Bezpiecznik aparatu zapłonowego spradziłeś?
a może by tak najpierw sprawdzić cewke zapłonową :roll:
Ale silnik caly czas krecil? Jaki masz tam uklad zapłonowy?
A jak tam świeczki zapłonowe?
Poszukuje pilnie schematu zapłonowego rover 45 w benzynie na pełnym wtrysku, z góry dziękuje. Temat poprawiłem.
Sprawdź czy ma iskrę i czy dobrze podłączyłeś kable zapłonowe.
czy powodem tego może być przestarzały palec aparatu zapłonowego?
wymień świece i przewody a jak nie pomorze to już pada cewka zapłonowa
dzięki, temat zamknięty. ;)
Na początek sprawdz dobrze układ zapłonowy
Cewka zapłonowa.
po odpieciu kabli zapłonowych zapalił na 2sek No to już normalnie czary..
Na początek zmień mechanika. A co można sprawdzić : -na początek rozłączając poszczególne przewody wysokiego napięcia do świec zapłonowych sprawdzić na którym cylindrze nie pali. - jak określisz który cylinder nie ma spalania to podmienić świecę zapłonową, przewód zapłonowy itd Czyli sprawdzić cały układ zapłonowy.
Cokolwiek włożysz będzie jeździć.
Strumięń świadomości. Cewka jest okey, tylko siada moduł.
Profesjonalizm tego forum mnie powalił... Przyczyną okazał się palec rozdzielacza.
mam roverka z oznaczeniem silnika z tego co mi widomo f20z1. Uszkodził mi sie aparat zapłonowy a nie mam na nim symbolku, odpadał ta naklejona karteczka i nie mogę go teraz dostać. Wiece możę czy w tych silnikach występują rodzaje czy wystarczy zamiennik od takiego samego modelu z tego roku? O nowym powiedzieli w sklepie ze mogę zapomnieć :(
witam .Mam problem ,Auto Range rover 4.6 HSE ,Po instalacji Bingo M , Bingo M po probie przelaczenia na gaz automatycznie wraca na benzyne ,nie slychac cykniecia elektro zaworow ,elektro zawory sa sprawdzone ,gdzie moze byc przyczyna ?. Program bingo M 4.1 odczytuje sonde lambde ,Tps,temperature,obroty,w aucie jest cewka zaplonowa ASSEMBLY - ERR6269,brak...
dzięki kolego. ale czy taka przerwa może być dla gazu
No ja miałem podobny problem w kadecie na gaźniku, też gdy jeździłem na gazie to przy gwałtownym dodaniu gazu silnik się dławił. U mnie był problem z aparatem zapłonowym i kablami.
witam. miałem też problemy z kontrolką poduszek powietrza. zwiedziłem kilkunastu mechaników włącznie z serwisem w KOMORNIKACH pod poznaniem i nie poradzili sobie z tym problemem,gdyż jak się okazało wszystko jest ok a kontrolka świeci. trafiłem wkońcu na pewnego magika, po opowiedzeniu mu o tej przypadłości i zabiegach specjalistów doszedł do wniosku...
A w jakim stanie jest moduł zapłonowy z tego co pamiętam to tam powinien być.
problem jest tego typu, ze sygnały z tego modułu zapłonowego są za krótkie aby licznik zaczął cokolwiek wskazywać, więc chcę wydłużyć i zsumować impuls z dwóch modułów
Prąd z cewki zapłonowej ci ucieka na masę I nie ważne kto sprawdzał kable .Poprubuj podnieść maskę , gdy będzie mokro, i ciemno. I poogladać cały układ zapłonowy. Może zobaczysz niebieską poswiatę Lub iskierki. Ale moze być to jak ci piszą w kopułce. Na prubę jednak wymień kable.Na pych ci pali. Bo wtedy masz mocniejsza iskrę. Gdy rozrusznik nie obciąża...
Jeśli o to ci chodzi to masz tam aparat zapłonowy i tam go szukaj
a to ten MEMS na moduł zapłonowy?No nie wiedziałem....
a jak kopułka i jej styki wewnątrz??? A przewody zapłonowe?
