Filtr paliwa,pompa paliwa.
Nie przepustnicva to to w niebieskim kółku pozdro i daj znać oc i jak. ----------------------------------------... no więc ja to już dzisiaj poczyściłem i dalej nic...jak gasł tak gaśnie... Sprawdziłem że jak mi gaśnie to czujnik temperatury pokazuje ok 3kohm czyli jakieś 20 oC może za wcześnie pokazuje ze sie ciepło robi?
witam, 0,1mm i 0,25mm zimny, powodzenia
zobacz sterownik czy niema zimnych lutów
kolego skontaktuj się z Arkiem nie tylko naprawia karty ale też zajmuje się licznikami http://www.kartarenault.republika.pl/pro... Gość sprawdzony i ma pojęcie o tym co robi Pozdrawiam
Mam podobny problem z Zoe z 2018 r. Klima chłodzi bardzo dobrze, ale ciepełka jest niewiele. Sprawdzone napełnienie czynnika. Jest OK. Mechanik sprawdził jeszcze temperaturę "rurek" od nagrzewnicy to ok. 65-70 stopni, a z kratek wylatuje 25 stopni. Gdy ogrzewanie pracuje uruchomione "z pilota" nagrzewa się i oczyszcza szyby, ale gdy nastawię ciepło...
Witam, widocznie pokłócili się tłok z zaworem, ja bym sprawdził kompresje na zimnym silniku.
Jakie ciśnienie paliwa w momencie dodawania gazu na zimnym?
Renault Mascott 3,0 l ciężko pali na zimnym silniku, błędów brak. Czego szukać?
Mam identyczny problem po przestanej nocy przy -15 stopniach kręcę go nad ranem około 5 minut. Próbuje łapać i gaśnie, kręcę - próbuje łapie i gaśnie i tak przez ok. 5 min, aż złapie i ok. ładnie pracuje można go zgasić i bez problemu odpa.:|
Wymiana rozrządu — problem ustał. Na razie odpala na zimnym i ciepłym za pierwszym razem.
Jeden do zegarów drugi do silnika.
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
Szarpanie i dławienie na zimnym renault Megane 2 2004r 1.6 16v 110km Panowie sprawa wygląda następująco samochód na zimnym silnik szarpie dławi się jak jest ciepły to jest ok Wymieniony map sensor czujnik temperatury cieczy. Nowe świece nowe cewki . Nowy rozrząd wraz z oryginalnym kzfr od renault. I teraz zamówiłem zawór kzfr z nadzieją że pomoże bo...
Wymiana oleju na elfa 10W/40 napewno nie zaszkodzila. Sam jestem mechanikiem .Francuzkie diesle mają automatyczne przyspieszanie zaplonu w niskich temperaturach, jak wiedomo dieselek z przyspieszonym zaplonem pracuje poprostu glosniej, bardziej metalicznie, jezeli odglosy te ustepuja w miare rozgrzewania sie silnika i potem jest juz wszystko ok to nie...
Możesz spróbować podpiąć zimny pod obd recorder i sprawdzić temperatury czujników temperatury i pracę sondy lambda. Być może nawet problem z pompą paliwa dopóki się nie nagrywa nie wyrabia.
Ten czujnik też nowy. Dziwny objaw dzisiaj elegancko odpalił zauważyłem że obroty miał 900. A wtedy jak przerywa to na zimnym ma dobry 1000
Ciśnienie jest w normie Oleju nic nie ubywa O dym jest siwy i czuć taka spalona ropę wtryski są ok .Może być problem w jakimś sterowniku który podaje za dużo paliwa na zimnym silniku?
Sprawdziłeś kompresje na cylindrach ? Na zimnym i na gorącym silniku ?
To na pewno, że tak, a jeśli byłbym fachowcem (mechanikiem samochodowym), to bym tu nie pisał 😉. Tak poza marginesem, to sprawdziłem elektrozawór, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik wału, wymieniłem świece. Samochód nie pokazuje żadnych błędów, tamten wcześniej, co napisałem, zginął już, znalazłem spaloną żarówkę stopu tylko. Jedyny mankament,...
