Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
to nie był zaden remont silnika
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Niestety kolego ale silnik jest kolizyjny. Czeka cię zdjęcie głowicy i remont lub tak jak piszesz wymiana silnika.
Kto zrobi remont silnika renault 1.5 dci 65kM .Silnik bierze olej turbina po regeneracji . Śląsk -Małopolska z demontażem i montażem .I za ile.
Nie mieszaj silników bo to rodzi tylko nowe koszty i nerwy. kup rozbitka z sprawnym silnikiem
Cześć, Chciałem remontować swój silnik 1.6 R9M 450, jednak okazało się, że pękł blok na trzech podporach wału. Oczywiście można kupić używany, ale naczytałem się, że pękanie bloku to częsty problem tego silnika i pęka właściwie wszędzie, gdzie się da. W ogóle rozbierając go, to jest on strasznie "plastikowy". Silnik zatarł się, najmocniej na środkowej...
remont silnika mnie czekał.
No to właśnie mam zagwostkę: remont silnika czy używke kupić?
Remont robiłem sam. To nie jest takie typowe stukanie raczej terkotanie. Może jakby wtryskiwacze?
Jeśli nie masz podstawowej wiedzy mechanicznej na ten temat, to lepiej to daj komuś kto się na tym zna bo zamiast kosztować cie to 300zl to będziesz musiał zezlomowac auto bo remont silnika przewyższy wartość auta.
Witam wszystkich. Szukam informacji jaki powinien być luz zaworowy w ciągniku Renault 145.14 silnik TD 228-6 turbodiesel. Robiłem remont silnika i nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat regulacji zaworów.
Na mój nos to masz żle załorzony pasek rozrządu !!!!!
EGR będzie kopcenie, kontrolka silnika i takie tam pierdoły, zanik mocy jest spowodowany czymś innym. Remont silnika, a co to jest według Ciebie remont silnika? Czyżby silnik się wkręcił i olej się skończył?
przyjechał do nas znajomy, któremu jego pracownik zatłukł silnik. Zrobiliśmy remont silnika, wymieniony został wał, panewki, głowica. Skąd wiesz co było przyczyną zatarcia??? Czyściliście magistrale olejowe z opiłków?
Witam, W dniu dzisiejszym napotkałem problem z renault traffic 2003 1.9dci furgon. Podczas jazdy usłyszałem trzask, po czym samochód zgasł, ponowne uruchomienie nie było możliwe, silnik jest głuchy. Dodam, iż w lutym był remont silnika, gdyż urwało pasek rozrządu. Co mogło się stać z jednostka, że nie reaguje całkowicie? Pozdrawiam,
Przez odme diesel nie dotrze do oleju lub wydechu. Wiem, ale tu są dwa problemy. Pierwszy to ON w oleju, drugi zarzygany olejem silnik. Moim zdaniem wspólnym mianownikiem może być niedawno przeprowadzony remont.
Przed remontem chodził bez zarzutów, tylko stukały panewki. Zrobiłem kapitalny remont silnika. Po remoncie silnika nastąpił drastyczny spadek mocy i zwiększyło się spalanie.
Wiadomo silnik 500zł.tylko że wiem z doświadczenia iż remont,, dla siebie,,jest lepszym wyjściem. Pozdrawiam
Ech.... Z tymi lagunami to jest tak, ten olej który niby jest z turbiny to właśnie jest z odmy, odpal auto a zobaczysz parowóz gdy odkręcisz korek wlewu. Wymiana lub remont silnika.
Zbyt niska lepkość oleju (czytaj:-zły olej) Wytarte panewki (czytaj:-remont silnika)
Obydwaj mechanicy mogą mieć racje bo objawy wskazują na te dwie możliwości jednak ja skłaniam sie ku pierwszemu ale to nie tyle zawór co pierścienie i tłoki własciwie 220tys to wielki przebieg i silnik może być dosyć zmęczony dodatkowa sprawa to taka ze było jeżdżone na gazie tak ze raczej należało by wykonać generalny remont silnika
Od remontu silnika zrobiłem na gazie ok. 13 tys. I wszystko było ok a teraz jeżdżę tylko na benzynie ponieważ zdemontowalem LPG ponieważ już nie robie tylu km co kiedyś , poza tym przez gaz właśnie miałem remont silnika. A świece i kable były wymieniane
Moim zdaniem wygląda to na przeskoczenie paska rozrządu o ząbek lub więcej. Sprawdzić ustawienie rozrządu dalsza jazda może się skończyć wymianą/remontem silnika.
