Wszystkie przewody są przykręcane do złącz zaciskami śrubowymi, ale całe złącza są rozłączane od płyty jako gniazdo - wtyk. Tak że po wyjęciu złączy z płyty zostają one z przewodami i trzeba bardzo się starać aby pomylić. Ale rozbieranie przekładni to ostatnia ostateczność. W mojej ponad 20-letniej pracy nigdy takiego przypadku nie miałem z napędami...
Pozostaje ci tylko ostrożne rozbieranie tego siłownika bo każda firma inaczej buduje swoje siłowniki.Myślę jednak że przy odrobinie samozaparcia powinno ci się udać go rozebrać.
Witam. Ponad 3 lata temu zamontowałem u kuzyna Robusa 600, działa bezproblemowo lecz od jakiegoś czasu zaczął pracować coraz głośniej. Napęd wykonał przez ten czas ponad 9tyś manewrów z bramą o wadzę około 300kg z siła na poziomie 60% wiec nie jest nadmiernie wysilony. Niestety gwarancja się skończyła a nigdy nie rozbierałem tego siłownika wiec nie...
Witajcie, Ja piszę z takim tematem. Czy orientuje się może ktoś z Was, w jaki sposób rozebrać siłownik hydrauliczny od przesuwu bocznego? Już mi się kilka siłowników w swoim życiu zdarzyło regenerować i miały one albo zabezpieczenia wkręcane albo na takie zabezpieczenie sprężynujące, gdzie kręciło się końcówką i wysuwało się takie zabezpieczenie sprężyste...
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Dobry pomysł. Tylko właśnie gdzie psikać? Od przodu, tam gdzie kluczy, to chyba bez sensu. Jest jakieś dojście do tego mechanizmu, aby nie rozbierać siłownika?
Witaj. Trzeba było zacząć temat od stwierdzenia że po naprawie... Jeżeli przed rozbieraniem siłownika było ok, to pozostało tylko odpowietrzyć siłowniki. Wykonuj ruchy w lewo do końca potem w prawo do końca i tak kilka razy powinno pomóc. :D Pozdrawiam
Wymieniałem a następnie rozbierałem kilka siłowników-zamków, zauważyłem, że na samym dole jest mikro wyłącznik od sterowania i prawdopodobnie od lodu jest blokowany, zacząłem robić odpływ wody, spryskiwałem kontaktem i dalej było dobrze. A z punktami nie przesadzaj. Zauważ, że jak sie nagrzeje i rozmarznie, to działa z pilota.
Co do kondensatora - 5 uF / 400 V , przed zakupem warto jednak rozkręcić obudowę ( imbus "5") i zmierzyć rozmiarowo - nie każdy , a w zasadzie tylko oryginał mieści się w miejscu , gdzie jest przewidziany w obudowie , dlatego taka cena. Można go jednak zainstalować w centrali , zamiast w siłowniku , tylko trzeba bez rozbierania odłączyć z kostki połączeniowej...
Witam. Mam problem z siłownikiem. Siłownik prawego skrzydła działa prawidłowo ale siłownik lewego skrzydła nie działa przy zamykaniu (nie świeci się też dioda zadziałania silnika) lecz przy otwieraniu już wszystko pracuje. Możliwe że przez złe zamontowanie siłowników brama opierała się gdy silnik chodził. Rozbierając siłownik nie zauważyłem nic niepokojącego...
Zanim zaczniesz rozbierac siłownik, to sprawdz całe doprowadzenie prądu do niego.
Ale się Kolega witek_77 rozdrabnia. Jeśli się już rozbiera siłownik to wymienia się w nim wszystkie uszczelniacze a nie na raty. Przecież to jest groszowa sprawa.
Nie rozbierałem siłownika, ale przypuszczam, że krańcówki są tak podłączone.
Trzeba jednocześnie przełożyć przewody sterujące oraz zamienić kable na siłownikach. (Można to zrobić przy centralce, żeby nie rozbierać ponownie wszystkich drzwi.
