Coś mam, powinno pomóc:
Między pilotem a radiem jest wyświetlacz i przez niego idzie sterowanie
Jest taka możliwość. Wystarczy kupić odpowiedni adaptor. Na przykład DRNS002 - Sony stalk & display adapter Renault - obsługuje zdalne sterowanie i wyświetlacz, ale radio musi mieć sterowanie zmieniaczem.
scenic sterowanie tylu ma pod sterowaniem nawiewow. jesli przerobisz panel przyciskow w drzwiach i doprowadzisz kable to jest to mozliwe.
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
Raczej ze sterownika silnika
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
http://obrazki.elektroda.pl/5882333500_1... Witam Chciałbym przedstawić swoją najnowszą konstrukcję. Jest to adapter do sterowania radiem sony przez fabryczny pilot renault. Pilot renault to de fakto klawiatura matrycowa o trzech wierszach i trzech kolumnach. W niektórych wersjach widziałem że jest osobny przycisk mute, u mnie nie ma...
Przejrzyj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
W tym clio są w każdych drzwiach oddzielne moduły sterowania szybami i bardzo często ulegają uszkodzeniu. Weź skończ majaczyć. http://obrazki.elektroda.pl/5425925600_1... 645-Uch 1168-Lewy zespół przełączników 203-Lewy silnik 133-Prawy przycisk 204-Prawy silnik
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Różowy i fioletowy w szarym konektorze z tyłu bezpieczników. W modelu'97 czarny konektor.
Temat ogarnięty,pin 10.
miałem takie przypadki z innymi sterownikami stałokodowymi gdzie fabryczne piloty innych aut np nissan , renault czy jeep sterowały tym sterownikiem ( RTX) stałokodowe to szajs nic nie warty.
W wiązce radiowej nie ma zapłonu,radio czyta go cyfrowo po CANie,pilota też nie ogarniesz bo wyświetlacz koduje polecenia.ACC do radia weź sobie z zasilania zapalniczki.W sieci widziałem opis jak przerobić pilota reno na sterowanie rezystancyjne.
Steruje przepływem oleju.
Jeśli masz do tego odpowiedni program i akurat działa bo takie prymitywne programatorki nie zawsze chcą działać to może i uda się odczytać. Ale ponieważ ta pamięć jest w technologii powierzchniowej lutowana i do tego przyklejona od spodu to jak większość takich co robią to pierwszy raz zapewne urwiesz jej nogę a potem zapłacisz dwa razy tyle za naprawę....
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Proszę bardzo
Jeśli chodzi op[ przycisku wewnątrz uta to otwierać będzie, ponieważ centralny jako taki działa. Aczkolwiek wiem, że wraz z usunięciem immo w niektórych modelach Renault usuwało się sterowanie radiowe.
Jeśli posiadasz pilota na podczerwień a pilot jest sprawny i nadaje, wymontuj z podsufitki odbiornik podczerwieni i zobacz czy nie jest pozalewany. Często dochodzi do przecieków z anteny i zalewa właśnie ten odbiornik.
Witam, mam takie pytanie, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak można podłączyć elektrycznie webasto airtop 2000 chyba z Volvo lub Renault? Jest możliwość dokupić jakąś uniwersalną wiązkę i zegar, lub tylko włącznik z potencjometrem? Widziałem, że można kupić na znanym wszystkim portalu aukcyjnym wiązki po około 500 zł, czy jak wezmę do tego włącznik...
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Sterowanie masą z modułu skrzyni
Wykręcimy się dwie śruby mocujące sterowanie .
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Niekiedy sama wymiana nie wystarczy - trzeba jeszcze za pomocą testera przeprowadzić "adaptację" wymienionego elementu, podczas której sterownik "uczy" się z nim współpracy...
