Potencjometr przepustnicy
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
Sprawdz cewki zapłonowe.
Więc sprawdź napięcia na pedale gazu, na czujniku ciśnienia powietrza doładowującego. Wystarczy że te dwie gałęzie sprawdzisz w stanie normalnym i jak zaczyna się coś dziać. https://www.icarsoft-france.fr/code-defa...
Nie ważne czy docisk, czy tarcza, komplet sprzęgła do wymiany.
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Sprawdź wtyczki pod kabiną i je przeczyść.
Jak to sie objawia?
Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
sprawdz mase w kabinie i okablowanie
Którą??? zasadniczą czy PLD
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Myślę że jeszcze można kilka razy się zapytać czy aby na pewno???Tracisz czas . No chyba że chcesz je podnosić na drodze 1000km od domu
A na oryginalnym clipie wszystkie parametry dobre razem z sondami, bo się pytałem. Dodano po 58 Szarpanie szarpaniem, a dławienie.
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Wiam Polecam zajerzeć na forum Klubu Renault Laguny - dział techniczny i zadać pytanie: http://www.renaultlaguna.pl/forum/ Tam prędzej na ten temat uzyskasz odpowiedź Pozdrawiam
Czy sonda może powodować takie szarpanie?
Service zapala się przeważnie z różnymi lampkami jak ABS, SRS, Olej, Ładowania itd. - tymi istotnymi. Musisz kupić kpl.uszczelek do kolektora dolotowego i oringi pod wtryskiwacze, zdemontować kolektor dolotowy (nie pamiętam czy w tym modelu jest taka płaska listwa na głowicy w której siedzą wtryskiwacze) wymienić je. Po zdjęciu wszystkiego weź kartke...
Blokada kierownicy. Spróbuj zluzować regulację kierowcy i kilkukrotnie mocno szarpać w każdą stronę. Być może ruszy.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Więc ciężka sprawa z tym
Udrożnij EGR
Wymieniałeś sam, czy w warsztacie?
Świece wymieniane miesiąc temu na NGK, szczelina sklepana była na 0,9 mm. Tak jak sugerowali na forum Espace.
Problem rozwiązany temat zamykam .
Nie ten dział.
Okazało się, że mechanik wymienił cewki i wszystko gra.
Czujnik wymieniony
sprawdź jakie jest ciśnienie w cylindrach i napisz,ile juz auto przejechało na tym gazie?
Skopiowałem Twój temat i w pierwszej linijce wyskoczyło w przeglądarce.
Dziękuje za zainteresowanie. Czy Renault Scenic 1.9dCI posiada koło dwu-masowe ? [url=http://renault.auto.com.pl/forum/vi... Czy może być coś innego uszkodzone oprócz sprzęgła ?
A sondy jak pracują?
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Ok dzięki za porady zmienie przewody i ustawie świece.Mam nadzieje że to pomoże bo patrząc po innych forach na podobne(nie takie same)problemy uzytkowników po wymianie przewodów nie za bardzo im to pomagało .Pewnie zaraz mój temat zniknie
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Krokowy do czyszczenia; pewnie jest zabrudzony od par oleju z odmy i przy wilgotnym powietrzu klei się do ścianki, nagłe odklejenie się czopu od ścianek przy kolejnych krokach powoduje szarpanie silnikiem.
Szukanie błędów, zamiast zrobienie diagnostyki, zgodnie ze sztuką.
Brak modelu i rocznika ... bez tego ciężko coś powiedzieć ale w samochodach jest raczej standardowo. Szukaj zaślepki lub śrubki (ek) na wysokości podłokietnika lub rączki którą zamykasz drzwi i pod tą co otwierasz . Szukaj śrubek na wysokości schowka ( często schowek jest przypięty tylko do tapicerki) . Użyj specjalnego narzędzia do oderwania tapicerki...
Wyczyść przepustnice i wymień na niej uszczelki. Pozdrawiam
Wysokie napięcie kompletne.
Witam Ponownie koledzy Kolega tuning86 skierował mnie na właściwe forum i znalazłem tam temat dokładnie opisujący mój problem. Z postów widać wyraźną ulgę wszystkich którzy mieli podobny problem. Jeżeli spotkacie podobny problem rozwiązaniem jest nieszczelny, zapocony, zawilgocony intercoler :D:D:D
ok dzięki chętnie poczytam.