Rover 820si 16v 2l. benz. 133KM
witam szanowne grono -chciałem podsumować temat mianowicie wymontowałem moduł zapłonowy na zewnątrz aparatu i podłączyłem kabelkami odpaliłem samochód moduł podgrzewałem opalarką do bardzo wysokiej temperatury i uzyskałem efekt samochód po zgaszeniu nie chciał zapalić wymieniłem moduł zapłonowy zamykam temat
Dzień dobry czy silnik o tym samym symbolu 18k4f z Rovera ( ROVER 25 45 75 MG ZR ZS POJEMNOŚĆ: 1.8 16V) - taki tytuł aukcji, będzie pasował do freelandera 1,8 16V z 1998r zapłon - aparat zapłonowy . Dziękuję za odp.
Jeśli chodzi o brak iskry to proponuje sprawdzić kable WN, kopułke i palec rozdzielacza i cewkę zapłonową. Miałem podobny problem w swoim samochodzie Rover 214 si zgasł podczas jazdy i już nie odpalił. Winna była cewka zapłonowa.
Witam Nie znam dobrze poloneza. Sam jeżdżę Toyotą Starlet, ale z tego co mi przychodzi do głowy to zajął bym się - na "dzień dobry" - generatorem Halla. No i naturalnie dokładnie wyczyścił aparat zapłonowy. Proponuję zajrzeć tutaj: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=3... pozdrawiam ps. Proponuję wymienić cewkę zapłonową.
Mam identyczny problem, może jakies rady jak to naprawic...?? Rover 214 96rok, pompka słychać że działa, nie działa rozrusznik i pewnie jeszcze iskry nie ma, tzn. odciete jest sterowanie cewka zapłonową?? Czy ma racje?? Poprosze o jakąś rade??
Instalacja działała tak samo jak w jednopunkcie, silnik zasysa gaz razem z powietrzem i nie ma znaczenia czy jest to wielopunkt przy wielopunktach zastosowanie instalacji mieszalnikowych wiąże się z ryzykiem strzelania w kolektor dolotowy ale to tylko jeżeli układ zapłonowy ma przebicia.
sprawdź obwód zapłonowy świece ,kable jak będzie ok sprawdź jakie masz ciśnienie paliwa . Jak sprawdzisz napisz.
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
Podmień cewke zapłonową na początek, ewentualnie czujnik temperatury silnika.
silnik nie posiada kopułki ma dwie cewki i dwa przewody zapłonowe a co do sprzęgła to wymieniałem w lato tego roku....
Sprawa się wyjaśniła. Wymieniłam najpierw cewkę zapłonową, komputer, czujnik położenia wału, po wymianie, którego silnik pracuje prawidłowo.
cewka zapłonowa w aparacie lub moduł zapłonowy - jeździłem takim autem i też to przerabiałem... rozumiem, że kable wn, świece, palec, kopulka... ok?
Sprawdz świece,kable zapłonowe podnieś maske wieczorem jak ciemno i zobacz czy nie ma przebić WN
że sonda ci nie pracuje to nie oznacza ze jest uszkodzona jest duzo powodów takiej sytuacji cisnienie paliwa podciśnienie w kolektorze ssacym lewe powietrzee masa sterownika i sondy zle ustwiony rozrzad a nawet przewody i swiece zapłonowe sprawdz a dopiero wymieniaj
Uszkodzony tranzystor BUK856 odpowiedzialny za sterowanie cewki zapłonowej. Czym można go zastąpić i ewentualnie jak go dodatkowo zabezpieczyć. Dzięki za wszelkie informacje.
Witam, padł mi sterownik silnika w samochodzie ROVER R75. Po rozebraniu modułu okazało się że jeden z tranzystorów wyjściowych które sterują cewkami zapłonowymi dostał przebicia i na skutek stałego przepływu prądu z cewki, rozgrzał się i wylutował z płytki :cry: No i teraz szukam takiego tranzystorka On ma oznaczenie ON36CL - nie mogę go nigdzie dostać,...
dziękuje bardzo za odpowiedz,widze ze się zna pan ,może pan wie do którego przewodu w cewce zapłonowej podłączyć kabelek ze sterownika lpg??domyślam się ze do plusa po włączeniu zapłonu powinien być?
