Jeśli nie masz klimatronika to pod wyświetlaczem. na samej górze nagrzewnicy.
Te przewody są połączone z przełącznikiem do zmiany obrotów wentylatora. Porównaj kolejność na przełączniku-pomoże dobrać kolejność podłączenia do rezystora.
Na ogół rezystor mocno się grzeje, więc pewnie jest zamontowany w miejscu gdzie będzie chłodzony (przez wentylatory). Podaj więcej danych na przykład jaki silnik, będzie nam łatwiej zgadywać :]
Temperatura odniesienia w termistorach ntc to 25 stopni Celsjusza. Czyli termistor 10K ma przy 25 stopniach oporność 10 KOhm. Podłącz potencjometr, ustaw 25 stopni na wyswietlaczu potencjometrm, a później zmierz jaką ma w tym momencie oporność, to będziesz wiedział jaki termistor jest potrzebny (pewnie w wyniku trzeba uwzględnić ten szeregowo podłączony...
Czy radio ma w ogóle taką opcję? Jeżeli tak to musiałbyś rozebrać pilota i go przerobić od podstaw gdyż fabryczne sterowanie jest po przez komunikację miedzy COM a radio czyli naciskasz guzik a sterownik przełącznika pod kierownica wysyła rozkaz do radia za pomocą jednego przewodu. To nie jest zrobione na rezystorach.
Jestem nadal zaskoczony że grzanie rezystora (aż takie) to norma - no ale chyba ma tak być. Zwróć uwagę, że zespół opornicy jest stabilizowany przez zalanie masą ceramiczną a ta jest odporna na ekstremalnie wysokie temperatury, zastosowanie jej o czymś świadczy.
Moim zdaniem błądzisz bo albo masz taki rezystor jak na pierwszej fotce albo taki jak na drugiej nie są one łączone w pary. Skoro mówisz że masz taki jak na pierwszej fotce i go wymieniłeś to usterkę masz gdzie indziej. Zasilanie do tego rezystora dochodzi?
Cieszę się z Tobą że wreszcie działa. Ale trochę zamieszałeś w temacie. Pisałeś o rezystorze czyli sterowaniu wentylatorem za pomocą oporników, a na końcu piszesz o wymianie tranzystora co świadczy, że masz regulację PWM a to inna bajka. W tym układzie jak padnie tranzystor to nawiewu nie ma wcale. Pozdrawiam.
we wszystkich 206 po 2001r wentylatorami steruje komputer wtrysku a nie czujnik wchłodnicy. w conajmniej 70% przypadków winny jest rezystor.
Ja też miałem to samo ,te termistory są wadliwe i nie ma do nich dostępu ,ja zastosowałem drugi termistor wsunięty do zbiornika po kablach .Wiem ,że to nie będzie mierzyć dokładnie temperaturę grzałki ale będą reakcje na zmiany temperatury. W szereg bym nie ryzykował włączenia rezystora ,ten wadliwy termistor może całkiem stracić przewodzenie , jakaś...
cześć. czy dysponujecie może jakimś schematem elektrycznym instalacji wentylatora i klimatyzacji? widze że jest przekombinowane u mnie (poprzedni właściciel miał dzwona). doszło do tego że wtyczka do rezystora u mnie jest wyprowadzona na 2 przewody. w jednym przekaźniku też brakuje jednego przewodu... czy coś poradzicie? peugeot 206 2.0hdi climatronic
Nie podłączony lub źle podłączony lub spalony rezystor dmuchawy...
Na początek faktycznie bezpiecznik ( przedział silnikowy f11 40A ) ale coś mi się wydaje że powinieneś wpisać '' peugeot 607 wymiana rezystora dmuchawy '' . Proponuję również zerknąć na filtr kabinowy .
na starym czujniku było to samo Gdyby mocno Ci ta sytuacja przeszkadzała, musisz dobrać czujnik o takiej charakterystyce, aby wskazania były możliwie jak najbliższe rzeczywistym, lub "woltomierz" w kabinie, który jest wyskalowany w stopniach Celsjusza, podeprzeć dobranym doświadczalnie odpowiednim rezystorem.
