znalazłem brak masy sterującej przekażnik pobudzający moduł silnika. zamykam temat
Witam szukam schematu podłączenia zasilania cewki zapłonowej w Renault Safrane 2.5 20V 1998 rok. Poprzedni właściciel wyciął cewkę przy kablach kupiłam nową i nie wiem jak dobrze podłączyć wtyczkę które piny do czego bardzo proszę o pomoc zakupiona cewka na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/5621033400_...
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
Cewkę przekażnika pod alternator(wyjście na kontrolkę ładowania) oraz pod (przewód)światła mijania.To jest chyba najprostrze rozwiązanie.(chodzi mi oczywiście o przekażnik do zasilania św.dziennych)
Być może wymyślili 2 różne polaryzacje zależnie od tego skąd świeci żarówka. Żarówce to nie przeszkadza a taśmie tak. Dodaj mostek prostowniczy. Druga opcja to mały przekaźnik cewka do żarówki i zasilanie taśmy ze stałego plusa.
Webasto masz zasilane z drugiego akumulatora ,czyli sterowanie dmuchawy z webasta dajesz na cewkę tego jednego przekaźnika ,a przez dodatkowy bezpiecznik zasilanie na zacisk 87 przekaźnika.Należy jednak pamiętać by dmuchawa była włączona na na porętle.
Sprawdź czy cewka dostaje impulsy. Jak podałem wyżej. Poerw zasilanie.
Numeracja jest zgodna i na ECU i na wtyczce.
To niema zasilania ECU. Jest 0v ?. Być może ECU jest wewnętrznie uszkodzone i nie podaje masy na cewkę przekaźnika mimo że dostaje masy i plus po 15.
Na komputerze wyszło mu brak napięcia na cewce sterownika. Masz może nr błędu lub jego dokładny opis. Bo nie wiadomo o jaką cewkę chodzi? Zapłonową. Moim zdaniem możliwy brak zasilania.
Do sprawdzenia impulsy sterujące na cewkę, możliwe zwarcie obu przewodów sterujących da takie objawy. Dodatkowo pomierzyłbym zasilania, masy i spadki napięć.
Usterką była pompa paliwa. potem sam załatwiłeś resztę. Do sprawdzenia cewka i wysterowanie cewki. Moim zdaniem cewka trup.
To nie UCH tylko USM,raczej nie ma nic wspòlnego z paleniem cewek,podaje zasilanie a masę cewka bierze z silnika.Kup Valeo i zamontuj,będzie ok.
Gdyby nie było zasilania sterownika , to nawet na założonym "mostku" nie byłoby iskry , wtryski nie pracowały i.t.d. , a silnik byłby martwy. Gość pisze ,że samochód jeździ! W tym przypadku jest brak sterowania cewki drugiego przekaźnika masą z ECU / uszkodzony sterownik , kabelek pomiędzy ECU a cewką przekaźnika / albo brak zasilania cewki przek.12V...
Witam. Mam Renault Clio 1.4 75Ps 8v Mam problem ponieważ nie mam zasilania na cewkę tzn. do cewki dochodzą 3 kabelki,na jednym kablu mam 12v tylko przez 2sekundy po ałączeniu zapłonu,później nic zero zasilania. Czujnik poł.wału ok240Ω Błędy : DF271 przekaźnik pobudzający ECU zwarcie lub brak masy (nie wiem który to jest) Czy to możliwe pomimo że...
Schematu nie dorwiesz. Karty niektore byly trafione jak kluczyki na RF, mozna probowac naprawiac,przelutowywac czasem pomaga. Batryjka jest oczywiscie do zasilania karty, jak inaczej bys otworzyl auto?
Witam poprzekreceniu kluczyka Mobi mryga jak opętany i nie chce odpalić kluczyk reaguje otwiera i zamyka drzwi co teraz zrobić proszę o pomoc nr kluczyka PA66-GF-30 Renault Megane scenic 1.9 DTI Vin -VF1J-A0NL-5200-11551 góry dziękuję za pomoc Opcja 1 wypadł lub uszkodził się transponder albo cewka. Opcja 2 brak zasilania ECM albo uszkodzona linia...
