sprawdzic zawor cisnienia doladowania jesli po osiagnieciu tych 3000 obrotow robi sie natychmiastowy spadek mocy na Allegro nie cale 200 zl, przeplywka nie robi natychmiastowego spadku przy tych obrotach jest napewno zwiazane z cisnieniem doladowania
Witam. Monitor sterowania cisnieniem doładowania. Intercoler wysokiego cisnienia. Do sprawdzenia zawor sterujacy turbina. Podgląd parametrów jakie występuje cisnienie doladowania
Przyczyna moze byc jeszcze zawor redukujacy cisnienie doladowania w wersji 90KM , lub czujnik cisnienie powietrza w ukladzie dolotowym w wersji 110KM . To mozna sprawdzic rowniez laptopem podczas proby drogowej . w tej wersi 90Km gdzie znajduje sie ten zawor redukcji cisnienia doladowania?? i jak on wyglada??
w wartosciach rzeczywistch musisz miec 970-1030 hPa na biegu jalowym a mozliwe przyczyny to regulator cisnienia doladowania uszkodzony zawor elektromagnet ograniczenia cisnienia doladowania zamienione miejscami lub nieszczelne wezyki nieszczelnosc miedzy silnikie a turbo uszkodzone turbo lub brak podcisnienia
U mnie jest inny. Ten który wstawiłeś mam jako sterujący egr. A do turbiny mam taki : sklep.autoczesci.torun.pl/silniki-i-ospr...
zawor czyscilem tak samo czujnik cisnienia doladowania, nie wiem czy jest jakas mozliwosc zeby sprawdzic zawor czy on dziala czy nie bo tak jak juz pisalem komputer nie pokazuje zadnych bledow. Moze kolektor ssacy trzeba przeczyscic??? Czy jest mozliwosc sprawdzenia turbiny czy dziala. Dziekuje za pomoc.
Vw LT 2.5 TDI ANJ rejestruje blad i przechodzi w tryb awaryjny,a chodzi o blad zbyt niskiego cisnienia doladowania. -zawor sterujacy turbiną jest wymieniony -czujnic cisnienia doladowania wymieniony -przeplywomierz wymieniony -podcisnienia sa szczelne -intercooler i dolot jest szczelny Gdy sprezarke podlaczy sie do podcisnienia "na krotko" to pompuje...
pytalem czy uklad sprawdzony ? szczegolnie ic (czy nie dzurawy itp),sprawdz zawor (n75) oraz czujnik cisnienia doladowania (g31)
Podaj typ silnika.Przyczyn moze byc kilka zawor EGR,czujnik cisnienia doladowania,przeplywomierz.Czy wyswietla jakies bledy?
Sorki źle napisałem nazwę,potocznie tak mówimy u nas, chodzi o ten zawór http://autolech.com.pl/index.php?p556,za... Najlepiej wsiąść w samochód z podłączonym diagnostą pod złącze, i obserwować ciśnienie doładowania, jeżeli w trakcie przyśpieszania ciśnienie dobije do ok2.1 bar i nagle...
Tam niema sondy lambda , wiec to napewno nie to . Tak jak pisal Pontus przewody od turbiny sprawdz ,recysrkulator tez > Najprawdopodobniej masz cos nie tak z turbina , szczegolnie jesli piszesz ze przy 3000 obr. najbardziej zaczyna kopcic. Mozesz miec uszkodzony zawor regulacji cisnienia turbodoladowania , albo sam zawor elektryczny , albo zatarte ciegno...
witam mam taki przypadek brakuje autku mocy powyzej 3000 obr. Po odczycie Vagiem na kanale 10 i 11. Jak sie nie myle to kanal 10 to w nim zla wartosc cisnienia powietrza , a w kanale 11 powyzej 3000 obr zla wartosc cisnienia doladowania (charge pressure control). Jesto silnik na pompowtryskiwaczach. Czy to winna zaworu doladowania cisnienia? i gdzie...
juz dziala normalnie :). pomogla regulacja tlumnika :). nie wiem co ma do tego ale turbo laduje juz ladne, zawor bez zarzutow.
