do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
Między pilotem a radiem jest wyświetlacz i przez niego idzie sterowanie
http://obrazki.elektroda.pl/5882333500_1... Witam Chciałbym przedstawić swoją najnowszą konstrukcję. Jest to adapter do sterowania radiem sony przez fabryczny pilot renault. Pilot renault to de fakto klawiatura matrycowa o trzech wierszach i trzech kolumnach. W niektórych wersjach widziałem że jest osobny przycisk mute, u mnie nie ma...
Raczej ze sterownika silnika
W tym clio są w każdych drzwiach oddzielne moduły sterowania szybami i bardzo często ulegają uszkodzeniu. Weź skończ majaczyć. http://obrazki.elektroda.pl/5425925600_1... 645-Uch 1168-Lewy zespół przełączników 203-Lewy silnik 133-Prawy przycisk 204-Prawy silnik
prąd przy przykręcaniu rozrusznikiem utrzymuje się w granicach 23.5 V Który dokładnie jest to tranzystor? Masz gumiaka sterownik będzie trudno. Zamień miejscami wtyczki cewki i zobacz czy to cewka czy sterowanie.
Wykręcimy się dwie śruby mocujące sterowanie .
W wiązce radiowej nie ma zapłonu,radio czyta go cyfrowo po CANie,pilota też nie ogarniesz bo wyświetlacz koduje polecenia.ACC do radia weź sobie z zasilania zapalniczki.W sieci widziałem opis jak przerobić pilota reno na sterowanie rezystancyjne.
Jest taka możliwość. Wystarczy kupić odpowiedni adaptor. Na przykład DRNS002 - Sony stalk & display adapter Renault - obsługuje zdalne sterowanie i wyświetlacz, ale radio musi mieć sterowanie zmieniaczem.
Przejrzyj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Steruje przepływem oleju.
Coś mam, powinno pomóc:
Kolego, nurkujesz pod auto, cała skrzynka jest pod autem, bliżej prawego boku, pomiędzy wózkiem a bakiem. Odkręcasz stalową ramę obejmującą skrzynkę, potem samą skrzynkę (osłonę) i masz wszystko prawie jak na dłoni. Obok wiatraka masz przykręcone (każdy dwoma wkrętami) dwa moduły, do każdego przychodzą dwie wiązki (zasilanie i sterowanie).
Saly , nie mam żadnego rysunku. Myślę ,że koledzy podpowiedzą Ale dodam ,że klapami nawiewu sterują silniczki.
Jeśli masz do tego odpowiedni program i akurat działa bo takie prymitywne programatorki nie zawsze chcą działać to może i uda się odczytać. Ale ponieważ ta pamięć jest w technologii powierzchniowej lutowana i do tego przyklejona od spodu to jak większość takich co robią to pierwszy raz zapewne urwiesz jej nogę a potem zapłacisz dwa razy tyle za naprawę....
Wygląda to na alternator, który nie daje sobie rady z ładowaniem na wolnych obrotach lub wadliwe sterowanie. Włączasz klimę i jest wszystko git (podniesione obroty), wyjmujesz wtyczkę sterowania i też jest git (13,7 ale stabilne). Zacznij szukać od strony sterowania.
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Proszę Diesel.
Czy na sterowniku świec masz plus, masę i sterowanie?
testy, testy i jeszcze raz testy. Naprawdę bez tego nie chcę się wymądrzać bo mogę wprowadzać w błąd. Tak na przeczucie - sterowanie, ale.........
wepnij się w wyłacznik wśrodkowej konsoli, sterowanie +
Mylisz się tam w obudowie nagrzewnicy jest sterownik i z tego miejsca sterowany jest elektrozawór
Wystarczy po odpaleniu wypiąć wtyczke. DFM to info dlae ecu nie sterowanie
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
I dalej problem z odpalaniem. Teraz rano jak jest zimno nie zapali, postoi do południa jak zrobi się cieplej i pali.... Zaznaczam że świece sprawdzane jaki sterowanie świec...
