I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
A kompresję sprawdzałeś??
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
Jakie błędy skoro się zaswieca
Nowe przełączniki, lub stare próbować reanimować.
Niestety inżynierowie się nie popisali w tym modelu jeśli chodzi o instalację elektryczną. W samochodzie, ktoremu kilka miesięcy temu skończyła się gwarancja wystąpił problem z ładowaniem. Po kilku sekundach zapalała się kontrolka, przy czym na akumulatorze napięcie nie spadało poniżej 13,9V. Na alternatorze było 14,6V. Przewód od akumulatora do rozrusznika...
Ten ,,bukiet,, z wykrzyknikiem
Kontrolka się wtedy zapala?
Należało by podłączyć komputer, następnie zweryfikować usterkę czujnika prędkości, co ma wpływ na ograniczenie momentu przez ASR. Następnie zdiagnozować główny zawór hamulcowy.
I jak kolego? Ustaliłeś coś?
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
TANIS66 Ja tak miałem ze swoja laguna II. Miala muła przy ruszaniu i kopcila na czarno. Postawiłem na warsztat i co sprawdzili czy nie ma gdzie
Witam Czy udało się zdiagnowac problem ? Ja mam podobnego robiłem , regenerowalem turbo , wtryski , niby parametry dobre teraz ale jak włączam 6 bieg jakby coś go trzymało.
Sprawdzi przepustowości katalizatora
Moze zawor lub czujnik doladowania. Podepnij pod kompa to sie dowiesz co go boli. Nikt na odległość Tobie tutaj nie pomoze. Komunikat dotyczy usterki układu wtryskowego,dolotowego (mi swiecilo jak wychwytywal zbyt male cisnienie doladowania).
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
WAŻNE- jakie dysze?
Gdzie stoisz?
Wiesz... sprawdz prosze keszcze kable wysokiego napiecia. Kolega posiada takze renault i mial podobny problem. Silnik tracil moc nawet przy 140 km/h. po zredukowaniu na 4 a nawet 3 bieg nic nie dalo :( Ale !!!!!!! wszystko bylo OK jak na dworze padalo. Nie wiem jaki to ma zwiazek... :) Mysle ze te informacje w jakis sposob Ci pomoga ustalic ta niemila...
Temat do zamknięcia.
Cześć. Mam taki sam problem. Z dostrzegłeś usterkę i co było?
Adblue działa. Przy tym spadku mocy pokazuje ikona wtrysku. Załączyłem zdjęcie.
Witam. Mam problem z mocą silnika. Jak jest zimny samochód jedzie z prędkością 70km/h, po 20 min predkość spada do 30/40 km/h, cały czas mam zapaloną czerwoną kontrolkę silnika: stop. Co jest problemem? Czy to wtryskiwacze, czy problem z pompa cisnieniową?
Ok to teraz jest już bez spadków
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Nic to nie dało............................. Dodano po 54 Aczkolwiek wraz wydaje mi się ze to coś ze spadkiem napięcia....
Jeśli masz veba to sprawdź oringi na rurce pod deklem czy nie przepuszczaja
Coś z paliwem a konkretnie co to tego nikt nie powie bez diagnostyki, najlepiej Clipem.
Rok ? Radio TUNER LIST czy UPDATE LIST ? Jak UPDATE LIST to odłącz je na 5 min - podłącz - wbij kod i na jakiś czas będzie ok ( do następnego spadku temperatury ) - wada fabryczna.
ja mialem to samo jest to zwarcie w instalacji przez co swieci się kontrolka swiec żarowych i spada moc silnik jedz do mechanika zajmującgo sie elektroniką samochodów i który się dobrze zna to usunie ci to szybko
witam, u mnie dokładnie to samo, tematów o brakuu mocy pełno, nigdzie odpowiedzi co pomogło.
Może, ja myślałem że zmierzyłeś spadek napięcia.
Ciiii - już nawet Rowan Atkinson jest oskarżany o powodowanie spadku sprzedaży elektryków.
Witam. Mam ten sam problem. Laguna 1.9dci Proszę o pomoc.
Dla pojedynczej diody spadek napięcia jest prawidłowy.
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Jesli jest spadek o 1,5 v na akumulatorze mierzony to jest to nie normalne.
Zobacz czy wężyki nie zamienione .
Przeniosłem z"Inne diagnoza"
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
jaki układ wtryskowy, czyżby delphi?
