Podzwoń po firmach, które regenerują turbiny może Cię poratują. Szukałeś po numerze: 77011473155 [url=https://allegro.pl/oferta/uszczelki...
Winna była chyba uszczelka. Wczoraj odebrałem nową, za pierwszym razem przykręciłem i trzyma się. Póki co nigdzie jej nie wciąga ani nie wypycha. Jeździłem wczoraj i dzisiaj i wszystko narazie ok. Mam nadzieję, że zostanie tam gdzie jej miejsce. Pozdrawiam.
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Ta uszczelka nigdy nie była sprzedawana osobno. Występuje tylko w komplecie. Ta pompa to DPC. Wszystkie dpc miały takie same uszczelki dekla. Wystarczy w google wpisać uszczelki dpc. Nie ma znaczenia czy to będzie 9109-210 czy 220 lub 230.
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
A ta uszczelka jest wyrwana tzn "wyszła" z miejsca w którym była zamocowana? Czy jest rozerwana. Tak czy inaczej uszczelka przymarzła ci do drzwi, i odeszła razem z nimi po otwarciu myśle. Jesli jest rozerwana poszarpana to można było by ją dorażnie posklejać i połatać. A jeśli tylko wyszła z mocowania ale jest cała to na woje miejsce ją trzeba wcisnąć...
Ciekawy egzemplarz, po takim przestoju mogło wylecieć trochę oleju. Nie wiemy ile. Na start znajdź oznaczenie skrzyni i procedurę wymiany i napełnienia oleju. ATF jest X rodzaji i ma to znaczenie a na dodatek one nie mieszają się w pełni. Opisane objawy wskazuja dla mnie na niski stan oleju, gdzie zaczyna się spieniać i już nie przenosi momentu. Po...
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
Być może wyciek się powtórzy. Czasem tak jest np stary piec lekko przecieka a gdy dostanie ciśnienia płynu to się uszczelnia, to pewnie zjawisko fizyczne. Brak paliwa uszczelka popuszcza, jest doszczelnienie.
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
Może uszczelka pod głowicą? Sprawdź czy na wlewie oleju nie masz śladów płynu chłodniczego lub w zbiorniku wyrównawczym śladów oleju.
Uszczelka to ostateczność . Proponuję dokładnie obejrzeć przewody gumowe. Ja miałem problem z uciekającym płynem już się pogodziłem z myślą o uszczelce a płyn uciekał przy mieszalniku. Odnośnie uszczelki to sprawdź czy po ostygnieciu silnika w układzie płynu chłodzącego jest podwyższone ciśnienie. Jeśli nie to powinieneś szukać nieszczelności zewnętrznych.
jeżeli jest takie samo rozwiązanie jak w reno 19,to za akumulatorem jest taka gumowa uszczelka przez którą przechodzi wiązka,myślę że tam dasz rade ja mam tak u siebie
Odkręcaj nakrętkę smoka i wyczyść sitko, jak nie ma przepływu to wiadomo co tam się znajduje... Problem może być z odkręceniem nakrętki, ja używałem kawałka łańcucha, owinąłem dookoła nakrętki, ścisnąłem mocno i poszła. Unikaj uderzania młotkiem bo ten plastik łatwo się łamie. Możesz też ponacinać rurę 160 i zrobić sobie klucz. Po wyjęciu smoka i pływaka...
Nie mam na myśli odkształceń, tylko wżery. Tylko raz kiedyś w starej maździe nie dałem nic na uszczelkę i potem jeszcze raz rozrząd musiałem robić. Więc teraz zawsze daję cienką warstwę profilaktycznie. Nie zaszkodzi, a mam pewność, że będzie szczelnie.
miałem trzy v6 we francuzach i w każdym było to samo, mija 10 lat i pada uszczelka pod głowicą,przy rozbiórce wymienia się oringi i tuleje przy okazji bo tam tez puszcza,przy tej wartości auta według mnie naprawa nieuzasadniona ekonomicznie sprzedaj całość na części
nie ma LPG , teraz zauważyłem że spalanie wzrosło, prawie dwukrotnie
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Jedynie ma sprawdzić co się zapisało na desce. Czy czasami imobilajzer nie poszedł. Ale sprawdzę akumulator. Dzięki za radę. Bo o tym nie pomyślałam.