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
Sprawdź czy na silniku dmuchawy ) przecież było wyrażnie napisane , że chodzi o sterowanie nawiewem a nie o dmuchawę
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
Pin 8 i 3 należy odłączyć całkowicie zapomniałem wcześniej wspomnieć. Ten plus pojawiający się na sterowniku zbijasz masą nic mu nie będzie . Jeśli się boisz podaj masę poprzez żarówkę np.h-4 wtedy gdy zrobisz zwarcie to się tylko żarówka zaświeci. Po co chcesz stosować dodatkowe przekaźniki skoro masz je w sterowniku
"Nie daje oznak życia" a co z przetwornicą i jej sterowaniem.
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
scenic sterowanie tylu ma pod sterowaniem nawiewow. jesli przerobisz panel przyciskow w drzwiach i doprowadzisz kable to jest to mozliwe.
Umiejscowienie czujnika zalezy od rodzaju silnika jaki masz pod maska.Wentylator zalaczany jest przekaznikiem(obok aku w plastikowej skrzynce)a ten sterowany jest komputerem silnika
Napisz do gościa z piloty.pl , a na bank Ci pomoże jeśli ten tajemniczy Sony ma wejście na takie sterowanie.
Pokaż ten panel sterowania.
Zasilanie idzie z bezpiecznika nr.18(skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika )sterowanie BJ4.
Proszę bardzo
orginalne tranzystory posiadają symbol: T1829-1 MEXICO 9215 tych raczej nie dostaniesz ja dałem zamienniki :BDX66C 0650 Mam ten sam problem ,z netu ściągnąłem orginalny moduł ale mam problem z podłączeniem i przy okazji prośba chodzi mi o samo podłączenie tego elementu ,jak podłączyć przewody ,jakie klory . Nie miałem połączenia kostką była "pajęczyna"...
Jest, przerobienie pilota na sterowanie rezystancyjne
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Witam ! Jeżeli masz coś takiego jak na zdjęciu to masz sterowanie na podczerwień: http://obrazki.elektroda.pl/3976612700_1... , jeżeli jest inaczej to masz sterowanie radiowe pewnie !
A który to przekaźnik? nie mogę nigdzie znaleźć opisu. I co nim steruje?
Podnieś szyby do góry i przytrzymaj o.k 3 sek.każdy włącznik.Pozdrawiam.
Z tym napieciem tez mysle ze ok. Bardziej interesuje mnie ktory zawor utrzymuje cisnienie na sterowanie skrzyni.
hmm...dzięki za jakikolwiek odzew, ale kurcze który to przycisk "A" ?? Nie ma żadnych pokręteł przy zegarach tylko sterowanie jest przy kierownicy...:/
Po pierwsze więcej informcji o pojedzie, jaki silnik, po drugie czy to maualna czy automatyczna klimatyzacja. Po trzecie probowałeś czytać błędy ze sterownika klimy? Masz na schemacie (automatycznej) dwa przekaźniki wentylatora oraz wszystkie potrzebne informacje żeby to sprawdzić (sterowanie zasilania etc.)
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
www.studio24.prv.pl w dziale kablomania potem piloty ca :D
Włącznik w kabinie daje impulsy do starej centralki. Ja podłączyłem dodatkowe sterowanie zamkiem centralnym bezpośrednio sterując przekaźnikami wewnątrz modułu oryginalnego, potrzebne były impulsy masowe. Przekaźniki odszukałem metodą łopatologiczną, słuchałem który stuka podczas zamykania i otwierania przyciskiem w kabinie.
Dmuchawa wymieniona nowy rezystor 9 dni i znowu :/ Czy to normalne że nic mi się nie podswietla ? Wypiłem bezpieczniki od dmuchawy i szyb te 40 styki i szyby działały.... Dodano po 48 Co wy na to żeby zrobić nowe zasilanie do nawiewu ? Zamontowal bym pokrętło manualne żeby sterować
A czy to ladowanie wplywa ns to ze czasem nie mozna zakrecic rozrusznikiem?Jesli nie nie szukaj problemow bo tym ladowaniem steruje komputer.
wpinałem się bezpośrednio w przekaźniki od centralnego w komputerze
Sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury z czujników, np. płynu, steruje czasem grzania.
miałem takie przypadki z innymi sterownikami stałokodowymi gdzie fabryczne piloty innych aut np nissan , renault czy jeep sterowały tym sterownikiem ( RTX) stałokodowe to szajs nic nie warty.
