Wystarczy go otworzyć nie trzeba całkowicie wyciągać z obudowy. Otwierasz i czytasz np kt200 lub czymś innym. Co do launch czy autel nie próbowałem, nie miałem okazji ale jak to renault pewnie potrzeba będzie zrobić eprom na virgin więc czy tak czy tak odczyt pamięci potrzebny.
Coś mam, powinno pomóc:
W tym clio są w każdych drzwiach oddzielne moduły sterowania szybami i bardzo często ulegają uszkodzeniu. Weź skończ majaczyć. http://obrazki.elektroda.pl/5425925600_1... 645-Uch 1168-Lewy zespół przełączników 203-Lewy silnik 133-Prawy przycisk 204-Prawy silnik
Raczej ze sterownika silnika
Między pilotem a radiem jest wyświetlacz i przez niego idzie sterowanie
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Przejrzyj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
http://obrazki.elektroda.pl/5882333500_1... Witam Chciałbym przedstawić swoją najnowszą konstrukcję. Jest to adapter do sterowania radiem sony przez fabryczny pilot renault. Pilot renault to de fakto klawiatura matrycowa o trzech wierszach i trzech kolumnach. W niektórych wersjach widziałem że jest osobny przycisk mute, u mnie nie ma...
Zwarcie może robić moduł ecas.
Jeśli masz do tego odpowiedni program i akurat działa bo takie prymitywne programatorki nie zawsze chcą działać to może i uda się odczytać. Ale ponieważ ta pamięć jest w technologii powierzchniowej lutowana i do tego przyklejona od spodu to jak większość takich co robią to pierwszy raz zapewne urwiesz jej nogę a potem zapłacisz dwa razy tyle za naprawę....
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Różowy i fioletowy w szarym konektorze z tyłu bezpieczników. W modelu'97 czarny konektor.
scenic sterowanie tylu ma pod sterowaniem nawiewow. jesli przerobisz panel przyciskow w drzwiach i doprowadzisz kable to jest to mozliwe.
Witajcie drodzy, mam problem z moją Megi Żona czy narzeczona?. Przepraszam za sposób mojego opisu ale nie znam się ani trochę na autach, ale jednak proszę bardzo o pomoc co może być powodem, i z góry dziękuję za pomoc. To cię nie usprawiedliwia. Brat sprawdzał wszystkie bezpieczniki jakimiś miernikami i próbówkami czy coś tam siedział ponad godzinę...
Znajdź ten przekaźnik i odłącz przewód o którym wspominałem, zobaczysz efekt. Jak nie będzie ściemniać podświetlenia to już wiesz co dalej. Kolego -milejow- taki przekaźnik jest w tych samochodach, poza tym spójrz na nagłówek. To jest dział dla początkujących więc okaż trochę cierpliwości i zrozumienia. Do tematu nie wniosłeś nic ciekawego. Nara
W wiązce radiowej nie ma zapłonu,radio czyta go cyfrowo po CANie,pilota też nie ogarniesz bo wyświetlacz koduje polecenia.ACC do radia weź sobie z zasilania zapalniczki.W sieci widziałem opis jak przerobić pilota reno na sterowanie rezystancyjne.
do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
261 to do kontroli na desce 261 to jest radio. Sterowanie kontrolką leci CANem
Dzięki za wyjaśnienie, rzeczywiście na ori nawigacji miałem jakieś komunikaty alarmowe i powiadomienia systemu TCM
W Renault Master to służy do deaktywacji alarmu. Trzeba znać pin.
Sterowanie masą z modułu skrzyni
O ile dobrze kojarzę to całe zasilanie jest pobierane z tylnej tablicy przy ogrzewaniu.Natomiast sterowanie załączania na czarny 0,75mm² pobierane z przodu.Jeżeli jest to Thermo 300 to będzie pomocna poniższa instrukcja
Jest taka możliwość. Wystarczy kupić odpowiedni adaptor. Na przykład DRNS002 - Sony stalk & display adapter Renault - obsługuje zdalne sterowanie i wyświetlacz, ale radio musi mieć sterowanie zmieniaczem.
Synchro wał /wałek jest? Sterowanie wtryskami podczas kręcenia ? Ciśnienie ma wbijać odrazu 30Mpa . Co to znaczy szybko rośnie?
Kabina wygląda na taką samą jak w starszych modelach 120, 155, tylko zmieniono deskę rozdzielczą. W 120 obok dźwigni ręcznego była dźwignia do załączania sprzęgła WOM. W 155 nieco niżej inna mała dźwignia do załączania sprzęgła WOM, z tym że to było sterowanie hydrauliczne. Sprzęgło WOM jest normalne na silniku, tylko że sterowane niezależnie od sprzęgła...