U mnie przedostawały się spaliny pomiędzy obsadom a pompowtryskami po wymianie gumek pomogło.Koszt 30zł. x 6 szt. Objawy podobne po odpaleniu z plaka chodził po kilku minutach nie odpalił.Jeszcze jedna rzecz oring na korku obok ręcznej pompki na imbus częsty przypadek. W silnikach dxi pompowtryski delphi. Dodam że w jednym silniku volvo d13 spotkałem...
1. Wymień na początek filtr przeciwpyłkowy. 2. Sprawdź, czy nie masz ciągle włączonego obiegu wewnętrznego (zamknięta klapka obiegu itp.). 3. Wysuszyć auto (mokre wycieraczki, tapicerka pod wycieraczkami powoduje również duże parowanie szyb ale to raczej nie w Twoim przypadku). 4. Przeciekająca nagrzewnica...zauważysz po ubywającym płynie chłodniczym....
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Reinz,Erling raczej
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Układ chłodzący odpowietrzony. Auto czasem ma momenty że jest słabsze. Akurat dzisiaj jechałem 100km. i na 70km autko przyspieszało, na 5 biegu docisłem pedał i wyprzedalem fajnie. Nagle nawet podczas redukcji nie mogłem go rozpędzić ponad 70km/h. I tak jak by go coś przytykało. Wcześniej nie wiem jak było, auto mam od 3 miesięcy, w zimie się tak nie...
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Niekoniecznie ponieważ uszczelka jak już pisałem wcześniej mogła ulec uszkodzeniu w sposób niewidoczny nawet z zewnątrz mogła po prostu ugnić gdzieś przy kanaliku pod głowicą i też będzie lipa .Możesz jeszcze sprawdzić czy po odkręceniu korka w zbiorniczku czy jest duże ciśnienie jak auto zagrzane prawidłowo może troszkę syknąć jak długo syczy to idą...
Nie ma żadnych niespodzianek więc w czym problem????
Pytam bo robię niedługo rozrząd w tym modelu a tak to za jednym zamachem zrobił bym i uszczelkę Nie zatanawiaj sie. Uszczelka ma 16 lat, wiec jej wymiana, to zaden luksus. Oczywiscie, wymien tez wszystkie dostepne uszczelki i dotrzyj zawory. Silnik bedzie gotowy na nastepne 10 lat.
Termostat został wymieniony na nowy pompa też,dzięki za pomoc gdy wymienią uszczelkę dam znać czy pomogło
Kolego czytaj uważnie ! Tak głowica była sprawdzona na mikropęknięcia i planowana, uszczelka pod głowicą była już 2 razy wymieniana, śruby wymieniłem na nowe oryginalne z ASO Renault przy pierwszej wymianie, za drugim razem zamontowałem te same śruby, sprawdzałem je i były takiej samej długości. Tylko skoro w układzie smarowania jest ok 6 bar, a w układzie...
Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz gdzie dokładnie jest wyciek ale skoro silnik na PB kuleje to raczej uszczelka pod głowicą do wymiany,sprawdź ciśnienie w cylindrach tak jak radzi kolega wyżej.
W Odpowiedzi do tematu nie znalazłem momentu dokręcania pokrywy zaworów. Czy moglibyście podać ? Mój model to 1,5dci 106KM 2006r, dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie czy zawory w tym modelu podlegają jakiejkolwiek regulacji ponieważ mam wrażenie że są zbyt głośne kiedy silnik się rozgrzeje. Mogę dodać że na 90% jest do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów...
