B zasilanie A sygnał.
https://obrazki.elektroda.pl/4427882900_... Tak to wygląda. A23 To sterownik kolumny kierownicy. S27h włącznik sygnału.
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
Problem z instalacja haka. Albo gniazdo zaśniedzisłe i daje błędne sygnały,albo instalacja.
W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
Po wymianie czujnika problem dalej jest ten sam. A dlaczego nie sprawdziłeś zasilania,masy i wyjścia sygnału?
Podejrzany immobilizer i czujnik obrotu wału. W mojej Megance w odstępie kilku lat wysiadło jedno i drugie. Prądu to szukało się kiedyś, teraz trzeba szukać "sygnału".
Ale jaja. A myślałem ,że nie zdejmuje <plusa<.
Kontrolka świecy żarowej zgasła sama. Mechanik podpiął komputer i sprawdził kontrolkę silnika - przepustnica dawała jakieś błędne sygnały.
ECM nie będzie miał z dmuchawą nic wspòlnego bo to nie on decyduje o jej uruchomieniu.Panel wysyła polecenie uruchomienia dmuchawy i czeka na sygnał zwrotny obrotòw-może tu jest jakiś byk choć piszesz,że sygnał zwrotny jest.
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
Zobacz czy na czujnik dochodzi zasilanie i czy z niego wychodzi sygnał. Pewnie uszkodzony czujnik.
Prosze opis i schemat:D
Nie jestem pewien jak u Ciebie, miałem kiedyś opla combo 1.7d i tam sygnał do obrotomierza szedł z alternatora
Nie znajdziesz sygnału włączenie przekaźnika na kablach. Informacja o światłach idzie po CAN.
SLUCHAJ WIEC TAK: najprostsza metoda:odkrec mase z akumulatora ,nastepnie zaraz ją załoz - wtedy masz 7 sekund na nacisniecie pilota tak jakbys chcial wlaczyc alarm .wtedy uslyszysz potwierdzenie (jedno pikniecie buzzera) wsio
Kluczyk możliwe, że przestał wysyłać sygnał.
Czasem radio nie oryginalne masz? Sygnał predkosci idzie do radia i nie fabryczne przywiera sygnał.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
witam z którego modułu wychodzi stop na naczepe w renault T Z tylnego modułu podwozia RCIOM. Od stopu zasilanie w gnieździe 15 pin jest na pinie 7, przewód oznaczony 3054 z modułu RCIOM wyjście na pinie X1: 26
Jak widać orłem nie jestem dlatego pytam osoby takie jak Ty :) które mogą coś podpowiedzieć. Dobra to ja się zlituję.:) W starych dieslach obrotomierz był sterowany sinusoidą z specjalnego styku alternatora.
Najlepiej to daj dodatkowy przekaźnik żeby nie spalić wyjścia sygnału z VIS
Proponuję wpiąć się oscyloskopem do wtryskiwaczy i zobaczyć czy dostają prawidłowy sygnał.
Z pewnością Kolega nie zechce przebudowywać od podstaw napęd szyb w swoim samochodzie, ale warto poczytać ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Da to ogląd problemu. Jest tam domykanie i otwieranie wszystkich szyb za pomocą jednego przycisku. Całkowite otwieranie wszystkich szyb jest mało kiedy potrzebne, mało...
Sprawdź wyłączniki krańcowe.
Witam.Jestem posiadacze kangura od jakiegoś czasu kupiłem sprawne auto od znajomego ,ale od jakiegoś czasu po kolei coś przestaje działac: 1.sygnał zapalonych świateł 2.centralny zamek(działają tylko drzwi kierowcy) 3.no i teraz to przesada (radio i szyby) Miał ktoś taki przypadek i wie jak to usunąć .Dziękuję i proszę o pomoc Witam, Miałem podobny...
Trzeba dać jej sygnał z ABS i przestawić CLIPem
Kolego Carrot widziałeś kiedyś Blaupunkta G5 że wypisujesz takie bzdury. Jaki vin i jakie dopisywanie, nie ta epoka. Tutaj był podobny problem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic40...
