Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
Sprawdź wiązkę z drzwi do słupka. Ewentualnie podłącz w drzwiach na krótko silnik do zasilania( zasilanie z drzwi ).
Spadki napięcia mogą powstawać na złych stykach. Prąd ładowania akumulatora i prąd pobierany przez urządzenia przepływający przez zły styk powoduje jego nagrzewanie, rezystancja styku rośnie co powoduje jeszcze podniesienie rezystancji i jeszcze większy spadek napięcia. Skontroluj wszystkie połączenia - klemy na akumulatorze, połączenie ujemnej klemy...
Jesli jest spadek o 1,5 v na akumulatorze mierzony to jest to nie normalne.
Musi być spadek napięcia na instalacji. Sprawdź zasilanie modułu (Renix), czy podczas włączenia świateł napięcie pomiędzy pinem A i B w górnym gnieździe modułu jest stabilne (A=+, B=-). Moduł jest zasilany prawie bezpośrednio ze stacyjki, więc jeżeli na nim będzie spadek (a będzie na pewno), to zmierz zasilanie modułu względem masy pojazdu. Jeżeli również...
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
Więc proponuję odłożyć temat do momentu zamiany bezpiecznika na nowy i ewentualnym pomiarze napięcia na wtyczce. Niejednokrotnie już wyglądający na sprawny bezpiecznik na którym występował spadek napięcia spędził mi sen z powiek.
A ja bym pierwsze co to naładował akumulator i oddał do sprawdzenia. Spadek napięcia do 5V na akumulatorze sprawnym bez żadnego dymu raczej niemożliwy. Wszystko wygląda na uszkodzony akumulator a co do rozładowania to oddaj auto do kogoś kto ogarnie to i wie jak szukać takiej usterki jeśli ona występuje.
Witam serdecznie. To znowu ja z kolejnym problemem dotyczącym tego poczciwego starego lecz chodzącego clio. Mianowicie problem dotyczy zbyd duzego spadku napiecia na przewodzie prądowym idącym od alternatora do amumulatora. Ale od poczatku... Walczę z piszczacym paskiem osprzetu i dzis majsterkujac troszke postanowilem pomierzyc napiecia ładowania alternatora...
Witam mam pytanie . Dlaczego miernik pokazuje napięcie akumulatora 14.60 a przy włączonych światłach miernik wskazuje 16.80. Często po mimo jazdy autem rozładowywuje się akumulator.
Witam.W Renault premium 450dxi przy akumulatorach i instalacji jest napiecie 26,2v do 26,7v ,czyli trochę za niskie. Przy alternatorze jest 28,3 v .Wyczyściłem wszystkie połączenia na przewodzie prądowym od alternatora przez rozrusznik do akumulatorów ,wszystkie punkty masy i nadal bez zmian.Dodam że sytuacja trwa już od 3 miesięcy.Nie ma żadnych błędów,autko...
Witam mój problem polega na tym że jak odpalę auto i przyłącze miernik do zacisków akumulatora to napięcie wynosi 14,4V ale gdy auto się rozgrzeje to wynik jest 13,83V nie będę już wspominał o włączonych odbiornikach bo napięcie potrafi spaść do około 12,30V. podczas zwiększania obrotów do około 2500 napięcie wzrasta około 0,25V. czy to normalne czy...
A co z układem dolotu powietrza - przepływomierz :?: Czemu samochód wcześniej palił na " strzał" . Po niby poskładaniu przestał zapalać. Głowica z Trafica czy z innego dawcy 2.0 dci :?: od czasu do czasu ABS i PODUSZKA POWIETRZNA. Spadek napięcia akumulatora.
