Alternator ten posiada regulator zasilany napięciem po zapłonie więc jest uszkodzony i podaje napięcie na instalacje pomimo wyłączenia stacyjki.P
Tak, jest po stacyjce
Witam Kolegów Mam problem z wiązka klapy w Megane 2 wersja kombi. Obecnie sytuacja wygląda tak, że gumowy łącznik klapy bagażnika jest rozcięty i przewody wewnątrz są sztukowane (pomysły poprzedniego właściciela). Otwieranie bagażnika przyciskiem klapy nie działa, brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej, problemy z światłami stopu. Na chwilę obecną...
Nie ma tam żadnego modułu akumulatora, wzbudzeniem steruje moduł zasilania komory silnika USM obok akumulatora
Moduł pod maską łączy się z programem diagnostycznym i możesz sprawdzić czy ma błędy (tak samo jak sterownik silnika)
Programowo. Funkcja dogrzewania silnika ,oraz funkcja utrzymania temp. silnika. Dodano po 1 A dokładnie Szybkie nagrzewanie silnika na nie ,a utrzymanie na -45 np.
Napięcie podtrzymuje przekaźnik który sterowany jest przez komputer wtrysku przez kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu.
Jak wygląda pasek napędzający alternator? W jakim jest stanie? Ewentualnie inaczej. Jakim napięciem ładowany jest akumulator? Jakie napięcie posiada akumulator, po wyłączeniu silnika?
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
W bagażniku masz wajchę do odblokowania ręcznego.
Po uruchomieniu silnika są bardzo wysokie obroty i strasznie dymi i nie moge wyłaczyć silnika kluczykiem musze go przy dusić, bardzo bym prosil o jakies informacje, z gory dziekuje.
Tak z ciekawości i dla potomnych :D mógłbyś zrobić zdjęcia tego modułu i jego umiejscowienie . Przyda się dla innych osób mających taki problem :D
Masz ustawione automatyczne włączenie świateł w UCH.Powinny zgasnąć po wyłączeniu silnika i otwarciu drzwi.
Po wyłączeniu silnika włączają się kontrolki temperatury i paliwa i wycieraczki a było tak że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej pracował został dołożone dodatkowy kabel masowy po dwóch tygodniach od nowa to samo co to może być :( :(
Nie wolno montować zabezpieczeń które mają możliwość wyłączenia pracującego silnika.
Czy po wyłączeniu wycieraczki wracają na miejsce??? Niestety ze schematu wynika że mogą być uszkodzone 3 rzeczy włącznik, silnik, wiązka. Niestety trzeba wziąć kontrolkę i sprawdzać po kolei
Miałem taki sam problem w lagunie. Wystarczyło sprawdzic kabelki od 2 wtyczek przy kierownicy. Kabelek od swiateł byl luzny i dlatego mrugaly swiatla mijania. Pozdrawiam
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Czy da się przestawić tryb pracy elektrycznego hamulca postojowego aby nie załączał się sam po wyłączeniu silnika ?
Pozostaje serwis pomp (diagnostyka układu paliwowego) - jak by nie było to już 20 lat i nie wiadomo jaki stan pompy czy wtryskiwaczy. Możesz jeszcze zaobserwować, czy w przewodach nie pojawiają się pęcherzyki powietrze oraz czy paliwo utrzymuje się w nich po wyłączeniu silnika.
Padł alternator i nie ładuje lub zachwilke padnie sprawdź jeszcze masy na silnik
Masz głośność ustawioną np. na 12 i po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika poziom głośności jest inny? To jest fabryczne radio BOSCH (nr. części Renault 281156412R ) stosowane w autach Renault i pochodnych. Jeśli radio nie pamięta głośności ustawionej przed wyłączeniem silnika auta to nic nie zrobisz bo w ustawieniach radia nie ma żadnej opcji z...
Dwie funkcje mogą zostać wyłączone za pomocą konfiguracji: automatyczne zwalnianie i zaciąganie hamulca. Można wybrac konfiguracje "Zwykla" (z automatycznym zaciąganiem hamulca w chwili wyłączenia silnika), lub "Zimny klimat" (bez automatycznego zaciągania hamulca w chwili wyłączenia silnika). Reszta tak jak kolega napisal wyzej.
Uszkodzona szyna komunikacyjna, na bananie.