Remont tych silników to koszt ok 4000zł .
Wycieków zewnętrznych nie ma więc remont tylko pozostaje. Teraz zastanawiam się czy "bawić" się w ten remont czy sprzedać. Jaką kwotę należy szykować na taki remont??
A jaki przebieg mam to auto?? Jeśli silnik był przegrzany to pierścienie mogą być do wymiany, ale jeśli głowicę źle naprawił przedtem to może też być przyczyną, bądź uszczelka pod głowicą ale w to wątpię. Ale bez demontażu i analizy elementów trudno stwierdzić. Tylko nie daj się naciągnąć na cały remont silnika.
Czy ktoś wie dlaczego w renault clio 1,5 dci po remoncie silnika ciężko wchodzi 1 bieg ? (Ciężko tzn. trudniej trafić w odpowiednie miejsce drażkiem aby weszła jedynka).
A jak ustawiales rozrzad? Wiesz o tym że w tych silnikach pierwszy cylinder jest od sprzęgła...
Miałem podobny problem w Qashqai 1.2 turbo benzyna J11 ....dali radę w serwisie robiąc reflash ECU i opisali to jako przywrócenie sterownika do stanu fabrycznego...a problem pojawił się po remoncie silnika...
Mam Renault Scenic 2 1.5 Dci robiłem remont silnika tzn. wał korbowy , panewki główne i korbowodowe czyli typowa usterka 1.5Dci wszystko pięknie tylko od jakiegoś czasu słychać dziwny dzwięk przy większym dodawaniu gazu podczas jazdy tak jak by stukanie w jakieś plastikowe wiadro... co by to mogło być ? Może zrobił się luz na korbowodzie albo na łączeniu...
Silnik złom, albo mało opłacalny remont.
Po przeliczeniu kosztów zdecydowałem kupić silnik z palacego auta z realnym przebiegiem. Żeby zrobić remont tego silnika trzeba ponad 4000. Silnik kupiłem za 1600.
Masz rację sprawdziłem po vin według schematu.Mam problem z klekotanie zaworuw w czasie dodawania gazu. Przy stałych obrotach brak takiego zjawiska. Silnik po remoncie glowicy rozrzadu paski napinacza uszczelki itd.Mechanicy stwierdzili u których był remont .Taka glowica!Śmieszni. Glowica po komletnej regeneracji.
Jedynie wymienić silnik bo kapitalka się nie opłaca Kolego przestań pier....... , dopóki silnik dział to się opłąca robić remont. W ogóle masz jaja takie brednie sadzić .
Wyjmij rozrusznik i kręć silnikiem. U mnie na kole zamachowym są dwa otwory. Poniżej jakiego ciśnienia sprężania silnik kwalifikuje się do remontu ? To chyba normalne że każdy chce wyeliminować przyczyny słabej pracy silnika zanim zabierze się za remont i wyda kupę kasy.
Dziękuję za odpowiedzi. Temat zamykam wykonałem remont silnika.
LPG do tego silnika jest jak najbardziej ok, unikać gazowników-druciarzy. Tylko skąd zwykły użytkownik ma wiedzieć czy gazownik to druciarz czy nie ? Moim zdaniem LPG tylko dla osób "oświeconych " które wiedzą o co chodzi w mechanice. Niestety dla osób nietechnicznych zabawa w LPG często kończy się dodatkowymi wydatkami na remont silnika.
Witam posiadam obecnie reno megan 1.4 8 zaworowy. Ostatnio robiłem mały remont wyciągnąłem silnik itd. i nie wiem ile zostawić luzu na zaworach?
Przewążnie opłaca się robić remont
8V (remont głowicy był robiony w maju tego roku.)
Witam Renault Master 2001r 2.5 dci w silniku padł korbowód ,remont nie opłacalny. czy jest możliwa zamiana silnika na 2.2 dci czy osprzęt i sterowanie by pasowało. pozdrawiam
Dobrze wiedzieć, a jak łapie przy filtrze to co zrobić? Gdybyś chciał wiedzieć, te silniki mają gdzieś "fałszywe" powietrze w trakcie rozruchu.
Witam. Otóż jako, że mój silnik na rozgrzanym oleju przy biegu jałowym trzyma ciśnienie oleju na poziomie 0.5bar a kontrolka się nie zapala, co jest rzeczą naturalną w silnikach renault to szykuję się do wymiany pompy oleju razem z panewkami, czyli remont dołu. Otóż auto jest z 2004r po lifcie i teraz pytanie, jaką pompę oleju kupić? Żekomo te przed...