Witajcie drodzy, mam problem z moją Megi Żona czy narzeczona?. Przepraszam za sposób mojego opisu ale nie znam się ani trochę na autach, ale jednak proszę bardzo o pomoc co może być powodem, i z góry dziękuję za pomoc. To cię nie usprawiedliwia. Brat sprawdzał wszystkie bezpieczniki jakimiś miernikami i próbówkami czy coś tam siedział ponad godzinę...
prąd przy przykręcaniu rozrusznikiem utrzymuje się w granicach 23.5 V Który dokładnie jest to tranzystor? Masz gumiaka sterownik będzie trudno. Zamień miejscami wtyczki cewki i zobacz czy to cewka czy sterowanie.
Saly , nie mam żadnego rysunku. Myślę ,że koledzy podpowiedzą Ale dodam ,że klapami nawiewu sterują silniczki.
261 to do kontroli na desce 261 to jest radio. Sterowanie kontrolką leci CANem
Stary temat, ale widzę że jeśli dodaje się poradę, to można jeszcze coś dopisać Jest taki obrazkowy tutorial polegający na przeróbce pilota (prawdopodobnie właśnie z Laguny 2) i dorzuceniu zewnętrznej płytki z rezystorami: http://caraudiomod.pl/radio-pioneer-i-pi...
Załączam schemat sterowania opornikami grzewczymi w SCENIC II, są 2 rodzaje tych oporników ale dla Twojego typu ten jest właściwy.
to jest renault sterowanie wychodzi z sterownika
Pewnie przy naprawie klapy ktoś zamienił przewody. Z tego co kojarzę to w Renault jest sterowanie +/- i -/+, tzn. podanie napięcia (impulsu) w jednej polaryzacji powoduje zadziałanie - zamknięcie lub otwarcie. Na 100% jest zamiana przewodów gdzieś we wtyku po drodze do zamka.
Rozkręć lusterko i te przyciski do sterowania i sprawdź kabel. Zrób prosty obwód: Akumulator i żarówkę. Jeśli nie wiesz o co chodzi napisz - narysuję.
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.pl/8109826500_1...
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Zwarcie może robić moduł ecas.
Ma mieć na górze napis Radiosat do tego rocznika. Nie pasuje Tuner List ani Update List (chyba, że wymienisz sam wyświetlacz i kabelek do radia).
Mylisz się tam w obudowie nagrzewnicy jest sterownik i z tego miejsca sterowany jest elektrozawór
testy, testy i jeszcze raz testy. Naprawdę bez tego nie chcę się wymądrzać bo mogę wprowadzać w błąd. Tak na przeczucie - sterowanie, ale.........
Wygląda to na alternator, który nie daje sobie rady z ładowaniem na wolnych obrotach lub wadliwe sterowanie. Włączasz klimę i jest wszystko git (podniesione obroty), wyjmujesz wtyczkę sterowania i też jest git (13,7 ale stabilne). Zacznij szukać od strony sterowania.
To przewody od sterowania zdalnego.Can bus nie będzie tam do niczego potrzebny bo tam nie na Cana. Potrzebujesz interfejsu sterowania zdalnego pod starszy system Tuner List
19 lat ! ! ! Najlepsze wykopalisko, jakie widziałem!
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
Bez oryginalnego wyświetlacza żaden moduł Can nie zadziała bo to wyświetlacz tworzy sieć can multimedia która steruje radiem
Wygląda na sterowaną nadciśnieniem. Jesteś pewien, że jest tam jakiś zawór? W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora.
Proszę Diesel.
Kolego, nurkujesz pod auto, cała skrzynka jest pod autem, bliżej prawego boku, pomiędzy wózkiem a bakiem. Odkręcasz stalową ramę obejmującą skrzynkę, potem samą skrzynkę (osłonę) i masz wszystko prawie jak na dłoni. Obok wiatraka masz przykręcone (każdy dwoma wkrętami) dwa moduły, do każdego przychodzą dwie wiązki (zasilanie i sterowanie).