Oczywiście na tłoczysko zakładasz kompletny nowy pakiet (teflony i plastiki też)? Najważniejsze, dla tego rozbierałeś siłownik to dławica. Masz pakiet?
witam głowica prasująca jest na widoku nie trzeba rozbierać siłownika to jest element który wchodzi rurka silikonowa pozdrawiam wszelkie zapytania na stronie amtserwis.pl
OK, wyciek powietrza z zaworu ABS jest winą siłownika a nie zaworu ABS.Siłownik ma wewnętrzny wyciek - z komory hamulca ręcznego (przy spuszczonym ręcznym jest tam ciśnienie 8.5 bar) - do komory hamulca nożnego która to jak nie jest uruchamiany hamulec nożny to jest połączona do atmosfery (właśnie wewnątrz zaworu ABS!). Ten siłownik, który to połączony...
Czy wobec błędu 12 może zachodzić np. tak banalna rzecz jak np. słabo napięta sprężyna? A jedna z nich nie była przypadkiem zardzewiała lub pęknięta? Proszę dokładnie sprawdzić ten switch - to, że klika nie znaczy, że jest sprawny i "sygnał" z niego dociera do płytki. Może coś przy płycie nie łączy. 🤔 Generalnie - trzymam się tego pyknięcia...
Zazwyczaj jest to element nie rozbieralny. Oringi zazwyczaj znajduję się w miejscu styku obu rur, dodatkowo jest jeszcze uszczelka zaworu regulacji wysokości i to ona pewnie jest problemem. Rozbierając siłownik pamiętaj o napiętej sprężynie rozpierającej siłownik. Dodano po 20 Niektóre sprężyny do krzeseł są wypełnione azotem, najłatwiejsza naprawa...
objawy są takie że siłownik przepuszcza powietrze cały czas podczas hamowania i podczas jazdy gdy zaciągnę hamulec reczny jest wszystko ok ,może ktoś mi podpowiedzieć czy to jest uszkodzona membrana w siłowniku czy coś innego ,kupiłem membrane i chce to wymienić ale nie chcę też demontować i rozbierać siłownika jeśli to nie membrana . z góry dziękuje...
Sprawdź czy od strony mechanicznej nie jest nic zablokowane. Jak od strony mechanicznej jest wszystko w porządku to sprawdź multimetrem czy dochodzi napięcie na silnik. Jak napięcie na silnik nie dochodzi to wymień przekaźnik i zobacz czy problem ustąpił. Może w przekaźniku styki się wypaliły. A jak to sprawdzic? Czy wystarczy zdjac ta pokrywę z prawej...
Szary przesuwacz bram wjazdowych o nazwisko Kowalski nie będzie się parał rozbieraniem siłownika... . Za tym sprzętem przemawia przede wszystkim CENA! Cena jest ich głównym atutem, chciałbym również poznać resztę zalet bądź to wad.
No to nie masz co rozbierać siłownika. Po prostu masz niepodłączony przełącznik mastera. Przynajmniej nie cały. Sprawdź tylko miernikiem, czy przełącza i zostaw w spokoju siłownik. Odszukaj centralkę (powinna też być dokłądana, skoro centralny jest dołożony) i połącz przewody.
Ja mam pytanie z innej beczki. Czy da się multimetrem sprawdzić który przewód jest odpowiedzialny za praca 1/praca2/zasilanie bez rozbierania siłownika? U mnie tez pies odgryzł kabel, ojciec polutował tylko nie wiem który kolor do którego :-( Dodano po 11 Poradziłem sobie :D . Zmierzyłem oporności na drugim - praca1/praca2 jest dwa razy większa niż...
albo siłownik jest kiepski (kończy się) albo sam zamek coś szwankuję , ale bez rozbierana drzwi to się nie obędzie
Jak rozbierasz ten siłownik żeby go nie uszodzić i uszczelnić ?
Jak rozbierałeś siłownik zamka, to masz silnik w ręku. Same silniczki, pomijając obudowę i przekładnie, są w większości mechanizmów do siebie bardzo podobne. Mozesz je znaleźć w siłownikach uniwersalnych zamków centralnych, sterowaniu lusterek, antenach automatycznych, a nawet w niektórych zabawkach. Powinieneś dość łatwo coś dobrać.