Witam .Nie dziala szyberdach w reno ,sprawdzilem na krótko silniczek działa ,przełacznik tez ok 24v bezpiecznik sprawdzony tez ma 24v ,przy wlaczeniu szyberdachu do silniczka dochodzi ok 12v wiec nic nie dziala.Co moze byc tego przyczyna?podejrzewam jakis sterownik tylko jak wyglada i gzie go szukac
Witam mam problem z masterem 2014r 2,3 a mianowicie wyświetla mi się usterka ładowania + cała choinka ( ESP, usterka wtrysku, usterka hamulców, ginie wspomaganie, światła itp) napięcie skacze od 11 do 14,5 zmieniony akumulator ,podmieniony alternator , masa sprawdzona i nadal problem Proszę o pomoc Dodano po 9 Podłożony był nowy moduł i nadal bez zmian
Witam mam problem z nadmuchem w scenic 1lift przestał działać na wszystkich poziomach i myślałem że to nadmuch lecz podlaczylem nadmuch na krótko do akumulatora i działa bardzo dobrze więc postanowiłem zobaczy czy we wtyczce do nadmuchu jest prąd i tu jest problem jak jest zero kresek to pokazuje 9v ale jak się zwiększy o kilka kresek siły nadmuchu...
Witam proszę o informację czy jeśli przewód jest lekko przycięty przez co kilka tylko drucików miedzianych w przewodzie daje napięcie to czy to może powodować spadek napięcia? Z 12V do 2,43V?
Mam pytanie: czy przy zapalonym silniku napiecie 14.1V jest dobre? a po włączeniu swiateł dmuchawy i ogrzewania tylnej szyby jak spada do 12.5V to dobrze? bo mi sie wydaje ze nie.....
Witam auto jak w temacie na gazie jedzie mi mac 110 na godzinę bede testował go dopiero jutro na benzynę ale jakby ktos podpowiedzial co moze byc powodem spadku mocy bylo by super
Mam Renault Clio Mk4 z kolejnym problemem. Podczas jazdy wskaźnik akumulatora może się włączyć, a następnie prawie natychmiast wyłączyć. Użyłem skanera ELM do sprawdzenia kodów błędów i znalazłem następujące: DTC250421 (DF046). Sprawdziłem kontekst i zauważyłem, że w tym momencie napięcie akumulatora pokazuje 0V, jednak nie ma różnicy w zachowaniu samochodu....
Uprzejmie proszę o rozkodowanie dwóch błędów które wyświetlają się jako SPADEK MOCY. EMS Mid 128 Pid 102 Fmi 0 Oraz Mid 128 Sid 32 Fmi 5 Z góry dziękuję Pozdrawiam
Witam. Jak w temacie brak napięcia ale wszystko po kolei: 1. to dwa dni temu wymieniłem pompkę paliwa bo stara sie spaliła. 2. po wymianie i podłączeniu pompka nie działała po sprawdzeniu na krótko pompka pompowała i samochód odpalał normalnie. Sprawdziłem miernikiem napięcie po przekręceniu zapłonu to dosłownie na 1-2 sek pojawia się napięcie 12V i...
witam mam powazne pytanie otóż w clio cos mi sie zdaje że alternator szwankuje bo jak na mój gust powoduje zbyt duze obciążenie silnika objawia sie to tym że gdy autko sobie chodzi na wolnych obrotach to jest ok ale gdy tylko włącze jakis odbiornk to spadaja obroty doś drastycznie przykładowo włącze światła postojowe to obroty o jakieś 100obr/min na...
Witam Posiadam renault megane 1.4 eco 1996r. Mój problem to brak napięcia na pompie paliwa przez co auto nie odpala. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Pompka spięta na krótko działa. Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego auta.
Witam.. W w/w aucie rozładowuje mi akumulator.. Sprawdziłem, pobór prądu na postoju wynosi 0.91A co wydaje sie być bardzo duzo.. Zaczełem wiec pokolei wyjmować bezpieczniki celem lokalizacji co tak ciągnie.. Po wyjęciu bezpiecznika 15A prąd spadł do 0.06A.. Problem w tym ze nie mogę znaleść nigdzie co oznacza na schemacie ponizej prezentowana ikona.....
