Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
U mnie skacze cisnienie. Zawor wymienilem ale UŻYWANY z Iveco o numerze f00r000754. Nadal to samo. A moze wtrysk jest uwalony i za duzo wraca paliwa? Czy ten zawor obiegu niskiego cisnienia tez moze byc uwalony? http://allegro.pl/zawor-zaworek-paliwa-r... Czy to jest tylko zawor zwrotny czy spelnia tez inna...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
zle to ujalem nie puszczam na luz tylko jade na sprzegle kolego :) bylem na kompie to wyskoczylo blad "wyoskie cisnienie paliwa ". wzialem na podmianke od kolegi z takiej samej renowki czujnik cisnienia paliwa podmienilem tylni zawor na listwie a takze ta pomke paliwa przy pompie wtryskowej wymienilem filtry i nic nei pomogoło auto nie kopci odpala...
Witam! Mialem kiedys taki sam samochodzik i niestety zima za wiele nim nie pojezdzilem.... taki jakis pechowy byl... Ale powiem Ci ciekawostke. Filtr paliwa jest podgrzewany. w jego gornej czesci jest reczna pompka. w srodku tej pompki znajduje sie zawor, ktory "przepuszcza" rope tylko w jedna strone. Kiedys pekla mi membrana w w/w pompce i wszystko...
Sprawa rozwiazana , przyczyna był opiłek w zaworku zwrotnym przykrecenym do bloku silnika
Witam. Mam problem z zapalaniem premium 385. Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu. Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest? Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
Witam mam problem z renault ares 630 rz. Po rozgrzaniu ciągnika traci ciśnienie oleju zapala się kontrolka ciśnienia. Gdy kontrolka świeci zmierzylem ciśnienie przy wyjściu pompy na dwóch złączach i na jednym jest 180 a na drugim 18 atmosfer. Ciśnienie ginie przy bloku w którym są elektrozawory polbiegow i rewersu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu...
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
Ile powinna bic ciśnienia turbina w Renault premium dixi euro 5?
Witam problem mam następujący: auto dużo pali!!! odpala normalnie nie słabnie a po dłuższym przejechanym odcinku zapala się błąd zbyt wysokie ciśnienie... zrobiłem zrzuty z texy i proszę o pomoc w analizie... http://obrazki.elektroda.pl/7737916400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9832797200_1... ] w texie była informacja...
Czy zapchany filter powietrza może spowodowac większe zużycie paliwa.
Koledzy, w mojej Midlum 270dci jest problem z ciśnieniem powietrza. Pompuje dość sprawnie do ok 8atm, po czym staje na 10min i dopiero zaczyna pompować dalej. Czy to normalne? Gdzie mogę ewentualnie szukać problemu? Pozdrawiam
Witam, Mam problem z czujnikiem ciśnienia jak w temacie. Jest nieszczelny i opary paliwa trafiają do układu wentylacyjnego a ich zapach unosi się w kabinie pojazdu. Nie pomaga włączenie obiegu zamkniętego (podczas postoju po włączeniu dmuchawy czuć zapach benzyny, podczas jazdy nie - pęd powietrza je wydmuchuje). Po wyłączeniu dmuchawy praktycznie nie...
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Mialby 2 bledy. Czujnik temperatury paliwa i zawor regulacji cisnienia.
WITAM . MAM PROBLEM Z 220 DXI MIDLUM. STWIERDZONO BRAK CISNIENIA NA PIERWSZYM CYLINRZE. Dodano po 1 AUTO MA 304 TYSIACE I JUZ NIE MAM SIŁY DO TEGO AUTA. CO CHWILE COS NAWALA. JAK NIE APM TO ZWROTNICE ALBO TERAZ SILNIK. Dodano po 5 KTOS MA JAKIS POMYSŁ CO Z TYM ZROBIC? MIALEM PORZENI MODEL DCI I TO BYLO W MIARE ALE TEN DXI TO JAKIS ZART. WIECEJ STOI...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Regulator ciśnienia paliwa na pompie wymieniony. Czujnik ciśnienia również. Wiązka elektryczna sprawdzona.Sterownik silnika podmieniony. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Nie mogę zaworem na pompie wtryskowej zbić cisnienia. Jeśli chodzi o konfigurację to nie ma reakcji na zmianę rodzaju regulatora Zrobiłeś wszystko co mogło wyeliminować usterkę....