Tak, podstawa ciśnienie paliwa. Sygnały wał wałek, napięcie podczas kręcenia, sterowanie wtryskami. A jak tobie czy mechanikowi się nie chce nic sprawdzać to chociaż test sond przy WOT. Rozumiesz w ogóle co z tego?
Schemat nie pokazuje(ten mój) co jest na konkretnych pinach. Tylko połączenia z panelem przełączników. Ale patrząc na inne przełączniki prawdopodobnie sterowanie masą. Najbezpieczniej będzie jak podasz minus przez małą probówkę 12v.
Mam Lagunę 3 (2014r), silnik 1.5 dci. Mam problem z porannym odpalaniem, wymienione wtryski, zregenerowany rozrusznik, akumulator sprawny 1-roczny, sprawdzone ciśnienie pompy, wymienione ECU silnika itd. Ale zauważyłem, że gdy podgrzeje 2-3 razy świece, to wtedy odpala bez problemu. Mam pytanie, skąd sterowanie bierze informacje, jak długo mają być...
Cześć. Kupiłem chińskie radio na Androidzie. Podłączyłem wszystko poprawnie, radio działa poprawnie. Jedyne co nie działa to sterowanie z kierownicy. Z kostki radia wychodzą dwa kable KEY1 i KEY2, które nie są nigdzie wpięte. Czy mogą one odpowiadać za sterowanie z pilota zza kierownicy? Adapter canbus jest podłączony. Samochód to Renault Trafic z 2004...
Jeśli chodzi o opornik to jeśli jest spalony to na 1 na 4 biegu działa tak samo na Max, powinno być od 1 do 4 coraz szybsze obroty. Sterowanie obiegiem zam/otw jest raczej na lince wiec może tylko spadła chyba że jest klimatronik to wtedy sterowanie odbywa się przez panel i moduły
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Przekaznik jest w upc ale sprawdz ciągłość przewodu ze sprzegła do upc . Bezpiecznik 22 10A . Biała wtyczka 16pin, pin nr 10 sterowanie sprzęgła, https://obrazki.elektroda.pl/3019894300_...
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Skoro nie ma dmuchania to po co macać nagrzewnicę? Wentylator, jego silnik albo sterowanie padło a nie linki czy poziom płynu.
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.pl/8109826500_1...
Witam ! Jeżeli masz coś takiego jak na zdjęciu to masz sterowanie na podczerwień: http://obrazki.elektroda.pl/3976612700_1... , jeżeli jest inaczej to masz sterowanie radiowe pewnie !
Sterowanie wychodzi po can do ECU ebs, a z tamtą dopiero na przekaźnik.
Tam już chyba było cyfrowe sterowanie, a nie analogowe.
komputer wtrysku nie ma żądania tylko sterowanie pewnymi elementami, żądanie jest z innych podzespołów, jak napisałaeś. wymień regulator obrotów i sprawdź jeszcze raz
Jeśli chodzi op[ przycisku wewnątrz uta to otwierać będzie, ponieważ centralny jako taki działa. Aczkolwiek wiem, że wraz z usunięciem immo w niektórych modelach Renault usuwało się sterowanie radiowe.
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Ten interfejs umożliwia sterowanie niektórych radyjek Blaupunkta joystikiem pod kierownicą , więc w Twoim przypadku jest on zbędny. Usuń go , a kostki zieloną i żółtą wepnij bezpośrednio do radia , po wprowadzeniu kodu powinno wszystko działać . Pozdrawiam.
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
skoro kontrolki przygasają podczas próby uruchomienia to gdzieś nie do końca kontaktują grube plusy lub masy. Włącz zapłon i podaj sterowanie bezpośrednio na rozrusznik i sprawdź czy odpali.
Dostałem go wraz z uciętą wtyczką, do dolutowania. To nie kombinuj tylko dolutuj, tak się robi. Sterowanie COM. Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie, czy rolka paska jest na pasek PK7? Jeżeli masz pasek 6PK to spoko założysz (pasek od wewnątrz), wolny rowek zostaje na zewnętrznej stronie. Możesz też przełożyć koło pasowe, trzeba mieć pneumatyczny klucz.
renault sterowanie sterowanie lusterek renault sterowanie pilota renault
suszarka edh97981w skaner uniden schemat rejestrator napięcia akumulatora
Instrukcja obsługi Grundig VS 960 – manual PDF, funkcje, serwis, kody błędów LED4202 CV9202H-A39 – brak PANEL_ON na pinie 151 procesora, diagnostyka i typowe usterki