Bez diagnoskopu nic nie zrobisz, trzeba podejrzeć parametry co i jak, zrobić reset wartości wyuczonych, przyuczyć przepustnicę i egr. Jak pracują sondy?
Przecież wyżej masz nie czytasz? Wtryski,dawka paliwa,złe paliwo,sonda,rozjechane adaptacje. Tester i odczyt parametrów jak i reset wartości wyuczonych . Można też zrobić tzw injector balance test,odkręcić świece sprawdzić jaki mają kolor,zmierzyć sprężanie itd. Jak widzisz jest mnóstwo rzeczy do sprawdzenia. Czytanie samych błędów to amatorszczyzna...
było te auto u mnie, Adaptacja przepustnicy pomogła od reki, kolejna sprawa auto miało gaz, i trzeba było robić testerem reset wartości wyuczonych
Na gazie czy na benzynie. Reset wartości wyuczonych i sprawdzenie szczelności kolektora ssącego.
Reset wartości wyuczonych to reset wartości wyuczonych a nie żadna adaptacja. zaadoptować sondę lambda Kolejna bzdura. Reset przydaje się tylko jak Ci się spieszy żeby oddać auto po naprawie, jak nie to wystarczy że silnik trochę popracuje na wolnych, trochę pojeździć i sam się na nowo "wyuczy".
Reset wartości wyuczonych był? Przepustnica nowa, czy używka?
Wyczyść przepustnice, zatkany jest pewnie mały otworek łączący dekiel zaworów rurką z przepustnicą, potem nastawy początkowe-[reset wartości wyuczonych] i powinno być ok.
Na początek reset wartości wyuczonych ,pomiar ciśnienia paliwa.
a po co ci mapa,zrób reset wartości wyuczonych techem.
Jak dokonać adaptacji samodzielnie? zazwyczaj podłącza się pod kompa i robi się reset wartości wyuczonych, trzeba podjechać do jakiegoś warsztatu koszt nie duży
Wymień przepływkę i zrób mu reset wartości wyuczonych. Czasami pomaga zdjęcie klemy, czasami kasowanie przez diagnoskop.
A może pojechałbyś do kumatego elektronika. Reset wartości wyuczonych,kontrola parametrów pracy,sprawdzenie DTC całego pojazdu.itd. Może gaz rozwala ci całą mapę.
A wyczyść mu komin jeszcze raz. (porządnie-z demontażem). Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma luzu. Porządna adaptacja (reset wartości wyuczonych)
"Poprawne " wskazania sondy na gazie biorą się z emulatora. Właściwa procedura naprawcza w twoim przypadku powinna wyglądać następująco:Reset wartości wyuczonych sterownika silnika. Sprawdzenie ciśnienia benzyny na szynie paliwowej , sprawdzenie sprawności wtryskiwaczy (mogą być zapieczone) sprawdzenie sprawności 1 sondy (bank 1 sensor 1 ) przy użyciu...
Jeżeli masz czym , to zrób reset wartości wyuczonych. Może nauczył się głupot od gazu..... Dodano po 16 Zostaje już chyba sprawdzenie rozrządu. Zajeździsz się przy sprawdzaniu faz rozrządu. Poza tym tam są dwa łańcuchy. teoretycznie istnieje szansa , że któryś jest naciągnięty , bo na pewno nie przeskoczył.
Na LPG może być skrajnie ubogo lub bogato a i tak będzie chodzić, na benzynie granice palności mieszanki paliwowo-powietrznej są dużo węższe. Please!!! Mam problem, mówię jak jest, nie stało się to nagle - tylko jak przełączyło się na gaz w trakcie adaptacji - po resecie wartości wyuczonych sondy, przepustnicy i vvtti. Wiem do czego jest lambda i jak...
Komputer w tym modelu nie resetuje się,a wymazuje się wartości wyuczone,Robi sie to testerem VAG1552 lub VAS 5051,5052
Nie zrobiłem bo już nie przyjechał .Był niby w serwisie i tam po podłączeniu pod niby techa zrobili reset kompa(wartości wyuczonych) i ustawili nim obroty jałowego .Twierdzi że teraz jest ok.Może chodziło tylko o reset BLM ?Kur.a czasem żałuje że nie mam tego techa.
