Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Sprawdź czy czy nie ma luźnych połączeń. Po drugie pompa może jest dobra ale może być uszkodzona uszczelka.
Po co drugi silnik,zdjąc głowice ,splanowac ,przeszlifowac zawory i śmiga.Oczywiście nowa uszczelka.
Potrzebujesz fluorowy oring. Inaczej mówiąc z vitonu.
Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
A ta uszczelka jest wyrwana tzn "wyszła" z miejsca w którym była zamocowana? Czy jest rozerwana. Tak czy inaczej uszczelka przymarzła ci do drzwi, i odeszła razem z nimi po otwarciu myśle. Jesli jest rozerwana poszarpana to można było by ją dorażnie posklejać i połatać. A jeśli tylko wyszła z mocowania ale jest cała to na woje miejsce ją trzeba wcisnąć...
Ciągnie z serwa albo pomiędzy kolektorem ssącym z wydechowym (uszczelka). Pozdrawiam.
może rozrząd ,albo uszczelka pod głowicą.
można ale musisz opuścić kołyske
Gdzieś ciągnie lewe powietrze i ma ubogo, psikaj plakiem po dolocie aż znajdziesz nieszczelność, obstawiam sparciałe uszczelki przepustnicy.
Nowe Tylko aso
Jak wymienić uszczelkę, pod głowicą w Renault Espace 2,0T, bez wyjmowania silnika z samochodu?
Proponuję jeszcze wymianę zestawu napędu osprzętu tj: pasek wielorowkowy i napinacz oraz płyn hamulcowy. Części polecam oryginalne (ceny jak zamienniki a jakość porządna). Myślę że jak mechanik i tak będzie wymieniał płyn to niech robi uszczelkę.
Podpisuję się pod kolegami: -filtr -uszczelka
Tam nie ma uszczelek.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Nic nie uszkodzisz, prosta robota....ale użyj dobrego klucza do tych nakrętek...
Sitko masz w zestawie uszczelek
Płaszczyzna bloku do obróbki lub kiepskiej jakości uszczelka. pozdr
Witam. Najprawdopodobniej walnięta uszczelka pod głowicą albo pompa stoi.
Sprawdź kable czy nie są przetarte od czujnika temperatury i wentylatora. Wentylator nie działa i się grzeje, co innego gdyby działał wtedy można podejrzewać uszczelkę pod głowicą.
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Porządna robota. Czy można prosić o więcej zdjęć rozebranego stojana i pokryw, szczotkotrzymaczy itp? Jak to się ma do wymiany łożysk w zwykłym silniku indukcyjnym? Czy w silniku do ZOE występują uszczelki?
Nie mam na myśli odkształceń, tylko wżery. Tylko raz kiedyś w starej maździe nie dałem nic na uszczelkę i potem jeszcze raz rozrząd musiałem robić. Więc teraz zawsze daję cienką warstwę profilaktycznie. Nie zaszkodzi, a mam pewność, że będzie szczelnie.
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
odkręcasz - podkładasz uszczelkę/zaślepkę - zakręcasz.
Bez naprawienia ogrzewania wymiana uszczelek wiele nie pomoże. Czas naprawić ogrzewanie.
A więc winą była uszczelka pod przepustnicą która stwardniała i zaczęła puszczać powietrze :D Problemy jak już wcześniej pisałem zaczęły się od obrotów ( dwa górne zdjęcia). Po wymianie uszczelki (dolne zdjęcie)
Termostat, uszczelka
Starszy silnik renault 1.9d f8q. Nadchodzi czas wymiany uszczelki pod głowicą (wyciek oleju). Pasowało by mi zwiekszyć również nieco kompresje poprzez założenie cienszej uszczelki o jeden rozmiar. Głowica nie bedzie planowana. Czy uszczelka ciensza o 0.10mm od zalecanej bedzie powodowała kontakt tłoka z zaworami czy producentowi chodzi tylko o niepoządane...
Może być wszystko. Blok, głowica, uszczelka.
Uszczelka kolektora ssącego
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Poszukaj, gdzieś musi być puszczona wiązka spod maski do wnętrza, zwykle jest na łączeniu gumowa uszczelka. Popatrz dobrze.
