Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Oglądając filmik nie wydaje mi się aby problem tkwił w zapłonie. Na krótkiej iskrze miałby problem z odpaleniem, przy wadliwym zapłonie ewidentnie by przerywał lub też strzelał i kichał. Coś słabo wydech słychać, sprawdzałeś jak się zachowuje bez tłumika oraz czy tłumik nie jest zawalony garścią nagaru z mixolu (w szczególności na przegrodzie "sitkiem"...
Wymień przewody zapłonowe Obstawiam to samo. Najlepiej kupić koszulki termokurczliwe i założyć dwie warstwy na przewód. Jak się uspokoi to tak zostawić.
Dasz radę.W pierwszej kolejności potraktuj płynem WD 40 nakrętki mocujące czujniki temperatury a nadtępnie odkręć nakrętki mocujące czujniki.W drugiej kolejności zdemontuj pokrywę [blad] kuchenki który jest mocowany do korpusu po obrzeżu czterema blachowkrętami.Uchyl blad i już jesteś w środku.W komplecie zakupionych iskrowników są sprężyny mocujące...
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Rezystancja cewki zasilającej jest zbyt wysoka. Z pewnością ona jest przyczyną problemów, ale dla pewności sprawdź maksymalną długość iskry z samego przewodu WN i podstaw inny sprawny cewkomoduł o ile takowym dysponujesz.
Rezystancja cewki w.n. wydaje mi się za małą. Możliwe, że jest strzelona.
Do wymiany generator iskrowniczy, na pewno, nie ma sie co zastanawiać, nie jest taki drogi http://www.czesciagd.pl/product_info.php...
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
milioon procęt źle złożony rozrząd ,daj do kogoś kto ma blokady a nie mazak. Mazak po zerwanym pasku? :)
Słuchaj-jest słaba na jednym kanale cewki,czy na obydwu?
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Witam Wymień końcówki masy pod aku,są wsuwki i oczka taka listwa .Najlepiej zalutuj cyną nowe i przykręć nową śrubą.Powinno pomóc,bo to stały temat Fiatów Pozdrawiam
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Możliwe że jest cewkomoduł od razu wychodzi z tego przewód WN (niewymienny) takie cuś http://obrazki.elektroda.net/30_11920351...
Samego trafka nie dokupisz. Dysponuje płytkami tego modelu jak coś to priv. Ale sprawdź najpierw czy blok mocy chodzi bo jak nie to jonizator na pewno nie będzie chodził. Trzeba zmierzyć napięcie na bloku mocy (uwaga jest dość wysokie) w trakcie włączania palnika plazmy.
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
Ma sie rozumieć, to tylko schemat na szybko. Sprawdze. Dodano po 28 OK sprawa wyjasniona. Do płytki dołączyłem dławik przewodami HF, zasilanie i ctrl zadałem z zewwnetrznych zasilaczy. Po podaniu controle słychać "bzyczenie". Błednie założyłem że tymi dwoma czarnymi kabelkami moge zasymulować iskiernik jak w innych rozwiazaniach HF.
Witam. Mam mały problem z quadem 110 produkcji chińskiej, otóż zrobiłem w nim remont: głowica, cylinder, tłok, magneto z cewkami i kilka innych części. Problem polega na tym, że iskra jest, ale słabiutka i za nic nie chce odpalić. Próbowałem różnych modułów, różnych świec i różnych cewek zapłonowych. Wydaje mi się, że to może być coś z magnetem, że...
Witam, podstawa przerywacza, ta nieruchoma - czyli 'kowadelko', jest caly czas na masie. Tylko 'mloteczek' - ten ruchomy element raz sie 'zwiera / raz rozwiera' od masy i wtedy przeskakuje iskra na swiecy - to musisz sprawdzic sam styk na 'mloteczku' po rozwarciu, zeby miernik nie 'brzeczal'... Bo jak przykladasz sonde do 'kowadelka' - to zawsze miernik...
Nie widzę przebiegu iskry.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
http://obrazki.elektroda.pl/3434874400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3434874400_1...
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Tam masz 3 przewody na cewce. Sprawdź, czy zielony nie ma zwarcia do masy na włączonym zapłonie. Sprawdź, czy na białym masz napięcie z prądnicy podczas kręcenia silnikiem. Czerwony idzie na impulsator. Jeśli jest napięcie na białym i brak zwarcia do masy na zielonym, to znaczy, że cewka zapłonowa "umiera".
za słaba iskra zacznij od świec-ale sprawdż resztę
Brudny kocioł, przepalone rury palnika, żle wyregulowany zawór gazowy lub słaba iskra
na 2 i 3 cylindrze jest bardzo słaba iskra, Jak to niby sprawdziłeś?