Więc proponuję odłożyć temat do momentu zamiany bezpiecznika na nowy i ewentualnym pomiarze napięcia na wtyczce. Niejednokrotnie już wyglądający na sprawny bezpiecznik na którym występował spadek napięcia spędził mi sen z powiek.
witam,kolego najprawdopodobniej przyczyna strzelania byla ta wadliwa swieca zaplonowa,pozdrawiam
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Do Reno to PyClip na telefon się sprawdza.
na początek sorry ze nie odpisywalem -swięta i takie tam zamieszanie ...... do rzeczy dzieki za podpowiedzi ale......jest tak akumulator naładowany -dość nowy bo ma 2 lata bezobsługowy magiczne oko pokazuje zieleń co znaczy że jest full pasek znów wymieniony naciągniety ładowanie na wolnych i na wysokich nie mienia się zbytnio bo jest o ile pamietam...
EMS 128,230,5 128,232,3 128,270,2 128,42,14 128,46,2 128,229,9 Przy tym zapala ,spadek mocy, oraz usterka pedału gazu.
Pojedź do kogoś kto zajmuje się elektryką w pojazdach. Niech podłączy ci tester np cdif-a. On sobie dobrze radzi z francuzami. Jeśli masz jakies pojęcie o sprawach elektrycznych podłącz miernik między masę a sygnał sondy, najlepiej analogowy. Włącz silnik i zobacz czy oscyluje sygnał pomiędzy 0 a 1V. Jeśli tak to sonda ok. Jeśli wskazanie stoi to sonda...
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
Wymieniłem przepustnicę.
Stodoły nie dały rady:D, radzę wybrać się na serwis. Ktoś cię naciągnął na czujniki, turbo i inne rzeczy a auto dalej nie jedzie:D. Proponuje sprawdzić katalizator i zawór wydechowy.
Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy nierówno "klekocze", niema mocy, nieznacznie dymi. Jeden z wtrysków " pierwszy od lewej" ma nieznaczny wyciek, ale do tej pory...
Czy występują również problemy z spadkiem mocy?
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
No to dostałam mały kłopot w spadku;p Dziękuję za informacje i pozdrawiam;)
Akumulator świeżo po ładowaniu ma właśnie ok. 13V jak postoi sobie to 12,5V jest prawidłowe i nie powinno szybko spaść jeśli akumulator jest odłączony także to normalne że tak ci sie robi a przecież nawet gdybyś miał napięcie odpowiednie to po długim czasie i tak prądu nie będzie a napięcie będzie.
Sprawdzić czy nie spadł przewód podciśnieniowy od turbiny, elektrozawór od niego znajduje się przy prawym nadkolu przy grodzi przedziału pasażerskiego. Najrozsądniej jechać na serwis, przyczyn spadku mocy może być wiele.
Można się dowiedzieć jaki jest silnik w tej lagunie???? rocznik itp.
A możesz mi powiedzieć kolego od czego mam zacząć.?Co najprawdopodobniej powoduje tak duży spadek ćiśnienia.
Do sprawdzenia parametry silnika bez tego ani rusz.
terownik silnika diagnozuje to jako spadek napięcia nie
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Układ wydechowy jest konstruowany jako całość z silnikiem i usunięcie lub zmiana któregoś elementu może przynieść różne skutki np. głośniejsza praca wzrost mocy lub jej spadek a w najgorszym przypadku powstanie echa fali stojącej czy wręcz przyspieszone zużycie silnika. Widziałem kiedyś badania z hamowni po usunięciu katalizatora (chyba to była skoda)...
nie zrozumiałem, według mnie to było twingo z silnikiem c
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
Sprawdzam programem.. Więc co radzisz?
Dzieki za spostrzegawczość. Pomyłka to był continental
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Clio 2 1,2 8v - spadek mocy, nie równa praca silnika
Jeżeli napięcie na akumlatorze nie zajdzie poniżej 12,5V to nie zawracaj sobie nim głowy 12,65v po nocnym postoju jest napięciem prawidłowym szczególnie że jeździsz na krótkich trasach
To odcięcie jest ze spadkiem 6dB ,czyli łagodnie będzie "zanikać" dźwięk od 200hz ( tak łopatologicznie).
no to musisz sprawdzic przepływomierz, może się wysypał.
Sprawdź automat w rozruszniku.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Tak.
Jurek55 doradził, jazda z CLIPEM i podgląd parametrów.
Jest to lampka kontrolna systemu blokady zapłonu,jeśli w taki jest wyposażony.A jeśli nie,to lampka kontrolna układu wtrysku paliwa.
Tam gdzie bezpieczniki pod kierownicą.