Witam Auto szarpie iskra przeskakuje przez przewody zapłonowe do obudowy.wymieniłem przewody na nowe dalej to samo. komputer zero błędów. co może być winne cewki??pozd
rozrusznik byl podpinany na krotko - ale nic to nie dalo - a wiec to można wykluczyć, aparat zapłonowy palec i cewka - nowki sprawne sprawdzone juz kilkakrotnie. Tak myślę o tym czujniku wału - gdyby on byl uszkodzony to chyba iskry w ogóle by nie bylo a iskra jest tylko bardzo słaba prosto z cewki - wiec co? moduł zapłonowy? Nie mam juz pomysłu auto...
prawdopodobnie będę coś takiego robił, na razie jeszcze szukam wtyczek do reszty elementów (brakuje mi jeszcze od czujnika położenia wału korbowego i impulsatora-prędkościomierza). Na razie jako główne zadanie to chcę mierzyć spalanie samochodu, potrzebne mi to jest bo będę wymieniał rozdzielacz mechaniczny na cyfrowy aparat zapłonowy. A dlaczego ?...
Czujnik położenia wału to był fałszywy trop. Problemem była cewka zapłonowa (podczas testów dawała iskrę). Po wymianie na fabrycznie nową "rowerek" ożył. Reasumując: cztery tygodnie, czterech mechaników. Pozdrowienia dla posiadaczy Rowerków.
pod prostownik to raczej nie bardzo bo prąd tam nie jest idealnie stały jak na akumulatorze, a i wydolności prądowej może nie miećzbyt dużej ( szybko robi się spadek napięcia) znowu pompka od sprysków nie wymusi az tak duzego prądu przy pracy modułu. jeśli już zwiększałes przekrój przewodu zasilającego i nic to nie dało to stawiam że moduł jest do bani...
Witam problem może dotyczyć tak jak powyżej wymieniłeś cewki zapłonowej . Spotkałem się już nie raz z tym problemem w rowerze . Palec przerywacza lubi się przepalać i wywołuje takie problemy . Pozdrawiam .
tak kable zapłonowe, cewkę i palec rozdzielacza wymienione juz jakis czas temu.. problem spalania dalej nie rozwiazany. Gaz mysle trzeba wyregulowac i moze nie bedzie szarpac.
witam mam pytanie widze ze jestes troszke obcykany w roverze.mam rovera 620si 1993rok i nie moge odpalic rozrusznik kreci pompa paliwowa dziala a nie odpala.moze to przez alarm bo nie dziala .moze wiesz jak odlaczyc ten alarm bo no jest podobno z blokada a nie ma immobilaizera. miałem taki sam problem był to układ zapłonowy w kopułce:| te same obiawy...
mogę go męczyć nawet pół godziny ale kreci kreci i nie odpala A czy podczas kręcenia masz iskrę? Jak nie trzeba szukać w układzie zapłonowym. Dodano po 2 Jeżeli kręci nawet "pół godziny" jak kolega pisze to rozrusznik odpada,alternator również.
Najczęstszymi usterkami,kóre trafiają się to: -pęknięte lutowania elementów (GM Multec). -uszkodzone stopnie mocy i zasilacz (Bosch,Marelli IAW) -brak sterowania cewką zapłonową w IAW 59 (Punto II,Seicento) -wiadoma sprawa w MEMS Rover (wiadomo co :) ) -uwalone sterowanie IACV w Sagem SL96 (notoryczne) -przeżarte ścieżki w ECI Multi (Mitsubishi) To...
