Odepnij klemy na trochę. Czasem Fiatowym Body odwala i nie sterują właśnie centralnym. "Reset" często pomaga, nie tylko w Puntach.
W FES nie było błędów, świece i przewody WN wymieniane ok 10kkm temu. Temperatura w programie raczej ok na rozgrzanym silniku. To odłączenie aku ma na celu jakiś reset?
Błędów nie ma, chciałem wykonać Self-adaptation reset w Multiecuscan 3.1 ale robiąc go według instrukcji programu dostaję komunikat "reset failed" Czy ktoś wie jak prawidłowo wykonać Self-adaptation reset?
Jaki model sterownika silnika? Wygląda że rozjeżdżają się mapy benzyny. Można zrobić myk i odcinać stały plus ECU przekaźnikiem, po wyłączeniu zapłonu. Co wyłączenie stacyjki będzie reset.
Do radia dochodzi 2x stały plus 12 V, czy brak logiki zapłonu może być w tym wypadku przyczyną że radio się resetuje ??
Cabel Fiat Tool programer - commander - Smok ? Ecu reset Fabryka
Dzięki! Udam się do serwisu zobaczymy co zdziałają.
Reset parametrów samonastawczych
Witam podepnę się pod ten temat.Kupiłem Fiata Punto 1.2 8v 2005r. przy zakupie samochód miał przebieg 116 500 km ,po odłączenia akumulatora wskazania licznika zmieniły się na 10 711 km .Mogę przejechać dowolną liczbę km następnie odłączyć akumulator i znowu będę miał 10 711 km. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy,ewentualnie czy to uszkodzenie...
Jest to uszkodzenie switcha obecności płyty w napędzie CD; Problem jest w tym że radio zaprojekotwane jest w ten sposób że włączanie odtwarzacza możliwe jest na kilka sposobów - jednym z nich jest wsadzenie płyty do napędu; W rezultacie banalna usterka czujnika obecności płyty powoduje często rozładowanie akumulatora...; Dla laika najprostszym wyjściem...
mam problemy z odpaleniem potem brak mocy. reset przez zdjęcie klemy iwszystko ok przez jakiś czas
Mam dostępny programator do motoroli HC05 i HC011. Wykonany na MAX 232. Czy taki może być??? Czy połączenia RxD TxD RESET i GND wystarczą ??
Jeśli auto nie pali na 2 cylindry to oczywiste jest, że zapali się kontrolka "check", natomiast nie ma wpływu na to reset komputera. Najprawdopodobniej uszkodzona jest jedna z dwóch cewek zapłonowych.
Może po prostu siada sonda?
to znaczy nie błędy bo nie ma jako tako na kompie, lecz jak odłanczam akuś na 30min. to jest ok Dodano po 52 to jakiś reset się tam robi raczej
Pedał gazu sprawny, sprawdzone. Reset sterownika i adaptacja pomogły. Zobaczymy na jak długo.
Jaka instalacja LPG? Wygląda na zapieczony wtrysk benzyny i/lub źle skalibrowane mapy korekcyjne LPG, co rozregulowało adaptacje wtrysku benzyny. Nie wiem czym go diagnozujesz, ale FES dla tego sterownika ma reset parametrów samo-adaptacyjnych.
sorki za słownictwo ale spieszyłem się. Czyli wszystko jest ok. Po jakim czasie sobie ustawi tą mapę??? i o co w tym chodzi ????
Auto udalo sie odpalic, okazalo sie ze w kompie wykasowaly sie mapy zapłonu, reset kompa+wgranie nowych map załatwilo sprawe:)
w tym przypadku przyczyn moze byc pare ale przypuszczam ze skoro klient mieszal przy wydechu mogl uszkodzic sonde lambda, lub po prostu zbieg okolicznosci i sonda ze starosci padla gdyz zapewne nie byla wymieniana od nowosci , skoro po resecie zapala sie ponownie po jakims czasie,( czyli po rozgrzaniu sie sondy do temperatury pracy i wtedy, sonda nie...
sprawdź sonde lambda przed katalizatorem czyli bank1 sonda 1 b1s1 oraz czasy wtrysku.
Witam. mam problem z moim kropkiem. Po przekreceniu kluczyka resetuje sie komputer ,godzina, przebieg, tak jakby odlaczyc i podlaczyc akumulator. oprocz tego nie zapalaja sie zadne kontrolki na desce licznika, swieci tylko airbag ale on swiecil juz przed ustrka. Jednyne co dziala to podswietlenie stanu licznika, przebieg, zegary wszystkie. Gdy przekrecam...
