Coś mam, powinno pomóc:
Między pilotem a radiem jest wyświetlacz i przez niego idzie sterowanie
Jest taka możliwość. Wystarczy kupić odpowiedni adaptor. Na przykład DRNS002 - Sony stalk & display adapter Renault - obsługuje zdalne sterowanie i wyświetlacz, ale radio musi mieć sterowanie zmieniaczem.
do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
scenic sterowanie tylu ma pod sterowaniem nawiewow. jesli przerobisz panel przyciskow w drzwiach i doprowadzisz kable to jest to mozliwe.
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
Raczej ze sterownika silnika
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
http://obrazki.elektroda.pl/5882333500_1... Witam Chciałbym przedstawić swoją najnowszą konstrukcję. Jest to adapter do sterowania radiem sony przez fabryczny pilot renault. Pilot renault to de fakto klawiatura matrycowa o trzech wierszach i trzech kolumnach. W niektórych wersjach widziałem że jest osobny przycisk mute, u mnie nie ma...
Przejrzyj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
miałem takie przypadki z innymi sterownikami stałokodowymi gdzie fabryczne piloty innych aut np nissan , renault czy jeep sterowały tym sterownikiem ( RTX) stałokodowe to szajs nic nie warty.
W tym clio są w każdych drzwiach oddzielne moduły sterowania szybami i bardzo często ulegają uszkodzeniu. Weź skończ majaczyć. http://obrazki.elektroda.pl/5425925600_1... 645-Uch 1168-Lewy zespół przełączników 203-Lewy silnik 133-Prawy przycisk 204-Prawy silnik
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Steruje przepływem oleju.
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Temat ogarnięty,pin 10.
Proszę bardzo
Różowy i fioletowy w szarym konektorze z tyłu bezpieczników. W modelu'97 czarny konektor.
W wiązce radiowej nie ma zapłonu,radio czyta go cyfrowo po CANie,pilota też nie ogarniesz bo wyświetlacz koduje polecenia.ACC do radia weź sobie z zasilania zapalniczki.W sieci widziałem opis jak przerobić pilota reno na sterowanie rezystancyjne.
Jeśli chodzi op[ przycisku wewnątrz uta to otwierać będzie, ponieważ centralny jako taki działa. Aczkolwiek wiem, że wraz z usunięciem immo w niektórych modelach Renault usuwało się sterowanie radiowe.
Witam, mam takie pytanie, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak można podłączyć elektrycznie webasto airtop 2000 chyba z Volvo lub Renault? Jest możliwość dokupić jakąś uniwersalną wiązkę i zegar, lub tylko włącznik z potencjometrem? Widziałem, że można kupić na znanym wszystkim portalu aukcyjnym wiązki po około 500 zł, czy jak wezmę do tego włącznik...
Wykręcimy się dwie śruby mocujące sterowanie .
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Saly , nie mam żadnego rysunku. Myślę ,że koledzy podpowiedzą Ale dodam ,że klapami nawiewu sterują silniczki.
Jeśli masz do tego odpowiedni program i akurat działa bo takie prymitywne programatorki nie zawsze chcą działać to może i uda się odczytać. Ale ponieważ ta pamięć jest w technologii powierzchniowej lutowana i do tego przyklejona od spodu to jak większość takich co robią to pierwszy raz zapewne urwiesz jej nogę a potem zapłacisz dwa razy tyle za naprawę....
Załączam schemat sterowania opornikami grzewczymi w SCENIC II, są 2 rodzaje tych oporników ale dla Twojego typu ten jest właściwy.
Niekiedy sama wymiana nie wystarczy - trzeba jeszcze za pomocą testera przeprowadzić "adaptację" wymienionego elementu, podczas której sterownik "uczy" się z nim współpracy...
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
to jest renault sterowanie wychodzi z sterownika
prąd przy przykręcaniu rozrusznikiem utrzymuje się w granicach 23.5 V Który dokładnie jest to tranzystor? Masz gumiaka sterownik będzie trudno. Zamień miejscami wtyczki cewki i zobacz czy to cewka czy sterowanie.