Spotkałem się w podobnych okolicznościach (samochody stały sporo czasu w wilgoci i zimnie) z takimi objawami i w moim przypadku rozwiązaniem bolączki obrotomierza, była za każdym razem wymiana przewodów wysokiego napięcia. Najpierw w samochodach wariował obrotomierz, potem zaczynały się problemy z działaniem silników. Ze wspomnianymi problemami spotkałem...
niech by byl moduł zapłonowy do gli abimexa - koszt nowego jakieś 300 zł. Co do tej jazdy pod gorkę to spokojnie bo i z roverem bedziesz gotowal:) ja ci tylko sugerowalem cene czesci i ich dostepnosc, no ale to tylko moje zdanie wiec sie nie musisz zgadzac. kupisz dobry to bedziesz jezdzil zadowolony gorzej jak sie sypac zacznie
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Witam. Otóż mam problem ze swoim autem- Polonez Rover 1,4.Otóż pewnego dnia chcąc odpalić auto nagle nie było iskry-tylko to wywnioskowałem. Po powrocie wieczorem podjąłem próbę naprawy. Okazało sie ze tylko wsiadłem i zakręciłem i zapalił:/. To samo pojawiło się teraz tylko stoi już 4 dni i nic, kręci ale nie odpala. Pompa paliwa dobra-słychać ją przy...
Witam. Auto to 125p z zeswapowanym 1.8 VVC 145KM (z MG F/Rovera 200Vi). Obrotomierz podłączony jest na pewno dobrze, sprawdzałem kilka razy czy na pewno to ten pin w sterowniku i czy przewód nigdzie nie ma przerwy. Wcześniej w aucie siedział silnik 1.4 Rovera z Poloneza, w którym układ zapłonowy oparty jest na pojedynczej cewce zapłonowej, jak w gaźnikowych...
dzięki za odpowiedź zawory nowe cylindry tłoki pierścienie ok ciśnienie ok, świece aparat zapłonowy ok. niewiem właśnie czy to nie coś z elektroniką a niemam na to sprzętu do sprawdzenia mam tylko grupe vw. szukam ale niema kabla do tego. niewiem już co z nim zrobić moze ktoś miał już takie przypadki?
w roverze z tym silnikiem jest odpowietrznik śrubka 8mm na wężu idącym poniżej kopułki aparatu zapłonowego wąż chyba idzie od termostatu ale nie pamiętam. układ należy odpowietrzać co 12tkm. sprawdz jeszcze korek zbiorniczka wyrównawczego jak puszcza powietrze to w zbiorniku bulgota. włącznik wentylatora w chłodnicy. czujnik może jest walnięty (albo...
Nie wiem czemu to Ty masz szukać skoro silnik zapalał jak był oddany do mechanika. Masz pilota do tego auta? Działa? Moduł zapłonowy nie ma nic do tego, pompka ma działać gdy kręcisz rozrusznikiem. Pompka zasilana jest z przekaźnika systemowego. Trzeba zobaczyć cz jest sprawny oraz czy ma zasilania. Przydało by się sprawdzić cz podłączone są wszystkie...
Przeskoczył pasek :| Niestety pomimo prawidłowego ustawienia silnik dalej nie chcę odpalić. Rozrząd się nie obraca a rozrusznik kręci jak szalony. Dzisiaj go wyciągnę i będę oceniał straty. Mam nadzieję, że silnik nie ucierpiał :roll: Nie sądziłem, że złe podłączenie przewodów może doprowadzić do takich ... problemów. Tak przy okazji - ciągle nie mogę...
Może tutaj? English Cars Centre Opis: Autoryzowany serwis MG Rover z wieloletnim doświadczeniem Adres: ul. Warszawska 310, 05-082 Stare Babice k. Warszawy Telefon, faks: tel. (22) 722-91-25, 722-95-39, 722-91-25 Adres e-mail: rover_babice(at)ecc.pl URL do strony firmowej: http://www.ecc.pl albo Auto Janki Opis: Autoryzowany serwis Magneti Marelli elektroniki...
to, ze nie bylo iskry to raczej nie wina swiec. Sprawdz układ zapłonowy. A jesli zalewa.. moze dlatego wlasnie ze wciaz nie ma iskry! 12l to nieco duzo, choc nie wiem ile te silniki palą przy zdrowej jezdzie. Radziłbym sprawdzic cisnienie paliwa, czujnik temp. itp.