Jaka kompresja?
Jaką temperaturę pokazuje czujnik na zimnym?
a jest mozliwośc że zawory są zaciasno ustawione ?
Na ciepłym czy zimnym?
Musisz otworzyć sterownik klimatyzacji, w tylnej części na środku . Po rozkręceniu popraw luty i przejście głównego zasilania pomiędzy płytami sterownika
Może być i zasilanie. Musisz pomiary zrobić.
To przecież można przedłużyć. A masz problemy z odpalaniem zimnego silnika ?
Cześć! 2km do pracy i jeździsz samochodem :D? Świece żarowe sprawdź.
Witam kupiłem renault laguna 2 ale siadl mi nawiew z zimnym powietrzem tzn. Wieje ciepłym A zimnym nie chce
Dopisz mu jeszcze, że zaworu się nie naprawia a wymienia, bo będzie pytał jak wymienić kulkę, która ciasno siedzi...
nie tylko na zimnym kopci
Być może coś na osprzęcie, rolka ,sprzęgło altka. Albo coś na rozrządzie.
Kompresję zmierz na zimnym.
Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
nie koniecznie, jeśli regeneracja jest uczciwie przeprowadzona, to nasz rozrusznik jeszcze nam posłuży, a regeneracja jest alternatywą, żeby zaoszczędzić parę zł, a w tym przypdku to dobre i parę zł, po tylu niepotrzebnych inwestycjach:)
Trzeba wymienić
Dobra, podpowiem, sterownik widzi źle lub wcale nie widzi temperatury.
prawdopodobnie masz do wymiany elektromagnes w rozruszniku.sonda lambda niema nic dotego
To koło zmiennych faz rozrządu miałem to w Renault na zimnym odpalała jak stary diesel podobnie do twojego. Po wymianie wszystko było idealnie.
sprawdź termostat czy jest sprawny
Wpełzasz pod autko ustalasz gdzie do wydechu masz przytwierdzoną lambdę odpinasz wtyczkę i obserwujesz podczas jazdy począwszy od zimnego po rozgrzanym jak się autko sprawuje
Rurki idące do parownika pod deską są ciepłe, zimne? Zdemontuj schowek i zobacz z czego dochodzą te dźwięki. Możliwe że będzie to silniczek od obiegu zamkniętego ale mogę się mylić. Trzeba sprawdzić czy pracuje silniczek od klapki ciepłe/zimne.
Zakręć butlę
http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... popatrz tu lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... lub http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?... poszukaj tu http://renaultlaguna.pl/forum/Dzial-Tech...
Wiam Polecam zajerzeć na forum Klubu Renault Laguny - dział techniczny i zadać pytanie: http://www.renaultlaguna.pl/forum/ Tam prędzej na ten temat uzyskasz odpowiedź Pozdrawiam
Sprawdź filtr paliwa na początek, może stary i parafina się już wytrąca.
Występuje to tylko na zimnym silniku, po rozgrzaniu silnik chodzi normalnie.
Sprawdź jaką temperaturę mają rurki doprowadzające płyn chłodniczy do nagrzewnicy.
u mnie tylko na zimnym silniku zaraz po odpaleniu potrafi szarpnąć prze zmianie 1-2 i redukcji po zatrzymaniu, po krótkim rozgrzaniu zmienia biegi płynnie bez nawet delikatnych szarpnięć. A czy robiłeś kiedyś coś w skrzyni? Jaki masz przebieg i przy ilu wymieniałeś olej? Od ilu km masz taki objaw szarpania na zimnym?
Diagnozuje autocomem. Z odpiętą przepływką miał problemy odpalał ale zaraz gasł jak vw z padniętym immo. EGR nie patrzyłem organoletyczne jedynie w parametrach wydaje sie być OK. Myśle że clip powie mi tyle samo co autocom bo jak mowie prędkość silnika jest ciśnienia są etc... nadal nie mam odpowiedzi co do tego rozrządu dlaczego tylko na zimnym......
