Czas na wymianę akumulatora...
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Sprawdź drobnice np. kondensatory
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Bezpieczniki zostały zmienione To ile ich było ? Napięcie zasilające do radia dochodzi ? Przeważnie powinny być dwa.
Bezpiecznik 2 Komputer UCH Czytnik kart chipowych 10A Te dwa duże pod maskę Bezpiecznik 18 Przedział pasażerski 1 70A Bezpiecznik 21 Odłączenie odbioru elektrycznego Przedział pasażerski 2 60A
Zwarcie w instalacji.
Ten dźwięk to przepustnica. Mi to wygląda ewidentnie na brak masy ale to trzeba sprawdzić. Otwierałeś tylne lampy patrzyłeś jak wyglądają gniazda żarówek i okolice wtyczek do lamp czy nie są piny powypalane. Nie eksploatuj tego auta bo narobisz sobie więcej szkody.
No to jak tak jest rzeczywiście ,to trzeba szukać we wiązce. Nikt ci nie powie gdzie.
Sprawdź bezpieczniki, a jak z tym sobie nie radzisz, to oddaj auto do warsztatu.
Jeśli pokazuje max to wygląda że jest zwarcie do masy.
Sprawdź stan świec..... odłącz każdą i sprawdź...tylko nie miernikiem....i napisz czy wszystkie uszkodzone lub może któraś dobra...
Stojan ma prawdopodobnie zwarcie do masy. P
Witam, jeżeli w lampie tylnej jest żarówka dwuwłóknowa (stop i pozycja) to mogło dojść do zwarcia pomiędzy włóknami.
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Napisałem Tobie czego potrzebujesz. Masz rozsypany wsad.
Zwarcie może robić moduł ecas.
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Witam. Posiadam renault grand epsace 4 3.0 dci i od pewnego czasu auto nie chce odpalic. Jak wl zaplon to pali sie kontrolka na czerwono i pisze stop.podejrzewam ze robi gdzies zwarcie prosze o pomoc . Z góry dziękuje 912981
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Jaki model rok produkcji ? raczej szukał bym złej masy lub połączeń plusa przy akumulatorze
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Albo zwarcie międzyzwojowe na wirniku.
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Wymień bezpiecznik, usuń zwarcie i będzie ok ?
Sprawdziłem i nie było zwarcia do masy na wtyczkach czujników i czujnikach. Faktycznie niektóre plusy zwierają się w ECM po podpięciu wtyczki chyba z przewodami sygnałowymi czujników i początkowo myślałem, że to zwarcie.
Na bezpieczniku jest napięcie?
Witam czy pomoże mi ktoś temat mam że wywala mi bezpiecznik od Radia Renault Kadjar 1.5 DCI czy inne podzespoły mogą być powiązane z radiem że gdzieś się robi zwarcie i wywala bezpiecznik ?
Aż tak źle z tymi chińczykami? - miał być najlepszy model. - 189$. No to pięknie - mam mu to odesłać znowu?
System audio pracuje na osobnej magistrali CAN MULTIMEDIA i po odpięciu (mimo, że jest połączony z multipleksem auta) nie spowoduje powstania błędów Bez przeszkód mozesz odpinać, jedynie jeśli nie czujesz się na siłach i obawiasz się, że możesz zrobić np. zwarcie to dla bezpieczeństwa odepnij akumulator
Do sterowania Blaupunktem jest potrzebny interface ( mam taki na zbyciu ) ponieważ sterowanie Blaupunktów jest impulsowe a sterowanie Renault zwarcie z oporem. Nowy interfece w Blaupunkcie to około 80 Euro
Renault Megane 2 2006r. Zwarcie w zapalniczce przestały działać wszystkie nawiewy klima i gniazdo zapalniczki. Przerabiał ktoś ten problem
Wisi na tym jeszcze syrena alarmu (wtyczka na podszybiu, koło silnika wycieraczek) oraz moduł sterowania elektrycznie sterowanych foteli(jeśli takowe są to moduł jest chyba pod fotelem kierowcy)- w obu miejscach pojawia się korozja złączy więc może tam...Jeśli nie to zwarcie w instalacji
Wymiana rezystora.
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
A w EMS nie wywala błędów od 2 noxów ? Jeśli tak musisz sprawdzić czy masz zasilanie do noxów . Może też zwarcie robić jeden z noxów odłączasz 1 odpinasz klemę na chwilę/zakładasz i tak po 10 20 min sprawdzasz czy znikł błąd w acm.
Pokazało kod błędu DF007 AMPLI FM2 - zwarcie z masą
Auto jest zawilgocone wewnątrz? Szyby wewnątrz parują? Z podszybia masz dobry odpływ wody?
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Zwarcie.
Witam Zrobiłem zwarcie na kostce iso z radia. Bezpiecznik od radia pod kierownicą jest okej. Wymieniłem go na wszelki wypadek i nadal jest to samo. Brak napięcia na radiu. Radio 100% sprawne. Po wsadzeniu innego, to samo. Brak zasilania. Gdzie szukać przepalonego bezpiecznika ?
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
Zwarcie
Jeśli po załączeniu kluczyka wywala błąd to masz przerwę lub zwarcie w obwodzie, clip pisze ale trzeba umieć czytać, chociaż.
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
O ile sobie dobrze przypominam to w Premium są te nieszczęsne przewody do pompowtrysków w oleju, na których z czasem rozsypuje się izolacja i robią zwarcie.
Trzeba naprawić nie kasować.Może być np mało płynu,zwarcie,czujnik ręcznego itp.Jak to kontrolka z wykrzyknikiem jest.
Elektrozawór abs, zawór wlotowy, prawa strona, zwarcie.
zmierzyć sieć multimetrem i szukać zwarcia.
może egr ma zwarcie
Zwarcie na przewodach.