Taka podpowiedź, bo nie rozbierałem tego zamka: może siłownik jest jak master i ma w sobie wbudowany mikro-styk.
Nie może być tylko cztery przewody, bo jest to fizycznie niemożliwe. Ja tam widzę więcej niż cztery. Nie wiem o co ci chodzi. Na zdjęciu tego nie widzisz co w aucie, ja rozebrałem bo gniazdo wpadło do środka karoserii -to co cud że to działa? Obejrzałem to dokładnie, zdjęcie zrobić nie miałem czasu bo na parkingu to robiłem pod blokiem. Myślałem że...
o ile tam je znadję ? trzeba siłownik do tego rozebrać czy mozna to wykonać na zamontowanej juz całlej instalacji-silownik-brama-naped zajrzyj pod spód siłowników - na początku i na końcu szczeliny w której jeździ śruba pociągowa powinny być uzębione odcinki obudowy Naprawdę tak ciężko klęknąć i zajrzeć pod spód siłownika? Nie trzeba nic rozbierać....
Cześć ma ktoś wiedzę na temat rozbierania siłownika z firmy elektrobim konkretnie ten z linka http://www.elektrobim.pl/sklep/silownik-... chodzi mi o rozebranie części roboczej bo coś zaczął się kolebotać w 3/4 rozłożenia a oczywiście firma ma klienta w du.ie żeby coś odpowiedzieć, pewnie jest to jakaś bzdura, coś się w...
Kupiłem nowy wymiennik (prawie 600 zł z przesyłką),niby ten sam a trochę grubszy,grunt że pasuje.Po wymianie problem z wzrostem ciśnienia znikł.Ciśnienie 1,5 bara stabilne.Pozostał problem z przegrzewem -kod 09.Zawór trójdrogowy rozbierałem,siłownik też.Nic podejrzanego nie widać,podłączany do prądu przestawia pozycje co-cwu.Podejrzewam zawór zwrotny...
Mogło się tam wyrobic uszczelnienie i woda zalała siłownik (lepiej go nie rozbierać). Po zdjęciu siłownika (zawleczka z boku) zobacz czy nie ma tam wody. Pozdrawiam Adam
Drzwi rozbiera się w trzy minuty, ale wydaje mi się, że masz gdzieś przywarty jeden z przewodów siłownika do masy - pojawia się na nich na przemian plus i masa, dlatego problem jest tylko przy zamykaniu, bo wtedy na tym konkretnym przewodzie pojawia się plus. W przypadku zwartego siłownika bezpiecznik odparowywałby w obu cyklach.
witam mam taki problem centralny jest fabryczny chodzil normalnie, po czym zaczal raz chodzic a raz nie, natomiast teraz to juz wogole nie dziala. czytalem ze problemem moga byc styki w silowniku w drzwiach kierowcy i teraz : - czy trzeba rozbierac silownik zeby to naprawic, czy jest z tym duzo klopotu? - czy nie lepiej zalozyc sterownik i odciac sterowanie...
aktualnie czekamy na nowy. wtedy dopiero stary sprobuje rozbierac, poniewaz jego ustawienie jest dobre na sezon grzewczy
Rozbierałem i składałem ten ekspres nie raz - niedługo z zamkniętymi oczami mógłbym to robić - wszystko co mogłem sprawdziłem, rozbierałem też blok zaparzający/siłownik, sprawdzałem węże, uszczelki, śruby, podkładki, mikrostyki, co trzeba było wymieniłem, co dałem rady pomierzyłem. I albo do wymiany byłby cały blok zaparzający, albo płytka z elektroniką...
Myślę,że powinieneś przygotować sobie drugi siłownik przed rozebraniem drzwi. Powinien dać się zamontować nawet uniwersalny. Szybciej to i taniej, niż rozbierać fabryczny.
Tego typu siłownika jeszcze nie rozbierałem, ale wpadały w moje ręce podobne i zawsze się dało. Ktoś w fabryce w końcu to składał...
