No dobra, a jak to synchronizujesz?
Procedura volvo; Przekręć kluczyk pięć razy do położenia jazdy za piątym razem pozostaw włączony zapłon kierunkowskazy świecą się naciśnij przycisk w pilocie kierunkowskazy zgasną na około 1 sekundę aby pokazać że przyjęto nowy zdalny sterownik. Poprawiłem. ArturAVS.
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
-kod ( można przyciskiem CPE, choć ja wole poprzez G40*kod*). -zgaśnie lampka to programujemy: -przycisk, kierunek nie ma znaczenia, popki wskoczą i odskoczą, i masz 20 sek, na to aby: -trzy razy strzelić plipem, trzy a nie dwa! Ale często jest tak, że działa, więc trzeba to zrobić inna metodą, ale wtedy jak klient nie patrzy, po co ma się uczyć? Da...
Witam. Można się spodziewać że należy to zrobić dedykowanym sprzętem/oprogramowaniem serwisowym - Renault Clip.
nio UPC nie jest kodowane i można go przekładać . UPC wykonawcze badziewie , jak dobrze pamiętam COTECH mówił aby nie podmieniać benzyny z dieslem ale nie jestem tego pewien może ktoś to potwierdzi albo zaprzeczy :)
Kod jest naniesiony na główke klucza metodą grawerowania, litera S i 4 znaki. Z kodu oblicza się pin.
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Znalazłem jak się programuje sam pilot bez baterii. Może komuś się przyda: - Naciskamy w samochodzie przycisk w kluczyku na ok. 10 sek - aż będzie się cały czas świecić czerwona dioda - naciskamy kluczyk 3 razy U mnie działa.
Twój problem zapewne tkwi w samym kluczyku. Oczyścić na początek płytkę i wymienić przycisk.
Niestety masz źle ustawiony rozrząd i wywala brak synchronizacji , luzy 0.2 i 0.3
Mierzyłem kompresję: 1 cyl - 12,5 / 2 cyl - 13,5 / 3 cyl - 11,2 / 4 cyl - 12,9. I tu problemu z odpalaniem nie widzisz?
Synchronizacja / programowanie / przyuczanie kluczyka pilota / nadajnika na fale radiowe Renault. Po wymianie baterii może okazać się konieczne dokonanie synchronizacji nadajnika. Siedząc wewnątrz pojazdu: - wcisnąć przycisk nadajnika i przytrzymać (przez około 10 sekund) do momentu aż lampka kontrolna 3 zgaśnie, - puścić przycisk nadajnika, a następnie...
Poniżej procedura dodania pilota.
Trzeba rozebrać i sprawdzić co się popaprało. Nikt nie ma szklanej kuli żeby przewidzieć co tam dokładnie siedzi. Na pewno synchronizacja 3 biegu. Może i koła zębate 3 biegu.
Nie wyszedł by błąd jakiś związany z synchronizacją?
Najczęściej czujnik wału ale sprawdz synchronizację
z tego co sie orientuje zrobisz to tylko z nxr-ki lub clipa i to tez troszke zagmatwane jest jednak gdyby ci sie nie chciały przypisać za pomoca clipa to naciśnij przycisk na kluczyku i trzymaj tak długo aż dioda na kluczyku zacznie sie palic na stałe czasami wypada im synchronizacja
Robota miła, łatwa i przyjemna, ale najpierw sprawdź bezpieczniki. Prawdopodobnie jednak synchronizacja.
Może wystarczy zrobić synchronizację z pojazdem?
W przypadku podczerwieni potrzebny jest pin do synchronizacji.
witam potrzebuje schematu ustawienia pompy wysokiego cisnienia w renau;t midlum 180 dci pompa była regenerowana i teraz wyrzuca błąd synchronizacji
Brak synchronizacji między wałem a wałkiem rozrządu lub któryś z czujników padł
No Panowie, zajęło mi to tydzień ale naprawiłem Mastera. Przyczyną usterki okazała się poluzowana Masa przy komputerze. Szukając najkrótszej drogi komputer puścił masę przez sterownik(który się spalił) czujnika wału. Stąd błąd 1808. Przykręciliśmy masę, elektryk coś tam polutował w komputerze i Masterek dalej hula. Wielkie dzięki za pomoc.Pozdrawiam.
blokadę mam drugą, 100% sprawna potrzebuję tylko wsadu do pamięci z czystej blokady do auto synchronizacji...
Tydzień temu był podobny temat mascot 3.0 nawet wstawiłem schemat rozrządu, wystarczy użyć opcji szukaj.
