No dobra przy temperaturze na zewnątrz 4 stopnie rezystancja wynosiła około 2Kohm. Więc jest dobry czy uszkodzony? Temperatura nie chce mi dobić do 90 nawet przy dłuższej jeździe. Termostat wymieniony jakiś czas temu.
Witam wszystkich. Samochód to Opel Corsa C 1.2 silnik. Instalacja: Sterownik BRC FLY SF Tomasetto Alaska AT-09 (ZREGENEROWANY). Wtryski: OMVL DREAM (niebieskie). Wiem, że to bardzo dziwny zestaw ale z takim czymś kupiłem to auto, zrobiłem już ponad 50 tysięcy kilometrów beż żadnych problemów, od jakiegoś czasu auto strasznie długo przełącza się na LPG....
no chłopaki wszystko oki, ale nie o ten czujnik mi chodzi!! Ten podaje sygnał do ECU, a ja potrzebuje informacji o czujniku z jednym kabelkiem, który daje wartość na wskaźnik w liczniku.
Zamiast czujnika wstaw potencjometr ustaw go tak aby wyświetlacz pokazywał faktyczną tęperature otoczenia zmierz rezystancję na potencjometrze. taka sama powinna być na czujniku.
Witam, mamy nowy nabytek, ale drażnią mnie same minusy na panelu radia w miejscu gdzie ma być wyświetlana temperatura. Ktoś doradzi gdzie można znaleść ów czujnik, może są jakieś standardowe usterki... ten model go ma w ogóle?
Witam.Gdzie znajduje sie czujnik od wyswietlacza temperatury zewnetrznej?tego obok zegarka i daty? Corsa-B 93r 1.2.
Moje pytanie dotyczy czujnika temperatury otoczenia tzn gdzie on sie powinien znajdować i co to za element (termistor dioda czy może układ). Wskaźnik temperatury na desce (ten obok zegara) pokazuje kreski. Co mozna podłączyć zamiast oryginalnego czujnika?
mam Corse B 93r 1.4 82KM...no i na wyświetlaczu mam tylko --,--C czasem sie pojawia np.60C wiec podejrzewam ze cos nie tak z czujnikiem niestety nie wiem za bardzo gdzie go szukac :(
http://obrazki.elektroda.pl/1650377300_1... Witam mam problem z miernikiem temperatury zewnetrznej w opel corsa c 1.0. Kiedys dzialal potem pokazywal -40 a teraz --- wiec kupilem nowy i zalozylem ale dalej to samo sprawdzalem czy kable na zewnatrz sie nie przetarly ale przewodza no chyba ze jakis bezpiecznik albo co. ale nwm ktory....
Witam mam problem z TIDEM w mojej corsie. Mianowicie nie wyświetla mi temp. zewnętrznej. Czujnik wymieniony na nowy, nawet podpinałem jeden i drugi bezpośrednio pod złącze TID (spr. czy kabel nie uszkodzony) i nic, ani drgnie. co jeszcze można zrobi?? Wyświetla się błąd 171 - zwarcie z zasilaniem albo przerwa. POMOCY
Witam, Mam następujący problem: Padł mi czujnik temperatury płynu chłodzącego, który podaje temperaturę na wskaźnik w kabinie (wskazówka ani drgnie mimo, że termostat się otwiera i w kabinie leci ciepłe powietrze). Pytanie gdzie jest zlokalizowany ten czujnik, gdzie mam go szukać pod maską i czy możliwa jest samodzielna wymiana tego elementu? Pozdrawiam!
Witam . Mam pytanie : gdzie znajduje się czujnik temperatury wody w corsie C 1.3 CDTI ? Proszę o szybką odpowiedź .. :)
Witam. Co może być przyczyną takiego wskazywania termometru, gdzie się znajduje czujnik, jak sprawdzić czy jest dobry (jakie prawidłowe wskazania na mierniku) . Z góry DZIĘKUJĘ za pomoc
Cześć mam natępujący problem: wskaźnik temperatury nigdy nie wskazywał mi powyżej połowy wskaźnika nawet jak mi sie gotował i załączał się wentylator na chłodnicy, po wymianie czujnika na zimnym silniku jest ok ale jak tylko go odpale to po kilku chwilach skacze na czerwone pole, niemożliwe jest żeby w takim czasie tak mi się zagrzał. Wkładałem palec...
Witam, tak jak w tytule posiadam Opla Corsę B, 2000 r. Mam problem z temperaturą powietrza. https://obrazki.elektroda.pl/1430475700_... Kupiłem ją z tą usterką, próbowałem ją usunąć, wziąłem czujnik z drugiej Corsy w którym termometr działał, ale to nie pomogło. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?