Mylisz się tam w obudowie nagrzewnicy jest sterownik i z tego miejsca sterowany jest elektrozawór
Stary temat, ale widzę że jeśli dodaje się poradę, to można jeszcze coś dopisać Jest taki obrazkowy tutorial polegający na przeróbce pilota (prawdopodobnie właśnie z Laguny 2) i dorzuceniu zewnętrznej płytki z rezystorami: http://caraudiomod.pl/radio-pioneer-i-pi...
261 to do kontroli na desce 261 to jest radio. Sterowanie kontrolką leci CANem
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Witajcie drodzy, mam problem z moją Megi Żona czy narzeczona?. Przepraszam za sposób mojego opisu ale nie znam się ani trochę na autach, ale jednak proszę bardzo o pomoc co może być powodem, i z góry dziękuję za pomoc. To cię nie usprawiedliwia. Brat sprawdzał wszystkie bezpieczniki jakimiś miernikami i próbówkami czy coś tam siedział ponad godzinę...
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
Wygląda na sterowaną nadciśnieniem. Jesteś pewien, że jest tam jakiś zawór? W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora.
Jeśli posiadasz pilota na podczerwień a pilot jest sprawny i nadaje, wymontuj z podsufitki odbiornik podczerwieni i zobacz czy nie jest pozalewany. Często dochodzi do przecieków z anteny i zalewa właśnie ten odbiornik.
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.pl/8109826500_1...
Proszę Diesel.
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
testy, testy i jeszcze raz testy. Naprawdę bez tego nie chcę się wymądrzać bo mogę wprowadzać w błąd. Tak na przeczucie - sterowanie, ale.........
Pewnie przy naprawie klapy ktoś zamienił przewody. Z tego co kojarzę to w Renault jest sterowanie +/- i -/+, tzn. podanie napięcia (impulsu) w jednej polaryzacji powoduje zadziałanie - zamknięcie lub otwarcie. Na 100% jest zamiana przewodów gdzieś we wtyku po drodze do zamka.
Schematy magnum dxi.
Jeśli po załączeniu kluczyka wywala błąd to masz przerwę lub zwarcie w obwodzie, clip pisze ale trzeba umieć czytać, chociaż.
19 lat ! ! ! Najlepsze wykopalisko, jakie widziałem!
To przewody od sterowania zdalnego.Can bus nie będzie tam do niczego potrzebny bo tam nie na Cana. Potrzebujesz interfejsu sterowania zdalnego pod starszy system Tuner List
Rozkręć lusterko i te przyciski do sterowania i sprawdź kabel. Zrób prosty obwód: Akumulator i żarówkę. Jeśli nie wiesz o co chodzi napisz - narysuję.
Tylko zamek
Wygląda to na alternator, który nie daje sobie rady z ładowaniem na wolnych obrotach lub wadliwe sterowanie. Włączasz klimę i jest wszystko git (podniesione obroty), wyjmujesz wtyczkę sterowania i też jest git (13,7 ale stabilne). Zacznij szukać od strony sterowania.
Umiejscowienie czujnika zalezy od rodzaju silnika jaki masz pod maska.Wentylator zalaczany jest przekaznikiem(obok aku w plastikowej skrzynce)a ten sterowany jest komputerem silnika
I dalej problem z odpalaniem. Teraz rano jak jest zimno nie zapali, postoi do południa jak zrobi się cieplej i pali.... Zaznaczam że świece sprawdzane jaki sterowanie świec...
Zwarcie może robić moduł ecas.
wepnij się w wyłacznik wśrodkowej konsoli, sterowanie +
Kolego, nurkujesz pod auto, cała skrzynka jest pod autem, bliżej prawego boku, pomiędzy wózkiem a bakiem. Odkręcasz stalową ramę obejmującą skrzynkę, potem samą skrzynkę (osłonę) i masz wszystko prawie jak na dłoni. Obok wiatraka masz przykręcone (każdy dwoma wkrętami) dwa moduły, do każdego przychodzą dwie wiązki (zasilanie i sterowanie).
