Nic to nie dało............................. Dodano po 54 Aczkolwiek wraz wydaje mi się ze to coś ze spadkiem napięcia....
I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
Może, ja myślałem że zmierzyłeś spadek napięcia.
Sprawdź wiązkę z drzwi do słupka. Ewentualnie podłącz w drzwiach na krótko silnik do zasilania( zasilanie z drzwi ).
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
Częstą tego przyczyną są kiepskiej jakości czujniki otwarcia drzwi, mimo ze jego styki powinny być zwarte to jest jakaś rezystancja. Można je wymienić albo zmienić żarówki na diody LED, mniejszy prąd, mniejszy spadek napięcia.
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Tak więm,że taka róznica jest śmieszna A skąd ,to ogromny spadek napięcia 11%.
Więc proponuję odłożyć temat do momentu zamiany bezpiecznika na nowy i ewentualnym pomiarze napięcia na wtyczce. Niejednokrotnie już wyglądający na sprawny bezpiecznik na którym występował spadek napięcia spędził mi sen z powiek.
Warto spróbować i pilnować stanu akumulatora, oczyścić także i zabezpieczyć gniazda bezpieczników. Usterka występuje jedynie w skutek spadku napięcia.
Przypadkiem nie masz regulacji podświetlenia, więcej żarówek to większy prąd a zarazem większy spadek napięcia
Dla pojedynczej diody spadek napięcia jest prawidłowy.
Spadki napięcia mogą powstawać na złych stykach. Prąd ładowania akumulatora i prąd pobierany przez urządzenia przepływający przez zły styk powoduje jego nagrzewanie, rezystancja styku rośnie co powoduje jeszcze podniesienie rezystancji i jeszcze większy spadek napięcia. Skontroluj wszystkie połączenia - klemy na akumulatorze, połączenie ujemnej klemy...
terownik silnika diagnozuje to jako spadek napięcia nie
Witam mam problem w renault grand scenic2 nie ma reguły czy ciepły czy zimny podczas ruszania w momencie kiedy centralny zamyka wszystkie zamki auta dusi się nie reaguje wogole na gaz przez chwilę około 5 sekund i po chwili już jedzie normalnie tak samo się dzieje gdy zalączam wycieraczki, tylko przy samym załączeniu później już jest normalnie nawet...
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
No ewentualnie masa między aku budą, mierz napięcia na urządzeniu, oba kable miernika na np na komp silnika, nie jeden kabel miernika na minus aku a drugi na urządzenie. Nikt nie pisze że wina Aku i alternatora, tylko spadku napięcia
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Pisałem jak to zrobić,no ale jak ktoś nie ma bladego pojęcia o podstawach elektryki to przykro mi bardzo... Dodano po 2 Lepiej wstawić przekażniki i diodę bo sama dioda wstawiona po między wyjścia mijania a krótkie nie wytrzyma! Na dodatek mamy odciążenie przełącznika zespolonego co nam daje jego bezawaryjność oraz brak spadków napięcia.
Sprawdź akumulator, zasilania - to są błędy najczęściej spowodowane spadkiem napięcia na sterowniku.
Sprawdź kostkę przy sterowniku ABS i masy oraz stan ładowania. To są istotne sprawy. Jeżeli zawsze przed zapaleniem kontrolki przygasa Ci podświetlenie to jest jakiś trop. Sterowniki mają samo diagnozę i jeżeli wystąpi spadek napięcia poniżej dopuszczalnej normy ABS się wyłączy. Dodano po 4 Pożycz od kogoś miernik z pamięcią wskazań min/max podłącz...
Przy długości przewodu plusowego więcej niż 3m dałbym 16mm2 żeby zachować max. 3% spadku napięcia na przewodzie ( przy 500W ciągłego obciążenia) Przy 1000W już 25mm2
wypadalo by sprwdzic polaczenia bo zasniedziale beda powodowaly wzrost poboru pradu i zwiazany z tym spadek napiecia
Tulejki wymienione. Nadal bez zmian. Był na clipie. Wykazało tylko spadek napięcia na komputerze.