Ale zauważyłem brak reakcji na odłączenie silniczka krokowego. Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic A jakim cudem mają wzrosnąć skoro odłączyłeś zasilanie? Co niby miałoby uchylić przepustnicę? Dodano po 1 Powinny obroty wzrosnąć u tutaj nic Jak już to opaść jeżeliby była wcześniej uchylona. Dodano po 4 Tam są cewki na świecach czy cewka przykręcana...
cewkę już podstawiałem i nadal nic, wymieniłem [przewód doprowadający wysokie napięcie do rozdzielacza pin wśrodku był zgnity, ale nadal nic, wiem że nie impulsów na tym zielonym kablu od cewki sprawdzam takim małym buzerem piezo jak sprawdzam w moim clio taka sama cewka to są impulsy słychać cykanie, palący się stop sygnalizuje problem w obwodach zasilania,...
Dzięki za odpowiedź, problem już rozwiązałem opisałeś poprawnie błędy opisowo dotyczą nieprawidłowości w cylindrze pierwszym lecz rzeczywiście dotyczą wszystkich cylindrów, program diagnostyczny odnosi się do cylindra 1 i mówi o wypadających zapłonach tego cylindra, złej emisji spalin i możliwości uszkodzenia silnika lecz dotyczy to wszystkich 4 cylindrów...
po przekręceniu kluczyka słychać jak załącza się pompa , następnie po przełączeniu w pozycję rozruch powinien kręcić rozrusznik a on nie kręci, kolega zmierzył czy na cewkę przychodzi zasilanie jest ok.11,9V ,a akumulator ma12,4 V
Chyba niezbyt ściśle wyrażasz się. Czy nie działa centralny zamek czy też immobiliser? Dwie oddzielne sprawy. Podejrzewam, że chodzi o immobiliser. Zatem można przypuszczać, że skapitulował czytnik transpondera. A przyczyny: kłopoty z zasilaniem, uszkodzona cewka .. Może się zdarzyć, że wadliwie działa sterownik silnika. Trochę trudne do szybkiego zdiagnozowania.
odepnij wtyczkę od cewki pod zasilanie cewki podepnij żarówkę i sprawdź czy w trakcie kręcenia silnikiem podaje ci napięcie na cewkę
Witam Pisales ze masz kolegow w serwisie Renault , proponuje Ci abys pozyczyl od nich cztery nowe albo pewne cewki zaplonowe i jeszcze raz posprawdzal zasilanie kompa wtrysku i masowanie silnika.Ostatnio mialem klienta ktoremu uszkodzona cewka (przebicie na mase) "dobila" do przebiegu 300 000 km. Powodzenia
jak brzydko pachnie trzeba zrobić odkażanie jakli filtr pyłkowy by był zapchany może powodować że powietrze z kratek nawiewu będzie słabo dmuchać ale to nie będzie powodować niedziałania klimatyzacji. odnajdź korek serwisowy i naciśnij na niego jeśli poleci gaz dość dobrze powinien fuknąć to sprawa będzie raczej z elektryką jeśli nie poleci nic trzeba...
Nie miał zasilania (12V) na cewkę czy na styki robocze.? Jeżeli na cewkę ; jest zasilana przez kostkę stacyjki (15) i przez bezpiecznik. Jeżeli na styki robocze to bezpośrednio z akumulatora(30) przez bezpiecznik. Na tych liniach szukaj przyczyn , a takie krosowania nie wypada elektronikowi!
Więc wnioskuje z pierwszej części posta ,że po poruszaniu kabelkami odpalił ? czy tak ?... skoro tak to nasuwa mi się jedna myśl przetarty przewód zasilający cewkę to tłumaczy wszystko spróbuj dokładnie odtworzyć ''ruszanie kabelkami'' który dokładnie ruszałeś spróbuj to jeszcze raz zrobić najlepszym wyjściem była by zamiana kabli zasilania cewki na...
Tego nie wiedziałem, choć z pamięci gdy miałem R19, moduł elektroniczny zasilał po prostu cewkę i było niedostępne, choć w mojej wersji był jeszcze pomiar podciśnienia w kolektorze. Człowiek uczy się całe życie.
