I pewno masz prawidłowo dla tego samochodu. Pomierzony prąd to zapotrzebowanie instalacji samochodu (zapłon, wskaźniki, lampki, sterowniki itp). Napięcie 12,8 V przy pełnym obciążeniu instalacji to jeszcze nie jest klęska.
A kompresję sprawdzałeś??
Jakie błędy skoro się zaswieca
Ok to teraz jest już bez spadków
A mnie zastanawia to wyrównoważanie cylindrów +-7 podaj cały rozpis z testu z cylindrów??
Nowe przełączniki, lub stare próbować reanimować.
Nic to nie dało............................. Dodano po 54 Aczkolwiek wraz wydaje mi się ze to coś ze spadkiem napięcia....
Ten ,,bukiet,, z wykrzyknikiem
Kontrolka się wtedy zapala?
Może, ja myślałem że zmierzyłeś spadek napięcia.
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
I jak kolego? Ustaliłeś coś?
Niestety inżynierowie się nie popisali w tym modelu jeśli chodzi o instalację elektryczną. W samochodzie, ktoremu kilka miesięcy temu skończyła się gwarancja wystąpił problem z ładowaniem. Po kilku sekundach zapalała się kontrolka, przy czym na akumulatorze napięcie nie spadało poniżej 13,9V. Na alternatorze było 14,6V. Przewód od akumulatora do rozrusznika...
Ciiii - już nawet Rowan Atkinson jest oskarżany o powodowanie spadku sprzedaży elektryków.
Rok ? Radio TUNER LIST czy UPDATE LIST ? Jak UPDATE LIST to odłącz je na 5 min - podłącz - wbij kod i na jakiś czas będzie ok ( do następnego spadku temperatury ) - wada fabryczna.
Sprawdzi przepustowości katalizatora
Należało by podłączyć komputer, następnie zweryfikować usterkę czujnika prędkości, co ma wpływ na ograniczenie momentu przez ASR. Następnie zdiagnozować główny zawór hamulcowy.
Moze zawor lub czujnik doladowania. Podepnij pod kompa to sie dowiesz co go boli. Nikt na odległość Tobie tutaj nie pomoze. Komunikat dotyczy usterki układu wtryskowego,dolotowego (mi swiecilo jak wychwytywal zbyt male cisnienie doladowania).
Gdzie stoisz?
Czy występują również problemy z spadkiem mocy?
WAŻNE- jakie dysze?
TANIS66 Ja tak miałem ze swoja laguna II. Miala muła przy ruszaniu i kopcila na czarno. Postawiłem na warsztat i co sprawdzili czy nie ma gdzie
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
Adblue działa. Przy tym spadku mocy pokazuje ikona wtrysku. Załączyłem zdjęcie.
Chodziło mi o to, że pomiar powinien być na akumulatorze tudzież alternatorze żeby spadki napięcia na przewodach nie wprowadzały niepotrzebnego zamieszania.
Po naciśnięciu pedału gazu ponad połowę rezystancja powinna rosnąć dalej a ona osiąga 2070 w połowie i dalsze wciskanie pedału gazu powoduje jej spadek.
Witam Czy udało się zdiagnowac problem ? Ja mam podobnego robiłem , regenerowalem turbo , wtryski , niby parametry dobre teraz ale jak włączam 6 bieg jakby coś go trzymało.
A możesz mi powiedzieć kolego od czego mam zacząć.?Co najprawdopodobniej powoduje tak duży spadek ćiśnienia.
Więc proponuję odłożyć temat do momentu zamiany bezpiecznika na nowy i ewentualnym pomiarze napięcia na wtyczce. Niejednokrotnie już wyglądający na sprawny bezpiecznik na którym występował spadek napięcia spędził mi sen z powiek.
wypadalo by sprwdzic polaczenia bo zasniedziale beda powodowaly wzrost poboru pradu i zwiazany z tym spadek napiecia
Temat do zamknięcia.
