Więc tym bardziej można spróbować.
Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Potencjometr przepustnicy
Sprawdz cewki zapłonowe.
Nie ważne czy docisk, czy tarcza, komplet sprzęgła do wymiany.
Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
sprawdz mase w kabinie i okablowanie
Myślę że jeszcze można kilka razy się zapytać czy aby na pewno???Tracisz czas . No chyba że chcesz je podnosić na drodze 1000km od domu
-jedna z cewek,przykręcone na pokrywie zaworów -ciasne zawory
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Wiam Polecam zajerzeć na forum Klubu Renault Laguny - dział techniczny i zadać pytanie: http://www.renaultlaguna.pl/forum/ Tam prędzej na ten temat uzyskasz odpowiedź Pozdrawiam
sprawdź jakie jest ciśnienie w cylindrach i napisz,ile juz auto przejechało na tym gazie?
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Service zapala się przeważnie z różnymi lampkami jak ABS, SRS, Olej, Ładowania itd. - tymi istotnymi. Musisz kupić kpl.uszczelek do kolektora dolotowego i oringi pod wtryskiwacze, zdemontować kolektor dolotowy (nie pamiętam czy w tym modelu jest taka płaska listwa na głowicy w której siedzą wtryskiwacze) wymienić je. Po zdjęciu wszystkiego weź kartke...
Tak z ciekawości jakiego błędu się spodziewasz przy szarpaniu auta. Podmień map sensor.
60000 RPM to nie jest możliwe, ale zakładam że 6k miało być, no mądre inaczej, ale kto bogatemu zabroni? :)
Niesprawny EGR często powoduje problemy, o których piszesz. Najlepiej wymienić na nowy, tylko nie chiński wynalazek.
105a to zdaje się że dotyczy ciśnienia ale to jest wolnossący silnik trzeba było clipem odczytać jak trzeba albo bardziej normalnym testerem bo to APK, to wiesz.
A sondy jak pracują?
Cześć wszystkim, problem dotyczy samochodu Renault Clio IV z 2016 roku. 1.2, benzyna, automat EDC, 110,000 tys. km. Przy jeździe z mniej więcej stałą, niską prędkością (do 90 km/h), samochód poszarpuje. Można to trochę porównać do tego jakby co chwilę delikatnie coś go ciągnęło od tyłu, ciężko to ubrać w słowa. Wydaje mi się, że gdy samochód jest garażowany...
Na luzie chodzi normalnie przez chwilę i nagle zaczyna szarpać, tak jakby chciał zaraz zgasnąć. Silnik lata i szarpie, aż dodam gazu i znów chwila jest normalnie, a po chwili to samo. A w czasie jazdy, gdy daję gaz, nie ma mocy. Puszczam gaz i znów po naciśnięciu jedzie normalnie. Dzieje się tak co chwilę, da się jechać, ale jest masakra, jakby tracił...
A na oryginalnym clipie wszystkie parametry dobre razem z sondami, bo się pytałem. Dodano po 58 Szarpanie szarpaniem, a dławienie.
Dzięki za sugestię Temat podciśnień zweryfikuję :). Co do pedały gazu - wykluczam. Wymieniony na nowy bo też go podejrzewałem. Założony nowy oryginalny Renault. Zero poprawy.
Spróbuj jechać, wtedy kiedy szarpie, na małych obrotach i równym gazie. Parę godzin wcześniej męczyłem takiego żeby zdiagnozował wypadanie zapłonów, bo że wypadają to wiedziałem, ale nie wiedziałem na którym garku. Nie wiem co francuzi mieli na myśli, ale jak jedziesz powyżej 2000 rpm to za groma czeka nie wywali. Trzeba jechać ponad minutę poniżej...
Problem rozwiązany temat zamykam .
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
Czujnik wymieniony
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Świece wymieniane miesiąc temu na NGK, szczelina sklepana była na 0,9 mm. Tak jak sugerowali na forum Espace.
Sprawdź wtyczki pod kabiną i je przeczyść.
Skopiowałem Twój temat i w pierwszej linijce wyskoczyło w przeglądarce.
