W tym aucie nie ma pompki paliwa....
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
elektrykę wymieniłeś więc sprawdź filtr powietrza i paliwa (możliwe że jest zapchany i nie podaje odpowiedniej iliści paliwa).
Możesz przeprowadzić próbę wykorzystując kondensatory przeciwzakłóceniowe montowany jak najbliżej pompy.
zbyt niskie ciśnienie paliwa będzie powodowało że paliwo nie będzie prawidłowo rozpylone co utrudni zapłon
Zbyt duża dewiacja ciśnienia paliwa na szynie CR.
zobacz czy przepustnica się nie przycieła i czy wszystkie uszczelki w układie dolotowym są w porządku. Jeżeli silnik wchodzi aż na 5000obr to musi gdzieś tego paliwa zassać więcej.
DOBRZE CI POWIEDZIELI TO STEROWNIK POMPY
Witam. Myślałem że jest ich na pęczki ,a tu kicha tylko chińczyki ,tu masz link do twojego urządzenia https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/pom...
Nie dochodzi zasilanie na pompę paliwa, co jest tego przyczyną? Jeżeli samochód zapali na innym zasilaniu dołączonym do pompy paliwa.
To pozostaje pompa paliwa.
mam wersję z silnikem rovera
Co do nierównych obrotów to przyczyn może być wiele, musisz podnieść maskę i trochę umazać łapki. Kiedy był wymieniany chociażby filtr paliwa, ogólnie serwis kiedy był robiony itd itp. A co do tej chłodnicy, jest to chłodnica paliwa powracającego do zbiornika.
Razem z pompą
Witam. Jeśli ciśnienie paliwa jest ok.,mierzone przy listwie wtryskowej to sprawdż czy wtryskiwacze benzynowe mają zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka i póżniej podczas kręcenia rozrusznikiem czy jest impuls na nie z komputera / sprawdzaj kontrolką zrobioną z diody led /
Gdzie niby te "dziwne objawy"? Przecież tam ewidentnie brak paliwa.
ciśnienie ma po 9 bar, ciśnienie paliwa jest ok. w jaki sposób mogę sprawdzić regulator ciśnienia paliwa na listwie??
Najczęściej pompką steruje komputer sterujący silnikiem. Pommpka jest załączana na chwilkę po przekręceniu zapłonu, a potem dopiero gdy otrzyma sygnały o obracuniu silnikiem ( np. z zapłonu). Są jednak rozwiązania gdzie zasilanie na pompke idzie tylko przy obracjącym się silniku. Nie wiem - może w polonezie jest jakoś inaczej.
no to w tym przypadku szperałbym po masie od licznika (też kiedyś niepodpiąłem), a potem w pływaku. Z tego co pamiętam jak się pływak odepnie to też na maxa leci. Rover to właściwie ta sama konstrukcja co honda w takich podzespołach
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
W moim Roverku (identyczne objawy) powodem była uszkodzona kopułka i palec rozdzielacza (chociaż przy sprawdzaniu na kablach na szybko iskra była, ale nie dawała zapłonu :cry: ). Warto też sprawdzić cewkę "WN".
Czy jest LPG i jakie ciśnieni paliwa.
Witam. Mam problem z lokalizacją przekaźnika pompy paliwa w Rover 400/97r/1.4 Miałem problem z immobilaizerem-to udało mi się rozwiązać i teraz nie mam napięcia na pompce paliwa. Może ktoś by mógł mi pomóc. Dzięki.
Sprawdzałeś czy nie zadziałał przypadkiem wyłącznik zderzeniowy? On odcina zasilanie pompy paliwa. Jest za konsolę środkową na wysokości łydki kierowcy. Trzeba go wcisnąć.
Nie ma takiej opcji. Może nie sprecyzowałem, ale kupiłem kompletną pompę, która nie buczała na początku po zamontowaniu, pięknie dawała ciśnienie. Działała ciągle przy chechłaniu przez długi czas ale uwaliła się po tym jak samochód zapalił, pochodził i został zgaszony. To jest najbardziej zastanawiające. Rozumiem że od kręcenia mogłoby coś tam paść,...
Mam pytanie, czy samochód Rover 200 (wersja w dieslu 2.0 SDI), jest dobrym wyborem i opłaca się go kupić (chodzi o awaryjność i zużycie paliwa)?
Mam książkę napraw Poloneza, jest tam również rozdział o Roverze, spojrzę i dam znać. Narazie te podrdzewiałe śrubki spryskaj Unizolem, albo jakimś innym sprayem, żeby trochę puściły. Spojrzałem i jest tak: Pompa w zbiorniku do Rovera jest umieszczona z boku zbiornika pod przykręcaną pokrywką, po prawej stronie, patrząć od tyłu samochodu. Żeby dostać...