Podczas wymiany przepustnic wymieniałeś o ringi na nich? Drugim powodem mogą być zwarte przewody, lub zwarty przewód od czujnika ciśnienia wspomagania. Rozrząd jak przestawiony, to pokazuje brak synchronizacji.
Podstawa to ciśnienie na rampie i regulacja zaworu wydajności żądane i rzeczywiste synchronizację
A lampka od immo pali się jak przekręcisz zapłon? Jesli tak to pilot stracił synchronizację.
Wtryski można sprawdzić na przelew, a jakby był przestawiony rozrząd to by wywaliło błąd synchronizacji.
co odpowiada za ciśnienie od pompy Taki parametr w blokach pomiarowych który zwie się "synchronizacja".
I trzeba by sie bawić długo pilotem żeby okno synchronizacji przejść. Czyli mówisz że pstrykanie w powietrze pilotem nie dąży do utraty synchronizacji?
Czy moze byc to wina przepływomirza ? Nie może. Zobacz czy zasysa powietrze, i czy czasem nie występuje błąd synchronizacji.
Synchronizacja rozrządu sprawdzona ??
Zrób tak-usiądź w samochodzie i zamknij drzwi, następnie: -naciśnij i prztrzymaj przycisk zamykania na konsoli przez 6 sekund. Popki w drzwach się schowają, po chwili wyskoczą. -Jak wyskoczą to naciśnij 3 razy przycisk w kluczu. Popki powinny wskoczyć , świadczy o tym, że procedura synchronizacji przebiegła prawidłowo. Pilot został przypomniany.
To jest logiczne jak wymieniłeś zegary to nie masz synchronizacji immo.
(at)milejow Dzięki, samochód się nie zamyka podczas jazdy nadal problem z działaniem pilota ;/
Ja mówię o synchronizacji a nie uszkodzeniu
jak bedziesz miał problemy z synchronizacją pilota, pomogę.
Masz kod, wiec procedura synchronizacji i zamykaj temat.
chyba że ma wskazywać pierwszy cylinder - gdy walnie czujnik wału korbowego i ten czujnik przejmuje jego funkcje Dobrze myślisz, mówi też o synchronizacji.
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
skoro nie zapala po zgaszeniu to sprawdz czujnik położenia wałka a jeśli dobry to ustawienie rozrządu. może sie przestawił i brak synchronizacji
Nie no skoro z przycisku też nie otwiera, to nie będzie wina synchronizacji kluczyka.
Ciśnienie na CR podczas uruchomienia sprawdź, może 200bar nie przekracza na rozruszniku, Jak psikniesz plakiem łapie wyżssze obroty silnika i wtedy już chodzi. Sprawdzałem ponad 350 bar . Może któryś z czujników położenia wałka , albo wału ? ale nie pokazuje żadnego błędu synchronizacji .
Witam Procedura programowania (synchronizacji) jest dobra, tylko kluczyk jest uszkodzony.
A moze synchronizacja PLIPA cos pomoze ;]
pilot i otwieranie to jedno a immo i odpalanie auta to drugie w tym wózku .......pilot sprawny???? a próbowałeś synchronizacji pilota??????
Trzeba przeprowadzić synchronizacje obu kluczyków pozdrawiam
Usterka mechaniczna.
Rozwalona synchronizacja, coś z kluczykiem, może i gdyby to wiesz...
Oczywiście,stwerowniki wysiadają na wszelakie sposoby.
Witam. Potrzebna procedura synchronizacji nowego pilota do Renault Magnum. Mam jeden działający pilot i muszę przypisać następny. Jest w stanie ktoś pomóc?
musisz jechać do kogoś aby sprawdził czy ucbic obiera sygnał, czy sygnal jest prawidłowy i potwierdzony. Wystarczy już do tego tester XR 25
czujnik synchronizacji pompy
Sprawdź ciśnienie na CR (i nie chodzi mi tu Cristiano Ronaldo...) i czy jest synchronizacja i pozwolenie na start...
Na plaka odpalał?
Jeśli nie zgłasza problemów z ciśnieniem paliwa, tylko z synchronizacja, to sprawa jest oczywista.
Przydało by się zrobić diagnostykę sprzętem dedykowanym do marki np Clipem i zobaczyć na czym dokładnie polega błąd,Czy nie jest to np brak synchronizacji z czujnikiem wału.
PARAMETRY w CLIPIE wyświetla napis "synchronizacja - oczek." Rozrząd....może...
Komputer wywala błąd DF643. Jaki jest opis błędu ? kontekst DEF. .....? ciśnienie jest na szynie Jakie ciśnienie osiąga? wtryski się nie otwierają wywala brak ciśnienia na listwie że uszkodzony regulator ciśnienia , raczej by był do usunięcia ten błąd . Masz synchronizację ?
