Witam. Posiadam renault grand epsace 4 3.0 dci i od pewnego czasu auto nie chce odpalic. Jak wl zaplon to pali sie kontrolka na czerwono i pisze stop.podejrzewam ze robi gdzies zwarcie prosze o pomoc . Z góry dziękuje 912981
Błędy sugerują, że nie masz świec żarowych, bo sterownik ma zwarcie.
Czas na wymianę akumulatora...
Zwarcie w instalacji.
Sprawdziłem i nie było zwarcia do masy na wtyczkach czujników i czujnikach. Faktycznie niektóre plusy zwierają się w ECM po podpięciu wtyczki chyba z przewodami sygnałowymi czujników i początkowo myślałem, że to zwarcie.
Jeśli pokazuje max to wygląda że jest zwarcie do masy.
Witam. Pod klapą są duże bezpieczniki. Napewno poszedł jeden z nich. Pozdrawiam. :wink:
Sprawdź drobnice np. kondensatory
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
Stojan ma prawdopodobnie zwarcie do masy. P
DF056 widzisz co tam jest napisane? STAŁY. Sprawdź wiązkę i zasilania przepływki to na początek. Potem czujnik MAP to samo sprawdzić zasilania i masy. Ogólnie obejrzeć wiązki czy gdzieś nie przetarte itp. Może być też tak że któryś z czujników wymienionych robi zwarcie.
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Zwarcie może robić moduł ecas.
Tylko stop jest na tym bezpieczniku,sygnał idzie z zaworu głównego do modułu EBS, odłącz lampy tytlne i kabel naczepy od ciągnika bo sprężynka oże mieć zwarcie we wtyczce.
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
Zwarcie.
No to jeszcze daj porządna fotę tego układu nad tym elementem by odczytać oznaczenia. Dodano po 1 Skłaniam się ku temu że to dioda, ma przerwę czy zwarcie?
Wystarczy że wiązka czujnika ciśnienia ma zwarcie i to samo osiągniesz.Diagnoza na początek .
Witam, jeżeli w lampie tylnej jest żarówka dwuwłóknowa (stop i pozycja) to mogło dojść do zwarcia pomiędzy włóknami.
Zwarcie
Elektrozawór abs, zawór wlotowy, prawa strona, zwarcie.
Wyłącznik kończenia powrotu w silniczku wycieraczek. Odpowiada on za dokończenie powrotnego ruchu wycieraczki i stanięcie w tym samym miejscu (zwarcie).
Bezpiecznik 2 Komputer UCH Czytnik kart chipowych 10A Te dwa duże pod maskę Bezpiecznik 18 Przedział pasażerski 1 70A Bezpiecznik 21 Odłączenie odbioru elektrycznego Przedział pasażerski 2 60A
Tak, gdzie on jest zamontowany ?
Bezpiecznik świateł hamowania, przyczepka robi zwarcie.
może egr ma zwarcie
Wisi na tym jeszcze syrena alarmu (wtyczka na podszybiu, koło silnika wycieraczek) oraz moduł sterowania elektrycznie sterowanych foteli(jeśli takowe są to moduł jest chyba pod fotelem kierowcy)- w obu miejscach pojawia się korozja złączy więc może tam...Jeśli nie to zwarcie w instalacji
Albo zwarcie międzyzwojowe na wirniku.
masz blokade mostu jak nie masz to i tak jest wyprowadzona wizka i gdzies masz na niej zwarcie.
Ten 40A w komorze silnika też. Sprawdź przewody w klapie bagażnika (mogą byc przetarte i robić zwarcie).
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Witam czujnik abs przednia oś prawe koło zwarcie do masy bądź przerwany obwód
Dolutuj p dodatkowy rzewód masowy do obsady masowej
Pokazało kod błędu DF007 AMPLI FM2 - zwarcie z masą
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
Może jakieś zwarcie?
System audio pracuje na osobnej magistrali CAN MULTIMEDIA i po odpięciu (mimo, że jest połączony z multipleksem auta) nie spowoduje powstania błędów Bez przeszkód mozesz odpinać, jedynie jeśli nie czujesz się na siłach i obawiasz się, że możesz zrobić np. zwarcie to dla bezpieczeństwa odepnij akumulator
(Rocznik pojazdu)Rozebrałeś puchę ? widać jakieś zwarcie?
Sprawdź stan świec..... odłącz każdą i sprawdź...tylko nie miernikiem....i napisz czy wszystkie uszkodzone lub może któraś dobra...
Sprawdź włączniki w schowkach w podłodze, może tam się robi jakieś zwarcie.
Witam zobacz czy do środka dostaje się woda możliwe,że gdzieś się dostaję i robi zwarcie
Czujnik temperatury katalizatora Obwód otwarty lub zwarcie do masy
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
Witam. W mojej lagunie 2 przepala bezpiecznik f8 od prawych pozycyjnych. Według miernika występuje przejście w samym gnieździe bezpiecznika bez niego włożonego. Na innych gniazdach tak nie ma. Mógłby ktoś udzielić pomocy co może powodować zwarcie w gnieździe bezpiecznika?