Mógłbyś się postarać o lepszej jakości zdjęcie .Nikt ci nie powie jeździj chłopie bo to przecież tylko 120000 przejechane :D Pasek rozrządu należy wymieniać zgodnie z instrukcją fabryczną.Jeżeli nie masz kasy na wymianę to z pewnością będziesz musiał w niedługim czasie wygospodarować ciut więcej na remont silnika
Potrzeba 10 minut i tester ,żeby sprawdzić czego brakuje. Dodano po 1 Jeżeli nie znajdzie mogę telefonicznie naprowadzić.
Za taką cenę to się robi generalny remont lub kupuje sprawny silnik, a nie tylko wymiana pierścieni.
A auto? Bo 100kkm to już odkładałbym na remont głowcy :)
Układy wtryskowe Cr BOSH korzystają z tzw. kodów IMA ( starsze wersje nie posiadają kodów IMA). W twoim samochodzie mogły być ( ale nie musiały) wtryskiwacze z kodami IMA ( zależne od typu układu wtryskowego). Jeśli są wtryskiwacze z kodami to sterownik wtrysku musi znać te kody i wiedzieć na którym cylindrze który kod. Teoretycznie podczas regeneracji...
Witam mam taki problem w moim Renault Megane 2005r 1.9dci 120km obrocila sie panewka zrobilem remont silnika nowe pierscienie, wal szlifowany ,panewki na wymiar ,nowy korbowod po remoncie przejechalem okolo 50km i silnik zgasl byl problem zeby odpalic dlugo krecil teraz odpala normalnie ale po przejechaniu paru km traci moc i gasnie ktos moze mi pomoc?
Nie turbina bym się martwił tylko stanem silnika. Zanim kupisz turbine to porządnie go sprawdź bo może remont nie będzie opłacalny
Dzięki za odzew.Dziesięć lat temu posiadałem Renault 18 kombi z 2.0 silnikiem diesla.Wykonałem remont silnika z wymianą paska rozrządu i ustawieniem pompy wtryskowej.Problem jest tylko w innych zabezpieczeniach.Które można kupić .To auto jest już ósme z kolei i żadne jeszcze warsztatu nie widziało.Pytałem o serwisówkę bo nie mam zamiaru wykonywać tej...
Remont silnika = wiesz co masz. Nowy używany = nie wiesz co masz. To to już Twoja sprawa, rozważ wszystkie za i przeciw.
Ponoc po 2010 są juz modele z silnikiem 1.6 i 155 KM ale to już na turbo i ponoć jeszcze bardziej oszczedne na paliwie. Tak Ci si wydaje, a to co zaoszczędzisz zaraz wydasz na remonta tego szmelc- silnika.
Odpowiem na twoje pierwsze pytanie:Silnik nowy lub po remoncie w początkowym okresie eksploatacji powinien być eksploatowany w sposób który nie będzie narażał go na wykorzystywanie pełnej mocy.Wymiana oleju po pierwszych 500 km potem po 1500 i kolejne wg.instrukcji.Natomiast drugie pytanie:egr można zaślepić lecz może to się wiązać z koniecznością wyprogramowania...
A co mu się w ogóle działo że robiłeś cały remont układu :?: Bo to trochę dziwne . W tych silnikach raczej ciężko o usterkę układu wtryskowego :D
Kolego bez urazy ale jeśli nie masz "zielonego pojęcia" jak piszesz i co wnioskuje z zadanych pytań. To lepiej zamiast robić samemu ten jak to nazywasz "remont" oddaj go do normalnego warsztatu który specjalizuje sie w tego typu naprawach czy marce samochodów ,nie musi to być ASO. Ponieważ z taka wiedzą to możesz spowodować że ten silnik może po tym...
Oczywiście że ma wpływ i to bardzo istotny.Niestety remont głowicy przy złym stanie tłoków ,cylindrów i pierścieni wpłynie na zwiększenie zużycia oleju i większe dymienie.
Szanowni Panowie zajmijcie się przede wszystkim remontem waszych reduktorów/parowników gazu.
Jak robiłeś remont silnika to pewnie był on cały wyciągany? Może jakieś połączenia kablowe się poluzowały, rozłączyły.