A w sienie 1.6 16V ECU - IAW1ABB.92 reset i adaptację można zrobić przez odłączenie akumulatora czy potrzeba examiner???
Witam Na początek przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale po prostu wyjechałem z kraju. Muszę powiedzieć, iż problem rozwiązał się sam :) . Pojechałem na stacją diagnostyczną „ Autoryzowany serwis Fiata” , niestety pan po przeprowadzonych szeregu badań, stwierdził iż nie wie dokładnie co może być przyczyną „....najprawdopodobniej...
Zrób reset swojego komputera benzyny, później naukę, programowanie wolnych obrotów, doczytaj co trzeba zrobić. ECU benzyny podczas pracy na lpg jest oszukiwany co do rzeczywistych efektów spalania mieszanki paliwa, innej na benzynie, innej na gazie. Może tu po pewnym czasie głupieć i zmieniać swoje dobre ustawienia co do pracy na benzynie, od niewłaściwie...
o ile pamietam juz gdzies to było na forum , musisz kupić taki mały przekaźnik lub co ś takiego polska firam koszt ok 50- zł i masz spokój chodzi tu o reset kompa czy cośtakiego poszukaj a znajdziesz , pod hasłem problemy z zgazem
Centralka jest podłączona i zasilana. Reaguje na przycisk Reset. Jednak nie wczytuje kodu pilota IR. A rozwiązanie znalazłem dość drastyczne. Wyciągnę fabryczną centralkę i podstawię inną radiowo sterowaną. Mam już schematy współpracy zdalnego sterowania z centralnym zamkiem w Punto i wiem, że odbywa się to przez podanie Masy na przekaźnik. Temat zamykam.
Czesc zmieniłem pasek w punto 1 z sil. 1.1 auto stało się jak by wolniejsze .... 2,5tys obr. a auto jedzie 80-90km/h.Pamiętam w oplu kiedyś miałem podobnie i juz nie pamiętam co tam zrobiłem ze moc wróciła.Rozrząd na 110% założony poprawnie na znakach.Po wymianie nic nie robiłem tzn jakieś resety czy coś ...Auto ma 120tys przebiegu i jest z LPG i 97rok...
Przejedź chociaż z 20km na benzynie i zobaczy czy problem będzie występował, spróbuj ustalić jaki masz silnik SPI (60KM) czy MPI (75KM) i jaką instalację LPG. OK, zatankuję i sprawdzę. Silnik MPI (75KM) a instalacja... Hmm... też sprawdzę ;) Spróbuję jakoś na dniach jeszcze poniższego sposobu. Poluzuj klemę "-" akumulatora ale jej nie zdejmuj, włącz...
Pompa tak, cewka, czujnik nie bo działa przecież na LPG. Ciśnienie paliwa możesz sprawdzić. Dodatkowo możesz reset kopa zrobić odpinając klemę na 15 min. Możliwe że są błędy wynikające z emulacji sondy lambda.
System diagnostyki OBD-1 w tym sterowniku jest bardziej niż prymitywny, zauważ, że nie podaje np. wartości oczekiwanych. Żeby wyrzuciło błąd lambdy to się trzeba postarać... nie maiłeś coś kombinowane z tym ECU, np. zdejmowane IMMO? Sterownik reguluje wolne obroty przez zmianę KWZ, więc jeśli ich nie może utrzymać to KWZ skacze. Martwi mnie ta autokalibracja,...
Dzień dobry, jest tu ktoś, kto pomoże? AI: Z czym dokładnie potrzebujesz pomocy? Opisz swój problem, żebyśmy mogli lepiej doradzić. Posiadam radio Fiat Delphi F199FL. Radio cały czas traci ustawienia equalizera, tak jakby się resetowało. Do radia dochodzi tylko zasilanie 12 V oraz CAN. Z zasilaniem jest wszystko OK. Chciałbym się dowiedzieć, czy EEPROM...