MaciejWS napisał: Viki B 100% trafienie. Problem byl wlasnie z mikroprzelacznikami. Bardzo się ciszę, że udało Ci się naprawić siłownik. Jeżeli go rozbierałeś, to podaj oznaczenie tego mikrowyłącznika
A rozbierałeś taki siłownik ? Ja kupiłem 2 lata temu, rozebrałem żeby zobaczyć jak są zrobione, złożyłem i leżą na półce ale uważam że nie ma sensu tego zakładać. Koledze chodziło takie coś 1,5 roku - zębatki jak w zabawce.
Dasz radę zmierzyć napięcie na kostce - końcówkę przewodu z miernika wsadzasz w kostkę od strony tych niebieskich przewodów. W różny sposób wyzwala się dozownik. Albo przez siłownik na cewce (taka jak od elektrozaworu do pralki) albo przez siłownik termiczny. Osobiście uważam że 1 rozwiązanie jest lepsze, mniej zawodne i łatwiejsze w naprawie (1 jak...
Witam, mam minikoparkę Volvo EC18C i taki problem: siłownik podnoszenia ramienia ciężko chowa się do końca — około 2–3 cm tłoczyska. Siłownik jest wyposażony w powolne domknięcie, żeby w końcowej fazie nie trzaskać ramieniem, ale raczej nie powinno to tak wyglądać, że nie chowa się całkiem. Dopiero kupiłem tę maszynę i dochodzę powoli z naprawami do...
Nie mam alarmu tylko centralny zamek kombinowałem żeby podłączyć równolegle pod siłownik od tylnych drzwi ,ale nie wiem jakie kolory a nie chcę rozbierać tapicerki. z siłownika tylnej klapy wychodzą dwa przewody
Hmm , no jak nie warto to pewnie zakupie nowy, ale przedtym rozbiore go i sprawdze czy to ząbki czy silnik , i dam znac (zawsze jakies nowe doswiadczenie bo siłowników jeszcze nie rozbierałem sic!) Dziękuje i Pozdrawiam
Muszę podmienić na oryginalny, ale sprawny. Chodzi mi o to, jak z dostępem, czy dużo rozbierania?
Witam.Mam problem z centralnym w w/w omedze(sedan).Otwiera się i zamyka naprzemian i tak z 10 razy.Rozebrałem wszystkie siłowniki,sprawdziłem krańcówki i dokopałem się do sterownika tego zamka.Po otwarciu go(całkowicie wypięty z zasilania-wyciągnięta wtyczka)puknąłem w niego i usłyszałem metalowy oddzwięk; tak jakby brzęczący przekażnik,trwającyok.pół...
Bagażnik otwarłem od środka rozbierając tapicerkę. Na siłownik nie dochodzi żadne napięcie po naciśnięciu na włącznik otwierania. Natomiast na schemacie który załączam jest przekaźnik J398 tego siłownika V139. Co dalej mam robić. Rozkopałem deskę pod kierowcą i są tylko główne przekaźniki, żadnych dodatkowych. Bezpieczniki są dobre. Mam próć całą instalację?
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Dzięki Błażeju. Jutro zabieram się do rozbierania drzwi. Jakby mi nie wyszło z siłownikiem napiszę. Pozdrawiam.
witam jest dokladnie tak jak opisał invector nie ma innego sposobu miałem ten sam problem rozbierasz dzwi dostajesz sie do siłownika rozkrecasz go lekko odginasz i pokrec kółkiem w lewo (chyba) natomiast zamek centralny juz jest na złom zamkniesz i otworzysz tylko z rygla. jezeli potrzebujesz taki zamek mam jak cos to daj znac podesle
rozbieranie telefonu rozbieranie karty silnik rozbieranie
ploter komputer laser xbox360 norma emisja
częsty defrost electrolux ehh16340fk
Fiat Panda II 1.1 2004 – złącze D097, czarna kostka przy nagrzewnicy, podświetlenie zapalniczki Zasilacz antenowy DVB-T2 Telmor, Emos, Signal wyłącza się po podłączeniu kabla – zwarcie, przeciążenie, diagnostyka