Musisz mieć na wale klina lub coś takiego bo to on ustawia zapłon. Może jak się magneto obróciło na wale ścięło klina i wprasowało go w wał ze nie widać go.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
Witam. Zaskoczył mnie problem braku iskry w silniku 019 Dezamet. Iskry na świecy nie ma a jak włożyć palec w fajkę to kopię już przy niskich obrotach. Wkładając próbnik w fajkę (taki śrubokręt z małą diodą) i kopiąc kopnikiem diodą mruga. Napięcie dochodzi ewidentnie a iskra na świecy nie przeskakuje. Po zdjęciu fajki, i dostawieniu do cylindra też...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Miałem w młodości Kadeta z silnikiem 023 i sporo się go napchałem z powodu przebicia na cewce zapłonowej, które się ujawniało po nagrzaniu silnika, dla tego pytałem o iskrę. Może znikać, a może też być słaba, wtedy przy ciśnieniu w komorze spalania też nie przeskoczy.
Zanim kupiłem nowe świece, stroiłem silnik na starych, różnych, używanych. Było ich 5-6 sztuk. Około połowy nie działa już w silniku, nie podpalają mieszanki gdy muszą pracować w cylindrze, kompresja nie pozwala? Na zewnątrz silnika, przytknięte do masy, dają iskrę. W głowicy już nie. Jak miałem rometa to miałem to samo. Na zewnątrz piękna iskra a...
Witam Jutro biorę się za naprawę skutera kingway coliber Problem polega na tym że motor nie chce odpalić, iskra jest ale słaba proszę o podpowiedzi co pierwsze sprawdzić (napewno cały układ CDI) i jak sprawdzać poszczególne elementy posiadam miernik uniwersalny i w miarę dobrą wiedzę jednak ostatnio naprawiałem motor kilka lat temu i były to popularne...
Witam Jutro biorę się za naprawę skutera kingway coliber Problem polega na tym że motor nie chce odpalić, iskra jest ale słaba proszę o podpowiedzi co pierwsze sprawdzić (napewno cały układ CDI) i jak sprawdzać poszczególne elementy posiadam miernik uniwersalny i w miarę dobrą wiedzę jednak ostatnio naprawiałem motor kilka lat temu i były to popularne...
Hmm, a jaki model BMW ma obrotek zbierający impulsy z zapłonu? Jakiś najnowszy model z możliwych podaj to poszukam i zakupię. przy obrotkach łady i fiata robiłem dosłownie juz wszystko innej możliwości jak zrobić owijkę na kablu WN niestety nie mam i pewnie to jest powód tych zakłóceń. W innym przypadku jak podłacze pod zaplon to iskra jest słaba.
Mówię że to raczej nie jest kondensator, ale skoro można to sprawdzić bez kosztów to czemu nie? Jak to mawiał mistrz Yoda "trochę wiedzy oświetli naszą drogę" XD. A nóż, to właśnie to :) . Druga sprawa że po szlifie wzrosła kompresja (a im lepsza kompresja tym trudniej wywołać zapłon)... Może przed szlifem była słaba kompresja i przez to była potrzebna...
Według mnie objawy wskazują na złą regulację gaźnika, w sensie zbyt duża dawka paliwa. Z kopki nie odpalisz bo go zalewa, na pycha jak weźmie to chodzi tylko na wysokich obrotach i przy odjęciu gazu znowu się zalewa i gaśnie. Druga rzecz która mi przychodzi do głowy to słaba kompresja. Może ktoś jeszcze się wypowie ale zacząłbym od podstaw czyli sprawdzić...
Witam jestem nowy na forum więc jeśli zrobiłem coś nie tak proszę o wyrozumiałość chodzi o mojego ogara 200 problem polega na tym iż nie chce odpalić paliwo dochodzi iskra jest lecz wydaje mi się że może ona być za słaba i mimo ustawiania zapłonu iskra się nie poprawia moto raz na jakiś czas odpali lecz trzeba się natrudzić pochodzi nie równo przez...
Witam. Mam taki problem, moj Romet nie chce odpalić. Iskra jest, zapłon ustawiony dobrze, platynki chodza jak należy, gaźnik to samo. Na starym cylindrze miał słabą kompresję 0,6 i świeca ciągle zalana. :/ Po założeniu nowego cylindra, tłoka itd. kompresja wzrosła do 0,7, świeca dalej zalana i nie ma ochoty zagadać... Jakieś pomysły? Co może się dziać?
