Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Tak, deska klasyczna. kontrolka pracy silnika sie nie zapala.
Napewno jest uklad elektroniczny ktory steruje cala instalacja gazowa. Co do silnika krokowego to jest sprawny i byl sprawdzany ostatnio. Nie jestem pewien czy jest to tak jak w kilku innych postach wina cewki zaplonowej. Wspomne tylko ze nie byly w tym samochodzie wymieniane przewody wysokiego napiecia. Pozdrawiam
Spróbuj podczasz pracy silnik podnieść jego prawą strone czyli tę od rozrządu brechą na poduszcze go góry tak żeby nie siedział na poduszcze tylko na breszce a brecha na karoserii. Zobacz czy to wygeneruje szarpnięcie silnikiem i błąd.
To samo mam w Scenicu z tym samym silnikiem, ale polift, tyle, że auto z gazem. Komplet cewek pożyczony z innego auta i nic to nie zmieniło. Gaz odłączony od zasilania i też nic. Ogólnie efekt jest taki sam, przy próbie przyspieszania w zakresie jakoś 1500-2500 obrotów po dodaniu gazu auto dostaje czkawki, dławi się, szarpie i nie przyspiesza. Dzieje...
Na diagnostyce pokazuje mi -40 stopni na powietrzu dolotowym. Auto się dławi ale jedzie. Spalanie 40% większe. Dzisiaj wymienię czujnik, ale boję się że może to być też problem z pinem w sterowniku silnika. Czy posiada ktoś schemat pinów w sterowniku? Szukam na necie, ale ciężka sprawa. Pozdrawiam
Wymieniłem świece, wszystkie 4 były uszkodzone. Praca silnika bez zmian, czyli jak zimny szarpie, dławi się itd. Niedawno zauważyłem, że coś kapie spod silnika, wącham ropa. Pojechałem do serwisu i okazało się, że filtr paliwa jest pęknięty. Po wymianie filtra efekt szarpania-dławienia chyba znikł. Pisze chyba, bo już temperatury nie były ujemne, chociaż...
no niestety dalej to samo ale czujnik temperatury wykluczony (zmienia rezystancje zimny ciepły na zimnym ok 7,6 kohm) zresztą byl podpinany w salonie pod komputer i za wyjątkiem ze komputer zapisał odłączenie czujnika to wszystko ok i jak był ciepły to pokazywał prawidłowe wskazania) gmp też, ale zauważyłem jedno, że jak odpali i dodam gwałtownie gazu...
Witam Nie wiem czy dobry dział lecz opisze swój problem, jestem od niedawna użytkownikiem Scenica II Ph I. Od jakiegoś czasu samochód nie chce rano trzymać obrotów na benzynie a nie ma jeszcze mrozów. Samochód albo nie chce zapalić albo się dławi i gaśnie, wtedy trzeba go przy gazować aby złapał temperaturę. Wymieniłem akumulator i świece, podczas wymiany...
Witam. Jestem posiadaczem Renault Scenic 1,6 8V benzyna rok 97. Mam problem z odpaleniem silnika. Auto gdy chodziło, od czasu do czasu traciło moc, mimo że wszystkie gary paliły prawidłowo. Na wciśniętym gazie do dechy silnik osiągał max 4,5 tys obrotów, a powinien osiągać około 6 tys. Natomiast gdy go kilkakrotnie przegazowałem wciskając pedał do dechy,...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Megane Scenic z roku 1998 z silnikiem 1600 benzyna 8 zaworów 90 KM Jak w tytule podczas pracy na postoju wolnych obrotach jest ok a przy próbie startu już na pierwszym biegu występuję dławienie czy nazwijmy to przyduszenie z trudem przekładamy na drugi bieg i dalej duszenie przynajmniej do 3000 obrotów. Wymieniony...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Dzięki wszystkim za próbę pomocy. Wczoraj byłem u kolegi w warsztacie i po podłączeniu komputera wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Czujnik na obecną chwilę został wymontowany i przeczyszczony ale kolega chętnie by mi go wymienił. Pozostawię samochód na kilka dni bez odpalania i zobaczymy. Wiem, że objaw usterki może sugerować brak dopływu paliwa...
I mnie dopadła sprawa licznika. Moje objawy są następujące: - od czasu do czasu po włączeniu silnika zresetowane wartości - przez cały wyświetlacz (a właściwie przez oba: duży i mały) wyraźnie widać jasne i ciemne kreski. Coś jakby licząc od góry 7 lini świeci normalnie, a 8 jest o 2/3 ciemniejsza i znów 7 świeci normalnie, a ósma: ciemniej. I tak od...
Witam. Mam mały problem z renault megane 1.6 w benzynie 8v 1999r. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód odpalił bez problemu ale po nie długim czasie zaczęły falować wolne obroty. Samochód zaczął się dławić, obroty spadały do 500, szarpnięcia silnikiem. Najpierw spróbowałem wymienić silnik krokowy na nowy. Była poprawa niewielka ale ponownie zaczęły...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Pompa albo wtryski? Pytanie tylko czemu po zdjęciu starej instalacji problem ustał na jakieś 5 tygodni a później powrócił. Poza tym jak silnik się zagrzeje to jest w porządku, auto jedzie. Dzisiaj odpalił mi może za 5 razem i jak dodawałem gaz to było duże opóźnienie, słabo wchodził na obroty, jakby się dławil.
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
Polecam wtrysk sekwencyjny. Jeżdżę na nim już drugi miesiąc (silnik Opla 1,8 16V) i jestem bardzo zadowolony. Przy II generacji palił po mieście 13,5 do 15 l/100km, a przy wtrysku 10,5 do 11,5l/100km. Poza tym nie czuje się różnicy między pracą na benzynie a pracą na gazie. Moc i przyspieszenia są porównywalne. Przy instalacji II generacji moc silnika...
Witam serdecznie Wszystkich na forum. 2010 silnik 1.6 benzyna. podczas osiągnięcia 3000 obrotów zaczyna się dławić i szarpie ( jakby brakowało paliwa) a silnik dziwnie pracuj. Natomiast jeśli przyspieszam równomiernie czasami nie występuje problem. Czasami jak się doda dużo gazu i przejdzie się obroty 3000 jest normalnie. Podjęte działania : Na komputerze...
renault scenic dławi renault dławi silnik dławi
tapety monitor trójnik hamulcowy whirlpool szron
elektroda wolframowa zgrzewarki kosiarka stihl
Lokalizacja wzmacniacza w Kia Sportage Błąd 7362 w Citroen C5 2.0 HDI - diagnostyka i rozwiązania