http://obrazki.elektroda.pl/5121337200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8272245700_1... http://obrazki.elektroda.pl/7220484600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9878841700_1...
Zobacz to : http://obrazki.elektroda.pl/9489655500_1...
Tak na szybko zrobiłem foto. http://obrazki.elektroda.pl/7135273200_1...
Poszło na "pw"
Mam nadzieje że czytelne http://obrazki.elektroda.net/40_12810006...
Proszę bardzo .
Najprostrzy z możliwych rozrząd, koła na klinach, ustawia się na znaki na kołach i na pasku
http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1...
Tak zgadza się. Pod osłoną jest tylko olej rozprowadzany na kołach zębatych. Płyn mógłby się przedostać jedynie po osi pompy jeśli przepuszcza to wtedy by wyciekał. Jak popatrzysz na konstrukcję pompy to możliwe, że te kanaliki odprowadzają płyn jeśli uszczelnienie osi puściło, ale tego nie wiem. Osłona jest uszczelniona z obudowa silikonem. https://obrazki.elektroda.pl/2769424900_...
Renault scenic wymieniłem rozrząd silnik 2.0 16 v z kołem faz rozrządu wszystko na blokadach samochód normalnie odpalił jezdził po jakimś czasie zaczoł tracić moc przy 3000 obrotów tracił moc po chwili się zatrzymał i po rozebraniu okazało się że nastąpiła kolizja z 3 tłokiem tylko że ustawienia rozrządu została na miejscu czy to możliwe że zakupiłem...
To żart? Kolego To teraz na poważnie- Odkręcasz śrubę w bloku i blokujesz wał, wyciągasz zaślepki wałków i montujesz blokadę wałków, jak pasuje to jest ok, jak nie pasuje to rozrząd przestawiony-teraz zadowolony?
Witam tu masz krotki opis wymiany paska rozrządu. http://obrazki.elektroda.net/62_12783567...
A jeśli można spytać to jaką operacje przeprowadzasz?Demontowałeś wałek rozrządu czy cały rozrząd ściągnięty?
W załączniku zdjęcie poglądowe silnika 1.9 dci z zaznaczonym umiejscowieniem czujnika wałka rozrządu. https://obrazki.elektroda.pl/1685990700_...
Myślę, że to Ci pomoże. http://obrazki.elektroda.net/45_12802588... http://obrazki.elektroda.net/17_12802588... http://obrazki.elektroda.net/68_12802588... http://obrazki.elektroda.net/73_12802588... http://obrazki.elektroda.net/26_12802588... http://obrazki.elektroda.net/36_12802591... http://obrazki.elektroda.net/24_12802591...
Wymień co masz w komplecie.
http://replace-timing-belt.com/how-to-re...
Witam. Blokada wału korbowego TYLKO specjalnym trzpieniem przy kole zamachowym. Znaki do zgrania pompy na pasku rozrządu, jeśli są niewidoczne konieczny nowy pasek rozrządu.
1 cylinder jest liczony we francuzach od strony koła zamachowego
Proszę bardzo :
http://obrazki.elektroda.pl/1310403400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1310403400_1...
Śledzę kilka "forumów" rombowych. Nie ma tygodnia bez schrzanionej wymiany rozrządu...
Skoro dalej brniesz to masz. http://obrazki.elektroda.pl/9504911400_1... Powinny być wszystkie śruby które powinieneś odkręcić, żeby ściągnąć osłonę.
Mam nadzieję , że to pomoże :
czy to ta sruba na klucz gwiazdkowy Tak. E12 albo E14
Takie nieodpalanie raz na kilka razy to przez źle ustawiony rozrząd. Poprawiałem kiedyś takie coś i objawy podobne.
Obracasz wałem, celujesz śrubą M8 w dziurę w kole wałka rozrządu na przelot i wchodzi w głowicę. Wyciągnij śrubę, cofnij delikatnie wałem, wkręć blokadę koło rozrusznika, dobijasz wał do blokady, wkładasz blokadę na wałek rozrządu, w tym momencie masz ustawiony rozrząd. Nowy pasek ma znaki, mają się zgrać ze znakami na kołach i tyle. I bez blokad ten...
http://obrazki.elektroda.net/76_12717910...