Witam.sprawdzanie zacznij od pompy paliwa
jak paliwo jest bo zbiornik mam wyjęty z samochodu.
Powodem był źle dobrany filtr paliwa.
też mam to samo i sprawdziłęm nie da się zamienic przwodów ani położenia czujnika w zbiorniku więc albo się programuje albo jest inny czujni w zbiorniku
Alarm którgo już być może nie ma, a przewody pocięte zostały. jakiś przekaźnik, zawór dodatkowy paliwa.
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
A pompa paliwa działa? :)
Kod ten oznacza Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa Pada sonda Lambda. Sprawdź jak pracuje sonda
Zawór stop/immobiliser/etc sprawne/dzialajace :?:
Nie, stała praca pompki nie jest normalna, głośno też nie powinna pracować, fakt, że w tym aucie do najcichszych nie należy to inna sprawa.
Mogło dojść do przerwy pomiędzy przekażnikami a wyłącznikiem bezwładnościowym pompy paliwa
Ok sprawdzę to też tylko czy bez kanału da się coś zrobić?Myślałem też żeby sprawdzić pompę paliwa tylko ponoć bardzo cięzki dostep jest ,trzeba odkrecac zbiornik paliwa
Witam jestem elektrykiem samochodowym ale nie chodzi mi o naprawy cudzych aut tylko mojego sportowego poloneza :) nie dawno założyłem ze szrotu nową pompe paliwa jest sprawna i ciśnie 6 barów :) ale to tak na marginesie, pewnego dnia jechałem do roboty na gazie bo regulowałem gaz i chciałem sprawdzić ile spali noi gaz się skończył przełączyłem na benzyne...
Filtry byly wymieniane wlasnie niedawno , po wymianie bylo wszystko ok przez jakis czas az zaczely sie klopoty z pompa paliwa .
To nie jest przycisk immo tylko bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Trzeba wyjąć ze starego silnika czujnik położenia wału i je podmienić. Powinno być ok.
Przekaźnik obok komputera, lub sama stacyjka.
Po zgaśnieciu świece są suche ,mam pytanko co do ciśnienia paliwa czy to co podałem jest ok.Ciśnienie mierzyłem na wyjściu powrotu paliwa.
Pierwsza myśl też taka była! Ale jeżeli mam odpiętą kostkę od pływała podana dodatkowa masa na kostkę i zmostkowane przewody w kostce to wskaźnik powinien drgnąć lub kontrolka zgasnąć...
Wina byl przekaznik pompy paliwa dziekuje za podpowiedzi zamykam temat !
Też myślałem że to chyba pompa, ale nie wiedziałem gdzie jaj szukać. Pod tylną kanapą jest klapka , ale po odkręceniu nic nie ma. Czyli trzeba chyba zwalić zbiornik paliwa?
Jeśli chodzi o zachowanie się pompki paliwa, to chyba normalne zachowanie w każdym samochodzie, że jak napompuje odpowiednie ciśnienie paliwa to się wyłącza.
A odkad halla sprawdza sie omomierzem? Oscyloskop w lape i sprawdx zasilanie na halla i jaki daje sygnal. jakie cisnienie paliwa?
Nie „podlejesz” większą ilością paliwa. Jak mieszanka będzie za bogata to sterownik zmniejszy automatycznie ilość paliwa używając korekt krótko i długoterminowych. W skrajnym przypadku zanotuje błąd, zaświeci check i przejdzie w tryb awaryjny.
czego niema jak nie pali? iskry, cisnienia paliwa, otwarcia wtrysków?
A pompa paliwa działa słychać ją?
Ja stawiam na słabe ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
Pierwsza sprawa trzymaj przynajmniej 1/2 zbiornika paliwa-to takie moje zalecenie. 2 sprawa gas go na benzynie. Mozesz miec cos niesczelnego ( np zaworek zwrotny). W jakim stanie sa filtry paliwa?
Silnik kreci lecz nie odpala gdy podam plak lub dezodorant do dolotu odpali pokręci 5-15 sekund i zgaśnie. Co może być przyczyną? Pompa paliwa podaje paliwo.
Co jakiś czas jest załączany proporcjonalnie do obrotów i wypuszcza opary paliwa do gardzieli.
Nie, nie prawda. Czym innym jest odsysanie oparów paliwa, czym innym jest wyrównanie ciśnienia w zbiorniku. Jak się uprę, oczywiście tworząc sztuczne warunki to wypalę cały zbiornik paliwa a odsysanie oparów nie zadziała. EVAP działa tylko przy określonych ściśle warunkach. Nigdy nie był po to projektowany, żeby redukować podciśnienie narastające w...
Dziwne pytanko :?: A jak mają się filtry :arrow: paliwa i powietrza...
Sam to sprawdź,bo tu nikt ci z fusów nie wywróży.pozdr.