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Witam :D Mam pewien problem z autkiem , Rover 220 Coupe Turbo. W samochodzie wymieniałem silnik, oryginalnie siedziała tam seria K 1.6 obecnie seria T 2.0 Turbo. Wiec tak obrotomierz nie działa jak powinien, to jest wskazuje obroty o połowę mniejsze niż w rzeczywistości :D Za pewne jest to spowodowane, faktem iz poprzedni silnik posiadał układ zapłonowy...
Rozumiem, że chcesz dać równolegle dwie cewki pojedyncze w miejsce cewki dwubiegunowej. Pewnie przez chwilę będzie działało, ale zapewne trzeba będzie dobrać inny kondensator i prawdopodobnie szybko wypalą się styki przerywacza. Z kolei na włączonym zapłonie i zatrzymanym silniku, jeśli styki przerywacza pozostaną w pozycji zamkniętej, cewka przystosowana...
Może ktoś pomoże mi w zdiagnozowaniu usterki bo sam już nie daję rady. Gdy silnik jest zimny sam. odpala idealnie i przez pierwsze 100m jedzie jak fabryka przykazała. Po tych 100m zaczyna przy powolnym dodawaniu gazu szarpać a przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu zamula go, trwa to przez następne 200-300m a następnie znów chodzi idealnie. W czasie...
A przewody zapłonowe to kolega kiedyś wymieniał? Wczoraj miałem golfa II w automacie na warsztacie, bo rzucił palenie i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie ma iskry na wszystkich garach przez przewody - wymiana załatwiła sprawę.
Podejzewam ze prawie kazdy nowy przewód zapłonowy bedzie lepszy od starego z "upływnoscią". Jest kilka firm w kraju produkujacych kable w oparciu o importowane przewody silikonowe. Moga sie róznic wizualnie koncówki ale pasuje i da sie jeżdzic. Ostatnio jakies z Ełku montowalem w Rover 1,4 16V i auto zaczęło odpalac od "kopa". Koszt koło 20pln.
Brak iskry , nie pracuje cewka zapłonowa (sprawna )zasilana dwoma przewodami bezpośrednio z komputera, czujnik indukcyjny - sprawdzony cewka sprawna po przyłożeniu metalu do czpienia magnetycznego zmienia się wartość rezystancji (zakładam , że czujnik sprawny) kable sprawdzone idą do komputera ( Mems 1.9 ). Czy jeszcze coś jest do sprawdzenia? czy ktoś...
Obecnie popylam Sandero w wersji stepway - lekki teren (zjazd z szosy nad jeziorko czy rzeczkę, 4 pory roku) mu niestaszny, podejrzewam, że na terenowych laczach poszłaby moja cyganeczka po błotku w granicach prześwitu ( w śniegu na zimówkach idzie). UAZ nadaje się nawet w ciężki teren - swoim, którego kiedyś miałem - pomagałem znajomemu na wyrębie...
Nie wiem czy zakładać nowy temat - czy kontynuować aktualny. Głównym problemem na tą chwilę jest brak iskry, - brak sterowania cewką zapłonową (dwa przewody idące do komputera od cewki sprawne), sprawdziłem również czujnik indukcyjny - ma w środku cewkę i magnetyczny trzpień zbliżając metal zmienia rezystancję(dwa kable bez przerw idą do kompa) - więc...
Cześć wszystkim! Sprawa dotyczy Poloneza z silnikiem 1.4 Rovera. Auto ma nowe elementy układu zapłonowego, dobrą sonde lambda, nowy filtr powietrza i wiele innych podstawowych rzeczy, jest dynamiczny wszystko niby z nim ok, ale to spalanie ... Podejrzewałem czujnik temperatury cieczy, dający sygnał do komputera, podmieniłem na inny (bez wcześniejszych...