W Renault często wraz z wyłączeniem immo w sterowniku, "wyłącza" się również klima. Warto spróbować to naprawić, aby nie mieć potem dodatkowych problemów. Częstym powodem usterki może być brak styku w którejś z kostek lub awaria kluczyka.
Jeśli chcesz odpalać na benzynie przed wyłączeniem silnika przerzuć na oktany i niech pochodzi 1-2min.
Przydałoby się więcej szczegółów. Dlaczego podejrzewasz czujnik zderzeniowy? Silnik się w ogóle nie uruchamia, czy tylko po wyłączeniu go przez Start-Stop? Manual czy automat? Jakieś błędy w sterowniku?
Potrzebuje pomocy w odblokowaniu immobilisera. Po wyłączeniu silnika i wyjściu z samochodu centralny zamek nie zadziałał. Niestety nie ma żadnej reakcji immobilisera na kluczyk. Rozkodował się? Słyszałem że można wygenerować jakiś kod Ktoś pomoże? kod na kluczyku 37043 SEE8N VIN VF1LA0L0F160.... 8889
Trzeba programować. Niedawno miałem podobny przypadek, skończyło się programowaniem ECU na stole. Jak to nazwał Szpenio - wyłączenie immo przez fachowca ;). Temat był tu ruszany parę razy. Pozdr.
Renault Gama T, jak wyłączyć gaśnięcie silnika po pewnym czasie?
A przełącznik w porządku? Czy światel nie da się wyłączyć wcale czy jak silnik pracuje?
Nie wiem jak jest w lagunie ale np w mitsubishi pajero wskaznik tez nie opada po wylaczeniu klucza w stacyjce.Podobno niektore autka tak maja fabrycznie ze wskazuja caly czas poziom paliwa.Pozdrawiam
Witam wszystkich i jak w temacie. Auto to Megane 2 2004r. 1.9 DCI. Co kilka uruchomień silnika zapala się ikona serwisu. Po podłączeniu pod Can Clip jest błąd w sterowniku silnika DF015 - obwód sterowania przekaźnikiem głównym. W definicji błędu jest napis: zbyt późne wyłączenie. Jaki to jest przekaźnik? Czy znajduje się w którymś z modułów?
Bo tak ma być. Skoro napięcie na klemach w trakcie pracy silnika ma 14,5V to szukaj przyczyny gdzie indziej - duże samorozładowanie baterii - > trzeba rozglądać się za nową, - coś w aucie pobiera prąd na postoju -> trzeba zmierzyć prąd pobierany z akumulatora przy wyłączonym silniku.
KOD AWARYJNY RENULT Procedura wpisywania kodu awaryjnego w Renault systemie blokady rozruchu I GENERACJI. Renault Clio Laguna Typ kluczyka w I Generacja Wprowadzanie kodu awaryjnego: Kod awaryjny wprowadzamy w sytuacji uszkodzenia pilot lub centralki immobilaizera, po to aby awaryjnie dojechać autem do serwisu. Przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję...
Witam W omawianym autku jest silnik 2.0. Diesel Samochód stał koło 1 miesiąca na dworze. Pierwsze odpalenie odbyło się bez problemów. Jednak mimo zagrzania silnika i przejechaniu około kilometra zaczęły się pojawiać symptomy: Na początku, w trakcie jazdy zauważalne były krótkotrwałe zaniki mocy silnika. Po nich przy próbie rozpędzenia auta i przerzucenia...
Nic nie trzeba wyjmowac,zadnych przekaznikow i grzebania w UCH. Podlacza sie Clipa,ustawia konfiguracje na automatyczne swiatla i juz. Jest jeszcze podany sposob reczny w MR ale nie stosowalem osobiscie (nie wiem tylko czy nie trzeba miec ustawionej konfiguracji na automatyczne swiatla): II - AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE ŚWIATEŁ POJAZDU W CZASIE JAZDY Włączenie...
miałem w peugeocie coś podobnego, CZASEM jakby pyłek zatrzymał wskazówkę/silnik krokowy podczas opadania z 3tys (diesel). Gdy to się działo, obroty były zawyżone. Zanim zdecydowałem się zareagować, jakoś przeszło. Z tym że po wyłączeniu zapłonu opadało do zera. Widocznie francuzom się zdarza :)
Witam ! Samochód Renault kangoo z 2003r, po wizycie w serwisie gdize naprawiali dmuchawę teraz po wyłączeniu silnika zegar i radio resetuje się i nie trzyma pamięci !