Witam szanownych forumowiczów , potrzebuję zakodować pilota orginalnego z tego auta jest jakiś przycisk ala reset i dioda . Jaka jest procdedura i kolejnosc czynnosci w celu zakodowania pilota oczywiscie jeszcze wymienię baterie proszę tylko o odpowiedź
A tą gazownią steruje jakiś komputer.Możesz na próbę odłączyć aku na noc ,a rano odpal na Pb i zostaw na wolnych bez ruszania gazu ,aż zał się wentylator. Nie ta procedura, nie ten sterownik. Generalnie możesz włączyć zapłon, wyłączyć go i w ciągu 120 sek odpiąć akumulator, wystarczy na kilkadziesiąt sekund. To spowoduje błąd sumy kontrolnej w pamięci...
Na razie problem nie wystąpił (oby trwało to jak najdłużej) . tez myślę ze problem tkwi w sterowniki . Czy mając oryginalnego MESa 1.8 można wykonać taki reset ustawień z powodzeniem ?. Zresztą jak wystąpi taki problem to sprawdzenia najpierw sam i podzieleni się informacja .
wszystkie zasilania ok a ta k...wa nie pali ,tylko dlaczego pali po resecie ,raz immo swieci na pracujacym raz nie,w momencie krecenia rozrusznikiem miga nieregularnie,a i czy wszystkie punto miały immo? mysle ze sterownik mnie ładuje w ptaszka Dodano po 6 wszystkie zasilania ok a ta k...wa nie pali ,tylko dlaczego pali po resecie ,raz immo swieci na...
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazuje się, że świecenia CHECK ENGINE na gazie można uniknąć ustawiając emulację sondy na przebieg z odpowiednimi okresami emulacji stanu niskiego i wysokiego, ale powoduje to świecenie kontrolki dla odmiany na paliwie... Czyli pozostaje ustawienie emulacji na masę, reset ECU i odcinanie kontrolki przekaźnikiem. I to by był...
skad wiesz ze jest 2 razy dluzszy? czy to autko jezdzi na lpg? a probowales odczytac kody bledow? a reset kompa robiles? napisz wiecej informacji bo to co podales to stanowczo za malo.poprostu opisz co robiles i czym
Witam.Od dłuższego już czasu borykam się z tym modułem.Jak kupiłem auto rok temu (auto rocznik 2008) wszystko było ok.B&M działało bez zastrzeżeń,eco również.Kobietka ładnie do mnie gadała.Po jakimś czasie zaczęło coś rzęzić i w chwili obecnej już nie działa.Próbowałem z odłączaniem akumulatora-brak efektów.Brak możliwości aktualizacji oprogramowania...
Zgrzej silnik do momentu włączania się wiatraka na chłodnicy. Potem wyłącz silnik, odepnij klemę akumulatora odczekaj 15 no 20 minut. Odpal autko i przegazówka. Powinno byś Oki jak to komputer błędy wyrzucał ( tak zwany reset komputera) Po czymś takim przyjmuje parametry ciepłego silnika za swoje podstawowe . Tak mi tłumaczył mechanik i w paru autka...
Również bez skutecznie wszelkie próby resetu radia nic nie dawały i również telefonu
Panowie problem powstal po wyczyszczeniu przepustnicy i po adaptacji, nie pomaga juz nic, ani resety, ani odlaczenie akumulatora, pojawia sie blad adaptacji przepustnicy, jakies sugestie? Kolego jaworskiauto , zdania zaczynamy z jakiej litery?
Ja mialem identyczny problem w punto z ta roznica ze na wielopunktowym wtrysku w silniku 1.2. Nie palil pomimo ze wtryski i iskra byla. Probowal lapac ale nie zapalal. Czasami zdazalo mu sie "kichac" w dolot podczas krecenia rozrusznikiem. Awaria nastapila nagle. Zapalilem, wycofalem pare metrow i zgasl...juz go nie odpalilem. Okazalo sie ze mapy zapłonu...
Sprobuj odlaczyc akumulator na 10min potem odpal na benie i pojezdzij troche na niej. Jesli auto chodzi ok to trza zrobic reset ECU po kazdym wylaczeniu zaplonu montujac przekaznik odcinajacy napiecie od sterownika silnika.Ewentualnie jest zle ustawiona emulacja sondy lambda tzn wypelnienie fali prostokatnej i gazownik powinien wiedziec jak to usunac.
Może zwal mu klemę na 20 minut, odpal 5 minut na wolnych i w trasę, kolega miał swojego czasu takie punciaki w nauce jazdy, co 3 miesiące czyszczenie, reset sterownika i ognień i znowu na 3 miesiące spokój. A jak nie pomoże, to widocznie czas przyszedł na regulator wolnych obrotów. Ciężko wymienić bez bloku przepustnicy ale się da.
