Dla pojedynczej diody spadek napięcia jest prawidłowy.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Jeżeli licznik pierwotnie był ustawiony na mile i sam przestawiłeś na km to po każdym odłączeniu aku lub znacznym spadku napięcia licznik automatycznie wraca do mil. Trwale ustawisz km clipem.
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
Częstą tego przyczyną są kiepskiej jakości czujniki otwarcia drzwi, mimo ze jego styki powinny być zwarte to jest jakaś rezystancja. Można je wymienić albo zmienić żarówki na diody LED, mniejszy prąd, mniejszy spadek napięcia.
Spadki napięcia mogą powstawać na złych stykach. Prąd ładowania akumulatora i prąd pobierany przez urządzenia przepływający przez zły styk powoduje jego nagrzewanie, rezystancja styku rośnie co powoduje jeszcze podniesienie rezystancji i jeszcze większy spadek napięcia. Skontroluj wszystkie połączenia - klemy na akumulatorze, połączenie ujemnej klemy...
Warto spróbować i pilnować stanu akumulatora, oczyścić także i zabezpieczyć gniazda bezpieczników. Usterka występuje jedynie w skutek spadku napięcia.
Tulejki wymienione. Nadal bez zmian. Był na clipie. Wykazało tylko spadek napięcia na komputerze.
Diody to nie rezystory czy kondensatory - mierzysz najmniejszy spadek napięcia. Połącz sobie dwie diody szeregowo a do tych dwóch dołącz jedną równolegle - wyjdzie Ci spadek na jednej diodzie. Może zamiast się sprzeczać to podłącz sobie diody szeregowo i równolegle i zobacz jakie będą spadki napięć. Chcesz zmierzyć mostek poprawnie - mierz każdą diodę...
Napięcie mierzyłem z podłączoną żarówką, Odbłyśniki są bardzo dobre i reflektory nie są porysowane, tydzień temu miałem przegląd i diagnosta nie widział problemu zeświatłam według swojego przyrządu . Podczas jazdy skupienie świateł jest dobre . Ja myślę, że może coś jednak być ze spadkiem napięcia , 1,7 V to prawie 13% spadku.
A ja bym pierwsze co to naładował akumulator i oddał do sprawdzenia. Spadek napięcia do 5V na akumulatorze sprawnym bez żadnego dymu raczej niemożliwy. Wszystko wygląda na uszkodzony akumulator a co do rozładowania to oddaj auto do kogoś kto ogarnie to i wie jak szukać takiej usterki jeśli ona występuje.
Witam mam problem w renault grand scenic2 nie ma reguły czy ciepły czy zimny podczas ruszania w momencie kiedy centralny zamyka wszystkie zamki auta dusi się nie reaguje wogole na gaz przez chwilę około 5 sekund i po chwili już jedzie normalnie tak samo się dzieje gdy zalączam wycieraczki, tylko przy samym załączeniu później już jest normalnie nawet...
Oczywiście że są łączone szeregowo Nie sprawdzałem tego, alei z tego należałoby wnioskować, że pojedyncza cewka jest zasilana napięciem 6V - taki spadek napięcia na niej się odkłada.
Dla mnie też jest nie zrozumiały dlatego założyłem tego posta. Prawdopodobnie chodzi o uruchomienie wtryskiwaczy do których potrzebne jest napięcie 80V.
Wszystko jest jak było,z 10 razy sprawdzałem i nawet wziąłem papier i jeszcze poczyściłem kabelki każdy z osobna,,,,ale zanim akumulator wziąłem do ładowania to kręciłem rozrusznikiem aż do bólu,aż padł,,,to może przez ten spadek napięcia się coś spaliło?
Spróbuj rozpiłować jeden otwór tak by zbliżyć czujnik do koła zamachowego. Powinien palić dobrze , ale przyczyna prawdopodobnie to spadek napięcia na sterowniku silnika podczas rozruchu
Spadek napięcia na gównym przewodzie od rozrusznika do aku,słaba masa może być.
Za mała energia rozruchu spowodowała zakłócenie pracy sterownika silnika. Spadek napięcia . Takie zabawy w Scenicu przejściówce , czyli twoim potrafią doprowadzić do zablokowania immobilisera, ale wtedy dałby znać kontrolką.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Gość pewnie usuwa DEF002 z pamięci. Możliwe, że słaby akumulator, albo coś nie tak z zasilaniem wspomagania. One są czułe na spadki napięcia. Do sprawdzenia połączenia modułu wspomagania i podmienił bym na próbę akumulator.
Podaj dodatkowe zasilanie na sterownik silnika i jego masy też podłącz dodatkowo. Prawdopodobnie gdzieś masz spadek napięcia, stąd Twoje kłopoty. Warto podpiąć oscyloskop i sprawdzić napięcie i śmieci w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Na podłączonym silniczku 0,12v No to szukaj gdzie jest spadek napięcia? Będzie na konektorze lub np. przycisku sterującym. Dodano po 1 Sprawdzaj od silniczka w stronę zasilania z akumulatora.
Nic tym nie zrobisz, potrzebujesz Clip. Leci synchro z powodu spadku napięcia. Istotnie, taniej będzie wywalić immo lub naprawić auto. To stary numer i takich aut jest kilka w miesiącu.
A więc sprawdź ładowanie. Być może alternator do roboty, albo jakiś inny spadek w instalacji. Np. przez słabą jakość połączeń. Ok, sprawdzę. Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mniej więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora?
Witam Jeżeli chodzi o Cobrę 0144 to zdjęcie klem akumulatora nie ma żadnego znaczenia dla działania alarmu. Pozdrawiam Tu niestety nie wiadomo czy klemy były tylko zdjęte. Autor postu pisał, że akumulator był zmieniany, oraz że stary tracił w nocy pojemność. W tej sytuacji akumulator mógł być zmieniony na nowy po tym jak stary zjechał prawie do zera......