Uszczelka tłoka odwrotnie założona
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Co jakiś czas trafiają mi się "trafiki" ze słabszym zaworkiem zwrotnym przed gruszką. Natomiast bardzo często z filtrem paliwa czarnym jak olejowy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa wraz z uszczelkami?
No to kompresji szukaj, ale penie nie masz czym, więc o kant .... potłuc taką rozmowę. Świece mokre?
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Wyczyść przepustnice i wymień na niej uszczelki. Pozdrawiam
Reinz,Erling raczej
Primo wymiana 6 uszczelek kolektora i przepustnicy.
Coś mi się wydaje że głowica padła lub jej uszczelka .
Możliwe że silnik był przegrzany i spowodowało to degradację uszczelek .
Sprawdź czy masz odpowiedni poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Bo tam masz czujnik jakbyś miał zbyt mało płynu to wtedy kontrolka się zapali.
A odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma ) drożne.
3 etapy 30nm 120nm 200-210nm dane wg producenta uszczelek
Generyczny czujnik o numerze tożsamym kupiony za 49,99zł pasuje i działa. Przy wykręcaniu starego czujnika było ułamkowosekundowe psss - zapewne ciśnienie zebrane pod gwintem już po zamknięciu wentyla a opuszczeniem uszczelki.
To tylko uszczelka
Sprawdzane uszczelki na kolektorze?
Kiedy ostatnio wymienialiscie 6 uszczelek na kolektorze dolotowym?
przem27 ma rację też miałem taki przypadek z clio II pękały przewody i lało korkiem. okazała się uszczelka.
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
Podejrzyj temperaturę w parametrach motoru.
uszczelka pod pokrywa była winna. kupiłem nowa i ona z porównanie z starą była bardziej grubsza i elastyczna, stara była twarda i mocno juz spłaszczona i to na uszczelce puszczało. wymiana uszczelki pomogła.
Powinny być dwie żeby uniknąć nieprawidłowego ustawienia głowicy oraz uszczelki
Być może wyciek się powtórzy. Czasem tak jest np stary piec lekko przecieka a gdy dostanie ciśnienia płynu to się uszczelnia, to pewnie zjawisko fizyczne. Brak paliwa uszczelka popuszcza, jest doszczelnienie.
A no tak Renault Modus 1.2 benzyna 75KM 2005 rok
Kolega podał grubość uszczelki a ile przy takiej uszczelce ma wystawać tłok.
sama wymiana uszczelki wystarczy ? na 99%
Być może że świece zapłonowe zostały zalane olejem , bo jest niesprawna uszczelka kapy zaworowej , od takiego zalania jest przebicie do masy i stąd wypadanie zapłonów.
Odpowietrz. Nie uda się uszczelka do wymiany.
Odpowietrz. Pewnie uszczelka pod głowicą .
to połowa szyberdachu wychodzi. Wybacz, po nicku wnioskuję pokolenie 2000+ ("masny"), nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Nie otwiera się cały? Otwiera się sam? Nie trzyma? Jeśli przepuszcza powietrze, to przepuści i wodę, o szyberdach trzeba dbać i smarować uszczelkę.
Jakieś sugestie? uszczelka głowicy
Tłok wali po głowicy za cienka uszczelka , trzeba zdjąć głowicę zmierzyć ile wystają tłoki i dobrać grubość uszczelki.
Obsady tulejek pompowtryskiwaczy do wymiany
Stary temat ale napiszę. Pewno uszczelki pod kolektorem dolotowym
rtofvnt jeżeli wcześniej tego nie robiłeś to oddaj to do mechanika, najpierw trzeba sumiennie oczyścić powstały nagar, następnie z wyczuciem próbować demontować wtrysk, wyciągnąc wydmuchaną uszczelkę, wyczyścić kanał w taki sposób, aby nie wpadło nic do komory spalania, tak samo trzeba oczyścić wtrysk, włożyć wtrysk z nowa oryginalna podkładką, zamontować...