Co to znaczy że ruszył :?: A jeżeli ruszył to po co synchronizacja skoro działa :?:
Sprawdziłem, wszystko działa (nawiewy, radio, szyby, oświetlenie wew. i zew., centralny z pilota). A jak wygląda procedura synchronizacji? Wymaga to odwiedzenia serwisu?
P1826 - Obwód przekaźnika świec żarowych P1808 - Obwód synchronizacji czujnika wału korbowego i rozrządu P1886 - Obwód wtryskiwacza 1 & 4
Oj coś kolego żle podpowiadasz jak przy takich objawach to raczej czujnik położenia wałka ,zerknij w kompa jak wygląda synchronizacja kiedy nie chce odpalić..
sterownik air bag zablokował wtrysk nie musisz go odpinać wystarczy odblokować wtrysk z poziomu clipa ale nie wykluczone że są inne defekty te niestety musisz mieć podgląd na parametry silnik czy sterownikmwidzi np obrotry, wielkość ciśnienia na rampie czy wykonana jest synchronizacja itp.
Pieprzenie takie. błędów brak to trzeba wymieniać w ciemno wszystko po kolei... A gdzie takie podstawy jak synchronizacja, ciśnienie na CR, wysterowanie wtryskiwaczy...
W 2001 nie przejdzie taka synchronizacja, to nie podczerwień.
Wysuną się czujnik wału " mocowany na spince z blachy "dojdziesz od spodu z tyłu skrzyni biegów. Powalony patent.
jedź do mechanika i niech Ci sprawdzi na oscyloskopie synchronizacje czujnika walu i halla... bo tu może leżeć problem...
Bo jak nie ma synchronizacji "góry" z "dołem", to właśnie tak będzie :D
Sprawdź koło na wałku, lubi podcinać klina. Błędu synchronizacji wałków nie wywali bo sczytuje z koła.
Przy uszkodzeniu czujnika wywala błąd "obwód czujnika wału", jeśli ktoś potrafi używać przyrządu diagnostycznego to wie jak to sprawdzić.... A błąd "brak synchronizacji" jak myślisz co to?
rocznik 98 2litry benzyna 8 zaworowy podmieniałem czujniki , rozrząd podobno jest w porządku , wymieniłem czujnik z górnego wałka bo podobno musi być synchronizacja tych dwóch czujników , immobilizer jest wycięty .
Wybacz kolego, nie wiedziałem że owy czujnik występuje w tym silniku. A więc ustawienie tego koła ma kluczowe znaczenie dla tego silnika, synchronizacja(koło pompy,rozrząd,wał).
Może awaria koła nie, ale brak synchronizacji wału i walka jak najbardziej
Skoro nie nadaje to synchronizacja nic nie da. Tak jak wyżej dobrze umyj, wysusz i daj komuś kto potrafi lutować do przelutowania.
Komputer nic nie wykrył ,bo kumpel niema zielonego pojęcia.Trzeba było podejrzeć obroty silnika, synchronizację rozrządu i ciś. paliwa.
Z tą konfiguracja to pewnie masz racje. W serwisie najpierw winę zwalili na słaby i nie wymieniony w porę akumulator i z pewnością siebie podłączyli kompa ale uśmiech z ich twarzy i pewność siebie zniknęła gdy zobaczyli, że błędów nie ma i nie świeci się kontrolka od immo (czyli tak jak w twoim przypadku). Samochód zostawili u siebie i jak coś znajdą...
Sprawdzić synchronizację rozrządu, jeśli jest ok. to zdjąć miskę.
Witam. Posiadam lagunę 2 z 2002r silnik 1,9 dci muszę zrobić od nowa synchronizację czujnika konta skrętu kierownicą. Jeśli jest taka opcja to gdzie ja szukać w tym ddt2000? pozdrawiam
Napewno nie pokaze a z pewnoscią jezeli bedą przestawione wałki rozrządu bo synchronizacje łapie z połozenia wału i czujnika na pompie
Było ale o Clio i Megane .Jesli podobnie, to cos pomieszam gdy klient bedzie miał PIN.
Moze z CLIPem Dodano po 1 Apropos CLIPa, kiedy probuje sie podlaczyc, po wpisaniu numeru VIN i w trakcie łączenia wylogowuje mnie z WINDOWS XP. W czym moze byc problem? Dodano po 1 Po wielokrotniej probie kombinacji z przyciskiem centralnego udalo sie zsynchronizować. Miganie diony od immo nie bylo zalezne od calego procesu synchronizacji
To opis synchronizacji już wcześniej zakodowanego klucza. Nowego nie dopiszesz. Możesz zamówić klusz po vin w serwisie.
