P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
Regulator ciśnienia paliwa.
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Wtryskiwacze na przelewy sprawdź. Pompę wysokiego ciśnienia sprawdzasz tak, że odpinasz 4 wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa - podczas kręcenia rozrszunikiem musi zrobić 1800-2000bar, jeśli nie to pompa też szrot.
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
A tu mnie zaskoczyłeś, sprawdzę czy tam był w ogóle zawór, auto kupiłem używane, i nie przypominam sobie by tam był zawór tylko zwykła śruba paliwowa... Masz może w razie W jakieś dane tego zaworu? Choć jak patrzę na rysunek to ten zawór jest od spodu oznaczony nr 4, to w ogóle go nie ruszałem, odkręcane były 2 i 3 przy montażu pomp WC, jutro wyskoczy...
Kolo zmiennych faz rozrządu, rozrząd przestawiony, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
temat długo na forum ale nikt nie potrafi podac przyczyny co się dzieje w moim aucie. Wymieniłem też regulator ciśnienia paliwa na nowy i nadal to samo. czasami pojawiają się taki falujące obroty ale to czasami w czasie jazdy jak się jedzie i puści się gaz.
Renault Mascott 3.0 130DXI 150 km odpala tylko na Plak, gaśnie, przelewa paliwo do zbiornika już po samym przekręceniu kluczyka zapłonu. Pompka pracuje długo, za długo, ponieważ przez przelew wraca paliwo do baku. Problem polega na tym, że auto już ma sprawdzoną pompę paliwową, wytwarza ciśnienie, wyświetla się błąd Położenia wałka rozrządu, błąd sterownika,...
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Witam,posiadam Renault Clio 1.5 DCI ,autko nabyłem uszkodzone,zostało zrobione,jednak silnik nie pracuje jak trzeba.Po diagnozie clipem można odczytać błąd: Regulator ciśnienia paliwa 1 - wadliwe działanie. Dodam,że silnik chodzi nie równo i dymi,cięzko odpala. Nasuwa się pytanie,czy uszkodzony jest ten regulator,od czego zacząć. Pozdrawiam i z góry...
Ile teraz w aso? Zresztą są na allegro w tej samej cenie co i umnie. A nikt ci nie da gwarancji zę za tydzień, miesiąc regulator nie padnie. Bo to taka kaszana i nic więcej.
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Podłącza się manometr na przewodzie zasilającym. Może być tylko sam regulator ciśnienia paliwa który się blokuje.
Witam mam problem z swoim Renault. Po zmianie sondy lambda auto nie zapala . Pokazuje błąd regulator ciśnienia paliwa ten w pompie . Pompa zmieniona na nową . Sterownik silnika zmieniony . Auto odrazu po zapłonie pokazuje ten błąd . Zauważyłem że pompa nie pobiera paliwa. W zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia. Czy miał ktoś może podobny przyyw...
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Wymień jeden wtryskiwacz i spokój na razie. Najpierw demontaż regulator ciśnienia paliwa i filtra oraz weryfikacja czy są opiłki. Dodano po 1 Upewnij się jednak że wtryskiwacz opisy jako pierwszy jest na pierwszym cylinderze. Renault czy PSA opisują odwrotnie kolejności.
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
potencjometr pedału gazu wymieniałeś ? podłącz do komputera dodatkową masę regulator ciśnienia paliwa podmień
Regulator ciśnienia w układu wydechowego znajduje sie w okolicy filtra paliwa sprawdzi złącze czy nie jest z oxydowane na szpuli powinno być 200 kom
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Witam. Mam dwie Renault Megane 1.5 DCI z 2010 roku na systemie wtrysku Delphi. Obydwie zapalały normalnie, jedna z nich szarpała na wolnych obrotach (ciśnienie paliwa spadało do 150 bar), wymieniłem regulator ciśnienia paliwa od tej działającej dobrze i auto zaczęło normalnie pracować, więc kupiłem używany regulator ciśnienia, po założeniu do tej Megane...
Witam. W moim przypadku pomogła wymiana sterownika i regulatora ciśnienia paliwa ponieważ stary był caly czas otwarty na maks. Jeśli chodzi o sterownik musi być identyczny jak i ten na ktorym auto chodzilo. Ja osobiście wymieniłem cztery sterowniki dopiero za piątym auto zaczeło pracować. Nie słuchaj że sterowniki się nie różnia. Rozmawiałem z facetem...
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Nie ma czegoś takiego w tym aucie, regulator ciśnienia owszem
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
sekcję tloczoca paliwo do silnika co to jest ? "Tłoczeniem" paliwa " do silnika" zajmuje sie elektryczna pompa paliwowa w zbiorniku i to wszystko . Jesli to jest " twoja" sekcja to w przypadku pompy z dwoma króćcami regulator ciśnienia paliwa znajdował się na rampie wtryskiwaczy , na silniku, a w przypadku pompy z jednym króćcem - regulator ciśnienia...
mam pytanie najpierw do kolegi cóż wspólnego z rozrusznikiem ma regulator pilwa? Przecież nawet jak regulator ciśnienia paliwa byłby uszkodzony to rozrusznik wystawia ja tu miałem take renault u siebie wyciągłem mu pompe paliwa wraz ze zbiornikiem i tylko błędy wyłapał ale rozrusznik chodził czemu tobie nie chodzi?
