Poprzez DDT2000 imobilajzera chyba nie wykasujesz. Centralny ofszem, ale skoro nie reaguje auto, to wykonaj prosty reset : odłącz klemę ujemną aku na kilka sekund i podłącz ponownie.
szukałem w necie ale znalazłem reset poprzez wyjęcie bezpiecznika bądź odłączenie klemy
Może na początek zrób reset radia czyli albo odłączyć samo radio ( np. bezpiecznik ) na 10 min albo klemę od akumulatora. Ale wydaje mi się że samo radio będzie bezpieczniej.
Masz pewnie złe mapy LPG lub uszkodzony ktorys element instalki i po przełączeniu na gaz ECU zbiera sobie zle mapy benzynowe i wariuje. Odłącz klemę na kilkanascie minut czyli reset ECU. Podłącz i przejedź sie na benzynie czy wróci do normy. Jesli tak to masz odp.
Hej, może to głupia porada, ale czy nie warto najpierw zrobić zwykły reset przez odłączenie klemy z akumulatora? pozdro
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
Samodzielny reset to odłącz klemy akumulatora i połącz przewody na około pół godziny. Potem wszystko odwrotnie. Profesjonalnie u komputerowca.
zrób reset komputera odłącz klemę na około 15 minut komputer się zresetuje i wtedy spróbuj
Problem może być jeszcze w wyłapywaniu błędów przez ECU BP,!? Tzn, jadąc na gazie jest odłączony wtyrysk (wtryskiwacze)! W tym momencie komputer ECU BP może interpretować dane o uszkodzeniu lub nieprawidłowej pracy wtrysku! I po ponownym przejściu na BP dzieją się czary !!:cry: Bardzo podobny miałem problem, więc o tym piszę! Mianowicie problem okazał...
Bo tak, to zdjąć klemy, a przed używaniem podładować jak trzeba. Jaka jest procedura po odłączeniu klem i resecie wszelkich wyuczonych ustawień? Wie Kolega? Zajmuje trochę czasu i zależy od temperatury. Pozdrawiam.
Na początek radziłbym odłączenie radia od zasilania na kilka minut. Równie skuteczne jest zdjęcie (najlepiej minusowej) klemy akumulatora. Choć to wątpliwe, ale być może taki reset przywróci funkcjonowanie radia?
W tym roczniku wystarczy reset, czyli odłączenie klemy akumulatora.(jeśli chodzi o kasowanie błędów). Z tego co pokazuje życie przypuszczam, że spece od instalacji gazowych zamontowali już układ resetujący sterownik po każdorazowym wyłączeniu zapłonu.
Akumulator odpiąłem bo czyściłem klemy z syfu. Później podłączyłem i już na wyświetlaczu nic nie pojawiało się. Tylko zegarek! Jeszcze spróbuję odłączyć klemy na 2 minutki i zobaczymy co będzie!
Wszystko jasne. Uszkodzony rozrusznik (przebicie). Klik to prawidłowy odgłos załączanego przekaźnika rozrusznika (próbował go włączyć, ale gdy rozpoznał przebicie w rozruszniku, moduł nie przekazywał dalej napięcia). Komunikat "Economy mode active" to wiadomość, o włączeniu trybu oszczędzania akumulatora (prawie nic wtedy nie działa). Reset tego trybu,...
Zawór EGR nie ma nic do górala, wysterować możesz go na krótko, ale nie oto chodzi- tylko z programu diagnostycznego będzie miarodajne. Górski ma swój elektrozawór, tu możesz sprawdzić, podając obce zasilanie, stwirdzisz tylko, czy elementy wykonawcze sa sprawne. Brak Górskiego może być powiązany z usterką ABS, ESP, przecież na lodzie też góralem można...
Reset czyli albo zdejm na chwile klemę żeby prąd odłączyć albo zdejm panel i tam masz takie cienkie wejście jak na igłe, czyli reset całkowity.
Pewnie sterownik rozjechany .Spróbuj odłączyć klemę na jakiś czas lub reset na kanale 00.
Normalnie nie strzela!!!! Miałem z nim trochę przejść jak świece były do wymiany, ale od pół roku jest OK! W takim razie powiedz co mam wyregulować w sterowniku - bo tak jak zaznaczyłem błąd pojawia się dopiero w momencie gdy w butli jest mało gazu. pomaga reset poprzez odłączenie klem!
Problem nie został rozwiązany. Ostatnio doszedł problem z utrzymywaniem wolnych obrotów. Auto chodziło jak zazwyczaj ale trzeba było trzymać gas. Po jego puszczeniu auto albo gasło albo utrzymywało ok 500 obr. Pomógł dopiero reset kompa przez odłączenie klem na godzinę. Po tym jak ręką odjął. Wymieniłeś te wszystkie 3 części na nowe?
Odłącz klemę, u mnie też wyleciało kodowanie bez powodu, ale po 'resecie' CANu poszło.