Cały czas brak kodów usterek, na gorącym silniku 3,3ms i śmierdzi paliwem z wydechu - dziwi mnie że sterownik nie zgłasza kodów błędów. Jak psiknę mu samostartem w dolot to sonda spada do 0V. Jest jeszcze taki parametr jak obciążenie silnika i w moim przypadku wynosi 718,3 1/min. Wg danych jest to dużo za dużo i może przez to sterownik podaje mu więcej...
Trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy, bo chyba o to Koledze chodzi. Pierwsza rzecz to chiptuning, zmiana oprogramowania sterownika silnika, najczęściej w celu zwiększenia mocy, czasem usunięcia na stałe niektórych błędów, czy deaktywacja EGR, DPF czy SCR. Do tego trzeba mieć dedykowany sprzęt i oprogramowanie. Druga rzecz to tak zwane „kasowanie wartości...
Witam. Koledzy objaw falujące obroty brak błędu w sterowniku, wartości temperatury i przepływ powietrza wygląda ok. Czy jednak wymieniać przepływomierz czy to może być wina ECU ? Czy w tym silniku da rade zrobić jakąś adaptacje przepustnicy czy reset wartości wyuczonych ? Podobno ktoś próbował wcześniej zrobić reset ECU ale wołał PIN tylko ja podejrzewam...
Panowie wiem że temat był już kilkakrotnie poruszany ale w moim przypadku do dnia dzisiejszego nie został rozwiązany . Mam QQ J10 2010 rok , silnik HR16DE (1,6 Pb 117KM). Przepustnica po czyszczeniu , obroty falowały od 1500-2000 , odnalazłem schemat adaptacji manualnej z pedałem gazu i kluczykiem , przeprowadziłem go 5 razy dokładnie jak w instrukcji...
1-RESET WARTOŚCI WYUCZONYCH Upewnij się że:1- Stare wartości wyuczone usunięte z ECU silnika 2-Napięcie akumulatora jest większe niż 11.5V 3-Brak kodów usterek w ECU silnika 4-Tęperatura silnika od 5 do 115 stopni C 5-Przepustnica w pozycji biegu jałowego 6-Zaplon włączony. ,silnik nie pracuje Procedura : 1-Zapłon włączony. ,silnik nie pracuje 2-Wybur...
A czy nie jest tak w tym multecu ze gubi wartości wyuczone po zdjęciu klemy? Jak ciśnienie paliwa dobre to musi jechać po takim resecie. Bo niby pompę zmieniłeś ale jakie ciśnienie to już wróżyć trzeba. No jeszcze teoria z tymi dwoma paliwa możliwa.
Może była regulowana do skopanej mapy benzyny. Mapa benzynowa wraca w tych silnikach z tego co wiem, nie widzę powodów dla których miała by nie wracać. Nie spotkałem się w PP2000 z opcją resetu wartości wyuczonych jak to jest możliwe np. w Oplach. Ale to nie znaczy że nie ma jej pod jakąś dziwacznie przetłumaczoną nazwą w "kalkulatorze silnika"
Witam. Widzę, że "parę" razy temat maglowany, ale nie do końca. Problem był taki: Pacjent Polo 1.4 16V. Kiedyś jechałem i auto straciło moc. Po podłączeniu vcds'a wyskoczył błąd g61 czujnik spalania stukowego. Objawy były takie, że dopóki silnik nie osiągnął 70* to szedł normalnie potem już można było zapomnieć o wyprzedzaniu. Wymieniłem czujnik na...
(...) czniku kontrolka ESP https://obrazki.elektroda.pl/8613701200_... https://obrazki.elektroda.pl/9784162400_... https://obrazki.elektroda.pl/6185719400_... Jutro montuje nowy przepływomierz Bosch i wykonam wszelkie Resety i adaptacje (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Silnik Ford Mondeo 2.0 TDCi...
Kolego cały czas Ci pisze o adaptacjach składu mieszanki krótkoterminowych i długoterminowych. To są wartości wyuczone przez sterownik. Podjedź do kogoś kto będzie wiedział co ma zrobić jak powiesz o resecie adaptacji sondy szerokopasmowej.
Cenne uwagi, ale czy dawka rozruchowa nie jest przypadkiem zaprogramowana na stałe w ecu? Ja na przykład zauważyłem że jak włączę stacyjkę i poczekam aż pompa paliwa stanie i dopiero kręcę to auto odpala ok 1sek szybciej. Jedyne wytłumaczenie twojej teorii to reset adaptacji ecu i wtedy zobaczysz czy to wartości wyuczone. ja niestety nie mam się czym...