Wielkie dzięki za sugestie, mam tylko pytanie, jak w prosty sposób sprawdzić samemu, która cewka padła?
Cewka zapłonowa,dość częsta usterka jeśli jest jeszcze firmy Siemens.
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
Podczas ruszania na 1 szarpie Jak ruszasz z wyższych obrotów to przestaje szarpać?
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
Rok produkcji 1994, silnik 1.8 Dzieje się tak zarówno na benzynie i na gazie to nie robi różnicy. Po przekręceniu kluczyka wszytko na pulpicie świec się tak jak powinno lecz tak jak wspomniałem raz rozrusznik nie kręci, raz kręci i nie chce odpalić a po chwili bez problemu może odpalić i bez problemu jechać.
To z jakiego powodu może występować to szarpanie?
Przy uszkodzeniu czujnika wywala błąd "obwód czujnika wału", jeśli ktoś potrafi używać przyrządu diagnostycznego to wie jak to sprawdzić.... A błąd "brak synchronizacji" jak myślisz co to?
Pomoże ktoś?
Witam, mam problem z Renault Clio II z 1998r. ok pół roku temu miałem problem z szarpaniem auta na niskich obrotach, wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy samochód zachowywał się dobrze. Ale teraz problem powrócił i samochód znowu szarpie na niskich obrotach, nie chce mi się wierzyć że świece tak szybko padły i myślę że to przewody wysokiego...
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Sprawdz przewód masy miedzy silnikiem a ECU silnika czesta usterka w megankach.
Patrz wyżej...
Więc masz winowajcę szarpania silnikiem. Sprawna świeca ma Ci palce poparzyć jak dotkniesz :)
Witam u mnie był ten sam problem wymieniłem cewki na nowe i przestało szarpać
A wskazówka od obrotomierza jaką cyferkę wskazuje podczas tych szarpań?
Pomocy!!! Czym mogą być spowodowane takie objawy??? Dzieje się to sporadycznie, silnik spada z obrotów i do tego takie szarpanie. Co może być przyczyną? Film w załączniku
Przyczyną dziwnych rzeczy z elektryką w samochodzie jest najczęściej urwany kabel masy. Sprawdź kabel masowe do akumulatora, bloku silnika, komputera silnika i deski rozdzielczej.
poprawilem temat na zgodny z regulaminem :-)
Panowie czy może ktoś pomóc z tym szarpaniem???
Filtr gazu do wymiany i pewnie parownik do regeneracji. Membrana będzie do wymiany a reszta do czyszczenia. Takie zaniedbania 5 letnie niestety potrafią kosztować. Na początek wymień sam filtr gazu. Koszt pewnie 5 zł. P.S. Nie rozumiem, przy tak tanich częściach zamiennych 5 letniej przerwy w serwisowaniu.
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
tylko nagraj w stereo
No właśnie najgorsze jest to że nie mam dobrego fachowca każdy podłącza pod komputer i mówi co innego chyba pozostaje mi ASO aż sie boje pomyśleć ile sobie krzykną za taką diagnoze
Sprawdź Tacho
jeśli to co tam siedzi jest plastikowe to możesz wkręta grzać lutownicą i cisnąć, wtedy wkręt się w to wtopi i jak wystygnie to będzie mocno wtopione i będziesz mógł za to szarpać
zawór sterujący zapłonem zacina się (pompa lucas)-na wolnych obrotach szarpie i kopci na biało po rozpięciu wtyczki bardzo głośna praca .Filtr purfluxa bo na innych potrafią wariować (sprawdzone na swoim prywatnym DW8)
A czy ten potencjometr pedału gazu ma wpływ na szarpanie? czy tylko czujnik ciśnienia?
Niestety nie. Masz to samo?
Jeszcze rocznik auta? Masz te same objawy jak ja po wymianie na te wadliwe. Pytanie czy oryginalne miałeś starego czy nowego typu. Jeśli starego tak jest potrzeba wgrać nowy soft. Jeśli nowego typu tak zakładał bym że trafiłeś na tą samą jakość co ja. Stare elektrozawory były o ile się nie mylę taktowane na 50hz nowe na 100hz stąd możliwość że działać...
