Mierzyłeś rezystancję cewki zasilającej? Powinna wynosić 485Ω ±75Ω. W załączniku serwisówka. Nowy zapłon kosztuje 600 euro...
Oglądając filmik nie wydaje mi się aby problem tkwił w zapłonie. Na krótkiej iskrze miałby problem z odpaleniem, przy wadliwym zapłonie ewidentnie by przerywał lub też strzelał i kichał. Coś słabo wydech słychać, sprawdzałeś jak się zachowuje bez tłumika oraz czy tłumik nie jest zawalony garścią nagaru z mixolu (w szczególności na przegrodzie "sitkiem"...
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
Dasz radę.W pierwszej kolejności potraktuj płynem WD 40 nakrętki mocujące czujniki temperatury a nadtępnie odkręć nakrętki mocujące czujniki.W drugiej kolejności zdemontuj pokrywę [blad] kuchenki który jest mocowany do korpusu po obrzeżu czterema blachowkrętami.Uchyl blad i już jesteś w środku.W komplecie zakupionych iskrowników są sprężyny mocujące...
Witam, jest przy przerywaczu odsrodkowy przyspieszacz zaplonu moze, bo nie wiem ? Jesli jest, to zaplon wg instrukcji - powinien byc 1,5 - 3mm przed 'ZZ' tloka i teraz zalezy od sprezania, jesli fabrycznie silnik mial ok. 7 : 1, czyli byl na benzyne 74 - 80 Oktan, to moglo byc w instrukcji podane np. 4,5 - 5,5 mm maksymalnego wyprzedzenia zaplonu [...
Dlaczego kolega sądzi że przyczyną jest iskra? Objawy wskazują na zubożenie mieszanki czyli problem z gaźnikiem.
Rezystancja cewki w.n. wydaje mi się za małą. Możliwe, że jest strzelona.
jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
Rezystancja cewki zasilającej jest zbyt wysoka. Z pewnością ona jest przyczyną problemów, ale dla pewności sprawdź maksymalną długość iskry z samego przewodu WN i podstaw inny sprawny cewkomoduł o ile takowym dysponujesz.
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Do wymiany generator iskrowniczy, na pewno, nie ma sie co zastanawiać, nie jest taki drogi http://www.czesciagd.pl/product_info.php...
Zdejmij tłumik i zobacz jak wygląda tłok i pierścienie jeśli nie będą miały rys świadczących o zatarciu lub zużyciu to masz zabrudzony gaźnik, uszkodzone uszczelniacze na wale lub inną nieszczelność.
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
Wymień przewody zapłonowe Obstawiam to samo. Najlepiej kupić koszulki termokurczliwe i założyć dwie warstwy na przewód. Jak się uspokoi to tak zostawić.
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
Jeżeli metalowa obudowa będzie odizolowana, to nie będą działać czujniki. Można sprawdzić ESS, miernikiem. Sprawny, zachowuje się jak zwykła dioda (przewodzi tylko w jedną stronę).
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Prawdopodobnie zakłócenia od zapłonu. Załatw sobie np dobry wychyłowy.
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
Układ złożony na "pająka" nie działa. Czasem przeskoczy nieduża iskra. Czy ten układ jest poprawny ? Co do schematu poprawny, wartości elementów moga być niewłasciwe, w szczególności kondensator musi byc dobrany do indukcyjności.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Słuchaj-jest słaba na jednym kanale cewki,czy na obydwu?
Możliwe że jest cewkomoduł od razu wychodzi z tego przewód WN (niewymienny) takie cuś http://obrazki.elektroda.net/30_11920351...
milioon procęt źle złożony rozrząd ,daj do kogoś kto ma blokady a nie mazak. Mazak po zerwanym pasku? :)
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Słabo szukasz. http://elektroworld.info/modules.php?nam... Może ten sam moduł? http://www.electronicskb.com/Uwe/Forum.a... Tutaj wyjaśnia się, że to jest tyrystor TIC106N. To by się po części zgadzało, ma on 10 razy mniejszy prąd bramki niż BT151 (a nie napięcie...
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Witam Wymień końcówki masy pod aku,są wsuwki i oczka taka listwa .Najlepiej zalutuj cyną nowe i przykręć nową śrubą.Powinno pomóc,bo to stały temat Fiatów Pozdrawiam
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Samego trafka nie dokupisz. Dysponuje płytkami tego modelu jak coś to priv. Ale sprawdź najpierw czy blok mocy chodzi bo jak nie to jonizator na pewno nie będzie chodził. Trzeba zmierzyć napięcie na bloku mocy (uwaga jest dość wysokie) w trakcie włączania palnika plazmy.
