Ten zapach to tzw.cichy zabójca! Koniecznie należy wyczyścić nagrzewnice z osadów sadzy i usunąć powód tego ,czyli rozebrać palnik główny i dobrze go wymyć pod ciśnieniem wody. Dopiero po tych zabiegach płomień będzie równy,błękitny i głośny. Proszę sprawdzić szczelność połączeń pod palnikiem głównym(podczas pracy)i na rurce od świeczki.Wystarczy pędzlem...
Witam, W tym roku odpaliłem swoją nagrzewnicę , na szybkim II biegu chodziła Ok, lecz na wolnym biegu po kilku godz. pracy dymiła i zamulała się totalnie ( niska temperatura grzania ) . Mam teraz sposób trochę wybuchowy na nagrzewnice które po jakimś czasie przestają grzać . Moja ma teraz krótki wydech około 1m średnica 125mm . Lecz na pierwszym biegu...
Witam W passacie b6 wymieniałem potencjometry(czujniki położenia) w silniczkach klap nagrzewnicy/nawiewów. Cześć wyrzucała błąd np v159 i v158, część terkotała a część wymieniłem na zapas żeby za jednym rozbieraniem to rozwiązać... i może niepotrzebnie... Wymieniłem wszystkie 7 potencjometrów w całym aucie, nie trzeba wyciągać wszystkich silniczków,...
Zrobisz to bez problemu. Zaczynamy. Świetlówka do kabiny. Wyciagasz radio.obudowe licznika wtyczki przelacznika - zostaw wtyczke do awaryjnych, wyciagasz licznik, z lewej pod kokpitem masz 2 srubki-zobaczysz je jak sciagniesz ramke, pod mala srebrna listwa srubki. Z prawej strony listwe srebrną sciagasz, musisz poczuć ktore srubki odkrecic 2 lub 3.odkrecasz...
Jak w tytule: muszę wymienić kompletną manualną nagrzewnice w Fordzie Galaxy mk3, 2007 rok - uszkodzone są zębatki klap. Moje pytanie jest takie: od czego zacząć rozbieranie i co trzeba rozebrać żeby ją wydostać i włożyć drugą? Jakieś podpowiedzi i instrukcje poproszę.
Właśnie nie wiem jaka jest przyczyna tego,tez myślałem ze mam przeciek ale nie wiem jak sie tam dostać bo wszystko jest zabudowane jak zabudowę ściągnąć aby nie połamać. Z uchyleniem dobry pomysł(tez mam elektryczne) tylko teraz trochę nie bardzo troszkę za zimno u mnie prawie minus 20 Wielkie dzięki za rade może jakoś mi sie uda to nagrzewnice rozebrać
Tak, np. magazyn na LiFePO4 w obudowie termo, utrzymującej wewnątrz dodatnie temperatury przy ujemnych temperaturach otoczenia. Dokładniej to można osiągnąć przy BMS sterującym podgrzewaniem magazynu przy ujemnych temperaturach poprzez maty grzewcze w baterii czy magazynie albo nagrzewnice dla pomieszczenia w którym są baterie utrzymujące przynajmniej...
Okj, wymieniłem na inny sprawny i jest taki sam efekt. To nie presostat. Może to jednak to co kz61 pisał. Tylko jak się odkamienia piec. Rozebrać całą nagrzewnice i co wystukać osad? Może w occie wykąpać? :)
Witam. Mamproblem z wyciągnięciem nagrzewnicy czy jest jakiś myk czy trzeba rozebrać deskę rozdzielczą
Pompa ze 100-200 no i robocizna. Może na początek spuść płyn i zobacz w jakim jest stanie i potem przez sitko wlej z powrotem albo zalej nowym. Jak odpalisz na zimnym i termostat będzie gorący a chłodnica zimna to jest ok jak wskazówka wejdzie na 90st i chłodnica zrobi się gorąca to czyli jest obieg. A nagrzewnica też może być zapchana było wiele takich...
