystawiany poprzez przekaźnik jako sygnał rozruchu, masa dla stycznika (przekaźnika) pomocniczego jest wystawiana z ECU (immo i blokada zapłonu). Choć tu było kilka wersji połączeń (tak samo jak w Volvo). https://obrazki.elektroda.pl/2986316300_... Bezpieczniki...
Wygląda na nie naładowany akumulator. Jakim miernikiem sprawdzałeś akumulator? To że napięcie jest prawidłowe na zaciskach akumulatora nie oznacza że jest sprawny. Do akumulatorów służą specjalne przyrządy pomiarowe mierzące napięcie na akumulatorze pod dużym obciążeniem jakim jest przepływ prądu przez rezystor w przyrządzie. Cykanie jak nazywasz na...
Z pinu c3 sterownika diagram 5 masz mieć załączenie przekaźnika 7 z diagramu 2. Warunkiem rozruchu jest wajcha w pozycji P,N. Wszystko masz jak na dłoni.Sprawdź spokojnie przejścia przez przewody i selektor przy lewarku.
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Posłuchaj czy zawsze po przekręceniu kluczyka słychać, że pompa paliwa pracuje przez chwilę i jak nie będzie chciał odpalić to posłuchaj czy też ją słychać. Dodatkowo zaobserwuj zachowywanie się kontrolki immo - czy miga a po przekręceniu kluczyka zawsze gaśnie - jak tak to znaczy, że sterownik silnika za każdym razem budzi się i żyje(bo to od niego...
Skoro przy aku polaczenie jest OK to druga sprawa bezpieczniki. Jezeli one tez OK to sprawdz polaczenia przewodow aku-rozrusznik, jak dalej nie pali to musial bys poprosic kogos o pomoc i zobaczyc czy przy przekreceniu rozruchu w kluczyku podawane jest napiecie na bendix. Dodam jeszcze jedna rzecz dziwna. Nie wiem jak w Twojej lali ale moja po odlaczeniu...
Dzień dobry, Mam problem z uruchomieniem Renault Clio II 1,2 8v z 2001 roku. Oto scenariusz usterki: - Żona wracając z zakupów zadusiła samochód na rondzie. Przy próbie odpalenia stwierdziła, że auto nie kręci. Zaangażowała kilku panów, którzy odpalili jej auto na pch, oczywiście nie obyło się bez telefonów do mnie, ale to nie ważne. Po powrocie do...
Największy problem jest z tym "gdy nie chce zapalić" ponieważ trwa to zazwyczaj około 1min-5min lub mniej nawet kilka sek(najczęściej zapala od razu nie zdążę nawet zamienić przekaźników żeby stwierdzić na 100% czy to ma znaczenie.Na razie zrobiłem tak: odpaliłem auto pochodziło zgasło 3 razy w ciągu 10min raz odpalił ponownie od razu raz nie przekręcił...
Witam. Po trasie i kilku km jazdy to, po kostce brukowej auto zgasilem i nie odpaliło już. Jeśli podepnę kabel z + akumulatora do rozrusznika bezpośrednio to auto odpala normalnie. Z rozrusznika wychodzi biały kabel do przekaźnika rozruchu silnika nr 232, a od tego przekaźnika idzie jeszcze kabeł łososiowy na którym powinno być napięcie ale go brak....
Renault Kangoo 4x4 benzyna + gaz , 1.6 , 16 V, rocznik 2004. Samochód kupiłem jako używany w 2010r. Od momentu zakupu, co kilka miesięcy pojawia się problem, że nie chce on odpalić .. nie wiadomo z jakiego powodu, po kilku dniach problem mija ni z tąd ni z owąd. Auto było już u kilku mechaników, a także w stacji obsługi Renault i nikt nie jest w stanie...
Może być tylko zapisany, clip prawdę powie ;) No i powiedział. Po wyczyszczeniu wszystkich błędów komunikat pozostał. Po pewnym czasie dopiero clip z programem który trybił jakby chciał a nie mógł (serwis renault) wyczytał, że jest usterka podgrzewacza wtrysków (czy jakoś tak) i prawdopodobnie strzeliła któraś świeca żarowa lub przekaźnik od podgrzewania....