Witam Mam problem z moim punto, które w maju przeszło kapitalny remont silnika z wymianą rozrządu, planowaniem głowicy. Problemy z odpalaniem zaczęły się jesień/zima '21 od pierwszych mrozów kiedy to raz odpalał raz nie (kręcił i nagle reset na desce rozdzielczej jakby prąd odcięto, wyzerowany wszystko). Mechanik/elektryk przeczyścił wszystkie kable,...
Jest tam lpg, teraz znowu sie coś dzieje, bylo chwile dobrze teraz gasnie na pb a na lpg ma za duze obroty. Sprawdzałem czujnik polozenia przepustnicy i jest ok, napiecie znienia sie wraz z zmiana polozenia pedalu gazu. Ładowanie w normie, tak mi sie wydaje. Po resecie kompa ostatnio bylo chwile lepiej a potem znowu sie pogroszylo. Moze zaloze przekaźnik...
Szukaj gdzie jest centralka. Jak ją znajdziesz to: [syntax=text]W przypadku utraty czy uszkodzenia pilota sterującego istnieje możliwość ręcznego wyłączenia alarmu. Aby tego dokonać należy, po wejściu do samochodu, przekręcić stacyjkę do pozycji ON i nacisnąć przycisk RESET. Czynność ta rozbroi alarm i wyłączy blokadę zapłonu. Uzbrojenie alarmu, po...
Jak mi w punto też 1.2 wymieniali przepustnicę, to mechanik chyba 3 razy wciskał ją do oporu niezbyt szybko, najpierw przy wyłączonym, a potem przy włączonym silniku, mówiąc, że komputer ją sobie zapamięta. Ale w tym czasie auto było podpięte pod EXAMINER. Ale to było dawno (2003 r.) i nie wiem, czy dobrze zapamiętałem.
znam ta strone , wiem jak podlaczyc tx,rx,reset i mody zewrzec tylko nie wiem jak z zasilaniem niestety nie mam tego programu F1 napewne go nabede jest to pierwsze moje immo ,jezeli sie boisz pomoc to rozumiem ale moge ci pdoac wszystkie dane które by okreslaly ze nie jestem amatorem cudzej wlasnosci, punto narazie jest palone awaryjnie... pozdrawiam
Witam. Na forum temat ten był już kilka razy poruszany, ale mój przypadek troche różni się od istniejących tematów. Mianowicie niedawno samochód pracuje na benzynie TYLKO na wolnych obrotach prawidłowo. Każde dodanie gazu powoduje "zduszenie" silnika. Po podłączeniu do komputera wyskakują następuące błędy: *self-adaptive parameters oraz *air-temperature...
do tomasz0703 - tak jak pisałem lepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie wsadu i wgranie mniej ryzykownym, tu nie chodzi o to czy umiem czy nie umiem ryzyko przegrzania albo uszkodzenia mechanicznego zawsze jest podczas takich operacji a teraz mam jedno działające światło z tyłu ale samochód pali a jak uszkodzę EPROM to pozostanie mi już naprawa po numerze...
Dlaczego po resecie komputera (wskazania ile sie przejechalo) klawiszem na pulpicie pokazuje ok 12km/l, ale tylko przez pewien okres. Po przejechaniu ok 100km znowu pokazuje 9-10km/l. Jest to prawidłowa reakcja, po resecie odcinek drogi potrzebny do wyliczenia średniego spalania wynosi zero i rośnie, tak więc natychmiast po resecie można traktować...
juz zrobilem, nie wiem czemu ale potzrebny byl reset sterownika lpg, poniewaz po jego zresetowaniu i wprowadzeniu jeszce raz tych samych parametrow nie sieci sie kontrolka wtrysku :) teraz tylko mnie zastanawia ren czujnik przepustnicy (tps) ktory nie daje zadnego napiecia, czy to tps jest konieczne?
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Może komuś się przyda. Otóż w końcu wyszło metodą prób i błędów, że Blue&Me źle odczytuje mp3 w jakości większej niż 192 kbps. Po zmianie wszystkich na 192 wszystko działa bez problemu.