Brak iskry i czegoś jeszcze? Wtrysk np? jezeli brak i masowania to sprawdż cpw. jezeli brak plusa na wtryski, to szukaj spalonego bezpiecznika lub przekaznika sterownika. Sonda ma zasilanie na grzałke brana z tego obwodu co wtryski cewka i ster.
2.5 V AC przy prędkości obrotowej rozrusznika. To cewka czujnika wytwarza napięcie przemienne poprzez zmianę pola magnetycznego. Na tej podstawie sterownik ustala prędkość obrotów silnika.
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
Popatrz tu: https://obrazki.elektroda.pl/1637843500_...
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Renault Laguna 3 kombi 2.0 96 kW Rozumiem że chodzi o 2.0 dci :?: wyświetla się błąd "'przerwany obwód z klimatyzacji' To jakiś wypasiony musi być ten komputer jak takie zdawkowe tłumaczenie błędu :D Sprawdzić zasilanie na wtyczce kompresora . Jak jest - a stawiam 90:1 że jest :D - to wymienić cewkę kompresora
Jeżeli nie ma iskry to musisz sprawdzić świece, obwód wysokiego napięcia cewkę i rozdzielacz zapłonu. Cewkę mozesz sprawdzić miernikiem. UZwojenie pierwotne ma 1 kΩ a wtórne 10 kΩ. Proponowałbym odłączenie zasilania instalacji gazowej - powinny być dodatkowe kable podłączone do akumulatora; wtedy samochód powinien chodzić jak przed instalacją...
Renault Modus 1.2, 48 kW, zgasł po jeździe i nie można go było odpalić. Po przekręceniu kluczyka nie odzywała się cewka rozrusznika, immobilizer świecił i był krótki sygnał dźwiękowy. Usterką okazało się przepalanie bezpiecznika od zasilania centralki wtrysku, znajdującego się w skrzynce bezpieczników na lewym nadkolu pojazdu. W celu usunięcia usterki...
Cześć, od jakiegoś czasu mam Scenica 2, 2003 rok, 2.0 Benzyna z LPG. Mianowicie od jakiegoś czasu samochód ma problem, na zimnym silniku pali świetnie, jak i dobrze jeździ, po nagrzaniu ma problem, czasem przerywa, potrafi zgasnąć, po zgaśnięciu kręci i kręci, nie może odpalić, po chwili odpala i jeździ, ale czasem potrafi znowu zgasnąć, gaz w podłodze,...
wynika ze to wzmacniacz cewki zintegrowany jest z cewka choc nie wiem jaki masz tam uklad podejrzewam ze renixa Dodano po 9 jeszcze ewentualnie brak zasilania zerknij ile masz kostek i przewodow do cewki to ci powiem jak sprawdzic
Cewka ma około 35 ohm. Fachowiec mówi, że kluczyk jest sprawny. Przejście od pętli przy stacyjce do UCH jest. Pętla ma zasilanie. Jutro będę miał nowy układ PCF7946AT do kluczyka. Wlutowię go i zobaczę, czy będę mógł programem DDT2000 przypisać. Oby tak się stało. Dziwne jest to, że centralny działa, a z tego, co mi wiadomo, to immo i centralny zamek...
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy. Dokładnie jak piszesz, zasilanie po zapłonie. Bydło w instalacji i wali bezpiecznik, normalka po tylu latach.
Witam. Koledzy mam problem z Magnum kąpieli, mianowicie po opadach deszczu jest problem z odpaleniem tzn. Akumulatory nie mają mocy, szaleją zegary i tacho wyświetla brak zasilania. Zegary potrafią gasnąć nawet w czasie jazdy. Jak jest dłuższy czas bez opadów, odpala ładnie i nic z zegarami się nie dzieje. Dodam, że ostatnio regenerowany był rozrusznik....
czyli jak zdejnmiesz przewód z czujnika to zegar dalej pokazuje max? To nie tak. We wskaźniku ilorazowym rolę "sprężyny" która cofa wskazówkę na zero spełnia druga cewka. jej uszkodzenie lub brak zasilania spowoduje pokazanie "max" niezależnie od prądu z czujnika. O czym mówił Aleksander. Trzeba sprawdzić czy obie cewki mają zasilanie i czy nie mają...