Czujnik temp. powietrza nie ma raczej nic wspólnego z "ssaniem". Jeśli już to ... czujnik temperatury silnika albo ... "zacięty" stabilizator "wolnych obrotów" ;)
Samochód to Peugot 307 2.0 HDI 2001 r. i nie wiem gdzie znajduje się bezpiecznik ogrzewania wewnątrz wozu .
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
A co z modułem sterowania dmuchawy tzw. opornicą/rezystorem ?
Jak wywaliły to pewnie dwa.
Więc masz zły rezystor.
Do sprawdzenia tzw. rezystor dmuchawy.
Tak, jak najbardziej. Może być przyczyną nie działania uszkodzony rezystor.
Jeśli dobrze pamiętam wlutowałem w szereg w żółte przewody rezystor 10k
Cześć wszystkim. Szukam schematu lub fotki jak powinny być połączone przewody rezystora dmuchawy(jeża) w Peugeot 206cc. Kostka 5pin i 2 pin. Dzięki. Pozdrawiam 😁
Tak zwany rezystor dmuchawy uszkodzony
przekaznik obok pedalu sprzegla tak pokretlo poprzez zamykanie obwodów bezpiecznik maxi pod maską nr 1, pod kierownicą przeleć wszystkie sprawdz tez zacisniecie złącz i stan ich pinów zwlaszcza przy panelu klimy i rezystorze
A przekaźnik piętnastostykowy w porządku? Świece masz z rezystorem?
Zapewne jest to rezystor. 34r może sugerować, że w obudowie są zawarte dwa rezystory 34omy. Ale to musisz sprawdzić miernikiem.
Wymiana rezystora
Nie sprawdzaj tych 12V miernikiem tylko żarówą,chociaż 21W,to wszystko wyjaśni.
Na ukladzie widnieje oznaczenie "5100" To jest TDK5100-ASK/FSK Transmitter 868/433MHz. http://obrazki.elektroda.pl/6615346000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8061423100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5397223800_1... http://obrazki.elektroda.pl/1464914000_1... sklepów z pilotami brak...
Taki rezystor był w mercedesie W115, coś takiego [url=https://www.google.com/search?q=mer...
Obok pedału gazu za plastikową zaślepką powinien znajdować się opornik dmuchawy, sprawdź go- jeśli nie jest klimatronic to sprawdź bezpiecznik termiczny (przejście) bezpośrednio przy rezystorze.
Tak, a w benzynie wytnij kata i wstaw strumiennice. Zamiast Airbag wstaw rezystor, zamiast maty emulator. Zaslep EGR. wyjmij przepływke wstaw rezystor. Macie jeszcze jakies pomysły?
Powiedzcie mi, jak dokładnie dostać się do dmuchawy? Chce sprawdzić sam wentylator, opornice i rezystor?
A rezystor sprawdzałeś ?
Zastosowałem inne PNP o podobnych parametrach i dmuchawa działa. Dziekuje wszystkim i temat uważam za zamknięty
Trzeba sprawdzić zasilanie na zaciskach silnika po rezystorze. Ja miałem takie uszkodzenie i faktycznie na 4 biegu dmuchawa działała i wymieniłem rezystor. Opel astra 1999r. Można sprawdzić napięcie na wyłączniku dmuchawy. Z wyłącznika jeden kabelek powinien iść prosto do silnika a na czwartym biegu prosto z zasilania 1,2,3 to przez rezystor.
Który rocznik? W przedliftowych sypały się wiązki, w młodszych rezystory.
Witam, mam problem w moim peugeocie 206cc. Otóż problem polega na tym, że raz włącza się wentylator, a raz nie i nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy po stronie samego wentylatora czy rezystora?
Moim zdaniem jest tam gdzie pasażer ma nogi w dmuchawie i nie musisz go wymieniać zdarzało się ze śmieci woda i brak styku albo jest tam też bezpiecznik temperaturowy trzy śrubki odkręcasz i masz na zewnątrz
Na początek sprawdź czy na dmuchawę dochodzą napięcia z wyłącznika. Jeżeli masz 3 biegi to napięcie w zależności od położenia przełącznika musi być na jednym kablu i po przełączeniu na inny bieg na następnym. Jeżeli są napięcia to sprawdż czy dochodzą na rezystory (jeżeli je wymieniałeś to mam nadzieję, że wsadziłeś rezystory drutowe). Jeżeli rezystory...