Napisałem Tobie czego potrzebujesz. Masz rozsypany wsad.
jak wyżej ale moze jeszcze być ciachniety rozrusznik i robi zwarcie
OK, już zrobione. Świece całkowicie padnięte... na jednej nawet zwarcie :/
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Pewnie tranzystory mocy w module sterowania obrotami poszły i mają zwarcie.
Pomiar rezystancji nic nie da. Cewka nie uszkadza się na rozwarcie lub zwarcie.
Sprawdziłem ponownie bezpieczniki i jednak znalazł się "winny", drugi od góry (15A). Mój syn, jak się okazało, wrzucił parę groszówek do gniazda zapalniczki, które powodowały zwarcie.
sprawdziłem przewody wszystkie ok bez czasówki tez pali bezpiecznik ,wychodzi na to ze silnik robi zwarcie
Witam, może ktoś mi pomoże w ustaleniu, gdzie szukać usterki w skrzyni AL4 DP0 Citroen C3 2002 rok 1.4 benzyna. Problem, jaki mnie dopadł, to skrzynia wchodzi w tryb awaryjny na zimnym silniku. Jak zgaszę i odpalę ponownie, problem znika. Wymieniony olej, elektrozawory. Błąd, jaki odczytałem Diaboxem/Lexią, to: Wyjście elektrozaworu modulacji ciśnienia...
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Powrócił mi błąd -3903- sygnał aktywacji -zwarcie plusa 12- obecny
Zwarcie na przewodach.
Tak pod maską czyli sprzęgło klimy wynika z opisów. Dodano po 11 Czy posiada ktoś schemat tych przewodów lub zna najlepszy sposob by zlokalizowac to zwarcie?
Wymień bezpiecznik, usuń zwarcie i będzie ok ?
Thalia jest chyba robiona podobnie do Clio a w tym o ile dobrze pamiętam sterowanie wycieraczek idzie przez moduł BSI w kabinie. Odepnij wtyki i zobacz czy jakieś piny nie noszą śladów śniedzi i czy nie robi się gdzieś zwarcie.
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Witam czy pomoże mi ktoś temat mam że wywala mi bezpiecznik od Radia Renault Kadjar 1.5 DCI czy inne podzespoły mogą być powiązane z radiem że gdzieś się robi zwarcie i wywala bezpiecznik ?
Bezpieczniki zostały zmienione To ile ich było ? Napięcie zasilające do radia dochodzi ? Przeważnie powinny być dwa.
Panowie, kolejny raz dobrałem się do skrzynki, wymieniony wcześniej bezpiecznik znowu się spalił. Macie jakieś sugestie co mogę posprawdzać? Gdzieś musi robić się zwarcie...
co do poduszek np przód wstawię oporniki w dwie kostki co wchodzą i dalej to samo opór poduszki przód kierowcy zwarcie
A mógłbyś coś podpowiedzieć więcej ? Rozłączać radio , lampki w boczkach itd. po kolei? Chyba wiem co masz na myśli , albo przyciski , albo silniczki robią zwarcie .
Według opisu ważne dla załączenia świec są PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury czy zatem są to obojętne styki ? przerwa czy zwarcie ?
Problem rozwiązany. Było zwarcie na wiązce przewodów pomiędzy kablem od wtryskiwacza a sterowanie EGR-a. Dodatkowo jeszcze był zepsuty wtryskiwacz, który zepsół się przez zwarcie.
Sprawdzałeś osobiście bo mój kierowca twierdził to samo że są dobre ale na marginesie bezpiecznik sam z siebie się nie przepala musi być jakaś przyczyna u mnie okazał się przekaźnik robił zwarcie.
Jeśli po załączeniu kluczyka wywala błąd to masz przerwę lub zwarcie w obwodzie, clip pisze ale trzeba umieć czytać, chociaż.
O ile sobie dobrze przypominam to w Premium są te nieszczęsne przewody do pompowtrysków w oleju, na których z czasem rozsypuje się izolacja i robią zwarcie.
Trzeba naprawić nie kasować.Może być np mało płynu,zwarcie,czujnik ręcznego itp.Jak to kontrolka z wykrzyknikiem jest.
A w EMS nie wywala błędów od 2 noxów ? Jeśli tak musisz sprawdzić czy masz zasilanie do noxów . Może też zwarcie robić jeden z noxów odłączasz 1 odpinasz klemę na chwilę/zakładasz i tak po 10 20 min sprawdzasz czy znikł błąd w acm.
No jak zwarcie to normalne że bezpiecznik spalony.