Kolego sprawdz ten zawor bo wlasnie dymi na czarno jak sie przymyka i otwiera. A jak nie to tak jak kolega pisal, zaladowana naczepa za plecy, sdp3 i kontrola czujnika cisnienia doladowania. Daj znac co ustaliles. U mnie byla urwana klapa hamulca wydechowego a objawy mialem takie same jak Ty.
Przesylam szczegolowe rysunki ukladow recyrkulacji spalin oraz regulacji cienienia doladowania . Pytales mnie Byku jeszcze o roznice w oznaczeniach tych zaworow. Zawor do recyrkulacji spalin ma oznaczenie Pierburga 7.21903.70.0 , jezeli masz golfa III to bedzie na nim jeszcze oznaczenie VW o symbolu 1H0 906 627 . Zawor do regulacji cisnienia doladowania...
1470 regulacja cisnienia doladowania 1403 recyrkulacja spalin Proponuje przyjrzeć się bliżej zaworowi EGR [ew. czyszczenie zaworu czy kolektora] jak i pod kątem jego sprawności [elektrycznie]
Na poczatek wymien czujnik cisnienia doladowania jest tanszy a jesli nie poprawi sytuacji to zawor EGR tez do wymiany.
Witam mam problem z moim seatem mianowice jest blad 4626 roznica regulacji cisnienia doladowania wymienilem zawor od EGR Turbina takze została zrobiona i wymienilem jej zawor sterujacy komputer pokazuje ze Masa powietrza-wartość wymagana wynosi 250 Masa powietrza-wartość zmierzona 460 Przeplywka Boscha ogrinalna tez wymieniona sprawna Samochod rozpedza...
Zwiazane jest to ze zwiekszeniem cisnienia przed otwarciem zaworu wlotowego (nakladanie sie fal), a tym samym odmiana doladowania silnika. Z Dual rem-em byly produkowane silniki 2,4 i 2,6 l...
Od kiedy 1.9tdi 90 km ma zmienna geometrie turbiny.. ? nie ma. wiec daj sobie spokój z jej sprawdzaniem. Sprawdz dokladnie zawor n75 czy sie czasami nie zacina. Sprawdz membrane w silowniku od turbiny czy jest szczelna. Dmuchajac w wezyk idacy do niej. Sprawdz czujnik cisnienia doladowania. Sprawdz poprawnosc zamątowania przewodów (wezykow) idacych...
Nie wiem jaka jest turbina w dci ale jakas inna zasada dzialania od standartowych z tego co opisales. Normalnie turbina zawsze sie kreci i nie ma zaworu ktory by ja calkowicie odlaczal. Owszem jest tzw wast gate ktory przy przekroczeniu po stronie kompresora max cisnienia otwiera zawor i spaliny czesciowo omijaja wirnik turbiny przez co spadaja obroty...
Witam Mam problem z cisnieniem doladowania. Pokazuje aktywny blad: mid 128 psid 98 fmi 1 Co najdziwniejsze blad jest aktywny nawet na wylaczonym silniku(zaplon) Czujnik cisnienia zmieniony, zawor na turbinie chodzi- uklad dolotowy szczelny. Mial ktos taki problem bo po malu koncza sie pomysly
Witam. Doszedłes końca z tym manem? U mnie jest ten sam problem tyle że pod obciążeniem ucina mi moc i gdy tak się stanie zapala mi się kontrolka MIL albo zacznie mrugać i razem z nią czerwona kontrolka silnika wyświetla usterka sterownika silnika w komputerze pokazuje się błąd 03776-01 do puki nie zgasze samochodu jest on jako aktywny po zgaszeniu...
witam, kilka dni temu kupilem audii a4<anglik> 1.9tdi 130bhp silnik awx. nie mialem wczesniej 130-i, ale znajomy mial i mowi ze za malo ma mocy. przy zmianie biegow czasami slychac syczenie podobne do zmodyfikowanego zaworu upustowego ale go nie ma, kilka razy zdarzylo sie sie stracil moc ale po wyl/wl odzyskal. po podlaczeniu vag przemowil: p1588<005512>...