Radzę dokładnie sprawdzić parametry: obwód wtórny cewki zapłonowej i sterowanie cewki WN przez moduł zapłonowy - Miałem w pewnym Roverze walkę przez cały dzień - na świecach iskra była , ale na oscyloskopie jakaś nie wyraźna i o dziwnych kształtach. Świece czarne i mokre. Pomogła wymiana modułu i po problemie. Pozdrawiam
Napisałeś ,że mignie na sekundę , ale co 12V czy podaje masę , jak to mierzyłe , do masy czy do plusa.? Po przekreceniu kluczyka na zapłon , 12 V ma być na wtryskach , a sterownik kluczuje masą. Przekaźnik zasilający 12V wtryski i cewkę zapłonową znajduje sie w puszcze obok akumulatora , patrząc z przodu samochodu , rząd po prawej stronie - drugi od...
Witam W wolnych chwilach zajmuję się przeróbkami elementów lub odbiorników elektrycznych w samochodach starszych i klasykach np. VW Garbus, VW Transporter T2,T3. Najczęściej chodzi o dopasowanie obrotomierzy klasycznych o dużych cyferblatach (sterowanych przez cewkę zapłonową lub alternator). Nie jest to trudne, polega zazwyczaj na poprowadzeniu nowych...
Mam problem z moim Roverem 214Si 103KM 16V. Jeździłem pół dnia autem , przyjechałem do domu.Po 45 minutach odpaliłem auto normalnie, zajechałem może z 300 metrów , poczułem szarpnięcie i auto zgasło, próbowałem odpalać ale nic z tego . Chciałem zobaczyć czy na popych odpali ale nie odpalił.Zaholowałem go na drugi dzień do "mechanika" , po oględzinach...
OK. Więc tak. Ludzie czytajcie forum. Na stronie ROVERKi.pl mamy w FAQ opis jaka jest tego główna przyczyna. Ja zasugerowałe się faktem mechanika, że świece i przewody do wymiany. Wstawiłem w serwisie boscha. I o dziwo nadal nie pali mi. Objawy są takie: Rano kiedy wejde do garazu na zimnym silniku to pali raczej od pierwszego. Natomiast po pracy (sucho...
Nie obrażaj się, nie chodzi o to że Cię olewam, mam tylko wątpliwości, więc opisuję swoje eksperymenty byśmy dobrze sie zrozumieli, Byś rozwiał moje wątpliwości lub je zrozumiał.Też posiadam doświadczenie - mam zakład diagnostyki silników benzynowych (dlatego mam warunki i oprogramowanie), ale nigdy nie robiłem tego w dieselach. Nie zgodzę się, że to...
Walka z wiatrakami, jak widzę, trwa w najlepsze... to ja proponuję dołączyć do zwalczanych terminów jeszcze "dyski SSD" - no bo przecież, w nich żadnego dysku nie ma, brnąc dalej mamy też "elektroniczny żyroskop". Z kolei wracając do lamp, to mamy "lampy elektronowe", które wcale źródłami światła nie są (a nazywane są lampami, bo mają... żarnik i próżnię...
Nie wiem jak w wypadku Rover'a ale wydaje mi sie ze nie powinno byc problemow z zaprogramowanie Immo pod inny komputer - po prostu potrzebujesz warsztat wysposazony w urzadzenie - odpadnie ci wtedy koniecznosc wymiany reszty gratow - poszukaj zakaldu specjalizujacego sie w dorabianiu kluczy i programowaniu - ewentualnie warsztatu zajmujacego sie elektryka...
To jest tranzystorek sterujacy cewką zapłonową w sterowniku silnika rovera R75. Wygląda jak tranzystor mocy z przycietymi nogami (SMD) Pozdr SL
http://obrazki.elektroda.pl/7984327600_1... Witam! Ostatni raz kiedy publikowałem coś w tym dziale był to robot OPIS DZIAŁANIA Układ monitoruje położenie wałka rozrządu dzięki czemu orientuje się na którym cylindrze powinien aktualnie zastąpić zapłon. Dalej oczekuje na sygnał z ECU i załącza odpowiednią cewkę. BUDOWA http://obrazki.elektroda.pl/3114948900_1...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. To mój pierwszy post więc nie wiem czy w dobrym miejscu piszę - jeśli nie to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Mój problem z Roverkiem polega na tym, że od 3 tygodni - wraz z przyjściem pierwszych chłodów, autko zaczęło strajkować i nie odpala. Wystarczy że na dachach pojawi się szron - wiem, że...