Powinien jechać skoro to ten sam silnik, w lagunie i sceniku są 100 procent zamienne. Ciekawe co jeszcze namłodzone. Jaki kod silnika cały. Zresztą jedne mają 1 sondę drugie 2 sondy.
Przy lampce sufitowej masz odbiornik podczerwieni, często zdarza się że dostaje się do niego woda przez antenkę, trzeba go wysuszyć i oczyścić, następnym częstym przypadkiem jest urwana dioda nadawcza w pilocie, jeżeli to nie pomoże trzeba zdobyć kod blokady zapłonu (tylko w ASO) i spróbować przyuczyć kluczyk. Używając kodu blokady zapłonu można odpalać...
Weź to gó.... potnij zanim wpadniesz na pomysł rejestracji w POlsce. Na taką decyzję już niestety za późno :) Ogólnie silnik g wart, jak już przeszczep na R6. Zbyt mało warty jest ten samochód i za dużo z tym zachodu żeby chciało mi się przy swapach rzeźbić. Ano stąd wiem, że jeśli by Cię było stać to kupił byś auto ze sprawnym silnikiem Mam już taki...
Kolego jeżeli masz radio to je odłącz na jekiś czas .Miałem taki przypadek co jakiś czas po wyłączeniu silnika radio pobierało prąd.Pozdrawiam.
Witam, w masterce pojawił się nowy problem a mianowicie nie działają wycieraczki na pierwszym programie (czasowe przetarcie) na 2 i 3 programie ok ale nie wracają po wyłączeniu do położenia 0 tylko zatrzymują się w połowie. Manetka sprawdzona blaszki w silniku również. Czy jest jakiś moduł czy przekaźnik który mógł się uszkodzić?
Witam posiadam Renault Laguna 2 z silnikiem 2.2 Diesel. Problem polega na tym że po wyciągnięciu karty komputer się wyłącza ale silnik nie gaśnie tylko nadal pracuje i jedyną możliwością wyłączenia go jest odłączenie akumulatora. Co się mogło zepsuć i gdzie znajduje się usterka?
Witam Renault Master 3 2,3 dci , 101 km, 2010 rok. Problem - Po wyłączeniu silnika "brzęczy" "buczy" - 1 do 3 minut ZAWÓR PODCISNIENIA turbiny ! Zna ktoś ten problem ? Dzięki za odpowiedzi.
Witam. W mojej renowce mam problem z automatyczną skrzynią. Tzn. na zimnym silniku skrzynia przechodzi w tryb serwisowy zapala się kontrolka i komunikat skrzynia biegów. Po wyłączeniu silnika i odpaleniu jest ok. Ktoś może pomóc?
to się nazywa Idle Shut Down ( wyłączenie silnika pracującego za długo na obrotach jałowych ) to jest opcja którą możesz włączyć -wyłączyć zmieniając ustawienia parametrów EECU standardem jest ustawienie 120sec gdy aktywne, na 30 sec przed wyłączeniem silnika przez EECU można czasowo anulować przez naciśnięcie pedału hamulca na kolejne 120 sec.
Witam od jakiegoś czasu mam problem z moja Renault Megane 2 1.9 dci 2006. Po wyłączeniu silnika spod maski słychać odgłos stukania. Pozatym żadnych innych problemów nie ma oprócz tego że dwa razy trzeba kliknąć by zgasić samochód . Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie co to mogłoby być? W załączniku filmik.
Silnik wymieniony na nowy. Jest szansa że manetka się uszkodziła?
Po wyłączeniu zapłonu kluczykiem silnik nie gaśnie, nie świecą się żadne kontrolki. Czy miał ktoś może podobny problem, proszę o pomoc.
Odpięcie akumulatora, podłączenie silniczka.Podłaczenie aku. I na przemian przekręcenie stacyjką około 10s , wyłączenie na 30s killka razy powtórzona czynność. Później uruchomienie silnika i odczekanie aż włączy się wentylator. To tak w skrócie, miałem instrukcję z forum megane.
przy próbie wyjazdu z parkingu zapala się kontrolka akumulatora z komunikatem o błędzie ładowania. Komunikat pojawia się przy manewrowaniu kierownicą i wspomaganie przestaje działać. Wspomaganie elektryczne pobiera wtedy dużo prądu, po ruszeniu samochodu, w czasie jazdy, prąd pobierany przez wspomaganie zdecydowanie maleje. Na początku zauważyłem że...