Mam podobny problem w 1,9 ASV , po odpaleniu silnika regulator kata wychylenia lopatek "gruszka" wciaga sztange maksymalnie ustawiajac max cisnienie w dolocie, po przygazowce turbo glosno gwizda tak jak by w dolocie byla nieszczelnosc a zaworek n75 jest w tym czasie pod napieciem. Sprawdzilem caly dolot pod katem szczelnosci, dodatkowo zaslepilem zawor...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Dzieki za podpowiedzi . Chodzilo mi tez po glowie sprawdzenie zaworu odcinajacego turbine . Ale martwi mnie informacja o tym czujniku typu zwarcie do plusa , wskazywaloby to bowiem na uszkodzenie elektryczne powyzszego czujnika . Z drugiej zas strony , kombinowalem tak ze awaria zaworu turbiny , moze powodowac tak skrajne wartosci (niskie) w przewodzie...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Witam mam problem z audi jeździ w trybie awaryjnym brak mocy na komputerze wyskakuje blad z czujnikiem doladowania bądź zwarcie z masą i poprostu nie mogę go znaleźć zawor n75 sprawdzany ok kable tez przewody i wszystko wygląda git jeżeli ktoś coś wie na ten temat z góry dzieki Dodano po 1 Dokładnie czujnik cisnienia doladowania trzeba mi go zlokalizować...
Witam, moje autko to astra 1.7cdti 2005. Mam taki problem mianowicie jak autko jezdzi to co jakis czas zapala sie kontrolka na liczniku z autem i strasznie klekocze i kopci,a jak juz zgasnie to nie moge go odpalic jakie 30min po czym pali od strzala i dalej smiga.Dodam ze komp pokazuje P0190 i nie wiem czy to problem z czujnikiem cisnienia czy pompa...
Szczerze to nie doczytalem wszystkiego co napisales bo mi sie nie chcialo. Kazda diagnostyka powinna opierac sie na odczycie defektow i parametrow i na tej podstawie najczesciej mozna juz cos wskazac. W tym przypadku wszyscy bawimy sie we wrozenie. Wiec napisze to co mi przychodzi do glowy. Elektrozawor regulacji doladowania (tutaj pomocna obserwacja...
Witam panowie mam problem z iveco podczas rozpedzania sie- bez roznicy na jakim biegu- turbo raz gwizdze raz nie czyli pracuje falujacą.blad z diagnostyki to zawor reg.cisnienia doladowania.na postoju blad sie pojawia dopiero od 3500 obr.przy depnieciu mocnym. rure harmonijke wymienilem co wchodzi do turba i nic.wyciaglem ten zawor co steruje praca...
Witam w dniu dzisiejszym ;) Wiec zaczne moze od tego iz zrobilem diagnostyke bledow i pomiary kompem... Byl bład przeplywomierza , wiec go wymienilem, bledu nie ma (ani tego ani innych) ,ale jak kopcił tak kopci... Jesli chodzi o bloki pomiarowe to: 1)Ilosc powietrza zasysanego- 46kg/h bieg jalowy 2)cisnienie szyny paliwowej- 302 bar (jalowy) okolo...
Jesli nie swieci sie kontrolka koputera to zapomnij o bajkach z trybem awaryjnym albo nieszczelnoscia ukladu dolotowego.Wszak wspominales iz po zapaleniu samochodu i fazie ruszania wszystko pracuje normalnie, wiec nie ma mowy o nieszczelnosciach(radzilbym radzacym przestudiowac sterowanie turbo w vw). Usterka lezy z cala pewnoscia w czujniku, ktory...
Mam problem z moim Volvo. Calkowity brak przyspieszenia i blad P0299 cisnienie doladowania za duze. Po kolei sprawdzilem: - szczelnosc dolotu - szczelnosc przewodow podcisnienia, wszystkich - wartosc podcisnienia przed zaworem regulujacym prace sztangi okolo -0.8b - za zaworem, wraz ze wzrostem predkosci obrotowej podcisnienie maleje - czujnik MAP (...