Bo nie jest sterowany.
Jeżeli widzisz ciśnienie zadane, aktualne i wysterowanie turbiny to po tym można określić czy zawór jest ok. Sprawdzałeś wężyki od sterowania turbiny?
Oprócz złącza potrzebny jest interface (adapter) do obróbki sygnałów z jednego standardu (renault) na inny (pioneer). Poszukaj na forum było dużo o tym np. podobny: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pzdr. N.
Nie da się podłączyć bezpośrednio, potrzebny jest adapter CAN.
Bardzo ciężko się czyta to co piszesz.Masz zwykłe silniczki a kupiłeś z modułem tak?Dziwne bo żaden schemat nie podchodzi mi pod 29 pin.Tak czy tak jak masz silnik z modułem to musisz go zasilić a potem podawać sterowanie.
Sprawdz cisnienie paliwa i jak wtrysk nie podaje paliwa to czy wtedy ma zasilanie i sterowanie
Polecam przyjrzeć się czy sprężyny ściskające szczęki są sprawne, dobrze założone i ewentualnie je wymienić. Przy hamulcu postojowym na linke sprężyny nie grają takiej dużej roli jak przy sterowaniu hydraulicznym.
https://obrazki.elektroda.pl/7266661500_... Wczoraj zamontowałem w Renault Megane radio 2DIN z Androidem i dopadł mnie temat sterowania z pilota przy kierownicy. W radiu służą do tego przewody KEY1 i KEY2. Wbrew wielu opisom te przewody nie są wejściem dla magistrali CAN, więc nie próbujcie ich do niej podłączać. Pilot w tym aucie...
To nie jest możliwe, że brak EGR i przepływomierza. Zdarzało się w TD starszych, ale nie w tym modelu. Masz zarówno jedno jak i drugie. A skoro do tego już doszliśmy, to jak odczyt parametrów z przeplywki i jak wygląda sterowanie egrem?
Clipem można tylko nimi za sterować , jeśli sprawne . Myślę że do wtyczek na silniczkach można się dostać bez rwania deski , i sprawdzić czy jest jakieś sterowanie.
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
1. Jakie masz napiecie na czujniku cisnienia paliwa na wolnych i na zgaszonym? 2. Sprawdź rozrząd. 3. Sprawdź turbine i jej sterowanie.
Tak ta skrzynka steruje silnikiem.
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
2 cienkie pływak , 2 grube zasilanie. odetnij sterowanie.
Przecież pisałem co steruje kierunkami!
Witam Mój znajomy miał podobny problem z samochodem prod. francuzkiej . Akumulator rozładowywał się przez uszkodzone zdalne sterowanie .
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Jeśli chodzi op[ przycisku wewnątrz uta to otwierać będzie, ponieważ centralny jako taki działa. Aczkolwiek wiem, że wraz z usunięciem immo w niektórych modelach Renault usuwało się sterowanie radiowe.
Może ktoś odpiął kostki bo są uszkodzone prowadnice. Rozbierz jeden boczek i posprawdzaj zasilania masy i sterowanie.
Lepiej wywal chwasta, można go ponownie przyuczyć, ale jak znam ten system to przy trochę słabszym akumulatorze i tak zaraz "zapomni" jakimi sygnałami jest sterowany.
Mam pytanko czy istnieje możliwość wykorzystania fabrycznego sterowania radiem w lagunie do sterowania radiem JVC KD-G501
Do sterowania Blaupunktem jest potrzebny interface ( mam taki na zbyciu ) ponieważ sterowanie Blaupunktów jest impulsowe a sterowanie Renault zwarcie z oporem. Nowy interfece w Blaupunkcie to około 80 Euro
Załączam schemat sterowania opornikami grzewczymi w SCENIC II, są 2 rodzaje tych oporników ale dla Twojego typu ten jest właściwy.