Posiadam Opla Corsę B i problem jest taki, że czujnik temperatury zewnętrznej ostatnio zwariował i jak w sobotę było wszystko dobrze to jak odpaliłem w niedzielę wieczorem to zamiast pokazać mi temperaturę aktualną, która wynosiła 1°C pokazało mi 49.5°C po czym zrobiłem krótki przejazd i jak odpaliłem dzisiaj rano auto żeby pojechać do pracy to pokazało...
Witam wszystkich w mojej corsie wentylator chłodnicy pracuje cały czas, przy załączonym silniku. Wiem że grasowała tam kuna. Wiązka kabli z czujnika temperatury płynu chłodniczego wygląda dobrze, sam czujnik został też już wymieniony. Proszę o jakiś schemat elektryczny, czy opis diagnozy, gdzie co mierzyć? Gdzie idą kable z czujnika, jakie napięcie......
Czujnik temperatury możesz wykręcić i przebadać na stole, całą pracę temperatura/rezystancja - znajdziesz dane bez problemu, jeżeli sonda jedno-przewodowa to pracuje w zakresach 0-1V tak mniej więcej, nie powinna schodzić na jakieś ujemne wartości - najlepiej podłącz drugą używkę. Sprawdź drożność wydechu!!! bo często przytyka katalizator lub jeden...
Wiem gdzie jest czujnik, nowy ze sklepu sam zamontowałem ale myślę, że jest jakaś regulacja (chyba każdy czujnik ma trochę inną rezystancję) i gdzie to szukać?
Chyba masz rację, ale skoro już porozpinałem te czujniki to może jeszcze spróbuję zmierzyć rezystancję czujnika temperatury może to on jest winowajcą ? ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
Błędu żadnego nie pokazuje, po podłączeniu testera diagnostycznego temperatura silnika jest normalna nagrzewa się do 100 i spada do 93, i się tak utrzymuje. Co do temperatury zewnętrznej to pokazuje normalnie. Skoro nie ma włącznika wentylatora, to wiem że są na pewno 2 czujniki temperatury, jeden jest w chłodnicy a drugi jest tak z boku przy silniku....
Może być uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. Nie zaszkodzi pomiar rezystancji na zimno i na ciepło. Pozdrawiam
Nadmiar płynu nie był powodem tej usterki.Mógł wysiąść czujnik temperatury .Należy sprawdzić go omomierzem po uprzednim odłączeniu od niego przewodów.Pomiaru dokonuje się przy różnej temp.silnika.Jeżeli rezystancja nie zmienia się to jest on uszkodzony.
Sprawdziłem obwód czujnika temperatury. Pomiar ciągłości oraz rezystancji przewodów prawidłowy. Pomiar rezystancji czujnika w normie. Po podłączeniu czujnika do obwodu i uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy. Temperatura i obroty prawidłowe. Samochód przejechał kilka kilometrów bez najmniejszych problemów. Rzecz wydaje się dziwna, czyżby problem...
Witam! Rezystancja czujnika temperatury: - 20°C: około 15 kΩ 0°C: 5,6 kΩ 20°C: 2,45 kΩ 80°C : 0,32 kΩ Znajduje się pomiędzy alternatorem a rozrusznikiem, wtyk 2 pin. Błąd wyświetli się gdy silnik pracuje 1 min a temperatura cieczy powyżej 135°C lub poniżej -35°C
coś ten pomiar dziwnie wyszedł,bo rezystancja tego czujnika to 5 k w +25 st .cels.Wstaw zamiast niego opornik 4,7k i zobacz czy pokazuje coś koło 25 st.
Chciałem tylko nieśmiało wtrącić. Czy rezystancja czujnika temperatury jest właściwa dla temperatury silnika w danej chwili. Jeżeli będzie ona mieścić się w zakresie, ale odbiegać od faktycznej to system samodiagnozy nie wychwyci włędu. Silnik zimny może mieć wtedy za ubogą miesznkę.
Jakby padł ci czujnik to samochód nie odpali lub wejdzie w tryb awaryjny . Na początek czujnik temperatury silnika i sprawdzamy jego rezystancje lub sonda lambda przekłamuje. Następnie wtryski czy nie leją lub czy kabelek sterujący nie jest zwarty do masy i jeden wtrysk leje cały czas paliwo ten ostatni pomysł może być bardzo prawdopodobny ze względu...
Chodziło mi o to czy np przez zwarcie w czujniku temperatury mógł on np pobierać tyle prądu że nie starczyło np na czujnik położenia wału czy coś w tym rodzaju, czy raczej wskazuje to na uszkodzenie w sterowniku. Zapakuj mu potencjometr 1k i zobacz czy zgaśnie przy zmniejszaniu rezystancji-będziesz miał odpowiedź na pytanie Po podłączeniu tego niesprawnego...