Były sprawdzane w specjalistycznym warsztacie i było ok czy jest możliwe że mechanik przez zwarcie instalacji mógł je uszkodzić bo dziwnie po włożeniu silnika były do wymiany czujniki przepływomierz a przed remontem wszystko było ok
Witam. Problem dotyczy Magnumki 390 z silnikiem Mack. Silnik się grzeje. Brak ciśnienia w układzie chłodzenia. Pompa wody wymieniona wraz z podstawą. W starej wirnik nie był urwany. Dodam ze chłodnica mimo skoku temperatury pozostaje zimna. Układ sprawdzałem, brak zatorów itp. Samochód kupiony wiosną zeszłego roku, przeszedł wtedy remont silnika w bloku...
Filtr czysty znaczy sie wymianiałem nie dawno, Odme ma dzisiaj sprawdzić mechanik dam znac jak cos wymysli A wiec tak : Odma wyczyszczona wypłynęło sporo dziadostwa i teraz tak jak by mniej tego oleju leci. Druga sprawa jaka mnie zastanawia czy to nie jest juz koniec turbiny ponieważ przy około 2,5 tyś/obr turbina bardzo głośno piszczy i nagle jest...
Narazie nie zamierzam wydawać pieniędzy na nowe świece, chyba że nic ni epomoże to wtedy zainwestuję.Teraz i tak muszę wyłożyć kupę kasy bo robię generalny remont reno.Jeszcze się odezwę nie tylko z jednym pytaniem.Narazie
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
A czy wymiana na przykład na nowy silnik nie jest tańszą alternatywą niż remont jeśli nic nie da się poradzić?
sensownych odpowiedzi szukam a nie kretyńskich, auto jeździ nie ma różnicy mocy nie widzę żadnej zmiany, tylko lampki Dodano po 59 oleju był pełen stan jak to po remoncie. Auto renault clio 97
Dzieki Panowie! Auto stoi i czeka na naprawe - zmienilem olej i filtry , plynu ubywa sporo a ilosc oleju sie zwieksza. Czyli uszczelka. Kolejne pytanie - a moze juz ostatnie? Kupywac nowy silnik - uzywke i wstawiac , czy remontowac ten "moj"? Uzywka to loteria , ciezko ogolnie trafic , za remontem przemawia ze jednka to zadbane auto i przynajmniej wiadomo...
No cóż, są jeszcze Fordy, Fiaty, marki japońskie, no i Citroen, oraz Peugeot. Nie samym Renault człowiek żyje :-) PS.: Słynny z niezawodności F4R w drodze na generalny remont silnika po zerwaniu paska... wielorowkowego! https://obrazki.elektroda.pl/6393630600_...
Dzięki za pomoc ,przyczyna to żle dobrane panewki Pozdrawiam.
Podpinany był pod komputer i nic nie wyskakuje Dodano po 2 Silnik po kapitalnym remoncie około rok temu ale przed remontem to samo było
Witam. Mam Problem z Laguna 2.2DCI 2002r. Dwa miesiące temu robiłem remont silnika z powodu obróconej Panewki. Po złożeniu i odpaleniu wszystko chodzi ok, na biegu jałowym pracuje równo i bez stuków ale powyżej 1800obr/min zaczyna coś stukać w silniku. Stuki są podobne do stuków panewki ale na wolnych jest wszystko ok. Wal dawałem do szlifu i wydal...
Problem jest prozaiczny, rozwiązanie trywialnie proste- oddajesz auto do mechanika, mechanik (nie paprok garażowy) ma swoje układy z hurtownią części, np. Inter_coś_tam. Zamawia rozrusznik na miejsce uszkodzonego, montuje, sprawdza działanie, oddaje auto dając fakturę/gwarancję na wymienione części. Jak ma pecha i zamówiony rozrusznik nie pasuje, to...
nie koniecznie w tych skrzyniach jest problem z elektrozaworami lock up głównego cisnienia ostatnio w 10 samochodach które przyjechały do warsztatu to był ten problem a skrzynia to nie ad4 jak piszecietylko al4 i dp0 jeżeli twoje auto rano na zimnym po przejechaniu 2 km wchodzi w tryb awaryjny, a po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika jest wszystko...
Jak nie chcesz sprzedawać auta, to warto naprawiać to co się ma, ale jak wyżej pisali u MECHANIKA a nie papraka. Za śradni słupek dasz 1500-1800. Za tyle masz nowy wał panewki i uszczelkę głowicy. Silnik i tak trzeba wyjąć, więc niewiele więcej pracy żeby rozebrać go i zweryfikować. Osprzęt jest całkowicie zbędny- szkoda kasy. Rozrząd i olej i tak trzeba...