Czy na sterowniku świec masz plus, masę i sterowanie?
Napisz do gościa z piloty.pl , a na bank Ci pomoże jeśli ten tajemniczy Sony ma wejście na takie sterowanie.
DRNS002 - Sony stalk & display adapter Renault. Dość droga zabawka obsługująca zdalne sterowanie i wyświetlacz, ale radio musi mieć sterowanie zmieniaczem.
Gumki przewodzące, tak samo działa klawiatura w każdym pilocie rtv
Z tym napieciem tez mysle ze ok. Bardziej interesuje mnie ktory zawor utrzymuje cisnienie na sterowanie skrzyni.
Wymienia się. W robocie stosowany jest Elf Speedmatic Czy wiesz jaki może być max poziom oleju w robocie? W zbiorniczku mam tylko zaznaczony poziom min, a max niestety nie ma.
Witam! Jak w temacie. Dmucha zimnym przy ustawieniu LO i 16 C. Po ustawieniu na 16,5 C dmucha ogniem piekielnym. W momencie ustawiania z 16,5 na 16 silniczki sterujące pracą mieszalników jadą od zderzaka do zderzaka. Jeśli do tej pory nie znalazłeś problemu ... podobny problem miałem w Koleosie. Okazało się, że mechanik podczas składania samochodu...
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
hmm...dzięki za jakikolwiek odzew, ale kurcze który to przycisk "A" ?? Nie ma żadnych pokręteł przy zegarach tylko sterowanie jest przy kierownicy...:/
bez problemu
Konkretnie chodzi o Daewoo, ale domyślam się, że tak działają wszystkie marki. Czy w tym układzie wystarcza podłączenie wyjść "silniczków" do potencjometru? Jeśli tak jakie są orientacyjne parametry potencjometów dołączanych do wyjść silniczka (Daewoo, Mercedes, Renault)?
Wystarczy po odpaleniu wypiąć wtyczke. DFM to info dlae ecu nie sterowanie
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
Tam już chyba było cyfrowe sterowanie, a nie analogowe.
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
Dzięki mam takie coś u siebie i też miałem jutro zamawiać przekaźnik (230zł orginał) ale napiecia mam takie jak opisujesz. Przekaźnik ma 4 wyj na świece 1 zasilanie 1 diagnostykę i 1- ? opisany jako CDE ? Jutro będę z tym walczyć i naraźe powszczymam się z zakupem
Witam ! Jeżeli masz coś takiego jak na zdjęciu to masz sterowanie na podczerwień: http://obrazki.elektroda.pl/3976612700_1... , jeżeli jest inaczej to masz sterowanie radiowe pewnie !
Podłączenie według załączonego schematu działa
Witam. Panowie mam identyczne kabelki jak założyciel tematu. Pytanie brzmi czy da się podpiąć nie oryginalne radio by fabryczny wyświetlacz ożył ? Jeśli nie, to jakie spasuje oprócz Update List ?
Ma mieć na górze napis Radiosat do tego rocznika. Nie pasuje Tuner List ani Update List (chyba, że wymienisz sam wyświetlacz i kabelek do radia).
Tak samo masz w Renault Master. Musisz mieć +12V (jeżeli po stacyjce to prawdopodobnie żółty), masę (czarny) , +podświetlenie i 2 wyjścia na silnik. Ja będziesz ręcznie załączał przekaźniki to szyba powinna chodzić.
"Nie daje oznak życia" a co z przetwornicą i jej sterowaniem.
komputer wtrysku nie ma żądania tylko sterowanie pewnymi elementami, żądanie jest z innych podzespołów, jak napisałaeś. wymień regulator obrotów i sprawdź jeszcze raz
test dozowania zrobiłeś
Po pierwsze więcej informcji o pojedzie, jaki silnik, po drugie czy to maualna czy automatyczna klimatyzacja. Po trzecie probowałeś czytać błędy ze sterownika klimy? Masz na schemacie (automatycznej) dwa przekaźniki wentylatora oraz wszystkie potrzebne informacje żeby to sprawdzić (sterowanie zasilania etc.)