Witam ponownie mam broblem zapala sie swieca zarowa czasami w roznych momentach na temat wlasnie zapalajacej sie swiecy juz na tym portalu naczytalem sie roznych przyczyn ale zadna z nich nie pasuje sprawdzilem zaczolem od zaworu egr bo kupilem nowy jest to samo zapala sie i nie ma mocy jade np: pretkoscia 130 na godzine i zapali sie swieca i mam od...
Auto jak w temacie 2004 rok silnik avf Autko jedzie dobrze, zapala dobrze ma tylko problem przy malym obciążeniu. Wymienilem pompowryski, sprawdzalem rozne ewentualnosci i jedyny wniosek jaki sie nasuwa to taki że sterownik przy malym obciazeniu czyli jak np jade za kims w rasie i on np zwalnia delikatnie albo jedzie stalym tempem powoli silnik na przemian...
Witam Mam taki to problem. Kolezka kupil paska 97 1,9 tdi 90km AHU. Strasznie jest mulowaty i czasami brak mu mocy (czasami tzn przy wyprzedzaniu czasami mu ja odejmuje. w aucie juz wymieniono przeplywomierz, zawor n75, a ostatnio nawet turbine bo byla taka mozliwosc. I nadal auto jest mulowate. Na I i II biegu jeszcze ciagnie ale pozniej juz nie. A...
Witam dzieki za szybka podpowiedz.Dzisiaj postanowilem zeby jeszcze raz wszystko przejzec i ..... okazalo sie ze w jakis dziwny sposob zalamaywaly sie dwa wezyki od wyjscia vackum z zaworka n75 ii zamienilem je na przwody paliwowe bez tych szmat ..i jest sporo sniegu ale znalazlem odcinek iii co 1but 2 but i do 4,5tys obr moja zolta strzala poszla jak...
Sprawdzalem system podcisnienia do turbo. Uszkodzenie zaworu sterowania kierownicami lub nieszczelnosc powoduje podobne skutki. Z mojej wiedzy to P2566 jest powodowany przez uszkodzenie czujnika kopiowania turbo o ktory pytam w temacie a ktory jest na gruszce turbo. O taki: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/photos...
Witam!! Wprawa tego mana w tej chwili wyglada tak: Zalozylem drugie kpl. wtryskiwaczy i blad 3779 zniknal i przestal sie pojawiac. Ale niestety silnik zaczal pracowac bardzo nierowno zarowno na wolnych obrotach jak i na wyzszych oraz zaczal bardzo kopcic na czarno. Jak sie jedzie i dodaje gazu to z rury wydechowej idzie czarna chmura. Podmienilem jeszcze...
Co z odczytami cisnienia doladowania,nie ma zbyt duzego w niskim przedziale obrotow ?.Luzy zaworowe.? Skoro ma moc i bez bledow to nie obstawialbym wtryskow.
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Wymieniłem w weekend wszystkie przewody podciśnienia. Czy dysponuje ktoś schematem podciśnien? Skoro sam wymieniałeś to jak możesz nie wiedzieć jak wygląda schemat podciśnień? Są tam trzy dysze (zwężki): - dysza przy pompie vacuum - dysza przy serwie zasilająca akumulator (akumulator zasila SWIRL i turbo) - druga dysza przy serwie Jest tam też pięć...
Sztomel wielkie wielkie dzieki za odpowiedzi,jak i innym uzytkownikom.A wiec z ego co mi wiadomo,jutro sie jeszcze upewnie mam silnik AGR 90hp .zawor n75 http://www.endrjub.ols.vectranet.pl/foto... jezeli to chodzi o ten,rozibieralen go i cztyscilem wedle jednego z opisow na forum passata,dodam,ze jego budowa jest prosta i wystarczy metalowy...
zaworki regulacji cisnienia doladowania takie duze przy blotniku
Tam wszystko wyglada ok, sztanga jest od dealera. Mysle, czy sam zaworek regulujacy podcisnienie moze miec cos za uszami, tym bardziej, ze przy stalych obrotach silnika rozne sa cisnienia doladowania..