Witam! Potrzebuję informację gdzie ulokowany jest przekaźnik pompy paliwa. Auto Renault Laguna III 2.0 dci, 2010 rok z Maja, według dowodu 96kW, a według VIN symbol silnika M9R744 ( co z kolei wskazuje na niby moc 110kW) Samochód miał problem z odpalaniem przy rozruchu miał około 120 barów i długo krecił. Po wymianie filtra paliwa już nie zapalił. Filtr...
witam,problem rozwiązałem podkładając inny przekaźnik czasowy swiec żarowych od starego kadeta.Rozłoncza po około 30 sekundach po rozruchu silnika.Minusem jest to że nie czyta temperatury silnika i czas grzania na ciepłym jest taki sam jak na zimnym silniku.
Wszystkie świece żarowe są nowe , wymienione i sprawdzone(działają).Poprzednie firmy beru miałem od nowości - 6 lat, ale po czasie gdy wiele razy kontrolka się świeciła , podczas pracy silnika(ciepłego też) spaliły się trzy z czterech.Przez jakiś czas miałem z tym spokój,ale teraz znowu kontrolka się włącza.Zastanawiałem się czy nie jest winny jakiś...
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
Środkowy z czarnych, nie zwiera się styków bo przekaźnik pracuje na innej zasadzie w tych autkach. Na jeden z grubych pinów(nie pamiętam który)podaje się +12V i rozrusznik ma kręcić.Przekaźnik po zapłonie już jest załączony, stacyjka podaje mu tylko +12V na styki robocze w momencie rozruchu http://obrazki.elektroda.pl/2676584200_1...
na 66 pinie jest tak że na wyłączonym zapłonie jest 12 v a po włączeniu zapłonu i podczas rozruchu napięcie spada na ok 2,5 V . Znalazłeś usterkę. Teraz lokalizuj gdzie ginie, pewnie przekaźnik nie wyrabia, daj na próbę obejście do plusa aku przez żarówkę H4 dla bezpieczeństwa. Powinien odpalić.
Dzięki za cenne uwagi. Zamontuje nowy rozrusznik i dodatkowy włącznik rozruchu bo z tymi zamiennikami stacyjek i kostek stacyjek to różnie bywa :( Dlatego chodziło mi o to czy nie ma dodatkowego przekaźnika ale pomiary które wykonałem potwierdzają teze kolegi decybel91 że prąd z kostki stacyjki idzie bezpośrednio na automat. Jeszcze raz dzięki za pomoc...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Kiedyś miałem podobny problem w Punto. Była to jedna z pierwszych instalacji gazowych z dwoma przekaźnikami "chamsko" powieszonymi na opasce zaciskowej (nie były schowane z żadnej skrzyneczce itp.). Właśnie jeden z przekaźników stracił "przepustowość". Jeśli podczas rozruchu zwarło się na krótko było OK. Może masz ten sam problem. Pompa paliwa to ostatnia...
Witam, Nie do końca jestem pewny czy problem powinien "wylądować" tu czy na elektryce, ale piszę: Uszkodziła mi się sprężyna w stacyjce odbijająca kluczyk po rozruchu. Zabrałem się za demontaż stacyjki/zamka, ale niestety natknąłem się na "mały" problem. Otóż nie mogę wcisnąć do zamka zapadek blokujących, przez co nie mogę go wysunąć z pochwy (jeżeli...
Przyczynę dużego zużycia paliwa przy rozruchu okazał się uszkodzony emulator wtrysku - jeden z przekaźników powodował iż silnik pracował na dwóch wtryskach i na gazie i na paliwie do czasu spadku ciśnienia w instalacji paliwa. Dopiero zlikwidowanie odcięcia pompy paliwa pokazało że na gazie silnik nie pracuje równo i szarpie i jednocześnie wskazało...
witam wszystkich. mam problem z Renault Clio 2 1.2 benzyna 99 rok. Z początku myślałem że to rozrusznik padł bo przy próbie odpalenia było słychać cykanie albo szum jakby się zawieszał albo wgl nie było reakcji na zapłon. Po wymianie na nowy ...nowe objawy - przekręcam kluczyk na raz kontrolki sie zapalają wszystko ok ale nie słychać żeby pompa podawała...
Witam! Posiadam samochód Renault Laguna 97 z alarmem Legend CS9228. Niestety dzisiaj przy próbie odpalenia niespodzianka. Auto zachowywało się jakby akumlator się rozładował tj. kontrolki się ledwie paliły, alarm się załączał i wyłączał. Akumlatro jednak to nie jest na 100% - próbowałem odpalić auto przy pomocy kabli z innego auta. I co ciekawe, czasami...