Boś xxxxxxx, nie mierzysz na alternatorze tylko gdzies w instalacji , gdzie są bo muszą byc spadki napuęcia od odbiorników.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
A co z układem dolotu powietrza - przepływomierz :?: Czemu samochód wcześniej palił na " strzał" . Po niby poskładaniu przestał zapalać. Głowica z Trafica czy z innego dawcy 2.0 dci :?: od czasu do czasu ABS i PODUSZKA POWIETRZNA. Spadek napięcia akumulatora.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Akumulator świeżo po ładowaniu ma właśnie ok. 13V jak postoi sobie to 12,5V jest prawidłowe i nie powinno szybko spaść jeśli akumulator jest odłączony także to normalne że tak ci sie robi a przecież nawet gdybyś miał napięcie odpowiednie to po długim czasie i tak prądu nie będzie a napięcie będzie.
Jeżeli licznik pierwotnie był ustawiony na mile i sam przestawiłeś na km to po każdym odłączeniu aku lub znacznym spadku napięcia licznik automatycznie wraca do mil. Trwale ustawisz km clipem.
Przyrząd w ręke i po kolei mierzyć gdzie jest spadek napięcia isprawdzić połączenia masy
Jeżeli napięcie na akumlatorze nie zajdzie poniżej 12,5V to nie zawracaj sobie nim głowy 12,65v po nocnym postoju jest napięciem prawidłowym szczególnie że jeździsz na krótkich trasach
Napiszę lakonicznie. Pojazd sprawny, akumulator do wymiany. Dalsze dywagacje bezcelowe, chyba, że Kolega przez zbyt duże spadki napięcia w czasie rozruchu lub kombinacje z kablami rozruchowymi, położy elektronikę auta. Wtedy zapraszamy.
Więc szukaj gdzie ten spadek napięcia jest. Jak myslisz to znajdziesz sybko.
Napięcie mierzyłem z podłączoną żarówką, Odbłyśniki są bardzo dobre i reflektory nie są porysowane, tydzień temu miałem przegląd i diagnosta nie widział problemu zeświatłam według swojego przyrządu . Podczas jazdy skupienie świateł jest dobre . Ja myślę, że może coś jednak być ze spadkiem napięcia , 1,7 V to prawie 13% spadku.
Ja bym zrobił taki by-pass, jakiś elektrozawór równolegle do przepustnicy z układem wykrywającym spadek napięcia na instalacji.
Sprawdź automat w rozruszniku.
Przepraszam za pomyłkę miałem napisać ze spadek napięcia jest o 0.04V
Jeśli to Tytan Max(R) to nie ma on spadku napięcia. podstawowe funkcje tego alarmu są tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Czym podciągasz skład na maksa?
Oczywiście że są łączone szeregowo Nie sprawdzałem tego, alei z tego należałoby wnioskować, że pojedyncza cewka jest zasilana napięciem 6V - taki spadek napięcia na niej się odkłada.
Diody to nie rezystory czy kondensatory - mierzysz najmniejszy spadek napięcia. Połącz sobie dwie diody szeregowo a do tych dwóch dołącz jedną równolegle - wyjdzie Ci spadek na jednej diodzie. Może zamiast się sprzeczać to podłącz sobie diody szeregowo i równolegle i zobacz jakie będą spadki napięć. Chcesz zmierzyć mostek poprawnie - mierz każdą diodę...
Czyli jak widać problem siedzi w UPC. Zobacz w jaki sposób jest sterowany przekaźnik. Jeden z potencjałów musi być tam cały czas a drugi podawany jest z tranzystora, czyli np. plus jest cały czas a masa podawana jest z tranzystora. Zobacz na którym jest spadek napięcia. Zobacz czy nie ma tam popękanych lutów.
Dzięki za rady, odbiornik był w porządku, po wklepaniu zdobytego pinu i przyuczenia od nowa pilotów autko śmiga. Akumulator oczywiście wymieniony, jego spadki napięcia widocznie przeprogramowało immo.
miernikiem ;) na diodzie kolego masz np spadek napięcia 0,6V na zakresie uF i nF
Takie jak na akumulatorze z tolerancją do kilkuset mV spadków na przewodach.