Witam, Jakiś czas temu uszkodzeniu uległy 2 cewki. Po wymianie ich oraz świec na nowe okazało się że silnik trzyma odpowiednie obroty około 750 ale co jakiś czas szarpie tzn. obroty spadają następnie rosną i stabilizują się ponownie na 750. Te szarpnięcia są na każdym biegu i prędkości nie ma znaczenia pora roku. Autem da się jeździć ale te szarpnięcia...
Od niedawna jestem posiadaczem safranki i zauważyłem pewnien problem. Samochód gdy sie rozgrzeje zaczyna szarpać i tylko w momencie dodawania gazu. Tego problemu nie ma na krótkich dystansach, ale po przejechaniu około 10km zaczyna sie dziwne szarpanie... Na wolnych obrotach pracuje idealnie, jak juz sie rozpedzi, to tez pracuje bardzo dobrze. Samochód...
Czy były sprawdzane takie rzeczy jak zawór EGR oraz sonda lambda?
filtr paliwa,świece
Dominikr8 Bardzo uprzejmie proszę , podaj które konkretnie gumy trzeba wymienić. Bo mi też "fachowcy" sugerują wymianę świec, cewek wn., czujników i... wszystkiego, tylko nie uszczelek. Pozdrowionka
Ostatnio miałem Clio które totalnie świrowało (obroty, szarpanie itp.). Okazała się uszkodzona cewka zapłonowa (fajkocewka).
witam mam kłopot z automatyczna skrzynia biegów w renault megane 1998 benzyna .Przy ruszaniu szarpie sie strasznie...Miał wymieniana skrzynia z anglika wraz ze sprzegłem ,kołem zamachowym...co jakis czas w trakcie jazdy włacza sie na chwilę w tryb awaryjny.Po wyłaczeniu stacyjki i ponownym zalączeniu problem znika...Gdzies gubi olej ze skrzyni,bo w...
Było już trzy razy Dodano po 48 Żadnych błędów
Ale dodawając gazu na jałowym biegu to nie szarpie i silnik jest rozgrzany Dodano po 57 tylko w czasie jazdy i nie zawsze Dodano po 5 jedna cewka jest luzna i niemożna jej dokrecic zerwany jest gwint czy morze byc to przyczyna tego szarpania ?
Tak własnie jest jak piszesz. Pozdrawiam.
Czujnik temperatury silnika do przeglądu , najlepiej podmienić!
daw210 dzięki jak tylko dopadne wolnego czasu to sprawdze
pewnie jest tam jednopunkt boscha cisnienie paliwa 1 bar
Właśnie wróciłem z dłuższej podróży [ok. 200km] i doszedłem do tego, iż wyżej opisane szarpanie występuje tylko przy gwałtownym puszczaniu sprzęgła [wystarczy naprawdę puścić tylko trochę szybciej niż bardzo wolno i mamy przerywanie] i to nie tylko przy ruszaniu, ale także na wyższych biegach [tzn. zmiana z 3-4 i 4-5 itd.], ale na wysokich biegach [od...
zazwyczaj w dziewiątnastkach szarpania są spowodowane przez kompletnie wypalony węgielek w kopułce rozdzielacza.
Zrób ponownie mapę gazu.
posprawdzaj masy w ok głowicy i wszystkie połaczenia ---masy najwazniejsze
Wyczyść silnik krokowy.
Podłącz pod kompa - przyczyn może być mnóstwo.
Czarny dym to nadmiar paliwa przy niedoborze powietrza.
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
Jeżeli okaże się czujnik to gdzie go dostać i jeszcze jedno tego błędu nie mogę skasować
do sprawdzenia - silnik krokowy , sonda lambda (kabelki), rozdzielacz zapłonu (pękniety "palec")
nie bierze oleju kopci na biało.
Czyli nie zbiera sie? Może pompka albo wytryski zasyfione.
szarpanie renault renault laguna szarpanie renault szarpanie ruszaniu
rezystancja czujnika temperatury amica pilot pioneer wzmacniacza hasło wygasa
Podłączenie przewodów gramofonu do wtyku DIN 5-pin Aparat zmierzchowy AZ-B nie załącza świateł - przyczyny