Witam, tak jak w temacie ,po wymianie zarówki 10 W / swiatła tył /,żarówka świeci -kontrolka nie.Po zapaleniu- problem powraca ,żarówka nie świeci - kontrolka tak. Poczytałem i koledzy proponują reset komputera /ogólnie mówiąc odłącznie klemy minus na 0,5 godz./ Wiem że najprościej jechać do serwisu ,ale już raz mnie skasowali za kontrolkę silnika a...
Witajcie, od tygodnia mam problem z punto, silnik to standardowa jednostka 1.2 8v z dwoma sondami lambda. Komputer samochodu pokazuje spalanie 15l/100, i podobnie też pali. Po resecie klemą jest dobrze kilka dni, tzn komputer pokazuje spalanie w miarę dobrze i jest odczuwalne zmniejszenie zużycia, potem sytuacja powraca. Sondy lambda pracują, check...
Tak, ale po wymianie krokowca trzeba zrobić reset kompa. Dodano po 11 MAGNETI MARELLI 219244270500 cena około 250pln HELLA 6NW009 141-411 cena około 1200pln SIEMENS VDO C95136 około 750pln ERA ERA556045 około 380pln AKUSAN LCC 2135 około 80pln Dodano po 10 FIAT 9945035
Odłączanie klem po pierwsze wykonuje reset sterownika - czasem w RAMie potrafią mu się zrobić "krzaki", po drugie między wyłączeniem zapłonu, a rozłączeniem przekaźnika zasilania ECU (ok 90s.) są zapisywane dane z pamięci RAM do EEPROM, jeśli w tym czasie odłączy się akumulator to jest szansa, że zapis się nie powiedzie i przy kolejnym włączeniu sterownik...
Ja osobiście miałem takie same objawy, które spowodowane były naderwaniem wężyka od MAP-sensora na króćcu przy kolektorze, nie dość że brał fałszywe powietrze to jeszcze MAP-sensor nie widział zmian obciążenia silnika....Naprawa małokosztowna - nożyczki i wężyk 0,5 cm krótszy, 10 minut pracy - no jeszcze niestety był reset ECU...ale wężyk można sprawdzić...Z...
Witam kolegów. Przeszukałem całe forum dotyczące poprawnego podłączenia w układzie programatora XProg-T (lub zwykłego XProga) do motoroli mc68hc11pa8 maska 1d58j (radio fiat punto high cd). Postów jest mnóstwo ale są duże rozbieżności w połączeniach. Jak się podłączyłem tak: pin1 - TXD (podniesiony) pin64 - RXD (podniesiony) pin63 - ModA masa pin62...
kiedys mialem podobny problem z punto. okazalo sie ze byla obluzowana masa centrali wtrysku. auto gaslo czasami, nie bylo bledow itp. masa do centrali wtrysku jest przykrecona imbusem. natomiast druga czesc kabla jest przykrecona do bloku silnika, od tylu, kolo rozrusznika. sprawdz to. objawy ktore opisujesz wskazuja na brak komunikacji miedzy tymi...
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
Najpierw doładuj akumulator za pomocą prostownika. Jest możliwe, że po doładowaniu akumulatora i ociepleniu na dworze wszystko wróci do normy. Jeżeli samochód to stare Punto 75 EXL jest możliwe, że na mrozie zamki stawiają duży opór siłownikom a w niskiej temperaturze rozładowany akumulator może być głównym winowajcą całego zamieszania. Jeżeli to nie...
Istotnie masz bardzo niskie podciśnienie w kolektorze, ale i spore otwarcie zaworu regulacji wolnych obrotów (silnika krokowego). ECU oczekuje 888rpm, ma 1281rpm a nie przymyka tego zaworu... jeszcze dziwniejsza jest reakcja na odpięcie wężyka od MAP, w ten sposób silnik dostaje więcej powietrza. Korekty adaptacyjne silnika krokowego masz na minusie....
Zamontowałem inną cewkę w miejsce podejrzanej - zareagował dość żywo, praca silnika się zmieniła na bardziej miarową, zaczął palić na wszystkie cylindry... lecz nadal dźwięk pracy nie jest taki jak przed awarią, podpiąłem komputer - niestety nie rozpoznało mojej jednostki - zrobiłem reset sterownika poprzez odpięcie klemy (-) od akumulatora na 15 minut...
witam ! jeżeli wymienili silnik oczywiscie na NOWY i centralke też na nową(uwaga nie kazda centralka pasuje) musieli na komputerze zrobic reset jak tego nie zrobili to moze nie dzialac.Jeżeli zrobili i dalej to samo to mozesz jeszcze sprawdzic wydolnosc ładowania i akumulatora poniewaz jezeli jest słaby prąd moze to nie dzialac ! sprawdz akumulator...