Czym sprawdzane było tzn chodzi mi o interfejs.
Bezpiecznik świateł hamowania, przyczepka robi zwarcie.
No to jeszcze daj porządna fotę tego układu nad tym elementem by odczytać oznaczenia. Dodano po 1 Skłaniam się ku temu że to dioda, ma przerwę czy zwarcie?
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Wyłącznik kończenia powrotu w silniczku wycieraczek. Odpowiada on za dokończenie powrotnego ruchu wycieraczki i stanięcie w tym samym miejscu (zwarcie).
Mozliwe st że stracił masę i dlatego nie działa ? Dodano po 26 Grzebalem pod maską w bezpiecznikach i tam taka niebieska kostka jest osmolona czy może to jak problem dodam że kontrolka od immo przestała świecić
czyli spalony:)
masz blokade mostu jak nie masz to i tak jest wyprowadzona wizka i gdzies masz na niej zwarcie.
Te wskazania "zwarcie do plusa" , to nic innego jak brak masy (minusa) na zespole.
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
No jak zwarcie to normalne że bezpiecznik spalony.
Podmień akumulator bo jak jest słaby to resetuje zegarek . Popraw masę w prawej lampie .
Spalony bezpiecznik pod maską obok akumulatora. Przyczyną jest zwarcie w lampie podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Może auto po dzwonie i jakieś zwarcie w wiązce lub źle zrobiona. A zbiornik sam się uszkodził?
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
Ten 40A w komorze silnika też. Sprawdź przewody w klapie bagażnika (mogą byc przetarte i robić zwarcie).
Ok a ten 60A ?? ten ostatni ??
Może jakieś zwarcie?
Witam, Mam Renault Clio II 1.4 16V Extreme z 2003 roku i przy wyjmowaniu fabrycznego radia najprawdopodobniej jakieś przewody zwarły się z czymś i radio, zegarek oraz sterowanie klimatyzacją przestały się uruchamiać oraz reagować na przyciski (po wyjęciu radia i wyjęciu pierwszej żółtej złączki, próbowałem wyjąć białą i czarną, nie chciały wyjść i po...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
tak sterownik na kolektorze ssącym 16V
Temat uważam za zamknięty zwarcie robił czujnik kolektora dolotowego. Auto pali.
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Dokładnie. A tutaj stawiam na bezpiecznik F6 w UPC 30A. Np zwarcie wiązki w tylnej klapie by spaliło go. Ale dlaczego pogasły inne systemy? Być może popaliło dodatkowe bezpieczniki.Także bym zaczął od bezpieczników i wiązki.
odłącz czujniki siły uciągu i sprawdź działanie czesto gesto uszkodznony czujnik powoduje zwarcie co skutkuje brakiem reakcji podnośnika i niskim napięciem na zasilaniu czujnika wysokości
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
a może żarówka spalona i zwarcie pokazuje. Odłącz alarm.
To go sprawdź.
Sprawdź włączniki w schowkach w podłodze, może tam się robi jakieś zwarcie.
Witam, może ktoś mi pomoże w ustaleniu, gdzie szukać usterki w skrzyni AL4 DP0 Citroen C3 2002 rok 1.4 benzyna. Problem, jaki mnie dopadł, to skrzynia wchodzi w tryb awaryjny na zimnym silniku. Jak zgaszę i odpalę ponownie, problem znika. Wymieniony olej, elektrozawory. Błąd, jaki odczytałem Diaboxem/Lexią, to: Wyjście elektrozaworu modulacji ciśnienia...
(Rocznik pojazdu)Rozebrałeś puchę ? widać jakieś zwarcie?
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Pewnie uszkodzony czujnik po myciu robi zwarcie na linii 5v.
Z tyłu nie ma świateł mijania, są pozycyjne. Sprawdź bezpiecznik lewej pozycji i zamontuj prawidłowo i właściwą żarówkę w tylnej lampie bo teraz zrobiłeś nią zwarcie stopu z pozycją
Czyli gdzies jest zwarcie pin nr 3 jest z bezpiecznika
Masz gdzies zwarcie. Sproboj najpierw odlaczyc kolejno jedna a potem druga lampe. Jak po odlaczeniu jednej z nich nie bedzie migac tzn, ze jest to ta lampa. Jak to nic nie da to odlacz obie i sprawdz. A jak nie lampy to musisz isc po kablach i patrzec gdzie moze byc zwarcie.
Witam zobacz czy do środka dostaje się woda możliwe,że gdzieś się dostaję i robi zwarcie
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
jak wyżej ale moze jeszcze być ciachniety rozrusznik i robi zwarcie
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
OK, już zrobione. Świece całkowicie padnięte... na jednej nawet zwarcie :/
Podłącz jak powinno być; http://webserver.flak.no/vbilder/Airtop%... AT2000S różni się od 2000ST. wymrugala mi 6 wolnych 5 szybkich Problem z zewnętrznym czujnikiem temperatury, możliwe zwarcie do masy/plusa.
Pewnie tranzystory mocy w module sterowania obrotami poszły i mają zwarcie.
zwarcie w wtyczkach
Zawór EGR (potenciometr w nim) robił zwarcie A co ja się kiedyś tego naszukałem.... To moje ;)
Pomiar rezystancji nic nie da. Cewka nie uszkadza się na rozwarcie lub zwarcie.
zwarcie renault elektrozawór zwarcie renault renault zwarcie oświetlenia
termostat danfoss parametry piecyk wybrać elektryczna tylna klapa
generator prądu philips 43pus6401
Sharp LC-55CUF8462ES firmware request, UMC/Vestel 17MB130 board, official USB upgrade info How to Open or Forward UDP Port 2934 on Routers – Port Forwarding Steps & Firewall Tips