Renault Megane 2 2006r. Zwarcie w zapalniczce przestały działać wszystkie nawiewy klima i gniazdo zapalniczki. Przerabiał ktoś ten problem
Spalony bezpiecznik pod maską obok akumulatora. Przyczyną jest zwarcie w lampie podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
clip w tym przypadku już nie pomoże, Ja bym obstawiał gdzieś zimne luty jednak lub problemy z masą. Ale przypomniałem sobie, że kiedyś miałem taki przypadek z clio, które zgasło i nie chciało odpalić, też choinka na desce i winny okazał się rozrusznik który robił zwarcie
problem rozwiązany problemem była instalacja ale najlepsze w kabinie okolice popielniczki zwarcie przewodów
a turbina ma czujnik kopiowania? bo one często zwarcie robiły
Masz info na PW :arrow: A ta kontrolka jak EKG to usterka elementu obsługiwanego przez sterownik pojazdu , w Twoim przypadku chodzi o przekaźnik urządzenia czasowego wycieraczek ( zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie) .
Z tyłu nie ma świateł mijania, są pozycyjne. Sprawdź bezpiecznik lewej pozycji i zamontuj prawidłowo i właściwą żarówkę w tylnej lampie bo teraz zrobiłeś nią zwarcie stopu z pozycją
zwarcie w wtyczkach
Sprawdź bezpieczniki, a jak z tym sobie nie radzisz, to oddaj auto do warsztatu.
W tym modelu skrzynka z przekaźnikami znajduje siś pod kierownica i pod maska z lewej strony, najlepiej poszukaj kabli od silniczka i podłącz kontrolkę, wyciągaj każdy przekaźnik po kolei i patrz kiedy ta kontrolka zgaśnie, jeśli trafisz na taki to zamień go z innym. Jeśli to nie to to ryć instalacje, zapewne gdzieś zwarcie ;)
Oczywiście mój nie miał tych opcji co w drzwiach zakupionych... Jak nie ma opcji to na pewno nie będą działały poprawnie. ...ale sterowanie działa a po włączeniu świateł wyłącza się?! To czysty przypadek... Na pewno źle podłączyłeś, albo jest gdzieś zwarcie..
z ta woda to tez mysle ze przez antene albo przez szyber dach, ale nie jestem pewnien czy da sie to wysuszyc jezeli zaszlo jakies zwarcie to lipa:/ jutro zadzwonie do serwisu po pin i sprobuje nastroic, a czy da sie jakos sprawdzicz czy ta plytka dziala jak nalezy czy jest w niej zwarcie?
Może przewody do świec są zwarte do masy ...co może przy remoncie przygniecione.....wypnij ze świec i z przekaźnika i sprawdź na zwarcie do masy...
Te wskazania "zwarcie do plusa" , to nic innego jak brak masy (minusa) na zespole.
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? a światła to sprawdź: żarówki, bezpieczniki i przekaźnik <---- raczej od tego bym zaczął (przekaźnik) . -Wyjście świateł stop -Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu.
Temat uważam za zamknięty zwarcie robił czujnik kolektora dolotowego. Auto pali.
5V masz na zasilaniu potencjometru jak traci moc , bo może jakiś inny czujnik zwarcie robi.
Może auto po dzwonie i jakieś zwarcie w wiązce lub źle zrobiona. A zbiornik sam się uszkodził?
Na 1 - podajesz +12V, 2- masa, styki 3,4 - NC, 3,5 NO. Bez zasilania 3,4 zwarte, po podaniu 12V - 3,5 zwarte.
Witam ponownie. Sprawdzając wszystkie po kolei elementy okazuje sie, że nóżka układu PCF pin 8 robi zwarcie. Dokładnie opisując to nóżka układu PCF pin 8 jest połączona razem z nóżką pin 5 do masy. Tak jest fabrycznie. Gdy tej nóżki nie przylutuje to niema zwarcia a gdy przylutuje to jest zwarcie na zasilaniu baterii 18 om. Czyrzby w scalaku coś sie...
Z tego co odpisujesz to masz uszkodzony sterownik wentylatora mylnie nazywany opornicą. Panel podaje sygnał do sterownika a ten steruje prędkością. Skoro po odpięciu panela działa cały czas wentylator to jest zwarcie na sterowniku wentylatora. Wygląda to na uszkodzony tranzystor w sterowniku. Chyba że masz zwarcie w instalacji pomiędzy sterownikiem...
Witam. Sprawdź czy nie zachodzą na siebie wasy żarówki. Łatwo w ten sposób zrobić zwarcie. Pozdrawiam.
Zawieszenie - Zawór elektromagnetyczny nr 2 na prawej osi ->Wysoki prąd na zaciskach jednostki elektronicznej ECS. Zwarcie do masy.
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Czyli gdzies jest zwarcie pin nr 3 jest z bezpiecznika
zmierzyć sieć multimetrem i szukać zwarcia.
renault zwarcie elektrozawór zwarcie renault sterownik renault zwarcie
instrukcje obsługi dekoderów wariuje klawiatura sterowanie rolet zewnętrznych
oglądaj wideo podczas jazdy emulator sondy lambda
Instrukcja obsługi Invacare Storm 3 Euro - gdzie znaleźć? Brak oświetlenia bagażnika Ford Focus MK2 1.6 benzyna