Odpuść sobie ten środek. Zostanie Ci syf w silniku i narobisz sobie problemów. Proponuje spuścić to co masz w silniku, przepłukać go wodą destylowaną, wymienić termostat i zalać płynem. Oczywiście wszystko na zimnym silniku.
witam mam renault megane 96r 1.6 benzyna siadlo mi ogrzewanie nie mam zimnego ani cieplego powietrza nic nie leci nie mam pojencia co moglo sie stac za odpowiedz dzienkuje
Jak jest LPG to wymień paliwo na nowe.
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
To od tego zacznij.
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Pytać, kolego, pytać. Znajomych a nawet przygodnych właścicieli renówek/dacii/nissanów, gdzie serwisują swoje auta, zwłaszcza te z silnikami dCi. Mechanik musi posiadać na wyposażeniu diagnostyczny interfejs CLIP. Innego typu testery, to szukanie igły w stogu siana, do tego po omacku, zwłaszcza dla osób, z małym doświadczeniem z układami zasilania dCi....
Klima ma wplyw na wlaczanie wentylatorow, nawet na zimnym silniku.
A nawiew zimnego działa ???
Witam, chciałbym się was poradzić co może być powodem, że gdy na zewnątrz jest temperatura poniżej 0 to samochód ma coś takiego, że kręcę nim przez chwilkę, po czym uruchamia się silnik na Benzynie, i zaraz gaśnie. Tak samo jest gdy uruchamiam na LPG, tylko że wtedy uruchamiam silnik znacznie szybciej. Kręcę zaledwie 3 sekundy i silnik pracuje, lecz...
15-letnie auto 120 tyś ?,sprawdz w tej książce kiedy był ostatni wpis,jesli analizator nic nie wykazał ,to takie zuzycie może wskazywać na niedrozny układ wydechowy ale to byś odczuł w trakcie przyspieszania ,na jakim odcinku zmierzyłeś te spalanie?,samochód grzejesz rano przed jazdą?
Naciągnąłeś tak, żeby ta dźwignia na pompie się przestawiła? ( to służy do zniany kąta wtrysku na zimnym).
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
podpinam sie pod ten temat.moj scenic 1.6 16v z 2004 ma te same objawy.na zimnym silniku zawsze ciezko zapala,odpali po 2-4 razach i trzeba troche odczekac zanim sie ruszy,czuc falujace obroty ,gdy lekko dodam gazu to jakby auto miało zgasnac.jak odczekam około 2-3 min ,gdy sie nagrzeje smiga ok. nie wiem o co chodzi,wymieniłem cewki,pali na wszystkie...
Kolego czy udało Cj się rozwiązać problem?
który czujnik i gdzie on jest?
[url=http://wielgoradesz.pl/] Tutaj najlepiej zapytaj...
Bardzo dziękuję za radę i za pochwałę pod moim adresem (o ile to nie jest ironia) Na pewno sprawdzę ten czujnik. Pozdrawiam.
Ma i napewno wielu, ja też walczyłem z tym i kupiłem drugi. Choć znalazłem usterkę,ale część za droga.
A przy filtrze węglowym nie spadły podciśnienia?
Zmierz napięcia na tych dwóch pinach z podłączonym i odłączonym modułem na ciepłym i zimnym silniku.
Od jakiegoś czasu nie mogę sobie poradzić z drganiami z zimnego silnika przenoszonymi na deskę rozdzielczą. Kiedy zapalam silnik to lekko drga mi deska rozdzielcza a kiedy ruszam to już auto chce się prawie rozlecieć, hihi. Poduszki wymieniłem chyba już wszystkie pod silnikiem a dziś wymieniłem jeszcze świece żarowe bo już myślałem, że może pali tylko...
Hmm, takie objawy jak na zużyty czujnik położenia wału korbowego... Trzeba sprawdzić jego rezystancje na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. A na gazie i benzynie te same objawy?
Dlaczego zmiana na zimnym lepsza?
Podłącz pod komputer odczytaj błędy , sprawdź temperaturę silnika na zimnym i pozostałe parametry.