Ale, gdy uruchamiam klimatyzację, to słyszę szarpnięcie silnikiem, tak jakby działa klima. Czy to świadczy o uszkodzeniu sterowania klimą? Ale nie wiem o jakie przekaźniki ci chodzi? Czy od wentylatora, czy są inne od klimy? Teraz pogoda mi przeszkadza. Jak coś się dokopie z tym napięciem to napiszę. Przypuszczam, że jest jakaś kostka po drodze zaśniedziała....
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
2/10 spadku napięcia między akumulatorem alternatora to już jest zbyt dużo. A dalej pewnie jest jeszcze gorzej.
Kolego a zmierz napięcie na samym alternatorze(masa i zasilanie )być może alternator traci masę.
sprawdź ładowanie akumulatora na wysokich obrotach i podczas jazdy spotkałem się z takim przypadkiem w fordzie mondeo że na wolnych obrotach ładowanie było ok natomiast na wyższych podczas jazdy spadało do 13 V przyczyną okazały się zużyte pierścienie na których nierówności przy wysokich obrotach podbijały szczotki co powodowało spadek napięcia i niedoładowywanie...
Spróbuj rozpiłować jeden otwór tak by zbliżyć czujnik do koła zamachowego. Powinien palić dobrze , ale przyczyna prawdopodobnie to spadek napięcia na sterowniku silnika podczas rozruchu
Tak jak zostało napisane, na kierunkowskazy 5A przed ściemniacz 1A... jak chcesz wszędzie możesz dać 5A. Jak poprosisz w sklepie o 5A diodę prostowniczą to na pewno coś Ci znajdą... ja bym użył np. SB540/560, czyli diody Shottkyego (ze względu na mniejszy spadek napięcia na diodach tego typu).
kopułka i WN nowe
A ja bym pierwsze co to naładował akumulator i oddał do sprawdzenia. Spadek napięcia do 5V na akumulatorze sprawnym bez żadnego dymu raczej niemożliwy. Wszystko wygląda na uszkodzony akumulator a co do rozładowania to oddaj auto do kogoś kto ogarnie to i wie jak szukać takiej usterki jeśli ona występuje.
Tak, potrafią się wypalić obie części. Nie mając auta, ciężko jest cokolwiek podpowiedzieć. Wypalenia też nie biorą się znikąd. Z reguły gdzieś występuje spadek napięcia. Takiej instalacji należy się przyjrzeć i pomierzyć spadki napięć. Zarówno zasilanie jak i masa.
Można na próbę to sterowanie odpiąć... Do sprawdzenia tez spadki napięcia między alternatorem akumulatorem, po kablu plusowym i po masie.
Wszystko jest jak było,z 10 razy sprawdzałem i nawet wziąłem papier i jeszcze poczyściłem kabelki każdy z osobna,,,,ale zanim akumulator wziąłem do ładowania to kręciłem rozrusznikiem aż do bólu,aż padł,,,to może przez ten spadek napięcia się coś spaliło?
Spadek napięcia na gównym przewodzie od rozrusznika do aku,słaba masa może być.
Dla mnie też jest nie zrozumiały dlatego założyłem tego posta. Prawdopodobnie chodzi o uruchomienie wtryskiwaczy do których potrzebne jest napięcie 80V.
Multimetr, na zakresie 20 VDC jedną koncowką do karoserii, druga do silnika, a później do minusowej klemy akumulatora. Tak sprawdzisz spadki napięć na połączeniach masy.
Obroty stoją równo na 750 , nie faluje , więc raczej nie ma się co czepiać.
Może ktoś rozszyfrować ten błąd podany powyżej. ? Zasilanie układu ADS-SCR AdBlue, zbyt niskie napięcie lub zwarcie z obwodem o niższym napięciu lub masą.
czy to 10,5v jest na podłączonej pompie ,jeśli nie to gdzieś jest spadek napiecia sprawdż prowadzenie przewodów .