Odłaczanie klemy spowoduje skasowanie adaptacji, która nie raz potrafi namieszac zwłaszcza jak masz lpg. Zgadza się ale po resecie poprzez odłączenie klem robi się samoadaptację na paliwie(fakt również ogólnie znany) jak ktoś nie wie jak to google lub forum pomogą. Nie trac czasu na bzdurne zabiegi i oddaj auto fachowcom. Równie dobrze po 1-szym poście...
proponuję reset komputera raz jeszcze, poprostu odłącz klemę akumulatora na 30 min i podłącz nie zaszkodzi a moooże pomóc, francuzom to często pomaga. pozdro
Witam, Mam pewien problem z lpg. Ze względu, że jest weekend to zaciągnę porady tutaj. Otóż auto dzisiaj przestało jeździć na gazie. Kontrolka wgl nie reaguje tak jakby zasilanie. Bezpiecznik 15 cały. Przy odpalonym silniku po styknieciu plus do aku silnik momentalnie traci obroty na sekundę i z powrotem się normuje, ale dalej zero reakcji. Po "resecie"...
Przejżyj troche lepiej to forum, bo były podobne tematy i o resetowaniu kompa napewno coś było i jak wywołać kody migowe, a reset robi się przez odłączenie klemy akumulatora
Pewnie tak będzie trzeba zrobić. A możecie mi kogoś polecić na Podkarpaciu? Spróbuje jeszcze odłączyć klemy od akumulatora, zobaczymy możne zrobi się ten reset po paru godzinach :)
Aktualnie auto bez checka i żadnych błędów, wystarczyło odłączyć klemy i podładować akumulator, ale obawiam się że te błędy wrócą prędzej czy później. Na razie pomógł hard reset.
po resecie ecu, czyli po odłączeniu klem na całą noc nie było widocznej poprawy hmm ? jeszcze tylko wymienie świece bo już kupiłem, może się cosik poprawi :D :P czekam na dalsze sugestie :D
Mam problem po założeniu gazu silnik 1.6 momo-wtrysk Bosch samochód nierówno pracuje na zimnym silniku (benzyna). Pomaga reset komputera po odłączeniu klemy akumulatora. Mam pytanie do fachowców chciałbym zamontować przekaźnik do resetowania komputera benzyny. Gdzie mam się podłączyć który kabel przy sterowniku???
Trochę czasu minęło ale ten dziś w samochodzie żony zaobserwowałem to samo: Zawiozłem dziecko na zajęcia i po 5 minutach wróciłem do auta. - silnik rozgrzany - auto jechało 30 min - postój 5min Objawy: - nie uruchamia się - radio/nadmuch się włącza - przy wciśnięciu START gasną kontrolki - tak jak przy rozładowanym akumulatorze nie uruchamia się silnik...
w niektórych sterownikach odłączenie klemy powoduje reset wartości adaptacyjnych. czyli z tego co napisałeś, rozjeżdża Ci się mapa benzynowa. na temat Twojej instalacji się nie wypowiem, bo nie napisałeś o niej ani słowa. tak czy inaczej radzę uważać na gaziarzy naciągaczy.
Spróbuję jeszcze odłączyć klemę. A jakby to pomogło, to jak ewentualnie zrobić taki "reset" na przekaźniku?
Panowie, dziękuję za pomoc. Wygląda na to, że "reset" BSI przez odłączenie akumulatora na 5 minut pomógł. Chyba nie bez powodu klema dodatnia zapinana jest na swego rodzaju szybkozłączkę ;)
czy po wymianie sondy lambda w cinquecento 700 z gaznikiem aisan tzreba resetowac komputer?slyszalem ze robi sie to poprzez odlaczenie klem od akumulatora.i teraz moje pytanie na ile trzeba odlaczyc te klemy chodzi mi oilosc minut lub sekund bo ni mam o tym pojecia
Reset to jak ? Możesz opisać co i jak bo wiem, że klemy odłączyć (kolejnośc chyba jest obojętna) i odpalić silnik? Zielony jestem dlatego jakbyś mógł napisać co i jak po kolei to będę wdzięczny
Hej, sek w tym, że wszystko szczelne... Zauważyłem, że z samego rana kiedy jest jeszcze chlodno to samochód zanim się nagrzeje jedzie prawie dobrze, później, popoludniu po odpaleniu znowu słaby. Reset ECU robiłem przez odłączenie klem na noc, nic to nie dało. Logi statyczne już wrzucalem, chyba nawet tutaj i podobno sa wzorowe. Dynamiczne słabo mi wychodza,ale...
Ja mam nowszego tipo też 1,6 i.e. U mnie pomógł reset sterownika (rozgrzać samochód, zgasić , odłączyć klemę akumulatora poczekać 10 min podłączyć odpalić tylko bez gazu i poczekać parę minut bez dodawania gazu) A co do parametrów mam tylko wartości rezystancji potencjometru między końcówką 5 i 1 600 do 1400 Ohm między końcówką 4 i 2 400 do 4000 Ohm
Wszystko zależy od jakości prostownika jakiego używasz do ładowania ale bezpieczniej jest odłączyć akumulator od instalacji samochodu a reset sterownika w tym aucie nic nie zmieni.