Opornika/rezystora można szukać w okolicy wentylatora i chłodnicy.
Jest 5v bo pewnie jest rezystor pull up,proste. Zasilanie masz te 5v i masę dobrą?
przepalony rezystor wentylatora
Jak masz klimę to prędkościami nie steruje rezystor ale tranzystor.
Siemka Przychodzę z pytaniem czy da się w peugeocie zrobić rezystor tunning poprzez podłączenie opornika 390ohm,420ohm lub jakiegos innego Gdzie znajduję sie ta kostka 6 pinowa do której trzeba podłączyć ten rezystor i od którego do którego pinu ? ile ohmów najlepiej kupic w oporniku? Czy w tym modelu da się to wogóle wykonać? Co grozi silnikowi przez...
Wystarczy wyjąc schowek i odczepic taką dużą rurę przez którą dmuchawa zasysa powietrze (pod filtrem przeciwpyłkowym) i wtedy łatwo włożyc rękę do rezystora
Jeżeli to MM4.8P to w pierwszej kolejności wymienił bym cewkę, i nie zakładał Sagem albo podróbek (np Kager) Albo Valeo albo L'Electricfil. Świece masz zgodne ze specyfikacją, czyli z rezystorem?
Bezpieczniki sprawdzone? Rezystor dmuchawy?
uszkodzony byl tranzystor w tzw rezystorze dmuchawy
Widzisz, w tym roczniku, przy klimatroniku sprawdził bym rezystor dmuchawy.
Ok, dzięki. Czyli ten wentylator podpięty poprzez ten rezystor bezpośrednio do akumulatora powinien ruszyć, o ile jest sprawny ? Szukałem używanego już na wstępie, bardzo trudno znaleźć ten model, a cena nowego powala ;-) Da się to jakoś naprawić ? Czy da się jakoś opomiarować tę 3 pinową wtyczkę, która wchodzi do wentylatora ? Jeżeli tak, to co tam...
Dalej nie ogarniam swoich Peugeotow i mechaniki ale jest to rezystor ogrzewania gaźnika albo obudowy przepustnicy :) Pewnie ma to jakaś bardziej cywilizowaną nazwę.
Czyli obojetnie który VSS połącze rezystorem z pinem 104?
Zasysak jest (o ile dobrze pamiętam ) nad lewą stopą pasażera, jest to też chyba najłatwiejsza droga do rezystora dmuchawy tak na marginesie.
Może ma ktoś pomysł co sprawdzić zmierzyć w sterowniku (rezystorze) wentylatora?
Witajcie, może ktoś podpowiedzieć, gdzie szukać rezystora dmuchawy w peugeot boxer, działa tylko na 4 biegu, wszędzie do kupienia, albo rezystor, albo sam bezpiecznik, ale nigdzie nie znalazłem gdzie tego szukać - albo pod nogami pasażera, albo po szybą po zdjęciu deski - może konkretnie ktoś podpowiedzieć, bo pogoda nie sprzyja na szukanie na oślep......
Rezystor dmuchawy sprawdzałeś?
M-tech oferuje zamienniki D1S w technologii LED. Chwalą się że plug and play pod wtyczkę ksenona i led świeci i brak błędów. Ale jest jednak jedno ale. cytat: * - Uwaga! Żarówki przystosowane są do samochodów wyposażonych w instalację CanBus, jednakże ze względu na mnogość rozwiązań przez różnych producentów nigdy nie ma 100% pewności że w każdym samochodzie...
Czyli do pierwszego biegu robiony jest opór przez rezystor i wtedy na biegu powinien produkować 6v z 12v ?
Moze byś się tak nie bulwersował.... Peugeot 206 choć pewnie występował we wszystkich peugeot ach z tamtych lat.