To cós odpowiada za przyspieszenie kąta wtrysku(ok.3*) przy rozruchu zimnego silnika.A to z pinem to opornik grzejny.Były modele w których ten opornik był zasilany przez przekaźnik sterowany przez kontrolkę ciśnienia oleju(po zgaśnięciu kontrolki załanczał się przekaźnik który zasilał ten opornik,opornik podgrzewał kapsułę woskową która steruje kątem...
Witam Samochód to Renault Megane 1,4 16V, 2002 r. Rano przy próbie zapłonu zaczeły migać wszystkie kontrolki na desce i oświetlenie wnętrza auta słychać klekotanie przekaźników (tych przy silniku - pod maską). Rozrusznik milczy. Po wyjęciu kluczyka nie zapala się nawet oświetlenie wnętrza. Ponowna próba to samo - dyskoteka. Do wczoraj żadnych problemów...
Mianowicie musiałem wymienić uszczelkę obudowy termostatu w mojej lagunie 1.9Dti. spuściłem płyn chłodniczy zdjąłem filtr powietrza z obudową, odłączyłem wszystkie wężyki od obudowy termostatu następnie odłączyłem dwa czujniki i zabrałem się za wymianę uszczelki.Wymieniłem uszczelkę ,a gdy to złożyłem z powrotem zalałem płyn odpowietrzyłem układ chłodzenia....
Dzisiaj płyn mi się zagotował i musiałam zjechać na bok. Wiatrak chłodnicy nie chodzi choć temperatura wrzenia jest płynu. Skąd wiem bo lekko odkręciłam korek od zbiorniczka no i poszło mi to na ręce i twarz. Płyn dolałam i zaciągło go gdy silnik nagrzał się więc termostat raczej jest ok. Po odpięciu wtyczki od czujnika temperatury, wentylator uruchamia...
Witam, Auto Renault Laguna II 97r. Zerwała się chyba linka do otwierania maski (jeden zaczep..od strony pasażera.. trzyma) Rozładowany akumulator, auto nie chce odpalić. Pytanie: Czy istnieje możliwość naładowania akumulatora korzystając z instalacji w kabinie (np gniazdo bezpieczników, przekaźniki) lub innych dostępnych obwodów. Czas ładowania nie...
Przy ręcznym sterowaniu obawiał bym sie o trwałość świec. Tu niech wypowiedzą sie lepiej znający temat koledzy, szczególne, że tu świece są grzane jeszcze po rozruchu. Kilka dodatkowych informacji: Wymienić świecę, jeżeli oporność nie wynosi 0,6 Ω ± 0,1 przy +20 °C. Ciężko taki pomiar zwykłym miernikiem wykonać. Łatwiej zrobić tak: za pomocą...
No i wiadomo sezon na światłach a tu znów problemy mają zapominalscy :D Można sie pobawić i jest to układ banalnie prosty. I tak w zależności od tego ile obwodów jest włączane przez przełącznik świateł tyle stosujemy przekaźników. Mianowicie jeden do świateł głównych , jeden do świateł pozycyjnych (chyba ze w golfie to 2 bo jest lewa i prawa pozycja)...
jak juz wczesniej napisalem czujnik jest nowy przewody od czujnika przeswietlone az do sterownika i tak samo przekazniki i przewody do nich . po wlaczeniu zaplonu jest impuls od sterownika i zalacza na chwile przekaznik ale podczas rozruchu cisza - brak syg od sterownika na przekazniki ... :/ tak jakby immo nie rozblokowaywal sterownika lub nie mial...
Witam, ostatnio mam problem z rozruchem mojego auta: Renault Megane 1.9dti przy zimnym silniku. Z reguły dzieje się to gdy auto postoi kilka godzin bez odpalania. Odpalanie wtedy następuje za 5-6 razem, przy kręceniu rozrusznika coś go dusi, a już po odpaleniu spora ilość dymu (siwy) wydobywa się z rury wydechowej. Byłem w kilku warsztatach zdiagnozować...