Może to ci się przyda jest to peugeot od 2000R---
Pin na kole zamachowym był ułamany
Witam, podstawa przerywacza, ta nieruchoma - czyli 'kowadelko', jest caly czas na masie. Tylko 'mloteczek' - ten ruchomy element raz sie 'zwiera / raz rozwiera' od masy i wtedy przeskakuje iskra na swiecy - to musisz sprawdzic sam styk na 'mloteczku' po rozwarciu, zeby miernik nie 'brzeczal'... Bo jak przykladasz sonde do 'kowadelka' - to zawsze miernik...
za słaba iskra zacznij od świec-ale sprawdż resztę
Nie widzę przebiegu iskry.
W tych opryskiwaczach padają cewki i niestety nie idzie już ich nigdzie dostać ale idzie go uratować montujesz cewkę ładowania od simsona platynki ona ma takie blaszki odpilowujesz je ona wtedy taka waska jest jeden otwór w tej tarczce wiercisz nowy i pasuje i podlaczasz ja pod przerywacz kondensator dajesz od malucha z tym kabelkiem dajesz go na zewnątrz...
Tam masz 3 przewody na cewce. Sprawdź, czy zielony nie ma zwarcia do masy na włączonym zapłonie. Sprawdź, czy na białym masz napięcie z prądnicy podczas kręcenia silnikiem. Czerwony idzie na impulsator. Jeśli jest napięcie na białym i brak zwarcia do masy na zielonym, to znaczy, że cewka zapłonowa "umiera".
Brudny kocioł, przepalone rury palnika, żle wyregulowany zawór gazowy lub słaba iskra
Sprawdż czy elektroda jonizacyjna jest dobrze ogrzewana bo wyłączenie może następować z przyczyny słabego prądu jonizacji. brak ponownego zapłonu może wynikać ze zbyt dużej odległości między elektrodami. [słaba iskra]
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Sprawdż wszystkie przewody czy są dobrze i prawidłowo podpięte. Z opisu wynika że po iskrze powinien nastąpić zapłon, może zakręcony masz gaz lub zbyt słaba iskra.
Witam posiadam skuter peugeot streetzone 2t 2019. Iskra zrobiła się bardzo słaba. Wymieniłem świece skuter odpalił na 2 minuty i zgasł. Znów na nowej swiecy jest słaba iskra. Pomocy
Mercury 50KM 1996 cyl słaba iskra, paliwo, nie odpala, nie wiem co robić Jest paliwo, jest iskra, ale jest słaba, nie wiem o co chodzi, nie odpala
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ?
Słaba iskra i brak wysokich obrotów hmm.... zacznij od przeczyszczenia wszystkich styków instalacji zapłonowej. Wygląda to tak jak by cewka CDI nie ładowała dostatecznie kondensatora w module zapłonowym.
Spróbuj zastosować 680 nF. Też powinno działać. A jeśli pojemność okaże się zbyt mała, to będzie słaba iskra, i przeskoki iskry będą z wyższą częstotliwością, wtedy trzeba będzie zastosować jednak kondensator o większej pojemności. Napięcie będzie ok.350V... ...Napięcie to pewne: Tu maksymalne napięcie, do jakiego będzie ładowany kondensator, wynika...
Dziękuję bardzo za sugestię. Fajka jest zdemontowana i został tylko sam przewód w gumowej izolacji a dookoła niego jest ekran, który połączony jest z metalową częścią iskrownika. Koniec druta nawijaliśmy bezpośrednio na świecę. Sprawdzę jeszcze dziś raz czy przy ustawieniu iskrownika bliżej koła będzie jakaś poprawa. 1. Jak sprawdzić to przebicie? Czy...
jak napisz dokładnie bo zielony jestem
To jest magneto, zabytkowe urządzenie wytwarzające iskrę w silnikach spalinowych. W dzisiejszych czasach można je spotkać tylko w starych tłokowych silnikach lotniczych. Nie ma typowej cewki WN. Naprawa tego urządzenia w dzisiejszych czasach jest wręcz niemożliwa ze względu na brak dostępności części zamiennych. Można założyć drugie magneto, jeżeli...
Sprawdzę, a tak pytam bo napiecie na końcówkach a i b po zdjęciu przewodów z cewki to ok 2,6V przy kreceniu kluczem elektrycznym i odkręconej świecy. To chyba trochę za mało i może dlatego słaba iskra.
http://obrazki.elektroda.pl/3434874400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3434874400_1...
Nie rozumiem "nic zero nawet iskra słaba", to znaczy, że nie ma iskry, czy jest słaba? Jak nie ma, to możliwe, że odłączył się/urwał czujnik położenia wału.
Iskry nie sprawdza się na świecy! Poczytaj jak to się robi prawidłowo.
Teraz rezystancja wynosi 198Ω. Mierzyłem między lutem na korpusie a lutowanym połączeniem drutu z cewki i czerwonym przewodem. Tranzystor też sprawdzałem (współczynnik hfe) pokazywało albo zero, albo 1.
dziwne, iskra może wyglądać na słabą bo nie działa alternator, ale wazne ze jest, jak jest iskra i paliwo to musi zapalić. Ręka mokra?
