Ale jaja. A myślałem ,że nie zdejmuje <plusa<.
SLUCHAJ WIEC TAK: najprostsza metoda:odkrec mase z akumulatora ,nastepnie zaraz ją załoz - wtedy masz 7 sekund na nacisniecie pilota tak jakbys chcial wlaczyc alarm .wtedy uslyszysz potwierdzenie (jedno pikniecie buzzera) wsio
Nie znajdziesz sygnału włączenie przekaźnika na kablach. Informacja o światłach idzie po CAN.
Pytanie nie do końca zrozumiałe. Mianowicie w jaki sposób chcesz kluczykiem sterować alarm i jakim systemem dysponujesz? Generalnie w Renault sygnał immobilizera jest kodem i lepiej z nim nie zaczynaj. Bawić możesz się z sygałami wychodzącymi ze sterownika (komputera). Wprawdzie jest po drodze dekoder z centralnym zamkiem ale też trochę wiedzy należy...
B zasilanie A sygnał.
Jak widać orłem nie jestem dlatego pytam osoby takie jak Ty :) które mogą coś podpowiedzieć. Dobra to ja się zlituję.:) W starych dieslach obrotomierz był sterowany sinusoidą z specjalnego styku alternatora.
witam z którego modułu wychodzi stop na naczepe w renault T Z tylnego modułu podwozia RCIOM. Od stopu zasilanie w gnieździe 15 pin jest na pinie 7, przewód oznaczony 3054 z modułu RCIOM wyjście na pinie X1: 26
Z pewnością Kolega nie zechce przebudowywać od podstaw napęd szyb w swoim samochodzie, ale warto poczytać ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Da to ogląd problemu. Jest tam domykanie i otwieranie wszystkich szyb za pomocą jednego przycisku. Całkowite otwieranie wszystkich szyb jest mało kiedy potrzebne, mało...
Witam.Jestem posiadacze kangura od jakiegoś czasu kupiłem sprawne auto od znajomego ,ale od jakiegoś czasu po kolei coś przestaje działac: 1.sygnał zapalonych świateł 2.centralny zamek(działają tylko drzwi kierowcy) 3.no i teraz to przesada (radio i szyby) Miał ktoś taki przypadek i wie jak to usunąć .Dziękuję i proszę o pomoc Witam, Miałem podobny...
Kolego Carrot widziałeś kiedyś Blaupunkta G5 że wypisujesz takie bzdury. Jaki vin i jakie dopisywanie, nie ta epoka. Tutaj był podobny problem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40...
https://obrazki.elektroda.pl/4427882900_... Tak to wygląda. A23 To sterownik kolumny kierownicy. S27h włącznik sygnału.
Po wymianie pompy ABS działa wszystko poprawnie
Sprawdź wyłączniki krańcowe.
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
Wymiana dekodera CAN pomogła, pojawiły się podstawowe dane pojazdu, również temperatura zewnętrzna.
Problem z instalacja haka. Albo gniazdo zaśniedzisłe i daje błędne sygnały,albo instalacja.
Nie jestem pewien jak u Ciebie, miałem kiedyś opla combo 1.7d i tam sygnał do obrotomierza szedł z alternatora
Co to jest styloskop? Może to jakaś literówka? Nic do głowy mi nie przychodzi co dawało by taki obraz a stetoskop jest tu niepoprawnym domysłem. Panowie, ten przebieg jest bez sensu. W jaki to niby sposób sterownik silnika ma z niego mieć punkt odniesienia? Może jestem w błędzie ale ja jeszcze się nie spotkałem z wałkiem gdzie byłby tylko jedna ząb...
W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
Sprawdź kod: 4112
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
a może jakaś ładowarka zakłuca
Idzie tylko do sterownika silnika. Jeżeli mam być szczery, to funkcja GALA niewiele wpływa.
a sterownik dostaje sygnał z tego czujnika?
Zobacz czy na czujnik dochodzi zasilanie i czy z niego wychodzi sygnał. Pewnie uszkodzony czujnik.
Prosze opis i schemat:D
Witam Mam ten sam problem z tą różnicą, że tracę sygnał po około 5km jazdy. Szumy i szukanie sygnału. Kiedy "gaszę" samochód sygnał w radiu powraca. Co z tym zrobić?
ECM nie będzie miał z dmuchawą nic wspòlnego bo to nie on decyduje o jej uruchomieniu.Panel wysyła polecenie uruchomienia dmuchawy i czeka na sygnał zwrotny obrotòw-może tu jest jakiś byk choć piszesz,że sygnał zwrotny jest.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
Najlepiej to daj dodatkowy przekaźnik żeby nie spalić wyjścia sygnału z VIS
Trzeba dać jej sygnał z ABS i przestawić CLIPem
Tyle że sygnał przechodzi przez ucp......
ściągnij sobie schemat z elektrody i zobaczysz z kąd pobierany jest sygnał. Pozdrwiam
Po wymianie czujnika problem dalej jest ten sam. A dlaczego nie sprawdziłeś zasilania,masy i wyjścia sygnału?