Nie musi być duży - podepnij równolegle drugi przewodami rozruchowymi. W Puncie mam 50Ah/360A a też mam diesla. Diesel jak za wolno kręci to nie "załapie", a dodatkowo jak są duże spadki napięcia to sterowniki "wariują", potrafią się zawiesić albo restartować.
Trzeba podłączyć kontrolkę równolegle do elektrowłącznika rozrusznika. Jak będzie cisza a kontrolka świeci, rozrusznik do zrobienia. Masę na silniku oczywiście już sprawdziłeś? grzania na klemach nie ma? Spadki napięcia w czasie rozruchu? Napięcie w instalacji w trakcie rozruchu? Itd, itp...
Wymienione świece na nowe, podmieniony moduł świec - bez zmian. Po co? Nie podałeś żadnych ale to żadnych danych, na podstawie których by można było ,chociaż domyślać się co jest nie tak. Jak rośnie ciśnienie na szynie,spadek napięcia aku,prąd który pobiera rozrusznik,czy jest sterowanie wtryskiwaczami,synchro wał wałek itd . To czy rozrusznik był...
Dopóki nie zapala kontrolki ładowania, po co? Nie ma dodatkowego sterownika, sygnał LIN do UPC pod maską i ten wspólnie z ECU oraz czujnikiem na klemie steruje napięciem ładowania. Odłączenie któregoś z elementu może powodować problemy, np. z wypaleniem DPF lub SCR.
Podstawa,ciśnienie na szynie,synchro wał/wałek,spadek napięcie podczas rozruchu,temperatury ,sprężanie na garach itd.. Jak juz to sprawdzisz to wtedy wymienisz wtryski. Nie wiem też co to za obrazki wrzuciłeś?
Gość pewnie usuwa DEF002 z pamięci. Możliwe, że słaby akumulator, albo coś nie tak z zasilaniem wspomagania. One są czułe na spadki napięcia. Do sprawdzenia połączenia modułu wspomagania i podmienił bym na próbę akumulator.
Witam. Koniecznie wymień filtr powietrza i świece. Tak jak napisał Kolega wcześniej zmień również przewody wysokiego napięcia ( jeśli je masz u siebie) Pozdrawiam.
Za mała energia rozruchu spowodowała zakłócenie pracy sterownika silnika. Spadek napięcia . Takie zabawy w Scenicu przejściówce , czyli twoim potrafią doprowadzić do zablokowania immobilisera, ale wtedy dałby znać kontrolką.
Spadkami napięcia chociażby. Ta włączona muzyka ma wzmacniacz i subwoofer?
Podaj dodatkowe zasilanie na sterownik silnika i jego masy też podłącz dodatkowo. Prawdopodobnie gdzieś masz spadek napięcia, stąd Twoje kłopoty. Warto podpiąć oscyloskop i sprawdzić napięcie i śmieci w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Na podłączonym silniczku 0,12v No to szukaj gdzie jest spadek napięcia? Będzie na konektorze lub np. przycisku sterującym. Dodano po 1 Sprawdzaj od silniczka w stronę zasilania z akumulatora.
Problemem okazało się wspomaganie a konkretnie pompa , przez cztery dni nie dało się zlokalizować bo była cisza , było mało oleju .Więc uzupełniłem. Ale mimo to że został uzupełniony to hałas powstał co pozwoliło zlokalizować przyczynę . Nie rozumiem tylko co do tego miał hamulec że wtedy cichło po wciśnięciu , jedyne co przychodzi mi do głowy to spadek...
Prawdopodobnie przez spadek napięcia ,spróbuj wspomóc prostownikiem albo naładuj aku. Ale samo odczytanie błędów chyba jest możliwe co? Można też zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia i też będzie wiadomo czy buduje ciśnienie. Lampka czerwona od immo gaśnie?
Wystarczy zmienić Clipem z immo2 na immo1. Odpali. Do kolejnego spadku napięcia na akumulatorze. Ale i na to jest sposób, można tak naprawić, że usterka się nie powtórzy.