Każdy pracujący przekaźnik będzie ciepły,ze względu na cewkę,jak również gdy będzie zły styk na jego stykach wykonawczych,lub przez przepływający znaczny prąd przez jego styki.Może to być również spowodowane znacznym napięciem zasilania odbiegającym od normy,czyli zbyt duże ładowanie.Być może jesteś zbyt przewrażliwiony,co nie oznacza że należy to bagatelizować.Gdy...
pomysłów jest wiele począwszy od przecięcia lini pompy paliwowej,czujnika wału(czasem w zależności od rocznika może pojawić sie błąd na desce)zasilania cewki WN, lini sygnałowej tej cewki,zasilania wtryskiwaczy(jesli nie posiada auto LPG)...itp....
Zasilanie daj przez styki bierne przekażnika a cewkę zasil masą i + po włączeniu zapłonu Gdy włączysz zapłon przekażnik rozewrze styki i dioda nie będzie migać
Udało się mi się ogarnąć elektrykę - za co bardzo dziękuję koledze (at)johnny833. Rzeczywiście po zmostkowaniu 30 z 87 w gnieździe przekaźnika (zaznaczony w czerwonym kółku) i przekręceniu kluczyka na zapłon - zgasło immo również pojawiło się check engine oraz świece żarowe. Finalnie okazało się uszkodzenie cienkiego bordowo-czarnego przewodu łączącego...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć uściślenia definicji cewki podwójnej, więc proszę o pomoc. Nie będę się rozpisywał na temat usterki samochodu, bo raczej siedzi w cewce lub komputerze, ale chciałbym się dowiedzieć, jak działa cewka podwójna w samochodzie takiej klasy, jak stara meganka 1.6 8v z roku 1997. Dokładniej to chodzi mi o to, że z tego co wiem,...
witam mam problem z renault 19 91r 1.4 benzyna chodzi dokładnie o brak iskry kable świece nowe jest to samochód wujka mówił on że zdarzały się czasem takie rzeczy że kręcił a nie palił mówił że ruszał kostką od czujnika położenia wału i palił ja najpierw pomierzyłem czujnik ma 2,2 Kohm kostkę wyrzuciłem kable polutowałem i nic cewkę pomierzyłem miernikiem...
Znalazł się spec widzę - sam polecałeś podawać zasilanie na krótko. Wolno, tylko z głową, a wierz mi, że wiem co robię. Dziękuje wszystkim, którzy przesłali schematy. A usterka była bardzo prosta - podstawki przekaźników były pozamieniane miejscami i przekaźnikiem głównym okazał się być przekaźnik, który brałem za przekaźnik od świateł. Uszkodzeniu...
Najczęściej to wina karty, może coś w niej nie łączy np cewka. Jest druga karta? Gdyby to była karta to zapłon by się nie właczył . Świecąca na stałe dioda IMO sygnalizuje problem z " dogadaniem się " pomiędzy sterownikiem silnika a sterownikiem kabiny (UCH) - brak zasilania tego pierwszego lub uszkodzona linia CAN
Witam wszystkich: jako nowy użytkownik: Moja prośba jest o pokazanie ,lub nakierowanie mnie gdzie znajdę takie coś co podaje prąd na cewkę zaworu odcinającego paliwo.Czytałem ,szukałem ale nie ogarniam już takiej ilości tematów.A po dziwnych dla mnie skrótach brzmiących coś na ten rodzaj"ucp,ac",lub tym podobne stwierdziłem że po mimo mojego wieku jeszcze...
Co do cewki aby się wolniej otwierała możesz zapisać kondensator elektrolityczny z 22000uF możliwe że trochę to złagodzi gwałtowne otwieranie i zamykanie, kondensator musi być na wyższe napięcie niż występujące w instalacji. Oraz dobrze by było wstawić jeszcze diodę równolegle do cewki aby gasiła samoindukcję cewki przy odłączeniu jej od zasilania....