I dalej problem z odpalaniem. Teraz rano jak jest zimno nie zapali, postoi do południa jak zrobi się cieplej i pali.... Zaznaczam że świece sprawdzane jaki sterowanie świec...
Schematy magnum dxi.
wepnij się w wyłacznik wśrodkowej konsoli, sterowanie +
Jeśli po załączeniu kluczyka wywala błąd to masz przerwę lub zwarcie w obwodzie, clip pisze ale trzeba umieć czytać, chociaż.
Czy na sterowniku świec masz plus, masę i sterowanie?
Tylko zamek
Napisz do gościa z piloty.pl , a na bank Ci pomoże jeśli ten tajemniczy Sony ma wejście na takie sterowanie.
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
Umiejscowienie czujnika zalezy od rodzaju silnika jaki masz pod maska.Wentylator zalaczany jest przekaznikiem(obok aku w plastikowej skrzynce)a ten sterowany jest komputerem silnika
bez problemu
Witam ! Jeżeli masz coś takiego jak na zdjęciu to masz sterowanie na podczerwień: http://obrazki.elektroda.pl/3976612700_1... , jeżeli jest inaczej to masz sterowanie radiowe pewnie !
DRNS002 - Sony stalk & display adapter Renault. Dość droga zabawka obsługująca zdalne sterowanie i wyświetlacz, ale radio musi mieć sterowanie zmieniaczem.
Dzięki mam takie coś u siebie i też miałem jutro zamawiać przekaźnik (230zł orginał) ale napiecia mam takie jak opisujesz. Przekaźnik ma 4 wyj na świece 1 zasilanie 1 diagnostykę i 1- ? opisany jako CDE ? Jutro będę z tym walczyć i naraźe powszczymam się z zakupem
hmm...dzięki za jakikolwiek odzew, ale kurcze który to przycisk "A" ?? Nie ma żadnych pokręteł przy zegarach tylko sterowanie jest przy kierownicy...:/
Z tym napieciem tez mysle ze ok. Bardziej interesuje mnie ktory zawor utrzymuje cisnienie na sterowanie skrzyni.
Tam już chyba było cyfrowe sterowanie, a nie analogowe.
komputer wtrysku nie ma żądania tylko sterowanie pewnymi elementami, żądanie jest z innych podzespołów, jak napisałaeś. wymień regulator obrotów i sprawdź jeszcze raz
Podłączenie według załączonego schematu działa
Po pierwsze więcej informcji o pojedzie, jaki silnik, po drugie czy to maualna czy automatyczna klimatyzacja. Po trzecie probowałeś czytać błędy ze sterownika klimy? Masz na schemacie (automatycznej) dwa przekaźniki wentylatora oraz wszystkie potrzebne informacje żeby to sprawdzić (sterowanie zasilania etc.)
Konkretnie chodzi o Daewoo, ale domyślam się, że tak działają wszystkie marki. Czy w tym układzie wystarcza podłączenie wyjść "silniczków" do potencjometru? Jeśli tak jakie są orientacyjne parametry potencjometów dołączanych do wyjść silniczka (Daewoo, Mercedes, Renault)?
Wystarczy po odpaleniu wypiąć wtyczke. DFM to info dlae ecu nie sterowanie
Znajdź ten przekaźnik i odłącz przewód o którym wspominałem, zobaczysz efekt. Jak nie będzie ściemniać podświetlenia to już wiesz co dalej. Kolego -milejow- taki przekaźnik jest w tych samochodach, poza tym spójrz na nagłówek. To jest dział dla początkujących więc okaż trochę cierpliwości i zrozumienia. Do tematu nie wniosłeś nic ciekawego. Nara
W Renault Master to służy do deaktywacji alarmu. Trzeba znać pin.
Gumki przewodzące, tak samo działa klawiatura w każdym pilocie rtv
"Nie daje oznak życia" a co z przetwornicą i jej sterowaniem.