Iskry nie sprawdza się na świecy! Poczytaj jak to się robi prawidłowo.
Dziękuję bardzo za sugestię. Fajka jest zdemontowana i został tylko sam przewód w gumowej izolacji a dookoła niego jest ekran, który połączony jest z metalową częścią iskrownika. Koniec druta nawijaliśmy bezpośrednio na świecę. Sprawdzę jeszcze dziś raz czy przy ustawieniu iskrownika bliżej koła będzie jakaś poprawa. 1. Jak sprawdzić to przebicie? Czy...
Słaba iskra i brak wysokich obrotów hmm.... zacznij od przeczyszczenia wszystkich styków instalacji zapłonowej. Wygląda to tak jak by cewka CDI nie ładowała dostatecznie kondensatora w module zapłonowym.
Dobra silnik opanowany ale mam jeszcze jedno pytanie jak to jest z jazdą czymś takim po drogach publicznych ? czy trzeba to rejstrować oc mieć czy coś takiego??.
Spróbuj wymienić świecę. Wlej troszkę paliwa bezpośrednio do cylindra i sprawdź czy odpala.
najpierw to ty sprawdz elektryke czy wszystko dobrze polaczone, a fajke masz dobrze wkrecona ? no i przede wszystkim czy masz dobra swiece
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Kondensator ktoś wcześniej zmieniał bo widac że jest całkiem nowy nic nikt wcześniej nie grzebał prawie koleś się nic nie znal o rozregulował zapłon zmienił kondensa a winna była cewka ja wymieniłem cewkę ale dalej dupa Jeszcze jedno, trzeba sprawdzić jaki to model dokładnie jest. Niektóre samochody miały kabel oporowy do cewki. I teraz czy jest dobrana...
Dietrich WHE 2 24 FF. Problem z zapalaniem gazu. Wygląda na to, że problem dotyczy elektrod. Iskra jest słaba, sam proces co jakiś czas się przerywa, czyli nie ma takiego ciągłego przeskoku iskry, czasem potrafi nie skrzyć przez kilka sekund. Podejrzenie padło na generator zapłonu/iskry. Udało mi się jednak podłączyć zupełnie inne elektrody nie pasujące...
Wymiana świecy zapłonowej nie rozwiąże problemów których przyczyną jest słaba energia iskry układu zapłonowego.
Rozwiązanie wyżej. Wpis tylko dla zamknięcia.
Przewody od świec i same świece ?
Dlaczego kiedy wkładam do kontaktu w listwie zasilajacej wtyczke np. od telewizora to widze czerwona iskre prądu ? Jak włączasz inny odbiornik to zauważalnej iskry nie ma. Łuk występuje zawsze - bo przy każdym odbiorniku załączamy pod napięciem 230V. Kolego intensywna iskra bierze się z tego, że załączamy zasilacz impulsowy. Zasilacz impulsowy ma bezpośrednio...
Jak zauważyłeś sam, stopki przerywaczy się wycierają. Czemu? Bo są zrobione z byle czego. Szukaj starych oryginalnych z czasów komuny. Czasem nowy przerywacz z początku się dociera i później się to stabilizuje. Do smarowania krzywki nie jest tam szmatka, tylko filc który powinien być nasączony odrobiną oleju i to wystarcza nie na 2 minuty, ale na kilka...
Ale ja to już robiłem i ten kabel tez wymieniłem. A czy to może być od modułu?
Przyczyną zalewania może być tylko słaba iskra lub nadmiara paliwa. Jeśli układ zapłonowy i gaźnik jest OK to jest to trochę dziwne. Na Twoim miejscu jescze raz bym rozebrał gaźnik i dokładnie wszystko sprawdził. Może nie dokręciłeś dyszy lub innej części i od drgań poluzowała. Jak byłem nowym użytkownikiem Simka. a było to jakieś 15 lat temu to też...
słaba iskra zapłonowa słaba iskra honda słaba iskra cewka
schemat toyoty verso nadawać president przygasać światła focus
bateria parkside styki naprawa udaru makita
Iskrzenie w wkrętarce Makita - przyczyny i rozwiązania Migający czerwony LED w pompie C.O. Grundfos, Wilo, LFP – przyczyny i diagnostyka