Witam wszystkich forumowiczow:) Pisze z problemem mojego passata b5fl ktory niechce jechac. Z autem juz glowie sie z rok i dalej ten sam klopot. Z poczatku jezdzilem po mechanikach no to 1sze stwierdzenie turbo bo wirnik mialo zjechany. Ok zalozylem turbo od 110km z ta mniejsza gruszka poprawa moze magiczne 2km wiecej ale dalej nie to i cisnienie doladowania...
Witam mam problem i nie moge dojsc do konca. Renault Master turbo po regeneracji ale sie nie wlacza, chyba ktos cos tu robil na moj rozum. brakuje czujnika cisnienia doladowania i elektrozaworu sterujacego westgate, zamiast tego wezyk wychodzi z krocca w kolektorze ssacym bezposrednio do gruchy westgate bez sensu, a krociec w pompce vacum ten cienki...
stawiam na zaworek cisnienia doladowania bardzo latwo go uszkodzic
Kolego czujnik cisnienia doladowania zmieniony, zaworki n75 zamienialem na 3 z roznych zrodel jeden pochodzil od kolegi ze 110 konnego seataktory chodzi jak nalezy i caly czas jest to samo Juz nie wiem co mam zmieniac chyba podjade do jakiegos znawcy na komputer i sprawdzi mi jak steruje program/sterownik tym zaworkiem
załozylem nowe wezyki. zaworki od egr z n75 podmienilem i zero poprawy. (n75 jest nowy). Sztanga rusza sie bo palcem poruszalem wiec zmienna geomtria sie rusza. mozliwe jest to ze nie trzyma cisnienia gruszka i to bedzie calym objawem? Ogolnie to 1 bieg i 2 bieg to turbo bardzo slabo wstaje bo nie czuc mocnego kopa (jest po chipie i na hamowni bylo...
juz jest zrobiona byla na kompie i poszedł zaworek od wyrównywania cisnienia doladowania a próbowałem odczytac te kody ale albo zle je zrozumiałem albo wychodziło mi 11 .ale dzięki za fatyge napisz jak odczytujesz dokładnie te kody
Panowie mam problem pomóżcie bo rece mi juz opadly!!! Zregenerowalem turbine, zamienialem zaworki na uzywane z innego dzialajacego samochodu, sprawdzalem wezyki. Samochód ledwo sie wlecze, dymi i sie dlawi, czasem mu cos dobije i z tego stanu przełacza sie w tryb awaryjny. Wtedy po wylaczeniu zaplony dziala poprawnie przez nastapne kika minut do puki...
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy na zadany temat. Czytalem juz podobne przypadki ale w zadnym z nich nie ma konkretnych odpowiedzi a podawane podpowiedzi nie pomagają. Jadąc na wyższym biegu 4 lub 5 trzymajac na obrotach w zakresie 2,1 - 3.5 autko przechodzi w tryb awaryjny. Zapala sie kontrolka swiec zarowych i kompletnie nie ma mocy. Dodam ze przed...
Witajcie, mam pytanie dosc nietypowe. Silnik 2.0 CRDI. przy max wcisnietym pedale gazu, max 2tys obr. Jak odepne przeplywke max do 3tys dojdzie. Po odkreceniu wydechu za turbo bez zmian czyli wykluczamy np zapchanego kata. Po zdjeciu rury dolotowej do turba, troche oleju sie wylalo ale wirnik sie obraca palcem, moze nie jakos totalnie bez oporu ale...
Jak nie masz bledow na temat cisnienia na listwie .... to nie zaglebiaj sie w to zbytnio ....moim zdaniem strata czasu .Z komponentow elektronicznych ...to jedynie czujnik doladowania powietrza mozesz wymienic w ciemno , potrafi szwankowac bezblednie :) . Wspomniano juz powyzej o hamulcu gorskim, ponoc jest ok ..... odlacz i zaslep powietrze od cylindra...
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
cisnienia doladowania czujnik cisnienia doladowania regulacja cisnienia doladowania
bezpiecznik chrysler voyager 25pt4423 dławik radio fabryczny toyota corolla
chrysler pacifica naprawy telefonów nokia
Renault Megane II 2006 z szybami z 2004 roku - dlaczego? Błąd "E PRZERWA" w przepływomierzu ENKO MPP-600