ZA mało informacji żeby diagnozować wrażenia dźwiękowe na odległość . Teoretycznie ta maź na silniku to nie smar z przegubu tylko płyn chłodzący z pod uszczelki głowicy
Witam Chciałbym wymienić drzwi w moim renault scenic I. Mianowicie prawy tył tylko że muszę wszystko przełożyć od uszczelek po elektrykę i moje pytanie brzmi jak się za to zabrać ?? Dodam że szyby mam elektryczne Pozdrawiam
Oczywiście wadliwa była uszczelka pod głowicą.
A z czym masz problem? Muszę wymienić uszczelkę z powodu ciśnienia w układzie chłodzenia.
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Mogło też powstać jakieś pęknięcie w głowicy ale i tak musisz zdjąć głowicę i sprawdzić uszczelkę.
Zakupiłem uszczelkę po głowice orginalna renault ,nie było tam opisy z jaka siłą ją dokręcić ,wiem ze wzamienikach takich jak Febi jest opis kolejności i z jaką siłą.
Informacyjnie moge podać Tobie ze uszczelka do Renault Megane 1.4 kosztowala mnie 50zł. Robocizna u mechanika 150zł+ 50zł(planowanie głowicy).
zakładać na jakimś kleju? Uszczelka w płynie wygląda że fabryka poskładała bez niczego dają
to obstawiam uszczelkę 100%
Uszczelka głowicy do wymiany
Do wymiany uszczelki przepustnicy.
Dobra Może to być jedna z uszczelek w skrzynce kierowniczej.
Dobrze odpowietrz lub uszczelka do wymiany
Witam. Mam taki dziwny problem z klimatyzacją.... W maju była sprawdzana i naprawiana w serwisie i zauważyłem że po przejechaniu około 40-60 km autostradą zaczyna mniej dmuchać nawiew... Po wyłączeniu i odczekaniu około 2 min zaczyna znowu fajnie dmuchać i tak następne 40-60 km... W czym może tkwić problem??? Dodam że kompresor był wymieniany nowe chłodnice...
Kolega widzę obstukany, i bardzo dobrze, ale jak myślisz moduł mocy umarł by po wymianie uszczelki pod głowicą?
Przede wszystkim nie składaj na żadnym silikonie etc.
Termostat został wymieniony na nowy pompa też,dzięki za pomoc gdy wymienią uszczelkę dam znać czy pomogło
Płynu i oleju ubywa i to dosyć szybko ,a jaki jest koszt wymiany takiej uszczelki
Ceny samych części , uszczelniacze około 100zł, pierścienie 150 , uszczelka 100.
Pod wtryskiwacz idzie uszczelka/podkładka miedziana o określonej grubości. Pewnie została na dole, w gnieździe wtryskiwacza, jak jest zarośnięta osadami, może być problem ja wyjąć.
Na pracującym silniku pryśnij plakiem w okolicy przepustnicy powietrza zobaczysz czy obroty się zwiększą, często lecą uszczelki.
Sugeruje sprawdz cisnienie spreżania jakie jest na cylindrach ,pompa do wymiany razem z rozrządem i całością :idea: ,szykuje sie spory wydatek :cry:
wtryski sie zablokowaly ?
Dzisiaj zauważyłem że mam mokrą sprężarkę.Czyżby sprężarka? Tak, prawdopodobnie uszczelka na głowiczce.
No to do wymiany uszczelki kolektora wydechowego
jeżeli jest takie samo rozwiązanie jak w reno 19,to za akumulatorem jest taka gumowa uszczelka przez którą przechodzi wiązka,myślę że tam dasz rade ja mam tak u siebie
Oczywiście że zakładam nową uszczelkę ale dzisiaj dopiero będe ją kupywał a poza tym to ja rzadko wymieniam uszczelki pod głowicami i nie wiem czy coś pisze producent na opakowaniu z uszczelką
A jakies pierscienie uszczelki itd?
Witam Musze wymienic uszczelkę pod klawiaturą Dziękuję za odpowiedź
renault uszczelka pompa renault uszczelka pompy renault master uszczelka
sprawdzić silnik nawiew samsung sterowniki win10 panda elektryczne
firmware selecline firmware selecline
Przewód głośnikowy a instalacja 12V - czy to bezpieczne? Napięcie wsteczne dwóch diod 1000V połączonych szeregowo