Przyczyną problemu była świeca zapłonowa. Co prawda iskra była ale jak się dokładnie przyjrzałem to słaba i nie zawsze strzelała w elektrodę. W każdym razie po podmianie agregat pali od strzała. ZAWSZE ZACZYNAJCIE OD ŚWIECY , ja nie potrzebnie się nakombinowałem. I jeszcze jedna dobra rada: identyczna świeca jest w motorowerze Romet ogar chyba też WSK...
Dlatego wodny ze względu na gramaturę, a Ty masz tylko wyczyścić powierzchnię a nie porysować czy nawet zebrać materiał. Aha, no to może wyśle ci ten przerywacz z 30 letniego rometa, w którym styki są nadpalone i co najgorsze nie schodzą się całą płaszczyzną i mi go oczyścisz i doprowadzisz do stanu używalności, akurat są wakacje to może się do września...
Jeżeli motorek nie ma filtra powietrza, mieszanka jaką pobiera do cylindra może być nieodpowiednia, przez co dochodzi do zalewania. W moich sprzętach doraźnie stosowałem kawałek cienkiej szmaty składanej w razie potrzeby kilkakrotnie(aby uzyskać większy opór) i zakładanej za pomocą zacisku bezpośrednio na gaźnik. Ustawienie zapłonu to kwestia wyczucia....
Witam, mam mały problem z uruchamianiem mojego skutera. Po dłuższym postoju lub gdy jest zimny np. z rana to bardzo ciężko go się odpala, natomiast jak już się uruchomi i zagrzeje pali na dotyk. Iskra jest, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany posprawdzane pod kątem lewego powietrza, ssanie sprawdzone na stole działa prawidłowo. No normalnie ręce opadają...
Z tego co pamiętam, koło magnesowe od AM6 czy Derbi nie za bardzo się nadaje ze względu na różnicę rozmiaru stożka. Lepiej by się nadawało koło magnesowe ze silników Morini (Malaguti Fifty). Ludzie na takie trafiali, okazywały się że miały za małe stożki aby je zamontować w Simsonie. Reszta to standardowo, dorabianie podstawki itp. Romety były robione...
Co do przerywacza , czasem jest taki numer że spręzyna jest za słaba i może przy wyższych obrotach nie nadążać zamykać młoteczka.Inny przypadek jest gdy młoteczek zaciera się na osi.Sprawdź czy lekko się odchyla. Generalnie jak świeca czarna , to pierwsze co NOWA świeca o jak najniższym numerze(iskra-65) ,z przerwą 0,4.Następnie gaźnik.Sprawdź czy nie...
Witam Mam problem z moim ogarem 900, rocznik 2008. Na początku motor palił i zgasł. Po tym już nie mogłem go odpalić. Zdjąłem kapturek ze świecy i kręciłem rozrusznikiem na początku była iskra ale słaba później już nie było. Kupiłem nową cewkę zapłonową wymieniłem nadal nie ma iskry czytałem trochę na internecie że mogła paść cewka zasilająca albo impulsator...
Panowie, miałbym prośbę po polecenie dobrego modułu do chińskiego CDI w WSK 125. Iskra wizualnie jest mocno taka sobie, czasem sprzęt trzeba pchnąć, żeby odpalił. Wiem, że iskra w CDI wizualnie nie powala, ale znalazłem coś takiego: https://www.youtube.com/watch?v=wDTnSKFt... Iskra jak widać jest niesamowicie mocna. Przy moim zapłonie można o tym pomarzyć,...
Masz za słabą iskrę, po włączeniu świateł cewki oświetleniowe zabierają trochę energii cewce zapłonowej i stąd gaśnięcie. Jak pamiętam to "ten typ tak ma", możesz próbować skorygować ustawienie zapłonu (w szczególności moment rozwarcia styków przerywacza do pozycji koła magnesowego ze statorem), albo bawić się ze świecami.
Witam Podłącze się pod temat i zapytam bo mam taki problem: mam motorynkę pony m3, silnik 2biegowy i do tej pory było ok. ale kilka tygodni temu zauważyłem że na wolnych obrotach ma słabą iskrę albo ją całkiem gubi. To samo gdy podczas jazdy włączam światła, gaśnie na wolnych obrotach (zalewa ją) na "wysokich" wydaje się być ok. Próbowałem z kilkoma...
Spóśc ten olej zalej ropy do silnika odpal na chwilke spóśc rope i zalej lux bo spadek mocy moze byc na nie wlasciwym oleju i slizgajacych sie tarczach sprzegłowych. dobrze wypłucz silnik zanim zalejesz lux bo jak zmieszasz to juz koniec. bedzie sie slizgac jak piorun. Jak składałes silnik to dobrze nabiłes łozyska nawał?? chodzi mi o to czy wał nie...