Nasze auta lubią strasznie prąd i brak owego powoduje dziwne przypadki,nielogiczne błędy. Wyczyść dobrze klemy,naładuj aku i spróbuj odpalić. Jak nie odpali to spróbuj pożyczyć od kogoś pewny i wtedy spróbuj. Spadku napięcia nie ma bo elektronika nie puszcza na rozrusznik.
Dowiedziałem się od mechanika że te Mastery są bardzo czułe na spadek napięcia i dlatego może wyłączać systemy które najwięcej pobierają prądu a ogólnie jeździ się super mogli by tylko trochę lepiej te drzwi usztywnić żeby nie wiało przy większych prędkościach pozdrawiam
Pierw sprawdź pobór prądu, odłącz kleme i w szereg amperomierz wepnij poczekaj chwile i zobacz, kolejna sprawa ładowanie zmierz nic nie piszesz o kontrolce od ładowania zmierz i zobacz, co dalej to już sam se poradzisz jeszcze podłącz miernik i przy kręceniu rozrusznikiem zobacz jaki jest spadek napięcia jak spadek będzie poniżej 10V to akumulator szrot....
Obciążalność jest praktycznie żadna, bo to OC "podciągnięte" do Vcc, przecież ta linia jest dwukierunkowa i "nadajesz" właśnie zwierając tę linię do masy. Podobnie ECU podczas nadawania zwiera ją do masy. Zarówno w EuroScanie jak i w AutoscannerOpel ta linia jest dodatkowo podciągnięta do Vcc (+12V) przez rezystor 1k - 2k2. Są też gotowe konwertery/drivery:...
Rozrusznik jest dużym obciążeniem dla akumulatora i może wywoływać na tyle duży spadek napięcia na nim, że układ zapłonowy nie będzie w stanie poprawnie działać (nie będzie dawał iskry na świecach).
Oporność w elektrozaworze jest w porządku. Jednak gdy nie jest podłączony do 12V, czyli ma logiczne 0 na wejściu to nie powinien przypuszczać powietrza, tak? Dobrze rozumiem? Bo jeśli dobrze rozumuje to jest walniety, gdyż przepuszcza je cały czas, bez względu na napięcie na wejściu.
W takim razie mam parę pytań: Czy mierzyłeś te plusy i masy miernikiem czy kontrolką? Bo jeżeli sprawdzasz ładowanie po światłach i obrotach to mi coś tu nie gra. Akumulator w spoczynku 12,6-12,8V po rozruchu zależy od stanu akumulatora bo jeżeli stary to może być od 13-14,5 ale po paru minutach przy wyłączonych odbiornikach 14-14,5V. Jeżeli włączysz...
Wszystkie złącza - połączenia są ważne, utrzymania czystości styku i unikaniu zwarć lecz szybciej będzie na nich spadek napięcia z uwagi na degradację kabli bo producent wdraża oszczędności stosując marnej jakości kable. Tu jest zawyżone napięcie a generuje prąd tylko alternator, lecz czystość styków i klem to zawsze powinno być na uwadze.
Akumulator mam nówke wiec nie moze być on oprzyczyną tego..... pasek spoko......spadek napięcia przy zapalonuch światłach mijania wynosi ok 0.2 V... Rozkręce alternator i zobacze co tam sie dzieje z nim.
A więc sprawdź ładowanie. Być może alternator do roboty, albo jakiś inny spadek w instalacji. Np. przez słabą jakość połączeń. Ok, sprawdzę. Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mniej więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora?
Gdy właczymy jakiś odbiornik o dużym zapotrzebowaniu energii to własie akumulator zapobiega duzym spadkom napięcia A skąd, to zapewnia regulator alternatora. No chyba że aku słuzy tylko do odpalania samochodu Tak akumulator służy do odpalania samochodu po odpaleniu źródłem energii powinien być alternator. 30A powoduje poważny spadek napięcia na przewodzie...