Domyslam sie ze chodzi o pierscien z cewka koło stacyjki który niby był poprawiany,ale jak sie okazuje nieskutecznie,jesli zle mysle to poprawcie mnie,może ktos miał podobny problem, z góry dziękuje za info. pozdrawiam
Witaj sprawdż zasilanie (żarówką max 3waty bo większą wyłączy i nic nie pokaze) do elektrozaworu dolna/mała skrzynia czesto brak zasilania gdzieś koroduje kabel lub sama cewka elektrozaworu ma przerwę. Tak często jest w DAF-ach , możesz podać zasilanie +24V i masę wprost na cewkę elektrozaworka tylko nie można tak jeżdzić !!!!!!!bo wtedy brak jest zabezpieczenia...
Przy wejściu oleju do siłownika jest zaworek odpowiedzialny za upust oleju podczas opuszczania oraz podnoszenia. I wydaje mi się, że to jego wina lecz prawidłowo pracuje. Jak została stwierdzona prawidłowość jego funkcjonowania? Na wstępie może trochę powierzchownej teorii z hydrauliki przemysłowej: Ten ‘zaworek’ to nic innego jak wg zdefiniowanej...
Jak bede mial auto u siebie jeszcze to bede sie meczył moze cos trafie. Ale przypadek ciezki dałem dotakowe zasilania na cewke( nie pomogło) dodatkowe plusy i masy na sterownik, baypas na kazdy przewod i nic. Nowa cewka tak jak by robiła za duze obciazenie dla sterownika. zalozylem 4 nowe i problem tak wielki ze jak wciskałem gaz to odrazu auto gasło....
Raczej powinien sie znajdowac w kabinie pod panelami jakos box sterujacy reversshiftem i jego ominieciw bedzie niemozliwe ,postaraj sie na poczatek poprowadzic mase prosto z baterii i podepnij ja do punktu masowego w poblizu w.w boxa To nie będzie trudne, box jest w dostępnym miejscu. Ale będzie to wymagać trochę czasu . Nie wiem czy dobrze rozumiem...
W autku jak wyżej 1,8i rok 1994 zginęła iskra, moduł i cewka sprawdzone. Ze sterownika z 27 nóżki brak impulsów na cewkę, czytnik wału dobry i do sterownika impulsy z niego dochodzą. Podejrzewam uszkodzony sterownik. Czy ktoś dysponuje może opisem złącza do tego sterownika? Chcę sprawdzić wszystkie zasilania i masy. Sterownik SIEMENS S11170513 C B 18U....
Sprawdzane iskra na cewkach. Wszystkie cewki sprawne a zasilanie tylko na 2 środkowych. Rozumiem że polecasz najpierw sprawdzić "przejście" przewodów zasilania? Sytuacja z autem była następująca. Czyściłem przepustnicę oraz dolot, wymiana filtrów itd. Poodpinałem cewki od przewodów aby zdemontować dolot. Odpiąłem też minus z AKU. I tak sobie stał parę...
Zła polaryzacja. Dla cewki nie ma to znaczenia a dioda zabezpiecza tranzystor przed "pikiem napięciowym" przy zaniku zasilania na cewce ... czy nie tak?
Witam Problem polega na tym ze auto jak sie nagrzeje do normalnej teperatury pracy nie mozna uruchomic,poprostu zanika napiecie przed cewka zaplonowa.Probowalem zdiagnozowac to auto euroscanem ale nie ma zadnej komunikacji jak i silnikiem tak i nawet poduszkami. Gdzie moze lezec przyczyna w tym ze zanika zasilanie na zaplonie Za pomoc bede bardzo wdzieczny.
Wzmacniacze leżą na wykładzinie pod fotelami. Obudowy wzmacniaczy są połączone masą ale to już fabrycznie. Zrobiłem taki myk, że soprany podłaczyłem bezpośrednio do radia a mid basy do wzmacniacza. Zakłócenia są słyszalne ale w niższym stopniu. Sopran czysty. We wzmacniaczu mam podłączenie aux - wpinam mp4 i zakłócenia są prawie żadne, dopiero powyżej...