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Kolego poszukaj kogoś z Clipem bo szkoda twojej kasy na błędne diagnozy .Ja tak trafiłem mechanik podłączył kompa pokazało regulator ciśnienia paliwa a okazało się że lały wtryski .Zaworki były do wymiany.
Jeżeli , w tej francuskiej myśli technicznej , regulator ciśnienia paliwa jest na pompie paliwa (brak powrotu) , to Dr.hannibal dobrze prawi , jak na listwie wtryskowej , to sprawdzić to co pisze Jokerro. Łatwiej to zrobić niż w ciemno wymieniać filtr paliwa.
Pompa nowa.Filtr w tamtym roku zmieniany.Ale napewno założe nowy.A jeszcze mnie gnębi regulator ciśnienia.A z tą sonda to dokładnie jest tak że jak jezdze autem i czy mu daje kitę czy nie jest ok ale jak chodzi na postoju na wolnych obrotach z 5 minut i przy gazuje to sie check zapala i już bład jak ta lala
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Witam, problem tego typu, że auto długo musi kręcić żeby odpalić, po prostu za niskie ciśnienie na szynie CR podczas kręcenia. Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa, auto odpala bez problemu. pojeździ 200km i pojawia się ten sam problem. Wyciągne regulator ciśnienia paliwa przedmucham go, (tak dla pewności że nie ma jakiś mikro opiłków, gołym okiem...
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
Jak wymieniałeś ten regulator ciśnienia na pompie (nie czujnik ciśnienia) to były na filtrze z siatki stalowej opiłki małym paluszkiem idzie je wyczuc. Jeśli tak to koszta remontu w granicach 2000-3000 złotych PL. I od razu daj dobremu fachowcowi co to robił i da ci gwarancje na tą naprawę. Nie polecam samodzielnych wymian poszczególnych podzespołów...
Problem jest tego typu że wymieniłem już tyle rzeczy w układzie wtryskowym že powinno być ok , po każdej wymianie był kasowany błąd i auto zapala i chodzi po prostu wzorowo aż mechanicy się dziwią. Ale po 2-3 dniach zapala się check injekcjon i jest problem z odpaleniem auta po nocy bo później jako tako zapala , co może być powodem tego. Wyniki diagnostyczne...
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator. Jeśli chodzi o regulator to wiem, że mowa o regulatorze ciśnienia pompy paliwa ale o jaki chodzi czujnik i gdzie on się znajduje?
Każda nowa pompka do monowtrysku ma ciśnienie w granicach 3 bar. A to jest zapas by w czasie eksploatacji i zużywania się mieściła sie w wymaganej granicy 1 bara. Przy wtrskiwaczu jest regulator ciśnienia który utrzymuje zadane ciśnienie, a nadmiar jest kierowany z powrotem do zbiornika paliwa.
Co masz na mysłi Kacpermiki pisząc "wymień regulator ciśnienia paliwa " ? Ciśnienie paliwa na wolnych w normie także nie bardzo jest się czego czepić .
regulator ciśnienia paliwa jest zintegrowany z wtryskiwaczem i raczej nie jest sterowany podciśnieniem.
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Witam wszystkich Panowie mam spory problem ze swoja samochodem. Jest to Renault Clio 1.5 dci 82KM K9K. Auto podczas próby odpalanie załapuje ale nie odpala. Wszystko stało się dzisiaj ( zastrzegam że wcześniej nie było takich problemów) Auto paliło wjechało do warsztatu. Został wymieniony olej, filtr powietrza i filtr oleju. Dodatkowo odkręcony był...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Witam.Kilka lat temu kupiłem Clio 1.5DCI.Od początku występował problem z falującymi obrotam na jałowych obrotach. Niedawno byłem w serwisie diesla,który po testach stwierdził,że są skoki ciśnienia paliwa ze 130 do 230.Pompa po rozebraniu okazała się idealna, regulator ciśnienia w porządku, wtryski też bez wad.Diagnoza była, że może jednak być jakiś...
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi A regulator ciśnienia paliwa sprawdził kto?
Napięcie podawane do wtrysku jest zawsze takie same, a rezystancja się zmienia nieznacznie w zależności od cewki bądź materiału piezoelektrycznego w tym przypadku cewki. Kolego domex32 wtryski paliwa mają regulowane ciśnie identycznie, zawsze pracują w ścisłej synchronizacji komputer nie może regulować ciśnienia inaczej dla danego wtrysku i wtrysk...
Wymontuj regulator ciśnienia paliwa i umuj go w płynie do czyszczenia wtrysków , a w czasie mycia zasilaj go napięciem żeby się otwierał i zamykał.
Pacjent Clio 2005r/1.2/43 Kw/kod silnika D7F 726 trafił do mnie z wypadaniem zapłonu i ze spalaniem stukowym , wymienione świece i przewody załatwiły problem wypadania zapłonu ale pozostał problem spalania stukowego . Kasowalny błąd P0325 - nieprawidłowy sygnał , czytane cdif powraca po około 20 km , podmieniony czujnik spalania stukowego , dokręcony...