Na klemie plusowej jest bezpiecznik. Sprawdź napięcie przed i za nim. W ogóle te styki przy klemie (bezpieczniku) i połączenie (styk B+) przy alternatorze proponuję oczyścić.
witam renault megane classic 1997 rok ABS Teves mk4 czy zna ktoś sposób odczytania kodów będów samodiagnostyki systemu ABS wiem że takowe są do wersji mk2...z góry dziękuję. objaw jest taki kontrolka ABSu zapala się zawsze po przekroczeniu 25 km/h , poprzedza to lekkie przygaśnięcie podswietlena zegarów, spadek napięcia. W./w spadek napięcia nie występuje...
w okolicy akumulatora uderzeniówki wciśnij ją Bzdura po przekreceniu kluczyka na start jest stukniecie w rozruszniku i na grybszym przewodzie pojawia sie ok 5v a na jakims cienkim przewodzie 9v... Te napięcia mierzone względem masy nadwozia czy silnika?Jaki jest spadek napięcia na słupkach akumulatora w trakcie kręcenia? Akumulator sprawny?
Szarpanie może mieć różne przyczyny reduktor puszcza gaz problem z wtryskami problem z wysokim napięciem, lewe powietrze, złe dawkowanie. Spadki ciśnienia. Przewod przy samochodzie 2.0T powinien byc fi 8.
Jest w lusterku - już znalazłem, ale nie wiem dlaczego tak dziwnie się zachowuje. Co zauważyłem, przez jakiś czas potrafi pracować prawidłowo, nawet kilka dni. Później coś nawali i zachowuje się jak opisałem w pierwszym poście. Ale to nie wszystko. Gdy spuszczę elektryczne szyby i podciągnę je to temperatura spada i termometr zaczyna pracować normalnie,...
Oznaczenia to T4 43 E Google nic sensownego nie pokazuje. Po podłączeniu 12v z jednej strony układu jest napięcie, z drugiej nie. Multimetr pokazuje 0,5v spadku w teście diody, więc wszystko wskazuje na diodę. Pytanie, czy to rzeczywiście jest dioda. Na brytyjskim forum spotkałem się ze stwierdzeniem, że to regulator napięcia, ale to mi zupelnie nie...
Nic tym nie zrobisz, potrzebujesz Clip. Leci synchro z powodu spadku napięcia. Istotnie, taniej będzie wywalić immo lub naprawić auto. To stary numer i takich aut jest kilka w miesiącu.
To, że spada napięcie wraz z rozgrzewającym się silnikiem, a właściwie alternatorem, to wygląda na normalne zjawisko w obecnych alternatorach z regulatorem napięcia w środku. U mnie w corolli napięcie spada z 14.3 do 13.9 V, w megance też to wygląda podobnie, ale spadek do 12.3V, to trochę za dużo. Przypuszczam, że powodem tego jest nadmierne grzanie...
Przyczyną tych objawów był regulator napięcia, wymieniłem na nowy i autko śmiga jak nowe ;) Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Jest jeszcze możliwość chwilowego wadliwego działania cewki zapłonowej,lubi się zbierać tam kondens i taki dziwny czarny osad.Można przeczyścić cewki.Inna możliwością jest chwilowe zakłócenia w centralnym komputerze z powodu dużego spadku napięcia przy rozruchu w niskich temperaturach.Czy w wyższych temperaturach ten objaw również występuje??
Witam Jeżeli chodzi o Cobrę 0144 to zdjęcie klem akumulatora nie ma żadnego znaczenia dla działania alarmu. Pozdrawiam Tu niestety nie wiadomo czy klemy były tylko zdjęte. Autor postu pisał, że akumulator był zmieniany, oraz że stary tracił w nocy pojemność. W tej sytuacji akumulator mógł być zmieniony na nowy po tym jak stary zjechał prawie do zera......
renault scenic spadek napięcia spadek napięcia rozruchu renault renault spadek
połączenia kostki stacyjki pętla sprzężenia zwrotnego lexmark kaseta
arturavs kontakt komputer motocyklowy
Spadek napięcia na wyjściu LM317LZ przy obciążeniu poniżej 100 mA Brak komunikacji z kalkulatorem silnika Peugeot