Witam. Po wielu poszukiwaniach mysle, ze znalazlem winowajce problemu... Okazal sie nim czujnik/zawor podcisnienia ktory znajduje sie po lewej stronie, obok masy silnika do karoseri. Jeden kruciec byl urwany od rurki chyba oparow benzyny lub cisnienia paliwa... Po zalozeniu na kawalek krucca i zacisnieciu opaska auto nie gasnie i pracuje poprawnie....
Wróciłem z przejażdzki, nowe ustalenia w czasie jazdy ciśnienie paliwa dochodzi maksymalnie do 850 bar masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie ciśnienie atmosferyczne zewnętrzne 1020 ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było pozycja zaworu egr waha się od 5 do 18% napięcie zasilania na zaworze cisnienia paliwa wyskoczyło...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Auto odpaliło po: 1: Przeczyszczeniu wężyka od baku do filtra 2: Wymianie filtra paliwa 3: Wymianie pompy wysokiego cisnienia wraz z czujnikiem przepływu paliwa 4: Wymianie 4 wtrysków. Temat zamykam i dzięki wszystkim za pomoc :)
właściciel autka zatankował benzynę, nie odpalał go, został z holowany do warsztatu wymiana filtra czyszczenie zbiornika i układu paliwowego, odpowietrzenie i odpalenie wszystko prawidłowo żadnych zaburzeń pracy i błędów. Po dwóch dniach pojawił się problem z odpalaniem bardzo długo trzeba było kręcić i odpalał podpięcie pod kompa i diagnoza: clip df-137...
głowica sciągnieta , zawory całe , niestety teraz bede czekał na nową uszczelke i planowanie wiec kilka dni mi zejdzie bo wszystko dopiero na wtorek :( .W kazdym razie i tak dobrze ze wziołem sie za głowice bo z koro klin był zerwany to tylko była kwestja czasu , zal ze stracilem kolejny dzien . Ogólnie to ktos juz coś robił z tym silnikiem , uszczelka...
Mam nastepujace pytanie dotyczace mojego Opla Vivaro A 2.0 dci x83 (Renault Trafic II). Niedawno na autostradzie zatarly sie linki zmiany biegow. Skrzynia biegow zblokowala sie, linki zatarte, powód: korozja, woda (jak zostałem poinformowany). Nie bylem w stanie zmienic biegu i nie wystartowałem z pasa startowego przy stacji, a skończyło się na trzecim...
problem występuje od początku instalacje mam od 11mies.wtryskiwacze sa zamontowane poziomo, dzieje sie tak nie zależnie od pory roku (pierwsze przejście ) pózniej jest już ok .Delikatni emożna odczuć ze jest zmiana paliwa. w jaki sposób podgrzać wtryskiwacze? jezeli to wystepuje przy dowolnej porze roku,to nie ma sensu podgrzewac. przedewszystkim normalnie...
Czy możesz mi na przykładzie tej pompy wskazać gdzie jest ten zaworek? http://allegro.pl/pompa-wysokiego-cisnie...
Troche wyjasnień. Stan silnika poza wyciekiem oleju jest bdb. Silnik przeszedł mały tunung min znaczaco zwiekszyłem cisnienie otwarcia wtryskiwaczy co spowodowało "rozejście" się strugi paliwa, a to z kolei powodowało natrysk na końcówki świec żarowych niszcząc je bardzo szybko. Problem wyeliminowałem montując krótsze o 5mm swiece. To z kolei zwiekszyło...
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Dodano po 11 G-lader to fajny pomysl, jednak moim zdaniem technicznie trudniejszy do rozwiazania. Lepiej bedzie postarac się uturbic silnik. Ze wzgledu na budowe tloka w F7P, moim zdaniem, konieczna bedzie ich wymiana na kute, np Wiseco, Ross. Problem ze smarowniem przeplywowym turbiny juz masz rozwiazanybo masz chlodnice pelnoprzeplywowa (kolejnosc...
Witam Ponownie po dłuzszej przerwie. Po zajechaniu do zakładu zajmującym się regeneracją wtryskiwaczy delhpi, zasugerowano mi początkowo wymiane regulatora cisnienia paliwa, ze względu na to ze czasami podczas odpalania zamiast 250 barów cisnienie paliwa wynosiło jeydnie, 45 -60 barów , a podczas jazdy przy gwałtowniejszym wcisnieciu gazu zamiast 1050...
I Jak? Udalo Ci sie z tym uporac? Mam podobny problem... Sprobuj zrobic cos takiego... Jezeli widzisz wizualnie, ze powietrze wraca dosyc ostro ze wtryskiwaczow, sprobuj docisnac wtyczke paliwa ta przy pompie (tego przewodu od filtra do pompy).. Jezeli powietrze wraca w takim samym tempie jak wczesniej, a powietrza dochodzacego do pompy wysokiego cisnienia...