Albo iskra jest zbyt słaba.
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
Sprobuje choć obawiam się że mnie krew zaleje i oddam do naprawy, ale zrobię pierw wszystko, bo właśnie sprawdzałem i po ciemku widać iskrę ale jak pisze jest słaba i nie za każdym pociągnięciem linki :(
Witam, czy udało się znaleźć rozwiązanie problemu?
Jeśli w układzie zapłonowym Twego pojazdu jest tzw. impulsator, to sprawdź jego zamocowanie tj. odległość od koła zamachowego/magnesowego. Zalecana jest ok. 0,3 mm (np. grubość żyletki), w każdym razie nie może ocierać o koło magnesowe. Sprawdź też jego oporność, która w sprawnym wynosi około 130-140 Omów.
Spróbuj wymienić świecę. Wlej troszkę paliwa bezpośrednio do cylindra i sprawdź czy odpala.
No nie wiem co chcesz udowadniać budując prototypowe DC-CDI. Równie dobrze można się pobawić gotowym chińskim modułem DC-CDI. Jeśli chcesz wykluczyć cewkę WN — podłączasz ją do innego sprawnego skutera, motocykla i sprawdzasz czy iskra ma odpowiednią długość. W ogóle sprawdzałeś długość iskry z samego przewodu WN?
jak iskra jest to raczej jest dobra takie skuterki juz nie walą takiej iskry jaki kiedyś romety na świecach iskry lecz to im wystarcza. Jaki tam masz silnik bo nie znam wszystkich nazw chińczyków. 4 suwowy czy 2 suwowy? Czy taki czy taki to chinczyki znam na wylot.
https://www.youtube.com/watch?v=qMzvTN5j... Co byś powiedział? Iskra występująca trzystanowo: brak, słaba, mocna. Do tego efekty w postaci strzałów. Założyłem drugi gaźnik, problem minął. Powodem było przytkanie się gdzieś po długim postoju. Jeśli nie wiesz co to warunki panujące w cylindrze, to radzę poczytać. Warunki potrzebne do zapłonu - trójkąt...
najpierw to ty sprawdz elektryke czy wszystko dobrze polaczone, a fajke masz dobrze wkrecona ? no i przede wszystkim czy masz dobra swiece
Wymiana świecy zapłonowej nie rozwiąże problemów których przyczyną jest słaba energia iskry układu zapłonowego.
problem tkwił w płycie sterującej, wymieniłem ją na inną i wszystko było w porządku!
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
Napewno to jest cewka zaplonowa to jest standart w lanosach .
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
na 2 i 3 cylindrze jest bardzo słaba iskra, Jak to niby sprawdziłeś?
Mercury 50 KM, 1996 r, 3 cyl, dwusuw. Silnik nie odpala, pływałem w zeszłym tygodniu, nagle zasłabł, jakby się zalewał, dopłynąłem do brzegu, stwierdziłem, że świece zapłonowe, kupiłem nowe, iskra jest, ale jest strasznie słaba, paliwo jest, pomoże ktoś, nie wiem co robić.
Przekręć kolo magnesowe, tak aby magnesy były naprzeciw cewki i wtedy zmierz odległość.
Witam Z powodu nie podawania oleju postanowiłem rozebrać moją wysłużoną pilarkę. Zawsze odpalała i na obroty się wykręcała. Przy okazji postanowiłem ją dokładnie wyczyścić więc zdemontowalem cewkę zbiornik itp żeby cały syf oczyścić i trochę odświeżyć tłumik. Po skręceniu pilarki iskra pokazuje się tylko gdy zakręcę magnetem że pomocą wkrętarki ( wysokie...
Pokrywki wymienione nic to nie dało. Czy możliwe jest że mimo iz generator daje iskrę to jest ona za słaba i przez to problem z odpalaniem.
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Rycho T ma rację. Mniej dyskutuj więcej rób i informuj o postępach. Sprawdź co zalecił ci Rycho T oraz ... Simmeringi na wale też. Coś mi to wygląda na lewe powietrze lub wciąż za słabą iskrę, która przy zubożeniu mieszanki nie może jej już zapalić. W ogóle ten silnik wygląda jakby jakiś huragan po nim przeszedł. Pewnie jescze wiele rzeczy będzie musiał...
Ale ja to już robiłem i ten kabel tez wymieniłem. A czy to może być od modułu?
Pacjent Merkury ME30ML (Tohatsu) Słaba iskra, na dolnym cylindrze zanika całkowicie. Jaki może być powód (cewka)? Próbowałem wymienić przewody WN ale mocno siedzą w cewce. Czy to jest rozbieralne?