Witam,, Jak w temacie alarm cheetah ch-ae basic zablokował mi samochód, nie posiadam pilota aby go dezaktywować (dopiero ta sytuacja uswiadomiła mi ze posiadam alarm w moim pajtku), dodatkowo zaczela sie swiecic dioda CODE, przy probie odpalenia świecą się kierunkowskazy , kreci kreci i nic. co sugeruje na blokade zaplonu, pomy lub rozrusznika ( nie...
A tam tego NECa to już chyba ktoś próbował czytać? Widzę ślady lutowania i topnika przy resecie, FLMD0... Jak masz body z takimi samymi nr to ja bym na Twoim miejscu najpierw spróbował z zamianą pamięci tylko odczytaj jak wylutujesz i zapisz kopię. Twoja płytka faktycznie inna niż na moim zdjęciu ale pamięć microwire chyba jest, prawie w tym samym miejscu...
O! To rozumiem! Czemu u nas nie ma takich ludzi jak Ty! A może są tylko ja na nich jeszcze nie trafiłem... ;-( Szkoda, że nie będzie Ciebie w BB w przyszłym tygodniu bo zawitałbym z flaszką! No cóż..moje ECU od Punto nie to co piszesz. ale wiem jakie to jest. W Italii na pewno dostanę bez problemu. U nas na Alledrogo też są, ale jakoś strach kupować...
przekaźnik zwierny na 2 styki będzie prawdopodobnie do kierunkowskazów (1-wszy styk kierunkowskaz lewy, 2-gi prawy), rozwierny na 2 styki prawdopodobnie do odcięcia (może płynąć przez niego większy prąd), a ten ostatni ??? może drugie odcięcie. Dodano po 6 Potrzebny będzie schemat elektryki - (np.książka WKŁ sam naprawiam Fiat Punto) ewentualnie poszperać...
A ja ostatnio przysiedziałem i zrobiłem takie pcb euroscana(...)To pcb z dwoma przełącznikami na linie oraz resetem. (...) Przełączniki do Forda - ok, ale po co reset? Tiny ma wbudowany układ resetu po podaniu zasilania (o regulowanym czasie trwania). Dodano po 2 (...)Piszę w assemblerze i jestem w stanie napisać klucz dla visy który by pracował na...
Witam Podczas jazdy (na zimnym silniku) przed skrzyżowaniem zgasł, ale go pokreciłem i zapalił (szarpało silnikiem) ale po 30 metrach zgasł całkowicie. Próbowałem go dalej odpalić ale po pojawieniu się ikony Immo dałem za wygraną(to było z rana). Wieczorem po dosyć długim kręceniu z wypadającymi zapłonami odpalił. Gdy zewrze się odpiętą masę od akumulatora...
Na początek chciałem się przywitać, jest to mój pierwszy post na tym forum :D Ale do rzeczy, otóż mam pewien problem, chciałem pozbyć się alarmu Langeford i zastąpić go sterownikiem centralnego zamka Carprotect BX10. Niestety nie wiem jaki dokładnie model alarmu mam w tej chwili w samochodzie (Punto II 2001r), ale dla ułatwienia przedstawiam kilka zdjęć....
Alarm firmy Blaupunkt/Bosch na obudowie alarmu widnieje wybity numer B201. Wiecie może jak zakodować pilot w tym modelu? Słyszałem coś o resetowaniu pilota poprzez 3y krotne otworzenie i zamknięcie drzwi pilotem przez centralny zamek, ale to nic nie dało...
Jasnoniebiesko/żółta - AG Czerwono/żółta - RG Czarna - N http://obrazki.elektroda.pl/7266975900_1... Czarny - N - brak napięcia, test "ciągłości obwodu" pomiędzy czarnym a masą (śruba przy silniku wspomagania) wychodzi pozytywnie - multimetr piszczy. Czerwono/żółta - RG - tak samo jak wyżej Jasnoniebiesko/żółta - AG - 11,5 V, 11,05 V...