203 to zasilanie tacho, 201 to gruby plus. Sprawdź sterowanie hebla.
Jak spaliło cewkę to masz zwarcie na instalacji do cewki tak jak kolega wyzej napisał, czyli masz masę na przewodach od kompa( sterowanie)
Elektromechaniczny zawór sterowany PWM.
Miałem podobny problem ale inna marka samochodu u mnie pomogła wymiana całego panela do sterowania szybami (kierowca)
Tak zakręciłeś, że nie wiem już o co chodzi. Tam powinny być cewki pojedyncze, czyli każda ma wtyczkę 2-pinową - zasilanie i sterowanie.
Próbowałem tak ale nie da rady bez uszkodzenia potencjometru i decyzja jest taka żeby wymienić całą przepustnicę na rozbieralną tylko pytanie czy ECU będzie nią sterował?
Witajcie drodzy, mam problem z moją Megi Żona czy narzeczona?. Przepraszam za sposób mojego opisu ale nie znam się ani trochę na autach, ale jednak proszę bardzo o pomoc co może być powodem, i z góry dziękuję za pomoc. To cię nie usprawiedliwia. Brat sprawdzał wszystkie bezpieczniki jakimiś miernikami i próbówkami czy coś tam siedział ponad godzinę...
robiłem kiedyś oświetlenie klimatronika w lagunie. Tam napięcie na diody załączał tranzystorek smd. Sterowany chyba przez procek.
Witam, mam takie pytanie, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak można podłączyć elektrycznie webasto airtop 2000 chyba z Volvo lub Renault? Jest możliwość dokupić jakąś uniwersalną wiązkę i zegar, lub tylko włącznik z potencjometrem? Widziałem, że można kupić na znanym wszystkim portalu aukcyjnym wiązki po około 500 zł, czy jak wezmę do tego włącznik...
Rozkręć lusterko i te przyciski do sterowania i sprawdź kabel. Zrób prosty obwód: Akumulator i żarówkę. Jeśli nie wiesz o co chodzi napisz - narysuję.
Temat ogarnięty,pin 10.
to jest renault sterowanie wychodzi z sterownika
sprawdź egr i westgate czy steruje turbiną
Jakby to od silnika to by sie trzepał. Klima ci steruje coolerem.
Jakie powinny być właściwe wartości podcisnienia na przewodach podcisnieniowych do turbiny i serva? Takie było pytanie. Napisałem, że czasami ma przebłyski i pracuje normalnie wiec obstawiam na sterowanie.
Mam identycznie w Movano biturbo, ja zastanawiam się, czy problem nie leży po stronie sterowania czujnika na listwie wysokiego ciśnienia. Miałem przy maksymalnym obciążeniu i rozpędzeniu się do 100, 2,7 V, jak dobrze pamiętam, a nie powinien czasem otwierać się do 4,5 V na sterowaniu?
Witam, dopiero zerknąłem na temat. Jeśli masz i-schifta to sprawdź skrzynię ona też steruje silnikiem.
Witam Czy radiem JVC KD-G202 mozna sterować fabrycznym pilotem z Renault Laguna 1995r ?
Tylko zamek
Tam jest najlepej się podpiąć.Jaki alarm montujesz?Ten trafic oczywiście ma sterowanie oryginalnym pilotem?
Witam, mam pytanko odnośnie radia. Mam radio z tylu, czy ktoś może wie czy z przodu jest tez złącze iso do radia. Chce podłączyć radio z przodu bo jak jest z tylu to troszkę ciężko się steruje.
sterować renault premium alternator sterować renault kostek sterować renault
świecą diody laptopie wymiana pierścień tłokowy karta zabezpieczona zapisem
skasować citroen programator czasowy
Zamiennik baterii do odkurzacza Laresar 7: jak wybrać? Jak odzyskać usunięte wiadomości na Messengerze?