Nagrzewnice wyciągasz w strone pedałów. Musisz ją rozebrać z jednej strony, płukanie nic nie da.
witam, mirek podpowiedz mi jak mam to w ogóle sprawdzić bo nie jestem super zaawansowany w te tematy, napisz mi gdzie zajzec w ktore miejsce to porobie foty albo opisze co jest, wczoraj porozkręcałem w sumie cala deskę i oglądałem ta nagrzewnice z każdej strony ale nie mogę znaleźć tego termostatu chyba mi padło na oczy, jedynie jakieś kable wchodzą...
Witam. Mam dość dziwny problem z instalacją w berlingo. Wymieniłem nagrzewnice a co za tym idzie musiałem rozebrać całą deskę Po złożeniu wszystkiego zaczęły się dziać dziwnie rzeczy. Jak włączam światła to włącza się wentylator przy chłodnicy i przygasa zegarek na desce. Poza tym wskaźnik paliwa pokazuje pełny zbiornik a jak włączam światła to spada...
Witam! Mam pytanie, chodzi oto że nie mam akumulatora na stanie dopiero po 1szym będę kupował akumulator, ostatnio robiłem nagrzewnice w samochodzie(vw jetta mk2), musiałem rozebrać całą deskę rozdzielczą, przy okazji zmieniam wszędzie we wnętrzu oświetlenie. I tu moje pytanie czy mogę podłączyć prostownik do samochodu, żeby posprawdzać czy wszystkie...
witam miałem podobnie w lagunie .przynajmniej tam działało bardzo słabo ale po naprawie super. Sprawdź przewody doprowadzające i odprowadzające płyn do nagrzewnicy jeśli gorące jak silnik to ok.jeśli nie to nie masz przepływu przez nagrzwnice i to jest to . W mojej naprawiłem przez usunięcie blaszek skretnych w kanałach wodnych ,ale niestety nagrzenicę...
"]ale dalej podczas stania w korku się grzał - przy jeździe normalnej było OK - wymieniłem termostat - prze tydzień było OK i nagle zaczyna gotować wodę. Czy pompa obiegowa (pompa wody) jest sprawna? Pasek z niej nie spadł? Najlepiej by było ją wyciągnąć, rozebrać i sprawdzić czy nie widać jakiś fizycznych uszkodzeń. "]wymieniona została chłodnica,...
Piszesz: Wycieków żadnych nie widać, wszystkie rurki przy rozdzielaczach suche, wokół kotła - sucho. Najprawdopodobniej, po opisanych objawach woda z obiegu c.o. ubywa z powodu rozszczelnienia się nagrzewnicy kotła kondensacyjnego. Jeżeli czujesz się na siłach to przy wyłączonym kotle z eksploatacji, możesz sprawdzisz tak: - wyciągnij rurę odpływu kondensatu...
Klapa która steruje powietrzem to blacha z okrągłymi otworami pokryta czymś w rodzaju gąbki która z wiekem się rozsypuje i poprzez dziury leci zimne powietrze, rozbierz obudowe nagrzewnicy i sprawdź czy coś takego się w twoim przypadku nie stało!
a mógłbyś zeskanować i wrzucić na jakiś serwer te schematy i opis, bo mam dwie książki o skodzie i w żadnej dokładnego schematu nie ma
Nie ma opcji innej niż wyciągnięcie i rozebranie nagrzewnicy, bądź kupno nowej.
Tak z czystej ciekawości, masz może fotki "rozebranej" nagrzewnicy?
witam moim zdaniem na 99.9% masz zabita nagrzewnice plyn przez nia plynie ale osad z kamienia i taki swego rodzaju muł nie pozwala wymieniac ciepla . PS po wymianie rozbierz nagrzewke i to sprawdz
Że bardzo ładnie wytłumaczyłeś istotę problemu i przy okazji miałem nadzieję że przychylisz się do zachęcenia założyciela do rozebrania nagrzewnicy o bez tego chyba się nie obejdzie.