Uszczelka kolektora ssącego
Renault Thalia 1.2 - wymiana uszczelki pod głowicą a praca sprzęgła Odebrałem dzisiaj auto teścia. Wymieniona została (po reklamacji) uszczelka pod głowicą. Dopiero w domu teść przejechał się autem i od razu zauważył, że sprzęgło nie pracuje tak jak wcześniej. Bardzo wolno pedał sprzęgła podnosi się do góry i auto zaczyna ruszać dopiero jak sprzęgło...
Dzięki, kolego, za zainteresowanie, wpiszę tu skopiowany tekst z innego forum, gdzie to pisałem. Napiszę, co do tej pory zrobiłem: rozrząd, luzy w normie, rozrząd nowy i pompa wody, filtr powietrza i oleju nowy, uszczelka pod kolektor prostokątna nowa i pod kolektor te trójkątne też nowe, map sensor nowy, sonda lambda przed katalizatorem nowa, za katalizatorem...
#941 07 Gru 2019 08:13 To buczenie jeśli występuje tylko przy zmianie z P-R, N-R, N-D, czyli w momencie załączenia biegu do jazdy jest to dźwięk elektrozaworu"glownego( Dziękuję, trochę mnie to naprowadza. Co do podwyższonych obrotów, to winowajca się znalazł, jakaś nieszczelność w dolocie, chyba uszczelka pod przepustnicą padła. Ale co do buczenia,...
Uszczelka tłoka odwrotnie założona
Jak będzie wywalać przez zbiornik, to pewnie uszczelka pod głowicą ma przedmuch. Test szczelności uszczelki jednoznacznie odpowie. Odpowietrzanie przy otwartym na max. zaworze przepływu przez nagrzewnicę.
Gdybyś miał kamerę termowizyjną lub pirometr, mógłbyś sprawdzić temperaturę głowic poszczególnych cylindrów, choć taki pomiar jest mało dokładny ze względu na emisyjność powierzchni metalowych. Zapewne temperatura ostatniego cylindra jest wyższa, a powodem jest zapowietrzenie układu chłodzenia. Równie dobrze może być uszkodzona uszczelka pod głowicą...
Witam. Niedawno zakupiłem Renault Trafic 2,0dci 2008r. Poprzedniemu właścicielowi nie chciał zapalić, a jak już zapalił to na kilka sekund i gasł. Na warsztacie wymienili mu 2 wtryski, ale z tego co wiem to nie mogli ich zaadoptować bo auto dalej nie odpalało. Więc mechanicy powiedzieli, że uszczelka pod głowicą. W takim stanie go kupiłem. Żeby się...
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
W weekend się za to zabiorę.No musi to być uszczelka pokrywy bo co innego z miski olejowej odpada bo olej do góry nie poleci więc tylko to zostaje Z góry dziękuję za odp i Pozdrawiam Dodano po 1 Ale najpierw wymienię uszczelkę pokrywy i umyje silnik Dzięki za podpowiedz
Czy ktoś wymieniał takie uszczelnienie zakuwki jak zaznaczyłem na zdjęciu w sztywnym przewodzie doładowania. Wg. mnie jest to cylindryczna uszczelka pod zakuwką. W katalogu części jest niedostępna jako część zamienna, a cały przewód kosztuje 3000 zł, używki nie chce bo będzie taka sama nieszczelna jak moja. Nr oryginału przewodu 144604BD0A oznaczenie...
Uszczelka wymieniona. Kolejność dokręcania głowicy w dla silnika Renault Thalia 1,4 benzyna (K7J700) w załączniku. Przy pierwszym dokręcaniu według podanej kolejności siła 20 Nm i 100 stopni. Odczekać 5 min. Następnie śruby 1 i 2 należy poluzować i ponownie dokręcić 20 Nm i 110 stopni. Kolejne śruby 3-6 należy poluzować i dokręcić 20 Nm i 110 stopni....
renault uszczelka pompy renault uszczelka pompa renault master uszczelka
błąd krytyczny system taśma zablokowana webasto pompa
Czy kondensatory w MDS432 wymagają wygrzewania? Jak zresetować modem Huawei E-3276 sprzętowo?