Złożyłem układ z [url=http://hektor.umcs.lublin.pl/~kskro... Po podpięciu cewki samochodowej z Renault Megane marki Sagem w/w układ grzeje się bardzo tranzystor BU2525, aż parzy. Cały układ nie dział nie ma iskry Gdy do układu nie jest podłączona cewka BU2525 jest lekko ciepły. Układ i cewkę zasilam DC 12V. Zasilacz 3A. Z BU2525...
To posprawdzaj po kolei, poczyść styki, podstawki przekaźników - a jak chcesz mieć pewność, to pociągnij zasilanie jeden przewód min 2,5mm2 spod aku, przekaźnik, a cewkę przekaźnika pod istniejącą złączkę żarówki. Druga opcja - zainwestuj w porządne żarówki o podwyższonej jasności i wyczyść klosze - efekt od razu widać. OSRAM NightBreaker i od razu...
Wyprowadzenia cewki mam ustalone. Jest to pięknie rozrysowane na przekaźniku. Cewka ma około 85Ω. Mierzyłem. Ociz, trafiłeś. Jest to Thalia 1.4 benzyna. Po części już odpowiedziałeś na moje pytanie. Rozumiem, że + jest na stałe, a załączanie odbywa się pomiędzy masą a przekaźnikiem. Pozostaje mi do ustalenia problem obciążenia komputera na tym...
Reno Clio II roczni 2002 - sterownik DELPHI, sterownik nie zasila przekaźnika "Engine control relay" (brak masy na drugim końcu cewki przekaźnika), który to podaje na sterownik zasilanie +12V. Po rozebraniu uszkodzony tranzystor w wersji smd o symbolach PH28 niżej 127GT - czy ktoś wie co to za tranzystor ??? Dodam, że na cewkę przekaźnika przychodzi...
Witam, Tak jak w temacie. Mam scenica ph1 2002 rok po face liftingu, motor 1.9 dci 90KM. Problem jest tego typu, że po nocy nie odpala. Rozrusznik kreci, kontrolka od immo gaśnie, brak jest kontrolki grzania świec żarowych i nie załącza pompy w ogóle. Trochę już podlubałem i mam pytanie odnośnie zasilania przekaźnika od świec żarowych, ponieważ jest...
Znalazłem uszkodzenie i chyba naprawiłem - jutro zamontuję moduł, to się okaże. Przekaźnik szyby drzwi kierowcy to ten: http://obrazki.elektroda.pl/5003056500_1... Po podaniu napięcia na moduł przekaźnik był od razu włączany w pozycji "podnieś szybę". W przekaźniku jest dwie cewki, zasilanie cewek idzie z nogi 16 i 15 układu ULN2008,...
Przepustnica na linkę czy elektryczna bo nr. ze stera nic mi nie mówi? I to jest clio III(całkowicie nowy model ale silnik 8V????) czy II po lifcie(model od 2001r)? Jak ten drugi to pasuje od rocznika 2003 z motorkiem D7F: Szpryce: http://obrazki.elektroda.pl/3276811700_1... I cewka: A,B-sterowanie C-zasilanie http://obrazki.elektroda.pl/9228026100_1...
Nie widzę związku przyczynowego trudności z odpaleniem zimnego silnika z czujnikiem wału - chyba że jest wrażliwy na temperaturę. Prędzej podejrzewałbym układ zapłonowy. Silnik zagrzany, lepsze odparowanie benzyny, lepsze warunki do przeskoku iskry w cylindrze. Dla sprawdzenia zmniejsz szczelinę na świecy np na 0.5mm. Jeżeli będzie poprawa to przyczyny...
Podobny problem miałem w swoim Twingo z 2002 W czasie jazdy zawieszał się na wysokich obrotach i można było jechać bez naciskania na pedał gazu . Powodem tego był zapieczony trzpień w silniczku krokowym , który pozostawał w pozycji max otwartego obejścia przepustnicy pomogło wyjęcie i przemycie WD 40 . Trzpień przesuwa się na gwincie osi silniczka ....