Witam Panowie. Zrobiłem pomiary. Zaznaczam, że samochód nie był odpalany przez pięć dni. Pomiary: 12,17V - stan akumulatora w spoczynku przed odpaleniem 11,11V - podczas rozruchu silnika 13,55 - 13,60V - po rozruchu silnika 13,45V - przy obciążeniu włączyłem odbiorniki prądu 13,68V - po wyłączeniu odbiorników 13,71V - po odłączeniu wtyczki komunikacji...
Witam. Nie bardzo wiem co to jest to ECU i jak je zresetować. Z tego co zauważyłem to nie jest sprawa reakcji pedału gazu, lecz obrotów samego silnika. Raz jest wszystko dobrze a raz jakby nie miał siły wejśc na obroty. Kilkukrotne wyłączenie i włączenie zapłonu niweluje te przypadłość i auto jedzie baedzo dobrze. Nie wiem może faktycznie muszę jechać...
Witam, znalazłem + po tzw akcesoriach w Renault Megane II. + po akcesoriach tzn że po wyłączeniu silnika dalej jest zasilane np. gniazdo zapalniczki. Potrzebuje podłączyć pompkę elektryczną cieczy do chłodzenia turbiny po wyłączeniu silnika aby obieg dalej był. Problem jest następujący, że ten + występuje również na włączonym silniku a ta pompka nie...
Załóż zawór zwrotny paliwa . Uniemożliwia powrót tłoczonego paliwa do zbiornika i utrzymuje ciśnienie w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika. Ułatwia to kolejny rozruch silnika.
Sprawdziłem wężyk, faktycznie był pęknięty na wyjściu z kolektora. Wymieniłem i jedyna poprawa nastąpiła przy jeździe na włączonej klimatyzacji. Praktycznie nie widać na obrotomierzu wahnięć i silnik pracuje równo. Po wyłączeniu klimy obroty przez chwilę pływają i silnik wyrównuje pracę
Wentylator po wyłączeniu silnika zaczyna kręcić. Podejrzewam, że na tym pierwszym biegu, bo nie są to szybkie obroty. Gdy włączę silnik, to może się silnik nawet zagotować, a wentylator nie drgnie. Jakie ewentualnie usterki może wykazać ta diagnostyka ECM? Jakie są możliwe usterki?
jeżeli tak jest to jakim programem (sprzętem) najlepiej jest to dokonać; zależy mi na tym by po odłączeniu akumulatora sterownik nie powrócił do ustawień standardowych - wiem że w tym modelu można ustawić programowo 3 tryby pracy komputera w zależności od pojemności silnika (do zrobienia mam megankę z 96 roku z silnikiem 1,6 na wielopunktowym wtrysku)...
Samochód Renault Clio II 98r silnik 1,2 typ D7F sterowny przez sterownik Sagem Safir2 (35pin) auto bez centralnego zamka. Objawy : 1.Brak sterowania silnikiem krokowym wolnych obrotów. 2.Prawdopodobnie nie steruje także wentylatorem ("prawdopodobnie" bo do wrzenia go nie grzałem ale przy sporo nagrzanym silniku się nie uruchamia). 3.Świeci się lampka...
Cześć Mam problem ze swoim licznikiem(po wyłączeniu silnika kasuje się zegar, dzienny przebieg kilometrów, zasięg, spalanie etc) Poszukuję jakiegoś specjalisty z województwa małopolskiego(okolice Andrychowa lub Wadowic) lub z okolic Rzeszowa. Będę wdzięczny za każdy namiar. Jestem laikiem elektronicznym więc nawet nie myślę o zabieraniu się z lutownicą...
Szroty pozamykane? Ustal wielkość dyszy, gaźniki tej firmy były stosowane w połowie aut produkowanych na początku lat 80, VW, Opel itp. Jeśli nie dostaniesz elektrodyszy, możesz wkręcić zwykłą, jedyny problem to chwilowa chęć pracy silnika po wyłączeniu zapłonu.