Witam. Bardzo proszę o ocenę załączonych map oraz parametrów. Mam jeszcze kilka pytań odnośnie instalacji. Samochód: Fiat Punto Cabrio 1.6 MPI ( o ile się nie mylę to fullgroup) Pojemność: 1581 Moc: 88 Rok Produkcji: 1995 Wtryskiwacze: Valtek 3ohm Reduktor: Tomasetto AT-09 Elektronika: STAG 4 1. Czy wartość ciśnienia ok. 1,0 jest prawidłowa? 2. Przy...
Ja mam zagazowany Fiat Punto 85 16V z plastikowym kolektorem dolotowym. Przebieg na LPG 40000 km, zero problemów. Zwykła instalka jak do gaźnika, tylko sam założyłem emulatory wtryskiwaczy ponieważ palił się CHECK ENGINE po przejściu do pracy na gaz ( gazownik ciemniak). Najważniejsze to dbać o kable W/N oraz świece( mogą pojawiac się strzały w kolektor...
Witam Nie wiem czy dobry dział, no ale zapytam. Autko przymula w okolicach 2000 obr/min. Szczególnie zauwazalne jest to na zimnym i letnim silniku ( tak około 40°C ). Wygląda to tak - daję gazu - do 2k obr/min jedzie normalnie, potem przymulenie - jakby się dławił, czasem lekko szarpnie, jak przejdzie powyżej 2000 obr/min to objaw ustępuje. Auto pali...
Może którys z klegów spotkała sie z taka awarią w Punto II: po przekreceniu zapłonu , zapala sie kontrolka od rezery , po chwili zaczyna migac , zegary stoja w miejscu , nie dział równiez i obrotomierz i najwazniejsze nie mozna uruchomic silnika - tester wykazuje błąd czujnika predkosci jazdy (czujnik sprawny , pdkładany drugi instalacja sprawdzona...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Jedyne co z tego widać, to że LPG jest źle ustawione... Ten gość od LPG co byłem u niego, mówił mi, że z LPG wszystko jest dobrze i on nic nie zrobi... że to wina czegoś w silniku. Gaz nie ma nawet roku, facet mnie odsyła z tym problemem do mechanika... Ostatnio namówił mnie na taką operację jak nawiercenie 2mm dziurki w przepustnicy, że to ma niby...
Resetu bloku uczącego nie da się zrobić poprzez odłączenie akumulatora, jest zapisany w pamięci eeprom, podobnie jak wyłączony z prądu telewizor nie "zapomina" zaprogramowanych stacji
Wczoraj odebrałem samochód od mechanika który był na leczeniu związanym z nierówną pracą jak było wilgotno. Okazało się (a przynajmniej tak mi powiedziano) że przyczyną był niezły syf w zbiorniku, woda i padnięty przez te brudy wtryskiwacz. Działo się to podczas wilgoci dlatego że jak był mróz to wszysko było ładnie zmarźnięte, a jak robiło się ciepło...
Cześć! Mam pacjenta. Prawdopodobnie BCM uszkodzony, ale chcę się upewnić. Objawy: 1. Często nie che odpalić, bo nie włącza się pompa paliwa. Po resecie zasilania pompa dostaje napięcie (chyba elektronika twierdzi, że brak paliwa w baku i nie włącza pompy). 2. Na zapłonie cyklicznie migały kontrolki (akumulator, olej, check, temperatura) i wskazówka...
Panowie mam problem , kupiłem kabel Fiat ecu scan VAG KKL , po podłączeniu do PC PC resetuje sie , ktoś miał taki przypadek ? Dość, dziękujemy i nie zapraszamy ponownie. Ostatni wpis z Twojej księgi: "Kolega ma 4 ostrzeżenia i nie stara się w ogóle poprawić, znowu temat w nie właściwym dziale," Znowu piszesz nie na temat. Piąte, ostatnie ostrzeżenie....
Security Repairer V0.0.7.4 - Cancheck's via iso connector & new vin units Latest Security version allows to service Blaupunkt units based on MC68HC11PA8 via ISO connector. Supported functions: - Cancheck ON / OFF - Code ON / OFF - Reset Counter - Write New Code This means - you don't need to open unit at all! Simply 3 wires (data in, out, gnd) and...