Jest, przerobienie pilota na sterowanie rezystancyjne
Pokaż ten panel sterowania.
Witam Czy radiem JVC KD-G202 mozna sterować fabrycznym pilotem z Renault Laguna 1995r ?
Sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury z czujników, np. płynu, steruje czasem grzania.
orginalne tranzystory posiadają symbol: T1829-1 MEXICO 9215 tych raczej nie dostaniesz ja dałem zamienniki :BDX66C 0650 Mam ten sam problem ,z netu ściągnąłem orginalny moduł ale mam problem z podłączeniem i przy okazji prośba chodzi mi o samo podłączenie tego elementu ,jak podłączyć przewody ,jakie klory . Nie miałem połączenia kostką była "pajęczyna"...
Mam bardzo podobny problem. Renault Modus. Sterowanie zamka lewych przednich drzwi nie działa, kluczyk obraca się i cisza, z pilota pozostałe działają. Tapicerka zdjęta i nie widzę możliwości otwarcia. Jak ktoś wie, lub ma jakiś pomysł, to proszę o informację.
Renault Laguna Czy ktoś podpinał centralny zamek? Jak jest sterowany i gdzie się wpiąć? Dziękuję za pomoc.
Oprócz złącza potrzebny jest interface (adapter) do obróbki sygnałów z jednego standardu (renault) na inny (pioneer). Poszukaj na forum było dużo o tym np. podobny: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pzdr. N.
Witam czy mogby mi ktos podpowiedziecjak jest sterowane automatyczne sprzeglo w tym autku bo podczas jazdy blokuje sie mi i nie moge zmieniac biegow stalo to sie porzy uszkodzeniu alternatora Pozdrawiam Andrzej
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Żeby sterować zamkiem podpinasz się pod kabelki guzika zamknij/otwórz w kabinie.
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Znajdź ten przekaźnik i odłącz przewód o którym wspominałem, zobaczysz efekt. Jak nie będzie ściemniać podświetlenia to już wiesz co dalej. Kolego -milejow- taki przekaźnik jest w tych samochodach, poza tym spójrz na nagłówek. To jest dział dla początkujących więc okaż trochę cierpliwości i zrozumienia. Do tematu nie wniosłeś nic ciekawego. Nara
Nie da się podłączyć bezpośrednio, potrzebny jest adapter CAN.
witam mam problem z podłączeniem centralnego do alarmu alarm ma sterowanie centralnym minusami a mój central w renault jest sterowany plusem może mi ktoś poradzić jak ię za to zabrać z góry dziękuje:)
Masz uszkodzoną opornicę wentylatora nadmuchu, sterowanie obrotami i otwieranie/zamykanie klapy idzie przez nią.
A czy to ladowanie wplywa ns to ze czasem nie mozna zakrecic rozrusznikiem?Jesli nie nie szukaj problemow bo tym ladowaniem steruje komputer.
Polecam przyjrzeć się czy sprężyny ściskające szczęki są sprawne, dobrze założone i ewentualnie je wymienić. Przy hamulcu postojowym na linke sprężyny nie grają takiej dużej roli jak przy sterowaniu hydraulicznym.
https://obrazki.elektroda.pl/7266661500_... Wczoraj zamontowałem w Renault Megane radio 2DIN z Androidem i dopadł mnie temat sterowania z pilota przy kierownicy. W radiu służą do tego przewody KEY1 i KEY2. Wbrew wielu opisom te przewody nie są wejściem dla magistrali CAN, więc nie próbujcie ich do niej podłączać. Pilot w tym aucie...
sterować renault sterować renault premium alternator sterować renault
zapis pliku excel kupić pralkę miele alternator trafic
legendford schemat najlepsza zmywarka
Usuwanie błędu czujnika kosza w sterowniku Titanic Optymalny układ pompy ciepła i kotła gazowego