Czujnik tylko oryginał, może być dobra używka. Najczęściej jest i tak sprawny, przyczyna leży w kablu i gniazdach. Oględziny tu nie pomogą, trzeba wymienić. Ważna jest bardzo rezystancja kabla z czujnikiem, niewielka odchyłka od prawidłowej wartości potrafi powodować błędy. Kabel potrafi mieć mikropęknięcia od temperatury co w połączeniu z wilgocią...
Myślę, że grubość świec nie ma większego znaczenia. Jeśli tylko nagrzewają się do wysokiej temperatury i są takiej samej mocy, to będą w stanie nagrzać komorę do podobnej temperatury. Jeśli po wykręceniu z bloku i sprawdzaniu osiągały jasnopomarańczowy kolor, to znaczy że są sprawne i nie szukałbym w nich przyczyny nieodpalania auta. Co innego sam sterownik...
Witam. Może i ja dołoże sowje trzy grosze. Istotnie jak wspomniał kolega wcześnej wydech. Może uszkodzeniu uległ katalizator i układ wydechowy jest niedrożny. Jak sprawdzić: zazwyczaj na wolnych obrotach jest ok. Czyli przystawiając rękę na końcu rury wydechowej czyć kompresję spalin. Na przygazówce jakiś 2,5 tyś obrotów trzymając wzrost kompresji jest...
Witam! otóż od jakiegoś czasu mam uciążliwy problem z moim samochodem, polega on na zbyt wysokich wolnych obrotach, obroty te utrzymują się na poziomie 1,5tys i nie chcą zejść, dziwna sytuacja występuje także przy wciśnięciu gazu ponieważ kiedy wkręcam silnik tak do 5tys (na luzie) to obroty kiedy spadają tak od 2 tys spadają bardzo powoli podczas normalnej...
Mam kłopot z samochodem Opel Corsa C Z18XE. Na wolnych obrotach samochód nie pracuje równo, a podczas rozpędzania czuć jakby dziurę w obrotach. Sprawdziłem: 1. Rozrząd - ustawiony prawidłowo 2. Kompresja - poprawna (po ok. 13 bar na każdym z cylindrów) 3. Pompa paliwa - sprawna, ciśnienie w porządku. 4. Błędy - P0170 - Lean exhaust 5. Skasowane wartości...
Witam. Ostatnio poczytałem trochę o tuningu silników wolnossących i znalazłem dość ciekawą rzecz. Chodzi o małe oszukanie komputera. Polega na zamontowaniu równolegle do czujnika temperatury zasysanego powietrza, rezystora o oporze około 400Ohm. Dzięki temu komputer "widzi" słabiej (albo bardziej, nie pamiętam) rozgrzany silnik niż jest w rzeczywistości...
Sprawa druga. Złącze w wyświetlaczu Wyświetlacz standardowy Astra I, Corsa I Widok złącza w wyświetlaczu od strony przyłączania Styk Sygnał Kolor przewodu 1 +12V z akumulatora czerwony 2 NTC niebieski 3 masa zasilania brązowy 4 NTC niebieski z białym paskiem 5 +12V po stacyjce czarny 6 oświetlenie szary z zielonym paskiem 7 ? szary z czarnym paskiem...
Podmieniłem przepływkę na Magneti Marelli ,pomiar napięcia na niej zgodny ze specyfikacją.Wymieniłem sondę lambda na NGK,oscyluje w zakresie 0.1-0.9 na wolnych obrotach i na podniesionych do 3000.Zrobiony reset O2 bloków BLM. Ciśnienie na listwie sprawdzone (z odpiętym podciśnieniem ma wartość 3.0 Bar)Wtryski wyciągane ,wyczyściłem i sprawdziłem (drugi...
Jeśli chodzi o próbę rozwiązania problemu to wzciąż się nie poddałem. Zmierzone zostały ponownie ciśnienia w cylindrach już dobrym manometrem. Wyniki są następujące: Na zimnym silniku: 1 cyl-13,5bar 2 cyl-13,5 3 cyl-13,45 Na zimnym silniku próba z olejem: 15,5bar 15,5bar 15bar Na gorącym: 14,5 bar 14,5 bar 14,4 bar Ciśnienie na wtryskiwaczach równe...
Komunikat jak w tytule dostałem z programu ScanTool.Net 1.13. W drugim położeniu kluczyka OBD2 łączy się z komputerem, po przekręceniu do położenia trzeciego - start silnika - rozłącza interfejs elm i daje ten komunikat. Auto jest niesprawne - poniżej opisuję objawy. Silnik zgasł w trakcie jazdy: po 4 minutach od ruszenia, na benzynie, droga prosta...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
corsa rezystancja czujnik czujnik temperatura rezystancja rezystancja czujnik temperatura
volvo obdii 86120 radio układ scalić lampka
buczenie unifonu urmet bateria parkside styki
Krups EA8250 - Kod błędu 07: Przyczyny i Rozwiązania Akumulator 18650 2200 mAh do Silvercrest SHSS 16.1 A