Regulator do wymiany, nieszczelna membrana. Wężyka tam nigdy nie było, po prostu zastosowany taki jak w benzyniakach gdzie jeszcze podciśnienie do niego idzie.
Sprawdź ciśnienie paliwa , myślę że pompa paliwa padła
Ja mam Rover 414 i mam ten sam problem, wymieniłem pompę, kopułkę i palec, świece i filtr paliwa i nic dalej to samo, czyli nie zapala. Czekam na jakieś wskazówki co może być?
Co z immo? Jakaś diagnostyka?
Sprawdź ładowanie.
Pompa paliwa w zbiorniku niskociśnieniowa, a pod maska na grodzi wysokociśnieniowa. Koniecznie sprawdź obie.
Zmostkuj przekaźnik pompki i zobacz czy odpali.
roverek stal 2 msc bez akumulatora i nic mu sie nie dzialo podpiąłem aku i zapalil od strzala. wiec wykluczam immo. pytalem wczesniej czy gdy mogułó zaplonowy jest zepsuty to pompka paliwa z tego powodu tez moze nie dzialac? i jak dostac sie do pompki paliwa???
Filtr paliwa wymieniany 3 miesiące temu wraz ze wszystkimi płynami i filtrami. Neguje, ponieważ mulenie i szarpanie występuje tylko na zimnym silniku i przez okres około 10 sekund i przy około 300 metrach. Przed i po jest wszystko ok tak samo jak już silnik się nagrzeje to nie ma problemów aby go wkręcać. Z tego wnioskuje ze ma dostatek paliwa.
Jak Ci się nie włącza ssanie automatyczne to masz uszkodzony czujnik temperatury silnika. Sprawdź obroty po odpaleniu - na zimnym silniku powinny być około 1100 a po zagrzaniu około 850. Uszkodzony czujnik też wpływa na odpalanie - zimny silnik powinien dostać większą dawkę paliwa
hmmm. Stanowisko do kontroli wtryskiwaczy wyglada nastepujaco: szklana menzurka o pojemnosci ok 100cm3 , zrudlo zasilania ok12v, pompka elektryczna paliwa utrzymujaca stale cisnienie ok 3 atm i stoper pomiar wykonuje sie nastepujaca: na wtryskiwacz podajesz cisnienie paliwa i podlaczasz do wtryskiwacza na moment napiecie pomiar wykonujesz najpierw wzrokowo...
Witam. Ponawiam moją prośbę o pomoc.
Witam. Mam problem z Roverem 400 1.4i. Mianowicie po odpaleniu chodził jakieś 5 sekund i zgasł. Dolewałem paliwa do baku, wlewałem mu bezpośrednio w gardziel, pchałem i nic nie pomogło. Może ktoś potrafi pomoc ?
na gazie czy benzynie?? Jesli na gazie to moze byc kwestia sondy lambda a jesli na benzynie to pierwsza rzecza jaka bym zrobił to wymienił filtr paliwa...
Na początek spróbuj wcisnąć przycisk od wypadkowego odcięcia pompy (znajduje się on pod maską prawa strona podszybia). Ponadto pompa sterowana jest przekaźnikiem, a więc sprawdź go i sprawdź bezpieczniki także te pod maską. Pozdrawiam!
Taka pompka się nada? https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-w...
Wskazówka wskaźnika paliwa ma nie upadać po wyłączeniu zapłonu.
Może leje któryś wtryskiwacz. Wyciągnij listwę paliwową z wtryskiwaczami i do każdego wtryskiwacza przyłóż 4 identyczne naczynia, następnie zakręć silnikiem na ok 30 s. i porównaj ilości paliwa w naczyniach. Jeśli w którymś naczyniu będzie znacznie więcej paliwa znaczy, że on leje. Wykonaj pomiar najlepiej na zimnym silniku (zwiększone dawkowanie paliwa)
A gdzie ten przekaźnik co kolega pisze? gdzie są wogóle te przekaźniki? gdzieś pod maską szukać? czy pod kierownicą?? Jestem zielony wiec sorka za głupie pytania;)
Sprawdzić warto, ale jeżeli brałby lewe powietrze to by nierówno pracował na wolnych obrotach. Spróbuj go przycisnąć dobrze na 2 biegu. Filtr paliwa wymieniałeś?
sprawdź obwód zapłonowy świece ,kable jak będzie ok sprawdź jakie masz ciśnienie paliwa . Jak sprawdzisz napisz.
Bezpieczniki sprawdzane chyba już z 10 razy, przekazniki drugie założone, auto wcześniej paliło z benzyny jak i z gazu, jazda płynna i praca silnika bez zarzut. Masy wszystkie prawie sprawdzone i wyczyszczone
Wciśnij wyłącznik bezwładnościowy .