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
Tu ktoś miał podobny problem https://www.eevblog.com/forum/chat/canbu... I jest rozpiska sygnałów (PINOUT)
Jak czujnik się rozgrzeje od silnika nie podaje sygnału a bez niego iskry nie będzie.
Najprawdopodobniej problem tkwi w krzywej tarczy impulsowej lub oddalonym zbytnio czujniku. Jeśli problem zostanie usunięty i system wykryje poprawny sygnał po jeździe próbnej z prędkością co najmniej 10km/ min to pojawi się prędkość koła i błąd można wykasować. Błąd mechaniczny to nic inne go jak problem modulacji sygnału z czujnika.
Co do drugiego błędu to jeśli masz APM (czyli Elektroniczny osuszacz powietrza) prawdopodobnie masz z nim problem. Jesli dobrze pamiętam to z niego po CAN idzie sygnał hamulca ręcznego.
Oprócz złącza potrzebny jest interface (adapter) do obróbki sygnałów z jednego standardu (renault) na inny (pioneer). Poszukaj na forum było dużo o tym np. podobny: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pzdr. N.
Wizualizacji niekoniecznie, raczej nie patrzę na to. Ważne żeby był sygnał dźwiękowy przy dojeżdżaniu
1,5V podaj na sygnał to jakies 4-4,5bara.
Wyjście piny który idzie jako sygnał do komputera?
Pod dobrym światłem nic niewidać,
Kontrolka świecy żarowej zgasła sama. Mechanik podpiął komputer i sprawdził kontrolkę silnika - przepustnica dawała jakieś błędne sygnały.
Może. Problem w tym że sygnał dochodzi
Tam masz dwa przewody - jeden wspólny dla wszystkich cewek a drugi sygnałowy. Nie rozpędzaj się tak bardzo z tymi kablami, to renia z cewkami parowanymi w szeregu po dwie.
Czasem radio nie oryginalne masz? Sygnał predkosci idzie do radia i nie fabryczne przywiera sygnał.
Kluczyk możliwe, że przestał wysyłać sygnał.
A jak immobiliser, działa? Czy jego kontrolka miga / błyska normalnie? Miganie kontrolki check przy przekręceniu kluczyka może oznaczać brak komunikacji z immo, a zachowanie też podobne. Błędem czujnika z tytułu bym się nie sugerował - silnik nie pracuje, to i brak sygnału...
Do czego ci tam schemat??? Tam jest raptem 6 kabli- wspólna masa, wspólny plus i 4 sygnały z czujników
czyli po przecięciu gaśnie to znaczy że objaw ok podłącz się do przewodu pomarańczowego co do sygnału z lampki to też jest poprawne podłączenie
Witam, gdzie w Renault Master chyba 3 rok 2018 znajdę sygnał prędkości? (pamiętam że w chyba master 2 można było znaleźć na kostce od radia) Czy w tym modelu jest podobnie?
Np. odpięty jeden wtrysk
Czujniki prędkości musisz mieć wszystkie sprawne. Jak sam najpewniej zauważyłeś czujnik prędkości silnika nie jest potrzebny do sterowania nim. A przekazuje sygnał do sterownika skrzyni. Gdy będzie on uszkodzony tez będą się wyświetlać błędy.
Ja to rozbierałem pod pedałem i tam nie ma czujnika, jest tłoczysko które idzie bezpośrednio na pompę. A dostęp do pompy jest pod maską.
Proponuję wpiąć się oscyloskopem do wtryskiwaczy i zobaczyć czy dostają prawidłowy sygnał.
Na skrzyni masz nadajnik , kontrola zasilania , masy, sygnału da Tobie odpowiedz
Masz takie zlącze od sworznia jak na rysunku? Ty potrzebujesz nie kolory tylko jaki prąd/sygnał i gdzie. Masz rozpiske prądow/sygnałów z MF ?
Da się zamontować elektryczne, wszystkie sygnały potrzebne do uruchomienia są w aucie, np, sygnał pracującego silnika to nic innego jak sygnał obrotów lecący do wskaźników (pin 70 w syrius32).
To czas zaopatrzyć się w schemat i sprawdzić instalację manetka-UCH albo diagnostyka i test sygnałów wejściowych do UCH.
Poziom płyny chłodzącego - niski lub usterka czujnika/instalacji Poziom oleju - lub usterka czujnika/instalacji Sygnał ASR - tu prawdopodobnie instalacja.
Może do masy idzie? Drugi przewód np. Zasilanie i trzeci sygnał.
Potrzebujesz wyjścia W.
Gdzie powinien być ten sygnał zwrotny?
A panel jest zasilany poprawnie?
Może za wolno kręci albo coś nie tak z sygnałami .
Wyłącz automatyczne zamykanie, na pracującym silniku naciśnij i trzymaj przycisk zamykania miedzy fotelami aż usłyszysz sygnał.