Ok akurat mam wszystko rozebrane bo robiłem nagrzewnice elektryczna zabieram się za kostki elektryczne i zobaczymy
Jest trochę roboty-trzeba zdemontować panel środkowy, poznacz sobie kostki które idą do przełączników. Wyciągniesz ją z całym pudłem, trzyma się na czterech śrubach.
Jeżeli jest "zalepiona" tak jak miałem w renault kolegi to nawet najlepsze środki i powietrze nie pomoże. Pomogło rozebranie nagrzewnicy i mechaniczne wyczyszczenie kanałów, udało się poskładać aby nie ciekła (rozebraliśmy tak z ciekawości i byliśmy przygotowani na kupno nowej ). Po tym zabiegu przy -20 st. można było w podkoszulku i majteczkach siedzieć...
Masz klimatyzację? Jeśli nie, do rozebrania podszybie, wyciągnięcie dmuchawy z obudową rozebranie i dokładne szorowanie. Żadne preparaty nie pomogą. Potem rozebranie nagrzewnicy oraz tuneli i rur odpowiadających za wentylację, łącznie z tymi na podłodze. Wszędzie będziesz miał pleśń i grzybnię. Auto masz teraz bardzo niebezpieczne dla zdrowia.
Rozbierz deskę rozdzielczą i sprawdź czy cała nagrzewnica jest jednakowo gorąca. Sprawdź też czy są gąbki wokół nagrzewnicy. Ja stawiam na zakamienioną nagrzewnicę.
No to kolego masz dziurkę w nagrzewnicy, rozbierz panel komory od przodu i wysuń boczne izolacje a zobaczysz gdzieś po boku przeciek, w tym przypadku kotła naprawiać się nie opłaca bo wymiennik kosztuje około 550 zł.
czeka Cię rozebranie całej obudowy nagrzewnicy i naklejenie nowej gąbki na klape z ciepłym obiegiem i oczywiście zdjęcie całej deski rozdzielczej
Jak rozebrane to nagrzewnica po rozgrzanym silniku ma mieć w okolicy 90"C Więc zobacz czy tyle jest ?
To już trzeba zapytać kto ma Jetta. Przechodzilem problem w Octavii 1, i tam jest makabra, bo trzeba rozebrać połowę samochodu aby wyciągnąć obudowę nagrzewnicy.
Trzeba by rozebrać wyświetlacz i bardzo ostrożnie go wymyć. To najczęściej jest objaw zalania środkiem do czyszczenia cocpitów lub wilgocią, np z nieszczelnej nagrzewnicy. SławeK
A kto zdiagnozowal, że to nagrzewnica? Trzeba rozebrać i zobaczyć, bo może któryś z przewodów padł. A jak się okaże, że nagrzewnica, to wymienić na nową.
kompresor ze zdjęcia nagrzewa się do 50 stopni Bo jest dobry wilgoć wykrapla się na szklanych drzwiczkach Bo parownik nie schładza się Zgaduję, że szlag trafił nagrzewnicę? Brak czynnika. Raczej elektrośmieć, chyba że znajdziesz chętnego kto rozbierze https://ziperone.com/products/0000003275...
Witam, przekładałem klimatyzację do E36, jest dużo pracy, ale da sie zrobić. Jeśli z silnika R6 do R4 to musisz zaopatrzyć się w łapę do sprężarki, napinacz, koło pasowe na silnik i pasek. Reszta jest taka sama. Pamiętaj też o zaworze do ogrzewania go w wersji z klimatyzacją jest 2 drożny, a standardowo 1. Do tego cała wiązka elektroniki, przekaźniki,...
Rozumie a jak z demontażem nagrzewnicy trzeba rozebrać mocno kabinę?
Rozebrałem dziś nagrzewnicę ,ruszta z gazu wszystko idealnie jest wyczyszczone .Pomiędzy lamelami jest ładny prześwit -myślę,że pomoże tu tylko serwis.Dziękuję Panowie za podpowiedzi temat do zamknięcia
Witam , przyczyną słabego działania klimatyzacji była niedomykająca się klapa powietrza (ciepłe-zimne) .Po rozebraniu obudowy nagrzewnicy okazało się że blokuje ją kawałek urwanego plastiku.Teraz klima działa prawidłowo.Dzięki za wszelkie podpowiedzi.Temat zamykam.