Na gazie mieszanka jest za bogata/uboga. Sterownik koryguje i zapamiętuje korekcję, po przejściu na benzynę sytuacja zmienia się gwałtownie na przeciwną i sterownik nie nadąża za zmianami. Możesz popatrzeć, czy nie masz w tym chińskim op comie resetu wartości adaptacyjnych, wyuczonych albo coś w podobnego w nazwie. Zagrzałeś go podczas tej próby do...
podmieniłem nawet drugie które działało kilka godzin ładnie i bez błędu a potem objawy wróciły. Zrób reseta tego który masz aktualnie w aucie (odłącz klemę). Jeśli po skasowaniu wartości wyuczonych będzie pracował poprawnie przez jakiś czas , to ecu jest sprawny .
mam ten sam problem i to samo pytanie, auto raz słabsze raz mocniejsze, błędów brak, kable nowe, świece nowe, sonda pracuje, przepustnica czyszczona i adaptowana, na lpi i pb to samo wiec nie pompa, przepływomierz niby pracuje ale czy dobrze? ile powinien pokazywać? mam jeszcze jedno pytanie, miałem problem z lpg, dokładnie miałem przytkana jedna dysze...
Poziom po ponad tygodniu jeżdżenia skontrolowany jak procedura mówi, bieg jałowy, olej organoleptycznie ~45 °C - ulewa obficie korkiem, szybko zakręciłem. Świeżo po zalaniu i machaniu biegami ok. 30 °C olej lekko wylewał na biegu jałowym. Pierwsze zalanie po wywalonym oleju z kanału konwertera (przez zawór TCC) - aż zaczęło szyjką wylatywać. Uznałem,...
Reset adaptacji sterownika benzyny, wyuczenia właściwych adaptacji, zebranie mapy benzyny przez sterownik LPG i ponowne dostrajanie sterownika LPG. Sama autokalibracja nie wystarczy. Ja wzbogacisz na LPG to "rozjedziesz" mapę benzyny w drugą stronę. Po osiągnięciu pewnych wartości granicznych sterownik może wejść w tryb awaryjny i już nie będzie się...
Po kolei-miałem dużo sytuacji z samochodami skoda fabia,vw golf (system marelli AV),jak i opel astra G w których zamontowano instalację gazową.Problem polegał na totalnym polożeniu się adaptacji na benzynie-po prostu silnik nie pracował prawidłowo na tym rodzaju paliwa. Krótkotrwale pomagał reset wartości wyuczonych.Przyczyną takiego stanu rzeczy okazywał...
Bo można go pobrać tylko i wyłącznie z tej strony.To że autor programu zmarł,nie oznacza że można już szafowac dowoli. Ps-w Felicji na Siemensie nie da się zrobić resetu żadnym programem ,gdyż funkcja "kasuj wartości wyuczone" jest dla niego nieznana.
http://obrazki.elektroda.pl/6106634100_1... Przedstawiam projekt inteligentnej stacji meteorologicznej. Jest to nietypowa konstrukcja, zdolna do przewidywania temperatury powietrza atmosferycznego na kolejne 24 godziny. Wykorzystałem do tego celu sztuczną sieć neuronową. Stacja rejestruje co minutę wartość temperatury oraz prezentuje...
Dziękuję koledze "lotrabbartol" czekam na wieści a i mam jeszcze jedno pytanie. Otóż jeden z forumowiczów podpowiedział mi aby zrobić "Factory Reset" w "Service Menu" i powinno to pomóc a tu niestety nic się nie zmieniło ale zauważyłem iż ten reset nic nie daje poza nastawami jakie producent gdzieś tam zapisał i mają wrócić do stanu pierwotnego, skąd...
Co masz dokładnie na myśli pisząc: zauwazylem jeszcze jedno glupie zachowanie bardzo dziwne ilosc paliwa ma wplyw na to jak ten samochod sie zachowuje Jakie jest ciśnienie mechanicznej pompki paliwa? -na biegu jałowym i powiedzmy przy 1500 Obr/min ? Pompka paliwa w wielu przypadkach jest odpowiedzialna za małą moc i duże spalanie. Przy zbyt małej dostawie...
wartości wyuczonych kasowanie wyuczonych wartości wartości podciśnienia
łączyć kabel ziemia creative inspire p5800 subwoofer obracanie obrazu
brama garażowa odbija brama garażowa odbija
Potencjometr głośności w Denon DCD-910: diagnostyka i naprawa Jak rozłożyć uchwyt Tefal: instrukcje i porady