Witam, W Renault Megane 1.6 benzyna z 98r.(przed liftingiem) resetuje się komputer. Czasami podczas jazdy, zaraz po odpaleniu, włączeniu świateł. Objawy bardzo różne, podskakujące zegary po przekręceniu kluczyka, po podświetleniu wyświetlacza od radia zauważyłem dziwnie falujące napięcie po zwiększeniu obrotów. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu resetuje...
Obciążalność jest praktycznie żadna, bo to OC "podciągnięte" do Vcc, przecież ta linia jest dwukierunkowa i "nadajesz" właśnie zwierając tę linię do masy. Podobnie ECU podczas nadawania zwiera ją do masy. Zarówno w EuroScanie jak i w AutoscannerOpel ta linia jest dodatkowo podciągnięta do Vcc (+12V) przez rezystor 1k - 2k2. Są też gotowe konwertery/drivery:...
Dla pojedynczej diody spadek napięcia jest prawidłowy.
Jeżeli napięcie na akumlatorze nie zajdzie poniżej 12,5V to nie zawracaj sobie nim głowy 12,65v po nocnym postoju jest napięciem prawidłowym szczególnie że jeździsz na krótkich trasach
Sprawdź automat w rozruszniku.
Czym podciągasz skład na maksa?
kopułka i WN nowe
Alternator suchy poszedł do serwisu na przegląd. Wrócił i wygląda jak nówka. Po założeniu zniknęły wszystkie problemy z napięciem.... No akurat nie w tym francuskim ścierwie. Włączenie nadmuchu powoduje spadek napięcia do 13,7 V. Potrafiło spaść do 13,2 V. Napięcie spada po włączeniu nadmuchu. Francuzi nie potrafią robić porządnych aut.
Tak więm,że taka róznica jest śmieszna A skąd ,to ogromny spadek napięcia 11%.
Witam. Kolego, wiązkę i styki do sprawdzenia, a nie tylko miernikiem, ale palcami, kabelek po kabelku od tego modułu. Złota myśl techniczna francuskich inżynierów od autek otarła zadek szkłem i na izolację przewodów dali bardzo liche tworzywo. W ciepłych miejscach przy silniku, w tym wieku Twojego autka, izolacja będzie krucha i odpadnie przy dotknięciu....
Prawdopodobnie przez spadek napięcia ,spróbuj wspomóc prostownikiem albo naładuj aku. Ale samo odczytanie błędów chyba jest możliwe co? Można też zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia i też będzie wiadomo czy buduje ciśnienie. Lampka czerwona od immo gaśnie?
Sprawdź kostkę przy sterowniku ABS i masy oraz stan ładowania. To są istotne sprawy. Jeżeli zawsze przed zapaleniem kontrolki przygasa Ci podświetlenie to jest jakiś trop. Sterowniki mają samo diagnozę i jeżeli wystąpi spadek napięcia poniżej dopuszczalnej normy ABS się wyłączy. Dodano po 4 Pożycz od kogoś miernik z pamięcią wskazań min/max podłącz...
Witam po wymianie chłodnicy egr oraz pompki elektrycznej pod lampą i podłużnicy po rozgrzaniu wyskakuje błąd jednostka pompy elektrycznej nie działa . Gdzie szukać przyczyną cosię dzieje Sprawa dot... Krótka odpowiedź Błąd DTC 102896 (Renault: DF1028, sub-kod 96 – „Electric water pump unit – not controlled / open circuit”) pojawia się, gdy sterownik...
Renault CLIO 2 PH2 2005 rok. Układ rozruchu i stacyjka występują także w innych samochodach tej firmy. Czasem występuje bez przekaźnika rozruchowego https://obrazki.elektroda.pl/5675111800_... https://obrazki.elektroda.pl/6816100500_... Objawy USTEREK: 1 Często nie kręci rozrusznik 2 Często miga dioda immo=zablokowanie...
Czyli jak widać problem siedzi w UPC. Zobacz w jaki sposób jest sterowany przekaźnik. Jeden z potencjałów musi być tam cały czas a drugi podawany jest z tranzystora, czyli np. plus jest cały czas a masa podawana jest z tranzystora. Zobacz na którym jest spadek napięcia. Zobacz czy nie ma tam popękanych lutów.