Możesz to zrobić sam pod warunkiem że jesteś dokładny , cierpliwy i nie trzęsą Ci się ręce. Delikatnie ściągaj ''dekielek'' bo pod spodem są sprężynki które musisz odczepić i zapamiętać ''jak były''. Tam nie ma żadnych sprężynek. Możesz ściągać, ale musisz mieć komputer do ustawienia dawki paliwa.
Stare auto, więc zdecydowanie warto sprawdzić, czy układ wspomagania jest w pełni funkcjonalny i sprawny. Być może to jedyna przyczyna opisanego problemu? No i napisz jeszcze jakie masz w tej chwili opony. Być może są bardzo szerokie, miękkie i faktycznie stawiają zbyt duże opory? Ponadto, węższe opony (poza mniejszymi oporami przy skręcaniu) przyczynią...
Musisz zestroić pilota spowrotem z centralką od immo , wyje bo immo jest nie rozłączone przy pomocy pilota i zabezpieczenie jest tak zrobione ze rozrusznik nie dostaję napięcia. Nawet go nie odpalisz a jeśli obejdziesz to nawet przy pomocy kilku kabli , jest także zabezpieczenie na pompie paliwa. Tutaj masz wszystko na ten temat [url=http://www.roverki.pl/article.php?s...
pompa paliwa może daje za słabe ciśnienie, albo przewody zapchane.... bo rozumiem że na lpg nie jeździsz
witam z czystej ciekawosci bezwładnosciowy nie był tylko w 1.4 rover
Wszyscy sprawdzacie druga sonde, a co z pierwsza? I co z analiza spalin? Druga sonda nie ma zadnego wplywu na prace silnika. Jezeli druga stoi, to swiadczy o ubogiej mieszance. Jezeli prysniesz mu zmywacz do gaznikow, to powinno sie wzbogacic i obydwie sondy powinny zareagowac. Tzn skoczyć w okolice 1 V, czyli na bogato. Co z cisnieniem paliwa?
No to trzeba obejrzeć świece i to będzie krok do przodu.
To ciekawe. Bo najpierw autko przestało pracować na wszystkie gary a dopiero potem po czym zgasło Czyli jeszcze chwilę chodziło nie paląc na żaden cylinder? Jakaś diagnostyka była przeprowadzona? Inne sprawdzenia?
Udało się odpalić ale po ok minucie pracy po odpaleniu zaczelo dymić jak batory,po czym było słychać ze już nie podaje paliwa(chodził tylko wentylator)
Jak i gdzie podłączyć immobilizer dwa obwody w Rover 75 silnik2000cm benzyna , z 2000 roku Prosze o pomoc. Gdzie zrobic odciecie pompy benz. Jakie kabelki i gdzie ich szukac.
Pompa paliwa spr, przepustnice i skład mieszanki.
Witam! Chciałbym się dowiedziec gdzie znajduje się czujnik położenia wału korbowego w polonezie z silnikiem rover 16v. obajw jest taki że poprostu nie odpala i wtryskiwacze nie podają paliwa.
Sprawdzales? - to "gasniecie" przy 90 C pojawia sie przy jezdzie na bezynie czy na gazie? czy jest niezalezne od rodzaju paliwa
Trochę ogólnikowy opis i mało działań. Ale w takiej sytuacji zabierałbym się za mierzenie/sprawdzanie napięć na instalacji. Być może spadek napięcia na elektrozaworze paliwa powoduje ograniczenie zasilania w paliwo.
Temat zamykam, samochód sprzedany, im więcej jeździłem tym lepiej odpalał - prawdopodobnie zanieczyszczone wtryskiwacze benzynowe
Ale jak to możliwe ? Przy wyciągniętych kluczykach nie świecą, w pozycji 2 już świecą. Gdy zgaszę auto to świecą i tak po 2min gasną czyli prąd zanika. Tym bardziej że masa z karoserii jest brana więc jak bym się pod masę podpiął to by w ogóle nie było reakcji. Ogółem w tycznie mam tak: 1. Przewód GND 2. Sygnał do 2 wtrysków (1 i 4) 3. Przewód do 2...
Javoreczek Thank you!
alarm i imobilaizer można rozkodować ze stacyjki, specjalnym kodem podanym przez producenta ( przy zakupie samochodu gościu musiał dostać ten kod ) wygląda to tak ( dokładny opis jest w instrukcji użytkownika ) że wkłądasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz odpowiednią sekfencje np 1 do przodu/ w tył/ dwa razy do przodu/ raz w tył miałem kiedyś 416 i...
filtr paliwa rover pompa paliwa rover pompka paliwa rover
klonowania dysków świetlówka świeci słabo ekspres delonghi uszkodzony spieniacz
mobilus martwy silnik mobilus maret
Opel Astra H 1.6 XER - Problemy z odpalaniem za drugim razem Brak płynnej regulacji wentylatora w kotle PID