Wentylator chodzi przy bezposrednim podlaczeniu do akumulatora? Pod skrzynka bezpiecznikow silnika jest listwa z bezpiecznikami maxi - sprawdz pierwszy z lewej. Jesli jest przepalony to wymien i koniecznie sprawdz rezystory/rezystor wiatraka - jesli brak przejscia to wymien. Przy braku niskich biegow (w przypadku uszkodzonego rezystora) bezpiecznik...
Po wymianie rezystora wentylatora oryginał klima nadal nie działa.
Trzy przekaźniki bo zapewne: 1 Pierwszy bieg przez rezystor. 2 Drugi bieg bez rezystora. 3 Do klimatyzacji.
Patrząc na drugie zdjęcie (kiepska jakoś), odnoszę wrażenie, że nie jest to kondensator, lecz dławik, lub rezystor.
Ok zlutować ale w czym ? W panelu klimatronika ? Czy rezystor w wentylatorze ?
Dzięki za odpowiedź. W większości filmów z rozwiązaniem tego problemu (także w przypadku peugeotów) z rezystora usuwa się jakiś bezpiecznik i wlutowuje się nowy. Gdzie tego szukać?
Jaka moc tego rezystora ? Udało mi się kupić 2W 680ohm. Będzie ok ? Tak.
Nie moge edytować zdjęcia, postaram się opisać. Strona z dwoma czarnymi przewodami to instalacja auta. Dwa grube czarne to masa, jedna do rezystora druga z rezystora na dmuchawe. Czerwony to + do wtyczki dmuchawy, jest w tym samym pinie we wtyczce dmuchawy co gruby + od bezpiecznika. Bialy przewód to sterowanie, na nim widac zmiany napiecia (V) od 0.8...
Zastanawia mnie ten błąd "SHEERAN". A czy po jakimś czasie nie będzie błędu "LADY PANK"? Wyłącz radio, a zniknie RDS który wyświetla na komputerze pokładowym. Migający STOP zazwyczaj wskazuje na problem z wentylatorem/ami i jego sterowanie. Poszukaj przekaźników, rezystora (są wersję z rezystorem) lub modułu sterującego wentylatorami - bo są i takie...
Sprobój wymienić rezystor / opornik dmuchawy
Sprawdź rezystor z przekaźnikiem przy wentylatorze. Może być skorodowany albo termik spalony i nie działa pierwszy bieg.
Zdjęcie pierwsze, obok rezystorka 3305 powinien być kondensatorek taki sam co obok niego.
Sprawdź bezpieczniki na początek. Czy nawiew działa na którymś biegu? Sprawdź wtyczkę od rezystora/opornica wentylatora.
Tam jest czujnik w postaci micro włącznika w mostku z rezystorami i działa ograniczeniem prędkości.
Czas zacząć rozróżniać co to prąd co napięcie co to napięcie AC co DC bo te dwa różne światy. Lampa ma stabilizację czy jest tylko na rezystorach zrobiona.
Napisz czy nie działa wiatrak nadmuchu czy problem jest z nagrzewnicą.Z tego co zrozumiałem to nie działa nadmuch ,jeśli bezpiecznik dobry to problem może być w rezystorze w nagrzewnicy .W moim peugeocie to wygląda to tak [url=https://sprzedajemy.pl/ducato-jumpe...
Dzięki za podpowiedź ale czy on nie jest obok silnika dmuchawy ? Bo tam dochodzą dwa przewody - jeden podwójny i drugi poczwórny. Myślałem , że ten poczwórny to właśnie wchodzi na rezystor a na nim nie ma napięcia. Czyli rezystor jest gdzieś wcześniej ?
To nie połączenie tylko symbol mechanicznego oddziaływania elektromagnesu na styki elektryczne i czasem go brak na rysunkach. Ważny jest rezystor gaszacy . To o czym myślisz to symbol cewki. Oba przekazniki są zamienne.