Jak można sprawdzić we własnym zakresie ciśnienie paliwa ? Silnik chodzi równo .
Witam koledzy. Reno max raczej zgadzam się z tobą. Jutro będę miał podobną Renie na warsztacie: też zero jakichkolwiek błędów, układ paliwowy ok, przeprogramowane vecu i eecu i nic. Podejrzewam sterownik eecu najlepiej jak bym miał inny sterownik do podłożenia. Co o tym sądzisz? Jak coś ustalę to dam znać na forum. Pozdrawiam.
ciężko wchodzi na obroty Rozpędzając się ? Na postoju jak dodaje gazu to wydaje się że silnik ma ducha Cały zakres obrotów? Wymieniłem filtr powietrza i paliwa ale nic nie pomogło. Jak auto się toczy ? Zajrzałeś do hamulców? W renault ulegają "biodegradacji"
A co tu ma wspólnego płyn do gaśnięcia???
Popraw pisownie , czytać się tego nie da.Nikt Tobie nie pomoże dopóki tego nie zrobisz.
To daj do lepszych.
Wiec mam dla ciebie chyba lekarstwo. Mam ten sam model i nad glowa masz infrared i immobilaiser tzn tam gdzie swiecisz swiatlo i kierujesz szyberdachem.Jesli masz szyberdach to jest tam taka uszczelka dookola szyby ktora po paru latach sie odksztalca i woda sie dostaje pod szybe a dalej na elektronike immobilasera mi przez to auto nie chcialo palic...
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
Przy długości przewodu plusowego więcej niż 3m dałbym 16mm2 żeby zachować max. 3% spadku napięcia na przewodzie ( przy 500W ciągłego obciążenia) Przy 1000W już 25mm2
Skoro to się dzieje tak często, to nie widzę problemu w zdiagnozowaniu usterki. Na forum nie rozwiążesz kłopotu, bez jakichkolwiek wstępnych diagnoz/testów. Rozglądnij się za porządnym warsztatem/serwisem/mechanikiem i opowiedz mu swoje spostrzeżenia - resztę powinien sam odnaleźć! To jedyne wyjście dla Ciebie - odstaw samochód w kompetentne miejsce...
Po naciśnięciu pedału gazu ponad połowę rezystancja powinna rosnąć dalej a ona osiąga 2070 w połowie i dalsze wciskanie pedału gazu powoduje jej spadek.
Mam Dodano po 8 Mam dokładnie to samo. Renault Espace 2.0i 8V nie pali na drugi cylinder. Cisnienie na wszystkich cylindrach dobre i równe. Zamieniałem kable swiece cewki i ciągle drugi cylinder nie działa. Wymieniłem drugi wtryskiwacz i nadal nic. Stały plus jest,impulsowy minus też. Na diodzie miga, na żarówce też.Świeca czarna ale sucha. niby elektrycznie...
Cewki WN ?.
Rozumiem, myślałem tylko że naprowadzi mnie ktoś z czym to może być związane tj. spadek mocy.
Mierz na obrotach ok 2000obr.min , poxatym pomierz prad jaki daje alternator!
co znaczy pojęcie sparowanie ECU ? W aucie masz immo. Znaczy na plak reaguje wchodząc w obroty ( słychać wtryski ) ale po zaprzestaniu psikania plaka samochód gaśnie. na plaku nie chciał zadziałać, słychać było pracę tak jakby na dwóch cylindrach. Motasz się trochę w zeznaniach, precyzyjne przedstawienie raczej pomoże.
Jeżeli przewody od nagrzewnicy są gorące to masz zapchaną nagrzewnicę .
Witam auto jak w temacie na gazie jedzie mi mac 110 na godzinę bede testował go dopiero jutro na benzynę ale jakby ktos podpowiedzial co moze byc powodem spadku mocy bylo by super
Dymienie, spadek mocy, kontrolka
Moj szosowy pirat roznie zachowuje sie w zaleznosci od warunkow atmosferycznych... Przy "chłodnym" powietrzu ciagnie jak głupi, natomiast gdy jest ciepło nie ma mocy. Co może być przyczyną?
standart,problem z cisnieniem paliwa,regulatory padaja na potege
spadek renault renault spadek obrotów renault premium spadek
blank check false bateria wkrętarka naprawa płyta grzejna amica
kodowanie immobilizera kodowanie immobilizera
Sterowniki do gamepada Manta Hunter MM817 - jak zainstalować? Schemat instalacji elektrycznej lodówki Samsung DA61-00159A-B