Witam wszystkich mam podobny problem z masterem.Po remoncie silnika pali tylko na Plaku i chodzi. Po zgaszeniu nie chce odpalic normalnie rozrząd ustawiony OK.Czy pompa wysokiego cisnienia ma położenie na pierwszy jak nie ma klina?
Rozrząd sprawdzony? Auto po jakimś remoncie? Dorzucam jeszcze jakość paliwa = ok? Może wody ktoś Ci dolał :D
Zniekształcenie dźwigienki to najmniejszy problem , można wymienić ewentualnie jak się robiło w zamierzchłych czasach równo oszlifować i też będzie dobrze . Luzy najlepiej porównać z danymi dla tego silnika ale jak widać już jest duży i w czasie pracy powoduje stukanie podobne do stukania zaworów . Luz na korbowodzie wzdłuż wału zawsze jakiś jest i...
Zapomniałem jeszcze dodać że silnik jest po remoncie,więc czy to możliwe żeby to przeoczyli?Ale sprawdzę te czujniki.A wogóle jest to silnik 1,2 benzyna na 1-punktowym wtrysku
Nie rubcie mu nadzieji że w 24 letnim 1.2 od reno pierścinie olejowe jeszcze istnieją i są zapieczone. Bo jak nawet są na tłokach to pewnie starte tak że można wkładać tłok w cylinder bez wcześniejszego ich ściskania. Niestety tu pomoże tylko remont wymiana silnika. Można dokulać tylko ile bo to loteria niektórzy przejadą 5 minut i 5km inni 5 lat i...
Silnik nie jest zagotowany,jest po generalnym remoncie. A o co chodzi z tym zakręceniem wału.
Witam . Wiem że temat był poruszany na forum . Jednak czytając wszystkie te tematy nie mogłem się zbliżyć z moim problemem. Do rzeczy Renault Clio III 1.5 dCi 2010 r. Gęste białe spaliny wydobywające się po dłuższym postoju . Wystarczy poczekać na światłach kilka minut dodać gazu i za samochodem nic kompletnie nie widać . Listopad 2018 przeprowadzono...
Wyjść jest kilka: 1. dajesz pompę do regeneracji i zapłacisz od 2000 - 3500 zł 2. kupujesz uzywkę na znanym portalu za 1200-1500 zł z 30 dniową gwarancją i modlisz się aby działała jak najdłuzej; jakiekolwiek niedomagania powodują u ciebie arytmie 3. machasz na nią ręką; zawozisz auto do firmy gdzie zmieniają ci pompę po remoncie na boschowską z linką...
To blokowanie na pierwszym filmie to najprawdopodobniej tłok o zawory ze względu na przestawiony rozrząd. Oprócz tego co włożysz w wymianę rozrządu i innych (post wyżej) to dolicz remont głowicy o ile tłoki są całe. Nawet nie zaczynaj go robić, albo kup slupek albo złom ale raczej to drugie. trudno z tym się nie zgodzić zwłaszcza gdy odnoszę wrażenie...
Kup inny- taniej wyjdzie. Do tego możesz trafić z porządną gwarancją. Za silnik zapłacisz około 500-700zł a remont około ?zł (tak myślę). Ja wymieniłbym na inny. Pozdrawiam.
Silnik przeszedł kapitalny remont w głowicy był wytarty wałek jest nowy .Wymieniono pierscienie i panewki .Auto przejechało 22 tyś km .I wszystko gra .Głowica była robiona.
Za to remont silnika można zrobić w 8h z wyjęciem i włożeniem silnika, koszt części śmieszny (łożyska padają po 80-100 tys km) https://obrazki.elektroda.pl/3162841700_... https://obrazki.elektroda.pl/6477826700_... https://obrazki.elektroda.pl/5132620500_... https://obrazki.elektroda.pl/6224947700_...
Witam. Mam podobna sytuacje po remoncie głowicy w Lagunie 1 ph2 z 1999r. - silnik 1.6 16V K4M..Co jest przyczyną?..Posiadam to auto od 6 lat. I nie było z nim dotychczas żadnych problemów..Teraz po remoncie głowicy i rozrządu - pojawiły sie wycieki oleju....Prosze o jakiekolwiek sugestie..I pozdrawiam!..
Witam. Posiadam Renault Megane 2 1.9dci 2003 r . Auto jest po generalnym remoncie silnika i po tym zaczął się problem. W kabinie słychać przelewającą się wodę w silniku. Był kilkakrotnie otpowietrzany Ale to nic nie daje. Po miesiącu auto się zagotowało i była uszczelka jeszcze raz wymieniona. Dwa dni po tym znowu słychać płyn chłodniczy. Pomocy!