Odczytanie błędow to zadna diagnostyka co sie dzieje z parametrami podczas tego defektu? Masz czym odczytac co z cisnieniem paliwa ,wysterowaniem zaworow pompy . Jakie cisnienia paliwa podczas zapalania
Masz za duze cisnienie na listwie cr i pompa przestaje podawac paliwo i silnik gasnie, sprawdz czujnik cisnienia na listwie i regulator na pompie. Z tego co pamietam na czujniki cisnienia przy cisnienu '0' powinno byc 5kohm. Musisz miec nawet najtanszy sprzet diagnostyczny typu elm czy cos takiego zeby sprawdzic jakie jest cisnienie przy kreceniu silnikiem...
Witam wszystkich Zasięgniecie porady na innym forum niestety nie dało rezultatu, dlatrego cała nadzieja w Was. Problem dotyczy Clio II 1.4 8v 98r. problem pojawił się podobno od momętu gdy bateria była ładowana w aucie lub przy odpalaniu na prostowniku już dokładnie nie pamietam (jednak to nie jest na 100% pewne), nie jestem uzytkownikiem tego auta....
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Tak jak kolega napisał jest pompa na ramie( zasilająca) , ciśnienie zasilania było ok, i jest dozator czyli zawór dozujący na pompie CR , oraz zawór odcinający Trzecią sekcję , gdy zapotrzebowanie na paliwo jest małe. Cały myk polega na tym jaki zawór ( dozator) jest zastosowany w ej konkretnie pompie :D
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Witam. Mam problem w renault mascott 2.8 dCi. Kupiłem już z takim problemem że po ujęciu gazu auto przestaje na niego reagować aż spadną obroty. Pedał gazu wymieniany, bez zmian. Podobno w pompie jest jakiś zawór z sitkiem który zatyka się opiłkami z pompy wstępnej. Miał ktoś podobny problem. Ktoś wie gdzie to sitko? Dodano po 34 Pamiętam że raz podpisaliśmy...
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
Witam Problem rozwiązany zawór przelewowy w pompie był zacięty. Pozdrawiam
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Na końcu listwy, po przeciwnej stronie czujnika ciśnienia paliwa.
Mam pytanie może ktoś wie czy zawór regulacji dawki paliwa na popie wysokiego ćiśnienia pasuje od 1.9dci
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
problem z zasilaniem paliwem. Auto nie gasnie nie słabnie. Jedzie normalnie. Może dawno nie wymieniałeś filtra paliwa i jest przytkany.Lub zawór obejściowy (jak go tam nazwać poprawnie) może otwierać się przy niskim ciśnieniu i pompa nie może wyrównać ciśnienia.Ewentualnie czujnik ciśnienia zaniża wartości.
zawór ciśnienia paliwa na głównej belce do idzie do poszczególnych wtrysków Na listwie nie ma żadnego zaworu, który można by zmierzyć elektrycznie. Oddaj auto do mechanika, który ma sprzęt, umie się nim posługiwać i ma wiedzę pomocną w naprawach silników z wtryskiem CR.
Problem w moim Renault Koleos 2,0 dCi wygląda następująco; Samochód wszedł w tryb awaryjny po dojechaniu do mechanika wyskoczył błąd - czujnika ciśnienia doładowania . Został wymieniony na nowy wraz z zaworem podciśnienia . Samochód odzyskał dawną moc może nawet jeszcze i większa spadło spalanie paliwa. ALE po przejechaniu odcinka pojawia się Check...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Sprawdź zawór ciśnienia paliwa. Pozdrawiam.
Problem polega na tym, że samochód zaczął nierówno pracować na wolnych obrotach. Później zaczęły zapalać się kontrolki czerwone, stop, świece itp. Później zaczął ciężko palić. Podłączony Launch pokazał błąd zaworu regulacji ciśnienia paliwa, wymieniłem na nowy i dalej ten sam błąd i problem. Teraz zaczął kopcić na czarno i zaczął gasnąć na wolnych obrotach....
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
zawor cisnienia doladowania zawor wysokiego cisnienia zawor renault
telewizor uszkodzi samsung przetwornica łatwy działa czerwona słuchawka
egzamin czeladniczy metex 3860d
John Deere 5720 – czujnik prędkości obrotowej silnika, BCU i kontrolka ładowania akumulatora Zamiennik tranzystora B22 w przetwornicy 3000W Volt Polska do bojlerów – jakie MOSFET lub IGBT?