Tego niestety nie wiem. Wiem tylko , że gdy pompa paliwa pracuje przed zapłonem to słychać w okolicach za rozrządem syczenie tak jakby brał lewe powietrze. Autko odpala normalnie zima lato. Zimą falowanie mu ustało. Teraz gdy się zrobiło ciepło wróciło. W poniedziałek chce oddać go do mechanika na sprawdzenie tych rzeczy, ale wolę się poradzić dodatkowo....
Jeszcze ostatnie pytanie-siedzi gaz? Nie, czysta benzyna Zbadam temat KKLa zaraz, dzięki Edit 1 Zastanawiam się czy sondy nie "padają" a pokazują prawdę. Wtryski nie, map sensor nie, regulator ciśnienia paliwa nie, cewka nie. Zostaje pompa paliwa, chciałem sprawdzić na stronie hurtowni w jakich autach występują pompy takie jak u mnie bo mam starsze...
Stala choroba tych silników regulator ciśnienia paliwa drogi jak cholera uzywanego nie ma co kupować bo na 99 też będzie uszkodzony .Nie wiem czy poprawili coś w konstrukcji nowych regulatorów bo nowe też po pół roku padały .Nowy musisz założyć w serwisie bo nie bedziesz miał na niego gwarancji .
Zrobione 5000 km i wszystko zaczyna się na nowo. Objawy takie same. Szarpanie i samochód chodzi znowu jak traktor. Albo mam pecha do tych regulatorów ciśnienia albo przyczyna leży gdzie indziej. Pytanie jest takie. Co może w tak szybki sposób wykańczać regulator ciśnienia. Paliwo leje na Orlenie i to Verva ON, więc nie mam pojęcia o co chodzi tym bardziej...
każdy z tych trzech elektroników jedyny błąd jaki zdiagnozowali, to niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, i kazał jeden wymienić czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, Wymieniłem i dalej to samo. Mieli jeszcze kilka teorii miedzy innymi, silniczek krokowy do wymiany, regulator ciśnienia paliwa też do wymiany, czujnik położenia wału, zanim wymienię,...
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona Ok, zamelduję jeszcze dziś po sprawdzeniu. Jak wygląda strumień paliwa? Nie leją czasem te wtryskiwacze? Strumień jest długi i znacząco się rozszerza, wydatek jest spory. Zamknięte wtryskiwacze nie puszczają paliwa. Dodano po 3 Wyjąłem regulator ciśnienia paliwa, obejrzałem, opukałem,...
Witam. master 2003 r. Zgasł na drodze i kaplica. Zostały wymienione końcówki wtryskiwaczy, sprawdzony rozrząd i dalej nic. Regulator na pompie ma rezystancje 3,3Ω i słychać że chodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa mniej niż 1 Bar :idea: Filtry wymienione. Czy pompa wysokiego ciśnienia nie poda ciśnienia na listwe przez za małą wartość ciśnienia pompy...
Witam.Mam problem z uruchomieniem w/w silnika.Wyświetla się błąd DF137 niskie ciśnienie w listwie CR.Auto przejechało zatankowane benzyną ok 150-200km następnie zgasło,napięcie czujnika ciśnienia listwy w fazie rozruchu 0,5v.Odkręciłem przewód zasilający listwę i podłączyłem manometr bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia wynik 6,5 bara(niskie),...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Witam, Mam problem z autem Renault Trafic 1.9dci 101km.Auto na zimnym silniku odpala i gaśnie po 2-3s i tak w kółko. Przypadkowo wyczaiłem , że jak przytrzymam na grzaniu świec aż kontrolka zgaśnie odpala zawsze za 1 razem.Na rozgrzanym silniku nie ma tego problemu , ale wystarczy 2-3h postoju i znowu to samo.Dodatkowo auto do 2000 obrotów jest zamulone...
Regulator podmieniałem na drugi, ale czujnika nie myślisz, że czujnik załatwi sprawe i czy uszkodzenie czujnika nie powinno wyskoczyć na kompie , jak i spadek ciśnienia paliwa poza normę.Dodam że autko odpala na dotyk i nie gaśnie.
Też mam podobny problem z Laguna z silnikiem IDE 2.0 z 2002r. Obecnie ma 200 000 km i od pewnego czasu w korkach zapala się kontrolka ESP i auto przechodzi w stan awaryjny - brak przyspieszenia i max 40km/h. Serwis Renault powiedział żebym tak do nich podjechał to podłączą pod kompa. Odkryłem że jak zgaszę silnik i wyjmę kartę a następnie ponownie uruchomię...
regulator ciśnienia paliwa renault regulator ciśnienia ciśnienia paliwa renault regulator ciśnienia
porty otwarte composite commodore wyświetlacz blaupunkt renault
dacia duster podkładki dystansowe
Isostat wypadł w całości - jak go zamontować? Audi A3 – typowe miejsca przetarć wiązki elektrycznej, diagnostyka i naprawa