Dzisiaj Megane diagnozowana była CLIPEM. W pierwszej chwili nie pokazało żadnego błędu, lecz szybko uwagę przykuła niedziałająca pompa paliwa. Przekaźnik po inicjacji komputerowej działał i podawał napięcie na pompę lecz pompa milczała. Podaliśmy więc na pompę max moc z prostownika na krótko (przy podpięciu w obwodzie auta) w tym czasie diagnosta zainicjował...
1. Po niedługim czasie, czyli jakieś 30 min słuchania muzyki i nie odpalę auta (latem trochę dłużej). 2. Na max nie rozkręcam nigdy (max - 34), tylko do 27-28. 3. Akumulator ma rok z hakiem. 4. Żeby włączyć radio (i przez REM wzmacniacz) wystarczy że włączę radio. Bez kluczyka, więc pobór jest tylko z Audio. Gdybym przekręcił kluczyk na zapłon, to bym...
auto kupiłem 3 tyg temu.. widać ze były problemy bo ktoś szlifował papierem konektorki od przewodu aku-przekaźnik chociaz sam kabel prąd daje. Powiedzcie mi czy jak podłącze + z aku pod świece bezpośrednio to powinien odpalić? pierwsze to zprawdz np.za pomocą żarówki czy na zawór odcinający na pompie dochodzi +12v po zapłonie i podzczas rozruchu ma...
Witajcie. Trafic 2002 rok, 1.9 dCi znienacka zaczał przerywać podczas jazdy, teraz już nawet na postoju na jałowym. Wygląda to tak, jakby na ułamek sekundy zanikało zasilanie. Błędów ogólnie brak. Zastanawia mnie, czy chwilowe zaniki napięcia z kalkulatora wtrysku nie spowodują pojawienia się kontrolek na desce jak przy rozruchu? Ze schematu widzę,...
Dzięki za podpowiedzi ale.... potrzebuję schemat, a przynajmniej rozpiskę pinów sterownika, bezpieczników i przekaźników systemowych systemu SID 301. Bez tego to można coś najwyżej uwalić na amen. W uzupełnieniu podczas rozruchu na 100% działają zawory na pompie (sprawdzone odczyty PWM). Dodano po 4 Na razie wszytko opięte. -EGR -przepływomierz -pedał...
Witam. Mam Espasa 4 z 2003 roku. Jak na 3 lata użytkowania nie mogę negatywnie się wyrażać. Kilka dni temu po odpaleniu auta i ujechaniu ok 3 km silnik sam z siebie zgasł podczas jazdy. Na wskaźnikach nie zasygnalizowana została żadna usterka. Auto od tej pory nie odpala "jest martwe". Co udało się ustalić na tę chwilę. 1. Nie można podłączyć się z...
Sprawdz mały przekażnik koło akumulatora on odpowiada za rozruch.
Witam pojawił się znów problem z kręceniem rozrusznika, a mianowicie wczoraj rano kilka razy mi za kręcił i zamilkł, przed tym jak przestał kręcić wcisnąłem zapalniczkę( ale to raczej zbieg okoliczności). Objawy są takie: - kontrolki w momencie rozruchu nie przygasają - słychać jakieś pojedyncze cyknięcie w momencie włączania i wyłączania zapłonu ale...
To jest napięcie mierzone na kostce od wtrysku. Przewody sprawdzone, połączenie jest, przekaźniki też ok. W czasie rozruchu podaje 12V na wtryskiwacz(zwględem masy), ale względem drugiego styku wtryskiwacza jest tylko 6V. Jak zapodam masę do wtryskiwacza to sika paliwem i silnik zagada. Oczywiście musze trochę symulować pracę sterownika cyklicznie zwierając...
Przekażnik wiele nie da, jeżeli uszkodzenia nie zlokalizujesz. Nie wiem czy kontrolki gasną po przekręceniu stacyjki w pozycje zapłon czy dopiero w pozycji rozruch.Pozdr.
Witam mam pewien problem proszę o pomoc. W Zeszłym tygodniu przy przekręceniu kluczyka w stacyjce spotkałem się z zerem reakcji ze strony całej deski rozdzielczej (brak prądu) zero rozruchu nic tak jakby akumulatora w ogóle nie było, dodam do tego że światło nad głową kierowcy działa tak samo jak centralny zamek. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie ok,...