Baterie nowe ,karty wysyłają sygnał
Musisz sprawdzić czy piloty wysyłają sygnał.
Cztery przewody. Dwa sygnałowe dwa do grzałki. Biały grzałka, czarny sygnał, szary masa.
Podłącz kompa i zobacz czy licznik widzi sygnał prędkości.
Tak. Wszystkie parametry sprawdzone CLIP-em. Wszystkie sygnały rozpoznane.
ciągle włącza się alarm Brak komunikacji. Immo nie otrzymuje sygnału z pętli!
Jeżeli to silnik K4M - 700 , to sygnał prędkości idzie na zegary z pinu nr.22 sterownika ABS.
Komp nie ma nic do tego, możesz bez niego pchać auto na wł. zapłonie i ma pokazywać prędkość. Komputer silnika i zegary są wównoległymi odbiorcami sygnału prędkości, zasilane czujnika jest po stacyjce a masa stała. Jedyna możliwość to zakłócanie sygnału przez komputer, można to sprawdzić, odłączając od niego sygnał
Prześledź sygnał z czujnika wału, być może problem leży na przykład po stronie koła fonicznego.
Żadna symulacja na czujniku nie jest obiektywna. Pomiar na wpiętym czujniku w instalację auta i pomiary po obu stronach przewodu sygnału już tak.
Witam Posiadam Renault Megane 1.6 z 2001 roku. W czasie jazdy spod deski rozdzielczej emitowanych jest 10 sygnałów (piknięć). Czy ktoś może napisać co to oznacza?
B2-masa B1- sygnał A- + po stacyjce Tak było do rocznika 2006 a który to rocznik
Witajcie Odświeżę trochę temat. Skąd dokładnie przychodzi sterowanie omawianym przekaźnikiem? Z komputera tej skrzyni? Gdzie szukać początku tego sygnału? Pozdrawiam.
Masz resztę modułów z wtyczkami? Po co? parę ramek wysyłanych cyklicznie zapewne go "zaświeci". I wszystko w tym temacie.
Okazało się, że sonda lambda dawała zły sygnał. Wymiana zniwelowała problem.
nie wim jak sprawdziłeś czujnik gmp bo z tego co wiem to nie ma mozliwości. w renault megane i laguna I były duże problemy z tymi właśnie czujnikami (objawy takie jak podałeś) po nagrzaniu silnika rezystancja czujnika zmienia sie i komputer wtrysku obczytuje to jako brak sygnału z koła. po wymianie nie zapomnij skasować defekty powodzenia
Najpierw wyczyść styki, ewentualnie wymień czujniki ABS w przednich kołach. Na komputerze powinno wyjść, z których nie ma sygnału.
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
A pracuje na wszystkie cylindry? Sprawdź luz zaworowe.
Miernikiem opór, oscyloskopem sygnał.
a napisze ktos dla przypomnienia instrukcje kodowania kluczyka A wiesz ile razy było o tym na forum?
czujnik spalania stukowego powoduje opuznienie zaplonu gdy paliwo spala sie stukowo,lecz napewno nie jest to problem ze wskazaniem paliwa który przedstawileś w twoim przypadku proponuje sprawdzic styki połączenie z centrala i połaczenie pod licznikim sprawdzic czy z cetrali sterujacej wychodzi sygnał i czy dociera do licznika,
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
Rozumiem ,że pisząc "nie dochodzi sygnał" masz na myśli,że nei dochodzi napięcie na pompkę po wciśnięciu dzwigni od spryskiwaczy? Na forum zamieszczałem schemat elektrychny megane ph1 i to powinno Ciu pomóc. Sprawdz bezpieczniki -wszystki, potem możesz wziać się za przełącznik zespolony czyli właśnie tę dzwignie .
pozostaje jechać na komputer i ustalić zdiagnozować błąd .... obstawiam ze może być jeszcze gdzieś przerwane na kostce łącze zaśniedziałe od soli i błota nie ma pełnego przejścia sygnału
DF230 - Nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu, linia multipleks. Wymiana oleju nic nie zmieni.
Zobacz przez aparat cyfrowy, czy dioda w pilocie emituje sygnał.
Sygnał nie idzie z alternatora.
No to pozostaje ci sprawdzenie bezpieczników, zasilań/mas od UCH i fizyczny pomiar sygnałów wejściowych.
Sprawdź czy na rozruszniku pojawia się sygnał sterujący.
Witam, Poradziłeś sobie z tym zasięgiem bo mam ten sam problem?? Pozdrawiam
Cześć, nie widzę sensu zakładania nowego tematu, czy da się jakoś uruchomić szyberdach bez podawania tych dwóch sygnałów?
sygnał renault sygnał wtrysk renault sygnał prędkościomierz renault
somfy optimo układ wzmacniający naprawa mainy samsung
lokalizacja telefonu buderus gb172i
Iveco: Kod błędu EBC 40B10 05 119 - przyczyny i rozwiązania Uszczelnianie krućca ssącego w Oleo-Mac 937