Witam. Wykluczam po kolei możliwe efekty zbyt bogatej w paliwo mieszanki. Silnik 1.8 benzyna bez gazu. Potrzebuje zasymulować mu rezystorem 0 stopni. Chce wykluczyc czujnik. Czy ma ktoś tabele z wartościami? Sonda na ciepłym 90 st oscyluje w okolicy 50mV Nie sadzisz ze jest tu jakas sprzecznosc? Sprawdziles sklad spalin? Od tego trzeba zaczac aby sprawdzic...
Prawdopodobnie na obudowie wentylatora masz zamontowany rezystor (opornica wentylatora) i to najczęściej jest jego wina.....
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Rezystor wentylatora sprawdzony?
Ten "opornik" to nie jest rezystor. To dioda 1N4007, zabezpieczająca.
No to raczej jest tylko to, na to właśnie mówią czasem przekaźnik / rezystor itp. Kupiłeś nowy czy używany? Może jest uszkodzon?
Wentylator nawiewu miałem na myśli, ale spoko ,dałem właśnie radę go wyciągnąć podpielem to pod akumulator i działa, to znaczy że jeszcze może być wina rezystora ?!
To przewód do włączania najczęściej łączymy go z wyjściem sterowania anteny. Można również podłączyć go przez niewielki rezystor do plusa jednak wtedy wzmacniacz będzie stale włączony.
Czy rezystor wypadł z obudowy pilota??
Wystarczy zrobić filtr na zasilaniu kamery z: - kondensator 2200uF 25V - kondensator 104pF - rezystor 2.2k - dioda 2A Testowane na Peugeot 208 z 2013 roku z podobnym przypadkiem. W załączniku zdjęcie i schemat.
Zrób symulacje rezystorem i zobacz co widzi
Problem już dawno rozwiązany. W błąd wprowadziło mnie aledrogo i sklep z częściami do francuzów, twierdząc że "rezystor" w obudowie wentylatora chłodnicy jest bez elektroniki. Dostęp do niego jest cholernie ciężki. Pisząc inaczej winowajcą był "rezystor" w obudowie chłodnicy.
Jak czujesz się na siłach żeby przelutować kilkadziesiąt LEDów SMD, to jest to do zrobienia, no i przy okazji może okazać się, że do zmiany są też rezystory, jeśli nowe diody za słabo lub za mocno by świeciły (w tym drugim przypadku po prostu długo nie pożyją). Na pocieszenie dodam, że BMW też ma pomarańczowy.
Witam wie ktoś może gdzie znajdę rezystor dmuchawy bo sam nie jestem do końca pewien gdzie go mogę znaleźć https://obrazki.elektroda.pl/5451462700_... https://obrazki.elektroda.pl/9781120000_...
Może coś więcej, jaśniej, ponieważ rozbierałem go na czynniki pierwsze i nic nadzwyczajnego w nim nie znalazłem oprócz żaróweczki i rolki zwierającej wyglądającej jak rezystor bez nóżek.
Daj rezystor i wtedy masz pewność że nic nie spali oprócz niego. Ja niestety nie dysponuje innymi schematami, chociaż wieczorem sprawdzę jeszcze raz może coś mam.
jakie są błędny z klimatyzacji ?
Może rezystor od nawiewu jest uszkodzony?
Witam. W moim Peugeot 306 był podobny problem z pakietem rezystorów. Nawiasem mówiąc, sam sobie kłopotu narobiłem. Wymontowałem wentylator, aby wyczyścić kanały nadmuchu (w skutek braku filtra naleciało śmieci). Oś silnika trochę opornie się obracała, więc użyłem WD-40. Środek rozpuścił syf który dostał się do łożysk ślizgowych silnika. WD-40 wyschło...
Ostatnio taki sypał mi błędami z czapki. W SID208 po otwarciu woda. Dolny prawy róg uszkodzone rezystory oraz zgnite nóżki układu.
peugeot rezystor rezystor nawiew peugeot peugeot rezystor dmuchawy
pralka siemens iq300 kondensatory sprzężenia zwrotnego temperatura sprężarka zamrażarki
silentiumpc jakość silentiumpc problemy
Problemy z otwieraniem drzwi samochodu: przyczyny i rozwiązania Odbijanie silnika przy zapalaniu - przyczyny i rozwiązania