ściągnij sobie schemat z elektrody i zobaczysz z kąd pobierany jest sygnał. Pozdrwiam
Wyjście piny który idzie jako sygnał do komputera?
A jak immobiliser, działa? Czy jego kontrolka miga / błyska normalnie? Miganie kontrolki check przy przekręceniu kluczyka może oznaczać brak komunikacji z immo, a zachowanie też podobne. Błędem czujnika z tytułu bym się nie sugerował - silnik nie pracuje, to i brak sygnału...
Może do masy idzie? Drugi przewód np. Zasilanie i trzeci sygnał.
Może. Problem w tym że sygnał dochodzi
Komp nie ma nic do tego, możesz bez niego pchać auto na wł. zapłonie i ma pokazywać prędkość. Komputer silnika i zegary są wównoległymi odbiorcami sygnału prędkości, zasilane czujnika jest po stacyjce a masa stała. Jedyna możliwość to zakłócanie sygnału przez komputer, można to sprawdzić, odłączając od niego sygnał
Wyłącz automatyczne zamykanie, na pracującym silniku naciśnij i trzymaj przycisk zamykania miedzy fotelami aż usłyszysz sygnał.
Najprawdopodobniej problem tkwi w krzywej tarczy impulsowej lub oddalonym zbytnio czujniku. Jeśli problem zostanie usunięty i system wykryje poprawny sygnał po jeździe próbnej z prędkością co najmniej 10km/ min to pojawi się prędkość koła i błąd można wykasować. Błąd mechaniczny to nic inne go jak problem modulacji sygnału z czujnika.
Oprócz złącza potrzebny jest interface (adapter) do obróbki sygnałów z jednego standardu (renault) na inny (pioneer). Poszukaj na forum było dużo o tym np. podobny: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Pzdr. N.
Najpierw wyczyść styki, ewentualnie wymień czujniki ABS w przednich kołach. Na komputerze powinno wyjść, z których nie ma sygnału.
Może za wolno kręci albo coś nie tak z sygnałami .
Tyle że sygnał przechodzi przez ucp......
pozostaje jechać na komputer i ustalić zdiagnozować błąd .... obstawiam ze może być jeszcze gdzieś przerwane na kostce łącze zaśniedziałe od soli i błota nie ma pełnego przejścia sygnału
Wymiana dekodera CAN pomogła, pojawiły się podstawowe dane pojazdu, również temperatura zewnętrzna.
Baterie nowe ,karty wysyłają sygnał
Musisz sprawdzić czy piloty wysyłają sygnał.
Sprawdź kod: 4112
Witam, gdzie w Renault Master chyba 3 rok 2018 znajdę sygnał prędkości? (pamiętam że w chyba master 2 można było znaleźć na kostce od radia) Czy w tym modelu jest podobnie?
a może jakaś ładowarka zakłuca
Co do drugiego błędu to jeśli masz APM (czyli Elektroniczny osuszacz powietrza) prawdopodobnie masz z nim problem. Jesli dobrze pamiętam to z niego po CAN idzie sygnał hamulca ręcznego.
Miernikiem opór, oscyloskopem sygnał.
Gdzie powinien być ten sygnał zwrotny?
Tak. Wszystkie parametry sprawdzone CLIP-em. Wszystkie sygnały rozpoznane.
Jak czujnik się rozgrzeje od silnika nie podaje sygnału a bez niego iskry nie będzie.
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
Zobacz przez aparat cyfrowy, czy dioda w pilocie emituje sygnał.
Idzie tylko do sterownika silnika. Jeżeli mam być szczery, to funkcja GALA niewiele wpływa.
Pytanie nie do końca zrozumiałe. Mianowicie w jaki sposób chcesz kluczykiem sterować alarm i jakim systemem dysponujesz? Generalnie w Renault sygnał immobilizera jest kodem i lepiej z nim nie zaczynaj. Bawić możesz się z sygałami wychodzącymi ze sterownika (komputera). Wprawdzie jest po drodze dekoder z centralnym zamkiem ale też trochę wiedzy należy...