Proszę o wskazówki, gdzie moge znależć przekażnik od zasilania grzałek w szybie oraz jak wygląda podpięcie szyby do instalacji. Sprawdziłem tylko zabezpieczenie/sprawny fuse, oraz zauważyłem brak "spadku napięcia" po załączeniu ogrzewania szyby(brak lekkiego przygaszenia świateł). Słychać też słabszą reakcję przekażnika. Renault Megane Scenic 1999,...
Hej, Dzięki za radę z tym odłączaniem podczas pracy - nie wiedziałem, że może to być niebezpieczne. No więc pomiary wykonane: - auto po mroźniej nocy, wszystko wyłączone, napięcie na klemach: 12.47V, - tuż po włączeniu zapłonu: 12.00V, - spadek napięcia przy odpalaniu: do 9.8V (dosłownie na moment, bo po chwili silnik zaskoczył), - przy uruchomionym...
Witam. Kupiłem Renault Scenic I 2.0 16V 99/2000r. Jak to zwykle po kupie wymieniony został rozrząd z pompą, komplet filtrów, płyn i olej. Przed wymiana zrobiłem jeszcze ok. 200-300km, samochód zbierał jak szalony, czuć było przyspieszenie. Komputer pokazywał zmienne spalanie 7,5-8,5. oraz ok. 12 z przyczepą załadowaną. Po wymianie wszystkich tych rzeczy,...
Miałem coś takiego ostatnio. Auto Laguna II z tym silnikiem. Auto przywiezione na lawecie, nie zapaliła rano. Paliwo śmierdzi, impulsy na cewki są, ale nie zapali. Dopiero wygrzalem świece palnikiem, podpialem ja kablami do innego auta i na nagrzanych świecach odpalila. I już działała i pojechała i nie wróciła, jedynie zalecilem wymienić akumulator...
Witam, dziękuje za zainteresowanie, ale dalej nic nie wiem. Auto to 1 Megane/Scenik, mam schemat, a chcę zastosować alternator od Laguny. Problem, że w aucie jest jeden kabel, choć na schemacie ewidentnie są 2. Pomijam zasilający akumulator, bo w obu alternatorach jest tak samo. Laguna ten sprawny ma dwa kable, dodatni od wzbudzenia doprowadzę bez problemu,...
Ja mam, posprawdzać dokładnie spadki napięć na przewodzie zasilającym alternator i akumulatorze, oraz między masą akumulatora a masą silnika i także między masą silnika i ujemnym biegunem akumulatora. Tu jedna uwaga, miernik przyłączamy nie do klemy ale bezpośrednio do badanego bieguna akumulatora.
Może trochę nie w temacie ale płonące instalacje nie dotyczą tylko aut marki renault ale także ciągników. Sam tego doświadczyłem, te instalacje są tak źle zrobione i na tak małych przekrojach przewodów że bezpiecznik nie prawa zadziałać w starszej instalacji gdzie się już pojawiają spadki napięć na kostkach itp. Spłonęło u mnie w regionie kilka sztuk...
Który przewód Ci się pali - robi gorący? Zaznacz na zdjęciu. Pokaż zdjęcia tej pajęczyny którą tam masz. Ten czarny przewód ma być niepodłączony. Widać że ktoś tam zmieniał wtyczki. W oryginalnej wtyczce nie ma cienkiego czarnego przewodu. Ta duża wtyczka ma tylko gruby czerwony i czarny oraz cienki żółty. Podłącz wentylator bezpośrednio pod tą małą...
Witamy w nowoczesnym samochodzie. Takie zachowanie jest jak najbardziej normalne. Za takie zachowanie obwinialbym klimatyzację. Wiem, ze sprężarka jest napędzana paskiem osprzętu, ale zapominasz o jeszcze jednej rzeczy - wentylatorze chłodnicy, który pracuje bardzo intensywnie wtedy, kiedy samochód stoi w korku. A wentylator chłodnicy potrafi pociągnąć...
Mechanicy których odwiedziłem obstawiali akumulator (wykluczyłem podłączając mój akumulator do samochodu dostawczego z silnikiem Diesla i odpalił na zimnym silniku), rozrusznik (wymieniłem i nie pomogło) a teraz pompe. ... i co ciekawe po podpięciu"matki tzn. stacji rozruchowej" samochód odpala co sugeruje problem z elektryką ale chyba nie koniecznie...
Mam megane 1,6 z 97 roku, to dość podobny samochód do tego u autora. W mojej skoki wskazówek zdarzają się, gdy próbuję odpalić samochód na słabych akumulatorach (testuję zużyte akumulatory). Generalnie, gdy przekręcam kluczyk na rozrusznik, a akumulator jest zużyty * , silnik zakręca ze 2-3 razy i pod koniec wydajności prądowej akumulatora obie wskazówki...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
– Czy lampka spirali migała, czy świeciła ciągle? za kazdym razem -ciągle- , tak samo chech engine/nie migała/ – Na jakim przebiegu była ostatnio wymiana świec i filtrów? zapytam, ale pewnie dawno /auto jest pozyczone – Czy mulenie występuje także na gazie po przełączeniu? zapewne tak, bo na zimnym nie zdarzyło sie... powrót po usterce był tylko na...
spadek napięcia renault spadek napięcia rozruchu renault regulator napięcia renault scenic
mruga pomarańczowa kontrolka hyundai wentylator chłodnicy zawory ciągniki
Samsung UE55TU7172 - migająca dioda, cykająca przetwornica, brak podświetlenia Napięcie 230V przed licznikiem, 50V w mieszkaniu - przyczyny