Renault Trafic 2.0 dCi 2008 rok, 114 KM, silnik M9R. Kupiłem używany silnik i teraz przeprowadzam jego remont. Chciałbym się dowiedzieć, jak prawidłowo zamontować tłoki. Czy strzałki na tłokach powinny być skierowane w stronę rozrządu czy w drugą stronę? Dodatkowo, jak powinien być zamontowany korbowód do tłoka, ponieważ jest tam otwór do smarowania...
Ogólnie rzecz biorąc silnik po kapitalnym remoncie. Po regeneracji wtryskiwaczy takie cuda. Zobaczymy co będzie jak zamienię miejscami.
To zależy, ja kupiłem już naprawione auto (silnik ma z anglika), do wywalenia był tylko blok, tłoki i wtryski, choć podobno są szpece co tulejują bloki, ale ja bym nie chciał czymś takim jeździć, może w wersji 110KM to przechodzi ale 150KM z 2,2 to już troszkę ciepła się wydziela. W brew pozorom, opłaca się zwykle robić remont starego silnika (jeśli...
Witam , mam problem z moją Renatą, silnik 1,9 dci , mam przedmuchy z odmy żekopci jak z wydechu , przy tym ubywa mi oleju . Jak jeżdżę tak do 100-120 jeszcze tak dużo nie ubywa może 0,3-0,5l na 1000km , ale jak jeżdźę troche szybciej to nawed 1l na 1000km. Zaczęło się to po wymianie paska , przynajmniej od tego czasu to zauważyłem , czy to może mieć...
A no tak. To w takim razie sprawa jeszcze prościej wygląda. Podmienić cewki. Ja tak metodą prób doszedłem w końcu do tego czujnika ssania :) A moja lala dzisiaj będzie do odbioru po kompletnym remoncie silnika, uszczelka głowicy i wszystkie pierdoły :)) 300tyś. km już ma najechane :)
w tym aucie był robiony remont kapitalny silnika ponieważ był przegrzany. Pracuje tylko jeden wtryskiwacz mimo sprawdzenia w serwisie i wpisaniu nowych kodów na wtryski.KTS nie wykrywa żadnych błędów,moja wiedza się skończyła .Proszę o pomoc:cry:
W przypadku "Reni" to się zgodzę, a po fuzji Nissana z Renault to japoński producent tylko ucierpiał i jakoś aut spadła, a tym bardziej jak napisałeś to są już współczesne silniki, gdzie wszystko robią tak by nie dojechać 200 tyś km bez nowego silnika... . W Maździe akurat to spokojnie duże przebiegi pokonywały te silniki bez awarii, pomimo iż są konstrukcji...
Witam Zrobilem remont silnika, cala gora nowa, po przejechaniu 30k km dolalem 25 l oleju oprocz tego dymi z odmy i przy zimnym silniku kapie ciecz, napewno nie olej, jest to chyba plyn chlodzacy. Jaka to moz byc przyczyna ?
Roli piszesz jakby to bylo takie hop-siup Hm......... bo tak naprawde to nie jest takie skomplikowane jak sie ludziom wydaje :) Samo wystrojenie to duzo pracy i czasu przedewszystkim, o kasie nie mowiac. Ja mówłem o modach mechanicznych ale zdaje sobie sprawe z tego że wystrojenie całego zestawu to jest sporo pracy. 5 tys to malo. Na samym poczatku...
ale jakby się powyginały to słychać by było jakieś obciążenie aa.pasek był za luźny bo po kilku tys kilometrów po remoncie ni był sprawdzany i nie jest to chińszczyzna
Witam jestem nowy. Mam problem z trafic II 1.9 DCI 2001r silnik po remoncie, wymianie turbiny i wymieninym sprzęgle na 6 biegu max 2800 obr/min 130 km/h max i wiecej nie idzie. Przed remontem silnika ciężko odpalał przy minusowych temperaturach ale mial moc bez problemow nawet 170km/h. Według mechanika powodem był brak kompresji wiec zgodziłem sie na...
remont silnika renault megane fabia remont silnika remont silnika perkins
mikrotik firewall filter drżeć silnik czujnik biegu wstecznego
wyłączniki dotykowe ekspres saeco
Czy OBD2 wykryje uszkodzone czujniki ABS i parkowania? Kod błędu H3-00 w drukarkach Sharp - diagnostyka i naprawa