Witajcie Odświeżę trochę temat. Skąd dokładnie przychodzi sterowanie omawianym przekaźnikiem? Z komputera tej skrzyni? Gdzie szukać początku tego sygnału? Pozdrawiam.
Pod dobrym światłem nic niewidać,
i od tamtej pory nie pali na 1 i 4 cylinder nie na sygnału
Cześć, nie widzę sensu zakładania nowego tematu, czy da się jakoś uruchomić szyberdach bez podawania tych dwóch sygnałów?
Czyli jak dobrze rozumiem pokazanie prędkości 665km/h nie musi oznaczać przerwania obwodu, a np. utratę sygnału. . Pokaże przeważnie przy przerwanym obwodzie . Ten parametr jest mało istotny. Ważne jest to jak opisany jest błąd. Czy jest zły sygnał,czy przerwa w obwodzie. I to czy daje się skasować na postoju czy nie. Już ci pisałem,jak na postoju...
tak juz jest;) ale mozesz wymienic baterię w pilocie może teraz jest słaba i daje słaby sygnał;)
Podłącz kompa i zobacz czy licznik widzi sygnał prędkości.
Po wymianie pompy ABS działa wszystko poprawnie
Pomiar omomierzem nic nie da, trzeba odpytać sterownik na błędy lub oscykloskopem sprawdzić spójność sygnałów.
Żadna symulacja na czujniku nie jest obiektywna. Pomiar na wpiętym czujniku w instalację auta i pomiary po obu stronach przewodu sygnału już tak.
Zajrzyj do żarówki,jeśli będzie sprawna to grzej do sterownika,wypnij kość i posprawdzaj co i jak. W załączniku masz opis kości i sygnałów :-)
Witam. Sprawdź czy transmitter dostaje sygnał z pcf'a podczas naciskania przycisku. Kiedyś miałem przypadek że było mikropęknięcie na ścieżce i nie dochodził sygnał.
Cztery przewody. Dwa sygnałowe dwa do grzałki. Biały grzałka, czarny sygnał, szary masa.
No to pozostaje ci sprawdzenie bezpieczników, zasilań/mas od UCH i fizyczny pomiar sygnałów wejściowych.
Witam proszę o pomoc wyświetliły mi się w Renault Koleos 2,0DCI PIERWSZY p2a00 z dopiskiem brak informacji o rodzaju usterki a drugi to P1525 obwód tempomatu zgodność sygnału .
Witam Mam ten sam problem z tą różnicą, że tracę sygnał po około 5km jazdy. Szumy i szukanie sygnału. Kiedy "gaszę" samochód sygnał w radiu powraca. Co z tym zrobić?
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku Cewka jest przylutowana i na pewno prawidłowo bo sprawdziłem na przejście końcówki cewki do płytki. Oba końce cewki nie mają ze sobą przejścia - sprawdzane omomierzem. Czy to jest prawidłowy pomiar? Jeśli tak to wychodzi na to że cewka jest uszkodzona. No chyba że taka cewkę mierzy się w inny sposób....
1,5V podaj na sygnał to jakies 4-4,5bara.
ciągle włącza się alarm Brak komunikacji. Immo nie otrzymuje sygnału z pętli!
To czas zaopatrzyć się w schemat i sprawdzić instalację manetka-UCH albo diagnostyka i test sygnałów wejściowych do UCH.
Na skrzyni masz nadajnik , kontrola zasilania , masy, sygnału da Tobie odpowiedz
a napisze ktos dla przypomnienia instrukcje kodowania kluczyka A wiesz ile razy było o tym na forum?
W takich sytuacjach podmienia się czujnik położena wału, jest to pięta Achillesowa w renówkach. Częstokroć jest rejestrowany błąd "czujnik położenia wału-brak obrotów" lub "czujnik polożena wału-odwrócony sygnał"
Zawsze będzie łatwiej rozmawiać z elektrykiem;) To zwykła podczerwień, elektryk będzie wiedział co zrobić. Kluczyki sprawdziłeś chociaż? Dioda nadaje jakieś sygnały?