Witam. Posiadam Clio jak w temacie z LPG. Wraz z nadejściem lutowych mrozów zaczęły się z nim kłopoty. Początkowo auto raz odpalało a raz nie, nie było reguły. Potrafiło zgasnąć na pasach i już samo nie odpalało. Dodatkowo zdarzało się czasami, że podczas jazdy zaświecała się kontrolka oleju i akumulatora, następował spadek prędkości, szarpnięcie (gasły...
Przewody świec sprawdzone Dodano po 3 Odczytaj wtedy błędy Czytasz mi w myślach Dodano po 5 podawanie plusa przez żarówkę trochę nie teges Może i tak, tylko czy to powinno blokować rozruch?
Daj numer tego błędu, DF.... i kontekst np 1DEF 2DEF itd. DF113 Napięcie zasilania czujników 1.DEF obecny DF002 Obwód Czujnika Temperatury Powietrza CO.1 obecny Na początku stan rozruchu zmieniał się z nie wykonany na wykonany mniejwiecej co dwie może trzy sekundy. W tej chwili stan wygląda tak Blokada rozruchu nie aktywna + po zapłonie obecny rozruch...
Zamienialem miejscami je nic to nie dalo. Poważnie rozważam fakt pomalowania na zielono I do rowu :p U mnie ale w 1.5 dci jest tylko jeden mały przekażnik od rozruchu .Pozostały dwa od grzałek nurnikowych oraz przekażnik od wentylatora.Tego od rozruchu nie ma z kim zamienić.
Cześć koledzy, potrzebuję porady kogoś z doświadczeniem. Padł mi przekaźnik w Renault Clio 2 odpowiedzialny za rozruch (taki mały wąski 4 pinowy 12V 20A) i szukam nowego. Pytanie brzmi czy dowolny przekaźnik z parametrami 12V i 20A (oczywiście zgodne rozmiary i rozmieszczenie pinów) będzie pasował? Znalazłem jeden w sklepie ale jest do innych modeli...
Renault Iliada ma złącze Z Ilidą ten ma tyle wspólnego co myszka miki z pokemonami. JohnNeo, sprawdź co w przedniej tablicy. To co masz na zegarach to nic innego jak brak cana wynikający z przerwy na canie ale też z braku zasilania na sterowniku silnika czy absu, znaczy może być wszystko. Czy pokazuje na wyświetlaczu kontrolkę ładowania z 1 lub 2?...
Witam. Projektuje sterownik silnika DC do bramy przesuwnej z układem softstartu PWM. Właściwie to już go wykonałem i przetestowałem z użyciem małego zabawkowego silnika DC i wszystko działa jak należy. Po podłączeniu właściwego napędu (silnik DC od wspomagania elektrycznego Renault Clio II, pobór prądu w czasie pracy bez obciążenia: 3,2 A, w czasie...
No, to coraz ciekawiej. To może kolega powie, co sygnalizowało uzbrojenie systemu, gdy jeszcze działał? Jak pisałem, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, po kilkunastu minutach powinna zacząć migać kontrolka LED koloru czerwonego, oznaczona na Twoim zdjęciu numerem 1. Na licznik popatrzyłeś i nie znalazłeś kropki, w której mogłaby być dioda, czy kropka...
Nic nie wymyslisz z radiem,ma tak skonstruowane zasilanie,ze po zabraniu ACC zanika zasilanie pamieci zewn.Jedyne wyjscie to pociagniecie ze stacyjki zasilania ACC bezposrednio do radia tak aby ominac przekaznik odcinajacy ACC w momencie rozruchu
Na poczatek sprawdz swiece, modul kontrolny oraz jego steorwnie. Sprawdz jeszcze glowny przekaznik lub jego okablowanie.
chodzi o immobilizer ? jak nie gasnie czerwona kontrolka to sprawdz jeszcze przekaznik R8 taki rozowy 1 od prawej strony jest to przekaznik od blokady wtrysku Spojrzałeś na datę ostatniego postu? 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Wystarczy sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi napięcie stałe oraz napięcie po stacyjce (rozruch). Jak są napięcia to rozrusznik do roboty.
Częstym kłopotem jest przekaźnik, który pod dodatkowym obciążeniem przestaje przewodzić, a jest również odpowiedzialny za podawanie napięcia na inne obwody, które bez napięcia odcinają rozruch. Tak miałem w Renault Megane 2 1,5 dCi.