Nie ten dział.
Brak modelu i rocznika ... bez tego ciężko coś powiedzieć ale w samochodach jest raczej standardowo. Szukaj zaślepki lub śrubki (ek) na wysokości podłokietnika lub rączki którą zamykasz drzwi i pod tą co otwierasz . Szukaj śrubek na wysokości schowka ( często schowek jest przypięty tylko do tapicerki) . Użyj specjalnego narzędzia do oderwania tapicerki...
Szukanie błędów, zamiast zrobienie diagnostyki, zgodnie ze sztuką.
Witam Ponownie koledzy Kolega tuning86 skierował mnie na właściwe forum i znalazłem tam temat dokładnie opisujący mój problem. Z postów widać wyraźną ulgę wszystkich którzy mieli podobny problem. Jeżeli spotkacie podobny problem rozwiązaniem jest nieszczelny, zapocony, zawilgocony intercoler :D:D:D
Szarpanie też może być przez niego spowodowane.Znajduje się on na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem od góry będzie widoczny.Dokładnie nie pamiętam ale mocowany jest na dwie śrubki.
Potwierdzam słowa Huberta. U nas ta sama sytuacja tylko VOLVO FH klient przywiózł SACHS i takie sprzęgło zostało założone. 2 tyś km i szarpanie na wstecznym że w miejscu kołami mielił. Sprawdzone wszystko co możliwe kalibracje, nic nie pomogło. Ponowna wymiana kompletu sprzęgła na LuK i jak ręką odjął samochód jeździ już ponad rok żadnych kłopotów z...
Mam podobny problem wymienione świece, wykluczona cewka i przewody może ktoś pomoże. Dodam że słychać otwieranie elektrozaworu par paliwa na zimnym silniku W czym podobny :?: W tym że miga Check Engine , czy w tym że dusi i szarpie, czy w tym że wyświetla P0314 :?:
Po sprawdzeniu okablowania przyszedł czas na wymianę sterownika silnika ECU. W końcu udało się usterkę wyeliminować . Wymiana komputera + kopiowanie softu z oryginalnego Ecu to koszt około 600 zł .
Szarpanie raczej nie będzie z powodu turbiny. Jak jest zmienna geometria to wtedy właśnie są kierownice w turbinie (czyli to to samo). Wcześniej było tak że byłą klapka w kolektorze wydechowym która regulowała dopływ spalin do turbiny.
Rok produkcji 1994, silnik 1.8 Dzieje się tak zarówno na benzynie i na gazie to nie robi różnicy. Po przekręceniu kluczyka wszytko na pulpicie świec się tak jak powinno lecz tak jak wspomniałem raz rozrusznik nie kręci, raz kręci i nie chce odpalić a po chwili bez problemu może odpalić i bez problemu jechać.
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
Którą??? zasadniczą czy PLD
Sprawdz przewód masy miedzy silnikiem a ECU silnika czesta usterka w megankach.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Wymieniałeś sam, czy w warsztacie?
Jeszcze rocznik auta? Masz te same objawy jak ja po wymianie na te wadliwe. Pytanie czy oryginalne miałeś starego czy nowego typu. Jeśli starego tak jest potrzeba wgrać nowy soft. Jeśli nowego typu tak zakładał bym że trafiłeś na tą samą jakość co ja. Stare elektrozawory były o ile się nie mylę taktowane na 50hz nowe na 100hz stąd możliwość że działać...
No właśnie najgorsze jest to że nie mam dobrego fachowca każdy podłącza pod komputer i mówi co innego chyba pozostaje mi ASO aż sie boje pomyśleć ile sobie krzykną za taką diagnoze
renault szarpanie renault laguna szarpanie renault megane szarpanie
ekspres krups konserwacja format activex wskaźnik temperatury seicento
Zamienniki IGBT G20T60A83L – IKW20N60T, STGW30NC60WD, FGH40N60SMD, STGP20NC60V, porównanie parametrów Minimalny prąd do zgrzewania taśmy niklowej 0,3mm z ogniwem 18650 – parametry, testy, zgrzewarki