Według mnie laika, wygląda na za niskie napięcie, a właściwie za duże spadki napięcia na zasilaniu modułu zapłonowego lub coś w samym module. Zacząłbym od tego pierwszego. Doraźnie powinno pomóc zmniejszenie przerwy na świecach.
Dobra silnik opanowany ale mam jeszcze jedno pytanie jak to jest z jazdą czymś takim po drogach publicznych ? czy trzeba to rejstrować oc mieć czy coś takiego??.
I co u Ciebie wyszło? Mam podobny problem i wszystko co pisali koledzy wyżej już zrobiłem a dalej jest bardzo słaba iskra.
Dzień dobry, mam kłopot z iskrą w piecu olejowym de Dietrich . Ewidentnie jest za słaba i przerywa przy rozpalaniu , po odpaleniu zapalniczką ;)wszystko chodzi ,także reszta elementów jest sprawna .. Elektrody wyczyszczone podoginane , ale iskra jak erekcja po 90 tce
Nie wiadomo jaki to dokładnie silnik - pewnie z elektryczną przepustnicą BBY, tak z elektryczną. Bez diagnostyki, można sobie gdybać. Naturalnie, że najlepiej zacząć od kompa Jedyne czym pachnie, to kosmiczną bzdurą. Ok. źle się wyraziłem. Na myśli miałem słabą iskrę. I tak założę się, że źródło będzie w zapłonie.
przerwa jest dobra tylko ze ta iskra słaba jest nie jest taka jak była zawsze wyraźna...
Można spróbować sprawdzić iskrę na cewkomodule od Piaggio, lecz nie gwarantuję że nie zostanie on uszkodzony przez uszkodzony stator. Taki cewkomoduł od Piaggio niezbyt nadaje się jako zamiennik cewkomodułu PVL (brak ogranicznika napięcia). Ale jak wcześniej napisałem, problem jest z cewką zasilającą na statorze. Przy zwarciach międzyzwojowych generowane...
Jak zauważyłeś sam, stopki przerywaczy się wycierają. Czemu? Bo są zrobione z byle czego. Szukaj starych oryginalnych z czasów komuny. Czasem nowy przerywacz z początku się dociera i później się to stabilizuje. Do smarowania krzywki nie jest tam szmatka, tylko filc który powinien być nasączony odrobiną oleju i to wystarcza nie na 2 minuty, ale na kilka...
Przewody od świec i same świece ?
Witam, wymień kabel wysokiego napięcia, uszkodzona może być też sama "fajka", silna iskra zapali mieszankę w każdym cylindrze, więc problemu nie będzie stosując inny układ zapłonowy
Niech Pan sprawdzi czy nie ma zapchanego wydechu (okna w cylindrze), jeżeli nie to proszę na krótko odpalić silnik bez wydechu i sprawdzić jak się wkręca. Jeżeli to nie pomoże to o ile to jest silnik 2t 1. odłączyć filtr powietrza od gaźnika zasłaniać ręką część gaźnika dodawać gazu sprawdzić efekty. (sztucznie zwiększona dawka paliwa) 2. Zakręcić kranik...
Witam Jutro biorę się za naprawę skutera kingway coliber Problem polega na tym że motor nie chce odpalić, iskra jest ale słaba proszę o podpowiedzi co pierwsze sprawdzić (napewno cały układ CDI) i jak sprawdzać poszczególne elementy posiadam miernik uniwersalny i w miarę dobrą wiedzę jednak ostatnio naprawiałem motor kilka lat temu i były to popularne...
Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Zapłon DC-CDI wymagający akumulatora był stosowany w skuterach Yamaha od 2004 roku, a ten BWS to stary model z początku lat '90 który posiada zwykły zapłon CDI który nie wymaga akumulatora. Problem z odpalaniem na ciepłym może mieć kilka powodów. W starym statorze może zaczynać padać cewka zasilająca lub cewka WN skutkująca słabą iskrą (długość). Zużycie...
uszkodzona cewka wn problem rozwiązany
Napięcie w świecy na rozruchu wynosi od 0.5 do 1.3 v w innym motocyklu gdzie iskra jest fioletowa i napięcie wynosi 3v. Zabrudzony gaźnik, brak kompresji i zużycie gładzi cylindra, tłoku, pierścieni wykluczam ponieważ wszystko po regeneracji. Na 100% jest za słaba iskra i szukam co jest tego powodem. Tak świeca jest mokra, Lewe powietrze odpada wszystko...
A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
iskra słaba astra słaba iskra słaba iskra zapłonowa
sonda piekarnika amica instrukcja radia mondeo ustawienie taśmociągu
zasilanie festynu zamrazarka przekaznik
Vivanco TVA 302 - Aktywna antena wewnętrzna DVB-T/T2 Migające kontrolki w ekspresie DeLonghi - przyczyny i rozwiązania