Renault rocznik 83.wymieniłem miesiąc temu świece, kopułkę, palec.Powód był taki iż samochód pracował nie równo i nie palił na wszystkie tłoki, ponieważ bolce na kopułce były wyraźnie zniszczone i zanieczyszczone.Teraz problem się powtórzył nawet jak wyczyszczę bolce w kopułce to po paruminutach samochód chozi tak samo.Czy ma na to wpływ jak stacyjka...
Sprawdź czujnik położenia w silniku, często winą jest smar, który blokuje styki
Renault Kadjar 1,5 DCI 2018 rok, klimatyzacja klimatronik 2 strefowy. Problem polega na tym, że czasami - raczej po dłuższej, przynajmniej kilkudziesięciominutowej jeździe - zanika nawiew ciepłego powietrza z nawiewów (dmucha, ale zimnym). Przed wystąpieniem usterki nic nie zmieniam na panelu klimatyzacji/ogrzewania, cały czas jest w AUTO. Po chwili,...
Nic nie brakuje, mam oryginalny kluczyk. Problemem jest to że po każdym wyłączeniu zapłonu aby uruchomić silnik muszę zdalnie (przez podczerwień) zamknąć i otworzyć zamek.
Panowie, Czy mieliście podobne sytuacje dot. wysokich obrotów. Gdy samochód jest zimny, szczególnie teraz, po kilku dniach postoju obroty wariują, cały czas wysokie. Dodatkowo po wrzuceniu P z D zwiększają się i utrzymują. Problem ustaje po rozgrzaniu silnika, po przejechaniu Ok. 5-10 km. Następnie po wyłączeniu silnika, wszystko wraca do normy. Przepustnica...
Witam, mam problem jak w temacie, raz świecą wsteczne przy wrzuceniu wstecznego biegu a raz nie. Nic nie daje parokrotne wrzucenie wstecznego czy ruszanie dźwignią zmiany biegów, poprostu często pomaga wyłączenie silnika i odpalenie jeszcze raz i wtedy świecą. Gdzie może być czujnik?? zdejmowałem tunel wewnątrz autra ale nic takiego tam nie widziałem,...
Silnik pracuje na wszystkie cylindry? Kompresja była mierzona? Do wałka zajrzałeś?
ladowanie ma 14,9- podczas postoju Po pewnym czasie akumulator rozladowuje do zera Podłącz do instalacji samochodu rejestrator napięcia (w niektórych warsztatach można go wynająć za kaucją) i użytkuj samochód przez kilka dni (do rozładowania akumulatora i wyłączenia silnika podczas jazdy). Wtedy w łatwy sposób zdiagnozujesz usterkę.
Jeśli Twój mechanik mówi, że się ściąga płytki to zmień mechanika, tam są tak zwane szklanki i nie ma żadnych płytek. To tak jak by włożyć jedną szklankę otworem w drugą szklankę, w środek jest wtłaczany olej, który rozsuwa te szklanki do puki nie skasuje się luz zaworowy i automatycznie utrzymuje go aż do momentu wyłączenia silnika. Po uruchomieniu...
Otóż w Lagunie regulacja pracy alternatora odbywa się przez sterownik silnika (klimatyzacja, ABS itp). Stąd nieco inne reguły. Ale nie pojmuję co ciebie martwi. Przecież po wyłączeniu silnika tzw stacyjka nie ma potrzeby pozostawać włączona.
A jak to naprawić, bo ja się trochę średnio znam. Po krótkiej przejażdżce po mieście, nie wyłączałem silnika bo bałem się, że potem nie odpalę. Auto po wyłączeniu silnika już na parkingu i ponownym uruchomieniu, auto na początku nie chciało odpalić potem zaskoczyło i teraz odpala już za każdym razem bez problemu. Także kurcze nie wiem
Odpali i to bez problemu, przecież na włączonych światłach jest ponad 14 V. Pisałem już a co się dzieje z ładowaniem gdy przy pracującym silniku i ładowaniu, wyłączyć światła.
witam proszę kolegę o opis przekażników w komorze silnika Reno modus 1.2 16v rok 2008 mam taki problem czasem po wyłączeniu silnika nie gaśnie nawet po wyjęciu kluczyka myślę że jakiś przekażnik zawiesza się ten który podaje napięcie na pompę paliwa i na cewki zapłonowe pozdrawiam
Witam serdecznie, Chciałem was prosić o podpowiedź. Znalazłem takie autko z chłodnią. allegro.pl/renault-master-chlodnia-mrozn... Stary renault master. Taka chłodnia zapewne jest napędzana silnikiem. Mnie ciekawi ile może zajmować osiągnięcie takiej chłodni zadanej temperatury. I jak długo taka temperatura się utrzymuje po wyłączeniu...