Nie wiem co za fora czytasz i co użytkownicy tam palą ale towar mają dobry. W tej bajce jest trochę prawdy ale nie w przypadku Twingo.W przedliftowych Lagunach2 i Megankach/Scenicach2 z xenonami przy lewym przednim wahaczu był czujnik ugięcia zawieszenia w którym siedział moduł sterujący siłownikami pozycjonującymi wiązki xenonów, leciało do niego...
Można uzyskać schemat wyprowadzeń wtyczki dochodzącej do sterownika i sprawdzić rezystancję czujników, cewek, oraz potrzebne napięcia zasilania.
Witam, w moim samochodzie (Renault Megane II 2003r 1.4) straciłem oba światła mijania. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Poniżej co już sprawdziłem i co udało mi się ustalić: 1. Żarówki i bezpieczniki sprawne. 2. Czarna wtyczka PPA podłączona do UPC sprawna. 3. Gdy przekręcę pokrętło świateł, zapala się kontrolka świateł mijania, lecz świateł brak. 4. Na...
A wystarczyło zadbać o aku.
Na skróty można zawsze, kolego rafalwie w tej Renault Megane pewnie będzie miał normalny transponder ( nie na z cewki )
Witam wszystkich użytkowników tego działu, pisze tu pierwszy raz. Auto na luzie po wciśnięciu sprzęgła lub hamulca i START rozrusznik nie startuje. Podczas pierwszego uruchomienia po włożeniu karty słychać kliknięcie odblokowania kierownicy, przy kolejnych cisza a wnętrza samochodu nie słychać czy bendiks rozrusznika działa. Wszystkie inne elementy...
Pojawiły się takie błędy w immo 055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
W moim Fordzie zapalniczka zostaje pod napieciem po wylaczeniu zaplonu ale po 5-10 minutach zasilanie jest odlaczone. Tez chcialem juz budowac jakis uklad ale najpierw zostawilem rejestrator dzialajacy i sprawdzilem jak dlugo nagrywa. Nagrania konczyly sie dokladnie po 5 (albo 10) minutach. Sprawdz u siebie. tak na poczatku zrobię. Pierwsze sprawdzę...
Tak jest z sonda,jeden przewód wychodzi i jest połączony z sterownikiem gazu,ale to wiem że nie od sondy,jak załapie na bęzynie od czasu to jak sie przełączy na gaz to pompka paliwowa działa,jak mu odbije i przestaje chodzic na bęzynie to przy odpaleniu na gazie nabiera 2,5 tys obrotów,a po przełączeniu na benzynie brakuje sterowania na cewkę przekaznika...
Witam. Samochód Renault Wind 2010 rok (roadster na bazie Twingo). W aucie nie działa wentylator chłodnicy, w efekcie w trakcie stania w korku w wysokiej temperaturze auto się grzeje. Dodatkowo w ruchu miejskim po tym jak silnik się zagrzeje do roboczej temperatury nie działa klimatyzacja (na panelu świeci AC, ale wieje ciepłym powietrzem), w trakcie...
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
Sprawdź oporność cewki zaworu. Możesz sprawdzić zawór sterując go z osobnego zasilania.
- Błąd P0638 - Sterownik przepustnicy zakłócenia działania opór, silnik regulacji przepustnicy: 2 - 8 omów Sprawdzić złącze, w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z silnika regulacji przepustnicy. Zmierzyć opór pomiędzy oboma wtykami silnika sterowania. Porównać z podanym...
Proponuje zamienić mechanika na elektryka, bo mechanik tu nie da radu, widać brak zasilania z błędów a on przepustnice i cewki wymienia....
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
Witam, moja Laguna II 3.0 V6 (2001 r.) płata mi figle. Pojawiło się wypadanie zapłonu, później doszedł komunikat o błędzie sterowania zapłonem na tym samym cylindrze (2 cylinder). DDT podaje w opisie zwarcie do plusa. Podczas podglądu korekcji cewek w DDT na tym cylindrze mam "0" podczas gdy na pozostałych wartości zmieniają się od 512 do 1024. W instrukcji...