Witam. Koledzy mam problem z Magnum kąpieli, mianowicie po opadach deszczu jest problem z odpaleniem tzn. Akumulatory nie mają mocy, szaleją zegary i tacho wyświetla brak zasilania. Zegary potrafią gasnąć nawet w czasie jazdy. Jak jest dłuższy czas bez opadów, odpala ładnie i nic z zegarami się nie dzieje. Dodam, że ostatnio regenerowany był rozrusznik....
Witam mam problem z uruchomieniem silnika... Immo zachowuje się prawidłowo czyli po włączeniu stacyjki dioda gaśnie. Po włączeniu stacyjki słychać pompę i przekażnik koło akumulatora słychać jak się załącza na tą chwilę... Napięcia na cewce są, na wtryskach pojawia się na tą chwilę. W momencie rozruchu przekaźnik o którym wspomniałem dziwnie przerywa....
Mistrzu, napisałem że masę przerobiłem 3 razy, a nawet nie wierząc sobie na krótko podpiąłem. Zero życia. Jedyna rzecz która była naprawianie to wymiana tłoka. Dla namierzenia usterki napisałem co się dziejo przed. Dodano po 2 Jeszcze jedno. Jeśli przekrece kluczyk na rozruch to słychać przekaźnik który jest w skrzynce pod deska z lewej strony, ale...
Witam Do przekaźnika z kompa idzie napięcie z nogi 6 może przekaźnik się zwarł i po przekreceniu kluczyka paliwo idzie cały czas. W normalnych warunkach po przekręceniu kluczyka pompa popmuje paliwo przez ok 3-4s oczywiście wtrysk(i) są bez napięcia ,wytważa się ciśnienie i wyłącza pompę układ przeciążeniowy w kompie sterowany trznzystorami i elektonicznym...
co do kąta wtrysku to sprawdze i ustawie jeszcze raz a przekaznik grzeje swiece i zalezy od temepratury silnika po nocy przy -10 grzeje dosc dlugo z 15 sek bo podlaczalem zaroweczke pod swiece pozniej po rozruchu tez jeszcze dogrzewa jakis czas Dodano po 3 a czy ktos sie orientuje czy od zlego kat wtrysku na zimnym silniku przy ruszaniu moga stukac...
Mam problem z Clio. Na zaplonie wszystko dziala prawidlowo ale po uruchomieniu silnika przestaja dzialac kierunki, awaryjne, wycieraczki i szyby. Dodam ze w momencie jak odcina urzadzenia to slychac klikniecie (chyba przekaznik na BSI). Dodam ze auto pali normalnie a radio i pozostale swiatla dzialaja prawidlowo gdy silnik dziala. Po zgaszeniu silnika...
laguna 1 1.8 v8 benzyna 94r .Mam kłopot z zasilaniem pompy paliwa.Nie działa przy włączeniu zapłonu i rozruchu też. W komorze koła zapasowego jest coś.Czarna kostka do której dochodzą z wiązki dwa przewody , wychodzą też dwa: czarny i biały (przylutowane na zewnątrz kostki) i lecą do wtyczki.Reszta przewodów czerwony i dwa pomarańczowe lecą obok dołączając...
Sprawdziłem przed chwilą wtryski przy próbie odpalenia (kręceniu rozrusznikiem), nie mają one napięcia, I całe Twoje szczęście. Gdyby miały, już byś uszkodził sterownik. Nic nie zdziałasz. Oddaj do fachowca. To naprawdę dobra rada. Aha Pawle, czyli wtryski podczas rozruchu nie powinny mieć napięcia? dobrze odebrałem twój przekaz ? :) Bezki pod maską...
Witam Mam taki problem. Pewnego pięknego dnia jadąc sobie moją Renatą zapaliła mi się rezerwa wiec zatankowałem paliwo i dalej po przejechaniu może max 1.5 km od stacji paliw auto zgasło po około 15 minutach zapalił, znów przejechałem może ze 2 km i znów stop odczekałem 15 - 20 minut zapalił i jadę tym razem około 90 km i bez najmniejszego problemu...
przekaźnik rozruchu lodówka passat przekaźnik rozruchu przekaźnik blokady rozruchu
wskaźnik ciśnienia powietrza czujnik misce olejowej livebox router bezprzewodowo
parkside gwarancja parkside gwarancja
Jak włączyć program CO w piecu ATAG A285? Volkswagen Polo: Gorący silnik, zimna chłodnica - przyczyny