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Wszystkie złącza - połączenia są ważne, utrzymania czystości styku i unikaniu zwarć lecz szybciej będzie na nich spadek napięcia z uwagi na degradację kabli bo producent wdraża oszczędności stosując marnej jakości kable. Tu jest zawyżone napięcie a generuje prąd tylko alternator, lecz czystość styków i klem to zawsze powinno być na uwadze.
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
Czujnik napięcia występuje w wersji ze Start Stop i jest zamontowany na minusowej klemie. Ja nie posiadam tej funkcji i nie ma czujnika na akumulatorze. Ale gdzieś musi być tylko gdzie?
Przypadkiem nie masz regulacji podświetlenia, więcej żarówek to większy prąd a zarazem większy spadek napięcia
Nie wydaje mi się aby sprawność rozrusznika wynosiła 50%. Sprawność dobrego silnika elektrycznego przekracza 90%. Natomiast w tym poście co wkleiłem masz na oscyloskopie zmierzoną rzeczywistą moc pobieraną w funkcji czasu. Jeśli jesteś taki dobry w obliczeniach to powiedz mi ile takich superkondensatorów rozwiązało by problem?: https://tinyurl.com/sphxgg8...
Wszystko jest jak było,z 10 razy sprawdzałem i nawet wziąłem papier i jeszcze poczyściłem kabelki każdy z osobna,,,,ale zanim akumulator wziąłem do ładowania to kręciłem rozrusznikiem aż do bólu,aż padł,,,to może przez ten spadek napięcia się coś spaliło?
Witam. Szukam informacji jaki prąd pobierają wspomniane odbiorniki w Espace. Jak włączę szybę napięcie spada z 14,2 V do 14 V. Po wyłączeniu szyby i włączeniu nadmuchu napięcie potrafi spaść do 11,5 V. Przy 800 obrotach silnika. Przy 1000 obrotów jest podobnie. Dostałem informacje od elektryka, że ten typ tak ma, bo wentylator żre prąd jak najęty. Szyba...
Dowiedziałem się od mechanika że te Mastery są bardzo czułe na spadek napięcia i dlatego może wyłączać systemy które najwięcej pobierają prądu a ogólnie jeździ się super mogli by tylko trochę lepiej te drzwi usztywnić żeby nie wiało przy większych prędkościach pozdrawiam
Problemem okazało się wspomaganie a konkretnie pompa , przez cztery dni nie dało się zlokalizować bo była cisza , było mało oleju .Więc uzupełniłem. Ale mimo to że został uzupełniony to hałas powstał co pozwoliło zlokalizować przyczynę . Nie rozumiem tylko co do tego miał hamulec że wtedy cichło po wciśnięciu , jedyne co przychodzi mi do głowy to spadek...
Nie chodzi o wychwycenie sygnału miernikiem a napięcia zasilania. Mierzenie z podpiętym czujnikiem miało wykluczyć np zwarcie w czujniku i np spadek napięcia zasilania. Co by powodowało błąd już na postoju. Tak jak pisałem. Jak błąd pojawia się podczas jazdy to oczywiście że może tracić połączenie, ale może też źle "nadawać". A wtedy ECU wyłapie błąd...
Więc szukaj gdzie ten spadek napięcia jest. Jak myslisz to znajdziesz sybko.
Za mała energia rozruchu spowodowała zakłócenie pracy sterownika silnika. Spadek napięcia . Takie zabawy w Scenicu przejściówce , czyli twoim potrafią doprowadzić do zablokowania immobilisera, ale wtedy dałby znać kontrolką.
Tulejki wymienione. Nadal bez zmian. Był na clipie. Wykazało tylko spadek napięcia na komputerze.
Witam ponownie ;) chciałbym opisać cały przebieg naprawy, być może ktoś będzie miał podobną usterkę i opis będzie pomocy. Naprawę zacząłem od sprawdzenia wszystkich bezpieczników (obok silnika, w środku samochodu, na klemie + akumulatora) wszystko było sprawne, kable masowe, kable od akumulatora, kable przy rozruszniku aż w końcu sam rozrusznik wszystko...