Czujnik widać na foto. Ten biały , wkładany z boku. Musisz rozebrać tapicerkę przed pasażerem i z nagrzewnicy zdjąć tunele powietrzne.Kupiłem używany .
Witam wszystkich Zacząłem wymianę nagrzewnicy. Deska już rozebrana ale mam mały problem z belka metalowa bo ją też trzeba odkrecic ale nie bardzo widzę które śruby odkrecic.
Mam problem z nagrzewnica "Capral" gaśnie z błędem E1, czyli prawdopodobnie płomień. Rozebrałem wyczyscilem wszystko, znowu to samo. Jeżeli zwieram fotorezystor jest ok, pali się ładnie. W tym samym czasie mierze fotorezystor (podczas pracy palnika, rezystancja w granicach 2-2.5kohm. Coś z płytką czy rezystancja ma być niższa?
Mi się udało rozebrać to na parkingu pod blokiem, ale poległem na odrywaniu obudowy nagrzewnicy od wygłuszającej maty bitumicznej. Nie bardzo da się to źle złożyć, można źle odpowietrzyć. Chyba, że klapy są połamane albo źle podpięte, ew. mogli nie założyć gąbkowej uszczelki i zimne powietrze może opływać nagrzewnicę bokiem, zamiast przez nią przepływać....
VCDS-em można sprawdzić czy silniczki ustawiające klapy regulacji temperatury od strony kierowcy i pasażera działają i czy osiągają swoje położenia krańcowe. Ale znając ten model jest zatkana nagrzewnica i bez rozebrania całego środka samochodu i jej wymiany się nie obejdzie
a na moje oko rozbierz panel sterujący nawiewami i zobaczy czy czasami jakis "spec" nie pomylił linek sterujących zaworkiem nagrzewnicy z sterowaniem kierunków nawiewów... a to ze dmuchawa nie dziala to na 100 sterownik znajdujący na rurze powietrznej nad nogami pasarzera...
Problem rozwiązany. Powód - zawieszające się zawory sterujące przepływem cieczy chłodzącej do nagrzewnic. Rozwiązanie - rozebranie na czynniki pierwsze i oczyszczenie z syfu.
Pytanie jak w temacie rozebrałem deske rozdzielczą i nie potrafie wyjąć obudowy nagrzewnicy ,czy ona jest przykręcona od strony podszybia ,rozebrałem podszybie także ale nie wiem jak wyjąć wentylator z całą obudową ,prosze o pomoc
Nagrzewnica jest pod srodkowa konsola trzeba wszystko rozebrac
Mam jeszcze jedno pytanko,w aucie strasznie parują szyby filtr jest mokry ubywa płynu chłodniczego w dość pokaźnych ilościach ... Jak sprawdzić szczelność nagrzewnicy bez jej demontażu ? Bo w tym aucie trzeba cały kokpit rozebrać :/ A kto ci tak powiedział? Nagrzewnica jest od dołu ,często puszczają oringi. Wystarczy zdjąć "koryto" na dole ,tylko trzeba...
Ten ślad na nagrzewnicy, to raczej skropliny z rekuperatora spalin które nie spływają swobodnie do zbiorniczka kondensatu a przedostają się poprzez wentylator na nagrzewnicę i palnik. Kocioł na pewno w pierwszej kolejności do konserwacji. Rozebrać należy rekuperator spalin; umyć, oczyścić, przepchać odpływ. Zbiorniczek kondensatu umyć. Nagrzewnica również...
przepłukać nagrzewnice nagrzewnice webasto nagrzewnice sterowanie
szczotka elektryczna skraplacz ariston rozdzielczość zdjęcia
pompa ciepła haier monoblok pompa ciepła haier monoblok
Audiovox BA-200B 1 CH SUB AMP – brak kondensatora C8, schemat i dobór wartości Linde wózek widłowy kod D204 – przegrzewanie silnika, diagnostyka, seria 39X, 1202