Witam Renault Trafic 1.9 dCi 75kw 2001r .Świece nurnikowe(podgrzewacz płynu ) grzeją cały czas po przekręceniu kluczyka bez przerwy grzeje się bezpiecznik i często przepala nawet gdy silnik osiągnie temp pracy grzałki dalej mają napięcie .Pytanie Co odpowiada za uruchomienie i wyłączenie tych grzałek ??? ,czujnik temp jest ok .Drugie pytanie na temat...
Mam taki problem. Przy skręcie w lewo zapala mi się kontrolka ESP i świeci się cały czas , aż do momentu wyłączenia silnika . Co może być tego przyczyną? Może ktoś coś podpowie na ten temat. Pozdrawiam
Mam problem z renault clio 1.9 98r wczoraj jechałem i raptem zaczął szarpać, dodając gazu slab ale jechał. Pompka jest zasana i nie równo pracuje silnik i na pedał gazu średnio reaguję Po wyłączeniu silnika i odczekaniu parę minut i włączeniu ładnie pracuje do póki pompki nie zassie to juz ma chęć zgasnąć. Może byc przyczyną pompki?
O ile dobrze pamiętam, to trzeba przy wyłączonym silniku wcisnąć przycisk auto (znajduje się w przełączniku kierunkowskazów i świeteł) i trzymać go 4 sekundy aż do usłyszenia sygnału. Wyłączenie funkcji w ten sam sposób.
A dlaczego pokolizyjny?Jest faktycznie dodatkowo po jakiejś kolizji? Ma przerysowane drzwi i tylny błotnik o czym nikt nie wspominał na fakturze czy to coś zmienia Dodano po 10 Wg mnie to nie przegląd po kolizyjny tylko analiza spalin za 20 zeta Ustawa Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. Art. 81. 11. Niezależnie od badań, o których mowa...
Posiadam ten samochód od wczoraj :) Do dzisiaj było wszystko ok ale po odpaleniu silnika z klimą w ustawieniach auto wentylator zwariował Przełączyłem w tryb ręczny - bez zmian Po całkowitym wyłączeniu - to samo (wentylator nie da się wyłączyć)
podłącz miernik na pomiar prądu i połącz szeregowo w obwód (na wyłączonym silniku!!!!) jeżeli będzie ciągnął dużo to już znasz przyczynę. Może być winne radio w których często pobierają dużo energii nawet po wyłączeniu.
(at)automix ale u Ciebie też na benzynie po wyłączeniu LPG palił normalnie? U specjalisty od renówek podłączaliśmy Clipa i nie wykazywał żadnych problemów.
Cześć, prośba o informacje. Jak odłączyć hamulec ręczny który zaciąga się automatycznie po wyłączeniu silnika ( blokuje zacisk ), a chcę wymienić tylnie tarcze, klocki i uszkodzony zacisk ?
podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze odp :D Dodano po 37 podpinap sie pod temat. jak bede szybszy to umieszcze Dodano po 22 wychodząc od vakupompy idziemy po wężyku i dochodzimy do trójnika, z czego jeden króciec kieruje nas do elektrozaworu turbiny złącze oznaczone VACU, a z elektrozaworu wyjście oznaczonym OUT idziemy do turbiny wróciwszy...
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
Witam, Mam problem z instalacją LPG w Renault Clio IV 2016 1.2 16V W lipcu 2024 roku zamontowałem w swoim Renault Clio IV z 2016 roku (1.2 16V) instalację LPG od firmy STAG, wyposażoną w emulator poziomu paliwa. Po odebraniu samochodu zatankowałem benzynę i gaz do pełna. Już po kilku odpaleniach silnika zauważyłem problem – wskazówka poziomu paliwa...