Trafiło mi się do naprawy radio jak w temacie które po włączeniu działa dobrze programuje stacje i trzymie pamięć aż do wyłączenia klawiszem off . po ponownym włączeniu wszystkie nastawy są skasowanie . może ktoś ma pomysły na to co może być przyczyną utraty pamięci ??
widzę że nikt się nie zainteresował więc zamykam temat. Komputer jest dobry pomogła wymiana licznika, początkowo wymieniłem na licznik z anglika jako test wszystko zadziałało jak należ tyle że wskazania prędkości, przebieg wskazywało w milach a zużycie paliwa w galonach he he pozdrawiam wszystkich którzy mają podobny problem...
Witam. Punto 2 1.2 16V + lpg ,alarm cheetach, a pozatym bez dodatkowych gadżetów. 1.Odpinam akumulator ( w celu resetu ecu bo zamula na benzynie), zapinam następnego dnia z powrotem,zamykam auto z pilota. Za 2dni przychodzę i auto nie odpala aku wydojony. Ładuję aku,odpalam auto sprawdzam pobór prądu na czuwaniu w normie.Auto jeździ wszystko jest w...
Mam Punto 2 z 2001 r. z silnikiem 1.2V8 i od 2 lat bez żadnych powodów sporadycznie zeruje się komputer pokładowy, konkretnie zapalają się wszystkie lampki na desce na ułamek sek po czym gasną, ale licznik dzienny km i zegar zerują się. Drugi problem dotyczy braku ogrzewania szyby tylnej. Wiem co jest przyczyną - jest przerwa we wszystkich ścieżkach...
prawdopodobnie poleciala centrala kodu. najlepiej tak jak kolega wyzej napisal dac przeprogramowac ecu i problem bedzie z glowy. a procedura odpalania awaryjnego wyglada tak: dla kodu 4768 zalaczasz zaplon trzymajac wcisniety pedal gazu do momentu az kontrolka wtrysku zgasnie. wtedy szybko puszczasz gaz. kontrolka wyrysku zacznie migac. musisz liczyc...
mam ten sam problem w swoim samochodzie Punto II niedawno doszedłem do przekaźnika (jest umieszczony na przełączniku wycieraczek) trzeba zdjąć kierownice i przełącznik wraz z płytką u mnie czyszczenie przekaźnika nic nie dało ale różnie bywa trzeba tylko uważać aby przy zdjętej kierownicy nie włączyć zapłonu bo nastąpi zablokowanie poduszki powietrznej...
gazownik pewnie chcial zeby po kazdym zgaszeniu resetowal sie sterownik , ale to nie konieczne wystarczy odpowiednio ustawic emulacje sondy
Miałem kiedyś taka xantię i 8P raczej nie ma resetu wart. adaptacyjnych. Ma tylko opóżnienie zapłonu 0 ,2 ,4 , 6 st. A padały map sensory.Podmień map-a pasuje np. z punto, seicento.Jak sonda chodzi na gazie???.Wtryski benzynowe są tam 4 otworowe i może są przytkane.
Witam! Mam dość skomplikowany problem z moim samochodem (Fiat Punto II FL r. 2004): 1. Jadę spokojnie, wszystko wydaje się być w najlepszym porządku, nagle zapala się kontrolka wspomagania kierownicy (wspomaganie wyłącza się), kilka chwil później zapala się kontrolka sterowania poduszką powietrzną; Postanawiam, stojąc na światłach, ponownie zapalić...
Jak podaje tylko po dwa impulsy na wtrysk to immo się wywala, ale sterownik powinien pokazać błąd immo. Sprawdź małą czarną puche immo po kolumną złączki zasilania. Ważne są też masy i zasilania sterownika, częsty problem w punto 1.1 , jak są spadki i przerwy zasilania komp się resetuje i chce immo. Jego praca jest niestabilna
Auta nie mogę odpalić jak przekrecam kluczyk to nie może załapać , godzina się resetuj i kontrolki pokoleji gasną jak dłużej przekrece światła i radio działają akumulator na pewno działa. Może to być coś ze stacyjką?
A co to by miało zmienić? To rozwiązałoby problem, bo on po każdym cyklu jazdy na LPG resetuje adaptacje i błędy sterownika wtrysku benzyny.
punto reset reset komputera punto punto schemat punto
pralka blokada polar peugeot boxer kluczyk akumulator izolować
falownik sofar winda inwalidzka
OKI C301dn – czyszczenie listwy zgarniającej bębna, metody, ryzyko, efekty Renault Captur – komunikat „Usterka elektryczna / ZAGROŻENIE”, przyczyny, akcje serwisowe, diagnostyka