Poddałem się :( Walczyłem prawie dwa tygodnie zanim umieściłem tego posta (żeby nie było) ;) Przeprogramowałem komputer i wymontowałem immobilizer oraz założyłem najprostszy (zmienne kodowanie, dwa piloty, możliwość sterowania szybami) sterownik centralnego zamka za 80zł. Może to pójście na łatwiznę ale znacznie tańsze wyjście niż walka z tym zestawem....
Przy pilocie radiowym nie ma synchronizacji przyciskiem centralnego, a co za tym idzie synchronizacji immo tak jak to było przy podczerwieni
czy to oznacza że wtryski beda musialy byc wszystkie wymienione ... ?? Dodano po 5 a może pompa wodna i synchronizacja jej z przekładem na rozrząd?
Jak byk są co najmniej 2 błędy wskazujące na problem z rozrządem lub którymś z czujników.Niema synchronizacji rozrządu ,niema zasilania wtrysków.Tyle w temacie.
Akurat tutaj pewnie będzie brak synchronizacji i ścięty klin na kole wałka rozrządu.
w renault nie ma sterowania centralnym z drzwi , synchronizacja pilotów ,przytrzymaj przycisk centralnego w kabinie przez około 5sek. usłyszysz sygnał dźwiękowy lub pyknie centralny.Synchronizacja pilota uaktywniona na 15 sek.Naciśnij w tym czasie raz bądź dwa razy przycisk pilota,pozdrawiam
W tych Renault występują dwa kody.Kod blokady zapłonu i kod centralnego zamka.Z pierwszym nie ma problemu,żeby go odczytać samemu o tyle drugi trzeba zdobyć z serwisu.Te dwa kody są 4-ro cyfrowe. W żadnym Renaulcie nie wystepują 2 kody:!: Jest jeden 4-cyfrowy służący do synchronizacji pilotów i awaryjnego odpalania oczywiście w zależności od rodzaju...
Kolego albo nowe klucze albo imo off [ cena podobna]
Dla mnie to wygląda tak: albo pada sterownik silnika, albo brak mu jakiegoś zasilania. W momencie kiedy wszystko jest ok ze sterownikiem, dioda na emulatorze sygnalizuję poprawną synchronizację kodu immo i auto zapala.
Czy immobiliser masz z centralką kodową ? Jeśli tak to na stronie (forum) klubu Renault możesz zapytać o kody do synchronizacji oraz kody serwisowe do resetowania ustawień immo, wtedy po resecie centrala sama znajdzie kluczyk (jeśli jest radiowy) albo przy kolejnej transmisji z kluczyka na podczerwień zsynchronizuje się z nim. Wogóle polecam forum klubu...
Witam Moj przedmowca ma racje,jak klient jest burak ,to inny na tym korzysta. Pracuje w ASO i o takich przypadkach mozna mowic do rana. Co do pilotow to synchronizacja tylko CLIP-em. Pozdrawiam
Obroty , ciś paliwa, synchronizacja rozrządu przy kręceniu rozrusznikiem.To na początek.Przypisanie wtrysków niema wpływu na zapalanie.
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Natomiast na plaka auto odpala i potem już normalnie silnik pracuje aż do jego zgaszenia. Błąd synchronizacji nie dopuści do rozruchu. Tak to działa.
W oplach jak w Masterach , prędzej czujnik wałka rozrządu silnik pracuje do momentu kiedy go nie zgasisz , gdy uszkodzony jest czujnik wałka ( zgaszony nie zapali ) Czyli sprawdz synchronizację . Ale jeśli i na plaku nie pali - to rozrząd .
Witam Sposob synchronizacji nowych lub "wypadnietych " kluczy (PLIP-ow) z systemu, byl omawiana na stronie tysiace razy. Pozostaje Ci wymienic zamki i stacyjke na nowe i zsynchronizowac klucz ktory Ci pozostal, dwa razy.PLIP-y ktore nie wezma udzialu w synchronizacji wypadna z systemu. Jezeli bys chcial miec dwa PLIP-y to mozesz dokupic . Pozdrawiam...
synchronizacja renault synchronizacja kluczyka renault synchronizacja pilot renault
jakiś włączyć zapłon ricoh język polski pralka wywala bezpieczniki electrolux
Wentylator w piekarniku Amica nie działa - przyczyny i diagnostyka Schemat instalacji elektrycznej spryskiwacza Renault Laguna II