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Napięcie mierzyłem z podłączoną żarówką, Odbłyśniki są bardzo dobre i reflektory nie są porysowane, tydzień temu miałem przegląd i diagnosta nie widział problemu zeświatłam według swojego przyrządu . Podczas jazdy skupienie świateł jest dobre . Ja myślę, że może coś jednak być ze spadkiem napięcia , 1,7 V to prawie 13% spadku.
Wiesz... sprawdz prosze keszcze kable wysokiego napiecia. Kolega posiada takze renault i mial podobny problem. Silnik tracil moc nawet przy 140 km/h. po zredukowaniu na 4 a nawet 3 bieg nic nie dalo :( Ale !!!!!!! wszystko bylo OK jak na dworze padalo. Nie wiem jaki to ma zwiazek... :) Mysle ze te informacje w jakis sposob Ci pomoga ustalic ta niemila...
Coś z paliwem a konkretnie co to tego nikt nie powie bez diagnostyki, najlepiej Clipem.
Dla pojedynczej diody spadek napięcia jest prawidłowy.
Cześć. Mam taki sam problem. Z dostrzegłeś usterkę i co było?
Podłączono pod inny komputer i pokazał błąd " nieprawidłowe dane z czujnika "A" NOX". Czujnik " A" NOX to ten na samym końcu wydechu. Po wypięciu wtyczki z tego czujnika sytuacja się nie zmienia- wygląda to tak jakby nie docierał tam prąd, dlatego samochód cały czas uznaje, że ten czujnik nie jest podłączony i pokazuje błąd. Po skasowaniu błędów, nic...
No to dostałam mały kłopot w spadku;p Dziękuję za informacje i pozdrawiam;)
Rozumiem, myślałem tylko że naprowadzi mnie ktoś z czym to może być związane tj. spadek mocy.
terownik silnika diagnozuje to jako spadek napięcia nie
Częstą tego przyczyną są kiepskiej jakości czujniki otwarcia drzwi, mimo ze jego styki powinny być zwarte to jest jakaś rezystancja. Można je wymienić albo zmienić żarówki na diody LED, mniejszy prąd, mniejszy spadek napięcia.
Sprawdź czy działa poprawnie elektrozawór lpg. Może nie otwiera się i jest spadek ciśnienia.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Witam auto jak w temacie na gazie jedzie mi mac 110 na godzinę bede testował go dopiero jutro na benzynę ale jakby ktos podpowiedzial co moze byc powodem spadku mocy bylo by super
Układ wydechowy jest konstruowany jako całość z silnikiem i usunięcie lub zmiana któregoś elementu może przynieść różne skutki np. głośniejsza praca wzrost mocy lub jej spadek a w najgorszym przypadku powstanie echa fali stojącej czy wręcz przyspieszone zużycie silnika. Widziałem kiedyś badania z hamowni po usunięciu katalizatora (chyba to była skoda)...
Witam. Mam ten sam problem. Laguna 1.9dci Proszę o pomoc.
Clio 2 1,2 8v - spadek mocy, nie równa praca silnika
Jeśli masz veba to sprawdź oringi na rurce pod deklem czy nie przepuszczaja
Przypadkiem nie masz regulacji podświetlenia, więcej żarówek to większy prąd a zarazem większy spadek napięcia
Zobacz czy wężyki nie zamienione .
Dymienie, spadek mocy, kontrolka
witam, u mnie dokładnie to samo, tematów o brakuu mocy pełno, nigdzie odpowiedzi co pomogło.
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Warto spróbować i pilnować stanu akumulatora, oczyścić także i zabezpieczyć gniazda bezpieczników. Usterka występuje jedynie w skutek spadku napięcia.