Oczywiście że są łączone szeregowo Nie sprawdzałem tego, alei z tego należałoby wnioskować, że pojedyncza cewka jest zasilana napięciem 6V - taki spadek napięcia na niej się odkłada.
Czy może mi ktoś napisać jakie powinno być napięcie na kablach w aucie, na światłach mijania z podłączoną żarówką ? Podczas pracy silnika napięcie wynosi 14,4V. Na wyłączonym silniku jest to napięcie akumulatora, około 12V. Sprawdzałem właśnie w moim samochodzie, spadek napięcia wynosi ok 0.5V. Co daje odpowiednio 13,9V i 11,5V.
Przyrząd w ręke i po kolei mierzyć gdzie jest spadek napięcia isprawdzić połączenia masy
Ja bym zrobił taki by-pass, jakiś elektrozawór równolegle do przepustnicy z układem wykrywającym spadek napięcia na instalacji.
Po pierwsze, to zmierz, jakie masz napięcie na akumulatorze bez prostownika. Może być zbyt niskie do wyzwolenia wszystkich rygli drzwi. Jeśli napięcie jest mniejsze niż 12V, to doładuj akumulator. Problem z ryglem może leżeć: a) w samym ryglu - uszkodzony lub zbyt mocno obciążony mechanicznie (np. ocierający o coś, ze zgęstniałym smarem, itp.) b) w...
Witam, mam problem z moim Renault Trafic 2.0 DCI. Zaczęło się od uszkodzenia zaworu egr - najpierw migajace kontrolki silnika, serv później światło stałe i brak mocy. Komputer wskazał błąd zawodu egr - wymieniony na nowy. Po montażu wszystko ok. Auto wyjechalo w trasę, 1200 km i znowu migające kontrolki, później światło stałe tych samych kontrolek,...
Przepraszam za pomyłkę miałem napisać ze spadek napięcia jest o 0.04V
Clipa podpinałem nie ma błędów. Łapie tylko błąd jak zgaśnie - za niskie ciśnienie paliwa. Ale łapie go dlatego,że zgasł i nie zapisuje go w pamięci. Czy może być winny pedał gazu ? Tzn czy uszkodzona ścieżka na potencjometrze pedału gazu może gasić silnik, bo na drugiej ścieżce jest spadek napięcia do 0 V podczas wciskania pedału. tkoziol nie mam jak...
Pierw sprawdź pobór prądu, odłącz kleme i w szereg amperomierz wepnij poczekaj chwile i zobacz, kolejna sprawa ładowanie zmierz nic nie piszesz o kontrolce od ładowania zmierz i zobacz, co dalej to już sam se poradzisz jeszcze podłącz miernik i przy kręceniu rozrusznikiem zobacz jaki jest spadek napięcia jak spadek będzie poniżej 10V to akumulator szrot....
A co tam ma się dziać? Jakiś konkretny przebieg, jakieś wartości w konkretnym miejscu? Który blok odpowiada za alternator? A jeśli tam coś znajdziemy to można mu kazać obniżyć napięcie? Czy może to być związane z masą tego całego upc? Rozwiń mi jeszcze skrót UPC proszę. Co to jest konkretnie. Bo kolejnym pomysłem było sprawdzenie własnie połączeń masowych...
Witam. Być może napisze coś co było już opisane w tym wątku, ale postaram się zabrać dostępne mi informacje na temat sterowania tego regulatora. Widok wtyczki regulatora: __--__ / \ -| - - - |- \______/ 1 2 3 1 - S 2 - SIG 3 - FR
renault scenic spadek napięcia spadek napięcia rozruchu renault spadek renault
umowa sprzedaż schemat telewizor unimor schemat centralki zamka
halny vectra vectra światłowód
KA010 A7 V1.8 Motor Driver Board Availability, Sourcing, and Alternatives Kody błędów ECN w Oplu Astra H: Diagnostyka i Rozwiązania