Witam! Jak w temacie. Dmucha zimnym przy ustawieniu LO i 16 C. Po ustawieniu na 16,5 C dmucha ogniem piekielnym. W momencie ustawiania z 16,5 na 16 silniczki sterujące pracą mieszalników jadą od zderzaka do zderzaka. Jeśli do tej pory nie znalazłeś problemu ... podobny problem miałem w Koleosie. Okazało się, że mechanik podczas składania samochodu...
Wymienia się. W robocie stosowany jest Elf Speedmatic Czy wiesz jaki może być max poziom oleju w robocie? W zbiorniczku mam tylko zaznaczony poziom min, a max niestety nie ma.
Chcę kupic radio PIONEER DEH-5700MP lub 5730 i interesuje mnie czy mogę jakoś je podłączyć zeby działało z fabrycznym sterowaniem Renault Megane - orginalny pilot i wyswietlacz (Renault Megane z 1996 r.)
Trzeba ją "przyuczyć".. Na max do góry, aż będzie zamknięta a następnie przez kilka(5-10) sekund trzymać ten sam klawisz..
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Jest, przerobienie pilota na sterowanie rezystancyjne
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
Witam czy mogby mi ktos podpowiedziecjak jest sterowane automatyczne sprzeglo w tym autku bo podczas jazdy blokuje sie mi i nie moge zmieniac biegow stalo to sie porzy uszkodzeniu alternatora Pozdrawiam Andrzej
Tak samo masz w Renault Master. Musisz mieć +12V (jeżeli po stacyjce to prawdopodobnie żółty), masę (czarny) , +podświetlenie i 2 wyjścia na silnik. Ja będziesz ręcznie załączał przekaźniki to szyba powinna chodzić.
Witam. Panowie mam identyczne kabelki jak założyciel tematu. Pytanie brzmi czy da się podpiąć nie oryginalne radio by fabryczny wyświetlacz ożył ? Jeśli nie, to jakie spasuje oprócz Update List ?
Mam bardzo podobny problem. Renault Modus. Sterowanie zamka lewych przednich drzwi nie działa, kluczyk obraca się i cisza, z pilota pozostałe działają. Tapicerka zdjęta i nie widzę możliwości otwarcia. Jak ktoś wie, lub ma jakiś pomysł, to proszę o informację.
Masz uszkodzoną opornicę wentylatora nadmuchu, sterowanie obrotami i otwieranie/zamykanie klapy idzie przez nią.
test dozowania zrobiłeś
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Witam Czy radiem JVC KD-G202 mozna sterować fabrycznym pilotem z Renault Laguna 1995r ?
Sterowanie idzie z pod pedału hamulca, często ulega uszkodzeniu ten zawór.
Nie da się podłączyć bezpośrednio, potrzebny jest adapter CAN.
Drogowe to przekaźnik a jego sterowanie nie musi być plusem tylko masą Sprawdź sposób sterowania na przekaźniku
https://obrazki.elektroda.pl/7266661500_... Wczoraj zamontowałem w Renault Megane radio 2DIN z Androidem i dopadł mnie temat sterowania z pilota przy kierownicy. W radiu służą do tego przewody KEY1 i KEY2. Wbrew wielu opisom te przewody nie są wejściem dla magistrali CAN, więc nie próbujcie ich do niej podłączać. Pilot w tym aucie...
Pokaż ten panel sterowania.
Skoro nie ma dmuchania to po co macać nagrzewnicę? Wentylator, jego silnik albo sterowanie padło a nie linki czy poziom płynu.
sterowanie renault sterowanie lusterek renault sterowanie pilota renault
wyszukaj grafice odblokowac zablokowany telefon siemens ustawić piekarnik
harmonogram dahua harmonogram dahua
FirstChip FC1178/FC1179 USB2DISK VID FFFF PID 1201 ROM-Mode Firmware Recovery Błąd 01309: Brak wspomagania i świecące ESP