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Witam. Przypadek to clio IV z silnikiem 1.2 benzyna. Problem polega na nie załączającym się sprzęgle klimatyzacji. Pierwszy problem jaki udało się ustalić to spalona dioda w skrzynce bezpieczników pod maską. Z racji tego, że nie mogę zdobyć oryginalnej diody w obudowie bezpiecznika mini wlutowałem tam 1n4007. Natomiast na przekaźnika sprzęgła nie mam...
strzały w kolektor ssący w samochodzie zasilanym LPG I i II generacji zawsze są skutkiem uszkodzenia układu zapłonowego. Detonacja następuje najczęściej jeżeli na jednym z cylindrów w cyklu pracy silmnika zabraknie iskry (uszkodzony przewód, cewka lub świeca i iskra ucieknie gdzieć na bok), przy drugim cyklu pracy silnika zgromadzony gaz na danym cylindrze...
Dzięki za wypowiedź! Dziś kombinowałem dalej, bo zauważyłem, że silnik nie tylko schodzi na niskie obroty ale i wchodzi na zbyt wysokie (dodam czasami) tak na 2000 obr. Tak więc odkręciłem "pierdułke" pewnie to cewka, która otwiera zawór powietrza biegu jałowego, by wyeliminować zawieszanie się tego elementu! Zaworek domknięty na 100%, wczoraj wyczyszczona...
Kolega przeczytał całość tematu czy tylko po łapkach? O Delphim pisałem, błędy były odczytane DTT4ALL i są zamieszczone ich screeny. Sam autor podejrzewał odwrotne podłączenie akumulatora. Kolegami nie będziemy to jedno. Dodano po 8 No to niestety ale ja nie jestem w stanie nic więcej doradzić. Możliwe że źle interpretuje te błędy ale wydaje mi się...
Witam serdecznie! Mam problem z Meganką mojej żony. Problem powstał nagle przyjechała wieczorem normalnie, rano nie odpaliła i tak od półtora już tygodnia. Wykonane diagnozy i operacje: 1) wymiana czujnika położenia wału 2) wszystkie złącza potraktowane kontakt spray 3) wyjmując cewkę ze świecą stwierdzam że nie ma iskry 4) immo działa poprawnie 5)...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Jak w temacie chcę założyć odcięcie pompy paliwa podczas pracy auta na LPG . Odcięcie rozwiązałem najprościej jak się da czyli na przekaźniku ze stykiem NC . Zasilanie cewki tego przekaźnika wziąłem z elektrozaworu na parowniku . W momencie przejścia pracy na gaz wszystko załącza się prawidłowo jednak silnik gaśnie . Podejrzewam że jest to coś związane...
Witam, Problem występuje na wszystkich wtryskiwaczach, po podpięciu pokazuje coś takiego- "błąd połączenia badź przerwany chwilowo układ elektryczny zasilania wtryskiwaczy" Są to wtryski Bosch, nabyłem jeden w celu wymiany bo pierwsza diagnoza wskazywała na 5ty wtryskiwacz, sądziłem, że cewka jest uszkodzona. Niestety okazuje się, że błąd występuje...
napięcie na module sterującym cewką jest czujnik halla który podaje impuls do modułu jest ok orginalna cewka jest na stałe podłączona do modułu u mnie usunąłem cewkę orginalną i założyłem tradycyjną więc gazownicy nie mieli problemu i podłączyli się centralnie do cewki z zasilaniem sterownika gazu bez przekaznika mechanicznie auto jest sprawne motor...
Postów nt. problemów z cewkami zapłonowymi (szczególnie tymi markowanymi przez firmę SAGEM) jest sporo. Jest też wiele opinii nt. objawów jakie towarzyszą temu uszkodzeniu. Są również podane informacje w jakich miejscach cewek najczęściej dochodzi do niepożądanych przebić oraz że cewki DENSO są trwalsze od SAGEM-a. Nie znalazłem natomiast szczegółowej...
cewkę mazda skrócić cewkę zalać cewkę
uszkodzony przepływomierz mazda podłączyć manipulator przekładnia kątowy
foxess falownik zablokowany dekoder
Schemat magnetowidu Otake – gdzie znaleźć, modele VP-33, VCR-555, VR-44, źródła online Fiat Panda 1.1 2004 – radio nieoryginalne nie włącza się bez kluczyka, zasilanie ACC/BATT