A ile jest oleju w silniku? Może po tak długim czasie stania masz uszkodzone uszczelniacze na wale i spala ci olej z paliwem . Dodano po 1 Jeszcze jest możliwość zbyt słabej iskry na świecy.
Nie mam prostownika więc odpada. Zobacze z tym nalaniem paliwa gmp, zobaczę też również z tym sprawdzaniem iskry na innej świecy gdy jedna juz będzie wkręcona, a ogólnie mój ogar 200 to ma jakby słabą kompresje bo łatwo go kopnąć ale jest bardzo silny he Dodano po 16 Dobra sprawdziłem wkręcona była świeca i inną sprawdziłem i jest isrka. Bardzo dziwne...
Dzisiaj dobrałem się do tego sprzęgła chyba nigdy tam nie było rozkręcane bo wszytko jak nowe w środku,tylko tarcze zjechane były niemal do zera więc je wymieniłem - wydaje się że to pomogło bo teraz jak kopałem to już całkiem inaczej to wyglądało mimo że śrubkę od sprzęgła wykręciłem trochę...ale niestety nie udało mi się motorku odpalić, gdyż wymieniałem...
Tak przewijałem całą prądnicę. Już to pisałem: 1 cewka WN (zwojów nie liczyłem :P) drucik bodajże 0.17mm 2 cewki ładowania drutem 0.9mm 5 cewek świateł druciskiem 1.1mm 1 korpus WN wystarczy, oryginalnie były 2 ale były nawinięte 3 (!) cieniutkimi drucikami równolegle, po prostu parodia, chińczyki naprawdę kładą w te sprzęty co mają pod ręką. Testowane...
Panowie po pierwsze na starym paliwie to w ogóle nie odpali ale to za nami. Jeśli chodzi o zapłon, często występuje problem z jego ustawieniem, bierze się to stąd, że poluźnia się mosiężna oś na której mocowany jest przerywacz. Całe ustawianie zapłonu proponowałbym zacząć właśnie od tego. Jeżeli występuje ten wspomniany luz osi, należy zdemontować stator...
Opornosc statora to jakies 168 ohm a stator dokladnie nie wiem jak zmierzyc sprawdzalem na innych moto to na kazdym przewodzie byl opór a na statorze id zetki jest tylko na jednym i to słaba Dodano po 6 Dzis bylem w sklepie aby sie dowiedziec i sprawdzalem miernikiem inny stator od zetki i to samo opór tylko na jednym przewodzie teraz pytanie czy musi...
Witam. Miałem doczynienia z ogarem (polski silinik 2biegi) i motoronyką. Co do słabej kompresji to niekoniecznie, gdy kupiłem ogara to miał bardzo słabą kompresje, ledwo na dwójce go rozpędzałem (a ważyłem wówczas 50kg), jak ciepły pracował dobrze przez okres kilkunastu sekund, gdyż później się zalewał podobnie jak i motorynka. Kolega miał komara również...
Masz moduł zasilany napięciem akumulatora czyli DC. Masz za duży spadek napięcia przy rozruchu (uszkodzony rozrusznik, słaby akumulator, zaśniedziałe kable) co już zostało powiedziane a ty nie zrobiłeś nic.
okazało się że powodem był banalny problem. po dłuższych i bardzo dokładnych ustawieniach platyn stwierdziłem że należy wyszlifować dziury do przykręcania iskrownika bo za słabo się odchylał i iskra była za późno kiedy to zrobiłem i ustawiłem gaźnik ZAPALIŁ ZA PIERWSZYM!!! dzięki za rady pozdro
to napisałem że na zapłon idzie 12v z cewek wychodzą 2 kable 1-impulsator 2- +12v , i pózniej wtyczka na akumlator i do regulatora Dodano po 3 ale czemu takie słabe napięcie jest wychodzące z modułu na cewke WN sprawdzałem nawet na innym module i to samo :/
A jesteś pewny że nie przestawiłeś rozrządu? Bo jeśli w nieodpowiednim momencie masz otwarty zawór w głowicy to nie będzie kompresji. Musisz to koniecznie sprawdzić. Poza tym kompresję mierzy się na ciepłym silniku, więc nie dziwota że na zimnym masz słabe odczyty ;) . Brak iskry. A jesteś pewny że nie uszkodziłeś iskrownika przy demontażu? Jeśli urwałeś...
słaba iskra iskra słaba romet iskra
mikrotik firewall filter sterowanie dekodera rozrząd carisma
swiatlo pozycyjne punto obciążalność prądowa przewodów
Lokalizacja kabla minusowego kierunkowskazów w skuterze 4T Zmywarka Sharp QW-GD521472X-DE błąd F9 - przyczyny