A przewody WN kiedy wymieniałeś? Ja miałem tak w Roverze po wymianie przewodów skończyła się zabawa z iskrą.
Mi się marzy BMW 320i/325i lub Subaru impreza 2.0/1.6 co sądzicie i tych autach w cenie 20 tyś ? Jeśli marzą Ci się te auta i masz wolne środki na ich zakup to się nie zastanawiaj, tylko spełniaj marzenia. Twoje kryteria są nieco abstrakcyjne: 1. Konstruktorzy opracowali już dawno łańcuchy zużywające się w tempie paska rozrządu. ;) 2. Cewka zapłonowa...
abimeks to ten z cewkami zapłonowymi na lewym fartuchu(jednopunktowy wtrysk paliwa) jednopunktowy bosh, cewki ma na bloku,i okrągły filtr powietsza taki sam jak w abimeksie wielopunktowy bosh wygląda zupełnie inaczej,ma inny kolektor ssący i wydechowy no i kwadratowy filtr powietsza umieszczony na lewym fartuchu,trochę podobnie jak 1,4 rovera.
Jest mały problem - imobiliser w Lucasie podaje sygnał z kodem do centrali wtryskowej ? - czym go chcesz zastapić.Co z tego ze odblokujesz pompe paliwa , rozrusznik , cewkie zapłonowa (te trzy obwody sa rozłączane przez Lusaca ) - nadal nie bedzie impulsów do wtrysku - przerabiałem to wiele razy w Roverze. Dodano po 2 Byc morze w Nissanie jest troche...
Podobne problemy mogą być spowodowane wadliwym działaniem układu zapłonowego (pęknięcie na kopułce dawało koledze w golfie takie objawy) albo nawet rozszczelnieniem uszczelki pod głowicą i zaciaganie spalin do silnika. Temat dość stary więc napisz, kolego, czy juz udało Ci się cos zaradzić.
Witam, mam Poloneza z silnikiem Rovera i od kąd go kupiłem mam problem taki że gdy odpalam go z rana to na zimnym silniku gaśnie, np. jadę po osiedlu do roboty i przy hamowaniu na wolnych obrotach gaśnie, dzieje się tak tylko chwile gdy jest ciepło, najgorzej mam w zimie i dlatego muszę naprawić problem do zimy bo znowu będe musiał go gazować zanim...
Witam. Bawiłem się ostatnio swoim autkiem i przełozyłem silnik-na mocniejszą jednostkę. Po SWAPie podpiąłem obrotomierz pod kabel sygnałowy z ECU i co?? żadnej reakcji-wskazówka lezy na 0. podciągnąlem dodatkowy przewód do obrotomierza biorąć sygnał z modułu zapłonowego i obroty pokazują sie ale zbyt niskie-wolne obroty pokazuje mi w granicach 400 obr/min....
Witajcie. Rover 216si 99rok produkcji. (1.6 16V) Dodam jeszcze że jest to sterownik Motorola. Sterownik nie steruje dwóch wtryskiwaczy (2+3) wiązka, emulator wtryskiwaczy sprawdzony. bezpośrednio ze sterownika brakuje sterowania. Brak widocznych uszkodzeń wewnątrz sterownika, widoczne ścieżki wydają się ok. Tylko co ze ścieżkami których nie widać? które...
rover głowica rover przewód zapłonowy przewód zapłonowy kontrolki rover
ściemniacz oświetlenie schemat renault scenic gaśnie wentylator nawiew wymiana
cykanie transformatora cykanie transformatora
Pralka Beko: Przekreślony kran mimo pobierania wody Rockworth RW180 – do którego gniazda przełącznika podłączyć kabel z odczepu środkowego transformatora?