Mam nowy problem na zimnym nie równa praca silnika
Renault Megane DCI 1,5 nie odpala na zimnym silniku , Ma ktoś jakiś pomysł z komuptera nic nie wyszło a auto dziś już musiałem na plaka odpalać bo kreciłem z 4 razy i nic , myslałem że to swiece ale komputer nie pokazał błędów czy Meganka ma może jakis zawór zapobiegajacy cofaniu sie paliwa do zbiornika ?
Dziurka na przewodzie doprowadzajacym Która się uszczelnia na zimnym silniku?
Zawory!!!!!!!!!
Na ciepłym czy zimnym silniku? Sprawdzić parametry sondy lambda.
Rozpatrzyć działanie czujnika temperatury cieczy chłodzącej , najlepiej jak by kolega znalazł kogoś z CLIPem,i wtedy go zdiagnozować na zimnym silniku.
Witam ponownie, 1. Sprawdziłem masę. Wygląda na to, że jest wszystko OK. 2. Wymieniony czujnik temperatury (zielona strzałka na zdjęciu) przy zimnym silniku wykazuje 3096 omów. Tak więc jest sprawny. 3. I teraz pytanie: od czego jest ten brązowy czujnik, oznaczony czerwoną strzałką na zdjęciu ? Ten czujnik nie wykazuje żadnej oporności, znaczy nie reaguje...
Polutuj po prostu cały scalak, to raczej nie pęknięta ścieżka, tylko zimny lut na którejś nóżce
Proszę o informację czy usterkę usunięto . Mam podobny problem ale z zimnym silnikiem.
No to zostaw im auto, żeby mieli zimny, skoro tylko na zimnym to się dzieje. Jak usterka się nie pojawia podczas diagnostyki, to co mają zgadywać?
Twoje rozumowanie błędne od samego początku. Heretapawel napisał co należy sprawdzić. Klapa mieszająca zablokowana w pozycji - zimne. Następne klapki to już zmiana nadmuchu powietrze , po klapie M- zimnego lub ciepłego , w poszczególne sfery! Capisso?
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
jakie masz czasy wtrysków na zimnym i ciepłym silniku?
witam. jestem posiadaczem samochodu marki renault scenic 1.9dti.Gdy silnik jest zimny jest duży problem aby go uruchomic.świece żarowe sprawdzone,bateria na gwarancji,paliwo lane z konkretnej stacji. Kiedy silnik troche popracuje, z ponownym odpaleniem nie ma problemu( za pierwszym razem).[/code]
Na ile ustawiłeś i na ciepłym czy na zimnym?
Pomiary były na postoju, przy obrotach ok. 800 rpm i zimnym silniku.
jak go sprawdzić?
Niestety dalej lipa.Mechanik zdemontował cały rozrzad i posprawdzał wszystkie kliny na kołach.Są w porządku.Po złożeniu i ustawieniu dalej jest to samo.Twierdzą,że sie zapowietrza i podali paliwo do pompy z osobnego zbiornika - niby było lepiej więc dobrali sie do filtra paliwa ,ponoc był zamulony i dołożyli tam jakis zaworek.Kazali przywieźć 300 zł....
No nie zaczynaj od wymiany cewek :D Podjedz najlepiej na clipa może ma coś kalkulator w pamięci , a jak nie to trzeba popatrzyć na parametry pracy zimnego silnika :]
skoro to nie czujnik bo sprawdziłem że w nowszych modelach jest on podłączany do wskażnika temperatury na konsoli to co jeszcze może powodować gaśniecie na zimnym silnik?
Ale jaki silnik?Diesel?
Zmniejsz o 1/3 tej którą masz obecnie. To nie pompa paliwa, bo problemy byś miał nie tylko po zimnych nocach.
Miernikiem na zimnym silniku.
Jak na ironie nieszczelności redukują zamglenie szyb. Nie wiadomo jednak czy wentylator chodzi a nie grzeje czy dmucha ale zimnym.
Ssący jak i wydechowy 0.20 na zimnym silniku.
nawiew zimnego zimnego nawiewu zimnego startu
mazda kontrolka poduszka zasilacz dahua wzbudza alarm
Czy glikol -15°C nadaje się do instalacji solarnej w -20°C? Zmywarka Siemens - Układ LNK304 - Diagnostyka i Wymiana