Hej człowieku! Przecież twój immobilizer nie działa "na pilota". Wyłączenie zabezpieczeń nastepuje po włączeniu tzw zapłonu odpowiednim (zakodowanym) kluczykiem. Czy samochód tak zachowuje się na obydwu kluczykach? Czy były jakieś uszkodzenia w okolicy stacyjki lub sterownika silnika? I czy kluczyk którego używasz jest od tego samochodu? Czy wszystko...
Nowe wieści. Samochodzik zdechł całkowicie. Kręci nie chce odpalić. Dziwne jestto że po wyłączeniu zapłonu silnik krokowy jest cały czas cieply, pewnie dostaje wciąż napięcie. Jutro to sprawdzę miernikiem. Ten samochód żyje wlasnym życiem. Podejrzewam że padł komputer sterujący silnikiem. Miesiąc temu przeprogramowana była w nim pamięć a konkretnie...
Witam. Mam problem, w czasie jazdy wybija biegi w automacie. Chodzi o to, że kontrolka pokazuje stan skrzyni, a silnik zaczyna pracować jak na biegu jałowym. Po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika, odczekaniu, skrzynia znowu działa, ale przez parę minut.
Auto Renault Clio II 2001 benzyna 16v 75 KM 55 kW. Gdy odpalam na zimnym silniku, wszystko jest ok, po zagrzaniu się silnika wyskakuje kontrolka check engine, miga, spada moc silnika. Po wyłączeniu silnika jest taki odgłos tykający po prawej stronie pod maską, jak na filmiku: [youtube]https://youtu.be/hUNI4IAHviA[/y... Chwilę postuka tak 2 minuty...
Silnik dmuchawy zawsze jest zasilany po zapłonie. Plus może być stale po zapłonie, a sterowanie biegami wentylatora może odbywać się przez przełączanie masy.
W trakcie jazdy, przy włączonej klimie, najpierw wyłączyło się radio, a natępnie zaczeła migać lampka kontrolna poduszek powietrznych. Później zaświeciła się lampka kontrolna układu przeciwblokującego ABS. Jakoś dźiwnie słabo pracowały wycieraczki. Po wyłączeniu klimy i świateł - lampki zgasły i zaczeło grać radio. Włączenie swiateł i klimy spowodowały...
Witam serdecznie. Posiadam samochód Renault Captur z automatyczną skrzynią biegów i silnikiem 1.2 TCe 120 KM. Mam pytanie w kwestii odpalania samochodu. Chodzi mi o to czy po wyłączeniu silnika, żeby uruchomić go po chwili ponownie muszę wyjąć kartę Hands Free, włożyć ją do czytnika, poczekać aż wszystkie kontrolki zgasną i wtedy mogę uruchomić silnik,...
Panowie, czytać a nie pisać bzdury. dodam jeszcze że mam całkowity brak kontrolek na desce, nic się nie świeci, kierownica po wyłączeniu zapłonu (wyjęciu karty) się nie blokuje Będą kontrolki silnik zapali!
Myślałem, że problem jest z radiem. Dzisiaj podłączyłem inne identyczne radio Tuner List i zachowuje się u mnie identycznie - tj. nie zapamiętuje kodu. Zatem coś jest nie tak z instalacją auta... tylko co... kostka ISO Renault ma następujące PINy: 1. informacja o prędkości pojazdu 2. nie używane 3. sygnał wyłączenia dźwięku (mute) 4. zasilanie akumulatora...
Po uruchomieniu i przekroczeniu 2000 obrotów zapala się kontrolka cisnienia oleju,czujnik wymieniony na nowy bez zmian. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK przekraczam 2000 obrotów zapala się lampka cisnienia oleju.Pomiar manometrem cisnienia jest Ok.
Witam. Co jakiś czas na zimnym silniku wyświetla się komunikat "Usterka wtrysku" i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika załatwia na jakiś czas sprawę. Po tej usterce powraca błąd (sczytany za pomocą MaxiEcu2): DF130 - monitorowanie ciśnienia szyny paliwowej-ciśnienie szyny zbyt wysokie. Podmieniony czujnik doładowania...
renault wyłączenie wyłączenie renault samozapłon wyłączenie wyłączenie silnik
naprawa sprężarka lodówka bosch toyota radio zasilać bloody sterowniki
power saver technicolor cga4236tch1
Wpływ mat wygłuszających z folią aluminiową na TPMS Szary ekran w tablecie Lenovo M11 - co robić?