Na początek spróbuj odłączyć klemę akumulatora na ponad 5 minut. Jeśli taki reset nie pomoże, usterki trzeba szukać w radiu. Prawdopodobnie jest to radio firmy VISTEON. codedradio.info/show.php?p=pics/FIAT/VP6... STILO OB Te radia usterkowały w różnoraki sposób i z różnych przyczyn. Wykluczyłbym jednak tzw. zimne luty. Skupiłbym...
No teraz zgłupiałem ale jak by był immo to w kluczyku by był ten cip a nie było go od samego początku a zaczęło się tak dziać jak był odłączony akumulator na tydzień
Dzięki wszystkim filterek sam znalazłem nie było to takie trudne wystarczyło rzucić okiem i widać wszystko jak na dłoni. (był przykryty kablami i wężami chłodzenia parownika) Nie wymieniłem filtra poprostu odłączyłem klemę "minusową" tzw. reset komputera i wszystko pięknie już działa jak i na benzynie tak i na gazie :D:D:D
A czy próbowałeś odłączyć radio od zasilania by się jeszcze raz przeresetowało? Może podczas zakładania klemy coś poiskrzyło i radio ogłupiało.
Auto po przekręceniu kluczyka tylko gasi światła, akumulator naładowany. Błędy: U0184 U0257 U3000 problem pojawił się jak znajomy wypiął wtyczkę od bezpieczników pod maską zamiast ściągnąć klemę. odpinanie klemy na 15 minut i dłużej nie pomaga, kilka bezpieczników spaliło sie ponownie po próbie odpalenia auta. Gdzie szukać problemu?
Sterownika jako takiego nie ma. Jest parownik a za nim na przewodzie idącym do kolektora jest śruba regulacyjna. Jest tam taka mała skrzyneczka "Deltec Coregas E13-67R0101160". Domyślam się, że jest to jakiś prosty układ emulujący sondę. Tylko teraz pytanie czy ten układzik ma różne tryby emulacji sondy i jak zmienić tryb emulacji? Co do resetu to nie...
Problem z obrotami silnika jest na to rada. Należy sprawdzić: 1. Szczelność na kolektorze dolotowym (Odma i obudowa filtra powietrza) 2. Silniczek krokowy 3. przepustnica (może wystarczy dokładnie wyczyścić lub wymiana) 4. po tych trzech punktach reset kompa czyli: - najlepiej odłączyć obie klemy od akumulatora ( najlepiej na 12 godz.) - po podłączeniu...
Jak wyłączysz stacyjkę to on odepnie akumulator od centralki i zresetuje ją tym samym! Można też podłączyć go tak, aby odłączył aku i jednocześnie zwarł bieguny centrali wtedy reset jest natychmiastowy! Na serwisie odłączają klemy i zwierają je to to samo!
Proszę o pomoc z następującym problemem: autko zapalało bezproblemowo, nie było problemów z akumulatorem. Po przypadkowym odłączeniu klem i ponownym podłączeniu, musiało dojść do "resetu". Migały światła awaryjne, kręcenie kluczykiem nic nie dawało. Po wciśnięciu przycisku na pilocie od alarmu, samochód kręci, ale nadal nie odpala. Brak jest też kierunkowskazów,...
Może ktos wie jak ustawić emulacje sondy w 1.8 rp, bo podejżewam ze to jest przyczyną zapalania sie żółtej kontrolki "CHECK" w czasie jazdy na LPG, instalacja BRC biltz. Po kilku takich zapaleniach "CHECK" komputer łapie błędy i kulawo odpala na benzynie,(na LPG chodzi ok).Pomaga "reset" czyli odłączenie klemy ale po kilku kilometrach na LPG CHECK zapala...
Witam. Reset kompa to leczenie skutków a nie przyczyny złej pracy na PB. Reset należy zrobić tak:odłączyć klemę ujemną alumulatora na min 15 min. następnie założyć kleme spowrotem. Silnik powinien być mocno wychłodzony. Silnik uruchomić na PB ale nie dotykać pedału gazu aż osiągnie on temperaturę pracy i włączy się wentylator.to wszystko.Silnik będzie...
8850 - Jeśli w fabrycznym radiu grupy VW/Audi/Skoda/Seat po 1 godz. na włączonym radiu nie puści blokada wprowadzenia kodu to radio kwalifikuje się do wizyty u specjalisty od radio - code. Samemu można ewentualnie próbować zresetować radio - najlepiej poprzez wyjęcie na kilka minut w samochodzie bezpiecznika od radia lub fizyczne odłączenie na podobny...
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
odłączyć klema radio reset klema reset klema minusowy
zmiana numeru seryjnego drukarki reset bateria laptop falowanie astra
radio peugeot ustawić minutnik
Pralka Beko: Migające linie na wyświetlaczu i brak wyłączenia Odbiór radia w VW Golf 5 1.9 TDI z GPS - przyczyny szumów