Nie polecam kręcić niczym przed dociągnięciem śrub, bo dolne koło pasowe może być luźne (przytrzymywane tylko śrubą) - tak jak to w renówkach lubią robić. Jeśli się kolega przyjrzy dokładnie pierwszemu zdjęciu to widać dokładnie, że jest inny materiał wału jak i koła. Po skręceniu śrub na kołach rozrządu delikatne pokręcenie ręką nic nie uszkodzi. Użycie...
Dla zainteresowanych napisze że robota spoko jeśli się ma klucze trochę chęci jest to do zrobienia, wymiary które pisałem simeringów są zgodne z danymi producenta renault, jedna ważna rzecz o której nikt to nie pisze a mianowicie koło pasowe wału korbowego to po którym kręci się pasek akcesoriów alternatora itp. To koło u mnie miało takie luzy że nadawało...
Normalnie na znaki... http://obrazki.elektroda.net/64_12682557...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/7355123700_1...
No właśnie, źle ustawione koła... Koło pompy wtryskowej ma być ustawione tak aby ta kreska która jest na nim była pionowo (na obudowie powinno być wycięcie) Popraw duże literki, spacje, przecinki, bo temat zaraz w koszu będzie.
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
W zupełności wystarczy odkręcić łapę przy rozrządzie i manewrować góra/dół silnikiem podpartym np. żabą.
Kup kompletny zestaw rozrządu wtedy masz wszystko INA 530 0639 30
Jak wkładasz blokadę na dole przy próbie przekrecenia kluczem wał nie ma prawa ruszyć się ani w prawo ani w lewo. Na górze oczywiście blokady też założyłes?? Co rozumiesz przez słowo inaczej chodził przed wymiana rozrządu.
To jest blokada kół zębatych bo tam nie ma klinów i np przy wymianie na nowe wałki zablokował byś wałki na blokady z tyłu głowicy ale przy skręcaniu koła na śrubach na zdjęciu obciążenie skrętu mogło by pójść na pasek rozrządu. Blokada trzyma koła na miejscu więc zęby na pasku są bezpieczne...
Jak dla mnie pogięte zawory. Na plaku odpali nawet na małej kompresji. Tak więc poproszę o jej pomiar. A konkretnie ciśnienia sprężania.
Tak kolego nic więcej nie napisałeś. Ale piłem kawę i powróżyłem z fusów i wyszło ki takie coś :)
A niech bedzie że świąteczny dobry uczynek :D http://obrazki.elektroda.net/94_12297897... Kolego 9kaczor6 te renówki miały też silniki F2N ale metodyka zmiany paska ta sama :D
Kolego wymień pompę od razu,nie jest to duży koszt a roboty do groma. Wcale nie ma tak dużo roboty w tym silniku z rozrządem. Zostaw tą pompę jak będzie trzeba to sobie ją wymienisz.
Witam proszę bardzo.
Pasek, napinacz, pompę - komplet, i masz spokojną głowę na następne 90 tysięcy.
Oczywiście, że można. Wyciągasz je tradycyjnie śrubokrętem. Tylko przed odkręceniem koła i KZFR musisz je zablokować. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Witam! Do spr. wałka nie trzeba wyciągać silnika! To procedura taka jak przy wymianie rozrzadu. Czyli , montaż blokad rozrządu i dem.napędu., po czym dem. górnego koła zębatego. I wszystko jasne czy ścięty , czy nie. Pierwszy czujnik to górny czujnik położenia wałka. Drugi czujnik to tzw.G.M.P. o którym już pisałem aby wtyk polutować . Teraz proszę...
AM ssący EM wydechowy Szukaj oznaczeń na wałkach są na pewno.
sprawdź rozrząd przypuszczam ze zerwał się klin na górnym kole częsta przypadłość tych silników
O ile pamiętam to do wymiany rozrządu należało zdjąć łoże mocujące silnik, oczywiście podpierając go by nie spadł.
Ustawiasz tłoki w połowie skoku czyli zrób obrót wału o 90 stopni w obojętnie którą stronę i wtedy kręć wałkami by je ustawić na znaki, wtedy cofasz wał o 90 stopni by był znów w GMP.
rozrządu renault schemat rozrządu renault schematy rozrządu renault
koszt matrycy telefon wskaźnik zużyć paliwo zużyć paliwo proxxon klucz
alan87 schemat bateria parkside
Schemat elektryczny lodówki Bosch KGV39VL31/05 – gdzie znaleźć dokumentację? Pomiar pętli zwarcia – różnica 3 Ω przed i za RCD w rozdzielni z PV i bankiem energii