Takie jak na akumulatorze z tolerancją do kilkuset mV spadków na przewodach.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Spadki napięcia mogą powstawać na złych stykach. Prąd ładowania akumulatora i prąd pobierany przez urządzenia przepływający przez zły styk powoduje jego nagrzewanie, rezystancja styku rośnie co powoduje jeszcze podniesienie rezystancji i jeszcze większy spadek napięcia. Skontroluj wszystkie połączenia - klemy na akumulatorze, połączenie ujemnej klemy...
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
To odcięcie jest ze spadkiem 6dB ,czyli łagodnie będzie "zanikać" dźwięk od 200hz ( tak łopatologicznie).
Pojedź do kogoś kto zajmuje się elektryką w pojazdach. Niech podłączy ci tester np cdif-a. On sobie dobrze radzi z francuzami. Jeśli masz jakies pojęcie o sprawach elektrycznych podłącz miernik między masę a sygnał sondy, najlepiej analogowy. Włącz silnik i zobacz czy oscyluje sygnał pomiędzy 0 a 1V. Jeśli tak to sonda ok. Jeśli wskazanie stoi to sonda...
Witam. Mam problem z mocą silnika. Jak jest zimny samochód jedzie z prędkością 70km/h, po 20 min predkość spada do 30/40 km/h, cały czas mam zapaloną czerwoną kontrolkę silnika: stop. Co jest problemem? Czy to wtryskiwacze, czy problem z pompa cisnieniową?
ja mialem to samo jest to zwarcie w instalacji przez co swieci się kontrolka swiec żarowych i spada moc silnik jedz do mechanika zajmującgo sie elektroniką samochodów i który się dobrze zna to usunie ci to szybko
Wystarczy spadek napięcia przy kręceniu rozrusznikiem i też nie zapalił. Do sprawdzenie obroty i spadek napięcia w instalacji.
Wymieniłem przepustnicę.
Co już sam sprawdziłeś? Jakiej kondycji jest akumulator ? jakie jest ładowanie? jaki jest spadek napięcie przy próbie uruchomienia? na krótko rozrusznik kręci?jaki jest stan klem akumulatorowych?
Przeniosłem z"Inne diagnoza"
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Dostałem w spadku z Renault clio odtwarzacz Philips 22 DC579/62B . Po wymianie akumulatora wyświetla się COD i nie wiem jak wpisać czterocyfrowy znany mi kod . Jakich klawiszy użyć aby go wpisać ? Pomocy !
EMS 128,230,5 128,232,3 128,270,2 128,42,14 128,46,2 128,229,9 Przy tym zapala ,spadek mocy, oraz usterka pedału gazu.
Do Reno to PyClip na telefon się sprawdza.
jaki układ wtryskowy, czyżby delphi?
Przy długości przewodu plusowego więcej niż 3m dałbym 16mm2 żeby zachować max. 3% spadku napięcia na przewodzie ( przy 500W ciągłego obciążenia) Przy 1000W już 25mm2
dzięki wielkie a co do spadku mocy?(bo jeszcze jej nie wymieniłem czekam na przesyłkę)
Wpływ na ciśnienie zasilania mogą mieć pompka niskiego , zaworek w głowicy , podstawa filtrów , obsady wtryskiwaczy . W tych autach na duże spalanie ma wpływ właśnie ciśnienie zasilania , luzy zaworowe , oraz sprawny scr.
Sprawdzić czy nie spadł przewód podciśnieniowy od turbiny, elektrozawór od niego znajduje się przy prawym nadkolu przy grodzi przedziału pasażerskiego. Najrozsądniej jechać na serwis, przyczyn spadku mocy może być wiele.
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Generalnie nie widać żeby światła pulsowały, przygasają tylko lekko przy spadku obrotów silnika.
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Wierz mi, że może. Prywatnie jeżdżę Fordem Courierem 1.3 i na wszystkich cylindrach ma około 5 i jeździ, nie pali oleju. Oczywiście wiem, że jest szybko do zrobienia, ale nie ma problemów z jeżdżeniem nim (poza spadkiem mocy).