Sprawdź czy na rozruszniku pojawia się sygnał sterujący.
"komputer"to UCH deska rozdzielcza sterowana własnym procesorem czujnik poziomu paliwa i wyświetlacz centralnie nad radiem więc "może"nie wchodzi w grę,przy cyfrowej obróbce sygnałów
Okazało się, że sonda lambda dawała zły sygnał. Wymiana zniwelowała problem.
czyli po przecięciu gaśnie to znaczy że objaw ok podłącz się do przewodu pomarańczowego co do sygnału z lampki to też jest poprawne podłączenie
Masz takie zlącze od sworznia jak na rysunku? Ty potrzebujesz nie kolory tylko jaki prąd/sygnał i gdzie. Masz rozpiske prądow/sygnałów z MF ?
Ile ma? A wtryskiwacz sprawny? Sygnał dostaje?
Masz problem z modułem UPC, ewentulanie zgnity kabel od sygnału wzbudzenia.
Sprawdź sygnał oscyloskopem.
Czujniki prędkości musisz mieć wszystkie sprawne. Jak sam najpewniej zauważyłeś czujnik prędkości silnika nie jest potrzebny do sterowania nim. A przekazuje sygnał do sterownika skrzyni. Gdy będzie on uszkodzony tez będą się wyświetlać błędy.
Da się zamontować elektryczne, wszystkie sygnały potrzebne do uruchomienia są w aucie, np, sygnał pracującego silnika to nic innego jak sygnał obrotów lecący do wskaźników (pin 70 w syrius32).
Witam, może karta uszkodzona. Podjedz do zakładu co dorabiają klucze, niech sprawdzą czy wysyła sygnał.
Witam t5 jak zwykle szybki podaje zasilania do komputera pin 16 i 33 plus po zapłonie pin 17 18 35 34 masa . Jak zasilania sa ok to połączenie z gaszakiem na pompie, sprawdzenie zasilania na gaszaku 3 przewody plus minus i sygnał
Mam kluczyk z małą dioda świeci na czerwono po przycisnieciu kluczyka A jakie sygnały wysyła ni mam pojęcia jestem laikiem w tych sprawach ale obstawiam za sygnałem radiowym
Czyli jednak sugerujesz wymiane przepływki na boscha? Zewrzeć z pierwszym? Jeśli przy podpietej kostce, na sygnał podam nawet 5V bądź 12V (przez małą kontrolke) to i tak błąd wychodzi sygnału za niskiego.
W tych kartach lubią się łamać połączenia między elementami a ścieżkami, jeśli masz trochę wprawy w lutowaniu to możesz spróbować przelecieć wszystkie połączenia lutownicą, na YouTube są nawet manuale jak naprawiać te karty. ale to jest nowa karta, działa tylko z bliska, daje słaby sygnał
Sprzęt to PC + VISA Euroscan (DOS) + Euroscan na PIC-u Obroty - 0 Jak czujnik odłączony - ECU nie zauważa rozruchu. Jak podłączony - wyrzuca błąd. Wnioskuje że coś tam wykrywa ale nie do końca poprawnie przetwarza sygnał.
Poziom płyny chłodzącego - niski lub usterka czujnika/instalacji Poziom oleju - lub usterka czujnika/instalacji Sygnał ASR - tu prawdopodobnie instalacja.
Podpowiem, układ wydechowy, sprawdzić drożność, druga przyczyna, sygnał prędkości jazdy.
Pierwszy od klimatyzacji. Ostatni z żarówką będzie od załączania przedniego napędu. Środkowy nie pamiętam, wydaje mi się że od załączania sygnału błyskowego (koguta).
renault sygnał sygnał wtrysk renault sygnał prędkościomierz renault
indeksowanie dysku antena radia detektorowego parkside akumulatory
Dekoder PAL – układy TDA3562A, SAA7113, ADV7180, zasada działania, zastosowania retro i CCTV Maksymalne ciśnienie oleju Renault 2.0 16V F4R M4R – wartości, zawór, diagnostyka