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Witam mam problem w renault grand scenic2 nie ma reguły czy ciepły czy zimny podczas ruszania w momencie kiedy centralny zamyka wszystkie zamki auta dusi się nie reaguje wogole na gaz przez chwilę około 5 sekund i po chwili już jedzie normalnie tak samo się dzieje gdy zalączam wycieraczki, tylko przy samym załączeniu później już jest normalnie nawet...
Zawór EGR, zawór sterujacy turbiną, sama turbina, czujnik cisnienia. Sprawdź.
To Ci się źle wydaje, mierzysz spadek na 2 diodach.
Nie tylko w Renault. Każdy czujnik TPMS wzbudza się samoistnie w przypadku wykrycia NAGŁEGO ZNACZNEGO spadku ciśnienia. Ok 0.5 bara wystarcza.
Akumulator świeżo po ładowaniu ma właśnie ok. 13V jak postoi sobie to 12,5V jest prawidłowe i nie powinno szybko spaść jeśli akumulator jest odłączony także to normalne że tak ci sie robi a przecież nawet gdybyś miał napięcie odpowiednie to po długim czasie i tak prądu nie będzie a napięcie będzie.
Sprawdź akumulator, zasilania - to są błędy najczęściej spowodowane spadkiem napięcia na sterowniku.
na początek sorry ze nie odpisywalem -swięta i takie tam zamieszanie ...... do rzeczy dzieki za podpowiedzi ale......jest tak akumulator naładowany -dość nowy bo ma 2 lata bezobsługowy magiczne oko pokazuje zieleń co znaczy że jest full pasek znów wymieniony naciągniety ładowanie na wolnych i na wysokich nie mienia się zbytnio bo jest o ile pamietam...
Stodoły nie dały rady:D, radzę wybrać się na serwis. Ktoś cię naciągnął na czujniki, turbo i inne rzeczy a auto dalej nie jedzie:D. Proponuje sprawdzić katalizator i zawór wydechowy.
Witam! Dzięki za odpowiedź. W moim wypadku okazało się, że główną przyczyną była uszkodzona cewka - już wymieniona. Silnik trzyma obroty nawet po rozgrzaniu, choć na moje ucho przydałaby mu się chyba jeszcze regulacja bo brakuje jednak płynności pracy silnika. Występuje nadal niewielka niemiarowość obrotów, ale na szczęście nie ma już problemu z ich...
Boś xxxxxxx, nie mierzysz na alternatorze tylko gdzies w instalacji , gdzie są bo muszą byc spadki napuęcia od odbiorników.
Można się dowiedzieć jaki jest silnik w tej lagunie???? rocznik itp.
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
Witam Panowie mam podobny problem (silnik jak w temacie) mruga przez chwile kontrolka od świec żarowych a do tego praktycznie na stałe zaświeciła sie kwadratowa, pomarańczowa kontrolka z zygzakiem w środku. Silnik pracuje wtedy nierówno "klekocze", niema mocy, nieznacznie dymi. Jeden z wtrysków " pierwszy od lewej" ma nieznaczny wyciek, ale do tej pory...
Do sprawdzenia parametry silnika bez tego ani rusz.
Dzieki za spostrzegawczość. Pomyłka to był continental
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
No ewentualnie masa między aku budą, mierz napięcia na urządzeniu, oba kable miernika na np na komp silnika, nie jeden kabel miernika na minus aku a drugi na urządzenie. Nikt nie pisze że wina Aku i alternatora, tylko spadku napięcia
nie zrozumiałem, według mnie to było twingo z silnikiem c
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
renault spadek renault spadek obrotów renault premium spadek
głośniki przenośne ładowanie nawigacja wymiana baterii terma baterie
traktorek kosiarka hulajnoga skymaster
Uziemienie punktu rozdziału przewodu PEN na N i PE - czy jest konieczne? Element SMD z kodem 13X - identyfikacja i analiza